Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

3/12, 2020 kl. 15:15, av Evasman

Toyboys vid poolen

Del 3 av 6 i serien Greklandsemester med överraskning

Vid poolen ligger trevliga par i dubbelsolbäddarna, medelålders vackra kvinnor toppless med lätt särade ben och ständigt leende mot dom vältränade servitörerna, erbjuder dom mer än drinkar ? Är det här innebörden av VuxenHotel

Jag lindade badhandduken snabbt om midjan och sprang ut på altanen och sprang ut i gången och såg hur en mörk man klädd i hotellets kläder springandes mot hotellet, att döma av dom lätta löparstegen var han nog ung tänkte jag och troligen var han en av de unga trädgårdsstädarna för en städvagn stod kvar i gången 5 meter från oss. Hade han kommit förbi oss utan att vi såg någonting och blev lite nyfiken när han såg oss och inte kunde låta bli att gå fram till fönstret och smygtitta.

Gick tillbaka till hotelrummet där Eva lagt sig under lakanet.

Såg du nåt älskling undrade Eva. Det var nog bara en nyfiken ung kille som blev nyfiken sa jag. Jag tor att han städade utanför och hörde oss genom den halvöppna altan dörren.
Oj sa Eva, då hörde han nog mina stön med sa Eva, säkert sa jag och han gillade säkert vad han såg för det är nåt kladdigt på fönstret.
Va sa Eva, tror du han onanerat när han tittade på.
Ja, varför inte, du är ju så urläcker sa jag. Men sa va , jag kunde kanske vara hans mamma.
Eva har passerat 50 men har fortfarande en härligt fin kropp. Härliga C kupor och en fin korpp som hon håller sig i trim på gymmet. En riktig Milf skulle mång a tycka.
Han gilla kanske lite äldre sa jag med ett leende, tror du sa Eva, javisst, sa jag, tänkt en ung kille som får fantisera om en mogen vacker kvinna sa jag samtidigt som jag smekte Eva på ryggen och ner mot stjärten.
Tror han säkert skulle velat vara med sa jag samtidigt som jag smekte Eva lena rygg mer.
Såg du hur han såg ut undrade Eva. Han var nog ganska fit sa jag, han sprang fint med lätta steg och såg ut att vara mörk, kanske gästarbetare från Afrika sa jag.
Du menar att han var black sa Eva, ja precis sa jag, en ung black kille såg det ut som. Kanske en uthållig välutrustad ung kåt hingst som jag skulle behöva som avbytare sa jag och skrattade, Eva log lite, vad menar du nu älskling.
Jo tänk om jag fick gå åt sidan lite och han tog över en stund så du fick bli ordentligt genomknullad älskling sa jag samtidigt som jag lät handen glida ner mellan Evas ben.
Kände att Eva var alldeles våt, älskling gillar du tanken sa jag, du är alldeles våt.
Eva såg på mig, det är ju lit elockande sa hon och tog kudden och slog på mig.

Nu vill jag snart ut till poolen sa hon och hoppade upp ur sängen..
Eva vill oftast packa upp innan hon lämnar hotelrummet och denna gång var inget undantag.
Fina sommarklänningar hängdes på galgar, tajta toppa, träningsshorts och en hel del finas underkläder. Dom sexiga jag ville att Eva skulle ha med hade jag packat. Hade packat ner två par svarta stay ups, bra vi de lite svalare kvällarna, en svart bustie, några svarta string och svarta spetstrosor. Hade också packat med ett par svarta lingerilinnen. Vad Eva inte visste var att jag tagit med en naturtrogen dildo som jag tänkte inviga på semestern. Gömde dildon i nattduksbordet tillsammans med en glidsalva som kom med. Blev kåt av tanken OM VAD Eva skulle ha på i veckan.

Eva tog på sig sin svarta bikini, lite högt skuren men samtidigt rejär så att säga. Brösten lyftes fint fram av den vadderade BH´n.
Den svrata baddräkten fick vara hemme nu.

Oh vill få lite färg sa Eva medan hon speglade sig i den stora spegeln utanför badrummet där hon stod så fin i sin svarta bikini. Den uppskurna bikinin dolde inte att här fanns en mus som var bikinirakad eller mer, precis som det var. Evas mus var nyrakad sen tidigare i veckan, en liten triangel ovanför musöppningen var sparad, en vad jag brukar säga pormusfrissa.

VI tog hotellets badhanddukar, varsin bok och våra mobiler och gick mot poolområdet.

Såg att städvagnen stod kvar, undra hur han tänkt göra med den tänkte jag

Vår altan låg lite högre upp utan direkt insyn från gångennedanför framför poolen så killen måste gått upp när han hörde oss.

Undra vilka mer som hörde Evas stön tänkte jag samtidigt som jag kände hur jag blev kåt av tanken att nån sett på när jag knullade underbara frun.

Poolområdet var lika fint som på nätet.

En oval 25 meters mosaikklädd pool med två jaquzzis på ena ändan. Runt poolen fina solbäddar i trä med tjock madrasser och här även fint vikta badhandukar på varje solsäng. Det fanns också ett antal dubbelsolsängar med himmelsolskydd. Parasoll över varje solsäng och längs ena sidan en poolbar i vattnet där det satt två par som blivit lite förfriskade av ljudnivån att döma.

Det märktes att det var i slutet på säsongen för ca hälften av solsängarna var lediga vilket förstås var skönt att kunna välja.
Undra var swingerparen från hotellet bredvid är undrade jag samtidigt som jag tittade runt på övriga gäster som bestod mest av medelålderspar och två yngre par.

Här läger vi oss sa Eva och vi tog plats på två solbäddar som stod bredvid varandra.
Från solbädden hade vi fin utsikt över hela poolomrpdet.
Vi la oss tillrätta och det tog inte lång tid föränn en kypare kom och undra om vi ville ha nåt att dricka samtidigt som han ställde fram två flaskor med vaten och snacks.

Absolut sa jag, vad vill du ha älskling, gärna en cava eller champagne sa Eva, så det blev en Champagne och en Margirita.

Eva la sig tillrätta och jag kunde inte låta bli att se hur bikinitrosan smet om runt hennes mus och man kunde se läppkonturerna under bikinitrosan.
Brösten stod mer elelr miindre rakt upp där hon nu låg på rygg.

Oh så härligt älskling, äntligen långhelg sa hon. MMM sa jag sp skönt, i huvudet hade jag tankar om swingerhotellet, undra vad det ligger tänkte jag, måste kolla upp det snart tänkte jag utan att nämna nåt för Eva.

Eva var trött ochhon slumrade till strax efter att ha druckit ut sin skumpa.
Så fin hon var där hon låg solandes på rygg.
Såg att hon särat lite på benen och stod man nu framför henne skulle man se hur bikinin smet om musen,så sexigt tänkte jag när jag spanade runt bakom mina solglasögon.

Strx bredvid oss låg ett par i samma ålder, såg fräsha ut, hon lmörkhårig i svart bikinii han vältränad. Mittemot var det två par bredvid varandra, de hade två flaskor skumpa på kylning såg jag. Överlag var det fräsha par som låg runt poolen och en del såg riktigt trevliga ut.Många var nog här för de fina träningsfaciliteter som hotellet hade.

Ibland tänker jag vilka skulle jag vilja knulla och här tänkte jag, alla faktiskt. Många med riktigt Milf look. Kåtheten ökade och tänkte vilka skulle jag vilja ha gruppsex med, det var speciallt två par som utmärkte sig.
Kyparna och städarna var många mörka trevliga killar, kyparen berätta att han fått ett halvårs jobbvisa och var utbildad bartender så han var väldigt nöjd med att fått jobb hä. Fdrågade om han kände trädgårdstädkillarna med, vem tänker du på fråga han, jo han som städar utanför oss där borta sa jag och peka mot vår altan.

Ja sa han det är nog Mike, han är ny här och kommer från Senegal, han studerar och jobbar extra här berättade han. Ok fint sa jag, tänkte det är alltså Mike som tjuvtittat på oss. Kanske få honom att också knulla Eva tänkte jag och kände att kuken återigen blev hård under badbyxorna.

Eva slumrade och njöt av värmen. Jag studerade paren runt poolen
Det var också ett väninnepar som låg och solade. Lätt solbrända, en blond och brunett, runt 40-50 och vältränade. Säkert här på träningsresa tänkte jag.

Såg att kyparen gick till dem flera gånger med dricka och de pratade och skrattade.
Kanske damerna sökte lite lammkött på semestern tänkte jag för mig själv.

Vi njöt av semesterns första dag i värmen och under tiden Eva slumrade lite studerade jag livet runt poolen.

Kyparen var tillbaka till de två damerna, blondinen hade en väl skuren baddräkt, rså brösten syntes fint, ca 170 och ganska slank. Brunetten hade håret uppsatt och var brunare vilket matchade den beigevita bikinin. Lite mindre bröst noterade jag och en fin fast stjärt kunde jag se när hon gick i poolen.

Noterade att Kyparen böjde sig fram mot brunetten och viskade nåt, hon log tillbaka och han gick sin väg mot restaurang byggnaden.

Dags för ett dopp, nöp till Eva lite på magen, kom nu älskling vi tar ett dopp.
Vi gick i det sköna varma vattnet och simmade några längder. Skönt att få röra på sig.
Från polen såg jag nu hur brunetten viska nåt till blondinen och gick sedan mot rummen.
Vi fortsatte att simma lite och på den grundare delen så omfamna jag Eva och kramade om henne. Vi stod tätt omslunta och kramades, kysste hennes hals och förde upp en knä mellan henne ben, Nu får du lugna dig lite sa Eva samtidigt som jag förde en hand mellan hennes ben.
Är kåt på dig viskade jag, ska vi gå upp och ta en snabbis viskade ja, mmm sa Eva, senare kanske, vi njuter av solen et tag till sa Eva och vi gick upp.
Jag var tvungen att vänta lite för jag hade fått et praktstånd efter smekningarna på Eva.
Vi duschade av oss och gick sen tillbaka till solbäddarna.

Efter ca en timme kom brunetten tillbaka nu iförd linne.
Håret var lite tilltufsatt noterade jag, när hon kom fram så såg jag hur hon böjde sig fram och sa nåt till blondinen som log och lutade sig tillbaka. Såg sen hur dom små pratade, såg jag rätt, blondinen smekte sitt ena bröst lite i smyg.

Älskling sa jag, jag går en runda och tittar på området sa jag. Jag brukar vilja kolla runt första dagen så man vet vad man har kommit.
Tänkte förstås kolla in swingerhotellet bredvid och när jag började gå mot hotelldelen ser jag hur nu blondinen ställer sig upp och går mot hotel delen.

Lite längre fram ser jag kyparen och blondinen går mot rummen i samma riktning som vårt rum ligger. Hon går med bestämda steg och nu ser jag hur kyparen går i samma riktning. Smyger efter och ser vilket rum blondinen går in i, det är tredjerummet från vårt.
Jag går till vårt rum snabbt och går ut på altanen och sätter mig.
Väntar lite spänt och ser hur kyparen nu kommer.
Ska de träffas undrar jag.
Väntar en stund, det går kanske 20 - 30 minuter innan jag bestämmer mig för att gå förbi deras rum.
Nere på gången ser man inte in men jag hör lite tal från altanen. Jag sträcker mig och tittar upp men ser ingen på altanen.
Ska jag också vara en tjuv tittare tänkte jag och går sakta upp på deras altan, tänkte ut nån ursäkt om nån skulle komma på mig, Kan alltid säga att jag gick fel, vi bor så nära och alla altaner ser lika ut tänkte jag som ursäkt.
Gick sakta mot altandörren och kunde höra stön rån rummet.
Blev spänd, undrar vad som sker tänkte jag.
Lutade mig sakta fram mot fönstret bredvid altandörren och direkt in i sovrummet och där stod blondinen på alla fyra och blev knullad av kyparen. Kyparen knullade henne djuriskt, hade ett fast tag om hennes långa hår samtidigt som han knullade henne bakifrån. Hörde blondinen säga …oh yes more please more fuck me fuck me. Såg hur kyparen tryckte upp blondinen mer upp i sängen och han ställde sig bakom henne och knullade henne i en riktig doggy. Nu var dom vända bak mot mig så jag kunde se hur kyparen trängde in bakifrån ordentligt. Så hon njöt blondinen, hon stönade och näst intill skrek fuck me fuck me. 
Kyparen drog sig ur och ställde sig vid sängkanten och blondinen vände sig om, jag var tvungen att ducka för att hon inte skulle se mig.
Titade sakta upp igen och såg då nu hur kyparen tagit tag i hennes hår samtidigt som hon sög hans kuk. Han höll et fast grepp runt blondinens nacke och munknullade henne ordentligt.

Kunde nu också se vilken kuk kyparen hade inte konstigt att blondien var så kåt. Säker ett kuk på 25 cm tänkte jag och tänkte samtidigt på vad Eva sagt, storleken har ingen betydelse. Visst tänkte jag , nu har den det ialalfall tänkte jag.
Min kuk var nu stenhård av synen, black on blondes, så porrigt.
Nu la sig blondinen på rygg och särade benen, kyparen för ner på knä och tog tag i hennes be och särade dem samtidigt som har borrade sitt huvud in mellan hennes ben. Hon kramade om hans huvud med benen och tryckte sin fitta mot hans huvud. Nu var det blondinen som tagit kommandot.
Yes lick me, lick me hörde jag henne säga.

Jag fick e mig nu och smög tillbaka, mina badshorts var tajta av mitt stånd.

Jag gick mot poolområdet och när jag såg Eva noterade jag att hon pratade med den andra kyparen som stod vid hennes sida, även han en smärt ung svart kille. Han log och Eva log tilbaka såg jag. Jag väntade lite och studerade dem en stund. Han serverade en drink såg jag och överräckte även en servet som jag såg Eva titta på och sen log.
Nu går jag ram tänkte jag, hej älskling, hej sa Eva, det här är Pedro, helleo Pedro sa jag, hello Sir sa han, I hope you enjoy your staying here sir sa han. Absolutley, it is a great place. Thanks you have a nice evening sa han innan han lämnade oss.
Eva sa att Pedro berättade mer om stället och vad kvällens meny var på restaurangen, en trevlig trerätters med efterföljande extra dessert. Ikväll skulle det även bli musik och dans vid poolside sa Eva. Det låter väl trevligt sa Eva och log.
Ja sa jag det är klart vi skall dansa ikväll älskling, du får du ha nåt riktigt läckert under viskade jag, du bestämmer sa Eva och log.
Jag fick Pedros direkt nummer om det var anything we needed sa han.
Tänkte då på den knullande kyparen sa sett nyss.
Var det nåt speciellt Pedro tänkte på undrade jag, det vet jag inte sa Eva men jag såg på henne att det var nåt….
 

6 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

Sugarwife

Vid den polen skulle man lucka, hur många gånger har man inte spanat på snygga män bakom solglasögonen och känner hur det pirrar till mellan benen. Klart Eva blir lockad :)

8/12, 2020 kl. 09:10

#1

Evasman

Tror ni Eva blir lockad av ”ToyBoysen” ?

4/12, 2020 kl. 17:24