Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/2, 2020 kl. 09:25, av Liberty

Kevins frikort

Del 17 av 21 i serien Filippas liv

Filippa är kvar i Göteborg över helgen tillsammans med Kevin, hennes kusins blivande make.

Johannas sms påverkade inte direkt mina planer på shopping och umgänge med mina vänner under lördagen. Men jag skulle ju ljuga om jag inte tänkte tanken att jag åtminstone kunde få se hans kuk igen. Den var väldigt fin och Johanna hade uppskattat hans behandling av henne. 

 

Konferensen flöt på bra och var snart över. Fredagen spenderade vi på en restaurang, jag Johanna och Kevin. Efter onsdagskvällens äventyr hade inget mer hänt. I alla fall inte som jag hade hört. 

 

Johanna stannade till lördag morgon och vi åt alla frukost tillsammans. Både jag och Kevin hade pokerface och vi pratade om allt mellan himmel och jord, mest bröllopet. 
"Var ska ni på bröllopsresa då? Blir ni kvar i Frankrike eller?" frågade jag samtidigt som jag lade ner två mackor i brödrosten. 
"Njae, vi vet inte." sa Johanna och Kevin i kör. 
"Har du några tips, du som sett världen en del? Nu måste vi ju visserligen spika ett bröllopsdatum men ändå. Och ja, om vi ska vara i Frankrike" frågade Johanna sedan. 

 

Jag rekommenderade dom ett par platser i USA och några i Karibien och de var nöjda med det. 
"Vi kanske kan kolla på några möjliga destinationer imorgon innan du åker hem?" föreslog Kevin. 
"Ja, varför inte?" sa jag och log. "Roligt!"
"Orättvist!" protesterade Johanna. "Jag då?"
"Äh" svarade Kevin. "Du sa ju att jag och Filippa borde lära känna varandra mer, då kan vi väl få ha lite hemligheter också?"
Jag skrattade. Till hälften åt hans skämt och till hälften för att jag satte kaffet i halsen. Men det faktum att jag sett honom knulla Johanna - och smakat lite på hans stake - lät vi bli att prata om. Igen. 

"Jaja, okej då. Bara ni presenterar det bra sen." muttrade Johanna med uppenbart spelad irritation. 

 

Jag fokuserade för att behålla lugnet. Kevin log. 
"Jadå, så klart."

Vi bröt upp frukosten och jag och Johanna gjorde sällskap in till stan där hon hoppade på tåget söderut. Kevin tog bilen till jobbet. Han sa att han skulle vara hemma vid 21 ungefär. Jag sa att jag nog blev senare än så. 

 

Dagen flöt på snabbt. Jag lyckades spendera mer pengar än beräknat på färre prylar än beräknat men det var snart löning så det fick funka, tänkte jag. Efter att jag och några vänner ätit råbiff på en av stans bästa restauranger vände jag åter mot lägenheten igen. Det var mörkt och en typiskt kall bris blåste in i nacken på mig när jag klev av spårvagnen. Tack och lov var det inte mer än hundratalet meter till huset. Snabbt var jag framme och klev in. 

 

Kevin satt med laptopen i köket när jag kom in. Han hade börjat kolla på resor. Han pratade i telefon. 
"Nej, det gick helt åt helvete. Jag måste in till jobbet imorgon. När kommer du upp igen? Måndag?"
Tystnad. Jag förstod att han pratade med Johanna. 
"Okej. Jag älskar dig, vi ses då."

De la på. Han förklarade allt som hänt. Mötena hade gått åt skogen och de skulle samlas imorgon efter lunch igen för nya diskussioner. Vad det handlade om glömde jag snabbt bort. Jag såg att han kollade på resor så vi skiftade snabbt ämne dit. Vi hoppade mellan sajter och destinationer. Till slut hade vi hittat ett resmål: En kryssning i Karibien med några dagar i Miami innan dess. En snabb titt på klockan visade att den var 23:31 helt plötsligt. Han sneglade på mig. Jag såg på honom. 
"Oj, klockan var mycket, du" sa jag och spände ögonen i honom. Jag försökte att inte tänka på det jag allra helst ville - se hans kuk. Och göra saker med den. 
"Mm." sa han och ställde sig upp. "Det börjar väl bli dags att sova." 
"Mm.. Men det här blir ju kanon!" sa jag och pekade mot det paket vi hade sytt ihop, men inte beställt än. Bröllopsdagen måste ju spikas först. Jag reste mig och gick och gjorde mig i ordning. På med sova-tishan och av med de andra kläderna. 

När jag kom ut från toaletten igen hörde jag hur han höll på i köket. "Filippa, vet du vad som skulle göra kvällen ännu bättre?"
"Nja, jag har några tankar" svarade jag och anade var det här var på väg. Jag klev ut i köket. Han stod naken med kuken i sin hand. 
"Något sådant, ja." sa jag och gick fram samtidigt som jag slet av mig min t-shirt och mina trosor. 

Innan jag hann göra något ledde han mig in till soffan och la mig på rygg. Han kysste mig från halsen, ner till mina bröst. Han lekte med dom med sin långa tunga samtidigt som jag kände hur hans händer letade sig ner mot min klitoris. Jag stönade. Hans tunga lekte med mina bröstvårtor. Sedan började han slicka och kyssa sin väg ner till min fitta. Bit för bit. Sedan tog det stopp.

Han avvaktade. Allt stod still. Han retades. Jag skakade i hela kroppen utan att han knappt gjort något. Plötsligt tryckte han in tungan rakt in i hålet och lät den åka ut och in som en liten (nåja, ganska stor) kuk. Det var så skönt att jag höll på att svimma. Samtidigt böjde han mina ben bakåt så jag fick mina knän upp mot brösten. Jag kände, snarare än såg, ett finger komma mot min mun och böjde mig framåt för att suga det. Han tog tillbaka det när han uppenbarligen var nöjd. Plötsligt kände jag hur fingret letade sig in i min stjärt. Då kunde jag inte hålla emot längre och jag kom i våg efter våg. 
"Fort---sätt" fick jag fram. 

Jag skakade, han avvaktade. När jag slutat skaka tryckte han tungan mot min klitoris igen och en ny våg sköljde över mig. 

 

När jag återfått fattningen stod han böjd över mig. Hans kuk var som en bazooka. Jag knuffade honom lite lätt och fick ner honom på rygg. Med ena handen runkade jag honom samtidigt som jag slickade runt hans kulor. Han stönade. Jag slickade skaftet hela vägen upp till ollonet och tog den i min mun. Den var stor men inte den största jag varit med om så jag fick in nästan hela. Jag sög med hela huvudet - upp och ner. Hans spänning släppte och jag såg hur han slappnade av på sängen. 
"Knulla mig" sa jag efter ett tag och ställde mig på alla fyra. 

Han var inte sen att lyda och ställde sig bakom mig. Jag kände hur hans ollon nosade i min stjärt men han avvaktade. Han placerade kuken mellan mina skinkor och lät den glida upp och ner några gånger. Sedan tog han sikte på fittan och tryckte utan större pardon in den så långt han kunde. Jag gled ifrån lite för att samla mig men han följde efter och snart tryckte jag emot istället och vi hittade en rytm. 

Det här är min kusins blivande man, tänkte jag, samtidigt som hans lår slog mot mina skinkor. 
"Va-ad sk-a Jo-hann-a sä-ga?" fick jag ur mig. 
"Hon vet inget och får inget veta... än." sa Kevin lugnt utan att ändra tempot. 
"Ok-e-ej" stönade jag utan att tänka mig för riktigt.

Vi bytte ställning och jag satte mig på honom. Försiktigt sjönk jag ner över hans kuk, lite för att njuta av stunden och känna den ordentligt. Jag höll i sänggaveln samtidigt som jag red honom snabbare och snabbare.
"Jag kommer snart" hörde jag honom under mig. Han ökade takten i sitt juckande mot mig. "Men. Jag. Vill. Inte. Komma. I. Dig." fick han fram. 

Jag förstod. Man kan aldrig vara nog för säker. Det kunde ju bli lite dumt. Jag klev av efter ytterligare några sekunder och han förde min kropp så att vi låg i en 69:a. Jag runkade honom snabbare och snabbare samtidigt som han slickade mig igen. Han körde in sitt finger i min stjärt på nytt och jag kände hur en ny orgasm var på väg. Jag försökte behålla fattningen och sög så bra jag kunde. Men till slut gick det inte att hålla emot och jag kom på nytt. 

Om han planerat det eller inte vet jag inte men han ökade snabbt takten och drog sig ur min mun samtidigt som stråle efter stråle av hans säd träffade mitt ansikte. Jag trodde inte att han skulle sluta. Det var som om någon hade slagit hål i en damm. 
"Aaaaaah" hörde jag bakom mig när jag själv återfått fattningen. Jag lät det fortsätta, det var ingen mening med att försöka suga i sig något nu. Nåja, lite smakade jag i alla fall. 

 

Efter vad som kändes som en halvtimme men i själva verket säkert var 15-20 sekunder andades både han och jag ut. Jag sjönk ihop bredvid honom där jag låg innan jag sa
"Det där städar du upp."
"Hahaha! Ja, det kan jag göra" sa han. 

Han sa att han skulle välja lämpligt tillfälle att berätta för Johanna. Jag frågade om hon inte skulle bli arg då. De skulle ju gifta sig och allt. Han berättade att de hade en deal: Var sitt frikort - den andra fick inget veta förrän det hade hänt, om det hade hänt. Det enda de var överens om var att det var en person de fick knulla utanför deras förhållande. Han berättade att han tänkt tanken att knulla mig i flera år och nu hade han gjort det. Jag valde att se det som smicker. Av alla i hela världen var det ändå mig han hade valt som frikort. Då försvann min rädsla för att Johanna skulle flippa helt i alla fall. Sen kanske hon skulle bli sur ändå, men då var ju deras regler på min sida i alla fall. 

 

Dagen efter var allt som vanligt. Kevin skjutsade mig till tåget samtidigt som han skulle tillbaka till jobbet. När jag var på väg ur bilen vid tågstationen frågade jag om han hade ljugit att han varit tvungen att jobba under helgen. 
"Nej, det är helt sant." sa han uppriktigt. "Men tajmingen kunde inte ha varit bättre."
Vi skrattade. Snabbt stack jag handen innanför hans byxor och smekte hans kuk innan jag pussade honom på kinden och gick ut i den svala Göteborgsdagen. 

Sista ordet var nog inte sagt i den här historien.

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.