Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

8/12, 2020 kl. 15:05, av Evasman

Partnerbyte o gruppsex med trevligt sexigt pa

Del 3 av 3 i serien Skärgårdssex

Sommarsemestern fortsätter och en lyckad kontaktannons blir grunden till ett hett sexsemesterminne på lyxig segelbåt. Tankarna är blandade , fantasi ör en sak men nu IRL.....


Natten var varm och skön i gäststugan vid vattnet. Jag vaknade först av solen som gassade mot huset, kände den friska havsluften genom det myggklädda fönstret. Eva sov fortfarande, låg naken omslingrad runt täcket som hon hade mellan benen, mm tänkte att I-eftermiddag ska min underbara fru få sära benen igen och denna gång i samband med en överraskning. Vi har pratat om at träffa ett annat par för att först o främst ha sex i samma rum och sen eventuellt partnerbyte eller gruppsex om kemin känns bra. Vår annons på en känd kontaktsajt där vi kort skrivit

”Fräscht par i 50 årsålder söker likasinnat par för sex i samma rum och eventuellt ett steg längre om kemin känns bra, kåta krama från skärgårdsälskare”  En maskerad sommar bild på oss vid ratten satte vi med.

Som vanligt många singel män som svarade, otroligt att de flesta inte kan läsa, bokstavligen skrev vi svara från endast par. Der var dock en hel del par och efter att studerat deras profil på kontaktsajten föll vi för två profiler som vi bestämde oss att kontakta. 

 

Nu skulle vi ett par, ”segelälskande par”, där jag hade pratat med mannen, där mannen Peter och hans frun Annika hade samma önskemål som oss, de hade inte prövat förr och var nyfikna, Peter hade berättat at de varit gifta i snart 18år, två barn 17 och 16 år, båda med jobb de trivdes med och som jag förstod en god ekonomi. De skulle segla i skärgården denna vecka i sin nya Hanse 54, en otroligt fin segelbåt, över 15 meter, 5 kabiner, stor salong, att hyra en sån en vecka kostar närmare 50.000 kr under en julivecka.

Annika var också lätt bi och hon hade inget emot att ha lite tjej sex som Peter utryckte det. Annika gillar också att vara lite underlägsen och gillar att domineras berättade Peter. Vi hade bestämt att vi skulle ses på en skärgårdskrog som låg ca 10 distans från vårt ställe för att där träffas över en drink och middag och sen skulle resten få bli som det blev efter hur vi alla kände det. Eva hade nu kommit upp med och kom ut på bryggan där jag satte mig för att sola lite efter ett snabb dopp. oj, kommer du redan älskling sa jag till Eva o mötte henne med en våt kyss nu när hon kom ut naken på bryggan. God morgon älskling, Eva satte sig hos mig, 

Tomas sa hon o såg på mig, tror du smygtittarna igår såg vilka vi var, absolut inte en chans sa jag, vi hade stora solglasögon på oss båda två och deras Princess låg ju 200 meter ut, bra sa Eva samtidigt som hon la handen på min kuk som reagerade direkt. Blir det någon frukost snart sa hon, visst, du kan få lite här sa jag skämtsamt och tryckte lätt ner Eva mot kuken, hon tog snabbt kuken i munnen och sög upp ett praktstånd…mmm sög djupt, ner på pungkulorna o hela roten,…nu färdig sa hon med en retsam min och ställde sig upp och dök i vattnet. Kom älskling det är så skönt, jag vara inte sen o dök i med. Det var otroliga 24 grader i vattnet vilket måste vara rekord för mellanskärgården. vi simmade en liten sväng gick uppå bryggan o la oss i solstolarna för att torka innan frukost. Kunde inte låta bli att röra vid Evas underbar nyansade fitta, jag hade klippt den extra kort nu inför semestern, rakat så det blev en porrtriangel ovanför fittöppningen och sen helt lent mellan benen. 

Där satt min underbar fru och såg ut som en porr Babe, mm, måste få slicka lite sa jag, la mig mellan benen o särade dem så fittläpparna öppnade upp, o slicka runt klittan med tungan, blötte med mkt saliv och lät tungan cirkla över klitten,…mm…så skönt stöna Eva precis vad jag behöver sa hon o gnydde, oh jag var så kåt igår när jag sög dig och hade dildon i fittöppningen framför smygtittarna sa hon, det var härligt att se dig rida dildon samtidigt som du hade min kuk i munnen sa jag, är det nåt du vill uppleva idag när vi träffar Peter och Annika sa jag nyfiket, visste att när Eva när hon är kåt o tänd säger vad hon vill, hon utbrast, ja det skulle jag vilja sa hon samtidigt som hon sög sitt finger medan jag slickade hennes våta lena fitta, stoppade in ett finger, kände hur det kramade åt, ett till, ohhh jag känner mig redan fylld kved Eva samtidigt som jag nu pulllade henne o slickade runt klittan, känner hur Evas fitta kramar om fingrarna mer o mer, fortsätter slicka Eva som nu stönar högre o högre, så skönt stönar hon, mer, mer…..slutar slicka och drar sakta ut fingrarna, men vad gör du älskling säger Eva, jag är så kåt nu, du kan inte sluta, tar tag i henne och för henne in i stugan.

Här Eva sa jag, vill att du sätter dig här på bordet nu, oj utbrast eva, jag hade tidigare på morgonen satt fast dildon med  sugpropp som vi använde i går på bordshörnet, där stod nu otroliga 20 cm naturtrogen dildo insmord o väntade på att få känna fitta, Eva, rid dildo lite medan jag slickar dig nu, Eva ställde sig över dildon, särade fittläpparna o lät den enorma dildon glida in lite, så ja sa jag, njut nu, hon red på dildo toppen samtidigt som jag återupptog slickandet, dildon i fittöppningen och mitt slickande blev för mycket, Eva kom snart in en skön lång orgasm o la sig bakåt med halva dildon i fittan , hon blundade, njöt, jag greppa snabbt mobilen o tog ett fota, så läcker hon är tänkte jag. Efter nån minut kom Eva till sant, oj älskling vad hände sa hon med ett leende. 

Frukosten intogs på altanen och vi pratade om vårt kommande möte på eftermiddagen med Peter och Annika. Tror du att de kommer frågade Eva, jag tror det sa jag det var bara jag som pratat med både Annika och Peter och vi hade bestämt att vi skulle träffas kl 1600.
Eva, vill du fortfarande frågade jag, ja visst sa hon, vi kanske bara tar en drink och äter en middag ihop, Eva hade som sitt önskemål att främst bara träffa ett par som var villiga att ha sex i samma rum samtidigt, grupp eller partner byte var inte hennes önskan just nu. Eva sa jag, både Peter och Annika har sagt att de också främst vill träffa ett par som de kan ha sex med i samma rum, vi får se hur det blir sa jag.

Timmarna gick och vi njöt av vårt soldäcks liv. Kl 1530 var vi klara att åka, Eva hade satt på sig sin nyinköpta sommarklänning från igår, lagom sexigt kort, en urringning som gjorde en mer intresserad och klänningen smet åt fint runt brösten och stjärten, under hade hon enligt min önskan ett par vita sting passande till vita tunna spetsbehån, va läcker o fin du är min älskling a jag och gav henne en kyss, själv hade jag en ljusblå Gant piké till beiga shorts och seglar skor, lagom sommrigt. 

 

Väl ombord på Mats o Gits Nimbus 25 WA kände jag hur kåt tanken gjorde mig på att få se eva bli knullad av en annan man, men hur skulle det kännas i verkligheten? Skulle jag klara det, skulle vår relation klara det?, tankarna gick runt i huvudet. 

 

Väl framme la vi till vid krogens gästbrygga, alla platser var inte upptagna, vi var ju ganska tidiga. Tittade mig omkring, såg en Hanse 54 ligga på svaj, det måste vara Peter o Annika tänkte jag. Vi gick upp hand i hand till krogen, gick ut på restaurang däcket där det var halvfullt av semestrande båt människor. Gick fram till bardisken som låg med strålande havsutsikt, beställde en varsin GT, vi var nog båda lite förväntansfulla samtidigt som vi var en smula nervösa, vi stod en stund i baren och helt plötsligt hörde vi ett hej, hej Tomas o Eva, det var Peter som kom först fram, han såg lika trevlig ut som han låtit på telefon, snett bredvid var hans fru Annika klädd i en tajt topp och en kort sommar kjol, allt i en fin ljus färgkombination, hennes bröst såg välformade ut under den tajta toppen, halvlångt mellanblont hår, gröna ögon, vi hälsade och presenterade oss, stämningen var lättsam från början, vad kan vi bjuda på o dricka sa jag, två glas vitt vin sa Annika med ett leende.

Peter var välbyggd, ca 185 cm, blond kort hår, min första tanke var att han är nog välutrustad då jag såg det puta ut ordentligt under de tajta shortsen. 
Vi satte oss o prata om väder o vind, deras segling hade gått bra och Peter berättade mer än gärna om hur nöjda de var med båten, vi beställde in en flaska vin och stämningen var god, både Peter o Annika var lättsamma o prata med och jag märkte också hur Eva trivdes i deras sällskap. Efter ett tag sa Peter, varför inte äta middag ombord på vår båt sa han, vi har gott om plats och vi har precis köpt rökt fisk som vi kan äta , tittade på Eva o hon nickade instämmande, såg att hennes ögon var lite blanka, satt hon o blev kåt på Peter tänkte jag.

Vi tog deras jolle o åkte ut till båten, den var fantastisk, vilket utrymme, det blev båtesyn, salongen var stor, plats för 10 personer runt bordet, därtill en stor ägarkabin i fören med en dubbelbädd som lugnt kunde mäta sig med sängen hemma, därtill två kabiner till med mindre dubbelsängar och en kabin med våningssäng, riggen var optimal med 3 stag, två ratta i aktern utomhus dusch, ja verkligen en lyxsegelbåt. 

 

Annika visade Eva lite mer detaljer i ägarkabinen, såg hur de stod runt den stora dubbelbädden som också hade fotölj på varje sida om bädden. Vilken knullsäng tänkte jag. 
 

Peter visa stolt navigationsutrustningen, du Tomas sa Peter, vilken läcker trevlig fru du har sa han, henne vill jag knulla ikväll, jag blev lite överraskad över hans rakt på stil men samtidigt lite kåt av det, detsamma Peter, din Annika är sexig o vacker sa jag med ett leende, ja det är hon sa Peter, du får gärna knulla henne, vill Eva ha oss båda tror du frågade Peter, ja det tror jag nog, Annika då sa jag, ja hon älskar bli hårt tagen som jag sagt tidigare. Kände hur min kuk växte, skulle jag få se min Eva bli knullad av en annan man nu samtidigt som jag knullade en annan kvinna, ja njöt av tanken samtidigt som jag drack ur ett glas vin. 

Det finns en vik här runt hörnet, föreslår att vi lägger oss där sa Peter, då får vi vara lite ifred och det vill vi väl sa Peter med ett skratt,  javisst sa jag så drogs ankaret upp automatiskt av ankarspelet, så bekvämt tänkte jag. På några minuter var vi i en ny vik, vi ankrade i mitten av viken i solen. 

Annika hade nu tagit av sig sin topp och hade en bikini bh på sig som var lite för liten för hennes fasta bröst, Peter hade tagit av sig shortsen och var nu i badbyxor med en rejäl bula, jag gjorde likadant, Eva, ska du inte ta av dig sa Peter med ett lätt skratt, jovisst sa Eva, hon drog av sig klänningen och stod enbart i sin tunna vita spets bh och vita string, vad fin du är ropa Peter, Tomas, jag glömde min bikini sa hon till mig lite tyst, Annika som stod bredvid, det gör inget, du kan låna av mig, Annika o Eva var nästan lika långa, ca 170 fina B kupor, kom Eva så kan du få välja sa Annika. 

Medan Eva o Annika var nere i kajutan sa Peter, du Tomas, Annika vill ha dig med sa han med ett leende, va fint sa jag fortfarande lite överraskad över hur fort det gick men trivdes samtidigt. Eva kom upp i en tajt bikini, högt skurna trosor och en liten bh, ursexig, vad läcker du är älskling sa jag och gav en blöt kyss, utan att tänka efter tog jag ett stadigt tag runt Evas stjärt så bikinitrosan skar in i stjärten framför Peter, mmm det där är fint sa han, Annika stod bredvid och jag såg hur Peter närmade sig Annika, han tog tag om hennes hår och kysste henne djupt, det var härligt att se på så nära håll och jag såg hur Eva tittade åt dem. 

 

Solen värmde, vi badar innan maten sa Annika och gled ur sina kläder och hoppa i naken, kom sa hon, det är jätteskönt, hennes stjärt var fast o fin, nåt mer hann jag inte se. Tog av mig och Eva gled ur sin bikini o hoppade i. I vattnet låg vi nu alla utom Peter som ställde sig i aktern, tog av sina shorts och en enorm grov kuk kom fram, såg hur Eva stirrade till, han dök i, ja riktigt skönt sa även han.

Vi gick upp o tog en varsin handduk som de lagt fram. Ska vi äta i kajutan sa Peter det är bätttre utrymme där.
Vi gick ner och hjälptes åt att ta fram maten, rökt lax, sik, abborre, vitt vin, färskpotatis, sallad, middagen var lättsam och med vinet blev våra samtal mer och mer inriktade på sex. Peter o Annika satt mitt emot oss, jag småsmekte Evas lår hela tiden och kände mig riktigt kåt av att veta at under handduken var hon o Annika nakna och säkert lite våta.

Gillar ni att raka er fråga Peter helt plöstligt, jovisst, ibland gör vi det men ansar en hel del med sax också. Jag rakade Annika igår sa Peter med ett leende, Annika såg först lite besvärad ut men stämnde sen in, jo det gjorde vi och det blev riktigt bra, visa för Eva o Tomas sa Peter, kände hur kuken ryckte till. Vill ni se sa Annika märkbart påverkad av allt vin, ja gärna sa jag o titta på Eva som nickade. Annika ställde sig upp vid bordet, drog upp handuken och blottade sin mus, hon hade en ”string frisyr” och var helt len för övrigt, sexigt o vackert sa jag till Annika, mmm, svarade hon, gillar du frisyren frågade jag, jovisst, känner mig som värsta porrskådisen sa hon o skrattade. 

 

Du är min egen porrskådis sa Peter och lyfte upp Annika på bordet, han kysste hennes bröst och de började grov hångla. Kände Evas hand mot mitt lår och vi förenades i en våt het kyss. Lättade på Evas handduk så den gled ned och blottade bröstes som var styva o rosa. Kysste dem samtidigt som jag lät handen smeka ner över magen mot låren, kände evas våta springa. 

Snegalde mot Peter och Annika, de var i sin värld, Annika halvlåg bakåt på bordet med Peter mellan benen, lyfte upp Eva på bordet och lät henne hamna bredvid Annika med huvudet, nu blev både Eva o Annika slickade och jag såg hur Annikas hand på Evas mage, Annika smekte lätt på Eva som såg ut att njuta för fullt. Annika vred sig lite mot Eva och de förenades i en kyss, jag kände att jag sklulle spricka av kåthet, hade aldrig sett Eva kyssa en annan kvinna, de kysstes intensivt, jag slickade o pullade Evas nyrakade fitta, såg hur Peter nu ställde sig upp och flyttade sig till sidan av Annika på hennes sida om bordeet, han smketke hennes bröst samtidigt som han styrde sin kuk mot hennes villiga mun, Annika kunde knappt få in kuken i munnen, såg hur Eva stirrade, Peter munknulla Annika och vände sig till Eva som nu låg med benen särade på rygg, vill du smaka sa Peter till Eva samtidigt som han tittade på mig, ja nickade, nu hade jag gett en man tillåtelse att munknulla min fru som accepterat frågan.

 

Jag gick upp och gjorde samma sak med Annika, Annika sög ivrigt, hon var en riktig kuksugesrska, hon såg på mig som en porrskådis, sög pungkulorna och kukskaftet om vartannat, jag tittade på Eva som knappt fick runt handen på Peters enorma kuk, han fyllde Evas mun helt, jag såg hur Eva njöt av att bli munknullad nu. Annika vred sig nu om så hon kunde kyssa Evas bröst. 

Jag gick runt o ställde mig mellan Evas särade ben, tryckte ollonet mot hennes lena fitta och gled in, Eva var alldesles plaskvåt av kåthet, hennes fitta vibrerade och nu hade hon en kuk i fittan och en i munnen, en dröm hade gått i uppfyllelse tänkte jag och körde kuken i botten. 

Peter reste upp Eva och sa vi går in i förpiken , såg hur Eva villigt följde med, hon såg på mig o gav en släng kyss, kvar var Annika som fortfarande låg med särade ben, kom Annika sa jag, drog henne tätt intill mig o förde kuken mot hennes väntande våta fitta, ohh så skön hon var, ja knulla mig skrek hon, knulla mig hårt, jag stötte in kuken till roten och knullade henne som besatt, kåtheten svämmade över och jag tänkte på vad Peter sagt om att Annika gillade att vara undergiven, nu ska du få kuk sa jag till Annika samtidigt som jag daskade till henne i stjärten, såg hur hon njöt av min behandling. Drog mig ur och gick fram till hennes huvud, sug Annika sa jag hårt o tryckte in kuken igen i hennes våta kuksugar mun, tog hårt i hennes hår o munknullade henne på ett sätt jag inte gjort med Eva, hon njöt, mer mer tjöt hon, jag vill ha mer kuk skrek hon……

drog mig ur o sa att nu går vi in till dom andra., lyfte upp Annika  och förde med henne till förpiken, där såg vi nu hur Eva hade gränslat Peter och jobbade febrlit med att få in hans jättekuk i fittan, Peter höll runt Evas midja o tryckte på, kom älskling ropade Peter till Annika sätt dig här med, Aanika gränslade Peters ansikte vänd mot Eva, de kramade om varandra o kysstes igen, jag gick fram, kände på Evas stjärt, såg hur Peters kuk kommit in en bit i Evas fitta, började massera Evas anal samtidigt som jag kysste Eva bakifrån, ohhh ja kved Eva medan jag bearbetade hennes stjärthål, fick in ett finger det var spännt, fortsatte min bearbetning samtidigt som jag såg hur Annika blev slickad av Peter och kysst av Eva, vill du ha två kukar viska jag i Evas öra, 

jaaaaaa skrek Eva , ja vill ha två kukar nu, ge mig vad jag tål, Annika var snabb och hämta glidmedel, hon tog ut en rejäl klick och började smörja in Evas stjärt med ena handen, med andra runakde hon nu min kuk som blev hårdare o hårdare, när Evas  anus var ritkigt insmort avslutade Annika med att suga upp min kuk ordentligt, Eva hade nu fått in två tredjedelar av Peters jättekuk, jag gick upp bakom Eva o ställde mig i en doggystyle, Annika höll i en butplugg och sa, vi börjar med den här så Eva blir,lie förberedd så förde hon ib pluggen sakta o bestämt i  Evas anus. Annika juckade vant pluggen i Evas anus o sa nu är hon beredd. Annika hjälpte nu till och förde kuken mot Evas upptänjda stjärthål samtidigt som hon masserade pungen på mig. 

Trängde in några centimeter och jobbade mig in sakta, cenimter för centimeter. Annika var bakom och slickade nu Peter o mina pungkulor där vi nu gled in i Evas fitta o anal, ohhhh skrek Eva, så fylld jag är, vinet verkade gjort sitt, Eva var avslappnad och jag kunde snart få till en bra rytm , Peter juckade in två tredjedelar av kuken och vi kom i bra fas med varandra, Annika slickade våra pungkulor och blötte evas stjärt med saliv med jämna mellanrum, Evas fitta behövde ingen extra smörjning så våt o kåt som hon var, Eva skrek av lust, ohhh jag älskar det här, knulla mig knulla mig skrek hon, mera mera, vill känna era kukar i mig sa Eva med en kåt blick , såg på min kära fru som omvandlats till värsta porrbaben och jag njöt, kände hur jag närmade mig en orgasm.

 

Annika hade nu lagt sig med sitt huvud bredvid Peters ben och låg där med gapande mun samtidigt som hon nu körde en dildo i hennes fitta, spruta på mig sa Annika o tittade på mig, jag drog mig ur, satte mig över Annikas vackra ansikte o runka några extra tag innan jag sprutade en jätte sats i ansiktet på Annika.

 

Peter stönande mer och mer o skrek, jag kommer snart, jag kommer snart, Eva red förbrilt, drog sig ur och slängde sig över Peters bultande kuk och inom kort kom en sats som sköljde över Evas ansikte…ohhhh skrek Peter, mina känslor var nu blandade.

 

Det var en njutning samtidigt som en gnutta svartsjuka, jag hade sett hur Eva njutit av en stor kuk och nu låg vora fruar på sängen med sperma i ansilktet, det blev tyst en stund innan peter sa, vilka underbara fruar vi har Tomas, ja inte bara underbara, riktigt sexiga MILFs sa jag och log, 

Vad sägs om lite efterrätt innan vi tar hand om våra fruar , de måste också få sitt sa Peter. vi skrattade allihop, stämningen var fin och att nu se våra fruar liggandes nyknullade med sperma i ansiktet fick kuken att växa igen, Peter o jag gick ut i kajutan för att hämta handdukar, du Peter sa jag, det här var inte första gången för er va, ? Peter titta på mig, nej det är det inte, vi gillar er och om ni vill så vill vi gärna träffas mer, säkert sa jag med ett leende och tänkte på Eva som log i förpiken nedsmetad av en främmandes man sperma………

 

Mina tankar var innerst splittrade, hur skulle detta påverka vår framtida relation? Skulle Eva nu få mersmak på andra män.....
……..

 

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Sugarwife

Älskar segla, det här skulle jag vilja uppleva i förpiken ;)

8/12, 2020 kl. 16:03