Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/11, 2019 kl. 11:37, av Hannes II

Insikt

Ibland så ser man inte skogen för alla träden.

En gammal novell som inte varit publicerad på Bubblan tidigare. Helt orenoverad så ni får ta alla stav- och grammatiska fel.

Insikt

 Vaknar av väckarklockans ilskna pip, - fan va jobbigt. Tvingar upp ögonlocken och inser att det oundvikliga är här. Tenta i matematisk statistik! Det suger. Tentan är höjdpunkten eller snarare lågvattenpunkten på en skitvecka som började med att Jenny, vackra underbara Jenny dumpade mig. Jag avgudade Jenny, tyvärr var jag inte ensam om det! That’s life.

 Vi hade strulat med varandra under en termins tid och hon var min drömkvinna, blond, kurvig och sockersöt. När hon dumpade mig hade hela tillvaron rasat samman. Jag valde mellan att gå ner på nationen och supa skallen av mig eller gå ner till klubben för att slå knogarna blodiga mot sandsäcken. Istället gick jag in till Emma. Pålitliga Emma. Hon bodde i korridorsrummet bredvid mitt och jag hade legat med huvudet i hennes knä och snorat, hulkat och förbannat den orättvisa jag fått utstått. Hon hade vaggat mig i sin famn och smekt mig över mitt huvud tills jag var som en urkramad disktrasa. Därefter hade jag gått in på mitt rum och tentaläst dygnet runt i en vecka.

 Emma hade varit den fasta punkten i mitt liv under den här terminen. Egentligen borde det ha varit tvärt om. Jag blev utsedd till hennes fadder när hon skrev in sig på nationen och med mina tre års universitetsstudier borde det ha varit jag som var den stabila av oss. Emma som med sina 18 år dessutom var fem år yngre än mig hade mer och mer framstått som min storasyster. Hur många gånger hade hon inte sett till att jag kommit hem efter för blöta pubrundor och hur många gånger hade jag inte gråtit ut i hennes knä efter strul med Jenny. Emma fanns alltid där och hon ställde alltid upp utan att kräva något tillbaka.

 Efter att jag släpat mig ut till duschen och återkommit någorlunda till livet gick jag ut till det gemensamma köket. Min kursare Gustav satt redan och åt frukost. Jag plockade fram mina flingor och yoghurt och slog mig ner. Det var bara vi som tentade idag, en söndag, hur satanistisk får man vara som lägger en tenta på en söndag?

 Efter ett tag kommer Emma ut i köket, hon har sin pösiga träningsoverall som vanligt och håret är tufsigt.

- Hej killar, peppade för tentan, säger hon samtidigt som hon drar sin hand över min axel.

 Ingen av oss svarar utan vi bara muttrar.

 *

 Äntligen är tentan över och det gick bättre än förväntat, turen har kanske vänt. Kastar mig in i duschen igen och kommer ut som en ny människa. Hör hur det rör sig inne hos Emma. Mitt dåliga samvete gör sig påmint. Jag har inte tackat henne för allt hon gjort för mig veckan som gått. Jag klär på mig en t-shirt och ett par mysbyxor och går barfota ut i korridoren och knackar på hennes dörr.

- Kom in, kommer det inifrån.

- Det är bara jag, kan jag komma in? Frågar jag samtidigt som jag öppnar dörren.

 - Kom in bara Hannes, svarar hon.

 Jag stiger in och stänger dörren bakom mig. Emma sitter vid skrivbordet och arbetar med laptoppen. Hon svänger runt på skrivbordsstolen så att hon är vänd mot mig när jag slår mig ner i hennes säng.

- Jo du, börjar jag, - jag vill bara tacka för det du gjorde för mig förra helgen.

 Hon reser sig upp och sätter sig i sängen bredvid mig.

- Det är okey, säger hon och tittar på mig med sina mörka ögon.

- Jag är ledsen för allt skit du får höra från mig, - men du skall veta att jag verkligen uppskattar att du finns, fortsätter jag.

 Emma drar upp ett ben under sig och sätter sig ordentligt tillrätta framför mig. Hon är så annorlunda mot Jenny. Jenny såg ut som och var som alla andra tjejer jag varit tillsammans med eller varit kär i. Emma däremot har mörkt kortklippt hår, ögonen är nästan svarta, hennes kropp är slank och smal utan kurvor där jag uppskattar kurvor.

 Normalt sett brukar jag bli ganska nervös när jag är tillsamman med tjejer som uppfyller mina ”normala” krav men med Emma finns inget sådant. Alla gånger vi varit på puben eller nationer, suttit tät ihop och kommenterat andra, dansat hårt omslingrandes av varandra eller bara lutat oss mot varandra när vi överförfriskade gått hem efter en utekväll. Faktum är att jag gått hem tillsammans med Emma fler gånger än jag gått hem med någon annan tjej!

 Ett tvivel eller snarare en insikt börjar gro i mitt sinne. Jag har mer gemensamt med Emma än vad jag någonsin haft med någon av mina flickvänner och jag trivs bättre i hennes sällskap än jag någonsin gjort med någon annan tjej.

 Jag möter plötsligt Emmas blick och det finns något där som jag aldrig sett tidigare, en sorgsenhet eller slöja. Långsamt trillar polletten ner.

- Har du äntligen fattat, säger hon tyst, - varje gång du glatt berättat om dina återföreningar med Jenny har jag gråtit mig till sömns och lika glad har jag blivit när du blivit dumpad.

 Jag måste ha sett ut som en fågelholk och jag kände mig jättedum.

- Jag fattar inte hur du kan vara så korkad att du inte sett hur upp över öronen kär jag har varit i dig sen allra första stund, fortsätter hon.

- Men, men.. börjar jag.

- Men nej, komma dragande med den där korkade blondinen. Vilken idiot som helst kunde se att det inte skulle hålla.

 Orden tränger hårt och djupt in i mitt medvetande.

- Förlåt, säger jag samtidigt som jag slår ner blicken.

 Det hettar lite på kinderna. Jag höjer blicken igen och Emma tittar fortfarande in i mina ögon. En tår börjar bildas i hennes ena ögonvrå, den växer och växer och så plötsligt trillar den nerför kinden.

- Det var inte min mening att såra, säger jag samtidigt som jag lite tafatt torkar bort tåren med min hand, - jag rår inte för att jag är så korkad att jag gång efter annan torskar dit på blondiner.

- Och vad hade du tänkt att göra för att inte göra det igen, svarar hon samtidigt som hon snörvlar lite.

 Ja, vad skulle jag göra. Uppenbarligen så fanns det andra saker i livet än kurviga blondiner. Egentligen hade jag nog varit kär i Emma ett bra tag nu, jag hade bara inte erkänt det för mig själv än. Hon var i alla fall den huvudsakliga orsaken till att Jenny prasslat vid sidan om. Hon tröttnade väl på att hela tiden höra hur jag pratade om Emma.

- Jag kan börja med att ge dig en kyss.

 - Men se till att få arslet ur vagnen någon gång då, säger hon och torkar med baksidan av handen bort tårarna från kinden som nu trillar i snabb takt.

 Jag lutar mig mot henne, tar tag om hennes nacke med min vänsterhand och drar henne mjukt intill mig. Kyssen är mjuk och jag känner den salta smaken av hennes tårar. Emmas tunga är mjuk och den smeker min sakta. En våg av värme sprider sig i min kropp. Jag makar mig närmare och omfamnar henne. Fastän jag kramat och hållit om Emma så många gånger är det först nu som jag känner hur varm och mjuk hon är.

 Jag glider ner med ansiktet så att det ligger mot hennes hals. Jag andas in djupt genom näsan och känner hennes doft fylla mitt sinne. Jag känner hur hennes hand glider upp över min arm och axel för att börja smeka mig i nacken. Emmas hand är så varm och mjuk att det känns som det bränns. Jag får gåshud när hon mjukt smeker min nacke, nacken är en av dom mest erogena zonerna jag har, och ett svagt stön lämnar mina läppar.

 Med min högerhand glider jag över Emmas lår upp mot hennes mage. Handen glider mjukt in under den bylsiga tröjan och hamnar direkt på hennes mjuka heta mage. Emma är vältränad, inget onödigt fett någonstans, trotts det är hon inte hård utan mjuk och huden är så len. Försiktigt glider jag vidare upp med handen. Plötsligt känner jag undersidan av ett bröst. Hon har ingen behå på sig och jag känner värmen från bröstet stråla mot min hand.

 Försiktigt kupar jag handen om bröstet som är så olikt mot alla andra bröst jag känt. Det är litet och får utan vidare plats i min hand, det är mjukt och fast på samma gång och bröstvårtan är hård och styv. Försiktigt smeker jag över bröstvårtan med tummen och Emmas grepp om min nacke hårdnar, hon andas mer ansträngt och hon skruvar på sig.

 Emma lyfter upp mitt ansikte och ger mig en djup blöt tungkyss. Hon knuffar milt omkull mig och sätter sig gränsle över mina ben. Hon drar tröjan över huvudet och ett par helt underbara små bröst tittar fram. Fascinerad kupar jag händerna om dom små brösten. Brösten är fasta och bröstvårtorna känns hårda i mina handflator. Mina tidigare flickvänner har haft stora tunga bröst som varit mera lösa och hängande i konsistensen.

 Emma tittar ner på mig med sina mörka ögon och jag kan se hur dom liksom slöjar sig. Hon rör underlivet rytmiskt mot mina ben. Hon lägger ena handen på bulan i mina mysbyxor samtidigt som den andra handen glider upp under min t-shirt över magen upp på bröstet. Hennes händer smeker mig så skönt och jag pressar mitt underliv hårt mot hennes hand.

 Hon tar tag i linningen på mina byxor och börjar dra ner dom. Jag krånglar av mig t-shirten och lyfter därefter på höften så att Emma kan få ner byxorna. Mysbyxor och boxer åker ner i ett svep och upp åker lemmen. Emma gnyr till lite och greppar lemmen mitt på och drar försiktigt ner förhuden så att ollonet blottas.

 Mjukt runkar hon mig några gånger och när hon slutar så börjar det att bildas en seg droppe av försats. Hon böjer sig ner och fångar upp droppen med tungspetsen. Försiktigt stimulerar hon undersidan av ollonet med tungspetsen och njutningen får mig att ofrivilligt stöna till och pressar upp höften mot henne.

 Emma tittar på mig med ett litet leende och långsamt låter hon lemmen glida in i sin mun. Känslan är helt enorm! Aldrig har någon gjort det så skönt! Jag stönar högt och jag förvånas över att jag inte kan behärska mig. Mjukt stimulerar hon min lem med sin tunga och jag accelererar snabbt mot en utlösning. När jag känner att magen nästan drar ihop sig och lemmen blir ännu hårdare och större slutar hon. En besviken suck lämnar mina läppar.

 Emma glider av mig och sätter sig bredvid. Hon krånglar av sig träningsbyxorna och kastar ner dom på golvet. Hon har ett par enkla vita hipstertrosor på sig och jag kan tydligt se den blöta fläcken på dom. Hon drar av sig trosorna och lägger sig ner.

 Jag böjer mig över henne och kysser henne. Våra tungor smeker varandra och jag lägger upp en hand på Emmas vänsterbröst. Jag smeker bröstvårtan med min tumme och hon gnyr lite. Jag smeker ner med handen över magen ner mot det hägrande slutmålet. Hon har en smal liten sträng av hår kvar som känns mjukt under min hand när jag passerar över.

 Emma trycker upp höften mot min hand och särar på benen så att jag skall komma åt. Långsamt glider jag ner med handen mellan hennes lena läppar ner i hettan. Hon stönar in i min mun när jag långsamt smeker henne upp och ner i vätan.

- Snälla slicka mig, gnyr hon.

 Jag börjar kyssa mig nerför hennes kropp och min tunga ritar långa våta streck över Emmas kropp. Hennes fantastiska små bröst får sig en behandling innan jag arbetar mig vidare ner mot navlen. Hon fnissar till lite när jag sätter tungan i naveln. Jag hasar ner så att jag hamnar mellan hennes ben som hon villigt särar på. Det glittrar av vätan i hennes skåra och när hon särar på benen glider blygdläpparna isär och exponerar hennes rosa inre. Klitoris är svullen och pockar på uppmärksamhet.

 Jag kysser henne lite retsamt i ljumsken och hon suckar till i besvikelse. När jag låter tungan glida över hennes blygdläppar kvider hon till och för ner en hand mot sitt kön. Mjukt tar jag bort handen och jag hör henne frusta besviket. Hon suckar tungt när jag glider med tungan nerifrån hela vägen upp till hennes knopp och när jag låter tungspetsen vibrera lätt mot knoppen skriker hon till. Ganska snart har jag listat ut hur hon vill bli slickad. Kroppen rister och rycker. Hon kvider och stönar om vartannat.

- Nu, stönar hon plötsligt till, - på klittan.

 Jag stryker hårt med tungan över hennes knopp och Emma kastas ut i orgasmen. Hennes kropp spänner sig som en fiolsträng och med ett långdraget stön sjunker hon bakåt. Jag ligger kvar med huvudet mot hennes ena lår medan orgasmen ebbar ut i hennes kropp. Det rycker lite oregelbundet i hennes kropp i efterskalven av orgasmen när hon tittar ner på mig med blanka ögon..

- Underbart, säger hon, - kom ta mig.

 Hon drar i mig och jag kryper upp till henne och lägger mig vid sidan om henne. Hon pressar sig keligt mot mig samtidigt som hon ger mig en kyss. Ett av hennes slanka ben glider upp över mitt och jag smeker det mjukt upp mot hennes lena rumpa. Min hand följer rumpans mjuka kurva upp på höften och svanken.

- Vad fin du är, säger hon och tittar mig i ögonen.

 Lite generad brottar jag ner henne och efter lite tumult så hamnar hon fnittrandes under mig. Mjukt glider hon isär med benen så att jag ligger med magen mot hennes kön. Hon roterar mjukt med höften tittar på mig med sina svarta ögon samtidigt som hon ler.

- Kom ta mig, säger hon och drar lite i mig.

 Jag reser mig upp lite och snabbt är hon där med en hand och greppar min hårdhet. Hon styr mig rätt och när jag lägger lite tyngd bakom så glider jag lätt in i hennes heta våta kön. Hon spricker upp i ett stort leende när våra blygdben möts. Jag ligger stilla och bara känner hur het Emma är mot mig och hur underbart hennes kön kramar min lem.

 Jag söker hennes mun med min och med tungorna virvlande om varandra börjar jag sakta dra mig ur för att åter vända in. Emma suckar till tungt när jag åter går i botten. Proceduren upprepas några gånger innan Emma lägger upp sina heta händer på min höft och anger tempot.

- Bakifrån, ta mig bakifrån, stönar hon efter ett tag.

 Jag drar mig ur och hon snor runt och ställer sig på alla fyra. Hon är så vacker där hon står på alla fyra, djupt svankandes med könet glittrande av väta. Synen är helt underbar och jag nästan frustade till av kåthet när jag ser höften och stjärtens mjuka rundning. Jag ställer mig tillrätta bakom Emma och slickar hennes heta kön innan jag glider in i henne igen. Jag låter henne bestämma tempot samtidigt som jag smeker hennes slanka midja, höft och runda skinkor. Hon vänder på huvudet och tittar mig i ögonen och jag kan se hur kåtheten brinner där inne.

 Emma svankar allt mer och så plötsligt stelnar hon till och hennes kön drar ihop sig. Hennes hårt kramande kön får mig att passera gränsen och hårt pressad mot Emma tömmer jag all min säd djupt inne i henne samtidigt som jag som i en dimma kan höra Emma skrika ut sin egen orgasm. Utmattade tumlar vi omkull i sängen och Emma pressar sig keligt intill mig och ger mig en kyss.

- Helt fantastiskt, flämtade jag fram.

 Emma bara ler där hon ligger vid min sida.

- Jag har längtat länge efter det här, säger hon – snälla säg att du är min.

- Jag är din så länge du vill ha mig, svarar jag och pussar henne på pannan.

 Plötsligt knackar det på dörren!

- Vänta, skriker vi i munnen på varandra.

 Vi började skratta hysteriskt båda två samtidigt som vi insåg att ryktet förmodligen redan nått utanför korridoren. I en studentkorridor finns inga hemligheter och förmodligen hade halva huset hört hur Emma skrikit ut sin orgasm men vad gjorde det? Vi var inte dom första och inte dom sista som älskat så att alla hört det.

SLUT

29 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

go4it666

Som alla killar.... Vi är alltid sist att fatta :-D

13/11, 2021 kl. 15:53

#3

y

En fin polett.

30/5, 2021 kl. 02:05

#2

~K~

Renoveras?!? Varför det?
Den här novellen är perfekt som den är!!
Gillar skarpt!

8/12, 2019 kl. 17:22

#1

Huldran

Hannes!
Jag blir varm i kroppen när jag läser denna din text. Tänker på snälla och omtänksamma killar och män. Om än lite korkade, som inte ser 'skogen' för alla träd. Inte fattar något förrän de står inför det självklara 'sanningen'. Du och jag? Men då...!

Tack! //Huldran.

1/12, 2019 kl. 00:07