Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/11, 2019 kl. 07:21, av Liberty

Johanna och Kevin

Del 16 av 21 i serien Filippas liv

Filippa åker till Göteborg för en konferens men ett nattäventyr förändrar det mesta av hennes planer

Solens sänkte sig över Göteborg. Tåget närmade sig centralen. När Statens Järnvägar gör det de ska är det en ganska behaglig resa från Stockholm till västkusten det svenska fönstret mot världshaven. Tyvärr var det inte nöje som stod på menyn. Det var onsdag kväll. En två dagar lång konferens om hållbarhet inom resande stod på agendan med start imorgon. Den enda behållningen var att jag fick vara i Göteborg, en av mina absoluta favoritstäder.

Tåget stannade och passagerarna myllrade ut på perrongen. Jag tog min tid. Jag hämtade min ryggsäck. Den var tung men hanterbar. Förutom kläder, dator, kamera och en bok hade jag sängkläder i den. Jag skulle sova hos min kusin och hennes kille. Båda två jobbade i Göteborg men bodde i Malmö. Pendlingen hade tagit knäcken på dom så de hade köpt en lägenhet att ha under veckorna.

Jag letade efter Johanna, som min kusin hette, när jag gick längs perrongen. Borta vid pressbyrån såg jag hennes blonda hårsvall, det var nästan platinablont. Hon såg mig och kom springande.
”Hej Filippa! Vad roligt att du är här!”
”Hej Johanna! Ja, det var längesen vi sågs!” utbrast jag glatt.

Johanna var lite äldre än mig. Hon hade fyllt 32 precis. Hon visade mig vant vägen genom terminalen på väg mot spårvagnen.
”Jag och Kevin ska gifta oss!” sa hon plötsligt.
Jag kramade henne hårt och utbrast:
”Vad roligt! Så himla skoj för er!”

Vår spårvagn kom precis som vi ställde oss vid hållplatsen. Hon berättade de räknade med att bröllopet skulle bli kommande sommar. Troligen i Frankrike. Kevin hade släkt i södra Frankrike och hans moster hade ett hotell i en liten by där de i princip kände alla. Det skulle bli billigare så, och då kunde de bjuda på flyget för de allra flesta.

Vi kom fram till lägenheten samtidigt som gatljusen tändes. Johanna svängde med håret när hon gick av spårvagnen. Hon jobbade på ett kontor inne i Göteborg, nu var vi i de nybyggda kvarteren vid den gamla hamnkranen som stod på andra sidan älven. Vi kom fram till fyravåningshus. Hon slog in portkoden och vi tog hissen upp till deras lägenhet. Det luktade fortfarande nytt i huset. På deras våning fanns tre lägenheter. Deras låg till vänster om hissen. Vi kom in i en lång hall. Till höger fanns skohylla, hatthylla och en klädhängare framför vad som såg ut att vara ett förråd.
”Hur stor är lägenheten?” frågade jag samtidigt som hon visade mig in i vardagsrummet.
”69 kvadratmeter.” svarade Johanna och jag fnissade.
”69:an? Vi har haft roligt åt det också” sa hon och skrattade. ”Kevin kommer hem om en stund. Vi tänkte att vi beställer mat idag, är det okej?”
”Absolut!” sa jag och insisterade på att jag skulle få betala. Hon sa att det absolut inte behövdes men gav med sig, då jag inte fick betala något för min vistelse i övrigt. Jag frågade om jag kunde ta en dusch medan vi väntade på Kevin. Hon visade mig till badrummet som låg i den hall vi just gått igenom.

”Du får sova på soffan här, den är superskön. Om du vill stanna över helgen är det helt okej. Vi åker hem på efter jobbet imorgon. Du får ju en extranyckel” sa Johanna.
”Kanske det.” sa jag. ”Om jag inte dör tråkdöden på konferensen kan det nog vara en bra idé:”

Jag gick in i badrummet och duschade. När jag kom ut hade Kevin kommit hem. Han var född i Frankrike men hade sina rötter i Ghana och var mörkhyad.  Han hade tidigare spelat basket men jobbade nu inom bankväsendet. Vi åt sushi och snackade mest om bröllopet.
”Kan du komma tror du?” frågade Kevin.
”Det beror naturligtvis på vilket datum det är men jag gillar verkligen Frankrike. Och bröllop!” sa jag.
”Vi ska spika datum i helgen” sa Johanna.

Efter middagen satte vi oss i soffan och kollade på Netflix. Jag var ganska trött och slumrade lite.
”Nej, nu ska vi nog alla… sova” sa Johanna plötsligt. Jag kollade på klockan: 23:21.
”Bra idé” sa Kevin och plockade fram täcke och kudde. Jag bäddade med mina påslakan och var snabbt redo. Vi sa våra god natt och de gick in i sovrummet. Jag tittade upp från soffan och vinkade tyst till Johanna när hon stängde dörren.

Jag slumrade vidare. Någon gick förbi mig till toan, hörde jag. Tillbaka igen.
Jag vaknade efter en stund. Någon stönade. ”Mmm” hörde jag
”Ssshhh, inte väcka Filippa” hörde jag Kevin viska.
”Mmmm”

Jag gjorde ingenting. Jag låg stilla. Vad skulle jag göra? Lägenheten var nedsläckt. Utanför var det svart. Stönandet slutade. Jag hörde försiktiga steg och kisade mot sovrumsdörren. Kevin öppnade, bakom honom lyste en sänglampa svagt. Hon stod i dörren ett tag och ville försäkra sig om att jag inte hade vaknat. Hon såg inte att jag såg. Han stängde, men inte helt den här gången, och gick tillbaka.  

Jag såg inte mer än skuggorna och stönandet var mer dämpat nu. Jag lät dom hålla på några minuter innan jag, plaskvåt, tog mod till mig. Försiktigt smög jag upp och tog de tre stegen fram till dörren. Kevin låg på rygg med Johannas huvud över sin kuk. Hennes hår var utsläppt. Hon stod på alla fyra och sög av honom. Ena handen på pungen. Kevin böjde huvudet bakåt samtidigt som han tog tag i hennes huvud och lät henne hållas. Helt plötsligt tittade han upp, rakt på mig.
Jag stod still där jag var. Antingen åker jag ut nu eller så vet jag inte vad som händer, tänkte jag.
Han log och sa något utan att använda rösten.
Jag rynkade på ögonbrynen, förbryllad.

Vill. Du. Se.
Han frågade om jag ville se på. Jag nickade. Han satte pekfingret framför munnen och tecknade åt mig att vara tyst samtidigt som han höll takten med i Johannas mun. Hon såg ingenting. Han pekade åt mig att gå in i sovrummet och ställa mig längst in till höger. Jag gjorde som han sa.
”Nu vill jag knulla dig” sa han till Johanna, som direkt slutade suga honom.
”Ja, knulla mig.”

Hon la sig på rygg med huvudet över sängkanten på andra sidan och särade på benen. Kevin väntade en stund så jag fick se hennes fitta ordentligt. Den var renrakad och droppade nästan av saft. Han satte dit ett finger och retade hennes klitoris. Hon stönade. Han slickade på fingret och förde tillbaka handen igen. En lättare klapp över hela fittan fick henne att stöna högt.
”Mmmmmm!”
”Sshhh….. vi får inte väcka Filippa” påminde Kevin.
”Mmmmokej…” viskade Johanna. Om hon bara visste. ”Knulla mig nu.”
Kevin vände sig mot mig. Hans stora kuk kunde inte riktigt stå helt upp, den såg tung ut.

Han runkade lite och tecknade mot mig att jag skulle komma fram till honom. Försiktigt runkade jag honom samtidigt som han förde tillbaka handen till Johanna. Hon stönade. Djävulen flög i mig och jag öppnade munnen. Jag slickade och sög i snabba tag hans ollon. Han tittade lite chockad men fattade galoppen snart. Efter några sekunder knackade han mig på axeln. Just det… Johanna.
Han vände sig till henne och trängde in i hennes fitta. Hon höll för sin mun med ena handen och höll fast i sängen med den andra.

Han böjde sig över henne och knullade henne först försiktigt men han ökade takten. Bakifrån kunde jag se hur han tänjde ut henne ordentligt.  Johanna gnydde.
Jag smekte min klitoris. Kevin vände sig om och tittade på mig. Han blinkade med ena ögat. Jag blinkade tillbaka.

”Jag vill rida dig” sa Johanna.
Jag drog upp trosorna igen och var med på att flytta mig så att Johanna inte skulle se. Men Kevin hade redan löst det. Han lyfte upp henne så att hon inte kunde vända sig mot mitt håll, satte henne på sängen och munknullade henne samtidigt som de vände sig så att hon hade ryggen mot mig.
”Wow, du är min starka hingst…” sa Johanna när hon sjönk ner över honom.
”Nej, nej….. viskade Kevin. Jag vill att du ska rida mig med stjärten.”
”Men, det skulle vi ju spara till bröllopsnatten?”
”Ja, men jag har andra planer för dig då.” viskade Kevin.
Hon reste sig från hans kuk, sträckte sig över honom mot vad jag förmodade var ett nattygsbord. En låda öppnades och fram kom en tub glidmedel.

Jag trodde att jag skulle dö av kåthet. Johanna sjönk ner över hans kuk med stjärten och började rida.
”Aaahhh!” väste hon.
Hon böjde sig ner över honom så att stjärten nästan stod i vädret. Kevin ökade takten med kuken.
Jag reste mig försiktigt och gick fram till dom, jag var tvungen. Försiktigt slickade jag på hans långa skaft.
”Fortare” väster Kevin. ”Jag kommer snart. ”

Jag insåg att jag inte kunde vara kvar i rummet om de snart skulle vara klara. Försiktigt smög jag ut från deras sovrum. Jag vände mig om en sista gång samtidigt som jag hörde Kevin stöna högt.
”Jag kommer… jag kommer” sa han
”Ja, spruta i min stjärt….”

Försiktigt gick jag till soffan. Jag kunde inte tillåta mig att stå kvar hur mycket jag än ville.
Jag kröp ner under täcket och lät mina fingrar jobba min kropp mot en tyst orgasm. Våg efter våg slog igenom min kropp. När jag återhämtat mig blev var det helt tyst. Jag hörde hur någon gick på golvet i sovrummet. Jag kisade lite och såg Johanna smyga förbi. Kevin kom snart efter. Jag blundade. Och somnade.

Dagen därpå gick jag till konferensen med lite extra studs i benen. Natten hade inte bjudit på mycket sömn men jag hade ändå energi. Jag hade passat på att boka upp mig lite för helgen och tänkte shoppa lite i staden. Tåget var ombokat till söndag och jag hade stämt träff med några kompisar på lördagen.

Vid lunchtid fick jag ett meddelande från Johanna.
”Kul att du blir kvar i Göteborg! Det har dykt upp en grej. Jag måste åka till Malmö men Kevin ska göra något med jobbet på lördag så du får inte lägenheten helt för dig själv. Är det okej?”

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.