Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/10, 2020 kl. 09:57, av Ludde2

Tjuvlyssnaren

Att lyssna på varandra gör att man får uppleva sköna saker

 

Sven-Erik hade slunkit in på ett café på vägen hem från ett jobb, han var egentligen inte fikasugen, han ville bara slå ihjäl tiden en stund.

Han satt med en torr bulle, mazarin och en kopp kaffe vid ett litet bord i ett bås alldeles ensam.

I ett bås intill, med en tunn liten skärm emellan, osynliga för Sven-Erik satt ett tjejgäng och diskuterade livet. Speciellt livet tillsammans med det andra könet.

Han lyssnade på dom med ett halvt öra, medan han tuggade på sin bulle.

När tjattret gick över till att komma att handla om killar och deras olika metoder att umgås med tjejer, då kopplade han in båda öronen för fullt, då började han bli nyfiken.

När dom började prata om storleken på killarnas könsorgan blev han intresserad på riktigt, själv var han inte särskilt välutrustad. Han trodde själv att han var normal på det området.

- En av dom berättade att hon tagit med en kille hem en kväll, den killen var extremt välutrustad mellan benen, det var det enda som var välutrustat på honom som hon sa, han var en jävla egoist, han tänkte bara på sig själv, vad hon kände och ville brydde han sig inte ett dugg om, han gjorde henne illa med sin stora kuk som han inte hade en aning om hur han skulle använda huvudsaken var att han blev tillfredsställd. Den skulle in i hennes fitta till varje pris, hon skrek av smärta.

För att han var så duktig på att knulla, trodde han.

Efter en stund hade Sven-Erik fått nog, han reste sig och gick därifrån, samtidigt var det en av tjejerna som gick, dom stötte ihop utanför.

- Hörde du vad vi pratade om frågade hon när hon kom på att han suttit i grannbåset.

- Va, nää, jooo, ni var inte direkt tystlåtna, det gick inte att undgå.

Dom fortsatte hemåt, dom hade tydligen samma väg.

- Här bor jag sa Sven-Erik, när dom kom hem till där han bodde, vill du följa med in och fortsätta diskussionen ni hade påbörjat. Det kan nog bli intressant.

- Törs jag det frågade tjejen, jag heter förresten Astrid sa hon.

- Kom nu Astrid, själv heter jag Sven-Erik jag är snäll och gör inget som du inte är med på och vill själv. Inte är jag speciellt välutrustad heller om du skulle vara rädd för det.

- Du hörde vad vi pratade om, det var jag som råkade illa ut med den där egoisten. Han som bara var ute efter att knulla. Det var inget som jag vill vara med om igen.

- Så nu tror du att alla av manligt kön är monster med stor kuk.

- Ja något i den stilen.

- Jag har lovat att det inte ska hända något som du inte är med på själv, det löftet ska jag hålla, jag hoppas att du litar på mitt ord.

 

Inne i Sven-Eriks hall tog dom av sig ytterkläderna, då blev han tyst och bara stod och tittade.

- Är det något som är fel undrade Astrid, har du ångrat dig, vill du att jag ska gå igen.

- Fel och fel sa han, jag skulle vilja ompröva mitt löfte, du motsvarar alla mina förväntningar och allt som jag vill att en tjej ska ha. Men jag har lovat, inget som du inte vill själv kommer att hända, det löftet kommer jag inte att bryta.

- Vad har du för förväntningar på en tjej, hur ska hon se ut, hur ska hon vara, berätta för mig.

- Hon ska vara lite kortare än mig, inte ha så stora bröst och inte vara tjock men gärna lite kurvor på dom rätta ställena, blondin eller brunett har ingen betydelse, gärna kortklippt och ingen surpuppa heller, gärna glad och lite sprallig.  Du passar in på alla dom där punkterna när du har kläderna på. Om du törs och vill visa något mer så blir jag glad.

- Kan jag bjuda på något så länge.

- Har du lite vin, jag behöver slappna av lite, jag vet inte riktigt vad jag vill och inte vill, vi kan väl sitta en stund, det pågår ett inbördeskrig inom mig.

Dom satte sig i hans soffa i vardagsrummet bredvid varandra, han lade armen om hennes axlar

- Krama mig lite hårdare det känns så skönt.

- Han kysste henne på halsen, gjorde små figurer med tungan i hennes nacke.

- Herre Gud vad gör du, fortsätt, fortsätt mer, hon tog hans hand till sina bröst, krama, krama där, dom är så där små som du ville.

- Jag har inte en aning om varför jag är så förtjust i små bröst, dina små bröst är precis så som jag vill att bröst ska vara.

Hon hoppade upp och rev av sig alla kläder, nu är striden inom mig avgjord. JAG VILL, JAG VIIILLL. Jag skiter i vad du lovat nu vill jag mer, du har satt igång något inom mig, nu får du se till att fortsätta med det som du påbörjat.

Hon såg till att hans kläder åkte av dom också, nu bryter du inget löfte.

Sven-Erik stirrade, hon hade sådana bröst som han älskade, små konformade spetsiga med en vårta, en stor, på toppen, han sög in hela bröstet i munnen, han sög, masserade med tungan, han fick in ett av hennes små bröst, hela bröstet, i munnen. Det andra kramade han med handen.

- Heliga Guds moder, fortsätt, mer så där, jag exploderar, ser stjärnor, månar och solar, var har du varit i tidigare i mitt liv, var är din säng, var är sovrummet, knulla mig, knulla mig, om du har stor eller liten kuk det skiter jag i bara du ser till att du får in den i min fitta. Det sprutade en massa osammanhängande ord ur hennes mun.

Han började bli lite halvrädd men såg till att dom hamnade i sängen. Hon tog hans hårda styva kuk och runkade den, hon drog tillbaka förhuden så att det nästan gjorde ont, hon höll på så en stund.

- Din kuk är mycket bättre än det där monstret från förra gången, den är lagom stor, min fitta kommer att gilla den om du ser till att få in den i fittan. Den här gången är den redo, mer än redo.

När killarna var redo, kåta, fick dom erektion, kuken blev stor och styv. På tjejerna svullnade blygdläppar och klitoris upp och dom blev våta i fittan som liksom öppnade sig och väntade på killens kuk.

Så var det för dom båda två nu.

Han körde in kuken i hennes vidöppna mycket våta fitta, det var nästan sug i den.

Två kraftiga stötar hann han med så gick hon upp i brygga.

DET GIIICK FÖR HENNE, HON SKREEEK OCH STÖTTE EMOT HON VAR VIIIILLLD. Hon gjorde motjuck så han trodde han skulle förlora sin kamrat. Den klarade sig.

- JAG SPRUTAR DE GÅR FÖR MIG MED. Sven-Erik klämde till för kung och fosterland.

När han sprutade längst in i hennes fitta ända emot livmodern, började hon om, hon fick liksom kramp och kramade hans kuk med sina slidmuskler.

IIIIIAAAAAOOOO!!!! Båda två ropade ut sin lust.

Sedan blev det knäpp tyst, det var bara deras flåsande som hördes.

- När dom fick tillbaka talförmågan frågade han om hon inte knullat på länge, det verkar som om du har mycket att ta igen.

- Som du kanske märkte så var jag inte oskuld, jag har varit tillsammans med ett par tre killar, den senaste var han med monsterkuken, efter det fick jag avsmak för alla killar.

- Har den avsmaken försvunnit nu, det verkar så.

- Det som du låtit mig vara med om dom senaste timmarna har jag aldrig fått vara med om någonsin i hela livet, du har med råge återställt mitt förtroende för det andra könet.

- Kan vi göra det igen tror du frågade hon

- Det är jag säker på, vi ska ta det lite lugnare, prova på lite nya grejor utforska nya saker och ställen. Jag tycker om dina bröst dom är små och söta, har den form och utseende som jag gillar, jag har förstått att du njuter av att jag gillar dina bröst. När jag leker med dom och kramar dom.

Själv tyckte hon brösten var för små, men vad gjorde det, huvudsaken var att Sven-Erik gillade dom och att hon tyckte om det han gjorde med hennes bröst.

- Låt mig visa fler mycket känsliga ställen, har du pillat på dig själv, vet du var du har dina mest känsliga ställen, var dom finns och hur dom fungerar. Brukar du stimulera din klitoris eller G-punkten.

- Klitoris vet jag var den sitter och den pillar jag på ibland, nästan varje dag. G-punkten vet jag inget om. Hon tyckte att det var lite pinsamt att erkänna att hon pillade på klittan och att hon inte visste var G-punkten fanns.

- Får jag visa var den sitter, hur det känns och hur den fungerar.

- Det låter inte som om det var något farligt, gör gärna det, det ser jag fram emot.

- Lova att du slappnar av och låter saker hända, om du inte klarar det så säger du stopp, men vänta med att stoppa, så får du vara med om något fantastiskt.

Medan han pratade så pillade han på hennes klitta med en hand den andra handen kramade han hennes bröst med.

- Får jag slicka dig på och i fittan, tycker du att jag är äcklig då.

- Du har bara gjort sköna saker förut så gärna för mig om du vill det.

Han slickade till på klittan, sög in den i munnen och bet lite försiktigt i den.

Hon kunde inte ligga stilla och tyst längre, hon stönade och flåsade hoppade omkring i sängen, han förde in två fingrar i hennes slida, han pressade in ett finger till, trångt blev det men det gick

Han började gnugga på G-punkten som han hittade utan svårighet.

- Jag kissar i sängen, hör du det, jag kissar i sängen, du har sagt att jag ska slappna av och släppa lös mina känslor, du får skylla dig själv, det är din säng.

- NU, NUUU, JAG KISSAR JÄVLAR VIIILKET SKÖÖÖNT KISSANDE VILKEN FAAAART DET BLEEEV PÅ KISSET, DET SPRUUUTAAAAR.

- Det är inte kiss eller hur, hon luktade och smakade på det som sprutat ur fittan, berätta vad du gjorde och vad det var för något.

- Du fick en fontänorgasm, då sprutar det en vätska ur fittan, det blir så om man stimulerar din G-punkt, den sitter upptill en liten bit in i slidan, känn efter på dig själv med handen, det är ett svampigt lite knottrigt område.

- Kan jag göra det, det känns fel på något vis.

- Gör det får du känna att det känns skönt i stället.

- Du har haft rätt i allt som du sagt förut så jag gör som du säger. Hon hittade G-punkten på sig själv, det är skönt, vad händer om jag fortsätter.

- Du får en fontänorgasm, det går nog inte något mer nu. Du kan göra det när du sitter ensam hemma och har tråkigt någon kväll.

- Det kan jag väl inte göra?

- Varför inte förresten? Det är säkert ingen som tar illa upp om jag gör det skönt för mig själv.

- Nu vill jag att du talar om hur jag ska göra det skönt för dig, ska jag suga av dig.

- Vill du det, har du gjort det någon gång tidigare.

- Nää men jag vill gärna prova, jag tyckte om när du slickade på min fitta, då är det bara rätt att jag suger av dig.

- Jag säger till innan det går för mig så slipper du få satsen i munnen.

- Jag är osäker på om jag inte ska prova det också. Säg till i förväg så får jag se hur jag gör, vad tycker du.

- Svälj, svälj, det är inte farligt för dig och mycket skönt för mig.

Hon sög så hon blev vindögd, det var jätteskönt.

. NU, NU, JAG SPRUTAR, HÖR DU DEEET, HÖR DUUUU.

Hon hörde nog men hon fortsatte att suga, hon svalde varenda droppe.

- Det där var inte farligt, inte äckligt heller. Jag har gjort så mycket som jag aldrig gjort förut, fått uppleva så många nya sköna saker. Var det bra för dig.

- Om du bara visste, vi passar så bra för varandra, vi har provat på så många nya saker sådant som vi inte hade en aning om att de fanns eller att man kunde göra så.

- Det här hade jag ingen aning om när jag satt där på caféet med min torra bulle jag hade aldrig varit där tidigare, inte försökte jag lyssna på er heller, så hörde jag hur du berättade om han med monsterkuken, att det var du visste jag ju inte, det som gjorde det hela så intressant var att ni tydligen inte var så förtjusta i stora kukar, ingen av er.

- Jag blev glad själv är jag inte särskilt välutrustad som du kanske märkt.

- Skärp dig du har en perfekt kuk som du vet hur du ska använda, jag har inte knullat så mycket och har inte så stor erfarenhet men det som jag fått upplev tillsammans med dig slår med hästlängder alla tidigare knull jag varit med om.

- Du måste lova mig att det inte är sista gången, du har visat mig en massa nytt och mycket skönt, det får inte vara slut nu.

- Astrid, Astrid, du har upplevt mig som mycket erfaren. Jag har nog bara knullat ungefär lika mycket som du. Men jag är bra på att lyssna och läsa av dina signaler.

- Det allra viktigaste som jag lärt mig är att när du njuter så får jag njuta lika mycket.

- DELAD GLÄDJE ÄR DUBBEL GLÄDJE.

 

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.