Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/10, 2019 kl. 21:34, av Sixtenjr

Den yngre systern

Ulla var mycket vacker. Trots sin ålder och sin skönhet var hon fortfarande oskuld

Jag hade lovat Ronja att inom en vecka  ta ifrån den yngre systern Ulla hennes oskuld.
Uppdraget hade jag inget emot men var osäker på om jag skulle lyckas.

Ulla var, det hade Ronja berättat. mycket rädd för att det första samlaget skulle göra ont..

Skulle jag lyckas förföra Ulla måste jag gå ytterst varsamt fram. Jag skulle behöva
en ganska lång tid för den inledande uppvaktningen.

Jag bjöd hem Ulla till mig. Så långt var det inga svårigheter. Ulla visste vad det var fråga om. Ronja hde förberett
henne så Ulla visste att det var just jag som skulle underlätta hennes debut i de vuxnas sexuella värld.. 

Jag bjöd på te och smörgåstårta. Vi kom snart in på de sexuella frågorna,.Det blev mer och mer klart för mig att Ulla var riktigt rädd för att ett samlag skulle göra mycket ont i hennes. underliv.


- Det måste ju bli så. Karlarna har ju så stora kukar och extra stora är dom nät dom är kåta oh fått stånd,
  Jag har varit nära att få en riktigt stor bamsing in i mig vid två tillfällen. Jag är glad jag kunde avbryta båda          gångerna.

-  Glöm inte Ulla att din vagina är mycket elastisk. Den tål att utvidgas en hel del.
   När du och jag har pratat igenom det här litet mer så kommer det att vara lätt för dig att prova på.
-  Med dig?
- Gärna med mig.  Jag lovar dig att vara öm och försiktig.
- Du Ulla, först ska vi smeka varandra. Länge och på många ställen- För att göra mig kåt?
- Det skulle öppna för en god smärtfri fortsättning.

Vi började med att kyssas sedan jag instruerat henne om hur de skönaste och djupaste munkyssarna ska utföras. Våra tunor virvlade runt med varandra och jag var snart kåt.

Så kysste jag hennes nästipp, hennes ögonbryn, hennes haka och hennes panna. Min tunga stoppade jag in  i först det ena sedan i det andra örat och det verkade Ulla gilla. Beviset för det  fick jag genom att hon tryckte sitt underliv mot mig. Kanske började hon bli kåt.

- Hur känns det Ulla?

- Bra, väldigt skönt
- Säg inte att du börjar bli kåt. Vi kanske ska försöka  om en stund? Först vill jag att du ka känna dig trygg          och orädd, veta att jag inte gör dig illa. Lita på mig Ulla!

Ulla suckade.

-  Det är så skönt med dig. jag litar på dig. Vånta bara en liten, liten stund

- Ok, ta om min kuk nu!

Det gjorde Ulla.

- Han är allt inte särskilt tjock eller lång, eller hur?

- Jag tror han får rum. Kom in med honom nu!

- Vi hjälps åt Ulla att få honom  på plats.
 

Ja tryckte till litet lätt och kuken kom in någon centimeter. Nu var jag riktigt kåt. Hela mitt underliv kokade

Så kände jag att Ulla med sin omkramande hand  sköt in kuken ett litet stycke till.

- Hur känns det Ulla?

- Bra. Du kan skjuta in ett stydke till.

Jag var inte sen att lyda och med ett litet tryck hade kuken nu kommit in med halva sin längd.

- Vad skönt det blivit, Olle. Du kan.

- Ja, jätteskönt, Ulla.

Ulla tryckte sig emot mig ytterligare och nu  kunde jag känna att kuken kommit så långt den kunde.

-År det skönt, Ulla?

- Jaa toppenskönt. Varför har jag inte vågat tidigare. Ååååååå, din kuk gör så gott.

-  Jag är glad jag kunde hjälpa dig. Kanske kan vi göra om det här flera gånger.

- Gärna ihop med Ronja.

- Ulla, nu får du ta komandot. Jag lägger mig på rygg och du sättet dig på mig
   så att du får fittan runt min kuk.

Vi gjode så och Ulla visade sig vara en god ryttarinna, Hon ordnade till det så att vi fick
våra utlösningar samtidigt  Efteråt började vi prata om hur det skulle bli när vi tre
blivit tillsamman i Ronjas jättebreda säng.

 

 

 

 

 

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.