Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

11/8, 2020 kl. 19:42, av Mr_Solen

Heta linjen

Heta linjentiden minns många där man enkelt kunde få kontakt med andra. Städade kunde få mycket glädje men tyvärr fanns det de som bara ville sabotera och de riktiga knäppisarna som bl a lurade unga tjejer, vilket blev slutet för "linjen".

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

John

Heta Linjen ja, hur många timmar spenderade man inte där från 12-årsåldern och framåt. Och visst hände det att det skedde fina möten. :)

10/2, 2023 kl. 22:41

#2

Mr_Solen

Jo nu när du säger det kommer jag ihåg den händelsen. Men det var ett antal tjejer som råkade illa ut även om de klarade livhanken. Men för oss som kunde sköta oss var det otroligt häftigt. Och ja när sambon fixade specade telefonräkningar var det inte lika kul....den nödlögnen .... :-)

Solen

11/8, 2020 kl. 20:34

#1

Sweperv

Du har nästan rätt varför den las ner.
Dt var en kille som inte gillade "bögar" och han sade alltid att han skulle döda den första han träffade. Han träffade på en på heta linjen och stämde träff med honom och slog ihjäl honom helt enkelt.
Det blev döds stöten för den,
Sen kom det ju andra typer där killar fick betala dyrt för att ringa.

11/8, 2020 kl. 20:08