Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/12, 2020 kl. 17:03, av oddball

Campingen - Fiskelycka

Del 1 av 3 i serien Campingen

"Men för i helvete, en jävla camping?!"

Att åka på camping är mångas nöje - och andras mardröm...

(Denna novellserie om tre delar var bidrag i en novell-utmaning på Bubblan. Ursprungligen publicerad 2014)

Campingen - Fiskelycka

Oddballs Arkiv

 

"Men för i helvete, en jävla camping?!"

Ann-Sofie var inte upprörd på riktigt men hon höll verkligen inte med om det förträffliga i att ha tjejveckan på en camping. Hennes tre väninnor verkade vara av en annan åsikt. Hon fortsatte:

"Feta Lasse i bar överkropp, med solariebruna kärringen under sin solhatt. Lyssnandes på Sven Ingvars medan deras högljudda avkomma springer runt grillen där farsan bränner flintasteken medan han pimplar bärs och smygtittar på tonårsdottern i grannhusvagnen? Och dit ska vi?"

Kompisarna verkade mer roade än bekymrade över hennes reaktion och kanske var de luttrade. Det var sjunde året i rad de åkte iväg tillsammans och levde loppan och släppte loss. Allt från diskodunkande partyställen i Medelhavet till alpernas utmaningar i och utanför backen hade de avverkat. Ann-Sofie brukade vara den med mest åsikter. Om det mesta.

"Äh, kom igen Ann-Sofie! Du sa själv att du hade ont om cash den här sommaren. Och dessutom - du får säkert hugg där med. Du skulle kunna få ragg på ett kloster om det knep så dig går det ingen nöd på."

Hon såg på sin väninna. Föga övertygad men logiken i det hon sa var solklar.

"Vi får låna farsans husvagn och bil, det enda som kostar oss är soppa till bilen och oss själva!" fortsatte väninnan, som hette Louise.

Ann-Sofie målade för sitt inre upp det ena scenariot efter det andra som var om möjligt ännu värre än bilden hon högljutt givit sina väninnor. Fast det vore ju... enkelt. Och nån mysig kille, eller tjej för all del, fanns säkert där med. Som var trött på camping och sugen på lite kel.

"Okej då" sa hon tillslut och såg inte hur de andra utbytte lättade blickar sinsemellan när hon gav med sig.

"Men då ska vi festa sönder stället, lova det! Och ingen jävla dansbandsmusik!"

"Självklart!" fortsatte Louise.

Planer började smidas. Då de brukade sitta och äta och dricka gott vid sådana här tillfällen gick planeringen mycket lätt. I takt med att vinet flödade blev planerna bättre och bättre. När vinet och sedermera kvällen var slut, var alla övertygade om att de skulle ha en toppensemester ihop. Till och med Ann-Sofie.

---

Oskar suckade. Var de tvungna att springa och leka så nära grillen?! Hur många gånger hade han inte sagt åt dom? Han fyllde lungorna med luft för att än en gång säga åt sina barn men lät luften tyst sippra ur lungorna. Ville de ha grillen över sig fick dom väl det. Självklart tyckte han inte så egentligen men uppgivenheten tog tag i honom. Han rycktes ur sina tankar av doften av bränt kött.

"Helvete!" svor han för sig själv och gav sig i kast med att rädda köttbitarna på grillen. Ölen han stod och sippade på föll omkull när han ställde ned den hastigt.

"Skiter i det här snart, det blir blåbärssoppa till middag istället" mumlande han och försökte få ordning på det som skulle bli deras middag. Eller det som var kvar av den, snarare.

Och Eva var inte heller till nån hjälp, där hon satt djupt försjunken i sin bok och helt ignorerade omvärldens larm. Med rätta, visste han. Det var trots allt hon som oftast drog det tyngsta lasset med barnen. Men ändå, Oskar kunde inte låta bli att känna sig frustrerad och förfördelad. Han återgick till att studera de nyanlända grannarna snett emot. De hade kommit med buller och bång och det var tydligt att något skulle hända kring deras husvagn. Att de inte var vana campare var helt uppenbart. Barnfamiljer och pensionärer utgjorde merparten av campingens klientel. När en bil med fyra skrålande kvinnor i 30-årsåldern gled in till ljudet av hög musik var det många som suckade tungt och hoppades att just de skulle slippa ha dem som grannar på campingen. Oskar däremot, hoppades tyst att de skulle slå läger nära för han kunde behöva något att titta på. Han var dödligt uttråkad. Dessutom VAR de något att titta på, den ena sötare än den andra. Riktigt jävla heta för att vara ärlig! Till hans stora glädje parkerade de snett emot deras egen plätt och påbörjade den mödosamma processen att parkera husvagnen och sätta upp allt runt omkring den. Vilket syntes vara en stor utmaning, inte bara för att de var så uppenbart ovana utan för att alla utom hon som kört bilen var duktigt förfriskade och ägnade sig mer åt att festa än att slå läger.

Oskar klagade inte. Han hade mer än tillräckligt att titta på och skulle inte ha några problem att få inspiration till nattens onanistund. Alla försök till kvalitetsmys med frun hade mötts med ovilja och motstånd. "Inte när barnen är i samma rum!". Hans sexuella frustration var mycket påtaglig, nätterna när alla sov räddningen. Han var mycket noggrann med att inte låta hustrun se hans förstulna blickar mot de nyanlända grannarna. Hon hade snabbt visat sitt förakt mot deras sätt och klädsel och han såg det som säkrast att inte visa mer än nödvändigt hur mycket han gillade att se på dem. Dessutom misstänkte Oskar att Eva egentligen inte hade något emot dem, utan snarare önskade vara några år yngre själv. Att det var där skon klämde, snarare än något annat. Han log för sig själv, Eva var otroligt fin och hade inte alls fog för sitt kritiska förhållningssätt mot sitt eget utseende. Det var ändå en stor ansträngning att inte stirra på den fägring som bjöds bara några meter bort. Välformade bakdelar, fasta bröst i tajta toppar. Fnitter och skratt. Livsglädje och sexuell utstrålning i en härlig mix! Det var vad Oskar såg. Oväsen, respektlöshet och trubbel, verkade vara vad andra såg. Eller kanske konkurrens?

Det var en tidsfråga innan någon skulle konfrontera de unga kvinnorna och be dem sänka volymen och ta på sig något mer "anständigt". Vilket vore en ironi då mängden hängpattar och gubbmagar som hängdes ut för allmän beskådan var påtaglig. Allt i solbrännans tecken och utan någon nämnvärd hänsyn till om omgivningen ville ta del av det eller ej. Innanför de osynliga staketen som ramade in varje liten husvagnsplätt verkade allt vara tillåtet. Den stora frågan var om det skulle vara en kvinna i hans ålder eller nån av pensionärerna som skulle stå för första konfrontationen. Han trodde på det förstnämnda. Pensionärerna var inte så framåt och muttrade mest i tysthet. Det var nog mest de äkta fruarna som såg tjejerna som ett hot, inte bara mot lugnet. Kort därpå, när familjen satt och åt det som han lyckats rädda från att förkolnas på grillen, flinade han tyst för sig själv. Kvinnan mitt emot gick med uppretad min till tjejerna för att ge dem en utskällning. Däremot gick det inte som väntat - tjejernas mest högljudda och välsvarvade representant hanterade situationen så effektivt att den uppretade kvinnan helt blev neutraliserad. Hon lämnade partytjejerna en stund senare med ett glas vin i handen och rosiga kinder. Det var helt uppenbart att tjejerna kunde tala för sig. Det här var riktigt, riktigt lovande tänkte Oskar och kunde inte låta bli att imponeras och attraheras av den vackra och verbala kvinnan som fått utskällningen att förvandlas till en vänskaplig skål. Han började sukta.

---

"Men gud! Trodde inte du skulle ha SÅ rätt" fnittrade Louise och stötte till Ann-Sofie i sidan när de packade upp.

De sneglade på barnfamiljen snett emot. Det enda som inte stämde i den nidbild Ann-Sofie målat upp var att mannen i familjen inte var lönnfet och i bar överkropp. Han såg faktiskt riktigt bra ut men hans uppgivna uppsyn gick helt i linje med Ann-Sofies beskrivning. Ann-Sofie i sin tur hade redan utsett honom till en tänkbar kandidat. Gifta män var goda kandidater till riktigt bra sex för övrigt. De hade allt att förlora och fick man dom i säng verkade de måna att få ut det mesta av det. Problemet var att få dem dit och det utan att få deras fruar efter sig. Eller de själva för den delen, de tenderade att bli efterhängsna bara för man roade sig lite.

Om kvinnan som kommit för att skälla på dom krävde viss finess att hantera, var gubben i husvagnen bredvid raka motsatsen. Han var en riktig förstaklassens slempropp och fick hanteras därefter. Genom att ignorera honom. Han satt med sina två ohängda kompisar och drack whisky och skrädde inte orden när hon passerade för att hämta vatten. Hon hade nästan väntat sig en hand på baken men behövde inte använda sin knutna näve. Orden de kastade efter henne var lika oblyga som vilken tafsning som helst. Hon sket i dom, de var icke-personer för henne. Men om de tog sig friheter skulle de få veta det.

Bertil skrockade när han såg jäntan gå förbi. En sådan liten nippertippa på kuken vore nåt! Tajt röv och ett bar kramgoa pattar. Jävlar i min lilla låda! Hennes väninnor var det inte heller nåt fel på, men hon, hon var nåt extra. Smäcker men ändå kurvig kropp. Som hon gick klädd kunde man nästan tro hon ville knulla rakt av. Hela hon osade sex! Bröstvårtorna såg ut att vilja göra hål i bikinin. Undrar om hon rakade muffen? Han frågade vad Lasse och Pelle trodde, väl medveten om att hon hörde hans fråga. Hon stelnade till lite men fortsatte med sin vattendunk. Jojo. Det var allt en syn och han var mycket belåten över att de parkerat sin husvagn så nära. Nu skulle tristessen minsann brytas av.

Den kvällen visade tjejerna att de menat allvar med att festa sönder stället. Även om de inte spelade sin musik överdrivet högt utgjorde deras skratt, prat och festande en påtaglig kontrast mot campingens ordinarie ljudbild. Inte så att festande var något ovanligt, inte på något vis. Det tenderade dock vara mer familjär karaktär på dessa fester. De fyra kvinnorna var inte på något vis diskreta. Campingens bestånd av alfahannar utan koppel samlades fort kring dom och snart var deras lilla plätt campingens centrumpunkt. Kvinnorna bejakade livet, stunden och sig själva, det var helt uppenbart. Oskar kunde riktigt höra hur det muttrades i varenda husvagn inom 100 meters radie. Själv var han hänförd över skådespelet. Men kanske mest av den vackra kvinnan i mörkt hår, som han förstått hette Ann-Sofie. Hon var vacker, sexig men framför allt hade hon DET: självsäker, glad, utåtriktad och positiv. I hans ögon lös hon som en liten sol där hon gick och han hade kommit på sig själv med att kasta trånande blickar efter hennes figur när hon passerade. Hade han inte vetat bättre, hade han trott att hon faktiskt ägnade honom mer än bara en förströdd blick då och då. Det var nog inbillning, övertalade han sig själv men fortsatte att njuta av hennes uppenbarelse.

Efterföljande morgon var det med illa dold förtjusning som hans hustru uppmuntrade ungarna att leka högljutt runt tjejernas husvagn. De ville samla burkar och Oskar kunde höra hur belåten Eva lät när hon föreslog att de kunde knacka på dörren till husvagnen och fråga om de fick ta alla pantburkar omkring den. Typiskt Eva. Inte bara en tyst liten hämnd, utan ett sätt att fint berätta hur skräpigt det var efter festen. Området kring den påminde om ett fältslag och tystnaden från husvagnen var kompakt. Den yngling som somnat i en av solstolarna ragglade muttrande iväg när barnen ivrigt klev förbi honom för att knacka på. En rufsig kalufs stack ut huvudet och en kort och ohörbar ordväxling följde. Imponerande fort kom ett par av tjejerna ut ur husvagnen och hjälpte barnen att plocka burkar. Den ena var Ann-Sofie och Oskar höjde tidningen försiktigt för att inte verka stirra så mycket som han faktiskt gjorde. Ann-Sofie var iklädd en lång tröja som slutade någonstans över låren. Det var uppenbart att det också var det enda hon hade på sig. Det gungade förföriskt innanför den och vid ett tillfälle när hon böjde sig fick hon dra ned tröjan över den nakna baken. Det gick fort men synen av hennes nakna bak brände sig fast på Oskars näthinnor. En stund senare kom barnen glatt med fulla kassar och Ann-Sofie vinkade glatt till Oskar. Han höjde handen i en tacksam gest och rodnade för sig själv. Deras oförskämt pigga festgrannar satt kort därpå och åt frukost, lika lättklädda som tidigare. En kort stund senare hade de parkerat på varsin filt och lät förmiddagssolen smeka deras kroppar i hård konkurrens med allas blickar.

Oskar kunde återigen svära på att blickar och små saker Ann-Sofie gjorde var för att reta honom, eller för att få uppmärksamhet åtminstone. Som att hon tog av sig toppen till bikinin en aning för tidigt innan hon la sig på mage för att sola. Eller på sättet hon rätade till bikinitrosan som skar in mellan skinkorna. Oskar tog frivilligt på sig diskandet av frukostdisken, till sin frus stora glädje. Hon begav sig till närliggande sandstranden med barnen, Ann-Sofies väninnor verkade ha samma mål i sikte. Dock inte Ann-Sofie, till Oskars stora förtjusning. Väl inne ställde han sig med disken framför sig och såg ut genom det tonade fönstret. På andra sidan såg han henne ligga och sola. Nästan naken. Han var hård och upphetsad. Utan att tänka på det frilade han sin erektion och började arbeta med den, utan att lämna henne med blicken. Ann-Sofie satte sig upp och började smörja in sig med solkräm. Det hade varit sexigt bara det. Att hon nu satt i bar överkropp fick situationen att bli helt vansinnigt upphetsande. Oskar följde med intensiv blick hur hennes händer masserade in oljan i huden och när turen kom till brösten frustande han till. Avståndet var för stort för att se alla detaljer, synen räckte dock för att ge honom en intensiv orgasm. Ett kvävt stön fick honom plötsligt att inse att vädringsläget till fönstret var i utfällt läge. Han ryckte till när han såg hur Ann-Sofie släppt sina bröst och såg åt hans håll. Han stelnade till och såg ned över laddningen sperma han precis lagt på diskberget. Skammen kom krypande och paniken över att kanske vara påkommen var påtaglig. Han diskade under sammanbiten tystnad och vågade inte se ut igen. När han kom ut igen låg Ann-Sofie kvar. Hon vinkade åt honom.

"Hej! Inte ska du stå inne och... diska när det är sånt här fint väder! Vill du ha en öl? Kall?"

Oskar såg sig om. Det var honom hon pratade med. Hans hjärta tog ett skutt. Det var svårt att inte verka för ivrig, han försökte lägga band på sig.

"Öl? Jovars. Det vore väldigt gott!"

"Slå dig ned!" sa Ann-Sofie och slog ut med handen på en av stolarna de hade under förtältet, i skuggan.

Oskar försökte inte stirra på hennes bröst, som gungade till av rörelsen hon gjort. De verkade fasta och säkert uppemot D-kupa i storlek. Utan att tyngdlagen hade någon synbar effekt på dem. Han kunde inte hindra sig att stirra när hon gick in i husvagnen. Hennes ryggtavla och bakdel förhäxade honom om möjligt än mer än framsidan gjort nyss. Han rätade till shortsen som putade betänkligt, trots att han precis mjölkat sig själv nyss. Så fin hon var! Om han bara inte varit upptagen, hade han kastat sig efter henne. Bara han fått minsta tecken på att hon var intresserad. När hon kom ut kort därpå hade hon klätt på sig en sommarklänning. Först var han besviken men kort därpå insåg han att det var en förändring till det bättre. Klänningen smet åt över byst och höfter och var nästan oanständigt kort. Åtminstone när hon satte sig ned mitt emot honom och den gled upp en bit. Hon

"Skål då", sa hon och såg på honom. Han kände hur han rodnade men log bara tillbaka.

"Skål!"

De höjde burkarna som fått en tunn hinna av imma på sig när de kommit ut i värmen. Drycken var kall och god.

"Åh, jag älskar kall öl" sa hon och flinade. "Man blir så varm av att ligga i solen!"

Hon tog burken och höll mot sin hals. Oskar kunde svära på att han såg hennes redan lätt synliga bröstvårtor hårdna genom tycket. Eller började han se i syner? Han tog raskt en stor klunk till och satte givetvis i halsen. Han hostade till. Kände sig dum. Som en fjortis som fått sin första öl.

"Starka grejer?" skrattade Ann-Sofie roat men tjöt till när hon råkade hälla ut öl rätt ner i dekolletaget istället för att kyla halsen med burken. Hennes tur att tjuta till. Vätan spred sig över hennes bröst och undanröjde Oskars tvivel om att han såg i syner.

"Shit va kallt!" flämtade hon till och ställde ifrån sig burken. "Så jag ser ut!"

Hon tog tag i den tunna klänningen och drog ut den så att det våta tyget släppte greppet om brösten. Det hjälpte föga, när hon släppte smet de obönhörligt åt om dom igen och avslöjade varenda liten detalj av vad som fanns under.

"Ursäkta!" sa hon och innan Oskar visste ordet av hade hon dragit av sig det våta plagget och stod framför honom endast i bikinitrosorna. De bröst han nyss runkat till var plötsligt precis framför hans ansikte, bara några decimeter framför honom. De var exakt så underbara han föreställt sig och de styva bröstvårtorna blänkte av ölen. Han såg upp på henne och det han såg var bekräftelse. Precis den bekräftelse han fantiserat om. Han kanske var en gift man, men han var ingen gröngöling heller. Blicken gick inte att misstolka.

"Måste visst byta om igen. Vill du följa med in och titta ut nåt som passar?"

Fram till denna stund hade han gjort vad som helst för att få höra dessa ord. Nu, när de yttrades, fick han panik. Han hade ett val. Där och då. Följde han med in, var det i akt och mening att bryta sitt äktenskapslöfte. Stannade han missade han sitt livs chans, det visste han. Han skulle precis haspla ur sig en lam ursäkt när han hörde det omisskännliga ljudet av ett av sina barn en bit bort. Hans reaktion gick inte att ta miste på och Ann-Sofie agerade snabbt. Snabbt och diskret vände hon på sig och försvann in i husvagnen. Oskar tog några kliv mot sin husvagn när han såg fru med barn komma gåendes. Kallsvetten trängde fram när han insåg att han precis hållit på att bli påkommen med att gå in i Ann-Sofies husvagn för att ha sex. Det var först när hans fru förvånat påpekade att han hade en öl i handen som han insåg att han inte ställt sig ifrån den. Innan han hann förklara varför han hade en öl i handen hade Ann-Sofie kommit ut ur husvagnen igen. Denna gång var hon anständigt klädd och ropade på både honom och Eva.

"Kom och ta en öl du med, Eva!" Kort därpå satt hela familjen och drack öl utanför Ann-Sofies husvagn. Oskar hann aldrig riktigt förstå vad som hänt, än mindre hur hon visste om hans frus namn. Han var i något av ett chocktillstånd över vad som tilldragit sig. Känslorna rev runt i en mindre storm inom honom, men åtrån hade fortfarande inte lagt sig. Den dagen rumlade både han och Eva hem betydligt senare än någon hade tänkt sig. Barnen hade mer eller mindre lagt sig själva. Fortfarande svårt pilsk tänkte Oskar att han minsann skulle kunna få till lite kel med Eva men hon sov tungt innan han var klar med tandborstningen. Hon måste satt i sig fler öl än han, tänkte han. De var förrädiska de där. Inte ölen, utan deras kvinnliga grannar. Fagra och trevliga. Och med ett, vad det verkade, outtömligt förråd med öl och vin.

---

"Jag tror grannkillen är lite förtjust i dig" skrattade Louise när de satt och åt frukost.

"Han är fin" svarade Ann-Sofie, nästan lite drömmande. "Det var SÅ nära att jag krokade honom igår. Så kom hans fru och satte P för det. Suck."

"Jag vet. Fast du. Det där, det löser jag!"  

Ann-Sofie tittade roat på henne.

"Jaså du? Det var bussigt av dig, men jag klarar mig nog."

Ann-Sofie försökte låta självsäker men både hon och Louise var väl medvetna om att alla försök hittills hade varit fruktlösa, trots några lovande kandidater. Att hitta ragg på en camping hade visat sig vara en utmaning.

"Åjo. Du behöver hjälp. Jag fixar det" sa Louise i ett likgiltigt tonfall.

"Ja va fan, om det inte går på midsommarafton, då går det aldrig", flinade Ann-Sofie.

"Skål för det!"

"Skål?"

"Det är ju trots allt midsommarafton idag!" sa Louise och höjde ett glas rosévin.

"Det har du fan rätt i", mumlade Ann-Sofie och kort därpå satt inte bara de två utan alla fyra tjejerna och pimplade vin och planerade midsommaraftonens aktiviteter.

Oskar bävade för den kommande midsommaraftonen. Inte bara var han förvirrad efter gårdagens händelser, han kände hur delar av hans kropp ville fortsätta där han varit igår. På väg in i den där husvagnen. Bilderna av Ann-Sofie visade sig så fort han slöt ögonen. Han var fortfarande glad att det aldrig hade hänt något och fortfarande arg. Vad skulle kunna hända, midsommarafton och allt? Om han bara höll sig nära Eva skulle han inte behöva fundera på det. Så fick det bli. Hon brukade alltid hålla igen när det vankades festligheter. Inte så att hon ogillade att dricka, men hon ville ha kontroll. Själv tyckte han om att släppa kontrollen ibland. Omfamnade det. Med undantag från just den här dagen, kontroll var det sista han ville släppa nu kände han. Han litade inte på sig själv kort och gott. När han förberett potatisen för sillunchen och gjort andra förberedelser tänkte han gå ut och se hur det gick för Eva, som hade gått ut med barnen för att de skulle få leka av sig.

"Heeej Oskar!" hörde han från tjejernas sida.

Hans fru satt med ett glas vin i handen och såg allt annat än upptagen ut.

"Var är barnen?"

"Det är lugnt, de är och leker med Annie" sa hans fru.

"Annie?"

"Hon i mörkt, kort hår", fyllde Louise i.

"Åhå" sa Oskar och kände sig dum.

Där hade han stått och lagat mat och oroat sig för att Eva fick dra tunga lasset igen, när hon i själva verket suttit och druckit vin. Det störde honom inte så lite, men han sa inget. Han försökte låta bli att stirra på Ann-Sofie. Det mesta av hans koncentration gick åt till det. Hon hade bikinitrosor och en blus som var på tok för genomskinlig och uppknäppt för att Oskar skulle finna det sunt. Dessutom var Louise bedårande läcker hon med, i sin sommarklänning. Hans kära fru Eva var, när allt kom omkring, också otroligt läcker, konstaterade han belåtet och försökte fokusera på det.

"Ta lite dricka du med", frestade Ann-Sofie.

"Ska bara kolla till barnen", mumlade Oskar och begav sig till lekplatsen.

Det visade sig vara helt onödigt att kolla till barnen. Annie hade full koll och verkade riktigt road av att bryta av festandet med lite lek och bus. Hans barn verkade tycka det var toppen med någon som orkade leka. Med en begynnande klump i magen gick han tillbaka mot husvagnen. När han kom satt bara Ann-Sofie och den tjej av de fyra som var tystast kvar. Lotta hette hon visst.

"Vart tog Eva vägen?"

"Hon och Louise gick för att bada och sola en snabbis och sen fixa blomsterkransar. Vi bestämde att vi skulle slå ihop våra påsar på sillunchen. De ville passa på, medan vi gör det viktigaste. Planering!"

Med de orden räckte Ann-Sofie honom ett välfyllt vinglas. Den klara drycken åkte ned innan han ens funderat på vad hon sagt. Lunch? Tillsammans? Planering verkade betyda vin, mycket vin. Det snurrade rejält i huvudet när Lotta stund senare förklarade att hon också avsåg gå till stranden en stund. Paniken steg tillsammans med blodtillförseln mellan Oskars ben när hon sa det. Ensam med Ann-Sofie? Nu skulle det... kanske visa sig. När Lotta försvann med strandväskan runt kröken tittade Ann-Sofie på honom menande. Hon log.

"Vi blev avbrutna igår..." började hon och drog fingret längs de uppknäppta knapparna på blusen.

"Vi..." började Oskar men tystnade snabbt.

Ann-Sofie lutade sig fram mot honom. Han kunde inte undgå att se ned i hennes blus där kloten hängde fritt och spänstigt. Ann-Sofie lutade sig lite till fram och viskade i hans öra så att nackhåren på honom reste sig av välbehag.

"Jag brinner mellan benen. Ikväll ska jag knulla."

Hon lutade sig tillbaka och flinade, la huvudet på sned och blinkade.

"Det finns bara ett sätt att släcka den branden på. Och det är du som har brandslangen."

Innan Oskar han svara eller reagera dök Annie och barnen upp. Oskar drog en lättnadens suck men Ann-Sofies ord ringde i öronen. Han var kåt bortom vett och sans insåg han. Tillsammans förberedde de lunchen som skulle ske på den gemensamma festplats som fanns i närheten. Där fanns midsommarstång och allt som hör till. Picnicfiltarna låg tätt över området och stämningen var hög och gemytlig. Oskar kände sig trots allt väldigt belåten när de började packa upp sina grejer. Han var där med områdets mest omtalade och åtrådda (var han helt säker på) kvinnor. Alla lika vackra i sina sommarklänningar. Louise och Eva hade kommit med kransar åt både barnen och alla tjejer. Den ring med kvinnor Oskar fann sig sittandes bland fick många äkta hälfter att få nåt drömskt i blicken när de passerade. Tryggheten att vara bland folk gjorde Oskar lugn, här kunde inget dumt hända. Likväl hade han stånd. Varje gång Ann-Louise såg på honom ryckte det i byxorna. Det var som om delar av honom stod i direktkommunikation med henne. Det blev inte bättre när Ann-Sofie i ett obevakat ögonblick lutade sig fram och viskade i hans öra:

"Om jag tar av mig klänningen är jag naken. Så när som på kransen då. Men det är också det enda gräs jag har på kroppen."

Han försökte förstå vad hon försökte åstadkomma med kommentaren och fann att hon försökte driva honom till vansinne. Desperat sökte han stöd hos sin fru, bara för att upptäcka att hon uppenbarligen valt just denna midsommar till att släppa sin patenterade kontroll på läget. Hon var, om möjligt, mest fnittrig av alla i sällskapet och ägnade honom inte många blickar. Hon och Louise hade intensiva diskussioner och barnen i sin tur verkade mest vara intresserade av att försöka få Annie att hjälpa dem med lekar och fiskdamm. Hon hade uppenbarligen gått hem hos dom. Han befann sig kort och gott i både paradiset och helvetet, samtidigt. Ann-Sofie parkerade sig bredvid honom med en öl i handen som hon svepte. Kort därpå drog hon av en rap som fick det att eka i öronen på Oskar. En teknolog skulle varit stolt över bedriften.

"Oj!" sa hon förläget och räckte sig efter en ny öl.

"Oj." flinade Oskar och insåg att han nästan var kär.

"Vad gott det var" sa Ann-Sofie. "Är det du som gjort sillen?"

"Nja. Typ" sa Oskar och log.

"Är du lika händig i andra rum som i köket?" undrade hon och flinade.

"Är du lika bra på smöriga one-liners som du är på att fresta gifta män?" kontrade Oskar.

"Känn efter själv" svarade Ann-Sofie rappt.

Innan Oskar hann förstå vad som hände hade hon tagit hans hand och fört in under sin klänning. Filten som låg bredvid hade hon dragit med sig i rörelsen och dold under den insåg Oskar att det våta och lena hans fingrar precis mötte var hennes kön. Hon talade sanning. Hon brann! Kort därpå satt Oskar och tittade på sina fuktiga fingertoppar och insåg att han var rökt. Ikväll skulle han knulla och det var inte med sin hustru.

"Dans! Yipppie!" vrålade Ann-Sofie och studsade upp.

Ena stunden satt kvinnan med en främmande karls hand på musen, mitt bland folk. I nästa dansade hon små grodorna?! Han satt kvar och studerade hur hon studsade omkring så småbarnen flög som vantar omkring henne. Hade hon inte varit så läcker hade hon nog inte kommit undan med det, men nu såg det bara kul ut. Eva och Louise var också med, liksom Annie och barnen.

Festen blev till kväll och Oskar glömde helt bort tiden. Mat och dricka fanns i överflöd och när det blev lite kyligt åkte filtar och myggspray fram. Snart stod grillarna som spön i backen. Ann-Sofie gjorde sitt bästa för att driva honom till vansinne. Hon tog varje chans att viska kåta ord i hans öron. Flera gånger hade hon sett till att han fått känna hur våt hon var. Där alkohol går in, går vett ut. Snart besvarade han hennes små inviter och gned sin bultande mandom mot henne när han kunde, eller viskade något tillbaka. Han var kanske mer diskret än hon var, men ett stigande rus gjorde honom mindre betänksam och mer framfusig.

Eva kom fram och undrade om han kunde lägga barnen. För första gången önskade han att hon inte frågat. Tidigare hade de varit hans tillflykt men nu? Motvilligt gick han med på det och Eva studsade iväg. Han unnade sin fru att släppa loss, det var inte det. Han visste dock att han skulle göra något han skulle ångra om han gjorde, men ångra mer om han inte gjorde.

"Måste lägga barnen" sa han till Ann-Sofie. Hon nickade.

"Gör det. Men du. När du är klar, gå över till vår husvagn. Då jävlar ska du få fitta så du inte kan gå på flera dagar."

"Du vet hur du skall charma en karl."

"Eller hur? Är jag inte där, vänta så kommer jag. Kommer! Hihi!"

Oskar skakade på huvudet och begav sig mot filten där barnen satt. Motvilligt. Han ville verkligen inte lämna den underbara bubblan. Nu hade han inget val. Kort därpå låg han i husvagnen med två sovande barn. Funderade. Vad fan höll han på med? Han reste sig försiktigt och stoppade om barnen. Kliade sig på hakan och funderade. Kände doften från handen. Den doftade... Ann-Sofie. Eller närmre bestämt... ja, just det. Fitta. Fingertopparna hade varit inne i henne. Helvete! Han insåg att slaget var förlorat. Han visste att barnen skulle sova lugnt och begav sig med tysta steg mot grannhusvagnen. En försiktig knack. Inget svar. Han öppnade dörren och kikade in. Det var mörkt där inne. Han ropade försiktigt. Fortfarande inget svar. Vänta hade hon sagt. Han övervann sina sista tvivel och tog ett kliv in i det okända. Stängde dörren försiktigt och lät ögonen anpassa sig till mörkret. Det kändes konstigt att vara i någon annans husvagn. Särskilt som hans avsikter var att begå äktenskapsbrott. Det luktade kvinna här inne. Han kunde ana att kläder låg slängda lite varstans. Försiktigt satte han sig på ena sängen. Sorlet från festplatsen kändes avlägset. Han lutade sig bakåt och stödde sig på händerna. Hans ena hand fastnade i något och han höll upp det. Ett par trosor dinglade på fingret. Utan att fundera på det förde han dom mot näsan. Doften påminde om den han känt från sina fingrar. Han svalde hårt och drog in luft i näsan. Han kastade sig bakåt och suckade. Om det var upphetsning eller alkohol som fick det att snurra visste han inte. Han luktade på dem igen. Log. Slappnade av. Trött var han, kände han. Kort därpå sov han djupt, med ett par minimala trosor i ena handen och ett leende på läpparna.

Ann-Sofie vinglade. Hon ville ge Oskar en stund innan hon begav sig tillbaka för att fullborda sitt löfte till sig själv och honom. Äntligen skulle hon få lite redigt med kuk. Hon hade minsann känt att den söte familjefadern hade en rejäl sak mellan benen. Som snart skulle vara mellan hennes ben. Hon log men svor när hon kort därpå snubblade. Fan! Så full var hon väl inte? Hon lutade sig mot ett träd och pustade ut. Nåja. Kunde hon stå kunde hon knulla. Färden hem var mer mödosam än hon tänkt sig. Det låg en massa saker i vägen hela tiden. Som husvagnar och träd. Fuck! Till sist var hon äntligen framme och ramlade in i husvagnen. Hon stängde dörren efter sig och försökte vänja sig vid mörkret. Hade han somnat? Det lät fan som det! Nåja, det var inga problem. Han skulle snart vakna.

Hon drog av sig klänningen och smög fram. Slog tån i något. Svor tyst för sig själv. Om hon var fumlig märktes inte det när hon halade fram hans kuk. Det satt i fingrarna, fnissade hon belåtet för sig själv. Hon kände hur mandomen växte i hennes hand. I takt med att den blev hårdare och hårdare kände hon hur den återhållna lusten spred sig i stötvågor från underlivet.  När kuken var hård och redo var hon så våt att det rann om henne. Utan minsta tvekan gränslade hon honom och riktade in den tjänstvilliga kuken. Med ett stön sjönk hon ned. Sakta gav hennes kåta hål vika för besökaren. Han fyllde ut henne helt underbart. Söta lilla han. Han stönade till och hon kände hur han kramade hennes bröst. Shit, det här skulle gå fort. Hans kuk var ju enorm. Hon tog ena handen och kände bakom sig, kramade hans pung. Red honom hetsigt och snabbt. Blundade. Jävlar så skönt! Kuken rörde sig underbart inne i henne och hon ökade takten. Hans händer var omilda på hennes bröst. Det var först när hon hörde honom frusta till och kände de bekanta rycken i lemmen som befann i henne, som hon insåg att hon inte tänkt på kondom. Äh, familjefäder dras inte med skit. Hon kände hur hon fylldes av hans varma säd och det räckte. Med ett tjut fick hon en orgasm som tog henne med storm. Den var intensiv och den höll i henne länge. Ruskade om henne.

I takt med att orgasmen klingade av kom något annat istället. Illamående. Fan! Hon hade druckit för mycket ändå! Skit! Hon klev av honom, han hade inte sagt något under den korta stund de haft sex. Kuken lämnade ett tomrum i henne, fyllt med varm säd som sakta droppade ur henne kände hon. Samtidigt kände hon sig besynnerligt tillfredsställd. Han hade levererat vad hon behövde. När hon ställde sig upp kom illamåendet snabbt och intensivt. Skit! Med panik kastade hon sig ut ur husvagnen och fick med sig klänningen i farten. Första spyan hamnade på gräsmattan, den andra på bordet. Hon brydde sig inte om att ta på sig klänningen förrän hon spytt klart. När den väl var på kände hon att hon behövde en promenad. Hon vinglade sakta runt området men höll sig till de belysta gångarna. Hon var både nöjd och missnöjd. Hon hade hoppats på mer, men samtidigt var det lika lugnt mellan hennes ben nu som i området i övrigt. Det hade slutat rinna ur henne, det var en rejäl laddning den tuktade familjefadern hade tömt i henne. Hon flinade och styrde till sist kosan hemåt. En del av henne hoppades att han skulle ligga kvar, så hon kunde få lite mer. En annan del däremot, hoppades på en god natts sömn. Det blev det senare. Husvagnen var tom när hon kom tillbaka. Hon somnade utan att klä av sig.

När hon vaknade nästa morgon var hon rejält bakfull. Fan! Det smakade död i munnen och det var klibbigt mellan benen. Huvudet värkte. Fan om inte fittan var lite öm den med, det var rejäla doningar han hade den där gode Oskar. Hon svepte ett glas vatten och snubblade ut ur husvagnen. Det första hon hörde var Slemproppen som satt och skröt för sina polare. Hon gick åt andra hållet, ville inte att han skulle få komma med några gliringar nu. Det var illa nog att han verkade fått ligga han med igår. Att han gjort det var något han högljutt delade med sig av för alla som inte ville höra. Till och med skitstövlar som han släppte mindre nogräknade kärringar till för. Ful var han dessutom! Fy fan! Kärringen måste varit desperat som låtit honom komma till. Hon styrde ilsket kosan mot vattnet. Äckel!

I husvagnen mitt emot stod Oskar och diskade frukostdisken. Eva låg och sov. Naken och hyfsat nyknullad. Han log och kände sig mycket belåten. Ett veck formades i hans panna när han såg Ann-Sofie vingla ut ur husvagnen och bege sig mot vattnet. Han undrade så vad som hänt. Han hade somnat till i deras husvagn och vaknat av att nån stackare stått och kräkts utanför gubben Bertils husvagn. Fundersam och trött hade ha gått hem till sig och lagt sig, bara för att kort därpå bli väckt av sin fru. Hon hade väckt honom genom att suga honom hård och innan han förstått vad som hänt hade hon sjunkit ned på hans kuk och ridit dom till en gemensam orgasm. Sedan hade hon sagt ett ömt "Jag älskar dig" och somnat vid hans sida. När Ann-Sofie försvann ur sikte försvann vecket i pannan. Igår hade han närapå varit otrogen, men det hade inte blivit så. Han skulle fortsätta få undra vad som hänt om Ann-Sofie kommit in i sin husvagn medan han var där. Han valde att låta bli det, men kunde inte låta bli att fundera på varför hon inte dykt upp.

Nåja. Han var trogen och lyckligt gift. Det var det som räknades.

 

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#1

Hailey

Mmm.... campinglivet förr i tiden och idag är inte sig likt.... *****

1/2, 2021 kl. 14:49