Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/3, 2020 kl. 11:04, av blåögd

Kopiatorrum och sexuella fantasier

Del 2 av 2 i serien En färd i det inre

De fick henne att än en gång i livet gå runt och vara både glad och eggad. Nyfiken och hungrig på allt mellan himmel och jord som hade någon sorts beröring till sex och åtrå. Det hon saknade i sitt liv, på det sätt hon ville ha det åtminstone.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

MalmöLars

Har läst om Din färd ännu en gång. Gillar den oerhört, liknar mina önskningar om att leda en som vill bli ledd. Härligt

27/3, 2023 kl. 11:32

#6

MalmöLars

Hej, har läst om igen, det blir bara bättre för var gång jag läser. Det skulle vara trevligt med en fortsättning.

27/2, 2021 kl. 15:17

#5

Hailey

Underbar. Sensuell och otroligt välskriven.

31/1, 2021 kl. 15:43

#4

blåögd

Det var roligt att du hittade denna. Ja, det finns en fortsättning som är... påbörjad. Jag tappade visst farten men vetskapen om att någon ser fram emot en fortsättning var motiverande så jag tackar för glada tillrop och dammar av utkastet!

30/12, 2020 kl. 13:35

#3

Smajlis

Intressant, hoppas vi får läsa mer om hur det här spänningsfältet utvecklar sig.

28/12, 2020 kl. 19:12

#2

blåögd

Det kommer, även om jag inser att jag nog måste anstränga mig lite mer och fila på både struktur och slutfinish. Det får inte hastas, men det är lätt att bli otålig när man äntligen kommer loss efter så lång "torka".

Har en del... idéer och ja, vi får helt enkelt se. Men det blir nog ingen utveckling utan lite mer... in...veckling.

12/4, 2020 kl. 23:50

#1

Huldran

Blåögd. Intressant och psykologisk. Utveckla, jag vill läsa mera!
//Huldran.

3/4, 2020 kl. 15:25