Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

5/9, 2019 kl. 12:29, av Mlucky

Otrohet på konferens

Eva var lite nervös inför den kommande konferensen, förra gången hon var iväg på en liknande träff med jobbet hade det känts som det var något i luften mellan henne och Anders! Han var attraktiv men också 15 år äldre än henne, och båda var gifta. Hon kan

I övrigt var livet bra, barnen växte och livet tillsammans med hennes livs kärlek var perfekt. Hon hade även kommit igång med träningen igen och kände sig starkare än hon gjort på många år! Kanske till och med innan hon födde barnen. 

Vad var det egentligen som väckte hennes intresse hos Anders? Visst, han såg bra ut och var charmig men vad? Hon kunde inte riktigt sätta fingret på det!

 

På plats på konferenshotellet kände hon pirret, eller, det var mer som ett fladder i magen första gången de fick ögonkontakt. Innerst inne visste hon vad som skulle komma men ville inte riktigt erkänna det för sig själv…

Eftermiddagen flöt på, blickarna blev dock längre och längre varje gång de möttes. Det var så upphetsande och förbjudet men hon kunde inte hjälpa det. Anders hade ett fint leende och naturligt sätt, han fick alla i sin omgivning att slappna av. När han sen ställde sig nära henne i kaffekön och strök sin hand mot hennes rygg för att hon höll på att backa in i honom var det som tiden stannade. Hon vände sig om mot honom, 

- Du får röra mig mer ikväll! Men just nu orkar jag inte med att du rör mig, jag blir tokig!!!

 

När de var klara för dagen hade alla deltagarna en halvtimme på sig innan de skulle äta middag. När Eva kommit in på rummet pep det i hennes telefon, ett sms från Anders...

 

- Får jag verkligen röra dig ikväll?

- Jag kräver att du rör mig, jag kan inte vänta längre!

- Haha, vilken tur! Jag kan inte heller vänta!

- Måste ha dig!

- Detsamma!

 

Hon tittade på konversationen, vad var det som hände egentligen? Hon älskade ju sin man, och sina barn. Ända reagerade hennes kropp på Anders blickar och meddelanden.

 

Nere vid middagen hade Anders en plats bredvid sig reserverat åt henne. Hon gled ner på stolen och kände sig både snygg, glad och förväntansfull. Middagen flöt på, då och då släppte Anders ner sin hand under bordet och smekte hennes ben utanpå klänningen. Första gången sprattlade hon till lite av överraskning, tack och lov nös en av de andra deltagarna samtidigt så det var ingen som märkte hennes rörelse. Konsekvensen av hennes sprattel blev dock att klänningen gled upp lite längs hennes stay-ups, Anders hade också märkt och hon kunde se hans leende i ögonvrån.

 

Nu var maten klar och de flesta av deltagarna skulle hänga en stund i hotellbaren. Eva vände sig till den som satt på hennes andra sida och berättade att hon var lite trött. 

- Det är nog bäst jag går upp på rummet så jag orkar imorgon.

Anders var inte sen att haka och berättade att han var minsann trött han också. Det blev lite surr och tugg om att det inte var ok att lägga sig före 23 men till slut kunde de båda gå iväg till hissen. 

Så fort dörrarna slagit igen kastade sig i varandras armar, kyssen blev het och passionerad. Deras tungor lekte och smekte varandra. Händerna vandrade över den andres kroppar. När de tittade varandra i ögonen brann det av kåthet.

Hissen stannade och de delade motvilligt på sig innan dörrarna öppnades. 

När de kom in på Evas rum tryckte Anders upp henne mot väggen och kysste henne. Eva stönade av välbehag och sa bara.

- Ta mig nu!!!

 

Anders vände hennes bröstkorg mot väggen, rullade klänningen över höften och drog ner hennes trosor. Sen knäppte han upp skärpet och lät sina kalsonger falla till golvet tillsammans med byxorna. Eva var så våt och kåt, Anders hårda kuk gled lätt in i hennes längtande fitta. Anders började ta henne hårt mot väggen samtidigt som han kysste hennes nacke. Eva njöt till en början av att bli tagen men sen bestämde hon sig för att ta kontrollen.

Hon tog spjärn med armarna mot väggen och sköt ifrån, böjde sig framåt så att Anders fick en annan vinkel inne i henne. Ivrigt mötte hon hans höft för att han skulle nå djupare för varje stöt. Det här var så fel, men så skönt att hon började stöna varje gång han trängde in i henne på nytt. Till slut backade hon mot honom så att han var tvungen att backa. När Anders la sig över hotellsängen med kuken i vädret sänkte sig Eva ivrigt över den och suckade nöjt när han trängde in. Hon red med ryggen mot honom, Anders höll på att bli tokig av att känna och se en vacker 38-årig kvinna rida honom och skruva sig ner över hans kuk gång på gång. Han kände hur det kittlade till och stönade.

- Så jävla skönt, jag kommer Eva…

Eva vände sig om och log mot honom samtidigt som han sprutade sin sats i henne. Anders kunde inte riktigt själv tro det men han blev inte slak efter att han kommit. Eva red vidare och när hon sen smekte sin klit samtidigt som hans sats sipprade ur henne kom hon så starkt att benen sviktade…

 

När Eva sen vakande till sans låg Anders bakom henne på sidan och smekte henne ömt över kroppen, han frågade.

- Vad tror du om att lägga oss?

Eva nickade, det kändes lite konstigt, skulle han få sova i hennes rum? Men det är klart, de hade ju varit ”ganska” intima nyss så det var väl bara att gilla läget. Hon klädde av sig och gick för att borsta tänderna, när hon gjort sig iordning för sängen kom hon ut i dubbelrummet och såg Anders ligga där. Han lyfte på täcket och bjöd in henne.

Hon la sig med ryggen mot honom och bad honom hålla om henne. En bastant arm tog tag runt hennes kropp och kramade den mot sin. Hon tänkte att det fick räcka med sex för ikväll…

Hon kände dock att delar av Anders ville annat, ganska snart kunde hon känna hans hård kuk trycka mot hennes ländrygg. Armen som höll om henne började smeka hennes kropp och hennes bröst. Hon gav efter för lusten och tryckte sin rumpa mot honom.

Hans hand vandrade nu ner mellan hennes ben och han började smeka henne mjukt och försiktigt, de fjäderlätta rörelserna kittlade henne till max. Hon började andas tyngre. Med sin andra hand tog Anders tag om sin hårda kuk, tillsammans hjälptes de åt att få den att träffa rätt mellan hennes nu längtande läppar. När Anders trängde in pep Eva ifrån sig ett.

- Åhhh gud så skönt

De låg så ett tag och njöt bara av att känna varandra, till slut började Anders röra sig inne i henne. Hon undrade i sitt inre om hon någonsin kommer att njuta lika mycket med sin man…

Hon svankade och tog emot honom så gott hon kunde, innerst inne kände hon dock ett uppdämt behov av hångel.

Eva rullade ifrån honom och la sig på rygg, hon visade med benen isär var han skulle lägga sig. Anders la sig ivrigt mellan hennes ben och trängde bestämt in i henne. De möttes i en passionerad kyss och Eva tog ett fast grepp om Anders skinkor och pressade sin höft mot honom. De jobbade tillsammans nu, Eva rörde sin höft för att hjälpa Anders att träffa rätt. Anders pressade sig mot hennes blygdben för att öka hennes njutning, samtidigt stack han in en hand mellan dem. Handen landade på hennes klit och Eva skrek till.

- Jaaaa, där, håll handen där, snälla!!!

Anders övergick till att kyssa hennes hals samtidigt som hon kände hur hennes fitta började krampa runt honom. Orgasmen var nästan lika stark som tidigare ikväll, hon skrek, stönade och njöt. När orgasmen till slut ebbat ut kände hon hur Anders för andra gången den kvällen sprutade i henne. Hon kände att hon tillät sig att njuta nu även om det ”fel”. Hon viskade i Anders öra hur jävla skön han var och de förenades i en het kyss med en massa tunga.

 

Dagen efter vaknar hon av att han varsamt smeker henne mellan benen, hennes kropp reagerar direkt! Han kysser henne och hon börjar smått rotera sin höft under hans hand. Till slut rullar hon över på mage med hans hand under sig placerad på hennes klit. Hon gnider sin kropp mot hans hand, samtidigt smeker han med sin andra hand över hennes rumpa, han klämmer lite hårdhänt över skinkorna innan ett finger tränger in i hennes nu blöta fitta. Hon suckar nöjt och ökar rörelsen och takten över hans hand, han trycker in ett till finger i henne. De letar hennes g-punkt, hon blir ivrigare och det dröjer inte länge innan hon begraver ansiktet i kuddarna och skriker ut dagens första orgasm…

Han ligger kvar bredvid henne med händerna och fingrarna på plats, när hon hämtat andan börjar hon snart röra sig igen, hon har en till orgasm på gång…

När den andra orgasmen ebbat flämtar hon att hon vill ha kuk, nu!!! Anders bara ler och säger att det kommer strax! Hon känner hur det ilar till inne i henne, det kan inte vara möjligt, smekte han henne till tre orgasmer i rad???

Anders kliver upp på henne så att han ligger på hennes rygg, hon svankar och låter honom tränga in i henne bakifrån. Han har blivit riktigt upphetsad att smeka henne till orgasmerna så det tar inte lång tid innan han fyller henne med sin sats…

Anders kysser henne och går iväg till sitt rum för att ta på sig fräscha kläder till dagens konferens. Eva ligger kvar och undrar vad det är som händer, och vad det är som händer med henne? Hon klädde sig för frukosten och försökte tänka praktiskt, det kanske skulle bli mer idag?

 

Under frukosten satt de vid varsitt bord men kunde inte låta bli att titta på varandra till och från. På förmiddagens kafferast kunde inte låta bli att smita iväg till ett kapprum och hångla som ett par tonåringar. Uppfyllt av lust och fnittrig lät Eva dagen flyta på. När det var dags för lunch skulle alla upp till rummen för att hämta väskorna, det var dags att checka ut. Alla deltagarna trängdes i hissen och som av en slump hamnade Anders bakom Eva. Hon backade mot honom och tryckte diskret rumpan mot hans skrev, han styvnade direkt! När alla gått till sina rum sprang Eva bort till Anders rum, dörren stod på glänt. Hon hoppade upp på honom och saxade benen runt hans höft. De kysstes och Anders bar henne i den positionen bort till väggen. Han tryckte fast henne mot väggen, knäppte upp sina byxor och lät dem falla. Hennes klänning hade åkt upp över höften på grund av benens position, Anders kunde med sin hårda kuk flytta hennes trosor åt sidan och tränga in. Han knullade henne hårt och ivrigt, Eva njöt och log när han för fjärde gången på ett dygn fyllde henne med sin sperma.

 

På skakiga ben gick Eva tillbaka till sitt rum för att packa ihop, hon slätade till klänningen och insåg att om några timmar var det dags att träffa man och barn som väntade hemma…

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Huldran

Ganska hårdkokt. Men så kan det kanske gå till på en konferens.

//Huldran.

23/12, 2021 kl. 21:41

#1

AnneLisen

Så kan det gå när attraktionen slår till.

22/12, 2021 kl. 13:58