Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/10, 2019 kl. 19:15, av Sixtenjr

Förförd och lycklig

Katja lossade på kjolen, lät den falla till golvet. Hon stod nu i ett par nästan genomskinliga trosor. Jag kunde ana en hårtuss över hennes venusberg.

Katja var ung, hon var kåt och hon var mycket vacker. Hon hade relativt stora bröst, för stora tyckte hon själv, långa vackra ben, höga kindknotor, fylliga läppar, breda höfter.


Hon var en toppensnäcka men framför allt var hon kåt. Nästan jämt.

Den dag denna historia börjar var jag nyanländ till hennes stad. Som första åtgärd sedan jag installerat mig på mitt tillfälliga inackorderingsrum var att gå på Statt för att få en bit mat, en eller annan snaps och möjlighet att bli bekant med någon dansant kvinna.

Den första jag såg på dansgolvet var Katja. Jag överdriver inte om jag påstår att jag blev förälskad på en gång.

Katja blev den första jag bjöd upp. Jag kände mig blyg och fick inte så många ord ur min mun under dansen. Men jag kände mig som i sjunde himlen. I några turer i dansen kom Katja tätt intill mig. Det ledda till att min bamse reste sig. Jag gav ifrån mig ett "oj" när mitt stånd trycktes mot Katja.

– Inte behöver du ursäkta dig Tryck dig gärna intill mig.

Katja log glatt mot mig, särade sina läppar och formade dem till en kyss i luften.

Jag repade mod och resten av dansen höll jag Katja hårt tryckt mot mig. Hon tycktes inte ha något emot det, tryckte då och då rätt hårt tillbaka.

Hur det nu kom sig så släppte min tunghäfta så småningom och Katja och jag kom att ha ett trevligt och glatt samspråk och till och med så fick jag till min glädje följa henne hem.

Katja bodde i två rum och kök, hade vackra möbler och sköna fåtöljer förutom en bred soffa i finrummet där hon hade TV och dator och skivspelare. Dörren till hennes sovrum stod halvöppet och jag såg att där fanns en mycket bred och säkert skön säng.

Katja bjöd mig på ett glas sherry. Vi skålade och så lutade hon sig fram och gav mig en kyss på munnen som jag inte riktigt hann svara på.

– Du verkar inte vara så värst van att umgås med kvinnor, Kjell
- Nä, kanske inte.
- Jag tyckte allt att du verkade bra blyg och tafatt, åtminstone i vår första dans. Fast egentligen tycker jag väl      så bra om killar som inte är så påträngande
- Bra för mig då
- Ja, utan tvekan. Kjell, har du älskat med en kvinna någon gång?
– Nä
- Har du sett en tjej naken?
– Bara på långt håll
- Du har en hel del att lära och framförallt att uppleva

Med de orden reste sig Katja ur soffan, gick till mitten av rummet, drog sin topp över huvudet, log mot mig. Hennes ögon glittrade. Jag kände mig fullständigt berusad av hennes skönhet och av hennes leende.

Jag lät undslippa mig ett berömmande läte. Åååå!

Jag såg att Katja uppskattade mitt utrop. Hon svängde sakta runt och när hon så åter stod vänd mot mig nöp hon sig i sina bröstvårtor och började sakta och mjukt massera först det ena bröstet och så det andra.

Det var nu jag åter blev kåt och fick tillbaka det stånd jag haft när jag dansat med henne. Jag lade ena hand över grenen för att dölja den bula som växt sig stor.

Katja lossade på kjolen, lät den falla till golvet. Hon stod nu i ett par nästan genomskinliga trosor. Jag kunde ana en hårtuss över hennes venusberg.

Katja förde ner en hand under troskanten, sköt handen ner mot slidan, tittade mig stint i ögonen.

– Bosse, nu ska du strax få se vad jag har i mina trosor, vill du?

Jag hade svårt att pressa fram mitt ja. Det bultade i min kuk så det nästan gjorde ont. Detta hade jag verkligen inte väntat mig.

Tankarna snurrade runt i mitt huvud, Vad kunde bli av detta? Ville hon älska med mig? Så här första gången vi träffats? Skulle jag klara av att tillfredsställa henne? Hon är nog van. Och jag är ju helt oerfaren.

Katjas hand hade stannat längst ner i trosorna. Jag såg hur hon gned den upp och ner några gånger

- Katja vad gör du? Jag blir galen.
– Lugn Kjell! Jag känner bara efter hur våt jag är.

Å, vad kåt jag kände mig i detta ögonblick. Den hand jag lagt över min ståkuk för att dölja den började jag nu öppet dra upp och ner. . Jag kände att kuken var stenhård och att det kändes gott att massera den genom byxtyget.

–  Jag ser att du börjar bli kåt, Kjell
-  Börjar bli, det har jag varit en bra stund nu.
–  Det bådar gott, älskade Kjell

Jag hoppade till när jag hörde vad hon kallade mig. Jag var i himlen. Å denna kvinna, denna vackra, frestande kvinna.

Snabbt, utan att jag hann se hur det gick till, hade Katja fått av sig trosorna. Nu stod hon helt naken framför mig på bara några meters håll. Å, vad vacker hon var! Vilken fin kropp och vilken inbjudande fitta hon visade upp! Jag gned hårdare och fortare på min kuk.

Så ställde sig Katja bredbent. Skåran mellan fittläpparna öppnades en aning. Jag kunde se litet av en vacker laxrosa färg i grottöppningen.

– Se nu här, Kjell!

Med fingrarna särade Katja på sina fittläppar och jag kunde se mer av den vackra färgen, såg också den körsbärsstora knappen högst upp.

Katja började smeka sig. Jag reste mig upp för att gå fram till henne.

– Sitt kvar! Jag vill göra en del av förspelet själv, Kjell. Fortsätt att runka, du ska få hjälpa mig snart

Nu var det nära att gå för mig. Att se Katja hjälpa sig själv och göra det med så intensiva rörelser var nära att utlösa ett sprut från mig.

Katja upphörde plötsligt med sitt gnidande. Hon kom fram till soffan där jag satt, motade undan mig och la sig raklång på rygg. Där låg hon nu med flammande kinder och med något speciellt i sin blick.

Jag kastade mig in över henne, kysste henne och tryckte in min uppsvällda kuk i hennes sköte.

Kuken kom in oväntat lätt. Jag gjorde några knulltag och kände att kuken passade så fint och gled så skönt. Katja särade på sina läppar och mina läppar var strax framme vid hennes och min tunga djupt inne och mötte hennes tunga. I det läget arbetade min härskare, min kuk, ivrigt in och ut i Katjas nu dyvåta fitta.

-  Åååååå, Katja, du är underbar. Va skönt, åååå!

–   Han gör mig så gott, va stor han är . Åååååå, Kjell, Kjell åååå!

Jag såg in i Katjas ögon. De hade en särskild glans som var svår att beskriva. Ett slags kåtglans.

Så skönt hade jag aldrig tidigare i mitt liv haft. Detta var mitt första knull och jag var i himlen.

Jag kände plötsligt att Katjas fitta började krama min kuk och nu kände jag att det började krampa i mitt underliv. Jag formligen kände hur min sperma tog fart inne i mig, hur pungen drog ihop sig. Jag kunde inte hålla tyst. Jag skrek. Inte bara en gång, kanske tre, fyra gånger medan jag kände hur kuken sprutade ut min sperma.

Spermakaskaden fick det att gå för Katja. Hon kunde inte hålla sin kropp still. Hennes underliv daskade upp mot mitt och så slog hon sina ben runt min rygg.

Jag låg alldeles stilla ett tag. Så rullade jag av Katja. Jag var så underbart skönt matt. Jag kikade på Katja. Hon blundade, såg nästan ut av sova. Jag tryckte en lätt kyss på hennes läppar.

– Va skönt, Katja
- Ja, älskling

Jag började dra ut kuken.

– Nej, Kjell, jag vill ha honom kvar

Jag märkte ju att min kuk var alldeles slak, obrukbar. Men så kände jag att Katja gjorde några juckrörelser. Hon drog ner mitt huvud till sitt och började kyssa mig intensivt.

Fortare än jag anat var min kuk styv igen och jag började sakta knulla Katja.

–  Du Kjell, nu vill jag rida dig. Lägg dig på rygg.

Jag gjorde så och Katja grenslade mig, greppade min nu styva kuk och gled ner på den.

–  Underbart, Katja. Du gör det så skönt för mig
-  Och du för mig, kåting.

Katja red mig lugnt och sakta. Hela tiden såg vi varandra djupt i ögonen. När hon fått min kuk i botten stannade hon upp, lät sitt underliv göra sköna cirklande rörelser. Efter ett tag förde hon sin hand till sin uppsvällda clitta och smekte den. Det rann sperma och kåtsaft ur hennes vackra fitta.

Jag blev störtkåt av att se vad hon gjorde och försökte få henne att öka takten men Katja skakade på huvudet.

– Ta det lugnt Kjell. Låt oss njuta länge.
– Ja, om jag kan, lyckades jag säga.
– Du kan, du har en så perfekt kuk att allt är möjligt.

För mig var det en flerfaldig njutning att ligga under Katja och låta henne behärska mig. I den ställning hon valt kunde jag se så gott som hela hennes kropp och den var den vackraste jag sett. Jag var i sjunde himlen redan genom anblicken av henne och som extra krydda hade jag den sköna behandling hennes fitta gav min stenhårda kuk

Efter en stund ändrade vårt knull karaktär. Katja lutade sig fram över mig, satt sina handflator vid sidan av mina axlar och började hårdknulla mig. Hon stötte ner mot kuken, höjde sig och stötte ner igen, fortare, fortare.

Saliv rann ur hennes mun. Ögonen hade återfått den förföriska kåtglansen, hon började stöna, ökade takten ännu mer.

–  Kom snart, Kjell, jag kom, kom, spruta. Jag vill ha din sperma
-  Åååå, mmm. Ja, jag kommer, ja... nu, ååååååå!

Mitt sprut var lika våldsamt och härligt befriande som det förra.

Katja föll ihop över mig. Hon öppnade sin mun och höll sina mjuka läppar mot mina ända tills vi vaknade upp i den gemensamma nirvana vi kommit in i.

Katja och jag gick och lade oss för en välgörande nattsömn som mycket snart infann sig. Jag vaknade på morgonen av att Katja hade sin mun runt mig kuk, som redan under min sömn ställt sig i givakt.

Hon lät sin tunga smeka ollonet. Beröringen kändes om möjligt lika
skönt i min kuk som känslan jag haft i den när vi knullat den gångna kvällen.

Katja gav sig inte. Hon runkade och sök min kuk ända tills jag fick utlösning. Satsen svalde hon villigt

-Kjell, jag vill att du slickar min fitta

Nu fick jag uppleva något för både mig och Katja underbart skönt. Vilken doft, vilken smak! Jag tryckte min mun, min näsa, hela mitt ansikte in i Katjas slida. Och på Katjas uppmaning slickade jag också hennes clitoris. Katja höll om bakhuvudet på mig och tryckte mig in mot fittan. Hon var helkåt. Och hon njöt. Hennes fitta flödade och mycket av flödet hamnade i min mun.

Det var så skönt för mig att det gick för mig utan att jag hade en chans att hålla sprutet tillbaka. Och Katja fick sin orgasm. Jag kände den. Vätska sprutade ut i en kraftig stråle från slidans inre rakt i min mun.

Katja talade senare om för mig att hon fått en fontänorgasm, det skönaste hon varit med om.

När jag senare samma kväll, då hade Katja och jag skilts åt, tänkte tillbaka på vad jag upplevt ihop med henne tyckte jag mig kunna skilja ut fyra höjdpunkter.

Först var det känslan när kåtheten var på topp, då jag inget högre önskade än att få sticka in kuken i fittan. En påträngande känsla av mycket stor styrka, en kåthet över alla gränser.

För det andra. Jag hade upplevt det första inträngandet av kuken i den väntande fittan, som något stort, något himmelskt, något underbart löftesrikt.

Det tredje starka momentet i kärleksakten måste vara, tänkte jag, ögonblicken före utlösningen, före sprutandet, då sprutkramperna precis ska till och förlösa den känsla som är på en sådan toppunkt att det inte går att nå högre vällust.

Och så förlösningen, sprutet, mattigheten, den sköna fullkomliga vilan, den slutliga belöningen. Katja hade förfört mig och hon hade förlöst mig

 

 

 

 

 

 

 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.