Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/6, 2020 kl. 11:15, av RuterEss

Klarblå

Del 1 av 3 i serien Klarblå

Den klarblå färgen på hennes ögon var det enda han såg just nu. Dom och den leende munnen. Att kavajen, som hon knäppt mellersta knappen på, avslöjade en midja som var avsevärt smalare än byst och höfter var inget han lade märke till i ögonblicket.


”Hon”

Tisdag

Klockan hade hunnit bli 05:30 på tisdagsmorgonen. Det hade varit en låååång natt. Jobbet på macken var, trots mötena med alla olika människor, ganska enformigt. I synnerhet ”hundvakten". Den brukade han ägna åt städning, och att grädda alla bullar som skulle fram till dess morgonkunderna började stappla in genom dörren. Just nu kändes ögonen minst sagt grusiga och nacken värkte. För lite sömn och för mycket kaffe gjorde att han nästan kände sig lite susig i huvudet. Han böjde sig ner för att plocka fram nästa plåt med kanelbullar som skulle in i ugnen, vände sig om, öppnade luckan, satte in plåten och vred om timern.

-Hej!

Han snodde runt. Hade han fullkomligt missat att någon kommit in? Framför honom stod en kvinna. Kanske runt 45 år, klädd i svarta långbyxor och svart kavaj, vit blus och med en scarfs i svart, vitt och klarblått runt halsen. Den klarblå färgen tog upp färgen på hennes ögon som egentligen var det enda han såg just nu. Dom och den leende munnen. Att kavajen, som hon knäppt mellersta knappen på, avslöjade en midja som var avsevärt smalare än byst och höfter var inget han lade märke till i ögonblicket. Det var ögonen, munnen och det långa blonda håret. Det stod som ett skimmer runt henne.

-Hej, sa hon igen.

Han kom på sig själv med att bara stå där och stirra med öppen mun. Han ruskade på huvudet som för att väcka sig själv.

-Öhh, hej, fick han till slut fram.

Hon log ännu bredare.

-Lite sliten?
-Jooo. Det har varit en seg natt. Går av passet snart.
-Skönt för dig. Själv har jag hela dagen kvar, så nu är det dags för frukost. Kan du fixa en stor latte? Åsså tar jag en ost/skink-baguette.
-Fixar jag.

Han tog fram en mugg och satte igång kaffemaskinen. Mackorna låg en bit bort så på vägen dit sneglade han lite på henne. Hon stod och tittade ner i sin telefon. När han hämtat hennes smörgås, och vände tillbaka, märkte han att hon såg på honom. Och det var inte i ögonhöjd. Hon såg upp, mötte hans blick för en tusendels sekund och slog sedan ned blicken.

-Var det något mer?
-Neej, jo förresten. En dosa Catch Lakrits också. Sen är det bra.

Hon betalade och rusade iväg och ropade ett ...

-Ha det!

... över axeln.

Resten av passet passerade som i en dimma. Vad han än gjorde så såg han dom där blå ögonen framför sig. Hur hon sett på honom och sen tittat bort. Men han försökte slå bort det. Det var säkert han som missuppfattat hela situationen. Till sist kom hans avlösare och han åkte hem till sin lilla lägenhet, käkade lite och gick och lade sig att sova. Det gick sådär. Tankarna snurrade vidare, men till sist slocknade han, på tok för sent.

När han kom tillbaka till jobbet kom han på sig själv med att bara gå och tänka på Henne. Undra om hon skulle dyka upp igen. Det skulle bli en ny lång natt.

Onsdag

Livet kändes som i filmen ”Groundhog-day". Exakt samma människor, samma samtalsämnen, samma trötta skämt. Den här natten hade varit som den förra, och skulle väl sluta på nästan samma sätt. Han var färdig med städningen. Allt som skulle bakas var klart. Nu väntade han bara på första morgonkunderna och avlösningen. Han stod och hängde vid disken, dagdrömmande, när hon kom in. Hon var klädd på nästan samma sätt den här gången, men hon hade bytt ut byxorna mot en snäv svart kjol som slutade nån decimeter ovanför knät. Håret låg utsläppt över axlarna. Och så var det dom där ögonen. Han blev som trollbunden igen.

-Hej! Fick du sova nåt sen eller?
-Det var väl lite si och så med det.
-Nån som höll dig vaken?

Hon såg forskande på honom när hon ställde frågan.

-Det kan man väl säga, på sätt och vis. Nej, det var bara mina egna tankar som höll mig vaken. Frukost?
-Japp.
-Samma som igår?
-Japp.

Han riggade kaffemuggen, gick och hämtade baguetten. Hela tiden kände han hur hon följde hans rörelser med blicken. På vägen tillbaka fiskade med sig en dosa snus.

-Catch Lakrits var det va?
-Du kom ihåg?!
-Det har ju knappt gått ett dygn. Behövde du nåt mer?
-Nej. Inte just nu. Det blir bra så.

Hon betalade och gick.

-Ha det!
-Samma! svarade han.

Vickade hon lite extra på höfterna när hon gick ut?? Nä, han måste inbillat sig. Det måste vara kjolen som gjort att det såg ut så. Just då kom hans avbytare Hanna in genom dörren och såg hans blick.

-Vem var det där?
-Ingen aning. Hon var här igår också.

Han såg drömmande mot dörren.

-Ajajaj. Du verkar illa däran. Vet inte om jag ska vara glad för din skull, eller om jag ska vara sotis.
-Vaaa. Vad sa du?
-Inget. Gå hem och sov nu.

Han såg på Hanna. Vad var det hon hade sagt? Sotis? Men hennes ansiktsuttryck avslöjade inte något alls, om det varit på skoj eller på allvar. Hur som helst blev han inte klok på det. Det blev inte mycket mer sömn den dagen heller, nu när han hade Hanna att fundera på också.

Torsdag

Natten hade gått fort. Det var som regel mer folk i rörelse en ”lille-lördag" och därmed även fler taxichaffisar, poliser och väktare. Folk som var lätta att snacka med och som visste hur det var att jobba natt. Det var inte förrän han hade sålt den ”sista" korvmenyn som han kom att tänka på Henne. Han tittade på klockan. Nästan halv sex. Det var den tiden hon brukande dyka upp. Han hämtade en ost/skink-baguette, ställde en mugg i kaffemaskinen och plockade fram en dosa snus. Han kände själv att det var på gränsen till lite ”lökigt" men vad gjorde det. Nu kom hon. Han tryckte på knappen för latte.

-God morgon! En ost/skink-baguette, snus och en stor latte på G, ropade han glatt.
-Jaha? svarade hon.Jag var lite sugen på en pannini av nåt slag och en dubbel espresso.

Han stod som förstenad. Så bortgjord. Hur skulle han rädda det här? Hon sprack upp i ett stort leende.

-Jag bara driver med dig. Tack ska du ha.

Han andades ut tungt. Det gick vägen. Han harklade sig lite och frågade.

-Är du nyinflyttad här eller? Har aldrig sett dig förr och nu är du plötsligt här varje dag.
-Nej, jag är här på jobb, så jag åker hem imorgon kväll när det är klart.
-Tråkigt. Jag har börjat vänja mig vid att se dig här på mornarna.
-Jobbar du imorgon?
-Jepp.
-Då ses vi igen då. Nu måste jag kila. Ha det!
-Samma!

Innan hon svepte ut genom dörren kastade hon en blick mot honom och log brett.

Den här morgonen var det lättare att komma till ro. Sömnbristen från tidigare, plus att det varit en hektisk natt, gjorde att han somnade tvärt och vaknade för en gångs skull utvilad. När han kom till jobbet samma kväll såg han Henne stå vid en bil och greja med någonting. Han gick fram för att se om han kunde hjälpa till.

-Är det nåt problem?

Hon såg upp.

-Jaa, torkarbladet vill inte sitta fast. Det släpper efter en stund när man har dom igång.
-Varför inte köpa nya då?
-Inte till en hyrbil. Det får dom stå för själva, men jag kan ju inte köra med det som det är nu. Och jag måste verkligen komma iväg. Har ett kvällsmöte om 30 minuter, en bit utanför stan.
-Vänta här så ska jag kolla om jag kan hitta nåt.

Han gick in i butiken och rotade runt i lådan för sparade ”bra-att-ha-saker", till sist hittade han en bit ståltråd som kanske skulle gå att använda. Han gick ut igen och började försöka montera fast torkarbladet. Det var lite meckigt, men till sist satt det fast. Han blev nu medveten om hur nära hon stod. Hennes bröst trycktes mot hans axel när hon böjde sig fram för att se hur han arbetade. När han var klar lade hon sin hand på hans arm.

-Tack! Du har verkligen räddat mig. Måste sticka nu.

Så lutade hon sig snabbt fram, kysste honom på kinden och viskade

-Vi ses.

Hon kastade sig in i bilen och drog iväg. Förstummad stod han bara där. När han, nån minut senare, kom in i butiken stod Hanna där och såg på honom med ett konstigt uttryck i ögonen.

-Vad var det där om?
-Vaddå? Jag bara hjälpte henne och hon verkade tacksam.

Det lät som Hanna fnös till.

-Skit samma, jag går nu. Ha en bra natt!

Han kunde inte låta bli att undra vad det hade tagit åt henne. Varför hade hon blivit så tvär? Det hade hon aldrig varit förut. Vad hade han gjort?

Fredag

Natten hade flutit på. Det var ju ”vanlig” natt igen, utan något direkt uteliv, så det hände inte så mycket. De fasta sysslorna raskade han av i ett rasande tempo, så allt var tip-top när första morgonkunden kom in genom dörren. Kunderna kom och gick och han servade dem i rask takt, men hela tiden med ett öga på dörren. Skulle Hon inte dyka upp idag? Hade hon redan åkt? Han hade så hoppats att få se henne i alla fall en gång till. Men det verkade inte så. Hanna kom in i butiken och in bakom disken, så det var tid att sluta nu.

-Hej! Har allt varit lugnt?
-Jovars.

Han vände sig om. Och precis som första gången han mötte Henne så stod hon bara plötsligt där. Den här gången var hon dock betydligt ledigare klädd. Ett par svarta högklackade stövlar, blåjeans som var så välanvända att dom nästan var vita, ett skärp hårt åtdraget i midjan och en vit blus med ledig passform. Flera av de översta knapparna var oknäppta och scarvesen hade hon knutit lite annorlunda, så man hade fri insyn till klyftan mellan hennes bröst. Det långa håret var uppsatt i en hästsvans. Hennes ögon gnistrade blåare än någonsin och på den röda munnen spelade ett leende. Återigen stod han där helt handfallen och bara glodde.

-Du! Hej! Hur är det med dig?

Han försökte skaka liv i hjärncellerna, som verkade ha tagit semester.

-Ehh, det är okej. Lite trött bara. Så det är dags att dra hemåt nu?
-Jag hade egentligen tänkt det, men det är en sak jag måste fråga dig först.
-Okej?
-Jobbar du ikväll?
-Neej, jag är ledig, hur så?
-Jag tror inte du förstår hur viktigt det där mötet var igår. Hade inte du hjälpt mig så hade jag inte kunnat köra, och då hade hela veckan här varit förgäves. Så nu undrar jag om jag kan få bjuda dig på middag ikväll? Som tack för hjälpen. Ska vi säga klockan 8 i kväll på stadshotellet? Vi kan träffas i baren.
-Tack! Det låter trevligt.
-Bra! Då ses vi där.

Hon tog ett steg närmare och kysste honom på kinden. Sen gick hon. Han stod bara där, gned sig på kinden och undrade vad som egentligen var på väg att hända? Bakom sig hörde han Hannas röst. Den lät nästan lite sträv när hon sa,

-Gå och lägg dig. Men gå hem först.

Vad faan menade hon med det? Och så sur!?!?
 

Väl hemma i sängen var det lögn i helvete att somna. Han försökte intala sig själv att det bara var en överdådig tacksamhetsgest. Men blickarna, beröringarna, pussarna på kinden sa något annat. Men skulle hon, en helt klart framgångsrik affärskvinna, vara det minsta intresserad av honom, en minst 15 år yngre nästan utfattig butiksanställd på en bensinmack. Och vad skulle han ha på sig? Han visste ju hur hon brukade klä sig i officiella sammanhang. Han hade absolut ingenting som matchade det. Till sist somnade han och sov oroligt. Drömde om Henne och om Hanna. Det var en enda stor soppa alltihop och han vaknade med ett ryck när väckarklockan ringde.


”Middagen” 


Efter att ha ätit en liten ”frukost" och duschat klädde han på sig. Han hade i princip inga andra byxor än jeans, så det fick bli dom som var helast och satt snyggast. Till det tog han en vit långärmad skjorta. Funderade en stund på om han skulle ha den nerstoppad eller löst hängande. Han bestämde sig för nerstoppad och sen kavlade han upp ärmarna ett par slag.. Det var länge sedan han klädde upp sig för någon, så han granskade sig själv noga i spegeln. Det såg faktiskt inte illa ut. Medellängd, någorlunda vältränad med smal midja och breda axlar, lite lagom skäggstubb, bruna ögon och kortklippt brunt hår i en enkel frisyr som var lätt att ”rafsa till". Han tittade på skjortan som han knäppt nästan helt. Såg det lite stelt ut? Ja kanske. Han knäppte snabbt upp två knappar. Så, det var bättre. Han drog ett djupt andetag, drog på sig jackan och sprang ner till bussen.

När han kom ner till hotellet kunde han konstatera att det var ganska mycket folk där redan. Borta i baren var det rentav trängsel. Samtidigt som han undrade hur han skulle kunna hitta henne i det här vimlet av svarta kavajer, tröjor och kostymer, fick han syn på henne. Hon lyste som en spotlight bland allt det svarta, i sin blå/vit-mönstrade klänning. Gud, hon var underbart vacker. Klänningen var ärmlös med bara ett par smala axelband, generös urringning och löst och ledigt klockad lite mer än halvvägs ner till knäet. Håret hade hon utsläppt böljande ner över axlarna. Hon stod vid bardisken och pratade med bartendern.

Han såg att ett flertal män, både de ensamma och de med damsällskap, kollade in henne. Hon vände sig om och fick syn på honom, höjde handen och vinkade honom till sig. När han kom närmare såg han att hon även hade mörkblå högklackade pumps och blå strumpor, för att matcha klänningen. Det sista fick honom att undra lite. Det var trots allt ganska varmt så det naturliga hade varit att vara barbent. Men han visste ju hur mån hon var om sitt utseende, så det fanns säkert en tanke med det.

Han gick fram till henne genom folkmassan och räckte ut handen till en hälsning. Hon tog den och drog honom närmare sig för att helt oblygt slå armarna om hans nacke. Lite överraskad stod han först helt handfallen, men besvarade till sist kramen, om än lite trevande. Hon hade begravt näsan mot hans hals och han kände hur hon drog ett djupt andetag, som för att insupa hans doft. Det kändes hur hon riktigt pressade sin kropp mot honom. Han lät sina händer följa hennes rygg. Varenda ryggmuskel avtecknade sig tydligt genom det tunna klänningstyget. Hon höll sig i trim, det märktes.

Han lät sin ena hand försiktigt söka sig uppåt. Ingen BH? Det var inget som hade synts utvändigt. Hans andra hand var på upptäcktsfärd nerför hennes ryggrad, och hade kommit så långt som till midjan, när hon böjde sig bakåt och såg honom i ögonen.

-Nu ska vi ha en drink. Vad vill du ha? Själv tänkte jag ta en GT.
-Tack gärna. Jag tar samma.

Dom banade sig väg fram till baren, hon halvsteget före. Det gav honom möjlighet att studera henne lite i smyg. Hon rörde sig graciöst och den klockade klänningen vajade förföriskt vid hennes höftrörelser. Framme vid bardisken böjde hon sig framåt och vinkade till sig bartendern. Han gled upp vid hennes sida och lade handen på hennes korsrygg, bara för att markera för dom andra killarna att hon var där med honom.

-Två gin och tonic! ropade hon.
-Kommer! blev svaret från bakom disken.

Medan dom väntade kände han hur hon ställde sig närmare honom så att hennes höft och axel nuddade honom. Han lät sin hand glida från ryggen ner mot hennes vänstra höft. Hennes underkläder kändes tydligt genom tyget. Det var någonting i spets. Lite bredare än ett par vanliga string. Men där var något mer. Var det strumpeband? Ja det var det. Han kände hur det sög till i magen och att något vaknade till liv nere i jeansen. Allt medan hans fingrar kände sig fram drog hon en suck och lutade sitt huvud mot hans axel, vred det mot honom och borrade åter in näsan mellan hans hals och käkben. Hans hand stannade. Hans andning och hans hjärta med.

Deras drinkar kom in och hon betalade. Hon gav honom hans glas och höjde sitt eget.

-Skål! Och tack för att du tackade ja till min inbjudan. Heléne heter jag förresten.
-Tack själv. Johan.
-Jag vet.

Hon log brett åt hans förbryllade min.

-Det står på din namnskylt.

Han tittade ner på sin skjorta. Hade han skylten på sig?

- På jobbet, sa hon med ett ännu bredare leende.

De skrattade gott åt hans förvirring och tog en klunk ur glasen.

-Nej, vad säger du? Ska vi gå och sätta oss? Jag bad om ett bord lite i skymundan när jag bokade.

Heléne vinkade mot en av servitriserna som bara nickade och började gå emot ett av lokalens hörn. Den delen av rummet bestod av små bås med rundsoffa. Där fanns plats för högst tre personer per bås, om man inte ställde dit en stol vid det fyrkantiga bordet. De slog sig ner på varsin sida.

-Vill ni se menyn? Eller vet ni reda nu vad ni vill ha?

-Mmm. Jag vet vad jag vill ha i alla fall.

Heléne såg Johan rätt i ögonen. Hennes röst hade med ens blivit en aning mörkare. Servitrisen log lite snett åt hennes svar och harklade sig lätt.

-Jo. Jag vill bara ha något lätt. Jag såg tidigare att ni har kycklingsallad. En sådan och ett stort glas rött. Vad vill du ha Johan?

Johan tackade sin lyckliga stjärna att han ätit lite innan han gick hemifrån. Han kunde ju inte gärna sitta och trycka i sig en massa mat, när Heléne bara tog en sallad.

-Jag tror jag tar samma.
-Och dricka?
-Ett glas rött blir bra.
-Då gör vi såhär, sa Heléne. Ta in en flaska till oss att dela på.
-Allt på samma nota?
-Det blir bra.
-Tack, sa servitrisen och gick.

Heléne såg hur hon stannade till hos den andra servitrisen, sa nånting och nickade mot deras bord. Den andra tjejen svarade någonting, såg åt deras håll och nickade sedan jakande mot sin kollega. Sen skildes dom åt.
 

Heléne vände sig mot Johan igen. Smuttade på drinken, satte ner glaset och räckte ut sin hand mot honom. Han tog den och förlorade sig själv i hennes klarblå ögon. Tiden stannade för ett ögonblick. Plötsligt saq hon ...

-Vi sitter för långt ifrån varann.

... släppte hans hand och började vrida bordet så att det stod med hörnet mot mitten av soffan. Både hon och Johan makade sig mot mitten så att dom nästan satt bredvid varandra, utan att behöva trängas och med plats för maten som skulle komma. Johan kände hennes knä mot sitt. Drog sig undan lite, mest för att inte bli för närgången. Hon följde genast efter med sitt ben. Nu kom det där pirret nere i grenen igen. Dom började prata om ditt och datt, jobb, väder, bilar, allt medan hon gned sitt ben mot hans. Johan lyssnade på allt hon hade att berätta och hörde ingenting.

Maten kom in, och med den vinet. Heléne drack ur det sista av sin GT. Sen reste hon sig upp lite som för att rätta till något, svepte till klänningen så att den stod som en blåvit sky bakom henne, samtidigt som hon satte sig. För en hundradels sekund hann Johan se vad som dolde sig där under. Det gick runt i huvudet på honom för ett ögonblick så han åt, precis som hon, under tystnad. Han visste inte riktigt hur han skulle gå vidare. Hur framfusig fick man vara? Han noterade att Heléne, likt honom själv, egentligen bara satt och petade i sin sallad, men hon hade hällt upp sitt andra glas vin.

-Vänta nu. Borde du dricka alls. Du ska ju köra hem ikväll.

Hon lyfte sin blick från tallriken och såg allvarligt på honom. Så smög hon ner sin högra hand under bordet och lade den på hans lår. Han kände en ilning genom hela kroppen.

-Jag är rädd att jag inte varit hundra procent uppriktig mot dig. Visst är jag dig ett tack skyldig för att du hjälpte mig med torkarbladet. Det var ett viktigt möte jag skulle på, och du räddade mig. Men det är ändå bara en förevändning att få träffa dig ikväll.

Medans hon pratade vandrade hennes hand uppför låret, närmare och närmare hans skrev. Han blev torr i munnen,så han tog det som var kvar av sin GT. Sen lade han sin hand på hennes. Dels för att han ville hålla den, dels för att hejda henne lite.

-Men …
-Lugn. Låt mig prata färdigt.

Hon tog nu hans hand och drog den mot sig. Där, under bordet, lade hon den på sidan av sitt lår och guidade honom upp under klänningen, bakåt mot sin höft.

-Du förstår, redan första morgonen vi träffades blev jag tänd på dig….

Hans hand var nu vid hennes höfthållare, eller om det var trosan, och följde strumpebandet nedåt tills den kom till spetstygets kant. Därifrån över den lena, varma huden bakåt till där hennes skinkor möttes. Hela tiden hade hon sin hand på hans. Visade vägen. Nu styrde hon honom framåt igen, upp på låret.

-… Jag visste att jag måste ha dig…

Hon styrde honom nu mot sin mage.

-… och när jag fick en anledning att träffa dig på tu man hand var jag tvungen att försöka…

Nu tryckte hon hans hand ner mellan sina lår. Spetstyget kändes strävt mot hans fingertoppar.

-… så, jag har mitt rum här bokat till imorgon, då åker jag, och kommer troligen aldrig mer igen...

Hon tryckte honom ännu längre ner och pressade hans hand mot sitt sköte. Trosan var varm och fuktig..

-… mmmm så, vad säger du, ska vi gå härifrån?

Han kunde bara nicka.

 

Hon vinkade till servitrisen om notan, hällde upp det sista av vinet i glasen. Notan var där på ett ögonblick. Medans Heléne plockade fram kontanter vände hon sig mot servitrisen.

-Vem vann?
-Vaa!
-Visst slog ni vad där borta, efter att du tagit vår beställning?

Servitrisen rodnade.

-Joo, det gjorde vi.
-Så vem vann?
-Det gjorde jag. Jag gissade att ni inte skulle ha tålamod att äta färdigt innan ni ville gå.
-Hur mycket?
-En hundring.
-Bra. Här är två hundra. Hundra i dricks till dig och hundra till henne för att täcka förlusten. Du var här och såg och hörde oss. Hon hade inte en chans mot dig … Elin.

Elin rodnade ännu mer. Dom drack ur sina glas och reste sig för att gå.

-Tack så mycket, sa Elin. Så vände hon sig mot Johan och sökte hans blick ..… och välkommen igen.

Tankarna snurrade i Johans huvud. Hände det här på riktigt? Var det klokt? Han undrade om han egentligen var förberedd för det här. Vad såg hon i honom? Han var ju mycket yngre än henne. Hon var dödligt sexig, och det var inte direkt bilden han hade av sig själv. Hennes grepp om hans hand var stadigt när hon lotsade honom genom folkvimlet bort mot hotellobbyn och hissen. Hon tryckte på knappen och det kändes som en evighet innan dörrarna öppnades.

Väl inne i hissen var dom äntligen ensamma. Hon kastade sig om halsen på honom med en sån kraft att han stapplade baklänges och dunsade in i väggen. Samtidigt som hon kysste honom krokade hon med vänster ben om hans vänstra och ”red" hans lår. När han återfått balansen fiskade han upp klänningen så att han fick in händerna under den och kunde lägga händerna på hennes skinkor. Han kramade och masserade dem medans hon gned sitt underliv mot hans ben. De började båda att andas tungt.

Han var den som hann märka att hissen bromsade in, och dom hann precis rätta till sina kläder, innan dörrarna öppnades. Utanför stod en massa folk och väntade. Lyckligtvis var det rätt våning, så dom kunde snabbt slinka ur hissen och småspringa mot hennes rum. Hon fumlade lite med rumsnyckeln. Ivern gjorde henne darrhänt, men till sist fick hon i den och dom rusade in, drämde igen dörren med en smäll och kastade sig över varandra.

Hon hängde om hans hals, han slog sina armar om hennes midja och nästan lyfte henne allt medan dom hetsigt kysste varandra. Han lät återigen händerna vandra ner under klänningen och tog ett stadigt tag om hennes skinkor. Hon hoppade upp och slog benen om hans midja, och med hennes rygg stödd mot väggen fortsatte dom sitt kyssande. Hennes händer rufsade runt i hans hår och hennes kyssar var överallt. På munnen, på halsen, örsnibbarna, pannan.

Så lutade hon sig bakåt som för att andas, satte sina fötter i golvet igen och lät sina händer vandra ner till hans midja. Fingerfärdigt lossade hon hans skärp, knäppte upp ett par knappar i gylfen och stack ned en hand.

-Ojojoj!!! Här var det vildvuxet.

”Helveteeee!!!" ”Dealbreaker, dealbreaker, dealbreaker" for genom hans huvud.

Han hade inte tänkt så långt som att han skulle ha rakat sig där. Vilken jävla miss!!! Han kände hur kompisen där nere kroknade lite. Hon märkte ju givetvis hur det var fatt, så hon tog hans huvud mellan sina händer och kysste honom.

-Ingen fara.

Hon log.

-Jag kan raka dig. Om du vill?

Han nickade.

-Ta av dig kläderna så länge, så ska jag hämta grejer.

Hon försvann in på toaletten, bara för att titta ut igen och slänga till honom en stor handduk.

-Här! Bred ut den i fotänden på sängen.

Han gjorde som hon sagt, tog sedan av alla sina kläder och satte sig på handduken. När Heléne kom in igen hade hon bytt ut klänningen mot en flortunn morgonrock med detaljer i samma blå nyanser som skorna, strumporna, höfthållaren och trosorna. Hon hade inte knutit skärpet, så den hängde löst över hennes axlar och kropp, och lät dom stora fasta brösten få fritt spelrum. Han såg nu också det han tidigare bara känt, att hon var mycket vältränad. Hon liksom flöt fram genom rummet på sina långa slanka ben. Gud vad hon var sexig.

-Lägg dig ner nu, och sära på benen så jag kommer åt. Och ge mig den ena kudden.

Han räckte henne kudden som hon lade på golvet vid hans fötter. Sedan ställde hon sig på knä mellan hans ben, ställde en skål vatten och en flaska på golvet bredvid sig. Hon blötte sina händer och började fukta de områden som skulle rakas. Sedan tog hon flaskan och tryckte ut en klick.

-Vad har du där?
-Jag hade ingen rak-gel kvar så jag använder lite vattenbaserat glidmedel, svarade hon. Det funkar lika bra. Och man ser vad man gör.
-Har du det med dig på affärsresa??
-Nääh, jag köpte det idag, men jag tror faktiskt inte att jag kommer att behöva det till det det är ämnat för.

Heléne började varsamt massera in glidmedlet. Som i förbifarten klämde hon lite på kukroten också. Johan märkte hur den vaknade till liv igen. Så tog hon fram rakhyveln.

-Jag tog en ny av mina egna. Det fanns engångshyvlar här, men dom är inget att ha.

Hon blötte hyveln lite i vattnet och mumlade tyst när hon skred till verket.

-Jag har alltid velat få raka en kille, 

Hon tog pungkulorna, drog dom uppåt och började raka från mellangården och framåt, uppåt på sidorna av pungen och upp mot ljumskarna. Sedan bytte hon grepp för att sträcka skinnet över kulorna genom att ta om kuken och dra uppåt. Han hade inte rakat pungen mer än någon enstaka gång tidigare. Då hade han använt maskin, och det hade bränt och svidit som faan. Det här var något helt annat. Vattnet och gelen gav en lätt kylande effekt, och känslan av att någon annan ”hanterade" honom gjorde att det började pirra allt mer intensivt där nere.

-Hoppla!!! Nu händer det visst saker. Tror jag får passa på att ta lite ovanför medan jag kommer åt.

Hon såg på honom och log. Sedan böjde hon kuken neråt och började frilägga ungefär en centimeter av området runt kukroten. När hon kände sig nöjd där fortsatte hon med ljumskarna, där hon rakade bort ganska mycket på var sida, och likaså ovantill. Kvar blev bara en något böjd rektangel. Då och då tittade hon upp från sitt ”arbete" och sökte leende hans blick.

-Nu ska jag bara trimma ner det lite så det blir snyggt.

Hon plockade fram en rakapparat. Så klippte hon ner håret så mycket att det nästan låg platt mot kroppen, men ändå syntes.

-Sådär. Jag tvättar av dig så är det klart sen.

Hon fiskade fram en liten handduk, som hon tydligen hade blött i förväg, och började tvätta honom omsorgsfullt. Johan kunde inte hejda en impuls att känna efter med handen. Han hade aldrig känt sig så mjuk och len. Snart fick hans hand sällskap av Helénes, som varsamt men bestämt motade bort den. Hon tog tag om skaftet och böjde det mot sig, slickade försiktigt på ollonsträngen och lät sedan sin tunga cirkla runt hela ollonet samtidigt som hon runkade honom varsamt i långa drag.

Så slöt hon läpparna om toppen och sög till, kort och hårt. Johan stönade. Det var så vansinnigt skönt. Heléne bytte grepp med handen så att hon höll kuken avigt ifrån sig och började kyssande leta sig nerför skaftet.

-Mmmm…det bästa…mmm…med…mmm…glidmedel…mmm…är att…mmm

Hennes läppar var nu nere vid roten.

…det inte…

Hon lekte lite med naglarna på baksidan av pungen. Det ilade till lite i den.

…mmm…smakar något…

Nu sög hon in den ena kulan i munnen. Sög och masserade den med tungan.

…mmmmm…till skillnad från...

Johan trodde han skulle gå i bitar. Det var himmelskt. Hon bytte sida och gav den andra testikeln samma behandling.

…mmmmm…tvål eller raklödder...mmmmm

Han fick hålla hårt i täcket och tänka på rengöring av kaffemaskinen för att förhindra att det skulle gå för honom redan nu. Heléne släppte nu sitt fokus på pungen och började söka sig uppåt igen, på samma sätt som tidigare.

…Mmm…mmm…mmm…mmm.

Till sist nådde hon toppen, slickade lite retfullt ett par gånger, lät tungan rotera ett par varv runt ollonet, innan hon med ett långt ljudligt

…Mmmmmmm…

lät munnen glida långt ner över hans stånd. Hon började sakta, i långa drag, röra huvudet upp och ner över hans kuk, hela tiden jobbande med tungan, hela tiden detta …

…mmmm….mmmm….mmmm…

Johan fick göra sitt yttersta för att inte komma. Han lade sin hand på hennes huvud för att hejda henne.

-Gode Gud så gott du gör, men kan du inte lugna dig lite?

Hon släppte honom ur munnen med ett ljudligt smackande.

-Ahhh! Kom du. Vi har hela natten på oss.

Hon log och tog in honom i munnen igen, taktfast sugande upp och ner...

-…mm mm…mm mm…mmm...

Hennes ena hand klämde åt runt kukroten och den andra spelade med fingrarna runt kulpåsen. Det blev för mycket för Johan. En ilande känsla började nånstans vid korsryggen, vandrade neråt, över anus och vidare till pungen som drog ihop sig. Point of no return.

-Aaaaaahhhh!!! Nu kan jag inte hålla emot mer!!!

Hon svarade med att ta honom riktigt djupt en sista gång, sög stenhårt på vägen upp, stannade vid ollonet samtidigt som hon greppade runt kulorna med handen och kramade den. Johan höll på att tuppa av, så hårt kom han. Det krampade och krampade och krampade. Det ville aldrig ta slut. Heléne svalde för glatta livet, satsen var enorm. När orgasmen till sist klingade av och Johans kuk slutat pumpa ut säd, släppte hon honom med munnen, motade med pekfingret in en droppe sperma från mungipan in i munnen, och log brett.

-Jösses! Vilken laddning! Du har inte fått nåt på ett bra tag va?
- Det är nog ett par år, svarade Johan.
-Synd och skam att en så fin kuk inte kommer till sin rätta användning. Nå ... i natt kommer den att få jobba i alla fall.

 

Samtidigt som hon sa det ställde hon sig upp, ställde undan rak-grejerna på bordet och lät sedan morgonrocken falla till golvet. Johan kunde inte släppa dom stora brösten med blicken. Det kändes som dom stirrade på honom. Hon rundade sängen och kom emot honom.

-Nu är det min tur, sa hon och tog hans hand.
-Känn här.

Hon förde hans hand mot sitt sköte. Trosorna var rejält blöta. Johan lirkade in ett par fingrar innanför det tunna tyget och lät dom följa den kraftigt savande skåran. 

-Att få raka dig är nog det bästa förspel jag har varit med om. Jag blev så galet kåt. 

Hennes röst hade med ens blivit så där mörk som den varit tidigare på kvällen.

-Du känner ju själv.

Johan fortsatte utforska henne med fingrarna. Det var mjukt och lent och halt av hennes safter. Han pressade lite hårdare och de yttre blygdläpparna gav genast vika. Med två fingrar sökte han sig in i hennes grotta och med tummen började han massera klitoris. Hon stönade högt av njutning, blundade och smekte sina bröst. Drog lätt i bröstvårtorna. Han stack sina fingrar längre in, böjde dem som en krok och drog henne närmare sängen.

-Kom hit.

Hon öppnade ögonen och såg på honom. Så tog hon tag om trosorna och drog ner dem. ”Hon hade dom alltså utanpå höfthållaren. Det måste betyda att hon planerat detta”, tänkte han. Hon klättrade upp i sängen och grenslade honom bakvänt så att hennes fitta kom i höjd med hans mun. Hon var, precis som han hade föreställt sig, renrakad, sånär som på en liten sträng rakt ovanför fittskåran. Hon sänkte sig sakta ner över hans mun. Han öppnade den och började slicka henne med långa långsamma drag. Hon stönade nöjt, satte sig rakt upp och började rotera sakta med underlivet.

Han såg inte mycket nu, men han anade, och såg för sin inre syn, hur hon åter masserade dom stora brösten. Det räckte för att ”polaren” där nere skulle anmäla sig för tjänstgöring igen. Han sträckte sin tunga så långt ut han kunde, rakt in i hennes grotta, och hon svarade direkt med att börja rida och gnida sig mot den. Han kände en fingertopp mot sin haka, så antagligen gned hon sin klitta med ena handen. Hon andades tungt och stönade högt på utandning. Så stannade hon upp.

-Men se där. Välkommen!

Hon lade sig framåt och lekte med ollonet. Sög, kysste, slickade, nafsade. Så sög hon in det och fortsatte leka med tungan runt det. Nu kunde Johan komma åt hennes klitoris bättre. Han greppade hennes skinkor och tryckte fittan mot sin mun, lät tungan virvla mot den känsliga knoppen. Hon svarade med ett ...

-Mmmmaaahh!!!

... där nere och sög in honom djupare, började röra huvudet upp och nerför skaftet. Han kunde inte hålla tillbaka ett stön. Det var så skönt att han knappt kunde ligga stilla, ville jucka mot henne. Han öppnade sin mun större och sög in hennes klitta och inre blygdläppar och liksom mumsade på dom. Hon började skruva på höfterna och sög ännu hårdare, ännu djupare. Men hon började tappa rytmen. Hon var nog nära nu. Han öppnade munnen igen och lät tungan fladdra snabbt och hårt direkt på hennes kittlare. Resultatet lät inte vänta på sig. Först sög hon till jättehårt. Sen började hon suga som i korta pulser, stönande i samma takt.

-Mm..mm..mm..mm..mm..mm…mm..

Hon släppte kuken med munnen.

-mmAAAAAAHHH!!!!

Sen sjönk hon ihop över hans mage, flåsande och skakande, med ansiktet begravt i hans skrev.
 

Johan väntade. Han kunde ana hur Helénes orgasm började klinga av. Kramperna avtog och hon började röra på sig lite. Han tog sig för att blåsa lite lätt mot den blöta fittan som han hade helt nära ansiktet. Hon skruvade på sig lite grann. Johan puttade lite lätt på hennes ena höft, så att hon rullade av honom och lade sig på rygg. Han vände sig, dök ner mellan hennes ben och begravde sitt ansikte i hennes sköte. Inte för att hon behövde någon uppvärmning, han tyckte bara att hennes fitta smakade så gott.

Han hade nätt och jämnt börjat när hon tog tag om hans huvud och drog honom uppåt. I höjd med brösten passade han på att dyka ned mellan dem, kysste och slickade dem, nafsade och sög på bröstvårtorna. Heléne spann av vällust.

-Mmmmm. Du. Det börjar bli ensamt här uppe. Kom hit.

Hon fortsatte att dra Johans huvud uppåt mot sitt ansikte. Hon mötte honom med ett brett leende och en djup kyss. Johan kände hur hans kuk halkade omkring på utsidan av hennes plaskvåta fitta. Han började medvetet gnida sig mot henne, såg hur hon slöt ögonen och hörde hennes låga stönande. Det var dags nu. Han behövde bara ändra vinkeln lite för att pricka rätt. Ollonet nosade försiktigt i skåran, gled runt lite på utsidan. Sen, samtidigt som han kysste henne passionerat, lät han sitt stånd glida in i henne ända till roten. Hon stönade högt av vällust.

De höll sig båda stilla så i vad som kändes som en evighet, men som förmodligen bara var 10 – 15 sekunder, njöt av värmen den ena gav den andra. Hon drog upp sina ben och slog dom dom hans midja, tryckte honom mot sig med fötterna. Han rörde sig fortfarande inte. Hon tryckte till lite hårdare samtidigt som hon spände musklerna i underlivet . Det kändes som han gjorde detsamma, för även om han låg orörlig, kunde hon känna hur det rörde sig inuti henne, kändes som om han blev ännu lite större. En liten stund låg dom så, småjuckande mot varandra, kände på varandra. Hon vred sitt huvud och viskade i hans öra...

-Ta mig. Nu!

Hon behövde inte be honom två gånger. Han reste sig upp på raka armar och började knulla henne. Först i långa långsamma drag, nästan så att han gled ur henne och sedan ända in i botten. Hela vägen ut, hela vägen in, långsamt ut, långsamt in. Heléne kved och skruvade på sig, mötte honom och spände benen om honom varje gång han bottnade, började andas tungt och flåsande. Johan ställde sig upp på knä, drog upp hennes ben över sina axlar så att hon hade fötterna bakom hans huvud och rumpan hängande i luften. Så slog han armarna om hennes lår strax under knäna och fortsatte knulla henne, nu med korta kraftfulla stötar. Det dröjde inte länge innan Heléne började jämra sig.

-Ahhh. Ahhh. Aaaahhhhh. Mmmmmmm.

Johan ökade tempot ännu mer. Tryckte på ännu hårdare. Nådde ännu längre in. Kände hur pungen daskade mot hennes stjärt. Hon blev ännu mer högljudd i sina stönanden. Johan släppte sitt tag runt hennes ben, förde dem framåt, tog stöd med händerna mot baksidan av hennes lår så att hon låg dubbelvikt framför honom, och knullade henne allt mer intensivt.

-Åhhh! Ja jävlar! Knulla mig! Hårdare!!!

Johan lade i en växel till. Han fällde sig framåt på raka armar, fortfarande med Heléne hopvikt under sig, nu med hennes knäveck vilande mot sina axlar, och pumpade henne som om djävulen red honom. Han kände hur det började ila i underlivet och hur pungen började dra ihop sig. Heléne sträckte ner sina händer, fick tag om honom strax under skinkorna och drog till. Hennes fitta slöt sig som ett skruvstäd om hans lem samtidigt som hon böjde sitt huvud och nacke kraftigt bakåt.

-Aaaaaaaahhhhhhh!!!

Dom skrek båda samtidigt.

-Guuuuud!!!

Johan kunde inte längre hålla sig upprätt, utan rasade ihop över henne medan orgasmen skakade deras kroppar. Han reste sig till sist på armbågarna och såg på henne. Hon slog upp de där klarblå ögonen, som alltid gjorde honom som förhäxad, och log.

-Milda makter!!! Det var allt en rejäl omgång.

Han bara nickade till svar.

-Jag tror nog vi får ta en liten paus och något att dricka innan vi fortsätter.

Hon gav honom en lätt knuff på ena axeln och han rullade av henne.
 

Väl fri från hans tyngd steg hon upp från sängen och gick bort mot kylskåpet. Hon var verkligen döläcker, tänkte han, där hon gick i sitt blåa ”raffset” och högklackat. Hon gick bort mot den lilla kylen som fanns i rummet och tog fram en flaska champagne och två glas. Han följde efter henne dit, smög upp bakom henne och slog armarna om hennes midja, samtidigt som hon kämpade med att få upp folien på korken. Efter en kort stunds kamp fick hon av den och korken gav snart upp sitt grepp med en högljudd suck. Johan smekte Heléne över magen och ner mellan hennes ben medan hon hällde upp.

Han kände hur han började bli lite halv-hård igen, vilket säkert hon också märkte eftersom hon putade lätt med rumpan och tryckte sig mot honom. Hon suckade djupt och vände sig om, gav honom hans glas, höjde sitt eget i en skål, tog en munfull och gick ner på knä. Sen böjde hon huvudet bakåt så att hon kunde öppna munnen utan att spilla och sög in hans kuk. Känslan var svår att beskriva. Hennes varma tunga och läppar, den svala champagnen, bubblorna. Det var så oerhört upphetsande, och samtidigt gjorde kylan att han inte styvnade helt.

Till sist svalde Heléne ner champagnen och sög in honom djupt. Johan stönade högt och kände hur han växte i hennes mun. Hon drog sig bakåt för att hämta luft och ta en ny mun champagne, enbart för att direkt ta honom i munnen igen, hela vägen in. Han kände hur han svällde ännu mer, kunde inte tro att detta var på riktigt. Hon gjorde om samma procedur en gång till och han tänkte att nu kunde hon inte ta emot honom, så stenhård och sprängkåt som han var men hon bara sög in kuken och gled sakta, sakta nerför skaftet. När han kände hennes näsa mot sin mage, hur ollonet passerade hennes svalg, var det på god väg att bli för mycket för honom. Han ville inte komma igen redan nu, så han tog hennes huvud och drog sig ur hennes mun.

-Vem är du egentligen?

Hon såg upp på honom och log.

-Din goda fé?

Han skrattade, tog hennes axlar och drog henne upp.

-Min goda fé? Jo, nånting magiskt är det med dig. Men jag kan inte bara ta emot dina gåvor så här utan att ge dig nånting i gengäld.

 

Han styrde henne henne baklänges mot sängen där han satte henne ner, böjde sig fram och kysste henne samtidigt som han tvingade henne ner på rygg. Glaset hade han med sig, så han tog en munfull och kysste henne igen på munnen, ner över halsen, på bröstbenet tills han kom till hennes ena bröst. Han fyllde på med lite mer champagne i munnen och lät den kalla bubblande drycken sippra ut över hennes bröstvårta när kan kysste den, sög in den, nafsade på den. Han hällde lite ”bubbel” i hennes halsgrop bara för att snabbt suga och slicka upp det från hennes hud. Sedan lät han sin tunga vandra ner mellan hennes bröst, ner över magen, droppade lite champagne i hennes navel.

Han såg att Heléne blundade och hur hennes bröstkorg hävdes, ibland mer, ibland mindre. Hennes händer var hårt knutna i ett stadigt grepp om överkastet. Han fyllde åter sin mun med ”skumpa”, gled ner mellan hennes ben, öppnade munnen lätt utan att spilla för mycket och sög in hennes nu rejält svullna klitoris och blygdläppar i sin mun. Heléne drog häftigt efter andan och stönade högt. Han lät sin tunga spela mot hennes klitta, vispa runt bubblorna mot hennes sköte, men var till sist tvungen att svälja för att få luft ordentligt. Så hällde han det sista han hade i glaset över hennes fitta och dök ner på den igen. Han sög och smaskade. Bearbetade kittlaren med läppar och tunga. Heléne skruvade på sig och stönade på varje utandning. Plötsligt kände han hennes händer på sitt huvud.

-Om du vill ge mig nåt i gengäld så ger du mig din kuk. Nu! Fyll mig!!!
-Mmmmm. Du får allt vänta lite till. Jag är inte klar här.

Han gick bort till bordet och hämtade flaskan. Tillbaka vid sängen ställde han den ifrån sig, nappade han åt sig handduken som han vek ett par gånger för att sedan göra en tjock rulle av den. Sen lyfte han henne i benen och petade in rullen under hennes stjärt. Innan han skred till verket tog han flaskan och fyllde både hennes och sitt glas. Så tog han en rejäl munfull och gick ner på knä mellan hennes ben. Försiktigt lät han en stråle champagne lämna hans mun och träffa klitoris. Heléne drog häftigt in luft och höll andan. Han svalde det som var kvar i munnen, gick ner på henne och slickade henne nerifrån och upp.

När han tittade upp mötte han Helénes blick. Hon hade rest upp överkroppen på armbågarna och såg på honom med de klarblå ögonen helt simmiga av kåthet. Han fortsatte slicka henne samtidigt som han, med handflatan uppåt, lät lång- och ringfingret glida in i hennes savande sköte. Nu masserade han g-punkten med handen och bearbetade klittan med tungan, hela tiden med hennes blick låst i sin. Efter en stund fick hon ett spänt drag i ansiktet och började blåsa ut luften genom sammanpressade läppar i allt kortare och kortare andetag. Han kände i fingrarna att hon var på väg att komma, så han ställde sig upp, siktade in kuken, greppade hennes vrister så att han med raka armar höll hennes ben böjda på var sida om sig, och trängde in i henne i en enda kraftfull stöt.

-Ååååhhh!!! Jaaaaa!!! Jag kommeeeerrr!!! Fyll meeejjj!!!

Johan började jucka i ett lagom högt tempo, lade tyngd och tryck i vare enskild stöt. Helénes fitta krampade runt hans stånd, men han fortsatte. Hon hade fallit tillbaka på sängen och låg blundande med armarna rakt ut. Hennes orgasm hade börjat klinga av men upphörde inte helt.

-Jaaah...åhhh....guud....mmmm....fortsätt...slu…ta in..te...

Johan började bli lite andfådd, men lyckades i alla fall få fram...

-Smek ... dig ... själv.

Hon lydde honom och smög ner sin högra hand och började frenetiskt gnida sin klitta, samtidigt som han körde på i samma hårda tempo. Han kände hur hennes fitta fortsatte krampa runt honom.

-Aaah....aaah...aaah....aaah....aaahhh....mmmmmmm!

Johan ökade takten ytterligare. Heléne fortsatte gnida sin fitta som om hennes liv hängde på det. Dom andades båda häftigare och tyngre. Helénes bröstkorg hävdes som en blåsbälg och hon kastade huvudet från sida till sida, stönande högt för varje gång Johan stötte in i henne. Han kände nu hur det började ila igen, med början i korsryggen, och laddade för saluten. Heléne kved..

-Jaaaaa!... Jaaaaa!...Jaaaaa! Jag kommer igeeeeeen!!!!

Hennes kropp spändes i en båge och hon skrek rakt ut. Johan var själv precis vid orgasmens kant och med tre hårda stötar var han framme.

-ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH!!!

Det svartnade för ögonen ett ögonblick. När han kom till sans igen låg han över Heléne som verkade helt knockad. Han rullade av och lade sig bredvid henne. Kramade hennes axel för försöka få liv i henne. Hon vred på huvudet och slog upp sina klarblå. Så log hon och rullade över på sida, sträckte sin hand ner mot hans skrev där hon hittade en slagen hjälte. Hon runkade honom varsamt.

-Orkar du en gång till?
-Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte.

Han tänkte att han omöjligt skulle kunna få upp den igen. Inte efter tre såna omgångar.

Hon lutade sig fram och kysste honom, lirkade in sin tunga i hans mun, och för en stund lät de tungorna dansa med varandra. Till sist lämnade hon hans mun och började kyssa sin väg söderut över hans käkben, hals, bröstkorg. Hon nafsade och bet lite lätt i hans ena bröstvårta innan hon fortsatte ner över magen, snodde runt på sängen för att kunna fortsätta nedåt. Johan fick nu hennes nyknullade sköte precis i huvudhöjd. Hon låg på sida, med benen isär, så han hade fri insyn. Blygdläpparna var blanka av fittsaft, och lite sperma sipprade ut ur skåran. Han kunde inte stå emot frestelsen att röra vid henne. Heléne, som precis hade hittat ner till hans nu rätt trötta ”kompis” spann som en katt som fått ett fat grädde.

-Mmmmmmm. Du får ta det försiktigt. Det är lite ömt.

Johan böjde sig fram, öppnade sin mun och slickade henne ren, sög upp de droppar av satsen som runnit ut på insidan av hennes lår. Det kändes konstigt att smaka på ”sig själv”. Och märkligt upphetsande. Han kände hur det surrade till i skrevet. Där nere var Heléne i full färd med att massera hans pung. Hennes händer gned varsamt mot kulorna. Han särade lite mer på benen så att hon skulle kunna komma åt bättre. Genast böjde hon sig fram och sög in, först den ena , sen den andra testikeln i munnen. Det var en precis lika häftig känsla som förra gången. Det kändes hur det började bulta i penis igen. Ståndet uteblev dock, och han kände lite besvikelse över att kanske inte klara en vända till. Han ville det ju så gärna, men kuken låg där halvhård och köttig mot hans ena ljumske.

Knappt hade han tänkt tanken så förnam han Helénes varma andedräkt mot kukskaftet, hennes läppar mot ollonet, tungan som virvlade runt det. Hon öppnade sin mun och omslöt honom med sina läppar, lät tungan rotera runt ollonet, sög honom hårt och girigt. Gud, hon sög så skönt. Kuken började styvna och Helénes behandling hade honom snart stenhård. Han tittade ner och såg hennes huvud röra sig upp och ner över sitt skrev. Ivrig att ge henne lika mycket tillbaka, hängav han sig åt hennes sjöblöta kön. Med läppar och tunga tog han sig an den angenäma uppgiften. Hon smakade ju så jävla gott.

Med huvudet begravet mellan hennes ben kände han hur hon sög honom djupare och djupare. Känslan när ollonet gick i botten, hur hela kukskaftet försvann in i hennes varma mun och hennes haka nuddade blygdbenet, fick honom att helt komma av sig och han stönade högt rakt in i hennes fitta. Hon hade honom i halsen länge, och han undrade just om hon inte behövde luft snart, när hon vände uppåt igen, drog kraftigt efter andan och smackade nöjt, bara för att göra om det hela en gång till. Det svindlade för Johan för ett ögonblick. Sedan dök han ner mellan hennes ben och började frenetiskt bearbeta hennes klitta. Heléne stönade ljudligt samtidigt som hon sög honom, ömsom i korta snabba tag, ömsom hela vägen ner i halsen. Det surrade i hans kuk, och han tänkte att det vore inte så bra att komma nu, för det skulle säkerligen vara sista gången för inatt. Heléne kom upp igen efter en sista deepthroat och vände sig mot honom.

-Nu vill jag att du tar mig. Jag måste få känna din kuk i mig igen.

Hon ställde sig upp från sängen och gick bort till soffan. Johan hade följt henne upp och ställde sig bakom henne med händerna på hennes höfter. Hans blöta kuk gled lätt mellan hennes skinkor.

-Nej, inte här. Jag skulle bara hämta dom här, sa hon.

Så drog hon med sig ryggdynorna från soffans låga ryggstöd, gick tillbaka till sängen och lade dem på varandra, tvärs över vid fotänden, så att dom kom i jämnhöjd med hennes höfter. Så lade hon sig framstupa över dom, vände sitt ansikte mot honom och viskade...

-Nu.
 

Hennes ord var hans lag. Med ett fast tag om hennes höfter siktade han, ”handsfree”, in kuken mot hennes skåra och sjönk in i henne, ända i botten. Helénes stön lät nästan djuriskt.

-OOOOOOHHHHHMMMMM!!!!

Johan kände hur hennes slidmuskler arbetade, kramade, pulserade runt hans stånd. Han höll sig helt stilla, väntade. Heléne såg åter på honom med simmiga ögon, nästan bedjande. Det var signalen att sätta igång. Han började sakta, sakta röra sig fram och tillbaka, ut och in i henne. Lät varje centimeter räknas, varje tum kännas, hela tiden med blickarna låsta i varandras.

-Fortare, väste hon.

Han höjde tempot något. Fortfarande med händerna på hennes höfter.

-Öka!

Johan höjde tempot ytterligare. Tog ett fastare tag lite högre upp om hennes midja. De andades nu båda tungt av ansträngning och upphetsning. Heléne, som hade legat med överkroppen i sängen, reste sig nu upp på raka armar och svankade allt hon kunde. Hennes fitta kramade hårt om hans kuk.

-Mer!

Johan släppte ena handen om midjan och tog om hennes axel så att han kunde dra henne mot sig i varje stöt.

-MER!!

Han försökte öka ytterligare. Det var honom nästan övermäktigt. Han flyttade händerna till hennes bröst och

hon höll sig, bakom ryggen, i hans armar.

-MEEEEER!!! MMMMMMMMM!!! AAAAAAAAAAAAHHHH!!!

De sista stötarna fick hela hennes kropp att knyta sig i kramper. När orgasmen började avta vände hon sig emot honom igen.

-Är du trött.

Han nickade bara. Han hade varit så nära att komma, men hade inte nått ända fram.

-Lägg dig på sängen.

Samtidigt som hon sa det snodde hon runt och slängde undan dynorna. Johan lade sig ner och hon kröp fram och grenslade honom. Ansträngningen och avbrottet hade fått hans kuk att slakna något, men ett par mjuka drag av hennes hand återställde ståndet på bara ett par ögonblick. Med handen bakom sig styrde hon in honom i sin varma grotta, sjönk ner över skaftet med en djup suck, böjde sig fram mot honom och viskade...

-Jag har fått mer än nog för i natt, men jag skall rida dig ”hem”. Förvarna när du kommer.

Heléne satte sig upp, stödd med händerna på hans bröstkorg, helt stilla med överkroppen. Det var egentligen bara höfterna som rörde hennes underliv upp och ner över staken. Hon riktigt sög musten ur honom med musklerna i sitt underliv. Så satte hon sig rakt upp, drog händerna genom det blonda nu plaskvåta håret, och började röra sig ömsom upp och ner, ömsom fram och tillbaka. Johan såg henne som genom en dimma. Dom stora brösten svävade framför honom, med dom blåa ögonen ovanför. Hon såg på honom, forskande, gav noga akt på hans reaktioner.

Han höll hennes blick samtidigt som han sträckte fram händerna och greppade brösten, masserade, kramade, nöp i bröstvårtorna. Hon stönade. Det verkade faktiskt som hon var på väg att komma igen, för hennes fitta kramade konstant om hans kuk. Stenhårt. Men det verkade inte som hon tog nån notis om sig själv nu. Hon lutade sig framåt igen och ökade tempot. Synen av henne och känslan av hennes kön gjorde honom nästan galen. Till slut blev hennes krampande underliv för mycket för henne, så hon lade sig framåt, fortfarande ridande, med munnen vid hans öra och viskade...

-Kom.

-Ja, nu.

Vigt som en katt kastade hon sig av, snodde runt och tog honom ända ner i halsen. Nu släppte Johan på allt. Han vrålade rakt ut och pumpade det sista han hade rakt ner i hennes strupe. Han kände hennes svalgmuskler krama runt ollonet. Det kändes som en evighet, men till sist drog hon sig tillbaka, slickade de sista dropparna säd från hans kuk och lade sitt huvud på hans mage. Det var det sista han mindes.

 

"Dagen efter"

Nästa morgon vaknade han av att det knackade på dörren. Det tog en stund för honom att riktigt minnas var han var och vad som hade hänt dygnet innan. Han ställde sig upp och började gå mot dörren, lyckligtvis passerade han en spegel och konstaterade att han var naken. Snabbt rev han åt sig den stora handduken och virade den om sig. Samtidigt såg han sig om i rummet. Det såg i stort sett ut som när han först kommit dit dagen innan. Heléne måste ha städat, för det fanns inga direkta spår efter den vilda lek dom haft under natten. Det knackade igen. Johan gick och öppnade.

-Roomservice.

Var det samma tjej som serverat dem igår kväll? Elin stod det på hennes namnskylt. Jo, det var hon. Elin såg på honom och det såg ut som hon rodnade lite.

-Du ser ut att ha haft en intressant natt.
-Jaa, det kan man väl säga. Men, jag har inte beställt något!?
-Din vän från igår var tvungen att åka tidigt, så hon bad mig gå upp med frukost. Hon föreslog till och med att jag skulle göra dig ”sällskap”.

Elin såg på honom med en menande blick.

-Vaaaa?
-Ja, hon sa att du är en intressant person med många färdigheter.

Johan stod bara där som ett stort frågetecken.

-Lugn. Jag hinner inte nu i alla fall. Du vet, frukosten ska dukas upp. Men som jag sa igår, så är du alltid välkommen tillbaka.

Det sista sa hon med ett brett leende och blossande kinder.
 

Efter frukosten klädde han på sig och promenerade hem. Visst kände han sig sliten, men vägen kändes ändå förvånansvärt lätt att gå. Väl hemma gick han och lade sig på sängen, det var ju jobb ikväll och han behövde verkligen vila. Sömn blev det dock dåligt med. Tankarna snurrade runt i hans huvud. Heléne fanns där hela tiden. Hennes läppar, hennes kropp, doften av hennes kön, hennes hunger. Det tog liksom aldrig slut. Han kände ett styng av saknad blandat med lycka. De skulle aldrig ses mer, men han hade fått dela en natt med denna fantastiska kvinna. Hans goda fé. Till sist somnade han.
 

Tillbaka på jobbet flöt natten på utan någon dramatik. Han kom på sig själv med att kasta ett öga mot dörren i tid och otid, i förhoppningen att Heléne skulle dyka upp trots allt. Han log åt sin egen dumhet. Gryningen kom och det började bli dags för skiftbyte. Direkt när han såg Hanna tyckte han det var någonting annorlunda med henne, men hade svårt att sätta fingret på vad det var. Han såg på henne där hon gick omkring och plockade i butiken. Ibland tittade hon åt hans håll, men slog genast blygt undan blicken och rodnade. Ju mer han tittade, desto mer säker blev han.

För det första hade hon sminkat sig. Det hade hon säkert gjort innan också, men denna gång var det djärvare, mer iögonfallande. Det långa mörkbruna håret, som hon annars alltid hade utsläppt, hade hon dragit ihop i en stram hästsvans. Sen var det kläderna. Satt dom inte lite tajtare än vanligt? Hur som helst så framträdde hennes kropps former betydligt mer, och avslöjade en bakdel som det var en skam att dölja, och som vickade förföriskt när hon gick. En sån förändring kunde bara betyda en sak. Hon hade träffat någon. Kul för henne, tänkte han och log för sig själv på väg ut genom dörren. Han hade hunnit ut på planen när hon ropade på honom.

-Johan!
-Ja!

Hon kom emot honom.

-Din vän var här i morse.
-Jaha?
-Vi pratade lite och så. Om dig bland annat.
-Jaaha? Sa hon nåt särskilt?

Hanna spände sina bruna ögon i honom och höll kvar hans blick.

-Hon sa att du är väl värd besväret.

Så vände hon, med ett leende över axeln och vickande höfter, in i butiken med ett…

-Ha det!!! 

12 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Hailey

Ååååhh.... verligen sensuell och helt UNDERBAR novell..

8/10, 2020 kl. 11:36