Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

26/5, 2020 kl. 09:57, av Kyrre

Jättekuken hårdnar och växer, måste känna ...

Skriv gärna och berätta vad ni tycker. Trevlig läsning ????

Glöm inte att detta är fantasier. Våra sex - fantasier är ofta lite tabu. 

Dörren öppnades och jag hörde någon ropa högt – Mamma kom. Det var min son Mats, som kom hem från matchen, mörbultad och full med blåmärken. De hade spelat amerikansk fotboll efter skolan. Jag sprang ner för trapporna och ser min lilla pojke smutsig, svettig och helt slut. Jag skriker till av förvåning – Men Oj hur du ser ut. - Har du gjort illa dig? – Hur gick det? – Mår du bra? – Mats svarar trött, jodå jag mår okay lite blå bara säger han med ett snett leende, fast vi förlorade. 

Å - lilla gubben säger jag, - kom så ska jag tappa upp ett bad åt dig. Mats följer sakta upp för trapporna och går in på sitt rum för att ta av sig träningskläderna. Jag går in i badrummet och skruvar på vattenkranarna i badkaret, ställer in lagom temperatur på vattnet. Plockar upp lite kläder till tvätten osv. Väntar tills badkaret är fullt och stänger av, sen går jag in till Mats för att säga till honom. 

Mats ligger helt utslagen på sängen, naken sånär som på en liten vit handduk, han sover djupt. 
Jag går fram till honom och ropar – Mats, - Mats vakna. Han rör sig inte, sover vidare. Jag ruskar lite på axeln och ropar igen – MATS. Ingen reaktion. Jag kan ju inte låta honom ligga där, tänker jag så svettig och smutsig som han är. Han behöver tvättas och bäddas ner. Det är ganska sent på kvällen och redan mörkt ute.

Jag går in i badrummet igen och byter om till enbart en stor fluffig lila badrock, tänker att jag kan utnyttja det varma badvattnet sen. Jag hämtar några tvättlappar, en balja med vatten, lite flytande tvål och några handdukar extra, och går in i Mats sovrum. Jag sätter mig ner på sängkanten, ställer ner alla sakerna och börjar uppifrån. Blöter några tvättläppar med tvål och vatten och tvättar Mats ansikte’re sköljer av och fortsätter nerför bröstkorgen. 

Gud vad atletisk han har blivit, lång och vältränad inte en gnutta fett på hans 16 åriga kropp, fortfarande brunbränd efter alla dagar vid stranden i sommar. Vad stilig han har blivit, tänker jag. Jag fortsätter och tvättar benen, börjar med hans svettiga fötter och skrubbar bort all smuts, jag får blöta tvättlapparna många gånger. När jag börjar närma mig låren och tvättar så börjar plötsligt handduken resa på sig. Den växte och växte. Jag fick stora ögon och stirrade på kuken som växte under handduken. 

Mats kuk blev bara större och större, jag stirrade som hypnotiserad av den, mina händer rörde på sig automatiskt och tvättade närmare ljumskarna. Kuken fortsatte växa, handduken ramlade av och kuken var gigantisk – Oj, jisses vilken kuk, mumlade jag för mig själv. Inte konstigt att du är så populär bland tjejerna. Kuken var som en påle nu grövre än min arm och lång säkert 35cm, den pekade snett uppåt magen nu, och vibrerade med pulsen. Den darrade till för varje puls-slag. 
Mina händer drogs som av sig själva till kuken. 

Jag tog tag i den, tvättade allting runtikring, magen ovanför, ljumskarna, jag fick lyfta på pungkulorna för att komma åt. Gud vad svettig och smutsig han måste tvättas överallt tänkte jag och strök med handen över kuken. Den var så levande, så frestande, så skön och så otroligt stor. Det vattnades i munnen på mig, jag ville ha den, fittan var alldeles plaskblöt. Jag var 41 år och ensam sedan 5 år tillbaka, då Mats pappa träffat en ny yngre kvinna och flyttade till en annan stad. 

Gudars jag hade inte haft en man sedan dess och här satt jag nu med den största sexigaste kuk jag någonsin sett. Vad upphetsad jag blivit jag måste bara tvätta färdigt försökte jag lura mig själv med. Tog en tvättlapp och började smeksamt tvätta hela den grova kuken. Hoppas han inte vaknar tänkte jag och ser sin gamla mamma hålla i hans jättelika kuk. Mmm va kåt jag var. Drog ner förhuden och tvättade under och på hela det päronstora ollonet. Och det otroliga händer den växer ytterligare lite i mina varma händer. 

Jag är alldeles svettig av åtrår, fittsafterna rinner och det brinner inuti mig av ren och skär upphetsning. Jag klär av mig badrocken som i trans. Kliver upp i sängen trycker mina fylliga härliga bröst emot Mats jättekuk. Smeker ollonet emot bröstvårtorna som redan är styva av återhållsam upphetsning. För in hans gigantisk kuk mellan mina bröst och trycker ihop dem. 

Gud va kåt jag är och när jag nu ser hur lite försats kommer upp på Mats stora ollon, gapar jag och för munnen till och slickar i mig hans ungdomliga säd. Mmm jag kan inte låta bli jag hungrar efter kuk, jag gapar större och suger långsamt in mer och mer av hans otroliga kuk, den är så god, å det var så länge sen. Bit för bit slukar jag hans jättelika kuk ända till det tar stopp i halsen. Då har jag fått in lite mera än hälften i min hungriga mun. Jag suger upphetsat upp och ner på hans sköna kuk. Mmm låter aldrig ollonet komma utanför läpparna utan suger in igen lite djupare nu. Mera slukar den, suger, slickar lapar, cirkulerar med tungan och hela tiden rör jag huvudet upp och ner över kukskaftet. 

Det pulserar i fittan, den flödar över, fittsafterna rinner ner på låren jag måste känna den gigantiska ungdomliga härliga kuken in i min väntade fitta. Jag hasar uppåt i sängen sätter mig på huk över kuken och tar tag i kukskaftet och trycker in jätteollonet in mellan fittläpparna. De särar sig med lätthet. Jag gnider hela ollonet fram och tillbaka mellan de såphala fittläpparna. Gudars vad kåt jag är, sakta sjunker jag ner över kuken och för in min sons stora ollon in i min väntade blöta fitta. Mmm vad stor den är jag får pressa och trycka in jättekuken cm för cm in i mitt våta underliv. Hade jag inte varit så upphetsad och våt hade det nog inte gått men bara tanken på att knulla min egen son gjorde mig galen av kåthet. 

Jag darrade av upphetsning då jag fått in 3 / 4 delar av Mats gigantiska kuk i min fitta. Mera, mera jag sjönk djupare ner, snart har jag hela jättekuken i mig. Det går snart för mig. Flera år av uppdämd kåthet gör sitt. Jag känner hur det börjar pirra inne i fittan. Nu juckar jag upp och ner ridande på min sons jättekuk. Det rister i hela kroppen nu. Snart, snart kommer jag. Orgasmen växer sig allt starkare jag darrar, flåsar, stönar och rider juckar upp och ner galen kåt upphetsad.. 

Mmm det kommer, jag exploderar, orgasmen väller över mig inne-ifrån. Det går som elektriska vågor ifrån mitt underliv ut i hela kroppen, fittan krampar rytmiskt i orgasm vågorna. Det exploderar i mitt sinne av vällust. Detta är den kraftigaste orgasm jag någonsin fått. Jag faller ihop på Mats bröst med jättekuken fortfarande inne i mig. 

Jag reser mig matt i kroppen med ett leende på läpparna. Mats sover fortfarande. Jag lägger mig bredvid honom och klämmer på den kladdiga hårda kuken. Gud den är stenhård och det rinner kåtsaft från hans stora ollon, jag smeker och runkar ut försatsen på hans ollon. Mmm jag för fingrarna till munnen och slickar på dem. 

Jag sätter mig upp fortfarande till mig upphetsad och galen av åsynen av min sons gigantiska stenhårda kuk. Jag måste se den spruta. Tar tag med båda händerna och sluter dem runt hans sköna kuk och börjar runka mmm böjer ner och slickar och suger på hans stora ollon samtidigt. Kuken är så god, stenhård och skön att hålla i. Måste se den spruta, runkar ivrigare nu, suger hungrigt på ollonet runkar, suger mmm, den darrar spänner sig jag trycker min heta kropp emot hans jättekuk. Brösten trycks emot kuken, jag runkar Mats spänner hela kroppen som i båge, pungen drar ihop sig, jag runkar ivrigt och… 

Äntligen Mats kommer och kommer och kommer, sperma flödar över mig när hans jättelika kuk pumpar ut all sperma över sin kåta runkande mamma. Sprut efter sprut kommer i ansiktet på mig, över brösten, överallt. Vilka mängder sperma det finns i den jättelika kuken. Mmm jag böjer mig fram och jag slickar i mig samtidigt som kuken fortsätter pumpa ut denna härliga goda sperma mmm. Det rycker i kuken sakta nu. Det rinner fortfarande ut lite sperma ur mynningen på ollonet fast sakta nu.

Jag kramar och mjölkar ur det sista ut kuken som börjar krympa jag slickar i mig det sista på ollonet. Vilken otrolig utlösning, vilka mängder jag har sperma över hela överkroppen. Mmm
Jag njuter som aldrig för. Gud vad skönt upphetsande det var, önskar jag kunde göra detta varje dag. Men det går inte, jag tvättar av Mats igen, lägger handduken över hans kön och smiter ut.

Jag går in i badrummet, duschar snabbt av mig själv och kryper ner i badkaret. Vattnet är fortfarande varmt, jag häller i lite badolja och slappnar av. Blundar och ler för mig själv. Så här avslappnad har jag inte känt mig på flera år. Jag somnar leende i badkaret. 

Mats vaknar trött efter en stund liggande på rygg med handduken över höfterna, han känner sig utpumpad nästan än mera tröttare än innan. Vad konstigt det känns i kuken ömt och lite svullet, tänker han, precis som om jag knullat någon trång tjej. Han lyfter på handduken och tittar på kuken. Hmm det sipprar lite sperma ur ollon mynningen. Vad har jag drömt för någonting? Och hur har jag blivit ren, var jag inte smutsig när jag gick och vilade lite på sängen? Vad har hänt, vem har gjort ren mig, eller har jag blivit knäpp…

Han minns att mamma skulle gå och tappa upp ett bad åt honom, det skulle vara skönt med ett varm bad sen säng och sova det är skola imorgon igen. Mats reser sig upp öppnar sin dörr och går iklädd handduken till badrummet, öppnar dörren och stannar på tröskeln. Där ligger hans mamma och blundar, ser som hon sover till och med. Han glider automatiskt med blicken över sin nakna mamma. Hon är fin, sexig faktiskt, stora bröstvårtor som pekar uppåt ovanför vattenytan. Mellan benen anar han en ansad buske och två stora blygläppar lite rundad bullfitta. Fittläpparna är lätt särade och han ser klitoris som en större ärta titta fram. 

Ojdå tänker han, och känner hur kuken står stenhård rakt ut, handduken kan inte dölja hans stora kuk och förhuden har dragits tillbaka och blottlagt hans stora ollon som genast börjar producera försatts igen. Det rinner lite ur ollonet. Kuken bultar Mats vet inte var han ska ta vägen, en del av honom vill bara springa fram och ränna kuken in i mammas sexiga fitta. Hur kunde han ha missat det, att mamma var så sexig. Mats backade sakta ut ur badrummet med bultande stånd. Det här e pinsamt tänkte Mats det är som om kuken lever ett eget liv och tänder på morsan. Han ville inte att hon skulle se honom såhär. 

Mats smyger tillbaka in i sitt sovrum och stänger dörren, kryper ner i sängen och lägger sig. Men han kan inte få sin nakna mamma ur huvudet. Bilderna av hennes sexiga kropp i badkaret, hennes fylliga bröst och fittspringan fyller hans ungdomliga hjärna med testosteroner och kuken vägrar lägga sig ner. Han greppar kuken och börjar dra i den, runkar till bilderna av mamma, han fantiserar om att det är hon som runkar, han kan inte sluta runka med henne som objekt. Kuken e stenhård. Å om det bara var mamma som runkade nu och hennes fitta åå han skulle vilja trycka in den där. 

Mamma vaknar till i badkaret, vattnet börjar bli kallt hon kliver upp och torkar sin fortfarande fräscha kropp, hon tittar sig i spegeln och ser. Mmm jag ser ut som 30 tänker hon och smeker sina bröst, bröstvårtorna styvnar genast, då hon tänker på sonens gigantiska kuk och vad hon nyligen gjort. Hon sveper handduken runt hela kroppen och går ut i hallen, går förbi sonens rum och tycker sig höra någon som stönar. Hur mår han egentligen, jag måste se efter också öppnar hon försiktigt dörren. 

Och det hon får se går att det går som en våg av upphetsning i henne igen. Bröstvårtorna styvnar direkt, fittan börjar sava, hon står där och gläntar på dörren och ser bara Mats som ligger och stönar tyst och runkar sin gigantiska kuk för fullt. Det brinner till i fittan av upphetsning hon får bita sig i läppen för att inte stöna högt. Det rinner fittsafter om henne igen, det är som klåda mellan benen. Hon står där upphetsad till max och längtar efter att än en gång känna Mats jättelika kuk. ”Vad ska hon göra ”…… 


- Nej, säger hon tyst till sig själv. ”Jag får inte. Jag är faktiskt hans mamma och ska föregå med gott exempel. Hon backar tyst ut i korridoren med en handen på fittan, hon känner hur våt och kåt hon är, men nej det vore fel av mig.” Hon går in på sitt sovrum 2 dörrar bort och stänger efter sig. Kastar handduken på en stol och kryper naken ner i dubbelsängen. Drar upp täcket över sin skälvande kropp, och fantasin tar överhand, hon ser Mats liggande, runkande sin otroligt härliga jättelika kuk som hon nyligen runkat, sugit på och tryckt långt upp i sin kåtvåta fitta. 

Hon kan inte låta bli utan smeker sina bröst, knådar dem, smeker sina bröstvårtor. Dem är redan styva. ”Ååå vilken underbar kuk min son har, tänker hon” Ena handen glider ner över magen som är ganska platt och fin för hennes ålder, mmm hon börjar smeka sig över sin bulliga fitta ner mellan blygläpparna som är lite svullna efter ridturen på sonens gigantiska påle till kuk. Fingrarna glider över klitoris, roterar, glider, smeker hon stoppar in tre fingrar, de är som att stoppa in smörkniven i varmt smör. Fingrarna sugs in hur lätt som helst in i hennes hungriga fitta. 

Tre fingrar, fyra fingrar, fem fingrar glider lätt in i hennes uppknullade fitta. Hon böjde handleden och fick in hela handen i hennes töjbara fitta. Det gick nästan för henne omedelbart. Hon började fist fucka sig själv, vilken känsla det brinner i fittan av lust, fittsafterna flödar. Mats mamma knullar sig själv med vänster hand, hon stönar högt av upphetsning och andas stötvis. Orgasmen närmar sig med stormsteg. Hon juckar vildare med handen i fittan och stönar högt. - Mmmmmm - Åååååå och skakar av orgasm igen och igen och går upp i brygga, - Mmmmmmm Jaaaa jag kooommer, hon rycker så att handen åker ut och då sprutar hon massor av fittsafter rakt ut, hon fullkomligt rister och skriker ut sin låånga fontänorgasm. – Åååååååååå Jaaaaaaaa.  

Hon har aldrig upplevt så starka orgasmer någonsin tidigare fast hon knullat mycket och haft flertalet män och kvinnor i sängen. Hennes sons kuk gjorde henne galen av kåthet. Hon ler trött för sig själv och somnar skönt. 


Mats ligger och runkar sin stora feta grova ådriga kuk. Han blundar och ser sin mamma bullfitta framför sig, hennes sköna fylliga bröst och bröstvårtor fyller hans ungdomliga sinne med en sån kåthet. Visst har han knullat flera tjejer i skolan, inklusive en kvinnlig lärare, men ingen hade gjort honom så kåt som nu (för utom hans yngre kusin för några år sedan, men det är en annan historia). Hans egen mamma, så jävla sexig där i badkaret, naken, het, fyllig en riktig kvinna. 

Kuken dunkade och värkte av kåthet. ”Jag måste bara se mera av henne, tänkte han.” Mats reste sig upp från sängen. Kuken stod stenhård rakt ut den pekade emot dörren och dunkade, han gick långsamt fram, ut i hallen, kuken styrde honom, hade som en egen vilja och förde honom upphetsad fram till mammas sovrum, han la handen på handtaget och vred sakta, sakta neråt, tyst så ingenting hördes gläntade han på dörren tills han såg mammas säng. 

Mats tjuvkikar in och ser sin mamma ligga naken på rygg och fist fucka sig själv frenetiskt med vänster hand medan höger hand smeker, nyper och drar i sina hårda styva bröstvårtor. Hon blundar och verkar helt inne i sig själv. Mats kuk växer ytterligare några centimeter vid åsynen av hans kåta mamma som knullar sig själv frenetiskt med handen i fittan. Wooaaw han börjar runka lika frenetiskt som mamman. Där han står på tröskeln till dörren. Helt otroligt vilken sexig morsa han har. 

Hon fist fuckar, Mats runkar sin värkande kuk, hon stönar högt Mmmmmmm, Åååååååååå flera ggr och går upp i brygga rycker krampar och kommer. Hon kommer så starkt att hon sprutar rakt ut i en fontänorgasm. Mats runkar och runkar och det käääns som om Åååååå han sprutar rakt ut, hans jättelika kuk drar ihop sig och sprutar, sprut efter sprut rakt över mattan på golvet. Åååååååååå vilket sprut, vilken utlösning. Han smyger ut stänger dörren medan mamma fortfarande är borta i efterdyningarna av fontänorgasmen. Mats går alldeles svettig och utpumpad in på sitt rum, stänger sin dörr och går och lägger sig och somnar nästan bums.


Mats vaknar av att solljuset lyser honom i ögonen, först tänker ”- Vad fan, drömde jag för någonting egentligen” men efter ett tag minns han hur han sett mamma i badkaret och hur kåt han då blev och hur han börjat onanera och fantisera om mammas sexiga kropp och hur han smög på mamma och såg henne fist fucka sig själv till fontänorgasm. Jävlar, kuken vaknar direkt och börjar växa, den blir hårdare och större av minnet från igår kvälls syn av sin heta mamma. Kuken är snart stenhård, han måste runka igen, men han är svettig och behöver duscha så Mats knölar ihop handduken framför sig och döljer ståkuken, öppnar dörren och tittar snabbt till höger och till vänster, det är tomt i hallen så han går hastigt in i badrummet. 

Väl inne i badrummet låser han dörren och kliver in i badkaret, skruvar på duschen och börjar klämma ut schampo i håret, han gnuggar hastigt in schampot och sköljer håret och sen sprutar han mild flytande tvål på hela kroppen, speciellt på kuken som fortfarande står hård rakt ut. Mats tvålar in sin stora kuk med båda händerna och smeker ut tvålen ordentligt på ollonet så att det löddrar härligt, det känns så skönt. Han börjar runka nu med ena handen smeker han pungkulorna och med andra runkar han hela den stora kuken med långa sköna drag. Tvålen och löddret gör att handen glider lätt upp och ner över kuken, efter ett kort tag koncentrerar han sig på att runka ollonet och samtidigt smeka pungkulorna. Mmmm det börjar pirra i ryggraden igen, det rycker i kuken och utlösningen närmar sig. Mats runkar mmm och runkar ollonet och nuu kommer han igen, bilderna på mammas hand i fittan, när hon går upp i brygga, sprutar massor fittsafter ut över benen och nedre delen av sängen flaschar som stroboskåpljus, samtidigt som han sprutar ansenliga mängder sperma på väggen och badkaret. Mmmm så härligt, äntligen. 

Mats duschar färdigt, spolar bort sperman, torkar sig och kammar sitt våta hår, han knyter handduken runt midjan och går ut i hallen, sneddar över hallgolvet till sitt rum. Där klär han på sig en vit t-shirt, boxerkalsonger, blå lite trasiga jeans, vita tubsockor. När han är färdig med att bädda, tar han sin ryggsäck och skyndar ner för trappan. När han kommer ner i köket sitter hans mamma där fräsch som vanligt med ett nydukat frukostbord. Brödrosten är påslagen och det luktar rostbröd och te. 

- Hej mamma, säger Mats lite blygt. – God morgon, lilla gubben, svarar mamma leende. Han sträcker sig över det runda bordet och tar två stycken ljusbruna varma färdigrostade mackor, brer smör på båda, hyvlar ostskivor och lägger på och brer apelsinmarmelad ovanpå osten, allt medan han sneglar i smyg på mamma som ser ovanligt glad ut idag. – Vad ska du göra i skolan idag då? Frågar hon. Mats svarar – Ähh det gamla vanliga, plugga såklart. – Jamen vad har du för ämnen då? Frågar mamma intresserat. – Hmmm, typ Matte, SO, SV och någonting, svarar han och sneglar på mammas bröst. Hon har en vit blus med översta knapparna uppknäppta så att man skymtar en del av de fullmogna brösten. 

Mats känner hur kuken växer lite, lite grann, han ser faktiskt bröstvårtorna avteckna sig genom bh och blusen. Han inte låta bli att se henne naken och kåt vilt smekande sig själv för sitt inre. Han märker inte att han sitter och stirrar på hennes bröst och dolda bröstvårtor som ändå anas. Men mamma märker det. Hon ser hur Mats slutat tugga sin nu halvätna macka och blint stirrar på hennes bröst. 

Hon märker att det börjar pirra i underlivet och att hon blir upphetsad av Mats blickar. Hon gnuggar lät ihop låren och känner hur hennes fitta reagerar, hon börjar bli kåt. ”Men nej tänker hon, inte nu.” – Du Mats, säger hon leende, vad tänker du på? Mats tittar upp förvånat, tittar sin mamma i ögonen och rodnar. – Nä ingenting speciellt säger han lite tyst. – Mamma ler fortfarande och tittar honom rakt in i ögonen – Säkert? Frågar hon. – Nä, nä, absolut ingenting svarar Mats snabbt och tuggar snabbt i sig mackorna dricker ur tekoppen, reser sig och går med koppen till diskbänken. 

- Jag måste gå nu säger Mats och skruvar lite på sig, kuken är nu halvhård och ligger ner i vänster byxben. – Okay, kom och ge din lilla mamma en kram bara säger hon, och ser hans kuk avteckna sig i jeansen ”Gud hon ryser till av lust när hon ser korven i byxorna ” bröstvårtorna styvnar omedelbart till. Mats går tvärs över golvet och lägger armarna runt mamma och kramar henne och för första gången känner han hur hennes bröst trycks emot honom, gud vilka sköna bröst han nästan känner hur bröstvårtorna gnider emot hans unga heta kropp, kuken reagerar direkt och sväller till full storlek. Det blir verkligen trångt i byxorna, kuken spänner ordentligt och den buktar ut som en lång falukorv känner mamma och trycker honom instinktivt hårdare emot sig. 

Hon känner hur hans hårda stora kuk trycker emot sitt nu heta underliv, va stor den är tänker hon upphetsad, den ligger emot hennes alltmer våta fitta och ner längs benet. Det gör henne vild av kåthet inuti henne. Efter att de kramats längre än vanligt är båda upphetsade och lite röda i ansiktet. Mats ler blygt och säger – Hej då mamma, vi ses sen. – Javisst lilla gubben säger hon, skynda dig nu så du inte kommer för sent till skolan. Samtidigt som hon sträcker ut handen och klappar honom ömt på kinden.

Mats tar på sig tennisskorna, rafsar åt sig en blå jacka och springer ut, han går hastigt till busshållplatsen. Kuken skaver i byxorna så hård och stor som den är nu. Mats hjärna går på högvarv. ”Vad gör hon, sådär brukar mamma inte kramas, och vilka otroligt sköna bröst han kände, tror till och med att bröstvårtorna var styva emot honom.” ”Då måste hon vara upphetsad tänkte han, vad vill hon? Varför tryckte hon sig så emot hans kuk? Är hon kåt på mig? Funderade han. Är hon lika kåt som jag är på henne? Vill hon knulla, suga och runka min kuk? Tänkte han upphetsat.”

Tankarna gjorde nu inte kuken mindre, utan tvärtom det värkte av kåthet i honom nu. Kuken stod stenhård i byxbenet nu och såg verkligen ut som en lång grov ådrig falukorv ner i byxbenet. Den nådde nästan ner till knäet, stor och hård. Han var så upptagen av sig själv och sina sexfantasier om morsan, så han märkte inte ens att han var framme vid busshållplatsen. Där stod grannfrun Marlene och hennes 15 åriga dotter Maria och glodde på falukorven i hans byxor. En 50 årig kvinnlig busschaufför som stod och rökte tittade och storögt på hans stora bula. 

Mats stannade och tittade och när han ser vad de tittar på blir han pionröd i ansiktet och tar jackan som han fortfarande bär på och håller framför sig. Han tittar först på Marlene sin granne en blond faktiskt väldigt attraktiv kvinna på 37 år, hon har fina former mullig men absolut inte tjock, stora bröst och stora höfter men ganska snygg, tänker han i sitt upphetsande tillstånd. Dotter Maria är som en ung kopia av sin mamma, ungefär lika lång runt 165cm, vackert blont vågigt hår, stora bröst under en gul långärmad tröja. Jeans och sportskor, söt och lite sexig också, henne skulle han vilja knulla tänker han. 

Men just nu är han så kåt efter gårdagskvällen syn då mamma hans fist fuckade sig själv och kramen imorse att han skulle kunna knulla busschauffören också, hon var verkligen inte direkt snygg, men hon stirrade som förhäxad på hans skrev och såg riktigt kåt ut. 50 + kvinnan utbrister plötsligt. – Är det där verkligen vad jag tror att det är? Säger hon högt så alla hör, men det är riktat emot honom. Mats känner hur han ilsknar till i sin upphetsning. – Klart det är säger han fränt tillbaka. – Vadå har du aldrig sett en kuk förut? Svarar han rappt. – Jovisst säger busschauffören, jag har sett många kukar, men aldrig någon som verkar så stor och tjock. – Det är ungefär som om du har en jättelik falukorv där i byxorna… 

Mats än mer ilsket. – Jag kan väl inte rå för att jag är född med en stor kuk heller. ”Han gestikulerar och viftar utåt med armarna, glömmer totalt bort att skyla sig, kuken spänner lika hårt fortfarande, det dunkar oroväckande i den. – Nej absolut inte kan du rå för det svarar busschauffören och Marlene håller med. Alla tre kvinnorna tittar förhäxat på han stora kuk. Marlene som har känt Mats hela hans liv, har verkligen sett hur atletisk, vältränad och snygg han har blivit genom åren. Hon har många gånger sneglat på hans ungdomliga sexiga kropp på somrarna. Men att han skulle ha en gigantisk jättekuk också det var bara för otroligt bra. 

Hon tände på unga killar och brukade sitta hemma och titta på youPorn och andra porrsajter efter porrsnuttar på unga killar som onanerade eller knullade milf - kvinnor. Det gjorde henne enormt upphetsad och fick alltid sköna orgasmer till såna stunder. Och här står Mats grannen vacker ungdomlig med en jättekuk i stånd, det kunde inte bli bättre. Marlene kände hur våt hon redan var. Hon måste bara få känna på Mats gigantiska kuk. Hon sneglade på sin dotter Maria och undrade vad hon tänkte. Själv måste hon bara få av honom byxorna hon ville se hur stor kuken var och helst känna på den.

Maria stod mest bara och gapade och stirrade förhäxat på Mats bula på jeansen. Honom som jag lekt med massor tidigare. Men sista åren har dem bara hälsat och pratat kort med varandra. Maria hade varit hemligt förtjust i Mats sen mellanstadiet, men han verkade inte se henne sen han började högstadiet och bara tränade och umgicks med killkompisar. Men Maria kollade ofta in honom i skolan fast nu gick han ju i gymnasiet, så hon fick nöja sig med att se honom lite då och då på bussen och utanför hemmet. 

Nu stod hon och råblängde på han otroligt stora kuk, Maria älskade stora kukar, ända sen hon började onanera flitigt vid 12 års ålder har hon blivit mer och mer upphetsad av att ha stora saker i fittan. Först var det bara stearinljus och fingrarna men sen hade hon köpt flera olika dildosar och de blev bara större och större. Nu hade hon en svart grov ådrig 25cm dildo som hon brukade köra upp i sin hungriga tonårsfitta nästan varje kväll, medan mamma satt och såg på unga kukar och milf kvinnor på nätet. Hon visste minsann vad morsan gjorde på kvällarna framför datorn i sovrummet. Hon brukade kolla själv när morsan jobbade på dagarna och såg då vad morsan porrsurfade någonstans. 

Det gjorde henne kåt att veta vad morsan kollade på. Själv brukade hon kolla på äldre män med stora kukar, ju större ju mera upphetsad blev hon. Ibland hade hon tjuvkikat genom nyckelhållet på när morsan satt och tok onanerade framför datorn till någon ung man/kille som knullade äldre kvinnor. Det gjorde henne extra kåt och hon brukade smyga in på sitt rum och ta fram sin största dildo och köra in i sin hungriga våta fitta. 

Nu fullkomligt rinner det ur fittan, trosorna är redan våta och hon gnider omedvetet låren emot varandra. Vilken kuk Mats verkar ha den måste hon få se, helst nu omedelbart. Maria är otroligt upphetsad och har fantiserat en lång stund om allt vad hon vill göra med Mats kuk…

Busschaufför kvinnan är den första som bryter tystnaden och den erotiska stämning som finns. 
- Kom, säger hon. – Där kan du inte stå med en sån hård jättekuk. – Det måste göra ont att ha en sån gigantisk kuk instängd, säger hon. – Kom och kliv in i bussen så ska jag hjälpa dig. Hon går fram till Mats tar honom i armen och nästan föser honom in i bussen. Mats svarar inte, säger inte ett ljud, utan går bara lydigt in i bussen och fortsätter längst bak, där han sätter sig ner. Det känns som om kuken ska explodera snart, den har ett eget liv och vill ut. Mats är för exalterad för att tänka normalt längre. Kuken måste ut, jag måste runka, jag måste spruta innan jag blir tokig. 

Mats knäpper upp byxorna, hasar ner boxershortsen och jeansen med stora problem då kuken är så svullen och hård. Men ut fjädrar den största kuk busschaufför kvinnan någonsin sett. Marlene och Maria suckar båda av hänförelse. De har tätt följt efter busschauffören för att få se vad som ska hända. Båda mer upphetsade än vad de skulle vilja erkänna för varandra, men ingen av kvinnorna säger någonting, utan de sätter sig ner runtikring Mats. Marlene och Maria på varsin sida om Mats helt hypnotiserade av hans gigantiska kuk. Marlene är först där och sträcker fram en hand och börjar klämma och dra i kuken, strax därpå sträcker Maria fram sina små tonårsfingrar och börjar smeka kukskaftet och pungen på Mats jättelika kuk. Mats stönar högt där han sitter tillbaka lutat i sätet, när Marlene drar ner förhuden hela vägen och blottar hans päron stora ollon. Det sipprar försats ur mynningen på ollonet. 

Busschaufför kvinnan har under tiden knäppt upp skjortan och bh: n och tagit av sig på överkroppen. Hon sitter på knä framför Mats kuk och böjer sig fram och börjar slicka på ollonet, samtidigt som hon trycker sina hängiga pattar runt kuken. Hon slickar i sig försatsen och blöter ner hela ollonet med sin saliv då hon slickar. Marlene ser förhäxat på och runkar strax under ollonet, allt vad hon drömt om i sina kåta fantasier framför datorn händer nu. Fittsafterna flödar i hennes kåta kvinna kropp. 

Maria smeker de stora pungkulorna och runkar kukskaftet längst ner. Hon böjer sig fram med sin lilla flickmun och börjar slicka på sin sida av ollonet. Marlene dras som en magnet till den ungdomliga jättekuken och slickar hon med på ollonet. Alla tre kvinnor slickar suger och runkar hans gigantiska kuk. Mats tror inte att det är verkligt, så här kåt har han aldrig varit förr. Grannfrun Marlene suger in så mycket hon kan på hans otroligt svullna kuk hon får bara in halva ollonet. Maria slickar hela tiden på kanten av ollonet och runkar kukskaftet, busschaufför kvinnan trycker ihop hängpattarna på mitten och slickar hungrigt överallt hon kommer åt på kuken. 

Mats känner hur det bubblar och pirrar, hela han är ur stånd att prata, han bara stönar högre och högre. Ryggraden drar ihop sig, höfterna skjuts framåt. Höfterna juckar som av sig själva rytmiskt emot kvinnornas munnar, tungor, händer och bröst. Kuken sväller upp än mer, otroligt stor, större än någonsin tidigare. Pungen drar ihop sig under någons händer. Mats ser som i dimma hur kuken exploderar och sprutar stråle efter stråle rakt ut… 

Sperman flyger högt upp och landar på ryggen på busschaufför kvinnan, nästa stråle träffar Marlenes hungriga ansikte och mun, i stråle efter stråle pumpar han ut mängder av sperma, en del hamnar på Maria, mycket på hungriga Marlene som klupskt sväljer så mycket hon kommer åt, fast hela hennes ansikte är dränkt i sperma. Busschauffören får sin beskärda del och det stänker sperma över hennes ansikte och hennes hängpattar. Alla är helt extatiska, vrålkåta, hungriga på kuk, slicka, runkar och suger ur allt vad de kan ur Mats jättelika kuk, som aldrig har sprutat såna mängder sperma tidigare… 

Mats är helt borta efter mega orgasmen. Han vaknar långsamt till liv igen längst bak i bussen. Kvinnorna håller fortfarande i hans slaknande lem som nu är halvstor de slickar honom ren över hela kuken magen och pungen och låren. Själva har de massor med sperma på sig.

22 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

TureTutt

Här händer det saker! Kul och rappt berättat. Inte helt realistiskt kanske, men det behöver absolut inte en sexfantasi vara för att jag ska gilla den. Skulle gärna läsa mer om Mats och kvinnorna runt honom.

13/9, 2023 kl. 11:37

#2

TG64

GILLAR! Må friheten bestå i skrivandet! Så snart man inför censur så eskalerar den tills inget längre är tillåtet! Att få ha lite udda fantasier behöver inget ha med verkligheten att göra! tvärtom så kan det minska på övergreppen! Direkt något förbjuds så blir livet fattigare och den grova kriminaliteten ökar! Jag tackar för novellen som gärna kunnat fått varit längre och med fler avsnitt...

8/6, 2020 kl. 03:54

#1

Mr_Solen

Hmm påminner om en svensk film/tvfilm om en kille i liknande sits.

Alltid lika hetsigt att läsa om.

30/5, 2020 kl. 20:58