Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/2, 2020 kl. 13:40, av Sixtenjr

Tre kåta kvinnor

Ett härligt gäng av kåta kvinnor. jag låg med dem alla

Jag var nykommen till den medelstora staden. Jag hade fått ett jobb som jag skulle börja påföljande dag. Jag hade under dagen lyckats skaffa mig ett rum hos en medelålders kvinna. Jag satt i rummet och hade tråkigt. Det var för tidigt att lägga mig att sova. Något borde jag kunna göra denna första kväll i den för mig främmande staden.

Jag gav mig ut på en promenad för att bekanta mig med stadens centralare delar. Efter ett tag kom jag litet i utkanten och nu hörde jag musik. Jag gick i riktning mot ljudet och upptäckte ett tivoli med karuseller, bodar och en dansbana. Dansmusiken lockade mig och snart stod jag vid kanten av dansbanan. Nu blev den en ny dans. Jag såg mig om. Det fanns inte så många att se men ett stycke bort stod en ensam ung kvinna. Jag gick fram till henne och bjöd upp henne.

Vi presenterade oss för varandra.

– Erika
- Erik

Efter tre danser med varandra följde jag henne hem till porten. En kram, några kyssar.

-Du, Erik, vi kan väl träffas flera gånger. Kom hem till mig i morgon kväll så bjuder jag dig på en liten supé.

Jag kunde bara inte tacka nej. En kväll, några danser och redan en inbjudan. Oväntat. Vad hade jag kunnat ge för lockande framtoning? Hon var ju en pangbrud enligt min uppfattning och jag var ju bara en enkel kille som hittills inte haft mer än någorlunda god framgång hos det kvinnliga könet. Visst hade jag sexuell erfarenhet men det var bara i lag med en kvinna som var tio år äldre än mig.

Vad vill Erika ha ut av en bekantskap med mig? Kanske inget speciellt. Det kanske bara var så att hon blivit övergiven av en kille och kände sig ensam. Kanske i så fall en hastigt påkommen bekantskap kunde duga. Åtminstone för ett tag. För att få tid att pröva.

Jag kom till henne nästa kväll. Hon bodde ihop med sin mamma men mamman hade hon för resten av kvällen lyckats övertala att gå i väg till mammans syster, inte bara för kvällen utan för hela natten. Var det vanligt att mödrar i denna landsända ställde upp med att ge fritt spelrum för sina döttrar på det här sättet? Hade Erika och hennes mamma ordnat det på detta sätt för Erikas tidigare kavaljerer? Visst kände jag mig förvånad och förvåningen minskade inte när jag fick se vad som dukats fram i matsalen. Fint porslin, silverbestick, vackra vinglas, en flaska rött vin och en butelj kryddat brännvin och så legymer av flera slag, potatis, stekta köttskivor och sås.

– Var så god. Välkommen till bords.

Så storstilat hade jag aldrig tidigare bjudits in av en ung kvinna i min ålder.

Vi hade en mycket trevlig stund under måltiden. Vi berättade för varandra om våra liv. Jag berättade om det jobb jag fått i ett företag i staden och om mina skolår och om mitt idrottande. Hon talde om för mig att hon jobbade på en större tidnings lokalredaktion och att hon där var sekreterare och hjälpare åt tidningens reportrar. Det hände att hon då och då skrev dagsvers och barnhistorier som hon fick införda i tidningen.

Jag fann det trevligt att prata med Erika och skulle gärna ha fortsatt med det men på något sätt, jag vet inte hur, hade hon fått ner mig i en säng i bortre änden av rummet. Nu efteråt kan jag inte komma ihåg några som helst detaljer i det förspel hon måste ha satt igång. Skickligt utfört måste det ändå ha varit för nu låg vi tätt tillsamman helnakna.

Jag smekte hennes bröst, sög på hennes tuttar, kysste hennes mun och hon var i färd med att runka mig. Sakta gled hennes ena hand fram och tillbaka från kukroten till ollonet. Min kuk var efter en kort stund stark uppsvälld, hård och beredd.

– Erika, vill du ha honom?
– Vad tror du?

Nu särade hon på benen och jag lade mig ovanpå henne. Med handen styrde hon min kuk fram till inträngningsläget mellan fittläpparna.

Jag var inte sen med att trycka in. Kuken gled skönt, lätt och snabbt in.

– Bravo Erik! Nu är han på den plats jag velat ha den ända sedan du kom hit för några timmar sedan.

Klart var att hon varit suverän på att förföra mig. Nu skulle hon få sin belöning. Jag började så försiktigt pumpa kuken in och ut. Erika log mot mig, famnade mig om ryggen och drog ner mig för en kyss, fylld av åtrå. Hennes ögon hade fått en vacker glans. Hon njöt, hennes strålande leende visade det varje gång jag trängde ner i hennes innersta.

Erika började lyfta upp sitt underliv varje gång jag stötte in. Underbart. Denna kvinna kunde sin sak. Jag hade aldrig upplevt den känsla i min kuk och mitt underliv som jag upplevde nu. Skönare än så här kan det aldrig bli tänkte jag, I nästan samma sekund som tanken formades i mitt huvud sprutade jag. Mycket stor sats. Många gånger.

Erika slog sina ben runt min rygg och mitt sprut fortsatte i ett par ytterligare omgångar.

Nu var jag färdig, hade upplevt det härligaste knull jag dittills varit med om.Jag kanske somnade till, tittade upp efter en stund. Erika låg under mig med slutna ögon. Hon verkade sova men det var nog bara en kort stund för nu började hon från sitt underläge jucka upp mot mig. Effekten kom ganska snart. Min kuk styvnade och var på nytt beredd. Jag kände mig åter härligt kåt. Jag fortsatte att knulla. Kuken gled fint fram och tillbaka. Erika gav till små uppeggande utrop. Jag fick höra många berömmande ord både om kukens storlek och om det arbete jag fick den att utföra. Erika njöt. Hon var i toppform. Hon var en toppenbrud och hon var absolut den kåtaste kvinna jag mött. Utlösningar kom, både för henne och för mig. Efter en stunds vila fick jag höra Erikas nästa önskan:

- Erik, jag vill suga din kuk, vill ha din sperma i min mun.

Någon sådan önskan hade jag aldrig kunnat tänka mig att en kvinna skulle komma med till mig.

– Lägg dig på rygg, Erik.

Jag gjorde så och vips hade Eva fört sin mun över min kuk. Nu satte hon igång och munknullade mig. Skönt. Hon jobbade på en lång stund. Mitt spermalager hade minskat genom två rejäla sprut men var tydligen ändå inte tömt för till slut fyllde jag hennes mun genom några intensiva konvulsioner i min kuk.
Jag vet inte om Erika ljög men hon påstod senare att det smakat gott.

När vi efter några timmars sömn blivit redo för den nya dagen frågade Erika om jag vill följa med henne och ett par av hennes kamrater till den närliggande storstaden kommande lördag. Man skulle bo på hotell och gå på restaurang och dansa. Jag lovade att följa med.

Lördagen kom. Vi stod samlade på järnvägsperrongen med våra tågbiljetter Erika, jag och Erikas båda väninnor Betty och Solveig. Alla var finklädda, de tre flickorna i tunna vackra sommarkläder som drog övriga resenärers blickar till dem. För dem var jag emellertid den centrala gestalten Både Betty och Solveig började sin bekantskap med mig genom att kasta sig om min hals och krama mig en lång stund.

Vi klev upp på tåget och hittade en ledig kupé. Erika och Solveig satte sig närmast fönstret, jag vid sidan av Erika och Betty vid sidan av Solveig. Färden tog en timme. Under den tiden gavs inte en enda död punkt i samtalen. Flickorna underhöll mig med berättelser från deras tidigare gemensamma resor till storstaden. Många av berättelserna beskrev erotiska episoder och vitsar av ekivokt slag var legio. Höga skratt och menande blickar förekom så gott som hela tiden.

Vi hade inte åkt så särskilt lång förrän Solveig kom och satte sig bredvid mig. En stund senare kände jag hennes hand stryka mig försiktigt neråt byxgrenen. Jag lät henne hållas. Det var ju behagliga strykningar. Jag tror inte någon av de andra lade märke till vad Solveig höll på med och hon själv såg ut som om hon var omedveten av vad hon gjorde.

Plötsligt kom det från Betty:

- Solveig, kunde inte du och jag byta plats ett tag?

De bytte plats. Det dröjde inte länge förrän Betty placerade en hand på samma ställe på min kropp där Solveig nyss haft sin. Bettys handkontakt hade god effekt. De smekande rörelserna över min kuk kändes sköna, härligt sköna. Kuken växte i storlek och styvhet.

Jag tittade bort mot Solveig. Det stod genast klart för mig att hon hade ögonen på mig och Betty. Kanske såg hon både vad Betty gjorde och den stora bula som höll på att växa fram under mina byxor.

Solveig hade ett utseende som tilltalade och eggade mig. Hela henne såg jag som en sinnebild för sex. Hennes utseende formligen ropade: "kom och ta mig, knulla mig!". Hade vi inte befunnit oss på allmän plats hade jag sprungit över till Solveig och haft ikull henne på bänken, rivit av henne hennes trosor och stoppat kuken i hennes fitta. Så ansatt av kåtkänslor var jag. Men, tyvärr, jag måste behärska mig. Svårt. Djävligt svårt.

Erika tycktes var omedveten om vad som hände runt henne. Jag började undra om hon spelade omedveten. . Det kanske var så att hon planlagt väninnornas förfaringssätt. De hade nog alla tre en överenskommen plan som gick ut på att för allas räkning få ut allt de kunde av mig. Var det så? Nu pirrade det till riktigt i mig, inte bara i kuken utan i hela kroppen. Jag började förstå att tjejerna hade mig i sin makt och att de tänkte utnyttja den till fullo.

Så var vi framme i den stora staden. Vi valde att gå till det hotell där Erika tingat två dubbelrum åt oss. Jag hade utgått ifrån att jag skulle dela rum med Erika. Det var en villfarelse. Solveig föreslog under promenaden att flickorna skulle dra lott om vem av dem som skulle få ha mig som rumskamrat. Ingen protesterade mot förslaget. Hur dragningen gick till har jag ingen aning om men det blev jag och Solveig som skulle dela rum. Det hade jag inget emot, tvärtom kändes det spännande. Solveigs dragningskraft på mig var stark och min kåthet hade jag med mig ända sedan händelserna på tåget.

Det första Solveig gjorde när vi kom in i vårt rum var att klä av sig. Hon gjorde det långsamt och utstuderat utmanande. Själv satt jag som åskådare i en fåtölj och gnuggade min kuk genom tyget på mina byxor.
I rummet fann Solveig ett gammalt fint klädskåp med en stor spegel på insidan av dess dörr. Solveig öppnade dörren och lät den stå så att hela hennes kropp speglades i den. Full insyn för mig. Jag blev mer och mer fylld att en påträngande kåthet. Kuken var nu fullstor och jag beredd att ta Solveig i famn när hon blivit naken.

– Se så Erik, ta av dig! Fort, jag längtar så efter din bamse. Här har du världens just nu kåtaste tjej med en
   genomvåt fitta.

Jag rev av mig kläderna. Jag vet inte om jag någonsin känt mig så kåt som den här gången då Solveig stod knapp en meter framför mig med brett särade ben och fingrarna instuckna i sin fitta med dess stora långa och uppsvällda blygdläppar.

Jag grepp tag i Solveig och tillsammans skyndade vi oss till sängen.

– Han är så härligt stor, fort in med honom! Knulla mig!

Solveig låg under mig. Jag höll i min kuk och förde den fram och tillbaka utmed Solveigs fittläppar, lät ollonet spela mot hennes klitoris.

– Å vad skönt, men skynda dig nu. In med honom. Han ska få det så gott, Säg Erik du är väl riktigt kåt nu?

Jo visst. Det hade jag varit länge och det var i det läget helt underbart att köra in kuken i Solveigs längtande fitta. Jag lät kuken sakta tränga in, sakta dras ut. Så höll jag på en lång stund.

– Tycker du om när jag knullar dig så här långsamt.
– Ja, jo, jag älskar att knulla långsamt. Det är min specialitet.

Jag måste hålla med Solveig att det var skönt men efter flera minuter i långsamt tempo som gav Solveig många tillfällen att fittkrama min kuk kunde jag inte längre hålla tillbaka takten utan började stormknulla.

– Jag kommer, jag kommer. Är du med?
– Ja, ja Töm dig i min fitta nu på en gång. Jag kommer.

Solveigs kropp skakades i den våldsamma orgasm som nu grep tag i henne. Jag kände hur mitt underliv översköljdes av Solveigs kroppsvätska. Att se henne få denna explosiva utlösning gjorde mig lycklig. Själv hade jag oväntat nog kvar en stunds knullande för att nå dithän så jag fortsatte att arbeta med kuken in och ut i Solveigs underbara, våta fitta.

Solveigs ansikte växlade utseende flera gånger under mitt fortsatta knullande. Det var så härligt att se att hon strax var med på noterna och började stöta upp mot mig varje gång jag tryckte in kuken i hennes innersta. Hon var nu utan tvekan på väg till sin andra orgasm och jag till min första. De kom samtidigt.

Vi kysstes. Solveigs kyssar var tändande. Jag kände att den nyss slaka kuken började växa i storlek och stadga.

– Erik, slicka min fitta!

Solveig hade särat brett på sina ben och dragit upp sina knän. Hennes inbjudande fitta låg strax under min mun. Hennes fitta var plaskvåt, blygdläpparna ganska vitt särade och i öppningen kunde jag se dem sperma jag nyss sprutat in.

Jag kunde inte motstå. Jag började röra min mun upp och ner utefter blygdläpparna, jag lät mina läppar knipa om Solveigs klitoris. Solveig gav till rop av njutning. Jag stack in min tunga i fittskåran, lät den tränga in så långt det gick. Solveigs fittdoft var berusande. Den var obeskrivbar, stark och en aning frän. Den gjorde mig galet kåt. Kuken var nu jättestor och beredd att vilken sekund som helst spruta ut sin säd. Jag kunde inte hålla tillbaka. Orgasmkänslorna grep tag i min kropp och jag sjönk in i den sköna utmattning som är så välgörande eter ett lyckat knullande. Samtidigt med mig fick Solveig sin orgasm. Jag kände hennes våldsamma skälvningar.

Långsamt återkom vi till fullt medvetande om omvärlden och på det förestående besök i hotellets dansrestaurang. Vi tog på oss, snyggade till våra frisyrer och tog så hissen ner till bottenplanet och restaurangen.

Där väntade Betty och Erika. Vi hade fått ett bra bord, lagom långt från orkesterestraden. Kyparen en ung stilig kille. Han kom fram och gav oss matsedlarna. Jag kunde inte undgå att Erika såg länge på honom och att hon gav honom några flirtiga ögonkast.

Musiken var av det slag jag gillade. Jag dansade med alla de tre väninnorna men mest med Betty. Hon hade en härlig något rund kropp som hon i varje dans tryckte hårt mot mig. Jag kunde inte komma ifrån att känna att jag i varje dans med henne fick härlig ståkuk.

– Aha, Erik. Du tömde dig tydligen inte helt hos Solveig.

Eftersom Betty gjort mig kåt kunde jag inte låta bli att ge henne besked.

– Det finns en hel del kraft kvar åt dig om du vill.

Bettys svar kom snabbt och bestämt.

– Ja, jag vill och helst så gott som genast. Kan vi inte gå till mitt rum nu på en gång?

Vi kom mycket snabbt till Bettys rum, båda drivna av obändig kåthet.

– Hur vill du att jag serverar min fitta?
– Så du säger!
– Frågan är i sin ordning när jag träffat dig, en så underbart stilig och trevlig kille med en kuk som heter duga.
  Jag kände allt hur stor den är när vi dansade.

Mitt svar på Bettys fråga var att jag ville uppleva henne i en ritt med hennes fitta runt min kuk.
Så blev det. Kuken gled lätt in i den redan genomvåta fittan som begåvats med sin saft tack vare de ihärdiga tryckningarna underliv mot underliv i de danser vi nyss haft med varandra. Bettys vackra och stora bröst hoppade vackert och frestande framför mina ögon när hon red. Hon red fort. Några gånger höjde hon sig för alltför högt och måste lirka in min kuk på nytt.

Betty böjde sig ner och gav mig tillfälle att nå hennes bröst med smekningar och kyssar. Hennes bröstvårtor var klart hårda.

– Å gud vad din kuk är stor och skön, Erik. Sällsynt stor alltså. Jag kommer att spruta lika mycket som du om
   om inte mer.

Vi var båda två superkåta och nära till orgasmer. Jag började känna att Bettys fitta inte stod Solveigs efter. Skönt var det. Jätteskönt. Plötsligt kunde jag inte hålla emot. Mina spermastrålar slungades ut med kraft djupt inne i Betty när min kuk nådde fram till hennes livmodertapp. I nästan samma ögonblick kände jag att min mage blev översköljd med Bettys fittvätska.

– Visst var det skönt, Erik? Det måste vara toppen för dig att få knulla oss tre tjejer i gänget.
– Tror du jag kan klara av alla tre samma kväll?
– Visst kan du. Du har ju grejer att komma med.
– Men nu har det redan gått för mig tre gånger i kväll och inte vet jag om jag skulle kunna klara av ett ligg
   också med Erika.
– Erik, du får inte gå till Erika än. Vänta någon timme. Hon är nog upptagen nu. Kyparna du vet är nog hos           henne vid det här laget. För resten vill jag känna din kuk i mig en gång till innan du går härifrån.
– Vad då? Är du inte nöjd?.
– Nej, jag behöver ett sprut till, min älskling. Jag är så kåt, så kåt, så kåt.

Betty var så vacker och såg så längtande ut att jag av bara det skälet återigen fick ståkuk.

Betty ville bli tagen bakifrån. Jag stack in kukenn bakifrån i den knästående Bettys fitta.

Lika skönt blev jag mottagen som tidigare. Kuken gled fint in och ut. Jag förde fram ett par fingrar till Bettys klitta och fick höra en hel del glade tillrop. Så förde jag till slut mitt långfinger till Bettys stjärthål. Jag märkte genast att placeringen uppskattades.

– Det är dubbelt skönt nu, Erik.

När det ganska snabbt gått för oss båda blev vi liggande tätt intill varandra. Betty berättade en hel del för mig om flickgängets goda kamratskap. De hade alla hjälpt varandra med att ordna träffar och äventyr med unga män. Att de tre blivit bekanta med mig såg hon som en av de bästa händelser de fått uppleva.

För min del slutade kvällen hos Erika. Kyparen, Tommy hette han, hade just lämnat henne. Hon erkände att det haft några sköna ligg men att hon kände att hon ville avsluta natten med mig för att nå natten clou. Mot vad jag trott lyckades jag ihop med henne komma fram till en femte utlösning men det tog sin tid, kanske en hel halvtimme med det ynka resultatet av några få spermadroppar.

Älskade flickor, älskade kamratgäng. Med er har jag haft mina allra härligaste knull.
 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.