Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

22/7, 2020 kl. 13:01, av Hannes II

Bättre på sex - Lektion 1

Del 1 av 5 i serien Bättre på sex

Jag var så nervös att jag nästan skakade och jag hade varit på väg att vända om flera gånger. Samtidigt så visste jag att om jag hade ångrat mig så skulle jag förmodligen ha ångrat mig för resten av livet.

En av mina favorit novellserier här på Bubblan är ”Bättre på sex” av Jesper. Det irriterar mig lite att det inte var jag som kom på idén så här kommer en fan-fic. Texten är till 90% Jespers, jag har bara kryddat den lite. Läs gärna originalet men jämför oss inte för det här är bara en blek kopia. Jag har givetvis frågat Jesper om tillåtelse att göra detta!/Hannes

Bättre på sex - Lektion 1

Jag var så nervös att jag nästan skakade och jag hade varit på väg att vända om flera gånger. Samtidigt så visste jag att om jag hade ångrat mig så skulle jag förmodligen ha ångrat mig för resten av livet. När jag äntligen tagit mod till mig och kontaktat Alexandra och Robert på företaget Force of Love i ett försök att bryta mitt dödläge och slutligen blivit antaget till kursen "Biologi och närhet: lär känna och utveckla dina intima sidor" så skulle min nervositet över det okända inte få hindra mig. Jag tog mig samman och mindes hur väl Alexandra och Robert tagit emot mig. Dessutom så var mina alternativ inte så många och jag skulle inte ha vare sig kraft eller mod att ta mig ur min onda cirkel på egen hand.

Till slut så stod jag utanför den stora villan där Alexandra och Robert hade sin kurslokal. Jag var fem minuter sen eftersom jag dragit fötterna efter mig och jag hann knappt ringa på innan Alexandra öppnade dörren. Hon såg strikt och bestämd ut med det svarta håret uppknutet i nacken. Jag hann nästan ångra mig att jag ringt på när hon sprack upp i ett stort leende.

- Hannes! Välkommen. Vad kul att du kunde komma.

Hon gav mig en varm kram som jag lite osäkert och tafatt besvarade.

- Kom in. Vi väntar på dig.

- Okej, sa jag.

Klumpen fanns fortfarande kvar i magen men Alexandra hade varit precis lika snäll och välkomnande som under intervjun. Hon tog min hand och jag följde efter henne in i ett jättemysigt rum. Fullt med soffor och fåtöljer, varma färger, tunga mattor, levande ljus stödda av dämpade spotlights, harmonisk musik, ett stort bord och i ena änden en gigantisk säng. Det kändes lite som att komma in i ett orientaliskt haremsrum.

Därinne så väntade de andra kursdeltagarna och jag sneglade lite nervöst på dem. Den första jag la märke till var en späd tjej i 18-årsåldern med blont hår. Hon hade på sig ett par tighta jeans och en topp som avslöjade ett gott försök att pusha upp de små brösten. Hon var otroligt söt och jag kände hur det sög till i magen på mig direkt.

- Tove, presenterade hon sig nervöst kaxigt sätt.

Jag insåg att hon och förmodligen alla andra deltagare var precis lika spända och nervösa som jag var och det fick mig att känna mig lite mer bekväm. En bit ifrån Tove satt en man i 60-årsåldern. Han såg bra ut och hade en fin mörk kostym på sig. Håret var också det mörkt med lite gråa strån insprängda. Kroppen var vältränad och till skillnad från Tove var han riktigt stor, kanske runt 190 cm lång. Han presenterade sig som Paul och trots att även han verkade lite nervös utstrålade han en slags snäll pondus när han hälsade. I en soffa satt det, som jag uppfattade det, ett par. De var några år äldre än mig, kanske i 25-års åldern. Tjejen var svarthårig med fyllig kropp med en rejält stor byst. Hon presenterade sig som Linda och killen bredvid henne var även han mörkhårig och såg ganska normal ut.

- Markus, presenterade han sig.

Den sista deltagaren såg jag inte först utan jag upptäckte henne först när hon presenterade sig.

- Annelie.

Hon var verkligen en grå mus. Hela hennes uppenbarelse var lika grå och anonym som hennes klädsel. Hon var dessutom ganska liten och nätt i kroppen så hon försvann nästan. Efter att ha granskat henne så uppskattade jag hennes ålder till äldre än Alexandra men mycket yngre än Paul.

- Då var vi på plats allihop! Välkomna igen hit till Force of Love! Idag är min man Robert bortrest och ni får stå ut med att bara lyssna på min röst idag. Hoppas det går bra! Till skillnad från många andra kurser inom det här området ska vi dock försöka oss på att vara ganska aktiva allihop, så ni får räkna med att bjuda på er själva. Men kom ihåg att allt är helt frivilligt! Okej?

Robert hade jag träffat på intervjun och honom hade jag fått förtroende för direkt. Han gjorde ett avslappnat och humoristiskt intryck. Egentligen så borde jag ha känt mig besvärad i hans närhet för han var både snygg och relativt vältränad.

- Dagens upplägg är att vi ska lära känna varandra mer. Både hur vi ser ut och kanske något om varför vi är här. Ni har ju alla genomgått en intervju och det är inte alla som blir utvalda. Alla som är här är här av en speciell anledning. Ikväll ska vi gå djupare in i den anledningen!

Alexandra granskade oss och log vänligt.

- Nu kommer jag att be er om den första jobbiga uppgiften och den är att vi en och en tar ett steg närmare de övriga i gruppen. Vi klär helt enkelt av oss ner till underkläderna och sedan berättar vi mer om varför vi sökt kursen. För att ni inte ska känna er obekväma att vara först ut börjar jag själv!

Jag kände hur det högg till av ångest direkt i magen men känslan övergick ganska snabbt i en krampaktig förväntan och upphetsning när Alexandra sakta började att knäppa upp klänningen i nacken. Klänningen gled till golvet och Alexandra hade bara ett par svarta stringtrosor och ett par svarta stay-ups på sig. Hennes bröst var ganska stora för hennes kropp och de var inte de minsta hängiga. Runtomkring mig så kunde jag höra hur flera av deltagarna flämtade till och lite nervöst skruvade på sig.

- Här har ni mig! Jag och min man driver alltså det här företaget sedan tre år tillbaka och det började med att vi var mycket olyckliga i vårt äktenskap och bägge längtade efter något nytt. Främst på den sexuella fronten var det slentrian och fantasilöst. Då kom vi på idén att tillåta andra i vår sängkammare och det blev en revolution och en nystart för oss. Strax därefter startade vi vår verksamhet för att hjälpa andra att hitta nya vägar för intimitet. Nu har vi hjälpt över 100 personer i olika sammanhang.

Hon gjorde en piruett på golvet framför oss och det syntes att hon trivdes i rampljuset. Hennes kropp var verkligen inget att skämmas för heller.

- Det var min korta presentation! Vi behöver inte prata så länge just nu om ni inte vill. Kursen går ju mest ut på mer handfasta tips och övningar! Vem är nästa på tur?

Hon gjorde en liten konstpaus innan hon vände sig mot soffan.

- Markus?

Markus såg nervös och spänd ut när han tog av sig skjortan på överkroppen och knäppte upp gylfen på jeansen. När han hasade ner dem gick det tydligt att se hans begynnande stånd och det putade märkbart under hans vita boxershorts. Det kändes bra att det var fler än jag som påverkats av Alexandra.

- Snygga underkläder!

Alexandra berömde Markus och jag kunde se hur han slappnade av lite.

- Det är en viktig del av intimiteten för många, tänk på det! Många tjejer går igång rejält när man anar konturerna av en kuk under en snygg kalsong! Vill du berätta lite om varför du är här Markus?

Markus berättade om sin före detta och om hennes beskyllning om hans fantasilöshet i sängen. Markus kompis Linda hade tipsat honom om kursen och slutligen så ville han bättra på sitt självförtroende Jag hade trott att Markus och Linda var ett par men så var det tydligen inte och det var tydligen inte bara jag som hade dåligt självförtroende.

- Tack för det Markus! Låt mig fråga: är det något du absolut inte vill prova på sexuellt? Var går din gräns?

- Jag vet faktiskt inte än. Har inte provat så mycket…

- Är du heterosexuell?

- Ja, det är jag ganska säker på…

- Ok, tack igen! Ska vi ta Linda direkt då?

Linda rodnade, men hon ställde sig direkt upp framför oss. Hon hade diskreta och alldagliga kläder på sig. Hon drog av sig den tjocka stickade tröjan och under hade hon ett tunt gult linne. De stora brösten spände mot tyget och jag märkte att jag inte var ensam om att fixera Lindas bröst med blicken. Hon krängde av sig linnet och blottade en stadig vit bh.

- Riktiga stora bröst! Underbart! Fortsätt! sa Alexandra.

Lindas byxor föll till golvet och dagens trosor var ett par vita hotpants i bomull. Inte direkt fula, men vardagliga. Precis som jag uppfattat personen Linda.

- Får jag komma med en kommentar Linda? frågade Alexandra.

Linda nickade.

- Du har ju en underbar kropp, med mycket kurvor och en sagolik stjärt! Underkläderna är fina och fräscha, men inte så sexiga kanske… Till nästa vecka vill jag att du tar en shoppingrunda och köper in något som är så sexigt att du knappt vågar ha dem på dig! Vill du göra det Linda?

Linda nickade igen.

- Jättebra! Hon gick fram och gav Linda en kram.

- Vill du berätta om varför du är här?

- Jaa… som Markus berättade är jag här för att stötta honom, men jag vill också lära mig en del själv med. Det var länge sedan jag hade en kille och jag behöver också bättra på mitt självförtroende!

Jag förstod inte hur Linda kunde ha dåligt självförtroende! Hon hade en fantastiskt kurvig och kvinnlig kropp som män borde dregla över.

- Ok, bra! Då vill jag ställa samma fråga till dig: är det något du absolut inte vill prova sexuellt? Är du också heterosexuell till exempel?

- Jag vet inte riktigt… kanske kan jag tänka mig att prova att vara med en tjej om det känns rätt.

- Bra! Då får jag be dig att sitta ner Linda så tror jag att vi tar Hannes som nästa.

Konstigt nog så hade jag ingen ångest även om jag var nervös. Det var som om Markus och Lindas dåliga självförtroenden hade gett mig mer självförtroende. Jag drog av mig mina kläder utan några krusiduller och jag kunde se hur Alexandra nickade. När jag sneglade bort mot Tove så kunde jag se hur hon granskade mig nyfiket vilket fick det att hetta lite på mina kinder.

- Bra Hannes. Du har en riktigt snygg kropp. Du dansade eller hur?

Jag nickade till svar.

- Till nästa gång vill jag att du byter ut t-shirten mot en skjorta och jeansen mot ett par chinos. Kan du göra det?

- Absolut, sa jag.

- Och så tror jag att du skulle passa i ett par boxer.

- Okej!

- Och varför är du här Hannes?

- Jag var mobbad hela grundskolan och gymnasiet för att jag dansade och jag har aldrig haft någon flickvän. Inte ens kysst någon. Så när jag nu började på universitetet och har flyttat till en ny stad så kände jag att jag kanske kunde få en ny start. Men jag inte vet hur jag...

Jag kunde inte riktigt sätta ord på det jag ville berätta men Alexandra hjälpte mig.

- Du har aldrig fått lära dig samspelet mellan män och kvinnor och det kan jag garanterat lova dig att du kommer att få lära dig här.

Hon log mot mig och jag log tacksamt tillbaka.

- Varsågod och sitt så tar vi Paul.

Jag samlade ihop mina kläder och satte mig ner medan Paul ställde sig upp. Han krängde av sig sin kostym från den långa vältränade kroppen och knäppte av sig skjortan. Som väntat var han muskulös och även de svarta boxershortsen var av någon märkesdesigner.

- Bra! Äldre män ska det vara stil på! konstaterade Alexandra, - Yngre män kan se lite slappa ut i klädstilen, men i din ålder passar det inte! Bra Paul!

Hon granskade honom noga och uppmanade honom att berätta varför han var med oss på kursen.

- Jo, min fru och jag har det verkligen bra hemma och det är henne jag vill leva med. Det är jag helt säker på! Däremot var jag sjuk en hel del när jag var i tonåren och var inlagd på ett internat för pojkar. Gick i skolan där och tillbringade bara loven hemma hos mina föräldrar. När jag väl var hemma passade de upp på mig hela tiden så det blev aldrig av att jag träffade jämnåriga tjejer. Min fru träffade jag när jag var 25 år och hon var 30 år och jag har aldrig haft sex med någon yngre än så. Med tiden har längtan och nyfikenheten blivit allt starkare efter en ung tjej och jag känner att jag måste bearbeta det här om jag ska komma till ro i livet.

- Spännande historia Paul! Jag tror att vi alla kan förstå din längtan efter den förlorade tonårstiden. Det var ju ändå då som man upptäckte det mesta och unga människor, både pojkar och tjejer, är som mest formbara och nyfikna då. En ung kropp som blommar ut sexuellt är underbart!

Alexandra blev tyst ett tag och lät oss fundera över Pauls historia.

- På tal om unga kroppar, vi har ju Tove med oss också. Vill du göra oss sällskap och klä av dig Tove?

- Visst!

Den blonda tonåringen ställde sig upp och drog snabbt toppen över huvudet. Push-up bh:n var rosa och lyfte upp de små brösten snyggt. Hon knäppte upp jeansen och krängde av sig dem. Under byxorna hade hon ett par riktigt söta rosa stringtrosor med spetsar. Tove var väldigt sexig och det var först nu som min nervositet släppte och jag kunde känna att jag började att få en rejäl erektion.

- Jättesnyggt Tove! Väldigt sexigt och både färgen och spetsarna ger dig ett förbjudet och oskuldsfullt utseende. Jag ser att herrarna inte är helt opåverkade…

Jag rodnade när Tove kastade en nervös blick på mig. Min kuk hade växt så att det var oundvikligt att gömma ståndet i de tunna kalsongerna. Pauls och Markus kalsonger hade även de börjat bukta ut ordentligt.

- Det är ingen fara alls! Bara bra för den fortsatta kursen att vi uppskattar varandra! Tove, vill du berätta varför du är här?

- Det är en sorts bestraffning kan man säga. För mitt beteende sista tiden…

Tove var märkbart besvärad och hon tittade ner i golvet. Alexandra log vänligt mot henne.

- Berätta mer för de andra! Är det inte så att dina föräldrar skickat hit dig?

- Jo… Mina föräldrar gick en kurs hos er tidigare. När jag började bli besvärlig för mina kompisar och på skolan anmälde de mig hit.

- På vilket sätt blev du besvärlig? frågade Alexandra.

- Jag försökte förföra en kompis och rektorn.

Jag drog nästan andan av förvåning och Tove sneglade lite generat åt mitt håll.

- Rektorn!? sa Alexandra.

- Ja, det ena ledde till det andra. Först ville jag prova tjejsex, men valde fel tjej. Trots att hon var en av mina bästa vänner spred hon ut mitt försök över hela skolan och jag hamnade i bråk flera gånger. När jag blev inkallad till rektorn försökte jag komma undan genom att förföra honom.

- Hur då?

- Du vet, mycket smink, tight topp, kort kjol och inga trosor…

Jag svalde djupt. Det måste ha varit en riktig träbock till rektor om han inte reagerat på det! Dessutom anmälde han det till hennes föräldrar!

- Så nu är du här i alla fall! Tack för din berättelse. Då har vi kvar vår siste deltagare och den ende med kläder på ännu! Vill du göra oss sällskap och klä av dig Annelie?

Jag hade helt glömt bort Annelie! Hela hon var så grå och anonym att till och med jag glömt bort henne. Annelie reste på sig med ett nervöst leende. Hela hon var hopsjunken och det såg ut som om hon hela tiden var beredd på att fly.

- Det här klarar du, sa Alexandra uppmuntrande och gav henne en kram.

Annelie tog av sig kläderna lika nervöst som oss andra men jag kunde ana att det var mycket jobbigare för henne än det varit för någon av oss andra. Hennes underkläder var precis lika tråkiga och praktiska som Lindas men hon hade en helt fantastisk kropp. Jag kunde inte förstå varför hon dolde en sådan kropp bakom så tråkiga kläder.

- Vilken underbar kropp! utropade Alexandra.

Annelie såg ut som om hon ville sjunka genom jorden av genans.

- Många kvinnor skulle kunna mörda för den där kroppen och jag tror att majoriteten av män skulle kunna offra en arm för att få lägga händerna på den!

Annelie skruvade om möjligt ännu mer generat på sig även om jag kunde se att hon var tacksam för berömmet.

- Annelie! Tills nästa gång vill jag att du tar på dig lite mer kvinnliga kläder och några riktigt söta underkläder. Kan du det? sa Alexandra.

Annelie nickade bara.

- Vill du berätta för oss andra varför du är här?

Annelies röst var så låg att jag knappt kunde höra vad hon sa.

- Jag har varit i ett förhållande där min man var mycket kontrollerande och han behandlade mig inte bra.

När jag lyssnade mellan raderna så förstod till och med jag att Annelies man hade behandlat henne mycket illa och jag kände direkt med henne för jag visste hur det kändes att bli mobbad.

- Och nu så har jag äntligen blivit fri.

När hon sa ordet ”fri” så gjorde det nästan ont i mig och innan Annelie han säga något mer så kramade Alexandra om henne.

- Tack alla ni för att ni delat med er! Nu är det faktiskt redan slut för ikväll och vi ses om en vecka igen, sa Alexandra.

Det snurrade av tankar i huvudet på mig medan jag gick hem. Vad var det som egentligen hade hänt och vad var det för handfasta tips och övningar vi skulle göra?

Fortsättning följer… Lektion 2

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

blåögd

Självmordsuppdrag? Nejdå, är det nån som kan göra det är det du tycker jag! Har uppskattat både originalförfattarens texter och dina och jag tror ni är en bra matchning! Eller vaddå tror, jag har läst och kan konstatera att ni är det! Rolig, sexig och intressant är både originalnovellen och denna. Det är ingen tävling så jag tänker inte jämföra. Jag njöt av originalet och jag njuter av denna! Bra jobbat!

24/7, 2020 kl. 11:24

#5

tru57

Jag har läst "originalet" och tyckte om den, ser med spänning fram emot vad du kan få till här. Jag är övertygad om att det blir bra

23/7, 2020 kl. 15:31

#4

Hannes II

Känns nästan som ett självmordsuppdrag jag gett mig in på...

23/7, 2020 kl. 13:54

#3

Jesper

Spännande att se hur min gamla novell fått nytt liv!! Är verkligen hedrad! Ser fram emot fortsättningen...

23/7, 2020 kl. 10:19

#2

robzombie

Kommentaren raderad av användaren.

22/7, 2020 kl. 19:10

#1

robzombie

Skall bli intressant att se hur du skriver om denna historia. Är en av mina favoriter, så skriv på bara.
MVH Robzombie

22/7, 2020 kl. 18:50