Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/7, 2009 kl. 06:24, av WAMPyrellagirls

Roddapparaten

Del 41 av 43 i serien Wampyrellaserien

Att läsa tidningarna fyndtorgsannonser kan vara roande, men också ge inspiration till att börja träna. När det gäller Tina så finns det vissa muskler som hon mycket hellre tränar än andra.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

WAMPyrellagirls

Så kul att se att flera hittar våra gamla Wampyrellanoveller och även blir glada av att läsa dem.
Johanna! Du har rätt. Vi hade riktigt kul när vi skrev den och fnitterattackerna drog ordentligt ned fingrandet på tangentbordet.

29/2, 2012 kl. 19:19

#5

Johannas noveller

Ordet "rolig" i ett par kommentarer lockade mig att läsa. Fy fan så bra! Tjejhumor när den är som bäst! Gissar att den var jätterolig att skriva också? Den typ av novell som under en bra penna nästan skriver sig själv, efter att fnitterattackerna väl lugnat sig något, antar jag.
Tusen tack för det goa glada leendet på mina läppar!

29/2, 2012 kl. 00:17

#4

Ronneby

Riktigt rolig novell.

28/2, 2012 kl. 23:45

#3

lp521813

Den var både upphetsande, välskriven och dessutom rolig. Bra!

28/2, 2012 kl. 19:51

#2

WAMPyrellagirls

Ofta är gränsen mellan fantasi o verklighet väldigt hårfin! ;)

4/1, 2010 kl. 11:40

#1

~K~

Ibland (men BARA ibland!) blir man avundsjuk på er tjejer som har såna möjligheter...
Eller är det helt enkelt fantastisk fantasi? :-)

4/1, 2010 kl. 07:47