Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/2, 2020 kl. 09:25, av TheTenderPoet

Ofrivilligt celibat, drastiska åtgärder.

Efter en hemsk tid både för mig och min tjej och våra kompisar behövde vi alla en paus från all skit. Vi två par åkte till en sommarstuga och vilade upp oss. En kväll pratar jag med kvinnan i det andra paret. Vi pratar om sexlöshet. Vad göra åt det?


Det hade varit ett förfärligt halvår för min sambo och mig, precis som för två av våra bästa kompisar. Min sambo Emma och jag hade för många släktingar och vänner som gått bort alltför tidigt. Tre av våra föräldrar och flera andra. Det och att det varit ganska tufft på våra jobb knäckte oss. 

För Tom och Annika var det helt andra saker. Deras familjeföretag hade gått lysande. De hade jobbat i 10 år och kunnat ta det lite lugnare några år nu. 8 anställda. De som varit anställda längst erbjöds delägarskap. Istället hade en av dem startat eget och snott med sig både personal och de flesta kunder. De kände sig snopna och svikna. 

Vi hade pratat om att åka iväg tillsammans alla fyra. Få prata med någon i en liknande situation men också ha lite kul tillsammans. Det öppnade sig en möjlighet att vara i släktstugan som Tom och Annika hade tillgång till.

Det var precis vad vi behövde. Få vara med ett annat par som vi kände väl och kunde prata med om allt. Vi åt gott, gick skogspromenader, pratade massor. Drack rejält några få gånger. Andra gången detta hände hade vi riktigt roligt för första gången på länge. Det var befriande. 

Tom och Emma blev fullast och somnade strax efter midnatt. Annika och jag satte oss på altanen och fortsatte prata. Hon är lite lik Julia Roberts fast mer bastant. Lugn och cool. Rödblond med halvlångt och kontrollerat och medvetet rufsigt hår. En självklar pondus och karisma. Plötsligt säger hon: 

- Micke! Hoppas du inte tycker att jag är illojal mot Tom nu men vår kris har satt sig på hans lust. Vi har inte haft sex på 7-8 månader. 

- Oj det var illa, lika illa som det är för oss ungefär. Saknar du det mycket?

- Oh ja, börjar bli smått desperat. Har aldrig tidigare funderat på att vara otrogen men det måste snart hända något innan jag blir galen. 

- Ja jag känner själv likadant. Har pratat med Emma om det men hon känner som hon känner. Har du pratat med Tom? 

- Jo och han sa att det är nog bara tillfälligt. Men...

- Du jag tänkte på en sak. 

Lutar mig närmare och berättar och vi bestämmer oss för en plan B ifråga om ett angeläget ämne. 

Dagen efter äter vi frukost tillsammans alla fyra. Tom och Emma är rejält bakis. Annika och jag betydligt piggare. Tänker att jag ska göra vad jag kan innan plan B sätts i verket.

Försöker fotflirta med min Emma men det är först - vad det verkar som - noll respons innan hon ger mig ett irriterat ögonkast och drar åt sig båda fötterna. Sträcker fötterna mot Annikas håll och det är en helt annan mottaglighet. Vi fotflirtar lite sedan är det rent fothångel. Känner mig andfådd och varm. Det brinner i magen och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna dölja detta. Plötsligt reser sig Tom upp och börjar plocka undan. Det blir signalen till att avsluta frukosten.  

När vi diskat och plockat undan dricker vi kaffe i vardagsrummet. Då säger Annika och jag att vi har något att säga till Tom och Emma. Annika börjar: 

- Jo nu är det så att vi har haft lite olika kriser och haft det tufft alla fyra. Vi har reagerat lite olika och både Micke och jag saknar sex med vår partner och börjar bli paniskt sugna. Det kan inte sägas på något annat sätt. Och...nu är det helt enkelt så att...vi vill ju helst ha det med vår partner men om ni inte vill kommer vi...kommer vi...helt enkelt knulla här och nu. Framför er. Vi har fått nog. Ni har ultimatum på 10 min fr o m...nu! 

- Så ni får helt enkelt bryta in och haffa oss om ni inte vill att det ska ske, säger jag. 

- Klockan tickar. 

Ser på Emma och Tom som ser överraskade, smått chockade ut. Sorgsna och oförmögna också. Emma snurrar en servett och tittar ner i golvet. Tom sitter som paralyserad. Jag tänker att ”va fan nu har de iallafall fått sin chans”. Jag går från att hoppas att Emma ska resa sig upp, ta mig i handen och gå iväg till vårt sovrum till att nästan hoppas att hon inte gör det. Tänker på att Annika är ju faktiskt väldigt attraktiv och go’. 

- Kom igen nu, det är ju vår partner vi helst vill ha sex med, säger jag i ett försök. 

Emma tittar på mig med ett svårtytt ansiktsuttryck. Hon rycker på axlarna vilket säger desto mer. Tom ser olycklig ut. 

- Som Micke säger, det är er vi vill ha men är ni oförmögna att ha sex måste vi innan vi går sönder, säger Annika. 

Det är en laddad tystnad innan nedräkningen som Annika satt igång ringer. 

- Då så, jag är ledsen men nu är tiden ute, säger Annika.
 
Vi går långsamt fram till varandra, Annika och jag. Jag undrar hur vi ska gå iland med det här när de ser på men vi får väl se. Annika har en tunn sommarklänning som går i röda, gula och brandgula toner. Som passion tänker jag. Hon fyller ut tyget så sexigt. 

Shit! Vad är det som håller på att hända tänker jag medan Annika och jag omfamnar varandra. Känns som att huset håller andan. Hennes sommarklänning är tunn och jag känner hela hennes fasta och varma kropp mot min. Redan omfamningen i sig väcker lusten. Vi börjar ömsint och tafatt som nyfikna tonåringar att kyssas och smeka, ovana vid varandra. Leende och högtidliga. Som kroppen har längtat efter detta. Varje smekning och kyss tänder små eldar i mig. Hon gnyr. Jag smeker hennes rygg och axlar genom klänningen. Hon mina armar och axlar innan hon tar tag om min nacke och rufsar om i mitt hår. Hon drar mitt ansikte intill sitt och kysser mig girigt igen. Tunga mot tunga. 

Emma mumlar något om att hon förstår och om att hon har sig själv att skylla. Tom suckar och harklar sig. Det låter som ett instämmande. 

Annika ber mig sträcka armarna uppåt och drar av mig T-shirten. Hon leker med fingrarna på mitt bröst. Jag tar tag i hennes klänning och hon sträcker genast upp armarna. Jag klär av henne den. Kramar henne igen. Hud mot hud. Värme och lust i varje centimeter av min kropp. Öm i pungen, ja hela magregionen. 

Vi har bara underkläder kvar men vi har redan fuktfläckar på dem både hon och jag. 

- Micke, ta av mig behån är du snäll! 

Inga problem att lyda den uppmaningen. Emma hade inte velat att jag rört hennes bröst på länge. Darrande häktar jag av behån i ryggen. Annikas bara bröst faller ur, mogna ljuvliga frukter. Mina händer skakar av åtrå. Jag går bakom henne så jag kan hålla om dem bättre. Knådar dem försiktigt och smeker dem medan jag kysser henne i nacken och på axlarna. Hon böjer huvudet bakåt och stönar. Bröstvårtorna står rakt ut. Mina fingrar söker sig till dem och jag känner verkligen hur svullna de är. Ägnar jag mig åt dem och gör utflykter utmed hela brösten. Hon gnyr och gör lyckliga gurglande läten vilket knappast minskar min lust. 

Ser bort mot Tom och Emma ibland. Svårt att tyda vad de känner. Själv känner jag den där enormt pirrande känslan, uppror i magen, när man vet att man är på väg att ha sex efter lång tid utan. 

Jag ägnar mig åt Annikas bröst länge. Njuter av att få ge henne all min uppdämda längtan. Ömhet och passion. Tunga, fingrar, hela händer och min heta längtan. 

Ser Tom gå iväg. Efter några minuter tittar han in i rummet igen i joggingkläder. Sedan går han snabbt igen. Ytterdörren slår försiktigt igen och vi ser honom genom fönstret när han joggar iväg. Var inte det där vi just såg en märklig reaktion?!  Fast å andra sidan är det inte en avslappnad och normal situation. Får väl ge honom det. 

Emmas uttryck har jag väldigt svårt att tolka. 

Annika tar mig i handen och drar iväg med mig till en bäddsoffa i rummet. Hon tar av mig kalsongerna och sina egna trosor. Hon föreslår en 69:a. Vi lägger oss bekvämt till rätta. Hon har en fittpäls som är lite smålockig, rödblond som resten av håret. Jag greppar hennes höfter och börjar lapa med hela tungan med långa tag. Värma upp lite bara. Hon suger in hela kuken och mumlar gillande. Sedan slickar hon sakta utmed kuken med tungspetsen. Det är gudomligt. Det går som små elektriska trådar från underlivet ut till resten av kroppen. Som mitt sexliv legat i träda är det inte konstigt att jag reagerar nu. Så understimulerad som jag varit. Det verkar vara likadant för henne. Jag slickar längre in i henne. 

Hon doftar kraftfullt, kvinna, frukt, barrskog och kättja. Hon är mycket fuktig. Två av mina fingrar börjar fingerpulla henne medan jag fortsätter slicka. Cirklar precis i clittans omedelbara närhet. Hon i sin tur växlar mellan att suga och slicka både kuk och kulor. Hade jag inte varit så fokuserad på att ge Annika njutning hade jag kommit för länge sedan. Nu kan jag dra ut på det. Hon börjar redan skaka till då och då. Bara detta är stort, att få ge en kvinna sexuell njutning. Nu kör jag ett intensivt högfrekvent fladder med tungspetsen direkt på clittan. Hon skakar och stönar, högre och häftigare, ännu mer tills...DÄR exploderar hon i en våldsam orgasm.

Hon vilar en halvminut innan hon avslutar för mig. Nu när jag kan koncentrera mig på min egen njutning krävs det bara två minuter för att också jag ska komma. Jag vrålar rakt ut när kuken får utbrott. Hon släpper den och styr satsen mot sina bröst. När jag pumpat klart gnider hon ut satsen med fingrarna vänder sig mot Emma och säger: 

- Hur har du kunnat låta bli detta?! 

Emma tittar ner i golvet och fäller ut underläppen. Sedan tittar hon upp och säger: 

- Jag vet inte. Det bara blev så. Jag har egentligen ingenting att säga, jag är mest förvirrad just nu. 

- Häng på, än är det inte för sent! 

- Nej, inte nu. Jag KAN inte helt enkelt. Jag är ledsen, det är som att någon har stängt av min sexfunktion och att jag inte vet hur jag ska få igång den igen. Fortsätt ni! Jag förstår även om jag är ledsen att det behövde gå så långt. 

Det var ju skönt att höra att Emma inte anklagar oss. Det känns lite bättre. 

Plötsligt säger Emma: 

- Fast en sak kan jag nog fortfarande. Jag vet fortfarande hur jag suger din kuk. Jag kan värma upp den så ni kan fortsätta. Får jag...?

Jag tittar mot Annika, vi nickar mot varandra. 

- Visst säger jag. Kul att du vill vara med. 

- Åtminstone så långt, säger hon. Min egen lust känns långt borta. Men jag är glad om jag kan ge dig det. 

Hon går ner på knä framför mig och suger min halvslappa kuk. Den blir snabbt hård igen. Även om det var ett tag sen är synen av hennes guppande huvud välbekant. Hon suger och slickar som hon brukar. Erotiskt långsamt och mycket njutbart. Annika ser intresserat på. 

Emma tittar upp efter några minuter och beordrar Annika till att ställa sig på alla fyra och göra sig redo. 

- Konstigt nog vill jag se dig tränga in i Annikas fitta, säger Emma. Sväng på din sexiga häck Annika. 

Annika har redan ställt sig på alla fyra. Hon svänger på häcken och jag ser en beredd buskig fitta. Jag ställer mig i läge och Emma hjälper till att styra mig rätt. Som om det behövdes...men ändå. Det är ljuvligt vått och välkomnande när jag tränger in. Jag kan nästan höra kuken jubla av att äntligen få knulla. Annika stönar högt och utdraget när jag slinker in i henne. Det är så upphetsande att se min kuk dela hennes fittläppar. Jag glider långsamt in och ut ur henne. Njuter med hela min kropp. Det går rysningar av vällust genom mig, all uppdämd kättja. Jag smeker Annikas skinkor och höfter. Emma lägger sig under Annika och smeker hennes bröst. Det gillas hör jag. 

Annika ber mig öka tempot. Grabbar tag i hennes höfter och gör det. Känner en varm och go känsla i hela underlivet som sprider sig till resten av kroppen. Annika är en orkester av kåtljud. Hon suckar, frustar, gnyr, andas stötande ut och ger små skrik ifrån sig. Ökar tempot lite till. Lusten breder ut sig och fyller hela rummet känns det som. Jag är en uppdämd vulkan som byggt upp lava och är redo för utbrott. Annika kommer närmare och närmare ett utbrott för sin del. 

- Oh! Jag är nära nu. Lite hårdare. Ja...så...ja...ooooh...gud vad...sköööönt. 

Jag pumpar intensivt in och ut. Tills hon skriker till och rycker och skakar. Jag är hur nära som helst och kommer nästan när hon krampar till. Efter nån minut säger hon: 

- Fortsätt! När det går för dig vill jag att du sprutar över min rygg. 

Kuken har inte hunnit slakna. Jag fortsätter pumpa. Jag är nära nu. 

Jag stönar och frustar. Emma studsar upp. När min vulkan byggts upp till utbrott och jag drar ut kuken står hon beredd. Tar tag i kuken och när jag sprutar använder hon den som pensel för att spruta över Annikas rygg. Det är underbart skönt när det går. Emma sprutlackerar Annikas rygg med min sperma. 

Emma verkar gilla att regissera sexet. Nu beordrar hon Annika att suga mig hård igen. Hela situationen är så grymt sexig så det går snabbt. Sedan säger hon åt mig att lägga mig på rygg och Annika till en omvänd liggande cowgirl. Hon säger att jag ska smeka Annikas fitta samtidigt. Vi lägger oss tillrätta och Annika trär sig på min kuk med lite hjälp av Emma som styr rätt. 

Jag har Annikas hår i munnen. För undan det så jag kommer åt att kyssa henne i nacken. Annika börjar rida sakta medan jag smeker mjukt i början. Emma ser intresserat på men är inte aktiv på något sätt nu. Emma ger mig order att viska kärleksfullt och sexigt i Annikas öra så jag gör det. Allt är sant av det jag säger. Det är inga problem att vara ärlig när hon är en sån härlig kvinna. Vi knullar lugnt, ömsint och sensuellt. Vi håller på länge i ett lugnt och utdraget njutande. 

Emma säger åt oss att öka takten. Vi gör det och sexet intensifieras. Jag hämtar fittsaft inifrån Annikas grotta med fingrarna för att göra smekningarna mer välsmorda. Jag börjar fladdra intensivt med fingrarna. Annika rör sig genom att hon cirklar bäckenet runt min kuk. Hon njuter högljutt. 

- Smek henne ännu hårdare! Jag vill se er komma båda två, befaller Emma. 

Nu är det inte långt kvar för mig och knappast för Annika heller. Det är faktiskt lite upphetsande med Emmas bidrag. Känner hur Annika börjar rycka till, oftare och oftare. Nu är hon ett frustande vilddjur och jag är hennes vilddjurspartner. Vi stönar och skriker oss fram till en gemensam orgasm som är en våldsam eruption. Jag skjuter henne uppåt med höfterna när vi går upp i gemensam brygga innan vi flämtande faller ihop. Emma ser nöjd ut. 

När vi hämtat oss sätter sig Emma på golvet framför soffan och klappar med båda händerna på golvet bredvid sig: 

- Kom hit mina godingar! 

Vi sätter oss på varsin sida om Emma som håller om oss.
 
- Jag är glad att detta hände. Lite chockad först men jag tyckte om att se er njuta. Jag är själv inte riktigt där än. Men jag tror att detta kan vara första steget på väg mot sex igen för mig. Intressant att jag tydligen gillar att regissera sex. 

Detta var bara början på en händelserik sommar. 

 

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

TheTenderPoet

Tack för studs! Det var ju slarvigt att jag inte var konsekvent med relationsstatusen.

12/2, 2020 kl. 22:53

#1

Huldran

Poeten! Gillar, denna tar jag gärna emot. Texten ger en känsla av "swinging" över sig.

Kommentar: Din fru på ena raden, på nästa rad är hon din sambo. Inte för att det spelar någon roll i dagens samhälle. Dessutom har du gett namn på samtliga personer. Men det kunde ju trassla till sig ifall de varit flera.

Jag skriver en rad i gästboken. //Huldran.

12/2, 2020 kl. 21:48