Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/7, 2020 kl. 11:23, av Sixtenjr

Tre systrar

Den unge Roger blir på ett ovanligt sätt bekant med Rut och blir strax därefter hennes älskare. Det dröjer sedan inte länge innan han faller i armarna på Ruts yngre syster Görel och till slut även blir älskare till den tredje, den äldsta systern, Belinda

Jag heter Roget. Jag arbetar på ett elinstallationsföretag, Mestadels är jag ute och installerar värmeluftpumpar..På senare tid har jag även haft i uppdrag att installera Kyl och Frys,

Nu var det så illa att jag råkade bli smittad med gonorré och måste söka upp en könspolitiklnik. Där fick jag för en läkare  redogöra för mina synptom  som kommit i dagen mycket oväntat, Tjejen jag knullat  med hade varit symptomfri men smittad, alltså hade¨ vi haft samlag under hennes inkubatinstid..

Nu skulle det tas prov och det var en ung vacker sköterska som utförde provtagningen, När den var avklarad gick hon bort till ett bord, tog fram några papperoch började antckna, Ett av papperen lade hon kvar på skrivskivan men ett annat gav hon mig..

Jag tackade och gick..Först när jag kommit ut ur sjukhuset tittade jag på lappen jag fått, läste vad det stod på den och blev förvånad. På lappen stod med prydliga bokstäver namnet Rut  och under dert ett  08-nummer.
 Vilken överraskning, Ville hon ha kontakt med mig?  Varför?

Jag stoppade in lappen i min plånbok och fortsatte gå, Plötsligt hörde  jag en bil signalera bakom mig, Jag vände mig om och såg Rut sitta bakom ratten i bilen. Nu stannade hon bilen några meter framför mig, vinkade och ropade på mig, Med en gest bjöd hon mig att sätta mig på passagerarplatsen bredvid sig.

- Vart vill du åka?
- Hem.

- Vi kan åka hem till mig i stället. Det vore kul att få prata med dig en stund i lugn och ro.
  Jag heter Rut och har jobbat på lasarettet i snart tre år..

 Vi var snart hemma i Ruts trevliga lägenhet, Jag bjöds på kaffe och kakor.

- Du var allt bra nedstämnd när du kom in på avdelningen. Jag förstår det så väl. Det kan ju inte vara trevligt     att  råka ut för det du gjort. Men vi ska se till att du blir botad. Det tar förstås en tid innan du kan fortsätta med     några erotiska äventyr.

- Varför har du sån´t intresse för mig.?
- Vill du att jag ska avslöja det?
- Ja
- Låt mig vara uppriktig. Du har något som andra män saknar och som imponerar på mig.
- Vad då?
- En rejält stor kuk, Jag har inte sett och heller inte hållit i någon så stor tidigare och det är många jag greppat ,    vid provtagning,. Det var inte utan att jag kände mig  kåt.. 
 
-  Använder  du  såna ord som  kuk när du talar med dina patienter?

- Nej, jag säger penis. Med dig vill jag göra skillnad
  Jag hoppas att jag  en dag när du blivit av med din smitta  kan få gå i säng med dig, att få knulla med dig,

-  Där fick du ett ord till.  Här får du ett till. Fitta, Hon kommer att ta   emot din kuk med förtjusning, det kan du        vara säker på.. Nu vet du. Nu kan vi tala om annat.

Vi kom nu under en lång stund att  ha ett intressant samtal som kom att handla om oss båda, om våra erfarenheter, vära släktingar och bekanta, om livet i storstaden, Rut hade många intressanta synpunkter. Jag kom att tycka om henne mer och mer.

Så kom äntligen min befrielsedag,  Man  hade gjort  ett ett kontrolltest..  Nu stod jag i mottagningen och fick veta att all smitta var borta ur min kropp. Läkaren log mot mig ocg önskade en bättre fortsättning i kommande intimiteter.. Rut log inbjudande  mot  mig. Hon var extra fint klädd i en underbart vacker röd klänning med synnerligen djup urringning.

Jag gick hem förväntansfull och glad.. Jag duschade, tog på mig mina bästa kläder, lade i en väska ner den stora champagneflaska jag köpt dagen innan och gav mig av mot Ruts bostad.

Rot öppnade dörren och vi flög i varandras armar, Vi kysstes och tryckte våra kroppar mot varandras. 

- Kom in nu! Sängen är bäddad.

Jag lydde Rut på en gång. Jag kunde inget annat. Jag var ju jättekåt och var mer förväntansfull än jag någondin varit.. Här höll jag nu en tjej i handen, Hon var ´synbarligen  mycket kåt, lika längtande som jag ,

Rut började klä av mig. Det gick fort  med den hjälp hon fick av mig..

När jag var helnaken ställde sig kuken rakt upp och Rut gav till ett förtjust skrik.

- Hjälp mig av med kläderna, Roger!  Skynda dig!  Min fitta kan inte vänta längre. 

Jag  drog av henne klänningen, tog av henne behån, drog ner hennes trosor och nu hade jag henne helnaken framför mig. Jag tror inte jag hde sett en så vacker kvinnokropp tidigare,  Jag tog tag i henne, drog henne inrill mig och försökte i stående ställning föra in min kuk i hennes fitta, Det misslyckades.

Vi gick de få stegen till sängen,

- Jag  lägger mig underst. Skynda dig! Kom!

Ruts röst höll på att stocka sig. Aldrig hade jag tidigare i någon kvinnoröst hört en så desperat längtan,. 

Rut slängde sig ner på rygg i sängen och höll upp sina inbjudande arrmar. Jag var snabbt ner på henne. Hon tog fatt i min kuk och förde den mot sin fittöppning. Jag kände på en gång att jag var i rätt läge för att tränga in. Jag tryckte på och kuken trängde in ett litet stycke. Jag trängde på ännu mer och nu kom min bamse in ytterligare en liten bit..

- Jag förstår att han är bra mycket större än jag hade för mig. Tryck på ännu mer. Roger!.

Jag väntade inte utan tryckte på allt vad jag kunde och med ens kände jag hur fittan vidgades och att kuken var på väg mot botten,

- Härligt Roger! Nu är du fast för hela kvällen. 

- Det är just det jag vill. Håll honom kvar. du min älskade. Det är jätteskönt, Rut

Nu började jag dra  ut och skjuta in. Rut kom in i samma rytm som jag var i.  Vällusten griep tag i mig. Det blev hela tiden skönare och skönare. och det var så även för Rut  förstod jag när jag såg in i hennes ögon. Hon njöt till fullo. Vi var båda på väg till en samtidig orgasm. Den skulle komma snart. Det visste vi båda.

- Herre gud så skönt, Roger. Aldrig tidigare har jag känt som nu. Jag älskar dig och min fitta älskar din stora        kuk.. Jag kommer snart. älskade Roger.  Mer!  fErtare!   Djupare!  Åååååh! 

Jag kände att Rut särade mer och mer på sina ben och att hon plötsligr hade fått upp dem runt mina axlar, Nu kom jag verkligen in i det innersta djupet i hennes fitta. 

Härligt. Så underbart. Det bästa samlag jag haft. Den kåtaste kvinna som jag knullat och den längst varande utlösningen, Minst fyra sprut.

- Älskade Roger, Nu har du verkligen fyllt min fitta ända upp till öppningen. Så skönt, så skönt.

 Vi tog en lång paus, giick upp och tog några klunkad av champagnen och så återvände vi till sängen Rut red mig och det blev strax utlösningar för oss båda igen.

Slutfasen i våra sexuella aktiviteter blev slickningar.. Rut hade min kuk djupt inne i sin mun en mycket lång stund och mina läppar och tunga smekte hennes fitta och klitoris i bortåt en. halvtimme, Mjukt och upphetsande doft som fick mig att som avslutning sticka in min kuk en sista gång.  Efter  kvällens sista orgasmer somnade vi tätt intill varandra.. 

Jag och Rut fortsatte att hänga ihop  månad efter månad. Varje gång vi tillsammans kröp ner i hennes sämg fick vi härliga stunder med sköna och välgörande utösningar.

 Så hände något. Rut började berätta mer och mer om sin syster Görel. Till slut förstod jag var skon klämde. Görel var 16 år men hade ännu inte legat med någon pojkvän eller mer vuxen man, Det tyckte Rut var synd och nu bad hon mig rent ut att förföra Görel så att hon blev  vuxen. och  vågade  skaffa sig en älskling att ha skönt och gott med, Jag avbojde varje gång Rut bad mig att förföra hennes lillasyster.

Så småningom ändrade Rut taktik. Hon bjöd. hem Görel till sig så att jag fick träffa systern någon timme innan Rut och jag gick till sängs, Nu lärde jag känna Görel ganska väl och upptäckte att hon var en snygg, rar och glad ung flicka med huvudet på skaft.. Vi blev goda vänner och jag började tycka om henne mer och mer 

Rut gick efter ett tag ett steg längre.  Hon såg till att Görel kunde återvända till lägenheten  efter det att Rut och jag kommit i säng med varandra, Görel fick möjlighet att ha dörren till ett angränsande rum  på glänt så att hon kunde se alla de sexuella aktiviteter som Rut och jag höll på med. 

Jag upptäckte efter en tid vad som skedde. Görel råkade skuffa till dörren som,hon höll sig bakom så att dörrspringan blev för stor för framgångsrikt spionage. Jag såg klart och tydligt Görels hela huvud och dessutom att hon hade fingrar i sin fitta., Hon blev tydligen kåt av att se Rut och mig i intima aktioner.

Nu fick jag bestämma mig . Görel borde få komma bort från sin starka och otillfredsställda  längtan att få kärlek ihop med en erfaren man, Nästa dag gick jag ut med Görel på en promenad, Rut blinkade åt mig när Görel och jag gav oss iväg, Vi var alla tre klara over vad som borde få ske, ett gott samlag mellan mig och Görel.,

Jag gick rakt på sak och frågade Görel om vi skulle förena oss i sängen, Görel sken upp når hon hörde min fråga och ett lyckoskimmer spred sig över hennes ansikte, Vi kysste varandra och kramades hårt. Jag kände att min kuk var stor.  Jag är överfygad om att Görel genast upptäkte mitt tillstånd.

Nu började samtalet mellan oss flyta lätt. Görel ställde en hel del frågor och jag svarade så gott jag kunde. Många av frågorna rörde samlagstekniken och de känslor olika ställningar kunde framkalla,

Vi bestämde tid hemma hos mig till kvällen därpå.

Det blev en härlig kväll för oss båda. Görel var heltänd, Hon gav sig inte förrän vi prövat alla tänkbara ställningar, Hon skrattade, kysstes, tog min kuk i sin mun. Hon skrek ut sin njutning så högt att jag blev rädd att vi störde mina grannar.. Både jag och Görel var mycket nöjda med kvällen och kunde med stark förväntan bestämma nästa tid för träff.. Görel kom med mängder av beröm.

- Du knular så skönt. Att det kunde vara så här himmelskt hade jag inte trott.. Jag blir våtare och våtare och din kuk glider hur lätt som helst. Toppen Roger.! Ös på så mycket du kan!. Snart går det för mig.

När jjag efter kvällen och natten med Görel träffade  Rut fick jag ge en omfattande redogörelse över hur Görel och jag haft det. Affären med Görel avstannade efter några veckor. Nu hade hon börjat ta hand om jämnåriga Jag för min del började fundera om jag inte kunde vara mogen för ett äventyr med den äldsta av systrarna, Belinda,

Jag frågade Rut till råds om hur jag skulle gå till väga, Rut kunde inte komma med ett säkert besked men berättade en del om Belinda.. Hon var sedan tre år skild. Det var tänkbart att hon bara sporadiskt plockade upp någon karl från en dansrestaurang men något fast förhållande hade hon troligen inte. Jag fick se en del foton på Belinda så jag skulle kunna  känna igen henne på något dansställe.

- Det är klart att du ska försöka förföra henne...Klarar du det så har du gjort henne en god tjänst, Du har min uppskattning om du lyckas. Det blir bra för både henne och dig,. Och svårt att få knulla henne blir det alls inte Jag vet att hon kan vara superkåt. Vi har haft tjejsex med varandera. hon är underbar och mestadels superkåt.

Vid mitt andra besök på dansrestaurang fick jag syn på Belinda, Jag bjöd upp henne . Hon var längre en sina sykon och fylligare. Hennes bröst hade en väl tilltagen volym. Varje gång vi blev knuffade hamnade jag djupt och mjukt i hannes famn. .

Belinda dansade mycket följsamt i takt med mig och musiken.

-  Jag har sett foton på dig. Rut har visat dem för mig. Du är hennes nya följeslagare, eller hur?

Belinda betonade ordet följeslagare på sådant sätt att jag förstod att hon visste vad Rut och jag gjorde när vi träffades,

Vi dansade många danser innan  vi tyckte det var dags att bryta upp, Jag fick följa Belinda in och det dröjde inte länge förrän vi var avklädda och i säng.. Det blev en utomordentligt skön förening, Fullt klart var att Belinda ville bli tagen bakifrån.. Jag fick göra det tre gånger och alla gångerna gick det för henne,

Innan jag gav mig hem smekte och kysste jag hennes härliga bröst.. Jag hade fått en kväll värd att minnas..Kanske var jag den ende i stan som fått knulla var och en av tre systrar., Belinda och jag började träffas allt mer, Hon blev under några månader min huvudsakligaste älskarinna, Vi kom att ha många sköna stunder tillsammans,

 Efter något halvår började jag fundera  på  min framtid. Skulle jag kunna bilda familj med någon av systraena? I så fall med vem av dem?

Svaret på frågan mognade så småningom, Det skulle inte fungera, Hur skulle jag kunna hantera de två som skulle bil mina svägerskor?. Vi skulle inte kunna fortsätta att leva som vi nu gjort en lång tid... 

Iag förstod att jag måste bryta upp, skaffa mig en klar inriktning så jag bestämde mig för att  lämna  stan. Jag hade en veckas outtagen semester. Den kunde jag använda och bestämde mig för att hälsa på hos mina föräldrar några timmars bilresa ifrån min bostadsort,

Det blev en bra tid hemma hos mor och far med trädgårdsarbete och annat jag kunde hjälpa dem med.  Min hjärna  rensades totalt från alla tankar på de tre systrarna,

Efter fyra dagar i mitt föeäldrahem fick jag ett mail från Belinda. Detl löd::. 

"Hej min Prins! Jag längtar så efter dig och våra nätter. Jag kan inte vara utan din kuk, För att få ersättnig för dess frånvaro har jag och Rut återupptagit vårt tjejsex Jag har alltså bytt kuk mot fingrar. Det får duga tills du kommer hem, Jag längtar så  mycket efter dig och din stora kuk."

Jag svarade inte på Belindas mail. 

Jag hade kommit fram till en vändpunkt i mitt liv,  De tre systraena var ett avslutat kapitel för mig

Nu åtskilliga år efter de sexuella äventyren med de tre systrarna har jag funnit min kvinna, är gift  med henne. och har  två barn  med henne..

 

 

 

 

 

å,

 

 

 

 

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

MalmöLars

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

12/7, 2020 kl. 12:27