Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

23/12, 2019 kl. 13:38, av Ludde2

Att träffas som vänner

Del 5 av 8 i serien Att träffas som vänner

Dom lyckas med sin konspiration, "gamlingarna", det slår gnistor mellan Ella och Arne.
Omarbetad och rättad version

Ella och Arne låg bredvid varandra i sängen, Arne tittade på hennes kropp han var helt facinerad han hade inte sett någon naken kvinna på så nära håll tidigare. Ellas kropp var något att titta på, han smekte, klämde och pillade lite försiktigt, mest på brösten och fittan, han märkte snabbt att hon gillade att han klämde och smekte, på och i fittan allra mest.

Han var smart, när hon stönade och stånkade och reagerade starkast då var han på ett känsligt ställe. Ett sådant ställe hittade han upptill ett stycke in i slidan, ett lite svampigt skrovligt område.

- JA: JA, där, mer fortsätt, det GÅÅÅR FÖÖÖR MEEEEJ, akta dej det kommer att spruta, spruuutaaa. Ett jättesprut, var det där mitt fel, Arne lät lite rädd

- Nej, nej din tok det var din förtjänst, så måste du göra många gånger, kommer du ihåg hur du gjorde. Det är klart att han kom ihåg det, han var rädd att han gjort henne illa, nu blev han glad för att hon ville att han gjorde så flera gånger.Han älskade redan Ellas fitta, hennes bröst, ja han älskade hela Ella.

- Ella ställde sej i sängen med sin bakmusade fitta mot Arne. nu måste du komma med kuken, kan du inte få fräs på den vet jag inte vad jag gör.

- Tokiga Ella  sådan fräs som jag har på kuken nu har jag aldrig haft tidigare, ska jag köra in den bakifrån som du står nu.

- JAAA, rappa på lite jag vill inte vänta, jag klarrar inte att vänta, det här är min faoritställning den är perfetk för min bakmusade fitta, vad bakmusad är kan vi ta upp vid ett snnat tillfälle, du kommer så djupti mej att du stöter emot botten, det gör lite ont och det tycker jag om, jag kommer så jag ser stjärnor.

Han gjorde som Ella ville han körde in kuken i hennes fitta håtr och bestämt, dem slog i botten.

- AAAAJJJ, vrålade Ella, det gjorde ont på ett så där härligt skönt sätt som jag gillar. Jag  är nog en sån som gillar att det gör ont i lagom doser, gör så igen och igen, igen, de GÅÅÅR, DET GÅÅÅR, JAG KOOOMMMEEEER, du också, du måste komma.

- Det GÖÖR JAG NUUU.

- Men jag tycker inte om att göra dej illa.

- Du måste tro på mej när jag säjer att jag gillar att det gör ont, bara lite ont. Förresten gör det inte ont det känns skönt på något konstigt vis.

När Ingrid och Ella träffades nästa gång frågade Ingrid, nå hur har helgen varit, blev det något.

 - Du kan nog inte i din vildaste fantasi tänka dej hur min helg har varit, om det här håller får du ha Göran förr dej själv. 

- Jag måste tacka Inger som hittade Arne åt mej.

När Arne träffade Inger i en korridor på lasarettet gav han henne en jättekram.

- Tack snälla Inger.

- Vadå för undrade Inger, för att du fixade så jag fick träffa Ella.

Det var några ur personalen som såg hur dom kramades, vad har det tagit åt den där tråkmånsen, har han blivit kär?

Om dom bara visste hur rätt dom hade, du måste berätta sa Inger, men inte här och nu, kom hem till mej i kväll så kan jag få en utförlig berättelse och du kan få kaffe.

När Arne kom hem till Inger verkade han lite snurrig. tack igen snälla Inger sa han. JA, ja, det gick bra, helgen blev lyckad förstår jag, du kanske rent av är lite kär sa Inger. Mycket  kär svarade Arne.

- När vi kom hem till Ella sa hon att hon inte haft en aning om eran konspiration från början, hon kom på det senare, hon ville ge det en chans, så här i efterhand hon och jag högre makter att det blev som det blev.

- Hon kände till min bakgrund och tyckte jag skulle dra upp huvudet ur sanden.

- Hur som helst, så mycket ömhet, kärlek och fram för allt erotik som jag varit med om den här helgen visste jag inte att det fanns. Jag vet inte hur jag ska tacka dej Inger.

- Att se din lycka är tack nog för mej, ha det så trevligt i fortsättningen.

Det kommer en fortsättning, jag lovar.

 

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.