Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

29/10, 2020 kl. 09:57, av Mollegubben

I väktarens våld

En sen kväll på jobbet blir Johan påkommen av väktaren, som utnyttar sin nyfunna maktposition.

Tröttheten hade börjat smyga sig på någon timme tidigare men Johan kämpade på ändå. Projektmålen som skulle uppnås var hårt satta, svåra att uppnå, men ändock en kul utmaning. Klockan närmade sig åtta på kvällen och han bestämmer sig för att avsluta dagens långa arbete. Han stänger ner de program som är uppe på datorn. Inleder det tidsödande arbetet med att spara modellerna han hade arbetat med. Under tiden som datorn arbetar med att föra över informationen till servern och kontrollera alla attribut, så öppnar Johan upp sin mobil. Inga nya mail eller meddelanden. Han startar webbläsaren för att kolla nyheterna, men upptäcker en bekant textrad under en av de dolda flikarna. 

 

Det rycker till i kuken och han klickar på fliken. En bild på en kvinna med naken överkropp dyker upp. Hon ler in i kameran samtidigt som hon med en hand under vardera bröst håller upp sina tunga bröst. Johan kan inte låta bli att klicka vidare. Fler kvinnor i varierande poser. Nakna bröst. Blottade könsorgan. Kuken svullnar alltmer innanför Johans byxor och han får rätta till ståndet så att det inte spänner alltför obehagligt. Beröringen genom tyget stimulerar tillräckligt för att Johan ska stöna tyst inombords. Han behöver verkligen tömma tänker han och inser att det var tre dagar sedan sist. Kanske han ska försöka förföra sin fru ikväll trots att det är tisdagskväll. 

 

Han klämmer oroligt på ståndet genom byxorna och klickar vidare på telefonen. Bilder på ensamma kvinnor ersätts av kvinnor med stora kukar framför sig. Kraftfulla stånd som sugs. Sperma som sprutas över bröst och ansikte. Johans fokus ligger lika mycket på de stora kukarna som på brösten. Han börjar bli riktigt kåt och funderar allvarligt på att gå in på en toalett och runka. 

 

Ett plingande felmeddelande dyker upp på datorskärmen och svärande lägger han ner telefonen. Han läser felmeddelandets text, försöker tolka innebörden för att hitta en lösning. Hans koncentration byter fokus från porr till teknik, men ståndet ligger ändå kvar och pockar på uppmärksamheten i bakgrunden. 

 

Ett dovt morrande läte skrämmer honom plötsligt och han tittar skämt upp mot dörren. En stor schäferhund står och stirrar stint på honom med blottade tänder. Johans hjärta hoppar nästan över ett slag och han åker omedveten bakåt med stolen så att den slår in i en bokhylla. Situationen pågår säkert bara några få sekunder, men det känns som en evighet i Johans värld. Sedan hör han tunga steg och rasslet av nycklar sekunden innan en stor säkerhetsvakt uppenbarar sig vid sidan om hunden. Vakten klappar hunden över sidan och ger den ett ohörbart kommando. Omedelbart sätter sig hunden ner och ser plötsligt mycket snällare ut. Den slickar sig nöjt om munnen och svansen sveper fram och tillbaka över golvet bakom den. 

 

”Jaha”, mullrar den kraftiga mannen och tar ett steg in i Johans rum. ”Övertidsarbete måste anmälas till bevakningscentralen. Det borde du veta!”

”Ja, jag…”, börjar Johan men avbryts genast.

”Så varför har du inte gjort det då?”, säger han i hård ton.

Vakter tar ytterligare ett par steg in i rummet. Hunden sitter lydigt kvar på sin plats. 

 

”Jag insåg inte att klockan blivit så mycket. Skulle precis stänga av och gå hem, men det strular lite med spaningen här och…”

Johan vänder sig mot datorskärmen och tar tag i musen. 

”Jag ska bara avsluta här lite snabbt.”

”Jaha, du!” Rösten som tycks komma från djupet av en avgrund är anklagande hård. ”Jobbar sent säger du. Ja ja, jag ser nog vad du håller på med egentligen", mullrar han vidare. 

 

Johan som först är oförstående till hans kommentar inser sedan sitt misstag. På skrivbordet ligger telefonen uppåt med lysande skärm. Bilden som nästan helt fyller den 5 tum stora kristallklara skärmen visar i huvudsak en stor ådrig kuk. Endast i ena bildkanten kan man se ett par läppar som  verkar kyssa precis bara toppen på ollonet. Reflexmässigt tar Johan tag i telefonen och trycker på avstängningsknappen så att skärmen slocknar. Rodnande ser han upp på vakten och mumlar ett förlåt. 

 

"Du är visst en riktigt olydig pojk, du. Inte bara att du missköter rutinerna så att andra kan inte sköta sitt jobb ordentligt, dessutom missköter du ditt eget jobb. Sitter här på kvällarna och kostar företaget en massa pengar samtidigt som du surfar runt på porr. Vad tror du din chef skulle säga om det, va?"

 

"Nej, jag... nej... det är inte..." stammar Johan fram men tystnar när vakten långsamt vänder sig om. Han tar ett par steg mot dörren.

"Spike! Vakta!", Säger han med bestämd men vänlig röst och ger sedan hunden något från en ficka som den glupskt tuggar i sig. 

Sedan stänger vakten dörren och närmar sig Johan igen med långsamma steg. Johan sitter tyst på sin kontorsstol men vågar knappt möta vaktens blick som närmar sig. Han stannar ett par steg från honom. När Johan kastar en blick uppåt så ser han en namnbricka med fyra präglade bokstäver. "SVEN"

 

Stämningen var plötsligt mycket konstig i rummet. Tankarna snurrade i Johans huvud. Hade han problem nu? Skulle vakten verkligen berätta för hans chef? Varför beter sig vakten så konstigt? Och varför känner han sig plötligt så underlägsen? Han är ju en hyfsat framgångsrik person med en ledande position. Han hanterar konflikter mellan medarbetare. Styr en stor grupp medarbetare både tekniskt och tidsmässigt dagligen. 

 

"Nu gör vi så här", säger Sven och bryter den nästan minutlånga tystnaden. Han sätter ner tummarna innanför sitt bälte, vilket gör att hans gestalt ser ännu större. Han tycks nu torna upp sig som en jätte framför den sittande Johan. 

"Eftersom du tycks gilla rejäla stakar så ska du få smaka på en. Egentligen borde jag straffa dig lite också men jag känner mig snäll och på gott humör idag så jag låter dig slippa undan enkelt."

Sven börjar fingra på sitt bälte och det grova spännet klirrar lite när det släpper taget om läderremmen. 

"Gör du ett bra jobb så kommer jag att glömma vad jag sett här ikväll och inte meddela din chef."

Hans tjocka fingrar knäpper upp den översta knappen i de grova, mörkgrå byxorna. Ett rivande ljud skär genom rummet när blixtlåset i gylfen dras ned. 

"Jag gör egentligen fel när jag underlåter att rapportera det här, men du verkar vara en juste och förståndig kille, så du förstår nog när du gjort fel. Och förstår att man måste ta konsekvensen av sina misstag.”

 

Byxorna delar på sig och flikarna faller tungt åt sidan av tyngden av de attiraljer som sitter fast i bältet. Johan sitter stilla alldeles tyst. Bara betraktar hur Sven långsamt och metodiskt, med den malande pragmatiska rösten som kuliss, ser till att ett grovt könsorgan till sist faller ur ett par svarta boxershorts. Kuken ser lite svullen ut, men inte på långa vägar i stånd. Ollonet ligger fortfarande gömt innanför förhuden. 

 

"Seså, sätt igång nu, pojk!" beordrar Sven honom. "Jag har inte hela kvällen på mig. Jag har mer kvar att beta av på min rond innan jag får kvällsmat."

Johan rör lite oroligt på sig i stolen, som om han inte vet hur han ska bete sig. Han gör dock ingen ansats att uppfylla Svens order. 

"Kom igen nu grabben. Gör som jag säger! Jag vet ju att du vill. Och du vill ju inte att jag rapporterar in vad jag sett ikväll eller hur?”

 

Johans tankar rusar vidare. Han har trots allt fantiserat om det manliga könsorganet. Mer och mer på senare tid. Hans fascination har växt över tid, kanske till följd av en del porrsurfande. Synen av en hård, sprutande kuk har flera gånger fått honom sprutklar själv. Och nu sitter han här med en stor kuk framför sig.

 

"Men det var då själva fan!", utbrister Sven otåligt. "Hur ska du ha det?"

Som i trans lyfter Johan handen långsamt och tar tag om kuken. Lyfter den lite och känner på dess tyngd. Nästan genast börjar den fyllas med mer blod. Han runkar den växande staken med mjuka rörelser och det tar inte lång tid innan den står i fullt stånd med blottat ollon. Sven grymtar dovt.

"Ah, så ja", manar han på belåtet. 

 

Sven tar några stapplande steg för att komma lite närmre, vilket får till följd att byxorna rasar ner med en tung duns i golvet. Han drar ner boxerkalsongerna ytterligare så att en stor pung faller ut. Han är helt rakad runt könsorganet, vilket gör att kuken ser ännu större ut än vad den är. Johan bedömer ändå att den är ett par-tre centimeter längre än hans egna 17 centimeter. Och även några centimeter grövre. Pungkulorna hänger tunga, nästan som två golfbollar, i den rynkiga påsen. 

 

Det glansiga och tjocka ollonet är nu endast 30 centimeter från Johans ansikte. Han vet vad Sven förväntar sig när hans höfter skjuts fram några centimeter till. Med försiktighet närmar han sig lemmen i handen. Doften av manligt kön är nu påtaglig. Johan inser samtidigt att hans egen kuk spänner innanför byxorna. Också han är stenhård. Även om Sven har drivit på och hotat, så inser Johan att han vill detta. En fantasi är på väg att gå i uppfyllelse, och Johan känner sig sprängkåt. Egentligen så skulle han vilja plocka fram sin egen kuk och runka, men han vågar inte riktigt. Dessutom anar han att Sven inte skulle låta honom göra det utan hans tillåtelse. 

 

Ollonet träffar Johans läppar och han särar lite på dem. Sträcker fram tungan och känner på den mjuka ytan. Försiktigt provar han sig fram. Läpparna och tungan känner och smeker. Utforskar okänd mark. Sedan börjar han suga lite. Johan vet ju precis hur han vill ha det när han själv blir avsugen, och nu börjar han försöka efterlikna det. Han märker direkt att det faller i god jord. Sven stönar nöjt när Johan suger samtidigt som han låter sin tunga vispa om ollonet. Handen om kukroten runkar metodiskt och lugnt. Emellanåt låter han handen glida ner till pungen där mjuka smekningar ytterligare förhöjer njutningen för Sven. 

 

Johan fortsätter att stimulera den grova staken under flera minuter och känner hela tiden hur små droppar av försats sipprar fram. Till sist märker han hur Svens andning blir tyngre. Den stora staken blir om möjligt ännu hårdare och större. Ett dovt brummande stön från Sven hörs när hans orgasm briserar. Snabbt rycker Johan undan lemmen från sin mun och riktar den åt sidan. Runkande tar han Sven genom en kraftig orgasm som skickar tjocka strålar med gubbsperma över rummet.  Johan tänker inte på att räkna men ett flertal riktigt långa sprut, följs av några lite kortare, för att sedan bara rinnande pumpas ur ollonet. 

 

"Hrmf", grymtar Sven och backar ett steg. Johan släpper kuken som tappat lite av sin hårdhet, men den är fortfarande riktigt stor. Sven bökar med visst besvär ner kuken i kalsongerna och drar sedan upp byxorna. Johan ser hur droppar av sperma träffat hans byxor och en lite länge sträng har landat på hans blå skjorta. Resten av Svens sats ligger på golvet och på Johans skrivbord där några dokument redan sugit upp vätskan så att mörkare fläckar syns över dess yta. 

 

"Nästa gång får du ta det i munnen istället, så blir det inte så jävla mycket att städa, grabben." Han skattar mullrande åt sin egen kommentar innan han öppnar dörren. Hunden sitter lydigt kvar på sin plats och viftar på svansen när hans husse kommer ut. 

 

Det blir inget av med att förföra sin fru den kvällen för Johan. Istället följer han vaktens förslag som han ger Johan innan han lämnar rummet och stänger dörren.

”Jag stänger om mig så kan du åtgärda den där bulan du har i byxorna. Jag har tyvärr inte tid att hjälpa dig, måste vidare. Vi får väl se om vi kan hjälpas åt nästa gång.”

 

Stegen i korridoren har precis tystnat när Johan sliter upp sina byxor och bänder fram sitt stenhårda stånd. Smaken av Svens kuk och sperma dröjer sig kvar i munnen och han behöver mindre än en minut på sig innan han stönande tömmer sig över de redan förstörda dokumenten på skrivbordet. Med tankarna på vad och hur Sven menar med nästa gång, trycker han ner sitt halvstånd i kalsongerna, stänger av datorn och går hem.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.