Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

10/8, 2020 kl. 14:14, av Sixtenjr

Ing-Britt och hennes mamma

In-Britt och jag var nästan som förlovade. Så kändes det i alla fall
för vi hade knullat en hel del med varandra .

Det här är berättelsen om min träff med Ing-Britts mamma

Ing-Britt och jag hade bestämt oss för att hälsa på  hennes mamma några dar. Det var helt rätt att mamman och jag blev bekanta, 

Därmed blev det en tägresa  för oss till Alingsås. Vi blev väl mottagna med kaffe och tårta och hembakade kakor.

När vi samtalat in en timmes tid bestämde sig Ing-Britt att gå och hälsa på en gammal skolkamrat  som före Ing-Britts flytt till Stockholm  varit Ing-Britts bästa väninna.

- Jag blir nog borta en två tre timmar  fick vi höra.

Nu var jag och Ing-Britts mamma Rut ensamma med varandra, Vi betraktade varandra. Jag måste medge att hon var en vacker kvinna, 

Rut och Ing-Britt var ganska lika både vad gällde ansikte och kropp, Rut var smärt, hade en vacker byst och en ganska smal midja, Jag kunde inte bedöma henne som annat än ganska ung. Jag visste att hon blivit änka flr tre år sedan, och kunde nu inte låta bli att undra hur hon klarade av sitt kärleksliv. 

Jag kände mig dragen till Rut. Det var fullt klart att jag upplevde henne som sexuellt tilldragande.

Jag tog två steg mot henne och hon tog ett steg mot mig. Nu var vi på knappt en armlängds avstånd. Vi blev stående så en lång stund.

Starka känlor hos var och en fick oss att samtidigt kasta oss i varandras armar- Jag tryckte Rut mot mig och hon drog mig till sig,

Jag kände hur hennes kroppsvärme spred sig till mig  och hur  hennes mjuka kropp gav mig ståkuk.
 Det här får inte sluta nu. Det måste få en  fortsättning. Kan hon gå med på det på det sätt jag helst önskar, det vore inte dåligt att ha älskat med både Ing-Britt och hennes mamma. Kan jag om det nu går i lås som jag vill att jag upplever att mor och dotter är varandras likar i sängen.Mina tankar löpte iväg..

- Står du och grubblar,Ingvar?  Jag skulle bra gärna veta vad du har i tankarna,   Jag hoppas att vi har samma    tankar..

- Du Rut. Det vore inte fel om vi gör det som vi båda  innerst inne vill..

-  Jag håller med dig.. Vi har inte långt till min säng och Ing-britt kommer inte hem på ett bra tag..Kom  Ingvar!       Jag är så kåt nu.
- Stanna en liten stund . Allra först  vill jag smeka dina bröst. .

Jag kupade mina båda händer runt Ruts bröst och kände på en gång att de  samtidigt var både fasta och mjuka precis som Ing-Britts, Jag kunde inte undvika att se att Rut njöt av min beröring

Rut tog min vänstra hand och drog med mig till sin sänkammare..

- Å, vad jag längtar. För mig har det ,ont om  karlar. Du känner nog till hur länge jag varit änka.
- Har du aldrig haft någon annan sedan din make dog? 
- Jo en men det blev bara en gång. Du kan nog inte gissa vem det var.
- Nej hur skulle jag kunna det ?
- Det var kyrkoherden här i socknen.
- Var han otrogen?
--Ja
- Dråpligt Jag kommer inte att läsa upp någon bön.  Skulle  jag göra det så borde det kanske ske i förväg.

- Det behövs nog inte käre Ingvar, Det kommer att bli fint. Vi är ju bäda så kåta. Kom lägg dig btedvid mig.

Medan jag snubblade fram till sängen hann jag med att få av mig kalsongerna,  Kuken sprättade i sitt befriade tillstånd direkt upp till givakt och Rut gav upp ett skrik.

- Å vad god han ser ut..

- Jag hoppas han passar din fitta.

- Hon anpassar sig till varje storlek

- Nu låter vi dem  bli riktigt bekanta under en lång stund.

Jag lade mig på rygg och Rut satte sig grensle över mig med sin vidöppna fitta strax ovanför min starkt erigerade kuk. Snabbt fick hon fittan runt min ståkuk. Hon sänkte sig så långt det gick och jag kände att jag ni var djupt inne i henne ljuva kukkramare. Nu började hon guppa upp och ner . Det kändes underbart.

 Rut jobbade på bra i lagom takt och  med små vilostunder för smek och kyssar

- Å, så härligt du gör det för oss, Rut

-När vi hållit på bortåt en kvart började Rut bli nervös,

- Tänk om hon kommer nu..Hon  får absolut inte se vad vi gör,

- Lugna dig Rut.. Hon kommer inte än på ett bra tag.

-Jo, risken finns.

- Vad gör det`?  Vi kan i  i så fall ordna en trekant.

- Du är tokig Ingvar,

- Inte alls. Nog skulle  det kunna bli toppen. Omväxling förnöjer.

Rut guppade på och så knep hon till hårt med  sina slidmuskler.

Det var precis det  jag behövde för att leverera ett långdraget och kraftigt sprut in i Ruts fitta.

Vi tog en kort vila. Jag fick tid att tänka efter och insåg att det nog var bäst att lyda Rut.

Vi  aslutade vår älskog och gav oss ut på en promenad, 

På hemvägen  mötte vi Ing-Britt,.som viskade något i sin mammas öra. Rut svarade med en jakande nick.. En stund sedan avslöjade Ing-Britt att Rut lovat att vi två unga den kommande natten  skulle få använda Ruts stora ocd breda säng. Det gjorde vi under mer än två timmar till vår stora tillfredsställelse

 


 

 

 

 

 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Snoopy

Kommentaren raderad av artikelförfattaren.

13/8, 2020 kl. 07:27