Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

2/9, 2020 kl. 12:58, av Evasman

Sex på bryggan inför smygtittare

Del 2 av 3 i serien Skärgårdssex

Väl på den härliga enskilda bryggan bada vi nakna, längre ut låg en större båt, var någon ombord o smygtitta på oss?...,
Tanken att nån stod o smygtitta gjorde Eva extra kåt

1705 tur 516 mot Möja från Strömkajen, 5 minuer kvar, var är Eva fick ett sms att hon var på väg, Eva har lite längre till Strömkajen än mig då jag jobbar i stan . Solen sken och det var fullt med folk som gick ombord, turister, pendlare, satte mig vid bänken med min kabinväska som innehöll de vi behövde för helgen, som tur vad finns det affär och krog på ön och det enda vi behövde ta med oss var lite kläder så det var riktigt travel light som gällde. 

Ser nu Eva komma halvspringande, hon har en ljus kort klänning på sig som jag inte sett förut, oh så snygg o sexig hon är där hon kommer med sitt blonda uppsatta hår, solglasögon och bruna ben, härlig längd på klänningen tänker jag. Hej älskling säger jag och ger Eva en blöt kyss hon besvara den ordentligt och jag känner hennes sköna tunga en kort stund. Vacker klänning, är den ny? Ja, jag köpte den just nu, tyckte den var så fin så jag ville ha den på direkt, tänkte ha den på middagen imorgon eftermiddag. Klänningen var vit med rosa o ljusblått i sig, urringning som precis täckte bh´n, smet åt fint runt brösten o stjärten, konturen av string trosorna syntes inte, stjärten helt jämn o sexig, mmm tänkte jag, vill knulla eva nu, morgonens snabbis hade gett en bra försmak på helgen som jag skulle presentera en överraskning för Eva, en överraskning vi pratat mkt om i våra sex samtal, vi älskar prata sex när vi älskar, ibland glider det ut ordentligt, som när jag knullar Eva samtidigt som hon suger ett eller två av mina fingrar, ohh vad skönt att bli fylld sa Eva en gång, mm gillar se dig fylld i båda fittan o munnen, vill du suga o få kuks amtidgt frågade jag en gång, jaaaa det är två kukar säger Eva, oh hon suger mina fingrar som om det vore en kuk,djupt omsorgsfullt med en härlig inlevelse. Älskling sa jag då denna gång, vill du ha två kukar på riktigt, jaaa det vill jag sa Eva, det händer ofta att vi när vi har sex pratat om hur mycket som helst men när det gått för oss övergår våra samtal till det normala igen o vi pratar inte direkt om det vi nyss pratat om, det är som att när vi har sex kan vi säga vad som helst vilket vi båda njuter av, ibland blir det mkt kinky, jag har oftat undrat om Eva innerst inne vill uppleva allt hon säger eller om det bar som hon säger att det bara är fantasier som är upphetsande att prata om när vi har sex, några utryck jag speciellt tänker på är när Eva säger , ”vill ha din styva grova kuk, knulla mig, ge mig vad jag tål, knulla din lilla slyna nu”….är det utryck för innerst vilja om att vilja ha hård sex, bli hårt tagen, kanske av flera? Eva säger att det bara är ett uttryck för vad hon känner och har inte nåt med verkligheten att göra., nåt som jag förstås tänker på. 

NU tillbaka till Waxholmsbåten, vi kom ombord och tog oss upp på akterdäck, vi fann två platser och vi satte oss, vill du ha en öl eva ? ja gärna, jag gick o köpte en varsin, äntilgen semester, vi drack vår kylda öl samtidigt som solen värmde skönt. Vi satt tätt, kände evas härliga ben mot mina, kunde inte låta bli att små smekas, kände på låren o brösten i msyg, mmm vad kåt jag är viska jag i evas öra, jag med svara hon, kan du inte ta av dig trosorna sa jag, blir kåt av tanken att du är naken under sa jag till Eva, vill du att jag tar av mig här skrattade eve lite retsamt, gärna det men gå till toaletten, finnshär bakom…eva gick o kom tillbaka, fort, varsågod min lilla kåtbock a hom och jag fick en hopkramad stringtrosa i näven, underbat sa jag, du vet hur kåt jag blir av att veta att du är troslös älskling. Eva log där hon satt bredvid mig. Mittemot oss satt ett äldre par, en yngre tjej runt 25, två killar runt 20 som mest diggade till nån musik i hörlurarna.


Eva sa jag, sära dina ben lite viskade jag så du känner den svalkande vinden mot din mus…är det inte skönt. mmm sa Eva som njöt av solen bakom sina solglasögon, om herrn framför skulle böjt sig ned lite skulle han ha full insyn på eva nyansade fitta. Eva, vill du visa lie för hernns viskade jag, det var nog länge sen han fick se en härlig fitta viskade jag, jag vet att en av Evas fantsier är just att ha någon som smygtittar, Eva drog upp benen lite så klänningen naturligt åkte upp en bit, om herrn mittemot inte var helblind så kunde han inte undgå att se lite av Evas ljuva fitta som nu blottade sig rakt fram mot honom, jag tittade på mannne genom mna solglasögon och kunde se hur han nu stirrade mellan evas ben, låt honom njuta lite sa jag till Eva som smekte sig själv lite snabbt på låren och rättade till klänningen, såg hur mannen stirrade, kystste eva o sa, nu har du fått honom att drömma ordentligt. Äntligen framme vid vår brygga, det var 5 minuters promenad till huset vi fått låna av Mats och Git , ett par i 40 årsåldern, Git mellanblond och vädligt välsvarvad o vacker, Mats fd löpare som håller sig fräsh. Stället köpte de förra året, egen sjötomt med klippor nedanför huset, tre sovrum och stor öppenplanlösning med kök och umgängesytor, fri utsikt via latanen mot fjärden, ingen insyn, här har vi arit och solat och badat flera gånger tidigare och det blir alltid nakenbad och naken solning då vi är barnfira tillsammans. Vedeldade bastun nere vid vattnet är ligger vid bryggan tillsamman med gästhuset som inrymmer en våningsäng där underslafen är en dubbelsäng. Från sängen har man full utsikt mot fjärden.


Den här helgen skulle Magnus och Git vara kvar i stan så vi skulle ha stället för oss själva till de kom på måndag och vi då skulle tillbringa några dagar tillsammans. Oh så underbart att vara här sa Eva, jag verkligen tilla jag, vi gick mot gäststugan som vi kände väl, gick bakom eva occh såg hennes härliga fasta stjärt genom klänningen, vad du är vacker sa jag till henne, du gör mig så kåt, solen värmde på bryggdäcket och jag tog tag om eva bakifrån, mmm vill knulla dig nu sa jag samtidigt som jag tryckte upp eva mo tden solvarma väggen på gässtugan, vi kysstes ivrigt, våra läppar grävde isg in i varandras munnar, oh jag har varit så kåt sen jag särade benen för mannen på båten sa eva. Smekte hennes rygg, ner mot stjärten, tog ett ordentligt tag runt båda skinkorna och trycklte min svullna kuk mot henne, drog up klänningen till midjan så evas underbara lena fitta blottades i solen, jag gick ner på knä o började slicka hennes skåra som var alldelse blöt, oh äslkliiing sa eva, mmmm, slicka mig mer , långt ut på fjärden såg vi några båtar ananrs var det ingen som kunde ana vad som nu föregick på bryggan. Eva hjälpte till o sära på blygdläpparna så jag skulel komma åt bättre, slickade i varsamma tungrörelser över klittan, eva juckade emot, kände hur hennes fitta blev blötare och blötare och tittade upp mot hennes ansikte, solglasögoen dolde stora delar av ansiktet så det gör inget om nån sitter i båt utanför med kikare tänkte jag. Slickade evas fitta försikitigt runt klittan , vet precis hur hon vill ha det. Älskliiing toro du inte nån ser os sa hon, nej då det är ingen fara sa jag, titta på båten därute sa eva, den ligger still, vände mig om och ca 200 meter ut låg nu en Princess 42 stilla, samma båt som tidigare åkt sakta framåt. Vänta lite sa jag till eva och drog ned hennes klänning. Jag gick in i huset och tog framkikaren och tittade ut genom fönstret. Såg först en ensam ung tjej som låg och solade toppless på akterdäckets solbädd, vid förar platsen såg jag mkt riktigtet par med varsin kikare riktade mot oss de såg ut att vara i 40-50 årsåldern, typiska brunbrända Sandhamns motorbåts besökare, båda blonda, hmm tänkte jag, vilka är det, de såg inte ut som våra gäster imorgon men men de får väl köra hur sakta de vill. Tanken på att nån studerade oss gjorde mig ännu mer kåt. satte på mig en golfkeps o solglasögonen och gick ut till Eva. Älskliing, jag tror vi har några smygtittare därute i Princessen sa jag, oj sa Eva, oroa dig inte, de kan omöjligt se vilka vi är nu när vi har solglasögon på oss. Det har du rätt i sa Eva och gav mig en ritkgit blöt kyss, ohh låt oss ge dom en show de sent skall glömma viskade Eva, jag vill det sa hon. Kände hur min kuk återigen växte innanför shortsen, vi började kyssas och kramas allt häftigare. Evas klänning åkte upp, jag ställde mig bakom henne så vi båda stod ut mot fjärden., smkete Evas bröst och blottade hennes fitta så hade paret ute i Princessen kikaran åt rätt håll så såg de nu Evas sexiga kropp bli smekt. 

Omfamnade båda brösten bakifrån samtidigt som vi kysstes, lät ena handen vandra ned över magen och till hennes lena mus, smekte eva mellan benen, lyfte ena benet upp på en stol så nu blottades evas fitta helt, oh älskliing hoppas de ser nu sa eva och kysste mig ännu djupare samtidigt som jag kände hur hennes hand bearbetade min kuk på utsidan av shortsen. Jag gick runt eva o ställde mig på sidan, drog av klänningen helt och solstrålarna träffade nu hela hennes kropp, enbart iförd solglasögon började eva klä av mig, hon gick ner på knä i profil mot fjärden, knäppte upp mina shorts som åkte ner på bryggan. kysste och smekte min kuk utanför boxerkalsongerna, oh jag spricker snart äslkliiing, sug mig snälla sa jag, 

Eva var inte sen att ta fram kuken och börja suga, hennes läppar omslöt ollonet och hon sög ollonet och kukskaftet om vartannat. Hon såg upp på mig med jämna mellanrum och om nu paret i båten såg detta så var det en ritkgit porravsugning de fick se. Jag tog tag i Evas huvud och började munknulla henne djupt och fort, eva stod på knä och tog emot min kuk som en villig liten slyna, är du min lilla slyna sa jag, ja det är jag, ytterliggare nåt Eva gillar att vara i våra sexakter. Backa sakta bakåt mot bänken som stod längs med väggen hela tiden med kuken i evas mun, hon följde mig sakta och var nu vänd med stjärten ut mot båten där hon nu låg med huvudet i mitt knä och sög min hårda kuk samtidigt som hon svankade med stjärten ut mot båten. Jag lutade mig fram lite och tog tag i hennes skinkor och drog upp dem lite så hennes fitta syntes mer, gillar du att visa upp dig sa jag, mmmm det gör jag, är du säker på att de inte kan känna igen oss sa eva med kuksaften runt munnen, ja absolut, jag känner knappt igen dig med solglasögoen på sa jag, bra sa eva med ett kåt leende och fortsatte att suga, höll hennes hår och tryckte hennes mun mot min kuk. upp o ner upp o ner. Väskan var precis nedanför mig och jag tog fram en nyinköpt dildo som jag nu visade Eva. Ohh sa eva, va fin, det var en naturell med sugpropp , ca 25 cm och ganska grov. Jag vill att du provar nu, jag har tvättat den hemma så den är klar att använda. Reste mig upp och tog fram lite glidsalva ur väskan, smorde in dildon , ställde mig bakom eva, stå kvar sa jag, placerade dildon under evas stjärt så hon kunde fortsätta suga och samtidigt få dildon i fittaöppningen.


Satte mig tillrätta på bänken, masserade evas blöta fitta lite, nu älskling kan du få två kukar och samtidgt ha några som smygtittar på dig. mmm sa eva och förde dildon mpt fittan med ena handen samtidigt som hon började suga. paret på båten kunde nu se hur eva lät dildon glida in i fittan samtidigt som hon sög kuk, mmm så skönt. Så stor den är sa eva, ta det lugnt sa jag, låt den glida sakta in så mkt du vill. Eva lät dildon glida centimeter för centimeter in samtidigt som hon sög ivrigae o ivrigare, jag munknullade henne ordentligt genom att ta tag hårt i håret och lyfta hennes huvud upp o ner. mmm så skönt.
Ställ dig upp nu sa jag och förde eva mot bordet på bryggan, la ned henne på rygg och särade hennes ben så att hennes rosa läppar trädde fram ordentligt. Satt mig på en stol mellan hennes ben o började slicka hennes ljuva fitta som nu var nyansad, en lite porrtriangel tofs över musöppningenoch sen lent runt fitt öppningen, så ljuvligt vackert, lät min tunga slikca runt o på klittan, ömt o varsamt, smkete evas bröst med andra handen, eva hjälpte till genom att sära på läpparna med sina händer så jag kom åt ordentligt, ohh så skönt stöna eva o samtidgt särade benen ännu mer. Tittade uppsamtidigt och såg hennes vackra soldränkta bröst luften var varm o solen värmde ännu mer var , kåtheten steg och jag kände hur min kuk var hård, ohhh så sköönt stöna eva högt ohh jag kommer jag kommmer nuuuu …mmm…njöt av att se henne komma i en skälvande orgasm och nu ligga helt utmattad på bordet.

Princessen låg kvar såg jag, undra hur mkt dom set undrade jag. Eva vaktna till, kom älskling, gick fram och la min kuk famför hennes mun, eva börja suga upp kuken till ett ordentligt praktstånd , gick runt o ställde mig mellan hennes särde ben, förde kuken mot fittöppningen , förde in kuken sakta och började jucka snabbare o snabbare när väl kuken kommit in i evas tajta våta fitta, Evas fitta är fortfarande tajt trots 40+, ohh ta mig hårt nu sa eva och jag knullade henne hårdare o hårdare, brösten åkte upp o ner, mmm så skööönt jag kommer snart sa jag, spruta mig i ansiktet sa Eva ….mm…ja sa ja och givck snabbt runt och runka lite snabbt innan jag spruta en varm sats i ansiktet på Eva, som febrlit böjdade suga kuken ren, ohhhh älskling så skönt, mmmm ville ge en riktig avslutning till våra smygtittare sa hon och log. Vi ställde oss upp och dök i vattnet så solgalsögonen åkte av, väl i vattnet såg vi nu aktern på Princessen, hoppas de var nöjda sa Eva med ett skratt, vi gick upp på bryggan och installerade oss i gäststugan. Imorgon skulle Eva få en överraskning, en fantasi skulle bli verklighet………fortsättning följer .

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Evasman

Hoppas du gillar tredje novellen..... partnerbyte och dp på segelbåten :)

3/9, 2020 kl. 14:42

#2

Stockholmarn

Väldigt sexigt. Väntar med spänning på fortsättningen. Kan inte paret i båten dyka på en resturang och sen en fortsättning i båten?

3/9, 2020 kl. 05:06

#1

Sugarwife

Mmmm vilken show ni bjöd på ......vad händer nu :)

2/9, 2020 kl. 17:05