Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/12, 2020 kl. 11:18, av Evasman

Planerar överraskning till Eva

Del 4 av 6 i serien Greklandsemester med överraskning

Ska jag äntligen få se underbara Eva bli knullad av en svart....planeringen börjar

Efter jag också hälsat kort på Pedro, en svart trevlig fräsch man som jobbade på hotellet som just pratat med Eva under tiden jag smygtittat på hur den blonda kvinnan blivit genomknullad på sitt rum av Pedros vän fråga ja Eva vad de hade pratat om.

Eva sa att Pedro berätta om kvällens middag som han starkt rekommenderade att vi skulle gå på.’
Maten skulle vara superbt bra och det skulle bli underhållning och senare dans vid polen sa Eva.
Det låter jättetrevligt sa Eva tycker du inte, absolut sa jag. Klart vi ska går sa jag och smekte Evas lår lätt, hon var verkligen sexig i sin svarta nya bikini, Min underbara mild tänkte jag.

Jag fick Pedros mobilnummer också sa Eva, han sa om det är anything we need just call me sa Eva. Oj vilken service sa jag, är det åt speciellt du tänker på sa jag och gav Eva en blöt kyss.
Ska vi gå tillbaka nu fråga jag, nej vi ligger en rund till snälla, så skönt här i eftermiddagssolen, visst sa jag o la mig bredvid på solbaden.

Vännineparet mittemot oss prata för fullt, såg hur den blonda prata med sin brunettvän, antagligen berätta hon om sitt knull hon just upplevt med Pedros vän, vilka kåtiingar tänkte jag, två medelålders vackra damer ute på sexsemester.

Kunde inte släppa tanken på att få se Eva med Pedro, se hur han knullade Eva ordentligt som Pedros vän just gjort med Blondinen. Låg bredvid Eva och smekte henne lätt på agen, låren och kände att jag blev kåt och hur kuken blev hårdare av min fantasi att se Eva med Pedro.

Men oj sa Eva när hon snabbt tog mig på kuken, ligger du här med stånd sa Eva o låg, tur att du har pösiga badbyxor. Va gör dig kåt nu sa Eva, vill du veta sa jag.

Du vet, vill du höra vad jag såg tidigare innan jag kom tillbaka till dig o Pedro. Ja gärna sa Eva, ser du blondinen på andra sidan, du menar kvinnan på andra sidan polen, ja just det. OK ja ser hennes hur så, gissa vad hon nyligen gjort sa jag. Vet inte berätta, du så Pedros vän, kyparen, ja han har just tagit henne i hennes rum.

Vad säger du sa Eva, jo det är sant, jag var på väg till vårt rum och kunde inte missa att se in i rummet och jag såg hur Pedros vän riktigt tog henne ordentligt. Menar du att du tjuvtittat, ja det har jag, din kåtbock sa Eva o flytta sig närmare mig. Berätta sa hon.
Jag berättade allt jag sett, Evas kommentar var oj vilken händelse, ja hon ser nöjd ut sa Eva nu med lite hes stämma.

Jag sög en hand närmare hennes gren o sa, det gjorde mig riktigt kåt att se en svart med en blondin och speciellt hur han körde in sin stora kuk i henne. 

Vi går till vårt rum nu sa Eva o såg p mig med sin förföriska blick.

Tog våra småsaker och gick med snabba steg mot vårt rum, tittade till vännineparet och mötte blondinens blick , din kåting tänkte jag samtidigt som jag kände mitt hårda stånd.

Vi ko fram till vår dörr och jag öppnade, direkt när vi kom in omfamna Eva mig, åh berätta mer jag blev riktigt kåte därute sa Eva och la sin hand på min kuk och började massera kuken.

Blev du kåt av att höra hur Pedros vän knulla blondinen, ja sa Eva, det lät så skönt.

Ska tillägga här att EVa alltid gilla prata lite dirty när vi har sex men nu tog hon ett steg ytterligare och visa hur kåt hon verkligen blev.

Jag krama om Eva, smekte ner för ryggen runt och omfamna dom toppiga sköna brösten, Drog ner BH o slicka kysste brösten. Lät högra handen smeka ner för låret och till springan, tryck in ett finger och kände hur våt Wvas fitta var. Känner riktigt hur kåt du är sa jag .

Jag vill att du tar mig hårt nu sa Eva som Pedros vän sa hon, vill du det så självklart, drog Eva till sängkanten och tryckte henne henne framåt så hon hamna på alla fyra. Tryckte ner svanken och drog Eva till sängkanten så jag hade en perfekt ställning för en doggy. Blötte fingret och masserade Evas blöta fitta.

Ta mig sa Eva , ta mig nu, lät kuken glida på fittöppningen, drog den upp o ner för springan inna jag förde in kuken. Eva var först trång som alltid men blev vidare snabbt. Tog tag i hennes höfter och tryckte in kuken ordentligt, tog tag i hennes höfter och knullae Eva hårt bakifrån. Ja mer mer halvsekel Eva och nu påmindes jag om hur Pedros vän knulat blondinen.

O det är så skönt mer mer kved Eva.

Det blir så skönt snart sa jag, det kommer gå snart, ja låt det göra det sa Eva, knulla på nu mer mer

Kände hur kuken skulle spricka och tog ett rejält tag om Evas höfter o stötte in hela kuken och kom i en varm sats, ohhhh så skönt älskling sa jag och kände hur svetten rann. Tittade upp och där såg jag hur blondinen stod utanför o titta in, hon försvann snabbt. Oj tänkte jag, Eva såg inget och jag sa heller inget till henne.

Eva låg raklång på magen med särade ben, såg nu hur sperman sakta rann ur hennes fitta.
O det var skönt med en snabbis älskling, jag behövde det.
Skulle behövt en avbytare sa jag igen skojandes, så du fick en ordentlig påsättning älskling sa jag. Eva log, det var bra sa hon.

VI kanske ska ringa Pedro sa jag med ett leende, men älskling sa Eva vad säger du. Ja varför inte skulle du inte gilla det, du blev ju så tänd när jag berättade sa jag. Men älsklig det är jublar min fantasi älskling sa Eva. 
Skulle du verkligen vilja det sa Eva igen, ja man lever en gång sa jag varför inte. Eva såg på mig och sa jo man lever en gång bara.......
 

2 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.