Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/12, 2020 kl. 15:15, av Evasman

Framme på ”vuxen” hotellet

Del 2 av 6 i serien Greklandsemester med överraskning

Framme på hotellet uppenbarar sig en form av erotisk atmosfär med intressanta gäster.

Dagen efter bokningen hade jag googlat hotellet, ett ganska nytt design hotel fyrstjärningt med strandläge och fantastikt poolområde. Fann sen inlägg på TripAdvisor där gäster skrivit "även om just vårat fina hotel nte är ett uttalat swingerhotel så finns det gäster som kan vara lite överintima runt poolen, gäster som smitit in från grannhotellet som är ett swinger hotel. Blir man avskräckt av det skall man boka ett annat hotel. Vidare stod det att Hotellet bredvid är däremot ett Swinger hotel och det blir då naturligt att swingerpar som inte får plats där bokar så nära som möjligt. Googlade också efter bilder på hotellet bredvid och fann då precis vad jag fantiserade om, poolområde med par som låg nakna och solade, kvinnor som satt topless i poollbaren, några festbilder från vad som såg ut som nattklubb, lingerie night var bilderna märkta med, det här blir bara bättre och bättre tänkte jag.

Mmm tänkte jag , det här kommer bli spännande. Berättade inget för Eva utan tänkte det får bli en överraskning

kl 0600 är taxin framkörd och vi åker mot Arlanda.

Fem timmar senare står vi vid check in på vårt hotel. LIka fint som på nätet. I recepitonen togs vi emot av en trevlig värdinna somhäslade oss välkomna och berättade om alla faciliteter som fanns på hotellet. Vårt rum låg på bottenvåningen mot poolområdet med havet i bakrgrunden.

På terassen fanns ett bord och två stolar samt vå sköna solbäddar med riktiga madrasser.

I rummet var det en stor dubbelsäng, ganska hög med en galler sänggavel.

Färgerna gick i ljust blandat med medelhavs blått. Toaletten var rymlig med separat badkar och dush och helkaklat mosaik i vitt och grått.

O vad härligt utbrast Eva när vi kom in i rummet och slängde sig på sängen. Vad skönt det skall bli älskling sa Eva. Titta här vilket fint badrum.

Jag tittade i minibaren och såg att det var välfyllt med vin, sprit och vin.

Se här sa jag, en flaska kyld bubbel coh två glas, welcome dear Mr & Mrs, weclome to our hotel we hope you will enjoy your stayoing with us and please call us for any service needed.

jag måste byta om sa Eva och slängde av sig kläderna, när hon stod naken gick jag fram och kramade om henne, inte så bråttom nu älskling, vi tar et glas först.

Eva la sig villigt ner på sängen coh tog emot glaset, skål älskling. Vi båda njöt av första timmarna nu, så härligt med en lång helg.

Eva låg på rygg i sängen och jag kund einte låta bli att se på hennes nyrakade mus, en fin triangel var kvar och sen lent runt läpparna.

La mig bredvid och vi sippad på bublet. Började känna mig kåt och hur kuken växte. La enhand på Evas mage och började smeka lätt, över brösten, halsen och ner mot musen.

mmm sa Eva så skönt, fortsatte smeka runt musen och känna lite i skåran som nu var våt.

Så skön du är älskling viskade jag smatidigt som jag började pulla lite, såg hur Eva särade på benenn och lät mig få tillträde till hela musen. Förde in ett finger och ett till och juckade, Eva kved och jag kysste henne samtidigt som jag kände hennes hand runt min hårda kuk.

Eva smårunka kuken samtidigt som jag pullade där Eva låg med särade ben.

Kan du inte suga lite sa jag, absolut sa eva och förde ner hennes ansikte mot kuken samtidigt som jag tog tag i stjärten och vi kom i en 69a.

Särade hennes läppar och slickade hennes våta fitta samtidigt som Eva sög oc runkade. Tittade då coh dåmellan benen och njöt av att se min kuk glida in och ut ur Evas mun. så skönt tänkte jag. 

Sträckte mig efter mobilen som låg på sängbordet.......tog en två bilder av Evas fina mus, vad gör du älskling sa Eva, din underbara mus måste dokumenteras sa jag...mmm gör det sa Eva och sög djupare. VI har en överenskommelse att bilder är OK utan ansikte.

Rullade av Eva så hon hamnade på rygg bredvid.

Ställde mig upp mellan hennes ben, särade dem och förde kuken mot springan, ja knulla mi gnu älskling, knulla mig hårt nu.

Kände hur kuken gled in i Evas våta varma tajta fitta. När jag kommit in helt drog Eva upp benen, knulla mig nu väste hon och jag började jucka hårdare och hårdare.....

Plötsligt hördes ett krash från altanen och jag tittade upp, där stod en man och såg på som snabtt gick iväg, så ut som hotelpersonal.

Vad var det sa Eva, det var nån som tjuvtitade sa jag samtidigt som jag gick mot den halv öppna altan dörren....
 

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.