Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/12, 2020 kl. 11:18, av Evasman

Vill Eva ha en ToyBoy ?

Del 5 av 6 i serien Greklandsemester med överraskning

Skulle Eva gå med på att ha sex med välutrustade Pedro, en riktig ToyBoy som som knullar olika fruar på hotellet——-ska Eva också bli en av dom som fått smaka på Pedros stora svarta kuk

Efter snabbissen igårkväll där jag frågade på skoj om inte Eva skulle vilja ha en till i sängen som kunde byta av mig så hon skulle bli riktigt genomknullad hade Eva svarat med ett leende bara. I ögonen såg jag hur det blänkte och förstod att tanken kittlande henne.

Nu var det dax att ordna så Pedro skulle knulla min sexiga Eva. Godmorgon älskling, har du sovit gott frågade jag Eva där hon gå naken under lakanet i sommarvärmen. Mmmm svarade hon, vad är klockan, snart halv tio älskling, oj vad mycket sa Eva, nej då, tänk inte så, vi har semester nu, njut av det, mmmm du har rätt sa hon och vände sig om.

Såg hennes bara stjärt när hon nu låg på mage med lätt särade ben. Kröp upp bakom och masserade stjärten lätt. Eva kved till lite samtidigt som hon särade benen lite mer. Fick en snabb ide och sträckte mig till mobilen, tog den och knäppte av några när bilder på Evas Lena fitta. Skäms på dig tänkte jag först, men det är ju ingen som ser nåt mer än en mus. Gick upp och hämtade lite färsk frukt vi fått till rummet, skar upp melon, apelsiner , kiwi och hällde upp en apelsin juice. Gick över till sängen , varsågod älskling.

-Tack sa Eva och vände sig om och åt av frukten. mm så gott sa hon. Eva sa jag jag är seriös med vad jag sa om Pedro, jag vill se dig med honom sa jag och tittade bestämt på Eva. Eva spärrade upp ögonen, va vill du på riktigt, ja, jag har tänkt på det nästan hela natten, det skulle vara härligt att se dig med en svart man, se hur han tar dig ordentligt och du vet väl att svarta är riktigt uthålliga och völutrustade sa jag och log. USA vilka fördomar du har. La min hand på Evas lår och förde fingrarna på hennes mus. Eva var alldeles våt, men sa jag , blev du lit ekot nu av tanken på Pedro sa jag och log. Eva såg lite generad ut, vi hade många gånger haft som rollspel att hon blev tagen av en svart.

-Jag kan kolla om Perdo är ledig nu och kan komma sa jag, va sa Eva, har du pratat med honom. VI har växlat några ord sa jag. Vad Eva inte visste var att jag tidigare igår hade pratat med Pedro och hört mig för lite. Och det kom fram att han jobbade lite extra med att knulla lite äldre damer. Ekonomin behövde det sa han. När jag frågade vad han ville ha för att knulla Eva ordentligt låg han o sa I do it for free with a pleasure och log. Jag hade fått Pedros mobilnummer innan och vi hade kommit överens om att höras idag. Eva, vad säger du, ska jag kolla om Pedro kan besöka oss, mmmm fick jag till svar från Eva. Jag tror han gillar att du har på dig nåt sexigt sa jag, ta på dig dom svarta staty upsen , det är så sexigt.

Vi har alltid med några par, dels för att Eva ibland blir kall om benen men också för att det är så sexigt på. Jag tar en dusch älskling sa Eva. Ja gör det så kolla jag om Pedro är tillgänglig om säg en halvtimme. Evas ögon glänste, var det av kåthet eller nyfikenhet, kanske både och. Jag går ut en sväng sa jag och passerade badrummet, tittade in och såg hur Eva rakade musen, oj tänkte jag hon vill verkligen göra sig fin min kåta fru. Gick ut ur rummet och runt till altanen där jag satte mig så jag kunde se in i rummet. Solen lyste in i rummet så jag förstod att det skulle vara svårt att se ut. Skickade ett sms till Pedro o la med bilden på Evas mus,

Hi Pedro, Eva is ready for you in 39 minutes. Skickade och väntade på svar. 2 minuter gick, 5 minuter gick, 10 minuter gick. Pling sa telefonen, ett meddelande. Im ready to fick your lovely wife och så en bild på hans stora kuk....säkert 25 cm minst och stenhård

Det gick en rysning inom mig, skulle han ta Eva med den kuken, kände hur min egen kuk växte. Tittade in i rummet och såg Eva komma ut med handduken lindad runt håret och morgonrocken öppen. Som jag sagt satte hon på sig stay upsen, speglade sig framför den stora spegeln i rummet. Smörjde in sig med hudlotion, brösten är fina o fasta trots 50 plus, och kroppen så välbevarad, . Eva satte upp håret efter hon smort i sig.

Jag ringde in till Eva, hej älskling, Pedro kanske kommer före mig sa jag men ta emot honom du, mm sa Eva. Hon hade ju pratat med honom lite vid poolområdet så hon kände sig nog trygg tänkte jag. Jag såg nu Pedro komma och jag vinkade honom till mig. HI Pedro, plus go in to Eva, I will sit here for a while and watching you. Oh yes I will sa Pedro. One thing sa Pedro, do I need to use a condom? Im doing tests regularisering and Im fine sa han. You have to ask Eva. OK I will sa Pedro.

Det ryste till i hela kroppen, såg hur Eva gick mot dörren med knäppt morgon rock. De kom in i rummet och jag såg hur Eva prata lite med ett leende, serverade Pedro ett glas juice o satte sig på sängen. Pedro stod framför sägen och vad jag förstod öste komplimanger, de pratade om ditt o datt och plötslig såg jag hur Eva ställde sig upp framför Pedro som nu satt på sängkanten. Hon lät morgonrocken falla ner på golvet och där stod hon naken framför Perdo enbartklädd i sina stay ups. Såg när hur Pedro greppa runt Evas stjärt och masserade dem samtidigt som han borrade in sitt huvud mellan brösten. Oj tänkte jag, Eva tänker visst börja utan mig, kände hur jag nu hade ett ordentligt praktstånd.

Eva slängde bakåt med huvudet samtidigt som Pedro masserade henens stjärt o kropp allt mer intensivt. Plötsligt ställer sig Pedro upp, trycker ned Eva på knä, håller henne i håret samtidigt som han drar ner sina shorts. Ut kommer hans enorma kuk, ser hur Eva ryggar tillbaka innan hon tar tag i den o börja suga. Gud så hon suger, slickar hela kukskaftet ner på pungen, lyfter kuken och slickar pungkulorna. Pedro vrider sig så jag ska se, han vet att jag är utanför. Eva suger som värsta porr milfen och hin ser ut att njuta. Pedro håller ett fast tag i hennes hår och juckar in kuken i munnen. Ser hur Eva gapar och får in en tredjedel, hin som får in hela min tänker jag. Evas blonda uppsatta hår har nu blivit utsläppt och Pedro håller fast i håret samtidigt som han nu börjar munknulla Eva ordentligt där hon står på knä.

Jag tar fram mobilen och sätter på play o riktar in den mot sängen. Pedro lyfter upp Eva och för henne runt i sängen, har ner henne på rygg och tar tag i hennes ben o särar dem. Han dyker ner mellan hennes ben och börjar slicka Evas våta nyrakade fitta. Det här börjar bli för mycket , känner hur kåtheten växer inom mig. Eva gnyr och njuter ser jag. Pedro gränslar Eva och lägger sin kuk mellan Evas bröst och bröstknullar, Eva försöker ta ollonet i mun varje gång han stöter fram kuken mmmm så härligt. Pedro flyter sig neråt , ställer sig framför Evas särade stay up klädda ben, you are usch a sexy Milf hör jag honom säga. Ser hur han nu lägger sig på Eva, ser tydligt hur han riktar sin enorma kuk mot Evas fitta, och take it easy Pedro hör jag Eva säga, Kondomen då tänker jag, uppenbarligen går Eva med på att köra utan....

Yes yes you will soon have my Bigg black cock in your tight white pussy hör jag Pedro säga. Ser hur hans kuk glider in mer och mer och Eva särar benen samtidigt som hon drar upp dem så mycket hon kan, en ställning hon älskar. Pedro stöter på och Eva stönar högre och gud hör jag henne säga. Nu ställer sig Pedro upp och lyfter upp Eva, Ska han låta Eva rida honom stående tänkte jag, det har vi aldrig prövat. Ser hur han lyfter Eva i knävecken samtidigt som Eva kramar om hans hals. Pedro vänder Evas rygg mot mig så jag ser ordentligt. Han för ner Eva mot jätte kuken som glider in och sen börjar han lyfta Eva upp och ner så hon får rida hängandes runt hans hals......ohhh this is to much hör jag Eva säga.......Pedro som nu blir allt mer intensiv säger you will manage it Eva så fortsätter han.

Han lägger sen Eva på sängen igen och vänder runt henna så Eva står på alla fyra. Han ställer sig och kör en riktigt doggy på Eva som nu stönar högt, var länge sen jag hörde henne stöna så högt. Pedro smiskar stjärten samtidigt som han knullar hennes fitta. Ser hur han blir intensivare och intensivare. Eva drar sig ur och hör henne säga....I wanna ride your big black chock Pedro. Det här är ju värsta porrfilmen med min fru i huvudrollen hinner jag tänka samtidigt som jag ser Eva sätta sig på Pedro och med ena handen föra kuken mot fittan. You have a lovely shaved pussy hör jag Pedro säga samtidigt som han nu börjar knulla på ordentligt och möter Evas ridande.

Eva rider och jag ser hur Pedro kramar hennes bröst och ger komplimanger. Han ökar tempot till en nivå jag inte skulle klara och jag ser hur Eva njuter....yes yes yes more mer give me more cock hör jag Eva säga. Pedro greppar runt Evas midja och vänder henne så Eva nu hamnar på rygg med särade ben igen. Now I gonna give you what you are dreaming of säger Pedro och börjar knulla Eva ordentligt hårt i missionären precis så jag berättat för Pedro att Eva gillar. Ser hur våt kuken är av Evas fittsafter, hör hur hon stönar högt och drar upp sina ben . Vet inte hur länge Pedro knullar Eva hårt men det är bra länge och jag har börjat små runka min egen hårda kuk. Vilken dröm att få se Eva så här känner jag och kåtheten bara växer. Ser nu hur Pedro drar sig hur, han är alldeles svettig på ryggen, han kryper fram på knä till Evas ansikte, tar tag i hennes nacke o lyfter upp hennes huvud med ena handen samtidigt som han nu runkar sin kuk.

Tänker han spruta i ansiktet tänker jag. Pedro runkar sin kuk över Evas ansikte och ser jag rätt. Eva gapar hungrigt, hon vill ha satsen i mun nåt som hon normalt inte gillar. Ser hur Pedro stönar till och en enorm sats sprutar i Evas ansikte, hon gapar och slickar sig om munnen och tar tag i Pedros kuk och börja slicka rent, jäklar tänker jag så kåt hon är. Pedro står kvar en stund, ser att han ger Eva en klapp på kinden o hör honom säga, you are a very nice fuck madam , I wanna fuck you again soon, you are welcome hör jag Eva säga. I need to go säger Pedro, where is your husband frågar Pedro, he should be here soon, say hello to him sa Pedro och skyndar sig iväg.

Eva låg kvar i sängen med sperma över ansiktet. Min kuk var nu så hård att jag skulle. Kunna sprängas. Gick runt huset och knaclka på dörren, hej älskling ursäkta att det tog tid, jag fick problem med hyrbilen, det var en p böter jag måste ordna sa jag. OJ va synd sa Eva. Har inte Pedro kommit frågade jag, nej sa Eva, jag väntar som du ser sa hon och lyfte på lakanet och blottade sin nyrakade mus och stay uppklädda ben. Inte sa jag med ett leende, har du börjat med en ny ansiktslotion älskling.

Mm du vet sa Eva din rackare, kom o knulla mig nu de med sa Eva och särade benen ordentligt, jag var inte sen att stöta in min kuk och jucka på ordentligt. Och du har rakat dig helt , ja ville det sa Eva, ville känna mig extra porrig sa hon med ett leende. Berätta hur var det frågade jag, mmmm han var stor, mycket stor men varsam. Han fyllde mig helt Jag såg det, va såg du sa Eva, ja både såg och filmade. Din kåtbockj sa Eva, den vill jag se sen Jag älskar dig, och jag dig......så krama vi om varandra..........

4 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Evasman

Fortsättning följer.....swingerfest på grannhotellet

2/2, 2021 kl. 15:55

#3

Evasman

#sugarwife. Eva kanske blir en Hot Wife...... kommentera gärna ;)

7/12, 2020 kl. 17:22

#2

Evasman

Tack Eva är riktigt kåt på svarta kukar nu speciellt på fräscha trevliga män......kommer hon vilja ändra våra sexvanor nu ?

7/12, 2020 kl. 17:18

#1

Sugarwife

Blir Eva en hot wife nu:). Gillar läsa om black on blondes ;)

7/12, 2020 kl. 14:11