Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

18/7, 2020 kl. 13:55, av Ludde2

Oskar i ICA -affären mellanspelet fortsätter

Oskar träffar sitt första misslyckande och lyckas vända det till ett lyckande i stället

 

 

Jag hade berättat för Ingrid om min sexdebut. Min misslyckade debut.

Jag följde en tjej hem, kom med in sa hon det är föräldrafritt. Dom gick direkt till hennes rum, dom kysstes och Oskar försökte krama hennes bröst, han försökte få av henne trosorna och ville smeka hennes fitta. Det ville hon inte, hon ville inte vara med om något förspel.

Hon tog bort hans händer, jag vill att du knullar mej, har du kondom. Precis när han fått på kondomen fick han utlösning.

Hon blev inte av med sin oskuld som hon ville, att hon ville det var säkert mest kompistryck. Det var tur att han aldrig hann försöka, det hade slutat med en ännu värre katastrof.

Efter det ville hon inte se Oskar, hon drog på sej sina trosor.

Hon var säkert torr som en öken i fittan, hon verkade rädd för allt vad förspel innebar.

 

Han hade sett en tjej som stod och betraktade honom, hon var bekant på något vis. Han gick och frågade vem hon var. Jag heter Sandra, jag ville att du skulle ta min oskuld för många år sedan kommer du ihåg det.

- Ja jag minns, vill du prata om det.

- Egentligen inte, jag inser att det till största delen var mitt fel. Inte att det gick för dej så fort men att jag inte ville fortsätta.

- Kan vi gå hem till dej, jag vill försöka igen, jag är fortfarande oskuld.

Att hon vågade fråga så där förstod hon inte, hon var ju så förtvivlat blyg och önskad att hon skulle sjunka ner under jorden.

- VAA, menar du det!!!!

Hemma hos Oskar hjälpte han henne med jackan, hon var lite länge än Ingrid och hade större bröst. Under hade hon en blus och en kjol som slutade strax ovanför knäna. Oskar bara tittade på henne.

- Är det något fel, frågade Sandra oroligt.

- Tvärt om!!!! Vi går in i sovrummet, där tog han av henne blus och BH, hon höll upp armarna framför brösten.

- Nä, nä inte så där, du har fina bröst som jag vill krama och kyssa, du får aldrig gömma dom.

- Inte visste jag att jag hade så känsliga bröst att det du gjorde var så skööönt, mer, mera.

- Får jag ta av dej kjolen och trosorna, du kommer inte att ångra dej.

- Om det blir som med brösten så gör det, jag tycker säkert om det men du måste vara försiktig och ta det lugnt, jag är inte så van.

Hon hade en fin fitta med en stor klitoris och lite krusiga utstående inre blygdläppar, det mesta av hårbeklädnaden hade hon tagit bort, det var bara en liten tofs högst upp.

- Du sköter om din fitta ser jag.

- Jag hoppas att jag ska få lite glädje av det någon gång, har t.o.m. skaffat P-piller. Den enda glädjen med dom pillren är att mensen blivit mindre och mera regelbunden.

- Menar du att det aldrig är någon som försökt med dej. Du ser mycket bra ut, vet du inte det, har en fin kropp.

- Joo då, det händer rätt som det är, jag blir rädd och avvisar alla försök, jag är rädd, nu också, du måste hjälpa mej att komma över min rädsla.

- Att du vill bli av med oskulden nu är det din egen önskan, inte ett kompistryck som det nog var förra gången.

- Hur kunde du veta att de var tryck från mina kompisar förra gången.

- Det var säkert det som gjorde att du inte villa fortsätta, du var inte redo för fem öre. Inte jag heller, det var bäst att det slutade som det gjorde.

Oskar lade sin hand på hennes blygdberg och tryckte till lite, Sandra tryckte tillbaka och började orma sej i sängen.

- Är det skönt.

- JAAA, nu vill jag verkligen, fortsätt.

Oskar ställde sej på knä mellan hennes ben, han förde isär benen så mycket som gick och slickade till på fittan, den sprack upp, öppnade sej, klittan där högst upp tittade fram. Den tog Oskar i munnen, han slickade och sög på den.

- IIIIAAAAHHHHIIII ropade Sandra, är det sånt här jag gått miste om för att jag varit rädd, sluta inte, SLUTA INTE DU FÅR INTE DET.

Det gjorde Oskar i alla fall, han förde in två fingrar i hennes fitta, där var det trångt, han sökte efter hennes G-punkt, som inte var svår att hitta. Den gav han en riktig omgång, samtidigt som han gick tillbaka och började bearbeta hennes klitta igen.

- Nu händer det något där nere ropade Sandra.

- JAG FÅR KRAMP I FITTAN, I HELA UNDERLIVET. Det sprutar något, KÄNNER DU DEEET.

- Är det så här det känns när det gåååår för mej, ska det kännas så här, har det gått för dej med.

- Nu är jag inte en fumlig tonåring längre så det har jag kvar, liksom du har din oskuld kvar.

Sandra kände efter med handen på Oskars kuk som var som ett järnrör.

- Är det den där som ska in i mej, hon tyckte den verkade stor, hon tyckte det var mycket med ett par fingrar, får den plats.

-Nu är du så förberedd så det kommer att gå som ”smort” blötare och mer redo fitta tror jag inte det finns.

Oskar körde in kuken i hennes fitta snabbt och ganska hårt.

- UUUMMMPPPFFFF tjoade Sandra till.

- Gjorde det ont.

- Nej, det var skönt, fortsätt, fortsätt. NUUU FÅR JAG SÅN DÄR KRAMP I FITTAN IGEN det sprutade inte på samma sätt den här gången.

- Har det gått för dej nu då. Ja ja det känns hur det rinner ur fittan. Tycker du jag är larvig om jag tackar dej.

Det var det sista Sandra sa innan hon somnade, eller om hon svimmade, tyst blev hon i alla fall och låg bredvid honom och andades lugnt.

När dom vaknade var det en ny dag Oskars blåsa var sprickfärdig.

Sandra frågade om hon kunde duscha.

När hon kom tillbaka till sovrummet frågade hon Oskar hur det kom sej att han hade

en BH liggande i sitt badrum. Det är inte min den är för liten.

- Det ska jag berätta jag har inget att dölja, du ska få veta allt och får gärna fråga om det är något som är oklart.

 

 

 

 

 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.