Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

7/12, 2020 kl. 11:33, av DaoDao

Mjuksex vid TV:n

Del 8 av 8 i serien Dominans

Förberedelserna inför besöket på sexklubben, men kvällen inleddes med ett lugnt och kärleksfullt samlag i soffan. Hade deras känslor för varandra ändrats? Var det kärlek på gång?

Och skall hon klara uppdraget hon får på festen?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Charlie79

Gillar denna serie skarpt!
Du bygger upp spänningen bra och den är välskriven.
När kommer nästa del?

28/6, 2021 kl. 13:44

#2

DaoDao

Bockar och tackar!

Tack för tipsen!

17/12, 2020 kl. 10:40

#1

Stockholmarn

Hela serien är spännande. Noterar att du bygger upp relationen med små avsnitt mellan UG-avsnitten. Jag gillar ju dominansdelarna så personligen kan jag tycka att de kunde finnas med i varje kapitel som en härlig uppbyggnad. Likväl kan myssexet även avsluta ett kapitel. Tycker om Verkstadskapitlet med den kontrollerande spontaniteten och spännande miljön. Hoppas du fortsätter att hitta nya miljöer och situationer. Vill betona att jag gillar att kärleken finns med som en grund att stå på. Spännande med Petras lite förbjudna deltagande. Tack för en härlig fantasi.

17/12, 2020 kl. 06:39