Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

21/9, 2020 kl. 16:57, av Fucus

Sarah

Om saker som kan hända när man får dela rum med sin kusin.

Jag hade fått möjlighet att studera utomlands. Det var häftigt på många sätt men också lite ensamt så långt hemifrån. Dock hade jag en stående inbjudan från min morbror och moster som bodde en bussresa bort att hälsa på dem. Det kom att innebära att jag hälsade på nästan varje lördag och ofta sov över till söndagen, då det var bökigt att ta sig hem på kvällen.

Jag hade träffat dem ofta under min uppväxt men sedan de flyttat utomlands, för att jobba för Svenska kyrkan, bara mycket sporadiskt. Det var trevligt att kunna återuppta kontakten nu. De hade en dotter, Sarah, som var några år yngre än mig. Hon var adopterad, från Indien, då hennes föräldrar haft svårt att få barn. Jag hade alltid tidigare sett henne som en barnunge som jag visserligen tyckte mycket om, inte minst för att hon alltid var så glad och positiv, men som jag inte hade mycket gemensamt med. Nu kändes hon mer som en jämnårig och vi hade mer utbyte av varandra.

Vi satt ofta uppe och pratade till sent på kvällen. För att inte störa morbror och moster, som ofta jobbade på söndagen, så flyttade vi in på Sarahs rum när de gått och lagt sig. Till en början sov jag på soffan i vardagsrummet men för att slippa störa mig när de gick upp på morgonen och eftersom jag ändå höll till där på kvällen föreslog moster att jag skulle sova hos Sarah, på en madrass på golvet. Så blev det och det fungerade bra några veckor, fram till det började bli vinter och kylan kom. En kväll när vi precis lagt oss klagade jag på att det var kallt där nere på golvet. "Kom och lägg dig i sängen då, här är varmt och skönt" svarade Sarah snabbt. Det var inte vad jag hade väntat mig, jag hade väl på sin höjd hoppats på en extra filt eller så, men jag la mig i sängen bredvid Sarah. Och där var mycket riktigt varmt och skönt.

Så här långt hade jag inte haft några sexuella tankar om Sarah eller vår relation. Visst hade jag noterat att hon växt upp och fått fina kurvor, men hon var ändå min yngre kusin och inget mer. Hennes mor verkade heller inte reagera speciellt över att vi låg i samma säng när hon väckte oss på morgonen. Jag blev lite orolig för några sekunder då när jag insåg hur situationen kunde tolkas men det verkade som att hon tyckte det var helt normalt.

För Sarah verkade i alla fall något ha förändrats då hon denna morgon bytte om helt ogenerat framför mig. Tidigare hade hon väntat tills jag lämnat rummet men nu drog hon bara av sig t-shirten och trosorna hon sov i, tog fram rena kläder från byrån och klädde sig, som att jag inte alls var där. Jag försökte att inte stirra, att verka lika oberörd som hon. Men jag kunde såklart inte låta bli att lägga märke till hennes vackra, runda bröst, hennes platta mage och hennes fasta stjärt. Och en skymt av hennes blygd när hon lutade sig fram för att ta upp kläder från understa lådan med lätt särade ben, jag undrade om hon gjorde det med flit men det var inget utmanande i hennes sätt i övrigt, bara oblygsel. Den här gången var det jag som låg kvar i sängen till efter hon lämnat rummet. Inte för att jag är pryd men jag ville inte visa det tält hon skapat i mina kalsonger, jag var fullständigt stenhård.

Vi åt frukost tillsammans och sedan åkte jag hem för att plugga. På bussen hade jag svårt att släppa hur vacker hon var. Inte specifikt de nya delarna av henne jag fått se men hennes korpsvarta, axellånga hår, hennes chokladbruna hy, hennes mörka ögon som alltid tycktes le när hon såg på mig, och att jag liksom aldrig tänkt på det innan. Under veckan lyckades jag tränga undan de där tankarna och fokuserade på studierna. När lördagen kom intalade jag mig att allt var som vanligt. Jag hade sovit bredvid henne, och visserligen sovit bättre där än jag gjort på länge, men det var ju inte mycket närmare än när jag sovit på golvet. Och jag hade sett henne naken, men det var ju bara för att hon kände sig trygg med att byta om i samma rum som mig. Hon log väldigt mycket åt mig under middagen men det hade hon väl alltid gjort.

När vi skulle lägga oss på kvällen fanns där ingen madrass på golvet så jag antog att det betydde att jag numera sov i sängen. Jag klädde av mig till kalsonger och t-shirt, hemma sover jag vanligtvis naken men det kändes olämpligt här, och kröp under täcket. Sarah anslöt sig snart och vi somnade båda snabbt.

På morgonen märkte jag att jag vänt mig under natten och nu skedade henne med en hand på hennes mage. Jag låg och halvslumrade så och tänkte att det var ett behagligt sätt att vakna på, med hennes kroppsvärme mot mig. Tanken hann slå mig att hon kanske inte skulle gilla det men jag var ännu inte tillräckligt vaken för att göra något åt det. När mitt medvetande ökade märkte jag hennes hand var över min och jag var osäker på om den varit där hela tiden. Hennes t-shirt hade åkt upp lite och hennes hand rörde min långsamt fram och tillbaka så att jag smekte hennes bara hud. Fram och tillbaka men den verkade också röra sig neråt så att min hand sakta närmade sig hennes kön. Jag vet inte exakt vad jag gjorde men någonting fick henne att förstå att jag inte längre sov, hon stelnade till lite och vände huvudet mot mig och mumlade sömndrucket "god morgon", fortfarande med halvslutna ögon. "God morgon" svarade jag, lite besviken över att jag verkade ha avbrutit något som jag undrade vart det var på väg. När hon vände tillbaka huvudet lyfte hon liksom i samma rörelse bort min hand från hennes mage, den hade stannat bara strax ovanför venusberget. Och la den på sitt ena bröst. Genom det tunnslitna t-shirttyget kände jag det, mjukt och varmt och underbart att röra. Jag var osöker på vad hon ville med detta men jag började varsamt massera det. Hennes nöjda läten, nästan som en spinnande katt lät mig förstå att jag gjorde något rätt. Jag flyttade min andra hand under henne och till hennes mage så att jag omfamnade henne bakifrån. Detta fick henne att trycka sin stjärt bakåt mot mig, rakt mot min penis som nu var ordentligt styv. Hon stelnade till lite.

"Är det där din...?". "Ja", svarade jag. Jag hade stannat upp och kände mig lite skamsen, men vad hade hon förväntat sig liksom. Hon var tyst några sekunder innan hon sa "du får stoppa in den i mig, om du vill alltså". "Är du säker?" svarade jag, för det lät verkligen inte som hon var det. "Ja" sa hon, nu med mer bestämdhet i rösten, "jag vill ha dig i mig". Efter en kort paus fortsatte hon, "men var försiktig". Medan hon tog av sig trosorna lade hon till "jag har inte haft något där inne förut".

Mina kalsonger åkte snabbt av också. Jag tänkte att jag verkligen borde ta det lugnt men det krävde viss viljestyrka att behärska sig. Jag gled min kuk in mellan hennes lår och gned den fram och tillbaka mellan hennes särade blygdläppar. Samtidigt hade jag flyttat ner min hand och kände hur blöt hon var. Och het, hon strålade värme som en radiator där nere. "Jag har ingen kondom", sa jag. "Det gör ingenting", svarade hon och upprepade "jag vill ha dig i mig", ännu mer bestämt än förra gången. Jag sökte hennes klitoris med fingret och hittade den snart. Samtidigt som jag smekte henne hittade jag hennes hål med ollonet och började trycka. Ollonet gled in men sen var det som att hennes slida tryckte tillbaka mig ut igen. Jag tryckte lite hårdare men då flyttade hon liksom med och jag gled ur. "Vänta" sa hon och vände sig mot mig samtidigt som hon tryckte ner mig på rygg. Hon gränslade mig och tog ivrigt tag om min kuk som hon håll upprätt medan hon sänkte sig över mig. Det här gick lättare. Hon hittade sin öppning med mitt ollon och tryckte sig ner så att jag gled in i henne.

Det gick lite för fort och hon fick stanna upp några gånger men snart var hon hela vägen nere. Hon stannade där en stund och jag kände hennes värme som omslöt mig, hennes fitta kramade mig som ett sammetsmjukt skruvstäd och jag kände redan hur det började kittla i pungen och att jag fick hålla tillbaka. Hon började rida mig och jag lade min händer på hennes höfter. Hennes min var sammanbiten men lycklig och hon bet sig i läppen som om hon ansträngde sig för att vara tyst. Jag kom på att jag inte visste om hennes föräldrar fortfarande var i lägenheten och insåg att det nog var bäst att vara så tyst som möjligt jag med. Hon ökade takten samtidigt som hon drog av sig t-shirten. Jag flyttade händerna till hennes bröst och lekte med bröstvårtorna som stod styva som radergummin. Hon släppte ifrån sig ett stön och hade nu en hand på fittan bearbetande hennes klitoris. Jag såg på hennes ansikte att hon fick anstränga sig för att vara tyst. "Jag kommer snart" viskade, eller snarast väste, jag för jag kände att jag inte kunde hålla ut länge till. "Ja, kom i mig" svarade hon, lågt men med eftertryck. Så det gjorde jag. Jag tog tag om hennes höfter igen och tryckte mig uppåt innan jag började spruta stråle efter stråle rakt upp i henne med sådan intensitet att jag tänkte att det borde komma ut genom öronen på henne. Hon hade slagit händerna för munnen nu och jag kände hur hennes fitta grep om mig som att den vill mjölka ur mig ännu mer. Hon kollapsade över mig och vi låg bara och flämtade en stund. Jag började kyssa henne och snart kysste hon tillbaka. Hon rullade av mig och min penis gled ur henne. Hennes vulva stängde sig som en mussla efter den, jag såg inte en droppe av vad jag lämnat efter mig komma ut.

Hennes föräldrar hade redan lämnat lägenheten så våra försök att vara tysta hade varit i onödan. Och det var nog bäst för så tysta hade vi nog trots allt inte varit och de hade säkerligen hört oss. Vi åt frukost under tystnad men båda brett leende. "Det här får vi göra om" bröt hon tystnaden med. Jag höll med men det fick bli senare för hon kände sig lite öm sa hon. Vi duschade tillsammans och jag fick lite mer tid att leka med hennes bröst i alla fall. Efter duschen kysste jag henne farväl och åkte hem.

Veckan gick långsamt och det var svårt att koncentrera sig under studierna. När lördagen äntligen kom såg jag till att onanera innan jag gick hemifrån för jag ville inte sitta stenkåt på bussen och än mindre på middag med morbror och moster. Väl där var det inget problem. Det var trevligt att umgås och jag visste att det andra skulle komma sen. Den här kvällen satt vi dock inte uppe länge efter att föräldrarna lagt sig. Vi väntade tills vi trodde att de somnat och sedan dröjde det inte länge förrän vi var i sängen och jag ovanpå henne. Det blev snabbt en rutin. På kvällen låg vi vanligtvis en gång och så diskret som vi bara kunde, för att stilla den värsta kåtman som byggts upp under veckan. Dagen efter när vi var ensamma knullade vi som kaniner. I sängen till att börja med men snart tog jag henne i duschen, över diskbänken och var som helst annars i lägenheten. Jag stannade längre på söndagarna, ibland tills hennes föräldrar kom hem igen, och kom tidigare på lördagarna, även om vi då sällan hade möjlighet att vara ensamma. Hos mig kunde vi inte ses då tanten jag var inneboende hos inte tillät sådant. Men vår rutin fungerade, jag kunde fokusera på studierna under veckorna och hade något att se fram emot på helgen.

En morgon när vi låg i sängen och jag precis gett henne dagens första orgasm lade jag märke till att hennes vanligtvis så platta mage nu putade ut lite. Jag lade handen på den och strök den fundersamt. Hon såg på mig med glittrande ögon och log stort medan hon nickade långsamt som svar på min outtalade fråga.

19 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Fucus

Tack för beröm. Är det något särskilt som skulle behöva följas upp? För mig känns den avslutad. Min tanke var en ganska kort berättelse som lämnar läsaren med en liten twist på slutet. Men det kan ju komma mer i samma anda eller rentav en omarbetning.

30/10, 2020 kl. 15:43

#2

robzombie

Tycker den kräver en fortsättning!
5+ i betyg!

29/10, 2020 kl. 13:03

#1

Mr_Solen

Ja så går det när haspen inte ligger på, tyckte först slutet var lite snabbt men samtidigt sa den ju allt. Och skönt att inte behöva läsa om föräldrarnas reaktion. De unga tu verkar ju lyckliga :-)

Solen

22/9, 2020 kl. 21:26