Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

14/6, 2020 kl. 09:58, av Jossan_mylf

Sex med okänd(a)

Hej,

Min första novell här men den finns på annan sida men tänkte sluta skriva där och gå över hit. Så det kanske blir så att det kommer en fortsättning på denna.

Körde de sista kilometrarna på slingrig väg, kom fram till öppningen i skogen, till den lilla parkeringen, stannade min Golf vid ena sidan. Det var helt ödsligt på parkeringen, kände mig lite besviken. Hit åkte man av en anledning, att ha sex med okänd partner, ett välkänt ställe för hett skönt sex. Jag hade varit här innan ett par gånger, med lite variation på erfarenhet av de partner jag träffat. Satt kvar i bilen, väntade, ACn gick för fullt för det var varmt ute, sommaren 2018 hade varit underbar för oss som gillar sol och värme. Min kropp var fint solbränd, med tydliga markeringar från de bikinis jag brukade använda. Nu för dagens äventyr hade jag en kort jeanskjol, vitt tight linne med vit bh under, som trosor ett par hipstertrosor som skar upp rejält mellan skinkorna, på fötterna ett par sandaler med kilklack med remmar som höll dem fast, håret uppsatt i en tofs. 

Är 31, ensamstående mamma sedan ett par år, blont hår, axel långt, gröna ögon, sött leende, kort, bara 1,53 lång med c-kupa i bröststorlek och en kramvänliga rumpa.

Hade varit småkåt hela helgen men bara kunnat leka med mina leksaker och saknade känslan av kuk, riktigt kuk. Men söndag eftermiddag verkade en dålig tid att hitta det på, nu när jag var barnfri och allt. Hela dagen när jag väntade på att lämna sonen till sin pappa hade jag längtat efter att få lite kuk. Så nu när parkeringen var tom blev jag lite besviken. Tittade på klockan, ok jag ger det 15 minuter, sedan får jag åka hem och trösta mig med dildon och pluggen. Lät min ena hand glida utmed fittan utanpå trosorna, minfantasi skenade iväg till vad som kunde komma in på parkeringen. Vilket ökade suget efter kuk, gärna en grov och stor kuk som verkligen kunde fylla mig rejält. Det hade suttit fint i min fitta, tänkte jag. Tiden gick och jag började misströsta, snart var tiden ute och jag bestämde mig för att nu kör jag, men så såg jag i backspegeln en stor SUV glida in på parkeringen. Spelar ingen roll vem det är, bara han har en kuk så är jag nöjd. Såg hur bilen rullade förbi bakom min bil, en stor svart SUV helt ljudlös, aha en Tesla tänkte jag. Den parkerade en bit bortanför mig, jag kunde inte se vem som körde. Väntade lite, inget hände så tänkte att då får jag. Öppnade dörren, plockade till mig min lilla handväska, steg ur bilen, värmen slog mot mig direkt. Gick nervöst bort till teslan, dörren öppnade sig automatiskt, jag tittade in. 

Vet inte om jag blev besviken eller, men vid förarplatsen satt en äldre man, säkert mer än dubbelt så gammal som mig, storväxt, våra blickar möttes, han nickade, log, jag log, tog tag i dörren, tänkte om jag skulle backa och gå, äldre kan vara nice men bara inte en äldre halvt impotent gubbe, ok, lite mage men inte så mycket, min blick gled ned till hans shorts, opus tänkte jag. Ur gylfen stod en stenhård kuk, grov, ådrig precis en sådan kuk jag drömt om hela dagen. Som om han kunde läsa min osäkerhet sa han.
- Piller, så den står länge. 
- Så bra, sa jag och log än mer, steg in i bilen och satte mig, dörren gick igen automatiskt. 
- Känn om du vill, sa han. Min lilla hand gled fram till kuken, greppade runt den, grov i min hand, runkade den lite, såg att han njöt. Hans hand hamnade på mitt lår, gled upp mot mina trosor, särade lätt på mina ben, hans grova fingrar nådde min fitta, jag flämtade till lätt av hans beröring. 
- Vill du smaka? 
Jag nickade bara och böjde mig över och lät min tunga cirkla runt hans ollon, sög in det i munnen, han stönade, sög runt ollonet, släppte ut det, slickade på kuken, sög in den igen, sög ett tag, hans hand smekte mitt ena bröst, utanpå linnet och bh, andra handen smekte min fitta, hade letat sig innanför mina trosor, han kände hur blöt jag var. 

Jag släppte kuken med munnen, tittade upp på honom. 
- Jag måste bara, sa jag och reste mig upp, grenslade honom, han körde bak sin stol så jag fock plats, jag höll i kuken, förde trosan lite åt sidan, lät kuken glida mot min fitta, kände hur ollonet sakta särade på mig, gled in i mig när jag satte mig på kuken.
- Ah, stönade jag. 
Så red jag honom sakta, så skönt kändes kuken i mig, grov, fylld mig totalt. 
- Så skönt, stönade jag. 
Hans händer greppade om min rumpa, grova händer som klämde hårt om skinkorna. 
Red snabbare, verkligen roterade med höfterna, vi tittade på varandra, såg hur han njöt av fittan, han såg hur jag njöt av kuken, så djuriskt skönt, bara knulla inget annat. Jag gned min klitoris mot hans kropp, kände hur jag snart skulle få orgasm. Han hörde hur jag ökade stönandet, och mitt ridande av honom. Så stönade jag högt, kom i en skön orgasm, men slutade inte rida för det, ville ge honom mer fitta, mer sex. Han stönade också. 
- Fortsätter du, kommer jag, stönade han fram.
- Kom bara, fyll min fitta, flämtade jag. 
- Åh stönade han högt, han greppade hårt om mina höfter och tryckte mig ned över hans kuk, han pulserade inne i mig och sprutade sin sperma djupt upp i mig. 
Jag satt kvar på honom lite, roterade med mina höfter sakta, vi båda flämtade, trots att det var svalt i bilen svettades vi. 

Så klev jag av honom, satte mig i sätet bredvid igen, vi tittade på varandra, log och skrattade till lätt samtidigt. 
- Det var precis vad jag behövde, sa jag. 
- Ja, verkligen, sa han.
Jag tittade ned på hans kuk, den stod fortfarande stenhård. Han såg hur jag kollade in kuken.
- Piller, den lägger sig inte än på ett långt tag, så vill du mer så bara häng kvar, sa han och log.
Jag tänkte, kände mig fortfarande sugen på kuk. 
- Ok, gärna känner mig sugen på mer, få känna mer av din kuk. 
- Härligt, ska vi åka hem till mig, min fru är bortrest en vecka så vi kan leka helt ensamma. 
Tänkte både en och två gånger, vågar jag, tittade på honom, han såg ok ut, precis som om han såg min tvekan.
- Jag förstår din tvekan, så tog han fram sin mobil, han visade upp den, jag kollade igenom den och hittade både foton på familjen, barnbarn m.m.
- Vi lägger mobilen i din bil, så hämtar vi den när vi är klara. Ok? Jag nickade, tog mobilen och dörren öppnade sig, jag gick över och la mobilen i min bol, låste bilen och gick tillbaka till teslan igen. Så körde vi iväg. Hans kuk var fortfarande stenhård och utanför hans shorts. 

- Får se dig nu, sa han och kopplade in sin autopilot när han kommit ut på landsvägen. Jag satte upp ena foten på instrumentbrädan, särade på benen, hans hand gled utmed låret, ned mot min fitta, smekte min spermakladdiga fitta, jag stönade. 
- Visa brösten, kommenderade han mig, hans tonläge var lite hårdare än innan. Jag förde ned axelbanden på linnet, vek ned kuporna på bh-n och höll mina bröst med händerna. Han smekte bröstet, lät fingrarna cirkla runt vårtan, nöp till i den, den var stenhård. 
- Du är riktigt läcker, har du barn?
- Ja, en son.
- Nice, en riktigt läcker milf, skönt. 
- Kom, sug mig nu, vi är strax hemma, han tecknade mot sin hårda kuk, när jag böjde mig över mot hans knä, hjälpte han till med armen så jag kom ned mot hans kuk. Kom nära, andades på kuken, sög på ollonet, lite kladdigt av sperma men det mesta hade torkat in, sög hans kuk nu, höll den med ena handen. Hans hand höll om mitt hår, hjälpte mig suga kuken, upp och ned. 
Bilen saktade in, guppade till när den körde upp på trottoaren, jag hörde det surra utanför, tittade upp och såg att vi stod utanför ett stort garage, porten gled upp surrande, huset bredvid såg riktigt stort ut. Så gled bilen in i det mörka garaget och stannade. 

- Rid mig igen, jag vill känna din fitta direkt. Jag längtade också efter kuk i mig så lydde snällt, knäppte upp bältet och grenslade honom igen. Kuken gled lätt upp i min kladdiga fitta.
- Ahh stönade jag högt när jag fylldes av kuken. 
Hans händer smekte min kropp, rumpan, midjan, brösten, halsen, håret, kände hur han greppade om håret, drog mitt huvud tillbaka, nafsade på min hals, ned till ena bröstet, sög in vårtan, bet lite i den. Jag red honom samtidigt, roterade med höfterna, så skönt. Vi satt i det mörka tysta garaget och bara våra stön hördes. 
- Nu vill jag knulla dig riktigt, min lilla milf. Sa han och öppnade sin dörr, han lyfte ned mig enkelt, klev ur efter mig, oj, han var rejält lång, säkert 1,90, lite skillnad mot mina 1,53. 
Bakdörren öppnade sig, som en falkdörr. Han vände mig om, stod bakom mig, lät sina händer utforska min kropp, så böjde han mig framåt, min överkropp hamnade på baksätet i bilen, kjolen drog han upp och förde bryskt trosorna åt sidan, kuken kom mellan mina ben, trängde in i mig igen.
- Ahh stönade jag. 
Han började sakta knulla min fitta, långa juck, djupt in i mig för att sedan glida helt ut, han tog det lugnt, märkte hur han njöt. Jag också, njöt av hans grova hårda kuk i min fitta, jag var rejält blöt, både av min egna väta men också kladdet från hans sperma. 
Han tog tag om min tofs, drog mitt huvud bakåt så jag svankade rejält, höll hårt i mitt hår samtidigt som hans hårda stötar in i mig kändes extra mycket. 

Han släppte håret, hittade min handväska som låg mellan framstolarna. Fick tag på min mobil. 
- Vad har du för kod, frågade han. Jag tvekade då slog han till mig hårt på rumpan och sa beordrande.
- Koden slyna! 
- 987654, stönade jag fram. 
Jag hörde hur han pillade på mobilen och att han tog ett par kort på mig. 
- Måste ju föreviga detta, sa han och njöt av synen med mig ståendes framåtlutad, på raka ben. Jag blev lite ställd av hans fotograferande. 
- Men, sa jag. 
- Lugn flicka lilla, det är din telefon, dina bilder som du får göra vad du vill med sedan. 
Tur tänkte jag, gäller att hålla hårt i den då när vi är klara. 

Samtidigt som han fortsatte knulla mig så skönt bakifrån, hörde jag hur han ringde ett samtal. Plötsligt började han prata i min telefon. 
- Hej, vad jag gör, jag knullar, vad gör du, sa han och skrattade. 
- Jodå, hittade en liten flicka som vill knulla, skön? jadå super nice och riktigt kåt också. Vänta lite får du se, jag slår på facetime. 
- Ser du?
- Ja riktigt nice ser hon ut att vara, hörde jag en röst i högtalartelefonen. 
- Mmm, vi är inte ens halvvägs än heller, så ska bli riktigt nice att leka med henna mer, eller vad säger du slyna?
- Ja, stönade jag, bara knulla mig. 
- Du hör, superkåt är hon.
- Fan också, jag som är iväg och inte kan hjälpa dig, hörde jag mannen i telefonen säga. 
- Får bli en annan gång, nu måste jag fortsätta så hon inte känner sig bortglömd. 
De lade på samtalet. 
- Kom nu, sa han och drog sig ur min fitta. 

Vi gick in i huset från garaget, en mörk korridor, han gick snett bakom mig, höll om min överarm ungefär som om jag skulle tappa bort mig annars. Så kom vi fram till en glasdörr, såg en inomhuspool på andra sidan dörren, han knappade in en kod i kodläsaren och dörren gled upp nästan ljudlöst. Vi steg in i ett varmt och fuktigt poolrum, mitt i rummet var en stor pool, i ena hörnet en bubbelpool och ena sidan var helt försedd med glaspartier med utsikt över golfbanan en bit bort. Utplacerat fanns lite solstolar och sköna vilfåtöljer. Det andades dyrt och exklusivt i rummet, en variation av smakfullt kakel och klinker med inslag av mattor för att försköna hela atmosfären. Vi klev ned en halvtrappa vilket fick rummet att verka ännu större med en hög takhöjd. Han förde mig fram till mitt framför fönstren, satte sig i en däcksstol och sa.
- Så, strippa nu så jag får se din kropp. 
Jag tittade på honom, lite osäkert men började sedan dra upp mitt linne, drog det över huvudet och när jag åter igen såg honom satt han och filmade med min telefon. Knäppte upp kjolen, drog ned gylfen och lät den glida ned och steg ur den, bara klädd i trosor och bh nu. 
- Trosorna också men låt bh-n vara kvar, vänd dig om så jag får se baken när du tar av dig trosorna, raka ben, beordrade han mig. 
Jag vände mig om, tog tag i linningen till trosorna, förde de sakta ned över rumpan, ned utmed låren till fötterna, kvar på raka ben. Klev ur trosorna och lät de ligga kvar på golvet. 
Han reste på sig, kom fram till mig, tryckte ned mig på knä, kuken framför mitt ansikte, tog en bild på mig med kuken framför ansiktet. 
- Sug, sa han. 

Jag sög in kuken i munnen, lekte med ollonet, cirklade med tungan runt ollonet, sög in den djupt, släppte ut den, såg hur han njöt, sög in den och sög den ut och in. Släppte ut kuken, slickade på skaftet, ned till pungen, slickade på den innan jag lät munnen glida upp utmed kuken igen och sög in den i munnen. 
Han placerade sin hand på mitt bakhuvud, höll mig kvar med kuken i munnen, tryckte mig lite mot kuken, den gled lite till in i min mun. Jag tittade upp på honom, våra blickar möttes. Så släppte han ut mitt huvud, kuken gled ut och jag flämtade, saliven hängde mellan läpparna och ollonet. Han förde in kuken i min mun igen, tryckte den djupt igen, jag klöktes lätt, innan han lät kuken glida ur munnen. Kladdig drog han kuken utmed kinden, innan jag fick suga in den igen, tog en bild när kuken var djupt inne i munnen. Släppte ut kuken ur munnen och förde mig till däcksstolen. 
- Din röv ser så snygg ut bakifrån så upp och hoppa, sa han. 
Jag ställde mig på däcksstolen, på knä, han tryckte mig framåt så jag hamnade på alla fyra. Så ställde han sig bakom mig, lekte med kuken vid min fitta, tryckte den sedan in i mig djupt på en gång. Vi båda stönade högt. Han knullade mig bakifrån igen, så skönt var det, hans grova kuk gled så härligt inne i mig. Han fångade min tofs som slängde i takt med hans knullande, höll i tofsen hårt, drog mig bakåt så jag svankade igen. 
- Ahh, stönade jag när han kom ännu djupare in i mig.  
- Vad säger du slyna, skönt va?
- Ja, älskar din kuk i mig, stönade jag fram. 
- Gillar du min grova gubbkuk?
- Ja, fyller mig skönt, knullar mig så skönt, flämtade jag fram mellan stönen. Jag smekte mig med handen, kände hur jag var på väg igen, ville så gärna få en orgasm och samtidigt som han knullade mig bakifrån kände jag hur mina fingrar hjälpte mig att få en skön orgasm. 
- Ahh, stönade jag högt. 
- Härligt slyna, sa han och skrattade. 

Plötsligt hörde i dörren öppnas och stängas, jag tittade upp och såg en stor, grov svartmuskig man stå i rummet. Jag reagerade som om jag ville skyla mig men mannen bakom mig tog tag om min midja och höll mig kvar på däcksstolen. 
- Hej Omar, kom fram och titta bara.
- Det är bara Omar, han fixar vår trädgård, sa han till mig. 
Jag stod kvar och lät kuken glida in och ut ur mig, så skönt fortfarande. Kändes lite hett med lite åskådare och överraskning i sexet. Lite vilt och porrigt kände jag vilket jag fantiserat om hela helgen att vara med om. Omar gick fram till oss, jag tittade på honom, grov, mörk och grovt skägg, men ändå ganska välvårdad, svårt att avgöra ålder men kanske tio till 15 år äldre än mig. 
- Omar är nykommande, så lite får vi bjuda till till honom, sa mannen som knullade mig. 
- Vill du känna lite svensk fitta och slyna, sa han till Omar. 
Omar nickade. 
- Omar kan inte tala svenska så bra men förstår, så lek med hans kuk nu slyna.
Omar tog fram sin kuk ur shortsen, lång men inte så grov som kuken i min fitta. Han tog steget fram och höll kuken med sin hand, runkade den lite innan han förde den mot min kind, jag vände lite mot honom och slickade på ollonet, lät kuken glida in i min mun, en kuk i både fittan och munnen samtidigt, härligt tänkte jag bara. Hörde hur mobilen klickade till när den tog en bild. Efter att jag sugit ett tag på Omars kuk, gled mannen bakom mig ur min fitta, jag suckade ljudligt av att det sköna försvann.
- Så, Omar, lek med henne nu, uppmanade han Omar. 

Omar gick bakom, ställde sig vid min bak och lät kuken glida in i min fitta. Skönt tänkte jag att ha en kuk i mig igen. 
I stolen bredvid satte sig gubben, han tittade på oss, tog fram min mobil och fotade oss när Omar knullade mig bakifrån. Omar höll hårt om min höft, så jag stod stilla och tog emot hans hårda stötar in i mig. 
- Så ja slyna, vi ska vara gästvänliga till nykomlingar här i Sverige, och ge av din fitta är väl det bästa, sa han innan han förde telefonen till sitt öra. 
- Hej älskling, hörde jag gubben säga. 
Jag vände huvudet mot honom och såg när han talade i min telefon. 
- Ja, jag ville bara kolla hur frugan har det på sin semester. Jodå, jag har det skönt, hittade en liten slyna på parkeringen och nu står hon och blir knullad av Omar. Mmm, fattar du, hon bara njuter, ung? ja runt 30 tror jag, riktigt kåt och vild liten slyna. Kolla in henne. 
Så vände han telefonen mot oss, så vi syntes i facetime. 
- Säg hej till min fru nu, sa gubben, jag log mot kameran. 
- Åh, vad härligt hördes det i högtalartelefonen från gubbens fru. 
Han tog luren till sitt öra igen. 
- Nej, hon hoppade in i bilen där du vet på parkeringen där vi hittade Anna, hon den rödhårige, ja precis, jag har redan sprutat henne full i fittan, med pillren du vet jag beställde, funkar skit skönt, du skulle vara här och filma, det hade hon älskat, så porrig är hon, ja precis, som Anna men lite porrigare och sexigare. 
Jag lyssnade på hans samtal med sin fru i telefonen, samtidigt som Omar knullade mig bakifrån, hans händer vandrade fram till mina bröst och lekte med dem, nöp i mina bröstvårtor, hårt. 
- Ahh, stönade jag. 
- Om hon tar den i röven, nej det vet jag inte om hon gör, vi har inte testat det än. Gör du det, tar du den i röven slyna, frågade han mig. 
Jag tittade mot honom och såg att han höll telefonen så den filmade mig. 
- Ja, sa jag och nickade. 
- Toppen, en riktig slyna alltså, nu måste jag testa det hejdå älskling, sa han i telefonen och lade på. 

Han gick iväg en kort sväng till ett rum som såg ut att vara ett omklädningsrum, kom tillbaka med en tub i handen. 
- Släpp henne nu Omar, sa han och Omar drog sig ur min fitta. Kände mig tom utan kuk i mig. Jag reste på mig och stod upp, han tecknade att jag skulle komma över till honom, bredvid låg en sackosäck på golvet. 
- Lägg dig, sa han.
Jag lade mig på rygg på säcken, han förde upp mina ben så jag gresade och verkligen öppnade upp mig. 
- Här håll, sa han till Omar, han tog tag i mina ben se de stod rakt upp. 
Gubben smekte in glidmedel i min bak med sina fingrar, lekte med baken, gned ut så det blev halt, så kände jag kuken trycka mot min anal, trängde sig sakta in i mig, jag slappnade av och lät den glida in med ett ryck. 
- Ahh, skrek jag till, han var lite för grov men samtidigt gillar jag den där känslan av lite ont när kuken tränger in i mig. 
Han gled in i min bak, djupt med en gång, åh, fylld tänkte jag innan han drog sig ur igen, smorde in med mer glidmedel för att sedan trycka in kuken i mig igen, lättare denna gång, så han började sakta knulla min bak. 
Han tog fram mobilen och tog ett foto på hur kuken fyllde min bak. 
Omar gick ned på knä vid mitt huvud, hans kuk hamnade precis på min näsa och gled ned till kunden, så hjälpte han kuken så den kom till min mun, jag böjde huvudet bakåt så kuken kunde glida in i min mun, hans pungkulor slog mot min panna när han sakta knullade min mun. En kuk i baken och en i fittan, de knullade mig båda, jag njöt av deras kukar, så skönt och så porrigt. Kuken i min bak kändes grov men ändå skön, även om det spände rejält. 

Efter ett tag försvann kuken i min bak och lämnade mig tom. 
- Så, testa hennes röv, Omar, skön som fan är den. 
Omar gick runt mig och kom ned på knä mellan mina ben, jag höll mina ben vid mina axlar så han fick helt öppet till mig. Kuken gned sig utmed fittan, ned mot min bak och trängde sakta in i min röv. Vi båda stönade till. 
Så fick jag en kuk i mitt ansikte igen, sög in den i munnen utan att tänka.
- Åh nice slyna, lite ass to mouth, sa han. 
Jag brydde mig inte, kände mig helt borta, kåt och vild, ville bara bli knullad. Kände hur jag svettades, det var så varmt och fuktigt här inne i poolrummet, och utan att jag märkt det var båda männen helt nakna, så när på varsin kortarmad skjorta. Men vi svettades alla tre. 

- Tror du hon är uppvärmd i röven Omar. Han nickade och drog sig ur mig. Jag lyftes upp och stod på alla fyra på golvet plötsligt. Gubben ställde sig bakom mig, tog ett hårt tag om min tofs, stod med båda benen på varsin sida om mina knän, sänkte sig ned och förde sin kuk till min röv igen, trängde in igen. Gled direkt till botten. 
- Nu är hon klar för lite riktigt hård rövknull, sa han innan han började knulla min bak hårt, hans tag om mitt hår gjorde att jag inte kunde glida undan. Jag svankade rejält och kände hur hans grova kuk plöjde min röv hårt in och ut. Sakta gled jag ned på mage, med överkroppen bakåtböjd av hans hårda tag om mitt hår, han följde efter mig och fortsatte knulla min bak. Lika snabbt som han börjat slutade han, han drog upp mig som en liten leksak, vi kysstes, blött, han höll om mina kinder med sin hand.
- Skönt, slyna frågade han. 
- Ja, stönade jag fram och nickade. 
- Sätt dig nu på stolen, beordrade han Omar. 
- Får se din bleka rumpa, hur den med sina synliga märken av din bikini rider arabkuken nu, sa han hårt till mig. 
När han sa det så rått, kändes det förbjudet, porrigt och som jag var en riktig slyna, vilket fick mig kåtare på något konstigt sätt. 
Jag grenslade Omar, lät kuken komma in i mig och började rida honom, red honom med roterande underliv, så han njöt, samtidigt såg jag hur vi blev filmade med min mobil. 
Innan jag han rida så länge kom han upp bakom mig, tryckte mig framåt så jag hamnade liggandes på Omar. Filmade min bak, Omar greppade hårt om mina skinkor, särade på dem, innan gubbens kuk gled mellan mina skinkor, för att sedan tränga in i min bak, så jag fylldes totalt. 

- Ahhh, stönade jag, så skönt flämtade jag, helt fylld som jag var. 
Han tog tag om mitt hår, drog i det.
- Skönt bli dubblad?
- Ja, stönade jag, vi kysstes samtidigt, Omar låg under och njöt av att känna hur extra trång min fitta blev. 
Jag kände det så härligt, trots att jag inte kom åt att smeka mig kände jag att en ny orgasm var på väg. 
- Ahh, skrek jag, samtidigt kände jag hur Omar blev ivrigare. Jag slappnade helt av efter min tredje orgasm.
- Fyll henne med din sperma, fyll det svenska ludret, sa gubben rått. Omar tryckte sig upp i mig, sperma fyllde min fitta för andra gången idag. 
- Så Omar, nu har du fått ditt roliga, gå och klipp gräset nu. Gubben gled ur mig, jag reste mig upp på darrig ben, Omar tog sina kläder och gick iväg. 

- Synd att han kom så snabbt, det var så skönt att dubbla dig, sa han.
- Mm, sa jag och log mot honom, men du verkar inte nöjd, sa jag sedan. 
Hans kuk stod fortfarande stenhård. 
- Nej, men snart så, 
- Lägg dig på däcksstolen, sa han.
Jag la mig på rygg, särade på benen, han placerade sin kuk vid min fitta och tryckte in den i ett hårt juck.
- Ahh, mer, stönade jag. 
Han höll mina ben hårt tryckta mot mina axlar, knullade min fitta hårt, kom riktigt djupt i mig, jag försökte med händerna hålla emot hans höfter lite men var för svag och han för tung. Han pumpade stenhårt in i min fitta, höll hårt om mina bröst, klämde om dem hårt. Jag såg hur svetten bröt fram i hans panna, kände en droppe droppa på mitt ansikte. Så klev han upp, runkade kuken och sperman sprutade upp över mitt ansikte, en, två tre sprut lade sig på min panna, kind och i munnen till slut. 
Vi flämtade båda, trötta, utmattade av knullandet. Jag satte mig upp, log mot honom när han tog ett foto på mitt för andra gången sperma kladdiga ansikte. Torkade mig sedan med handduken. 
- Får jag bada, sa jag.
- Ja då, svarade han. 
Jag knäppte upp sandalerna och tog två steg och hoppade ned i poolen. 

När jag kommit upp, fick jag en ny handduk och torkade mig. Jag klädde på mig sakta. 
- Nils, heter jag förresten, sa gubben och sträckte fram sin hand. 
- Josefine, hejsan sa jag tillbaka och vi tog i hand, lite gammalmodigt. 
- Angenämt att träffa en sådan knullglad slyna, sa han och log. 
- Ja, jag hade verkligen byggt upp en känsla och ett behov, hela helgen. 
- Kom nu skjutsar jag dig tillbaka till din bil. 
Vi åkte tillbaka till parkeringen, jag hoppade av och han följde efter mig fram till min bil för att hämta sin mobil. När jag öppnade, stod han bakom mig, jag kände hus hans kuk fortfarande var hård. 
- Inte nöjd, sa jag och log mot honom över min axel. 
- Kom, sa han och tog min hand så gick vi upp i skogen, hittade ett träd. 
Han gick ned bakom mig, drog ned mina trosor och slickade mig bakifrån, jag njöt, slickade mig ett tag innan han ställde sig upp och trängde in i min fitta igen. 
Knullade mig ståendes mot trädet, jag höll emot med en arm och smekte mig med andra, jag märkte hur han var på väg att komma, det gick snabbt för honom, vi svettades och precis efter att han fyllt min fitta igen kom jag i en ny orgasm. 
- Aouh, skrek jag till högt.
Vi ordnade till kläderna och skrattade när vi tittade på varandra, så sa vi hej och gick till våra bilar. När vi kom till parkeringen stod det två andra bilar där, det satt ett par i den ena, de tittade länge på oss tills vi skiljdes åt vid våra bilar. 
I min bakficka hade jag min mobil, jag satte mig i bilen, tog fram mobilen och tittade på den. Samtidigt gled hans bil iväg från parkeringen. Oj tänkte jag, vad många meddelande som skickats. 
- Va fan, sa jag när jag såg hur han vidarebefordrat alla bilder och filmer han tagit till sin egna telefon. 
- Den jäveln, sa jag högt.  
När jag satt i bilen kom det ett meddelande från Nils, 
- Tack för en skön eftermiddag, du är välkommen när som att uppleva lite mer porrigt hett sex, slyna :) 
Ps, filmerna och bilderna är bara för mig, ingen annan.........

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

glennswe

Härlig novell, njuter när jag läser

8/1 kl. 13:57

#3

glennswe

Härlig novell, njuter när jag läser

8/1 kl. 13:57

#2

glennswe

Härlig novell, njuter när jag läser

8/1 kl. 13:57

#1

blåögd

Intressant parkering, gissar att den inte finns i gula sidorna? Synd! Eller snarare, en jäkla tur! ;)

16/6, 2020 kl. 14:32