Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/5, 2020 kl. 14:58, av sammet

Mekanikern Kapitel 7

Del 7 av 7 i serien Mekanikern

Tar emot den, öppnar den. Ser på mannen, ser på hans prästskrud. Har inte samma fördomar som min fru eller svärföräldrar.
- Vem fan har du retat?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

sammet

@Snusse
Tack för berömmet :) på tal om Den där dagen så samlade jag alla nio böckerna i samma dokument 5730 wordsidor :)

3/6, 2020 kl. 06:38

#5

Snusse

Mycket underhållande fantasi! Som vanligt. Väntar med spänning på nästa. Till dess får jag läsa om ”den där dagen” för femtioelfte gången.

1/6, 2020 kl. 14:26

#4

sammet

Hej.

Jag tackar för berömmet från er båda och böjer ödmjukt på huvudet. Det är sant att det är ens erfarenheter som formar den man blir, till viss del så bygger skrivandet på egna erfarenheter, andra delar. De flesta är fria fantasier, en tanke föds och det blir till en rad med ord som växer när man låter fantasin styra en.

//sammet

1/6, 2020 kl. 13:02

#3

Snoopy

Alla ? ska vara tumma upp

1/6, 2020 kl. 08:38

#2

Snoopy

Som allt du skriver är detta ????????????????????

1/6, 2020 kl. 08:37

#1

rosen

Du har en fantastisk förmåga att skriva lägre noveller, nästan böcker, och hålla oss läsare fångna i din värld. Även om din berättar stil är lite militärisk så lyckas du driva berättelsen framåt på ett fascinerade sätt. Vi, dina fans, sitter och dreglar och väntar på nästa sensation. Den här berättelsen hade kanske en lite mörkare ton och därför blev lite dystrare än dina övriga verk. Jag måste erkänna att jag har blivit jättenyfiken på dig som person och dina egna erfarenheter. Ofta skriver vi utifrån vår fantasi och livserfarenheter. Ibland båda. Ett stort Tack för att orkar skriva och ge oss dina alster. Jag sitter redan och längtar efter nästa.

31/5, 2020 kl. 22:13