Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

1/11, 2020 kl. 23:19, av Mollegubben

De mjölkstinna brösten - En salig blandning

Del 3 av 3 i serien De mjölkstinna brösten

En sista kväll på konferensen spenderas på Mattias stora hotellrum. En kväll fylld av förbjuden njutning.

Efter ännu ett givande konferenspass som hade avslutats senare än planerat och inneburit att de var tvungna att skjuta på middagen en halvtimme så sammanfattade Mattias dagen. Lena tänkte generat på anledningen till att de blivit sena. Men hon kände sig ändå fantastisk tillfreds. Trött i huvudet, men avslappnad i kroppen och utan den molande värken i brösten. Så medan många drog sig till baren eller spat så gick Lena upp till sitt rum för att vila en stund innan maten. Hon var verkligen inte van vid att prestera på denna nivån efter en tids föräldraledighet och behövde verkligen en stunds avkoppling.

 

När hon kom upp på rummet fann hon det välstädat och fräscht och på den bäddade sängen låg ett vitt kuvert märkt med enbart hennes förnamn. Oförstående och nyfiken sprättade hon upp det och vecklade ut pappret som hon fann i det.

 

”Vänligen infinn dig i rum 1010 ikväll klockan 21:30 för din kvällsbehandling. Vänliga hälsningar Mattias.”

 

Det sög till i maggropen och hon kände hur kinderna blossade upp. Visst att hon redan gjort en massa saker som inte på långa vägar var okej för en gift kvinna. Men det var ju i desperation som övergått i något annat. En händelse som utlösts spontant i stunden. Men detta var ju något annat. Hon förstod ju vad han var ute efter. Och hon visste att hon inte skulle kunna stå emot. Hon bestämde sig för att meddela honom så diskret som hon kunde under kvällens middag att hon inte behövde hans hjälp ikväll. Eller mer över huvud taget. Det var ju dags för hemfärd efter lunch dagen efter, så det borde hon klara.

 

Några timmar senare stod Lena utanför rum 1010 med bultande hjärta. Hennes plan hade misslyckats. Mattias hade knappt lyssnat på henne och hade endast avfärdat hennes argument med en viftning innan han bestämt sa åt henne att dyka upp på utsatt tid. Hans sätt hade varit väldigt bestämt och hans sätt att uttrycka sig gav inget utrymme för förhandling. Vid det tillfället hade han visat upp de egenskaper som gjort honom till en både beundrad och fruktad ledare. 

 

Mattias öppnade dörren iförd en tajt vit t-shirt och ett par mjuka linnebyxor.

”Bra! Kom in”, sa han och vände sig om och gick in i hotellrummet.

 

När Lena kom in så gapade hon bara först. Det var inget hotellrum. Det var en mindre svit. Mattias, som stod vid ett mindre bort och hällde upp ett glas champagne, noterade hennes reaktion och log ett snett leende.

”Jag brukar inte bo så här, men just ikväll så uppgraderade jag. För din skull. Jag tänkte att vi behövde lite mer plats.”

 

Han kom fram med ett fyllt glas åt henne.

”Varsågod, badkaret är fyllt åt dig där inne. Slå dig ner i det och njut en stund av värmen och champagnen. Jag ska förbereda lite här inne.”


Förvirrat gjorde hon som han sa och gick in i badrummet. Det vanliga badkaret som hon var van vid var här ersatt med en större bubbelpool med plats för minst fyra personer. Hela badrummet var stort och lyxigt. Hon drog av sig alla kläder och sjönk ner i det varma vattnet.

 

Efter tio minuter kom Mattias in iklädd en stor frottérock.

”Har du det bra?”

”Mmm, mycket”, svarade hon och tog en njutningsfylld klunk av den exklusiva drycken.

Han fyllde på glaset, och trots att hon kände sig berusad så tackade hon inte nej. Efter att han ställt undan flaskan så knäppte han långsamt upp rockens skärp medan han betraktade henne. Hon såg tillbaka, kunde inte låta bli att se på när hans kropp blottades. En ofrivillig flämtning for över hennes läppar när rocken föll till golvet och hon såg att han var helt naken under. Penisen hängde tung i en mjuk båge neråt, blodfylld men inte i fullt stånd.

 

Han klev ner i poolen med ett glas i handen och skålade med hennes efter att ha slagit sig ner. De satt en stund och sippade på sina glas, och småpratade om dagen som om det faktum att de satt nakna tillsammans i en pool inte existerade. Som om det var helt okej att två personer som var gifta på annat håll satt umgicks på detta sätt.

 

Mattias ställde ner sitt tomma glas och såg intensivt på henne.

”Okej, då är det dags för din behandling”, konstaterade han lugnt och sakligt, dock med en viss grumlighet i rösten.

”Nej, jag vet inte om…”

”Kom hit och sätt dig framför mig med ryggen emot mig. Seså, kom nu!” sa han och ignorerade hennes lama protest.

 

Lena lydde ytan vidare protester. Det var absolut ingen kris. Visst kunde hon känna att det var dags att tömma brösten, men det var inte i närheten av tidigare spänningar. Men Mattias bestämda sätt fick henne att lyda.

 

När hon var på plats framför honom så omfamnade han henne genast. Han hummade nöjt och greppade brösten i varsin hand. Liksom kände mjukt och vägde dem i händerna där de hängde halvt ovanför vattenytan. En skön behaglig känsla spred sig genast i hennes kropp, och avslappningen infann sig när han mjukt började massera brösten. Hon lutade sig mer tillbaka och kände hans hårdhet mot ryggen. En flyktig tanke om att hon visste att hon skulle vara tvungen att ge den behandling också lite senare snurrade förbi men försvann snabbt i avslappningens dimma.

 

Mattias stora händer roterade och tryckte mjukt på brösten kompletterat med ett försiktigt kramande ibland. Lena slöt ögonen och njöt och sjönk ner något i vattnet så att endast huvudet var över ytan.

 

Efter en stund bytte han metod och greppade ett av brösten med båda händerna. Med ett fast tag om vardera sida om bröstet började han längst in för att långsamt med ett försiktigt tryck smeka framåt, utåt mot bröstvårtan. Om och om igen upprepade han sina smekningar. Sedan bytte han bröst och upprepade samma sak på det vänstra bröstet.

 

Lena kände hur det började spänna aningen i brösten, som om de gjorde sig redo att leverera mjölk. Växlande mellan brösten med någon minuts mellanrum fortsatte han sin behandling tills hon kände att något släppte lite.

”Nu börjar du bli redo”, viskade han. ”Titta så vackert.”

 

Hon tittade ner i vattnet och såg en mjölkvit dimma i vattnet sprida sig från bröstvårtorna när de läckte bröstmjölk ut i poolens varma vatten.

 

”Kom!” hans röst var hes och grumlig när han reste sig upp.

Lena vände sig om och såg upp på honom när han klev ur. Den stora lemmen som vajande stenhård och den solbrända vältrimmade kroppen fick henne att flämta av upphetsning. Hans massage hade gjort henne redo för att tömmas, men även mer än redo för att ta emot honom i sig.

 

Lena stannade upp ute i det stora sovrummet. Rummet belystes endast av ett flertal ljus, både i kandelabrar och mindre värmeljus. Och mitt på golvet hade Mattias lagt ut handdukar, lakan och kuddar så att en stor bädd bildades. Han ledde henne dit och lade sig själv sedan ner på rygg.

”Kom!” väste han.

Hon kröp ner till honom och tog genast den stora lemmen i sin hand och gav den en mjuk kram. Långsamt böjde hon sig ner för att ta honom i munnen. Hon längtade och hade nästan glömt spänningen i brösten, även om hon kände hur det läckte ur dem av sig själv.

 

Han lät henne ge ollonet en sugande kyss och skaftet en mjuk smekning innan han avbröt henne.

”Nej, inte än. Kom hit! Sätt dig över mig.”

Herregud, vad var han gjord av denna man, tänkte hon. Vilken man skulle kunna stå emot en kvinna som efter ett långt förspel började suga hans kuk? Tydligen denna man.

 

Lena satte sig gränsle över honom som om hon skulle rida, men han drog henne lite närmre sig. Han drog henne till sig så att de stora brösten hamnade i hans ansikte. En hård bröstvårta försvann in i hans mun och han sög sig fast. Genast började mjölken flöda. Hans förberedelse i badet hade gjort dem klara för mjölkning. Mattias sög, och lät all mjölk som flödade in i munnen rinna ut ur mungiporna så att en strid ström av den vita vätskan rann över hans kinder och hals och ner på underlaget.

 

Efter någon minut pausade han för att hämta andan och växlade sedan bröst. Det andra bröstet var lika villigt att lämna ifrån sig den näringsrika vätskan. Ännu mer mjölk rann ner över hans ansikte och ner på underlaget. Sedan en andhämtning och byte av bröst. Lena njöt av munnen om bröstvårtorna och känslan av en avspänning långsamt komma smygande. Till en början tänkte hon knappt på det men snart kände hon hur Mattias hårda lem petade henne på rumpan när det ryckte i den.

 

Lena drog sig något bakåt med rumpan och tryckte sig lite mot det som pockande på uppmärksamhet. Lemmen lade sig i stjärtskåran och hon tryckte sig ytterligare lite bakåt och lät den glida lite mellan hennes mjuka skinkor genom att hon försiktigt rörde sig fram och tillbaka, upp och ner. Mattias hummade nöjt med munnen full av bröst och mjölk.

 

Försatsen började flöda och smorde in skåran vilket gjorde att det gled allt mjukare. Det Lena gjorde var en ny upplevelse. Aldrig hade hon känt något glida mellan skinkorna så, och hon tyckte faktiskt att det var ganska härligt sexigt. Kuken spändes verkligen in mellan skinkorna eftersom ståndet naturligt strävade upp mot hans mage

 

I en något oförsiktig rörelse så gled kuken dock ur och landade med ett smack på Mattias mage. Lena satte sig då ner på den, vilket genast var ännu skönare. Nu gled lemmen mellan de redan genomfuktiga blygdläpparna istället och stimulerade hennes klitoris på ett härligt sätt. Hon rörde sig gungande fram och tillbaka, samtidigt som Mattias fortsatte att mjölka henne. Det blev dock snart olidligt. Redan när de lade sig ner på golvet så hade hon ju varit redo att få honom i sig, så nu när spänningen i brösten nästan släppt helt så skakade hon av upphetsning.

 

Lena lyfte lite på höfterna, sökte med underlivet över ståndet som pressades upp mot det. Ollonet gled in mellan blygdläpparna och långsamt penetrerades hon av den grova lemmen. Mattias stönade med munnen full av bröstvårta för att i nästa sekund hosta till så att mjölken skvätte. Hon väntade ut honom och satt still med kuken djupt begravd i fittan. Den var inte lätt då kroppens instinkt försökte få till en rörelse så att kuken stimulerades för att få den att tömma sin last i henne.

 

Så fort han slutat hosta och hämtat andan så började hon dock rida. Och det var inte läge att börja lugnt. Hon var närmast desperat efter stimulans nu. Hennes kropp skrek efter en orgasm, verkligen krävde en. Med händerna på hans starka bröst satte hon sig upp och rörde sig snabbt. När han inte längre hade tillgång till brösten med munnen så greppade han istället om hennes breda höfter. Hans blick var dock för det mesta fastnaglad vid de gungande brösten.

 

Det var inte mycket som krävdes innan den efterlängtade orgasmen briserade i kroppen på Lena. Hon flämtade till, drog kraftigt efter andan och stelnade till för ett par sekunder innan kroppen skakade i små ryckiga rörelser när hon nådde klimax i en rungande orgasm. Naglarna grävde sig in i Mattias bröst medan han nöjt betraktade den vackra synen av en sexig kvinna som njöt av hans kuk. Han gjorde samtidigt sitt bästa för att hålla inne sin egen orgasm, vilket inte var helt utan ansträngning. Han hade nämligen andra planer för sin egen orgasm.

 

Så fort Lena lugnat ner sig vräkte han av henne och fick ner henne på rygg. Sedan klev han upp över hennes mage. Lena som fortfarande var tagen av orgasmen lät honom göra som han ville och låg passivt när han lade sin lem på plats mellan brösten och tryckte ihop dem runt den.

 

”Aaahhh”, väste han när han började knulla de stora brösten. Svett och försats blandades och skapade ett fint glidmedel till den stötande kuken. Han försökte behärska sig och ta det lugnt samtidigt som han mjukt kramade brösten. Det här hade han sett fram emot länge och snart uppfylldes hela hans fantasi när mjölken började rinna under hans knådande händer. Rännilar av vit mjölk rann åt alla håll och kanter över de spända, mjölkstinna brösten. Bröst som hade ett fint nätverk av ljust blåa ytliga blodådror synliga precis under huden på sina ställen. Bröst med stora knottriga vårtgårdar och hallonstora, hårda bröstvårtor.

 

Precis som när Lena äntligen blev fylld av hans kuk så klarade inte Mattias heller situationen så länge. Allt för tidigt, men utan att kunna hålla emot, så kom han. Lena kände och såg vad som skulle hända några sekunder innan det hände och hon förberedde sig på sitt livs första bröstsprut. Det var något hon aldrig trott hon skulle vara med om och något hon förknippade med äckliga porrfilmer. Men nu när hon låg där med en sprutklar kuk mellan brösten så var det enbart sexigt och upphetsande. Hon såg upp på mannen vars muskler var så spända att varenda kontur av den vältränade kroppen vackert mejslades fram i den dämpade belysningen från ljusen i rummet.

 

En hård stråle träffade henne på halsen och under hakan. Mattias stönade och tömde sig i sprut efter sprut mellan brösten och den varma vita säden blandades med den varma vita mjölken. En salig blandning av de vätskor som först startade livet inne i kvinnan och sedan tog det vidare i livet utanför.

 

Mattias frustade till i en skakning som genomfor hans kropp och drog sig sedan tillbaka så att kuken gled ur den kladdiga klyftan. Kuken var fortfarande ganska hård och pekade svajande och kladdig nästan rakt ut. Han lade sina händer på brösten och smekte dem med mjukt kramande händer. Sperman och mjölken smetades ut över hela hennes barm alltmedan Mattias glodde med febrig blick. Lena kände sig härligt tillfredsställd, och nöjd över att ha kunnat ge den starka, snygga mannen - sin chef - sådan njutning.

 

Efter ett tag verkade Mattias nöjd och klev av henne. Han bjöd henne handen och hjälpte henne upp från golvet. På ostadiga ben lär hon sig ledas in i duschen där hon ställdes under de varma vattenstrålarna. Deras gemensamma safter sköljdes av hennes kropp, alltmedan Mattias smekandes tvättade henne mjukt och ömt. Han schamponerade hennes hår och tvålade in hennes kropp och Lena lät sig passivt renas av honom. Efter att all schampo, balsam och tvål var avsköljd så öppnade hon ögonen och såg på honom. Hans sexiga kropp, varma blick och återigen hårda kuk.

 

Plötsligt vällde en våg av känslor upp i kroppen. Attraktionen till Mattias som en het kärna i magen, tanken på hennes älskade man som en varm filt i hjärtat och insikten kring vad hon gjort de senaste dagarna som en kall insikt i hjärnan. Tårarna började rinna och hennes huvud sjönk långsamt ner. Det var som om benen plötsligt inte bar henne och hon svajade till. En tyst gråt, mild i sitt uttryck men stormande på insidan.

 

Mattias tog tag i henne och stöttade när benen svek. Han torkade henne och ledde henne till sängen där hon lät sig bäddas ner. Tårarna rann fortfarande i ett stilla regn när hon somnade.

 

Epilog

Tre månader senare

Lena klev in på sitt sedan två veckor tillbaka nya kontorsrum. Hon hade fortfarande inte vant sig vid dess storlek och fantastiska utsikt över stan. Hon slog sig ner bakom sitt välstädade skrivbord och fastnade med blicken långt i fjärran ut genom fönstret. Omorganisationen som följde efter att Mattias blivit befordrad och flyttat till New York kontoret hade resulterat i att Lena även hon blivit erbjuden en ny tjänst, flera steg upp i hierarkin. Hon visste inte om Mattias hade haft ett finger med i spelet men hon misstänkte starkt att så var fallet.


Den där natten för tre månader sedan hade varit sista gången hon pratade med honom. På morgonen hade hon vaknat upp ensam i den stora sviten och funnit att alla sina kläder, väskor och toalettsaker från hennes eget rum låg prydligt uppställda i hallen.

 

Väl nere på konferensen igen hade hon fått reda på att Mattias varit tvungen att åka iväg på ett akut ärende i företaget. Hon hade inte vetat om hon skulle vara besviken eller lättad över att inte få träffa och prata med honom.

 

Det hade inte dröjt många veckor efter det förrän hennes närmsta chef hade kallat in henne på ett möte mitt i sin föräldraledighet. Det var då hon hade blivit informerad om omorganisationen och blivit erbjuden den fina tjänst som hon nu besatte. Hon hade självklart blivit smickrad men också tveksam och orolig eftersom tjänsten skulle tillsättas omedelbart. Hennes man hade dock stöttat henne fint och styrt om sin egen vardag och tagit över föräldraledigheten tidigare än planerat.

 

Det enda tecknet från Mattias var den stora bukett blommor som stått på hennes nya kontor första dagen på nya jobbet. På ett litet handskrivet kort stod det kort: ”Förlåt! Lycka till med ditt nya jobb. /M”.

 

Lena och hennes man hade långsamt börjat hitta tillbaka till intimiteten. Mycket tack vare Lenas initiativ som verkligen ansträngt sig. Hon klädde sig sexigt för honom. Gav honom avsugningar i duschen. Hade bokat barnvakt och en weekend i storstan där de haft sex flera gånger i en stor mjuk hotellsäng. Så långsamt hade hennes man verkat återfå åtrån till henne. Gett henne några underbara orgasmer med tungan. Tagit initiativ till sex i vardagen när lille William låg och sov.

 

Lena vaknade från hennes dagdrömmar och koncentrerade sig på inkorgen. Hon öppnade kuvertet från reseavdelningen och tog upp dokumenten med bokningen på flyg och boende till New York två månader senare. I hennes nya roll ingick att delta på vissa globala ledningsmöten några gånger om året och det kommande mötet skulle hållas på New York kontoret. Kontoret där Mattias var högsta chef.

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Herr_roald

Läcker, och vilken cliffhanger.....

5/11, 2020 kl. 15:30