Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/6, 2020 kl. 12:56, av RuterEss

Roomservice

Del 3 av 3 i serien Klarblå

- Roomservice!

Johan satt fast som i ett skruvstäd, fastklämd under Hanna som med höga stön fortsatte jucka och krama hans kuk med fittmusklerna.

Han såg bort mot dörren och fattade ingenting.

- Har du beställt Hanna?
- Eh, va?

En ny knackning.

- Roomservice!

Hanna vred yrvaket på huvudet, vilket i sig var ganska lönlöst eftersom hon hade ögonbindel.

- Kan du krångla dig av mig så ska jag hjälpa dig loss.

Hanna lyfte, efter ytterligare två juck, motvilligt sitt underliv från hans påle. Johan skyndade fram till sänggaveln, släppte loss hennes händer och tog av ögonbindeln och masken. Rusig av den intensiva orgasmen satte hon sig upp på sängkanten, kupade sin hand runt hans kulor och började suga honom ren. Det knackade en tredje gång....

- Roomservice!

... någon satte ett nyckelkort i läsaren. Dörren klickade till och någon steg in. Johan väste ....

- Hanna! Du måste sluta!

Hon lyssnade inte utan fortsatte slicka och suga. Johan kände hur han började svälla igen. Lite högre sa han ...

- Hanna! Du måste sluta! Vi har sällskap!

Hanna fortsatte att intensivt bearbeta hans kuk.

- Hej Johan! Hej Hanna!

Johan såg bort mot dörren. Där stod Elin, med en serveringsvagn, klädd i nån sorts lång mörk kappa. När hon tog av den var det tydligt att hon varit och bytt om. Hotellets vanliga uniform var utbytt mot en kreation typ hembiträde, fast i en betydligt mer utmanande form, som framhävde hennes former på ett mycket smickrande vis. Den kortkorta klänningen, vars överdel egentligen var en korsett med öppen kupa, där bröstvårtorna låg precis över kanten, gick helt i svart, svarta högklackade skor, svarta lårhöga strumpor i strumpeband, ett vitt litet förkläde, ett svartvitt band i spets runt halsen och en vit hätta på huvudet. Luggen hade hon släppt lös och den svepte nu ner över den högra sidan av ansiktet, som nu var betydligt djärvare sminkat än tidigare på kvällen. Hon såg, precis som Hanna, jävligt läcker ut.

- Jag stod utanför och väntade en stund tills jag hörde att ni var klara. Lite nervöst i den här utstyrseln, minst sagt, men jag ville inte klampa in när ni höll på som bäst. Jag har tagit med lite mer dricka.

Hon rullade fram vagnen hon haft med sig, med 3 glas (hon hade uppenbarligen planer på att stanna), en flaska whisky och ett paket apelsinjuice. Hon hällde upp juice i två av glasen och gav Johan.

- Tror du att du kan få henne att dricka lite? Hon ser ut att behöva det.

Hon tittade menande på Hanna. Själv slog hon upp, vad Johan bedömde, en 6:a whisky och svepte den. Medan hon drack sökte sig andra handen ner mot låret, följde det upp mot ljumsken, varvid klänningen lyftes och blottade ett helt renrakat sköte. Hon såg på dem.

- Det ser gott ut det där, Hanna. Får man smaka?

Hanna tittade upp för första gången sen Elin kommit in. Johan passade på att ge henne juicen, som hon drack ur omedelbart.

- Ahhh! Ja. Kom hit och sätt dig. Jag är inte snål.

Elin gick fram till sängen och satte sig bredvid henne. De böjde sig fram mot varandra, så nära att deras bröst nuddade varandra. Elin lade en hand bakom Hannas nacke och gav henne en djup kyss, samtidigt som hennes andra hand smög sig ner mellan hennes  skinkor.

- Hanna!?! En buttplug!?! Du sa att du aldrig skulle använda en sån igen.
- Jag vet. Men nu låg jag ju bunden, så jag hade ju inte så mycket val, eller hur? Hur som helst känns det helt ok nu. Kan till och med tänka mig att ta det ett steg längre.
- Bunden? Ett steg längre?
 

Johan var helt förvirrad.

- Men vänta nu! Känner ni varandra?

Tjejerna log illmarigt mot honom och lutade sig fram, som för ytterligare en kyss, men denna gång möttes deras munnar över hans ollon. En lång stund vandrade sen deras varma läppar och tungor ner och upp längs skaftet.

- En gemensam bekant tyckte du behövde fler att leka med ...

Hanna talade samtidigt som hon ställde sig upp och gick bort mot vagnen för att ta lite mer dricka.
- ... och väskan med kläder och leksaker fick vi igår. Sms:et tidigare idag var ett lotteri. Färgen du valde avgjorde vem av oss som skulle få börja.

Elin å sin sida började, med en hand på hans skinka och den andra runt kukroten, slicka, leka, fladdra med tungan runt ollonet, samtidigt som handen sökte sig från skinkan, in framifrån mellan hans ben, över pungen, mellangården tills ett finger hittade hans anus. Hanna hade kommit  smygande bakom honom, ställde sig så nära att brösten nuddade hans rygg och omfamnade honom, lät fingrarna spela över hans bröstkorg och mage. Känslan av hennes bara bröstvårtor och det sträva spetstyget mot ryggen skickade ilningar genom hela hans kropp. Med viss förvåning kände han plötsligt ett insmort finger glida in i analen, strax följt av ett till. Han stönade ofrivilligt. Elin tittade upp.

 

- Gjorde det ont?

Johan skakade på huvudet.

- Kan DU tänka dig en plugg?

Han nickade.

- Provat tidigare?

Han skakade på huvudet igen.

- Jag skall ta det försiktigt. Slappna av bara.


Hon hade redan, medan hon pratade,  plockat fram en svart något böjd sak, som ett långfinger ungefär men mycket grövre, och smort in den. Så satte hon den mot hans bak. Han kunde inte låta bli att instinktivt hålla emot.

- Slappna av. Låt det hända. Ta emot den bara.

Elin såg honom i ögonen, slöt sina läppar runt hans ollon och sög till, samtidigt som Hanna greppade hans bröstvårtor och vred om dem. Den ljuvliga munnen runt ollonet och den plötsliga smärtan fick honom att tappa fokus, pluggen gled in och träffade en punkt inuti honom som skickade en ilning genom hela hans kropp. Känslan var obeskrivlig. Håren reste sig i nacken och kuken kändes hårdare än någonsin tidigare. Så kände han något mot insidan av knäna. Det var Hanna som var på väg in mellan hans ben. Han särade dem så att hon skulle få plats och tryckte på det viset isär Elins, så att hon nu satt längst ut på hörnan med underlivet vidöppet. Det var dit Hanna var på väg.

Snabbt ålade hon sig in och begravde munnen i Elins väntande mus. Elin stönade högt när den virvlande tungan träffade henne. Man kunde höra att hon redan var sjöblöt, för Hanna slaskade och smaskade där nere så det stod härliga till. Plötsligt slutade ljudet och Johan kände en varm blöt mun omsluta en av hans pungkulor. Hanna sög och mumsade på den en stund innan hon bytte till den andra  och gjorde det samma med den. Så slutade hon, vände sig åter mot Elin, satte handen mot hennes bröskorg och puttade henne bakåt.

- För att komma åt bättre, sa hon.

Så dök hon ner på Elins fitta igen. Elin satt nu bakåtlutad stödd på armarna. Hon tecknade till Johan att komma närmare. Han klev över hennes ben och ställde sig på knä i sängen, grensle över hennes mage. Elin slickade sig om munnen och gapade, fångade en sträng försats med tungan och tog sen hans kuk i munnen. Nu var det inte bara ollonet som fick ta emot hennes behandling. Upp och ner över skaftet rörde hon sig. Men till slut blev det för jobbigt för nacken i den vinkeln, så hon slutade. Johan satte då en hand bakom hennes nacke och munknullade henne långsamt. Hennes halvkvävda stön skvallrade om att Hanna gjorde ett bra jobb mellan hennes ben. Till slut lade hon sig bakåt, bröstkorgen höjdes och sänktes av upphetsning.

- Nu vill jag ha kuk Johan. Jag måste få kuk. Och Hanna! Kom upp hit i sängen.

Hanna var inte sen att lyda. Snabbt hade dom lagt sig i en 69:a med Elin överst och hennes bak mot sängkanten. Johan såg på en liten stund. De gick lös på varandras fittor med en iver som var slående. De verkade nästan ha glömt att han var där, tills Elin lyfte huvudet, såg på honom över axeln och vickade förföriskt med rumpan.

- Kom igen nu. Vad väntar du på?

Johan lyfte undan den korta veckade kjolen, och det första han såg var en glimmande buttplug som hon måste ha haft i sen innan hon kom in. Han kunde inte motstå att dra lite i den.

- Mmmmmmmm! Låt den va. Du har annat att göra.

Johan greppade kuken, drog den lite upp och  ner  i skåran för att till sist sticka in ollonet i öppningen, greppa om hennes höfter och trycka sig ända in i botten.

- AhhhhhMmmmmmm!

Elins stön kom djupt ner ifrån magen.

- Gud så skön den är. Kom igen. Knulla mig nu.

Hon behövde inte säga till två gånger. Johan satte igång i ett lagom tempo med långa kraftfulla stötar. Elin svarade varje penetrering med ett djupt stönande och hennes fittmuskler kramade om skaftet varje gång han drog sig bakåt. Så kände han en hand mot insidan av låret. Hanna såg på honom där nerifrån. Hon log och sköt honom bakåt så han gled ur Elin. Hennes hand fångade kvickt kuken och styrde in den i munnen. Samtidigt som hon slöt läpparna om den greppade hon bakom hans skinkor och drog honom till sig, sakta men hårt och bestämt.

Han kände hur han gled längre och längre in, och till sist hur ollonet passerade svalget. Hon höll honom kvar i sin hals ett par sekunder innan hon sköt honom ifrån sig och siktade in honom i Elin igen, för att själv helt ägna sig åt hennes klitta. Johan hann väl med tio femton drag innan hon gjorde om samma sak. Långt ner i halsen, och sen ut igen. Långa strängar med saliv hängde från kuken när den lämnade hennes mun.

- Nu ... får ni ge er ... om vi skall komma ... nån vart.

Elin flåsade när hon sa det. Johan körde kuken i henne och började pumpa på henne i högt tempo. Han kunde känna hur fittan inte längre styrdes av Elins egen vilja, utan nu krampaktigt låstes om pålen. Hennes flåsande och gnyenden blev allt mer höljudda, för att till sist övergå i höga rop.

- Åh Gud! Åh Gud! Åh Gud! Fy faaaan! Åh! Åh! Åh! Åh! Ah! Ah! Jaaaaaahhhhmmmm!

Hon knep åt om honom så han trodde den skulle gå av. Orgasmkramperna bara fortsatte och fortsatte.

- Aaaaahhh ha ha ha ha!!! Vilken jävla omgång!!! Det va det värsta!!!

Hon skrattade rakt ut samtidigt som hon lät sin krampande fitta glida av honom. Hanna var genast där med munnen, slickade slaskade och sög honom. I en paus för att byta luft sa hon...

- Nu är det väl ändå min tur. Vi byter plats.
- Ok. Men du får ta det lugnt där nere. Musslan måste få lugna sig lite.
- Oroa dig inte. Jag skall ta det vackert.

Snabbt flyttade dom om sig så att Elin låg underst. Hanna ställde upp sig framför Johan och vickade inbjudande på den pluggade rumpan. Hennes grotta, svullen och sjöblöt, gapade mot honom genom den öppna trosan. Ropade på honom. Johan hejdade sig dock lite. Stack in lång- och ringfinger med handflatan neråt, letade sig lite inåt, hittade den lite skrovliga g-punkten och började gnugga. Effekten lät inte vänta på sig. Hanna, som borrat ner huvudet mellan Elins ben, drog ett långt djupt andetag, krökte rygg och stönade högt ....

- Åhhhhhh guuuuud!!!!

Elin, som varit mer eller mindre utslagen de senaste minuterna, vaknade nu till, sträckte sig efter Johans kuk och drog honom till sig, gapade stort och tog in honom i munnen, sög ett par gånger upp och ner längs skaftet innan hon, precis som Hanna, greppade hans skinkor och drog honom ner i halsen. Han såg hur strupen buktade ut på hennes hals när han passerade svalget. Det var knappt han trodde sina ögon. Alla tre kvinnor han varit med på sista tiden kunde ta den ner i halsen. Vad var oddsen för det. Som han stod där i egna tankar så sköt Elin honom ifrån sig. Hanna, som var missnöjd med den minskade aktiviteten, ropade.....

- Vad håller ni på med?!?
- Vänta! Du skall nog få!

Elin blinkade lurigt mot Johan samtidigt som hon grundligt smorde in ena handens två mittersta fingrar med glidmedel. Så tog hon honom om handleden och drog hans fingrar ur Hanna bara för att strax trycka in sina egna på samma sätt. Med andra handen tog hon glidmedlet och smorde in hans stånd minst lika grundligt innan hon styrde honom mot den lilla öppning som var kvar och viskade.

- Ta det lugnt nu. Det kommer vara trångt, men hon kommer att älska det.

Johan tryckte sig sakta in i Hanna tills han hade hela inne tillsammans med Elins fingrar, som oavbrutet bearbetade Hannas g-punkt. Han började knulla henne i ett lagom tempo.

- Aaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!!!

Hanna skrek rakt ut.

- Gjorde  det ont???? frågade Elin.
- Nee e eej! Det     är     såå åå å   jä  ä  ävla skö ö önt! Fo   oo  o   fortsätt så å å! Kn u u ulla a a mi i i g!

Johan satte upp tempot. Med Elins fingrar där var det otroligt trångt och vansinnigt skönt. Hanna svankade och sköt rygg om vart annat, flåsade och jämrade sig. Till slut skrek hon ....

- Dra pluggen! Jag vill ha dig i 2:an!
- Är du säker?
- Tjafsa inte! Gör det! Nu!

Johan drog sakta och försiktigt ut pluggen.

- Mmmmmmmm. Kom igen! Ta mig!
- Det kommer inte funka i den här vinkeln. Jag lägger mig ner med dig ovanpå.

Johan lade sig ner och Hanna skulle precis grenslat honom när Elin sa ....

- Vänta! Ta på ett gummi. Det finns i väskan. Jag vill också ha honom sen.

Medan Johan tog på kondomen sa hon till Hanna.

- Vänd dig så du har ryggen mot honom. Och mycket glid nu. Jag hjälper till.

Hon plockade fram glidmedlet och smorde noga in både kuken och Hannas bakre öppning, drog stringen åt sidan, greppade pålen och styrde den mot rätt hål. Hanna, som nu satt bakåtlutad med händerna på Johans axlar, drog ett djupt andetag när hon kände toppen mot sin rosett och sjönk med ett djuriskt stön ner över kuken i hela dess längd. Elin plockade snabbt fram ägget och flyttade även trosans framstycke ut till ljumsken. Tryckte varsamt men bestämt in det i Hannas plaskvåta fitta, satte igång det och kastade sig sen med munnen över hennes kittlare.

Det blev kort och intensivt. Trycket i analen, äggets vibrationer i fittan och Elins tunga på klittan blev alldeles för mycket för Hanna. Alltihop tillsammans skickade henne över gränsen i expressfart och kramperna från orgasmen gjorde att hon bara satt och skakade. Till slut stängde Elin av ägget och hjälpte henne av Johan. Där låg hon nu på sängen och bara flämtade. Elin vände sig mot Johan.

- Byt gummi. Nu är det min tur.

Johan gick till väskan och bytte kondom. När han gjorde det fick han syn på ett långt rep och en skapligt grov dildo med sugkopp som han tog med sig. Så tog han den enda stolen i rummet och ställde den med ryggstödet mot fönstret, smäckte fast dildon på framkanten av träsitsen och tecknade åt Elin att komma. Hon kom emot honom med en min som var både förskräckt och förväntansfull.

- Sätt dig på den här.

Elin såg ut att tveka, men gjorde som hon blev tillsagd och satte sig med armarna på ryggstödet. Grovleken på dildon gjorde att hon behövde både tre och fyra försök innan hon kunde ta emot hela, men till sist var den inne i hela sin längd.

-Ge mig dina händer.

Hon sträckte fram dem, han tog dem, drog dem under ryggstödets tvärslå och band fast dem vid stolsbenen, fixerade även hennes knän vid stolsbenen och band slutligen hennes vrister vid det andra benparet. Nu satt hon som ett S spetsad på en jättedildo. Så  tog Johan tag i stolen och lutade den med ryggstödet mot fönsterbrädan. Som hon nu satt hade hon röven precis utanför stolskanten i någorlunda lagom höjd. Han ställde sig bakom henne, bredbent med fötterna utvändigt om stolsbenen, tog glid på kuken, lirkade ut pluggen som faktiskt var rätt stor och tryckte sig varsamt men bestämt in. Det var otroligt trångt och Elin skrek rakt ut.

- Aaaaaaaaaaaaahhhh!!!!

Johan drog sig ur.

- Nej! Sluta inte! Det var otroligt! Kom igen! Fyll mig!

Johan tryckte sig in igen och började knulla hennes stjärt i ett högt tempo. Elin fortsatte att ömsom stöna ömsom skrika.

- Ja! Ja! Ja! Åh Gud! Åhåååhh! Mmmmmm! Guuud! Åh Ja! Fyyyy faaan! Fyyyll meeeejjj!!! Ååååhhh!!! Jag kommer!!! Aaaaaaaaaaaaaahhh!!!

Johan kände hur hennes underliv kramade om hans kuk. Resolut fortsatte han ta henne i analen. Det var hans tur nu, och han var nära. Elins kramper bara fortsatte. Han kunde se hur svetten pärlade sig i hennes nacke när hon nu hängde framåt mot fönstret, flämtande medan orgasmen fortsatte slita i hennes kropp. Den pirrande känslan i korsryggen förvarnade honom att det var dags. Hans anus drog ihop sig om pluggen och trycket mot prostata intensifierades. Hans grepp hårdnade om hennes höfter och i en sista hård stöt kom han så hårt att det svartnade för ögonen.



- Hallå!!! Är du okej!!!

Johan slog upp ögonen och såg in Hannas oroliga ansikte.

- Jaaa, jag tror det.
- Upp med dig då. Vi måste hjälpa Elin loss. Hon är helt borta hon med.

Han kravlade sig upp och hjälpte Hanna lösgöra Elin från stolen. Hon hade kommit till sans, men benen var mer än lovligt darriga när hon skulle ställa sig upp. Ett smaskande ljud hördes när den stora dildon gled ur henne, blank av hennes fittsaft.

- Var den skön?
- Vilken av dom?
- Johans har jag ju provat. Jag menar den.

Hanna och pekade på dildon.

- Det är väl bara att provsitta då.

Snabbt som en blixt var Hanna framme vid stolen, slet av sig trosorna, grenslade den rättvänd och sjönk med ett stön ner över gummikuken.

- Ååååhhh guuud! En sån här måste jag ha!

Hon red den sakta samtidigt som hon med låga stön smekte sina bröstvårtor. Så såg hon på Johan.

- Får du upp den en gång till? Jag vill ha dig likadant som Elin. Det gick ju så fort förra gången.
- Jag vet inte.
- Om vi hjälper dig?
- Jaaa, kanske. Men jag borde nog fräscha upp mig först.
- Visst, gör du det.

Johan gick mot badrummet samtidigt som han hörde Hannas röst.

- Elin, kom hit. Sätt dig på knä framför mig.

När han kom ut i rummet igen satt Elin där på knä, Hanna lätt bakåtlutad med händerna på hennes huvud tryckande det mot sitt sköte. Hanna såg honom.

- Bra. Kom hit. Elin, vänd dig om. Det är han som behöver vår uppmärksamhet nu.

Johan gick fram till de två väntande tjejerna. Hanna tog genast tag i hans svullna men hängande kuk och matade in den i munnen. Han kände Elins tunga och läppar mot sina kulor och strax hade hon sugit in en av dem i munnen. En rysning av vällust gick genom hans kropp och med ens kände han hur kuken började styvna igen. Hanna mumsade på den med låga stön samtidigt som Elin fortsatte ge hans kulor en kunglig behandling. Det tog inte lång tid innan han kände kukens topp träffa Hannas  svalg. Hon släppte den för ett ögonblick för att runka upp den i fullt stånd innan hon svalde den hel. Hon behöll honom i halsen så länge hon kunde innan hon drog sig bakåt. Detta var himmelriket.

- Nu vänder jag mig om och så kör vi.

Snabbt var hon uppe, vände runt och sjönk ner över gummipålen igen och mumlade.

- Mmmmm! Jag bara måste skaffa en sån här.

Så vickade hon stolen framåt mot fönstret. Elin var snabbt framme hos Hanna, satte sig på fönsterbrädan och erbjöd henne att äta henne. Nerifrån Elins skrev hojtade hon..

- Kom igen nu Johan.
- Ska bara hämta ett gummi.
- Skit i det. Det blir sista vändan för ikväll. Dessutom vill jag inte riskera att du tappar trycket. Ta mycket glid bara.

Johan nappade åt sig glidmedlet och smorde in sig ordentligt, tog ännu mer glid på fingrarna och tryckte prövande mot hennes bakre hål. Både ett, två och tre fingrar gled in utan större motstånd. Han tog kuken, runkade den lätt och tryckte sen på mot rosetten. Hanna verkade verkligen avslappnad och tog emot honom med lätthet. Hennes stön när han gled ändå in till roten sa mer än tusen ord. Hon slutade för ett ögonblick slicka, lyfte huvudet, tungan gled längs överläppen samtidigt som ögonen stirrade, tomma och glansiga, rakt ut i luften.

- MmmmmmmAaaahhh!!

Hon sänkte huvudet och slöt ögonen.

- Åhhh Gud.

Johan kände att det inte var läge att förlora fokus, så han började knulla henne i ett stadigt tempo. Han hade dock inte behövt oroa sig för att förlora "trycket". Framför sig såg han Elin ta tag om Hannas hästsvans och trycka ner hennes mun mot sitt sköte. Synen var galet upphetsande, hela vägen från hans kuk som pumpade taktfast in och ut i Hannas anal, via konturen av hennes korsettklädda överkropp, till hennes huvud som rörde sig rytmiskt mot Elins underliv. Elin satt lutad bakåt mot fönstret med en hand mot fönsterkarmen, den andra med ett stadigt tag om Hannas hår och med ögonen slutna. Plötsligt spändes hennes rygg i en båge och taget om Hannas hästsvans hårdnande då hon tryckte henne ännu hårdare mot sig när orgasmen sköljde över henne.

- Aaaaah!!! Aaaaah! Aaaaah! Fortsätt! Fortsätt! Guuud så skööönt!!!! Jaaaaaaaaaaaaa!!!

Nu var det Hannas tur. Upphetsningen av situationen och Elins ljudliga orgasm tog henne fram till kanten och över den. Hela hennes kropp spändes samtidigt som hon grävde in fingrarna i Elins skinkor.

- MmmmMmmmMmmmAaaahhhaaaaaaaaa!!!

Johan kände hur hennes ringmuskel stramade åt om kukroten, så hårt att han knappt kom varken framåt eller bakåt. Men bara känslan av hennes orgasm var nog för att även han skulle komma. Det kunde inte vara mycket till sats som egentligen skulle ut den här gången, men prostatapluggen gjorde väl sitt till, och hans underliv pumpade och pumpade och pumpade tills han utmattad föll ihop över Hannas rygg. Fortfarande krampade hennes underliv om hans kuk när han försiktigt drog sig ur och satte sig på golvet bredvid tjejerna. Hanna fortsatte slicka Elin som i trance, tills Elin lyfte upp hennes huvud i håret och sa...

- Du kan sluta nu. Det börjar bli lite ömt.

Hanna slog upp ögonen och log.

- Ska du säga. Det känns som jag blivit överkörd av ett tåg. Och det är det häftigaste jag har gjort. Men vi kanske skall gå och spola av oss?
 

Sagt och gjort. De tre gick in i duschen och rengjorde leksakerna. Därefter tvättade de varandra grundligt, dividerade lite om de skulle sova över, men kom fram till att de skulle åka var och en till sig. Dels för att undvika att det skulle bli konstig stämning imorgon. Dels för att de alla hade fått nog med sex för ett tag framöver. Och de visste ju var de hade varandra om lusten föll på.
 

När Johan gick till jobbet nästa gång hade han en liten klump i magen. Hur skulle han kunna se Hanna i ögonen igen. Men så fort han kom in såg hon upp med ett brett leende och ropade ...

- Heeej!
- Hej!
- Jag har ett brev till dig.

Hon räckte över ett klarblått kuvert, fortfarande med samma breda leende.  Han tog det och öppnade det.

"Hej Johan!
Hoppas allt är bra med dig. Efter vad jag hört från tjejerna så var du i alla fall på topp nu i helgen. Kan ärligt säga att jag gärna hade varit med, men ... man kan inte få allt.

Jag hoppas att ni fortsätter träffas för att utforska varandra och er själva. Och vem vet. Någon gång så kanske jag får möjlighet att delta.

Hanna har ett paket från mig till dig. Använd innehållet - och tänk på mig.

Puss i ljumsken och "Ha det!"

Heléne"

Han såg upp från brevet och där stod Hanna med ett paket.

- Varsågod. Öppna det nu. Jag vill också se vad det är.

Han rev upp papperet och öppnade kartongen. Däri låg en Fleshlight och en analplugg typ prostatvibrator.
Han kände sig lite förlägen inför Hanna, men hon bara log och sa...

- Fina grejer. Och du ... om du behöver fler leksaker ... så är det jag som har väskan.....och Elins telefonnummer.

 

 

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#7

RuterEss

Oj, en till :-) Tack #snickaren!!!

13/12, 2020 kl. 15:27

#6

snickaren

Du har verkligen lyckats, bra skrivet!

13/12, 2020 kl. 15:18

#5

Hailey

Mmmm.... pirrande och spännande....

4/10, 2020 kl. 11:24

#4

Hailey

Kommentaren raderad av användaren.

3/10, 2020 kl. 21:48

#3

RuterEss

Eventuellt finns utrymme för en 4:e (i dubbel bemärkelse).

28/6, 2020 kl. 09:26

#2

RuterEss

Tack D0gge. Det värmer.

28/6, 2020 kl. 09:07

#1

D0gge

En grym bra novell serie! Var länge sedan man hittade en sådan bra novell serie. Är dessutom väldigt kräsen

27/6, 2020 kl. 12:11