Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

30/12, 2020 kl. 17:13, av oddball

Campingen - Gemenskap

Del 3 av 3 i serien Campingen

"Men för i helvete, en jävla camping?!"

Att åka på camping är mångas nöje - och andras mardröm...

(Denna novellserie om tre delar var bidrag i en novell-utmaning på Bubblan. Ursprungligen publicerad 2014)

Campingen - Gemenskap

Oddballs Arkiv

 

"Älskling vi måste prata."

Evas ton fick Oskar att stanna upp i det han gjorde direkt. Det tonfallet, visste han sen länge, innebar dåliga nyheter. Han slet blicken från solbadande grannar med bikinis modell mindre och såg på sin fru. Insåg att hon var än mer allvarlig än tonfallet antydde.

"Vad är det? Har nåt hänt?" undrade han oroligt.

Oron spreds snabbt till panik. Gårdagen hade nästan gjort honom till en otrogen man men av någon orsak blev det inte så. Han visste inte vad som hänt men faktum kvarstod - han hade stått i begrepp att vara otrogen. Inte bara det, han hade sett fram emot det. Och en liten del av honom sörjde det faktum att det inte blivit något. Allt detta omvandlades till ren och skär panik när hans fru nu såg på honom med allvar i ansiktet. Var det tårar i hennes ögon?! Hans hjärta sjönk snabbt. Hon måste sett! Som han sårat henne! Han trodde nog att hans tilltänkta snedsteg hade gått obemärkt förbi. Så fel han haft!

"Jag..." började han.
"Schhh!" avbröt hon. "Låt mig tala först!"
"Men..."
"Snälla?"
"Okej."

Han tystnade och svalde hårt. Låt henne tala! Till punkt. Sen kunde ursäkterna, om några sådana fanns att tillgå, komma. Han såg på henne och försökte se lugn ut. Inombords var det full orkan, känslorna rev runt som om de fått fnatt. Hjärtat bultade hårt. Hon verkade samla sig. Öppnade munnen.

"Mamma! Mamma! Han slog mig!"

Eva vände sig mot minstingen som kom sättandes. I rörelsen drog hon med armen över ansiktet, torkade tårarna gissade Oskar. Allvarligt samtal gick över till konflikthantering mellan barn. Precis när situationen verkade vara under kontroll och Eva vände sig om mot Oskar knackade det på den öppna dörren och Louise stoppade in huvudet i husvagnen.

"Hej! Tack för igår!" log hon.
"Tack!" sa Oskar och Eva i mun på varandra.

Oskar såg aldrig paniken i Evas ögon. Louise vände sig mot Oskar.

"Oskar, vi skulle behöva hjälp med en sak som kräver lite styrka. Kan du tänka dig?..."
"Självklart!" sa Oskar och undrade vad det kunde gälla, samtidigt som han var bekymrad över det avbryta samtalet.

Oskar trängde sig förbi först Eva och sen Louise och begav sig mot tjejernas husvagn. Han såg aldrig vad som hände bakom honom. Louise klev in i husvagnen.

"Vi måste prata" sa Eva i bestämd ton och såg på Louise.

Louise såg på henne allvarligt. Sen sprack hon upp i ett leende.

"Måste vi verkligen det?"

Hon var framme vid Eva i ett kliv, med ansiktet mot Evas. De andades på varandra. Eva gjorde en ansats att skjuta ifrån sig Louise. Louise svarade direkt. En snabb hand fann snabbt sitt mål. Eva var klädd i t-shirt och trosor, ännu inte klädd för dagen. Louises hand fann sin väg innanför Evas trosor fortare än Eva hann ta ett kliv bakåt. Innan Eva hann förstå vad som hänt insåg hon att Louise hade två fingrar djupt begravna i hennes sköte. De visste vad de gjorde och Eva drog efter andan. Hon flämtade till när Louise bet henne hårt i örat och flämtade i det:

"Jag vet minsann vad du vill!"

Eva kunde inte veta att Louise var en virtuos på det instrument hon hade mellan sina ben. Flinka fingrar jobbade aggressivt och målmedvetet i Evas sköte och hon aldrig riktigt mobilisera sitt försvar. Något allvarligt samtal var det aldrig tal om. Smärtan i örat kompletterade hettan i underlivet. Det kändes som om hela hon hängde på Louises fingrar, som ivrigt fortsatte att utforska varje skrymsle av Evas underliv. 

"Vi måste... prata..." lyckades Eva flämta fram.
"Nej. Vi måste... knulla!" kontrade Louise.
"Känn!"

Hon tog Evas hand och tryckte in mot bikinitrosan. Eva kunde riktigt känna hettan som strålade ut från Louise. Instinktivt krökte hon fingret som tryckte in trosan i det varma och våta. Samtidigt nafsade Louise Eva i örat igen och väste:

"Så våt är jag. Har drömt om dig hela natten!"

Hennes fingrar fann snabbt Evas känsligaste punkt och höll den gisslan innan orden i Evas öra fortsatte:

"Innan jag går här ifrån har både du och jag fått minst varsin underbar orgasm."

Evas samvete gjorde ett sista desperat försök.

"Barnen måste..."
"Barnen leker! Och det gör faktiskt vi med!"

Eva visste att hon förlorat. Hon sjönk ned på sin säng och lät Louise sära på hennes ben. Hon sket i allt nu. Hon ville ha henne. Hårt och intensivt. Hon kände hur Louise mycket vänligt men bestämt avlägsnade trosorna. Hon lät det ske. Hon hjälpte till och mot all förnuft och sans tryckte hon ned Louises huvud mellan sina ben. Himmelriket var nära. Louise tunga och fingrar var snabba och effektiva. Eva kände orgasmen komma som ett godståg. Ostoppbar och med massiv kraft. Louise kände det med och la all sin energi på att det skulle ske. Louise begravde sitt ansikte hårt i Evas släta sköte. Hennes kön öppnade sig för Louise och tog emot henne välvilligt och hungrigt. Tungan hittade varje känslig vrå, varje veck av Evas ros. Fingrar som precis visste var och när de skulle trycka, massera, dra eller smeka. När fingrarna trängde in i hennes hål knep hon om dom. De svarade med att hitta hennes känsliga punkter, nu på insidan. 
Det gick inte att hjälpa. Eva skrek rakt ut när orgasmen kom. Det var som om hon aldrig upplevt en orgasm tidigare. Louise gjorde allt rätt och slutade inte när skriket kom. Hon manövrerade skickligt Eva under hela orgasmen och precis när Eva trodde hon skulle dö av lycka påbörjades resan mot nästa orgasm. De båda kvinnorna var i perfekt synk och Eva trodde hon skulle svimma när nästa orgasm kom. Med den första orgasmen som avsats tog den andra fart. Louise började viska och bita Eva i örat samtidigt som andra handen attackerade Evas mycket känsliga bröstvårtor. Evas andra orgasm skedde helt utan hennes medgivande. Kroppen tog kontrollen över lusten och den som gick förbi husvagnen skulle inte tvivla på vad som skedde där inne. Evas mest intensiva knull någonsin tycktes inte ha någon ände. Louise var skoningslös. Evas kropp var en enda stor erogen zon men hennes bröst och fitta stod i full låga och Louise hällde på bensin i lagom doser.

I en husvagn inte långt därifrån stod Oskar. Lyckligt ovetandes om vad som försiggick i hans egen husvagn. 

"Vad var det ni behövde hjälp med?" började han när han såg Ann-Sofie.

Hon såg på honom med en blick som av någon outgrundlig anledning fick det Oskar att få stånd. Sakta men säkert.

"Här, vårt kapell sitter fast. Vi har försökt men det lossnar verkligen inte!"

Ann-Sofies svarta bikini dolde inte mycket, och när hon pekade på kapellet var allt Oskar såg hennes välfyllda bikini som gungade förföriskt. Han tittade inte alls på vad Ann-Sofie försökte visa. Allt han såg var hennes bröst och former. Kvinnliga linjer, symmetriska och väl ritade. Skamlöst accentuerade av lite tyg på ett par väl valda ställen. Bikinitrosan skar in angenämt bak och man kunde ana konturerna av en springa på framsidan.

"Vad tror du? Kan vi göra det?" undrade Ann-Sofie.

Oskar som inte hört ett ord av vad hon sagt nickade och hummade jakande. Utan att släppa blicken från den punkt där underdelen av Ann-Sofies bröst skymtade ur bikinin där han stod snett bakifrån. Han tänkte väldigt lite på problemlösning men desto mer på hur Ann-Sofies bröst skulle kännas att klämma lite på. Därför kom Ann-Sofies följdfråga som något av en chock.

"Eller ska vi skita i det och knulla som jag ser att du vill?"

Hon såg ned på honom där hon stod på den pall hon klivit upp på. Han hade inte ens märkt bulan i shortsen han hade. Det hade emellertid hon. Oskar sa ingenting och hon klev ned och såg på honom. Sen drog hon fingret längs skåran på bikinitrosan. Oskars blick flackade mellan den och brösten, som nu fanns inom räckhåll för honom. Ann-Sofie såg sig om.

"Det är en väldigt liten chans att nån går förbi här bakom nu. Du kan knulla mig mot husvagnsväggen. Jag är våt och redo." 

Med de orden ställde hon sig mot husvagnen och satte händerna mot den. Särade lite på benen.

"Du måste skämta!" tänkte Oskar och såg sig om. Han skulle vara inne i henne på mindre än två sekunder om han gjorde vad hon sa. Högt sa han bara:
"Vi kan inte..." men kom av sig
"Så lät det inte igår natt!" flinade Ann-Sofie.

Hon vickade på rumpan. Oskar tittade på henne oförstående. Ann-Sofie fnös.

"Kom och använd din stora sköna kuk på mig igen. Du får spruta när du vill, var du vill."
"Igen?"

Nu tröttnade Ann-Sofie och vände sig mot honom. Hennes kåthet vändes snabbt till irritation.

"Vad håller du på med? Vad är det för fel på att knulla nu? Måste du vara full eller?"
"Snälla Ann-Sofie, vad pratar du om?" undrade Oskar som nu mådde lite lätt dåligt. 

Våldsam upphetsning i kombination med förvirring och Ann-Sofies uppenbara irritation, gjorde honom illa till mods.
"Vad menar du" snäste Ann-Sofie, som inte förstod vad han pratade om och varför han inte kunde göra som vilken normal karl som helst skulle gjort. Ränna in kuken så hon lyfte av kraften och knulla henne lealös. Hon behövde det kände hon. Nu var hon irriterad istället för kåt. Oskar tvekade. Sen tänkte han att det var lika bra att säga som det var.

"Jag väntade på dig igår, men du kom ju aldrig. Så jag gick. Och det var nog lika bra. Så vad menar du? Igen?"

Ann-Sofie stirrade på honom, misstroget. Oskar såg på henne. För första gången utan lust och åtrå i blicken.

"Sluta dumma dig..." började hon. 

Hon såg nu efterforskande på honom. Insåg att han talade allvar. Så plötsligt slog det henne. Insikten kom som en snyting. Hon flämtade till och slog händerna för munnen. Kvävde ett skrik. Sen fick Oskar en rungande hård lavett så det tjöt i örat och kinden blev röd. Det riktigt smackade, träffen var klockren. Styrkan påtaglig.

"Dra! Jävla as, dra!!! Alla män borde dö, du med din usla skit!" skrek hon och knuffade bort Oskar.

Hans förvåning visste ingen ände, men smärtan i kinden och förnedringen av att bli slagen var det enda han tänkte på. Han öppnade munnen för att säga något men när han såg på Ann-Sofie insåg han att han ville följa hennes uppmaning. Han ville befinna sig så långt ifrån denna kvinna som möjligt just nu. Hon påminde om ett argt åskmoln i en tecknad film, fast med skillnaden att hon var skrämmande på riktigt. Han gick och lämnade henne svärandes högt och obscent. I ren förvirring gick han mot stranden, snarare än hem till sig. Hade han gjort det hade han med egna ögon fått se hur hans fru låg med benen i vädret, trosorna på golvet och sovtröjan uppkavlad som en korv. Mellan hennes ben en vild och ivrig Louise som gjorde allt för att övertyga Eva om att kvinnor är bättre älskare än män. Just nu var Eva benägen att till fullo ge Louise rätt. Oskar insåg plötsligt att han gått en bit längs stranden. Här hade han inte varit förut. Stranden var faktiskt lite bredare här. Lite grövre sand och sanddynerna gick upp och ned mot skogen. Stranden i sig var inte jättelockande men han konstaterade snabbt att dynerna bildade små dalar och alkover där man kunde ligga helt ostörd om man så önskade. Fortfarande förvirrad över vad som utspelats tidigare gick han lite disträ mellan dynerna och försökte förstå vad som hänt. Han kom inte fram till något vettigt.

"Aj!" hörde han och kände hur han föll raklång efter att ha snubblat över något. 

Hans lätt svettiga ansikte begravdes i sanden som utgjorde kanten av den lilla alkov han klivit ned i. Det tog en stunds förvirring innan han insåg vad som hänt. Han hade snubblat över någon som låg och solbadade! Han studsade upp och försökte få bort sanden ur ansiktet och munnen. När han fokuserade på personen han snubblat över höll han på att skrika rakt ut i förvåning. Två helnakna kvinnokroppar låg på mage precis där han gått. Han stod vid deras fotända och såg ut som ett O i ansiktet. Så insåg han att det var Lotta och Annie! De stödde sig på armbågarna och hade vänt huvudena mot honom. De såg mycket roade ut. Allt han såg var skymten av nakna bröst och deras nakna skinkor som visade mer än de dolde där de möttes. Faktum var att han med lätthet kunde se deras hopklämda kön skymta från den vinkel han befann sig. Kvinnorna verkade inte ett dugg besvärade, men det var Oskar. Mest över att ha överraskats men hans tidigare förvirrade tillstånd blev knappast bättre av att stå och stirra på två nakna kvinnor. Det blänkte om deras kroppar.

"När du tittat klart kan du väl slå dig ned en stund." sa Lotta och drog retfullt på mungipan.
"Jag titt... jag menar... alltså... förlåt! Såg er inte!"
"Det märkte vi allt, flinade Annie. "I vilken värld var du egentligen? Inte den här i alla fall. Vi såg dig på långt håll."

Oskar rodnade och skakade på huvudet. Han slet inte blicken från Lottas blänkande blygdläppar som skymtade fram där han låg. De var kala och såg otroligt fina ut. Han insåg att han redan hade stånd, det hade han i förvirringen inte tänkt på. Bulan var påtaglig. Han hindrade en instinktiv rörelse att skyla sig men insåg att det bara skulle se fånigt ut. Han suckade tyst och lät det vara. Nu stod han här med stånd och stirrade på nakna kvinnor. De verkade inte misstycka. Han behövde ändå lätta på hjärtat. 

"Ja ni. Det är faktiskt lite relaterat till er."

Han hörde själv att tonfallet lät mer uppgivet än vad han tänkt. Annie såg nyfiken ut och vände överkroppen mot honom, stödde sig på armbågen. Hennes bara bröst var en handfull och såg helt underbara ut där de pekade ut och mot Oskar. Hon låg mer eller mindre på sidan och han såg också hennes mage, kala venusberg som skymtade där övre benet låg snett framför det under. Nakenhet verkade inte vara något konstigt för henne. Oskar däremot, var inte van. Och livrädd att hans fru skulle komma förbi och se det hela. 

"Hur menar du nu? Nu blir jag nyfiken!"

Annie såg forskande på honom. Lotta verkade också bli intresserad och vände sig om. Istället för att ligga sidan la hon sig på rigg och stödde sig på armbågarna. Hon hade rejäla bröst och var generellt sett lite mer kvinna än Annie. Oskar insåg att han satt mindre än en halv meter från en naken Lotta. Hans blick fladdrade över vårtgårdar, mage och renrakade blygdläppar. Ett smycke satt där med, det gick inte att undgå att se.

"Slå dig ned och berätta. Du verkar behöva det. Och titta på du, vi är inte blyga", log hon och la till med spjuveraktig röst: "...och vi tål att tittas på!"
"Jag... " började Oskar och försökte låta bli att stirra.
"Eller ska vi skyla oss?"
"NEJ!" sa Oskar lite för snabbt och tjejerna skrattade till över hans reaktion. Han samlade sig.
"Alltså. Ann-Sofie..." började han.

Tjejerna såg på varandra och utbytte någon sorts menande blickar. Sen såg de på Oskar igen. De visste om Ann-Sofies planer för honom. De hade emellertid inte fått höra vad som hänt sedan. Ann-Sofie hade varit svårt bakfull och de hade gått till stranden innan hon vaknat till liv ordentligt.

"Vad har hon gjort NU då?" sa Annie i oskyldig ton.
"Det undrar jag med", sa Oskar uppgivet. Han såg på tjejerna och bestämde sig.
"Vi flirtade nog lite igår, är jag rädd. Jag var till och med... äh"
"Kom igen!" sa Annie hjälpsamt. 
"...jag var faktiskt beredd att vara otrogen. Så jag gick till hennes... jag menar er husvagn. Hon skulle komma efter."

Oskar stannade upp. Tvekade. När han såg tjejernas miner blev han lite ställd men samtidigt stärkt att fortsätta. De såg varken dömande eller förvånade ut. Bara roade. Glada. Han såg att de förstod. Visste. Eller både och?

"Jag gick dit. Väntade. Kåt och full. Somnade. När jag vaknade var det fortfarande tomt så jag gick hem."

Det kändes skönt att erkänna. Säga sanningen till någon. Han kände trycket minska i kroppen och över bröstet. Suckade tungt. Tjejerna tittade på varandra. Flinade men såg samtidigt lite medlidande ut.

"Du vet...", började Annie, "hon kan bli rätt full ibland. Det är inget personligt. Faktum är att hon..."

Nu var det Annie som tvekade. Hon såg på Lotta som nickade. 

"Jag trodde verkligen ni fått till det. Det verkade... så. Vettefan vad som hände henne, strulisen. Synd. Hon hade behövt en rejäl dos kuk. Hon blir så mycket mer lätthanterlig då!"

Lotta flinade. Oskar rodnade över orden men var fortfarande bekymrad.

"I morse var det faktiskt nära att jag... eh... kastade mig över henne", erkände han generat och fortsatte: "Men hon pratade konstigt om igår så jag blev förvirrad. Tänkte ni som känner henne fattar vad hon menade. Måste försöka förstå!"

Oskar tog sig för den ömma kinden och försökte förklara. Förvirringen var total. Tillslut gick det upp ett Liljeholmens för Lotta. Hon utbrast ett tjut som fick Oskar att hoppa till. Hon skrattade hjärtligt, högt och rått, så att brösten hoppade i takt med skrattsalvorna. 

"Åh fy fan vad bra", fnittrade Lotta och torkade bort några tårar. 

De andra såg på henne. Oskars blick flackade mellan hennes ansikte och de guppande brösten. Hon tittade upp. Såg på dem i tur och ordning. 

"Äh men kom igen! Fattar ni inte?"

Annie sprack upp i ett leende, långsamt och slog sen händerna för munnen och hindrade ett tjut. Hon övergick till att fnittra hysteriskt och såg på Lotta. Fnitter övergick till hysteriskt skrattande även för Annie. Oskar började bli frustrerad över att inte förstå något. Vad var det med kvinnor? De här kvinnorna?

Lotta såg medlidsamt på honom, torkade en tår och började förklara sin teori. Oskar visste inte vad han skulle tycka. Han tyckte nog mest synd om Ann-Sofie men mest kände han ett styng av avund att det inte var han som fått komma till. Att någon ANNAN fick ta hans plats. I Ann-Sofie. Att denna någon skulle vara fulgubben snett emot fick honom att rysa och känna obehag. Annie däremot, flinade glatt.

"Det här ska hon få höra till hon dör, fyllkajan. Det kåta lilla stycket!"
"Så fick du stryk för hennes misstag. Lilla gubben!" sa Lotta och fnissade glatt.
"Nästan så det är lite synd om dig. Stryk istället för lite kvalitetstid. Som om det var DITT fel."
"Du skulle behöva ett sympatiknull" sa Lotta roat.
"Symp...?" började Oskar och såg på dom. 

Han kände hur det hårdnade i shortsen igen. De båda nakna kvinnorna såg på varandra, sen på honom.

"Eller åtminstone få lätta lite på trycket. Ta av dig byxorna och lägg dig här med oss. Man vet aldrig vad som händer i strandkanten på nakenstranden"
"Nakenstranden?"
"Ja. Har du inte märkt det. Att vi är ganska... nakna."
"Eh... jo. Fast."
"Ska du vara kvar får du ta av dig paltorna. Vi kan inte garantera att vi låter dig vara däremot. Man blir lätt lite kåt av sol och nakenhet."

Annie flinade och blinkade lite menande. Oskar kunde omöjligen värja sig för inbjudan och insinuationerna och kände hur hans tuktade kuk ville bryta sig ut. Ta kommandot, över kropp och förnuft. Den fägring som låg framför honom, naturligt men oerhört sexigt fick det att gå runt i skallen på honom. Hjärnan försökte desperat brotta ned lusten men inga vettiga råd eller moralkakor tycktes hjälpa. Han tvekade. Inget förnuft i världen kunde motivera att haka på deras inbjudan.

"Kom igen fegis!" retade Lotta
"Jag var på väg..." började Oskar desperat.
"Så snubblade du över två nakna kvinnor. Så det kan bli! Nakna och lite småkåta faktiskt!
"Men..."
"Män vore fint ja!" stämde Annie in, "eller åtminstone en man".

Kampen var hård i Oskars sinne. Lust mot förnuft. Pirr mot samvete. Våga mot kontrollera. Många var argumenten mot. Få var argumenten för. Två var de närmre bestämt och de låg nakna framför honom. Han behövde ju å i andra sidan prata lite. Med dom. Om Ann-Sofie kanske. Det hade varit skönt att lätta på samvetet lite, för dom åtminstone. Det argumentet blev det vinnande. Det kändes ändå som han såg på när hans händer drog ned shortsen och lät den hårda lemmen sprätta ut och gungande hänga rakt ut i luften. Han klev ur shortsen och var väl medveten om kvinnornas blickar på hans stolthet, som sakta reste sig till full storlek och styrka. Han såg sig om, konstaterade att de var ensamma och tog ett kliv mot kvinnorna. De makade på sig och Lotta klappade på lediga plätten mellan dom. Det sista av Oskars förnuft och betänkligheter förångades i hettan. Han sjönk ned på filten och la sig på magen, noga med att inte råka nudda kvinnorna. Han kände sig som en fjortonåring, naken för första gången inför andra. Undrade vad han pysslade med. Väl medveten om vad han hade på var sida.

"Men du", sa Lotta roat. "Inte kan du ligga på mage med den där. Måste vara rejält obekvämt med något så stort och hårt under sig. Ann-Sofie missade något igår"
"Jag... är lite ovan vid det här" erkände Oskar.
"Se så. Vi bits inte. Dessutom vill väl vi ha nåt att stirra på vi med!"
"Jag stirr... "

Han avbröt sig. Stirra hade han nog gjort. Rejält. Alla eventuella tankar på att prata av sig var som bortblåsta. Han var en av tre nakna kroppar på en rad nu. Med ett verktyg mellan benen som kvinnorna verkade intresserade av.

"Ni är värda att stirra på", sa han i uppgiven men ärlig ton.
"Det vet vi! Däremot verkar du inte fatta att det gäller dig med. Så vänd dig nu!"

Han rodnade. Återigen kände han hur kroppen agerade och han inte var annat än en åskådare. Kuken låg som en hård, kraftig korv på magen och den ryckte till då och då. Ådrorna på den såg välfyllda ut, hela den pulserade.

"Vilken jävla köttbit" sa Lotta, tyst.
"Åderpåle", flinade Annie, "en vacker sådan!"

Oskar visste inte riktigt vad han skulle göra. Osäker på om de skämtade eller försökte förföra honom. Det enda som var säkert, var att han var kåtare än han trodde var möjligt. Det förbjudna, att ligga där på stranden mellan två nakna, vackra kvinnor. Han kände sig kort och gott berusad, helt berövad på egen vilja och moral. Skulle han få chansen, var han villig att bestiga kvinnorna. Betäcka dom. Eller snarare bli betäckt av dom. Han vågade inte ta första steget. Såg ned på sin kuk. Såg deras blickar. Förstod att det skulle ske. Lät det ske. En hand fann hans kuk. Det var Lottas.

"Kan inte låta bli. Måste... känna!"

När hennes solvarma hand slöt sig om hans kuk stönade han till. En annan kvinna än hans fru höll i honom! Förvånad att det inte var Ann-Sofie, men han gillade det. Nej, han älskade det! När handen drog huden bakåt stönade han igen. En hand till fick plats under. Det var Annie. Nu gick det runt på riktigt i hans huvud.

"Ni retas!" sa han med grötig röst.
"Lite", log Lotta, "men inte länge till!"

Precis när hon satte sig upp och närmade sig hans kuk med ansiktet hände det. Ropen var avlägsna men rösten gick inte att ta miste på. Samtidigt som Lottas läppar slöt om hans ollon kom han till sans. Rycktes ur sin trans. Det var hans fru som ropade! Nu gick det fort. Återigen var hans sinne endast passagerare och kroppen den som körde. I ren panik och med ett tyst "Helvete!" studsade han upp och drog med sig kläderna i en flykt värdig ett rådjur under jakt. Det hela var över så fort att de båda, nu rejält kåta kvinnorna på stranden inte förstod riktigt vad som hänt. De såg på varandra frågande och när de hörde ropen brast de ut i en skrattsalva som fick dom att helt tappa andan. De tjöt av skratt.

Plötsligt låg de där, öga mot öga med den kvinna vars man just sprungit till skogs med kuken svajande i vädret. Situationen var så komisk att de hade svårt att hålla inne skratten när Eva upptäckte dom. Hon rodnade kraftigt vid synen av de nakna och fnittrande kvinnorna. Hon hade hört skratten lång väg och mest blivit nyfiken. Nu var hon mer generad. Efter att ha haft utomjordiskt underbart sex med Louise inte en, inte två utan tre gånger såg hon nu inte på en kvinnokropp på samma sätt. Här låg två stycken, vackra och nakna. Deras skratt gjorde dom ännu vackrare och mer sensuella. Hon var lika generad som hon var upphetsad. Efter att Louise hade gett henne en serie våldsamma orgasmer hade hon övertalat henne att hon behövde leta rätt på sin man. Förklara saker. Vad än det skulle komma att innebära. Osäker på vad hon ville det skulle innebära. Louise släppte motvilligt iväg henne, mot löftet att hon skulle återgälda orgasmerna. Det var till hälften på grund av samvetet Eva ville hitta sin man. Den andra hälften ville ohämmat fortsätta med den nyupptäckta favoritsysselsättningen. Eva var som förbytt. Nu stod hon och stirrade på Louises nakna väninnor. Hon kom på sig med att nästan dregla.

"Ska du stå och stirra länge eller?" flinade Lotta och petade diskret undan Oskars kläder.
"Har ni sett min Oskar?" sa Eva och försökte låta bli att stirra.
"Nej", ljög Annie.

De tittade på Eva. 

"Hade ni det bra?" sa Lotta sedan.
"Bra?" sa Eva oförstående. "Hur menar du? Vilka?" 
"Du och Louise! Inget undgår oss när det kommer till våra väninnor" fortsatte Lotta menande.

Eva såg ut att vilja sjunka genom jorden.

"Snälla. Snälla. Säg inget till min man. Jag MÅSTE få förklara för honom! Det är därför jag letar efter honom!"
"Var hon SÅ bra, vår Louise?" flinade Annie.

Den blick Eva gav Annie var direkt mördande. Däremot kunde Eva inte bibehålla allvaret. Annies leende var avväpnande och deras nakna kroppar distraherande. 

"Annars kan du ta av dig och lägga dig här hos oss. Du ser ut att behöva vila lite."

Eva skakade på huvudet och slog bort en tanke om att göra som de föreslog. Det skulle just vara snyggt det! Dessutom var barnen i händerna på Louise, något som inte kändes helt komfortabelt. 

"Måste hitta Oskar. Säg till om ni ser honom. Att jag letar."

Med de orden försvann Eva. Annie och Lotta såg på varandra. 

"Den där familjen har några vägval på skumpig väg framför sig" sa Lotta allvarligt.
"Mhm. Har nästan lite dåligt samvete."
"Inget mot vad Eva har."
"Eller hennes välhängde make", fnissade Annie.
"Synd. Lite kuk hade suttit fint!"
"Eller lite fitta med för den delen!"
"Trodde aldrig du skulle fråga!"
"Menade faktiskt Eva!"
"Förstod det."

Under ordväxlingen hade väninnornas händer funnit sin väg till mjuka, våta platser. De smekte varandra medan de fortsatte hetsa varandra. Detta hade hänt förut. Det var inte vanligt, men ibland sammanföll lust och tillfälle. Detta var just ett sådant ögonblick. Kvinnorna växlade upp tempot på smekandet och kort därpå hade de fått varsin skön strandorgasm. Så där i goda vänners lag. De såg på varandra och skrattade. De beslöt gemensamt att de skulle ge sig in i leken som deras väninnor påbörjat. Steg ett var att jaga rätt på frun i familjen. Nya skrattsalvor när de samlade ihop sina saker och kom till Oskars klädhög. Han var prisvärd i sin tafatthet! Dessutom skulle visst Lotta få gå hem insvept i en handduk då det var hennes enda plagg Oskar dragit med sig i flykten. 

Oskar svor. Vad FAN gjorde han i skogen. Naken?! Hur i helvete gick det här till? Vansinnet hade ingen ände och han hade bara sig själv att skylla! Han tittade på plagget i sin hand. En sommarklänning!! Han hade fått med sig fel plagg i farten. Vad i helvete gör jag nu, tänkte han desperat. Att gå tillbaka vågade han inte, om Eva var kvar vore det katastrof. Hur skulle han ta sig obemärkt förbi de första husvagnarna och in i tryggheten hemma i husvagnen? Det kom att bli hans längsta och mest plågsamma eftermiddag någonsin. Lumpens vedermödor inräknade. Först fram emot middagstid lyckades han obemärkt ta sig fram till husvagnen och slinka in. Han var myggbiten och lortig men lättnaden över att få ta på sig ett bar byxor vägde upp. Var de andra var visste han inte. Just nu brydde han sig inte heller. Hans värsta dag någonsin var förhoppningsvis på väg att ta slut. Den var inte i närheten av slut, men han hade lust att bara gå och lägga sig. Dra ett täcke över sig. Utan att fundera letade han rätt på spritflaskan, blandade sig en riktig busgrogg som han svepte. Grimaserade illa vid smaken, den var på tok för stark. Han hällde upp en till, dock inte riktigt lika potent. Ner åkte den däremot lika fort som den första. En dusch, det var vad han behövde. Han tog handduken över axeln och begav sig ut och iväg mot duscharna som fanns på campingen. Han undrade vart fru och barn var, samtidigt brydda han sig inte riktigt. Hans känslor var i en enda röra och i takt med att de två groggarna slog rot i hans sinne, brydde han sig än mindre. Duschen gjorde underverk och det var en smålullig, nyduschad och fundersam Oskar som gick därifrån en stund senare. Det var trots allt hög tid att hitta familjen. Han ville hem. Lämna detta kaos av fasta bröst, rakade fittor och frestelser. Vad hände med campingen?!?

Nog hittade han familjen alltid. Eva hade av Annie och Lotta fått reda på att Oskar tagit en skogspromenad, även om de varit lite konstiga när de förmedlade det. Hon fick vänta med att försöka förklara för honom. Samvetet gnagde men det gjorde pirret i magen med, fast på ett mer positivt sätt. Innan hon hann fundera vidare hade hon och barnen blivit bjudna på middag hos tjejerna. Tanken på Louise och för all del Annie och Lotta gjorde Eva berusad. Hon sköt undan sitt samvete en stund till och tänkte att man lever bara en gång. Louise flinade mer än lovligt när hon anslöt till skaran. De började planera och ordna för middagen. Insåg att de behövde handla. Ann-Sofie låg och sov ruset av sig i husvagnen, Oskar skulle väl komma så småningom, den virrpannan. De begav sig i samlad tropp till affären och det var på vägen tillbaka som de mötte Oskar. 

"Perfekt!" utbrast Lotta, "vi skall äta tillsammans har vi bestämt. Ha en egen liten... fest!"
"Hej!" sa Eva oväntat kort och gav honom en puss på kinden. "Bra att du är tillbaka!"

En tanke malde i Eva. Något Lotta hade sagt tidigare. Bara så där i förbifarten, angående Evas lilla äventyr med Louise och tillhörande samvete. "Låt Oskar jämna ut balansen så kan båda eller ingen ha dåligt samvete! Låt udda vara jämt!"

Först hade hon inte förstått vad Lotta menat men när hon väl gjorde det blev hon arg. Arg på Lotta som la sig i, sedan arg på sig själv som satt sig i sitsen. Nu när hon såg Oskars förstulna blickar på både Lotta och Annie mindes hon hans allt annat än diskreta flirtande med Ann-Sofie tidigare. Kanske vore det inte en dum idé? Eller klart den var dum, den var galet dum! Samtidigt... För eller senare skulle ju sanningen fram och eventuell katastrof med den. Kanske... ja, kanske... tänkte hon. Ett frö började slå rot i hennes sinne, sög näring i pirret i hennes underliv som inte riktigt ville lägga sig.

Oskar i sin tur kände sig mer förvirrad och utanför än någonsin när de började stöka runt tillsammans för att fixa en middag. Han blev satt på att grilla. Om det var i egenskap av man eller vad det berodde på visste han inte men det kändes som en straffkommendering. Han styrde med förberedelserna för grillandet i tysthet. Vad var det som hände? Ann-Sofie syntes inte till alls. Eva höll sig undan honom kändes det som. Däremot var hon aldrig mer än en armlängds avstånd från Louise. Lotta och Annie yrde runt med varsitt vinglas i handen och styrde med allt från dukning till bålblandande. Lotta kom fram och stack en kall öl i handen på Oskar och viskade i hans öra: "det blir en bra kväll det här!". Samtidigt nafsade hon honom lätt i örat och klämde lite lätt över hans skrev. Det gick så fort och var så diskret att han först efteråt insåg vad som hänt. Han skulle bli vansinnig! Dessa kvinnor höll på att helt slita sönder hans förstånd. Tittade på tomburken i handen. Hade han svept den? Rapen som kom upp oannonserat bekräftade det. Han satte fyr på grillkolen och gick bort mot bordet där kylväskan med öl stod.

"Här, ta detta istället. Ann-Sofie special!" sa Lotta och räckte honom ett glas med bål.
"Tack. Apropå Ann-Sofie, var är hon?" frågade han med ett tonfall som lät mer ointresserat än han var.
"Hon skäms väl. Ligger och sover ruset av sig i husvagnen. Du kan ju gå in och skölja och skala potatisen och väcka henne samtidigt. Om du törs."

Lotta lät road och blinkade åt honom. Han skakade på huvudet, tog och svepte glaset med bål. Den var oroväckande god. Tog skålen med potatis och gick mot vagnen. Såg i ögonvrån hur Lotta flinade. Såg på Eva, som satt och pratade med Louise. Såg på barnen som lekte. Svalde och gick in. Det var ganska svalt i husvagnen. Luktade bakfylla och sommar. I mörkret såg han någon som låg och sov. Han ställde sig vid diskhon och började skölja. Hörde hur det rörde sig i sängen. Kinden mindes förnedringen i slaget. Kuken mindes hennes heta kropp. Han fokuserade på potatisen. Ryckte till när någon tog tag i honom bakifrån.

"Förlåt?"

Det var Ann-Sofies röst. Den lät plågad och frågande. Han stelnade till. Hon andades i hans nacke. Han rös. Kände hur hennes händer vandrade nedåt mot hans gylf. Öppnade munnen för att svara men kom av sig när fingrarna flinkt öppnade upp och drog ned shortsen. Hans kuk svängde ut. Hennes händer slöt om honom. Han stod still, med potatis i ena handen och skrubbdonet i andra. Lät det ske. Stönade tyst till när Ann-Sofie sakta runkade honom.

"Kan jag göra nåt... för att kompensera?"

Han stod still. Kände hennes andetag i nacken. Nära nu. Hennes händer hanterade hans hårdnande stake varsamt men mycket effektivt. Snart stod den i sin fulla prakt och tog över hans väsen helt. Han hörde ljudet av ett lakan som föll i golvet, kände hur det la sig vid deras fötter. Kort därpå kände han värmen av hennes kropp mot ryggen och baken. Hur hennes bröst trycktes mot hans rygg. Han stönade. Hon var varm och len mot honom. Doften av henne var påtaglig och lika berusande som båldrinken han fått. Hon måste duschat någon gång på dagen, han förnam doften av schampo. Schampo och bakfylla i ett kontrastfullt möte. Kryddat med doften av kvinnlig upphetsning. Jodå, den doften kände han igen. 

"Vad gör du?" sa han med hes röst, medan handen om hans kuk sakta kramade den.
"Runkar din präktiga kuk", viskade Ann-Sofie honom i nacken, samtidigt som hon nafsade lite.
"Du gör mig vansinnig, vet du det? Frestar och slåss. Jag var beredd att vara otrogen med dig, vet du det."

Han var allvarlig. Väl medveten om att familjen var bara några meter utanför. 

"Det är meningen. Jag är en retsticka. Du får straffknulla mig. Som den olydiga lilla flicka jag är!"

Tonen var lekfull. Inbjudande. Han stönade när hon runkade honom sakta. Kände hur hon medvetet tryckte sina bröst mot honom. Nafsade.

"Vänd dig om!" löd hennes korta uppmaning. Han lydde, maktlös.

Hon flyttade sig bara så pass att han kunde vända sig. Hans kuk slog emot henne i rörelsen. Hon tryckte sig snabbt mot honom. Hennes byst trycktes mot hans bringa. Han var lite längre och hon såg upp på honom. Blicken sa allt. Kåt. Lekfull. Retsam. Hon gned sig mot honom och han kände hur kuken trycktes mot hennes venusberg. Stönade. Världen omkring honom snurrade. Hans händer fann hennes skinkor och han klämde omilt och bestämt på dom. Belönades med ett stön.

"Familjen är ju utanför!" viskade han.
"Desto mer spännande!" kontrade Ann-Sofie, och förde in en hand mellan dom. 
"Här? Nu?"
"Här. Nu!" 

Ann-Sofies hand tog tag i hans kuk och bände ned den så den hamnade mellan hennes ben. Släppte taget och knep om den med benen. De stönade unisont. Han juckade instinktivt och kände hur kuken vättes av henne där den gled mot hennes heta kön. Hon mötte hans små juck. Rörde sig mot honom. Han skulle precis släppa sista spärren och böja sig lagom för att kunna rikta in kuken och ta sig in, när dörren till husvagnen öppnades. Lotta tittade in i husvagnen. Flinet gick inte att ta miste på.

"Jag visste väl det, Ann-Sofie din kåta hynda. Du kunde inte låta bli va?"
"Käften!" väste Ann-Sofie och gned sig samtidigt mot Oskars sprickfärdiga kuk.
"Först dumpar du honom, sen slår du honom och vad nu?" 

Tonfallet i Lottas röst var retfullt. Roat. 

"Käften. Jag ska knulla. Nu!" väste Ann-Sofie.
"Så fan du ska. Hans fru står utanför och vi väntar på potatisen.
"Så fan jag ska! sa Ann-Sofie och började rikta in kuken mellan henne och den mentalt överbelastade familjefadern. Drog den längs våta blygdläppar.
"Eva! Kan du komma ett tag!" ropade Lotta med ett elakt flin.

Resultatet var omedelbart. Oskar studsade till och drog upp byxorna i en enda rörelse. Ann-Sofie rev åt sig lakanet och gav Lotta en blick som skulle kunna sänka ett krigsfartyg. Eva stack in huvudet lagom när Oskar körde ned händerna i potatisbaljan. 

"Vad är det?"
"Kan du ta det här?" sa Lotta och gav henne en påse chips. 
"Visst!"

Eva log mot Oskar och försvann ut igen.

"Din förbannade satmara!" sa Ann-Sofie. Hon lät uppriktigt ilsken.
"Sluta dumma dig. Kom hit ett tag!"

Det var med viss oro Oskar avslutade potatisskalararbetet medan Lotta och Ann-Sofie viskandes och gestikulerandes förde någon sorts argumentation några meter bort. Det slutade minst lika oroväckande. Inte att de blev osams. Båda flinade och log olycksbådande mot Oskar. Kort därpå stod potatisen och puttrade och Oskar stod återigen vid grillen, med ett nytt glas med bål i handen. Den förvirring och sexuella frustration han upplevde var bortom all fantasi han kunde uppbåda. Det var ett under att han lyckades prestera något ätbart vid grillen. Barnen lekte oroväckande bra, sufflerade av Lotta. Louise och Eva måste ha något mycket intressant att prata om för de satt djupt försjunkna bakom bordet i varsin stol, diskuterandes i lågmäld ton. Annie och Ann-Sofie låg i varsin solstol och sög ut det sista av kvällssolen. De var klädda i bikini och endast efter en tillsägelse från Lotta med hänsyn till barnen hade Ann-Sofie accepterat att innesluta sin byst i toppen till bikinin. Hon tog emellertid varje chans att "råka" visa Oskar både byst och vad hon hade innanför bikinibyxorna. En diskret rörelse här, lite lyft på toppen där. Oskar svepte ännu ett glas bål. Den var förbannat god! Han var glad att kunna stå bakom grillen, byxorna putade alltjämt ut. Han var helt övertygad om att han hamnat i en inspelning av dolda kameran. Samtidigt kände han lusten och självförtroendet i sig. Han tänkte knulla ikväll! Han hade stått med kuken mot en annan kvinnas fitta. Steget var redan taget.

Middagen blev lite ansträngd. Kanske kan det vara att Oskar satt i ena änden av bordet med handen innanför Ann-Sofies bikinibyxa och hans hustru satt i andra med sin hand i Louises trosa. Eller de små viskningar som båda han och fru fick från både Lotta och Annie. Eller så var det den specialkomponerade bålen vars innehåll var en välbevarad hemlighet - men med dokumenterad effekt på lust och mod. Icke desto mindre ägnades det bara ett pliktskyldigt fokus åt maten, det mesta skedde under bordet. Barnen åt glatt och sedan lockade Lotta med dom till lekplatsen, lägligt nog. Oskar blev ombedd att ta hand om disken och fann sig själv kort därpå med ett diskberg inne i husvagnen. Med händerna i diskhon såg han hur Ann-Sofie kom in i stugan med lite mer disk. Svalde hårt, och mindes situationen för en stund sedan inne i husvagnen. Ann-Sofie ställde ifrån sig disken och smög upp bakom honom. Nafsade honom återigen i nacken och i öronsnibben. Han rös och hade ett bultande stånd på två röda.

"Titta ut!" viskade Ann-Sofie i hans öra.

Oskar tittade. Hans fru satt och pratade med Louise.

"Ja?"

Hans tonfall var dröjande och han undrade vart hon ville komma.

"Titta noga!"

Han fokuserade, vilket var svårt. Han var kåt och berusad. Men.. men... vad hände där? Han såg sin hustrus hand röra sig taktfast under bordet. Han såg hur Louise kastade bak huvudet. Plötsligt förstod han.

"Vad i helvete!" sa han tyst för sig själv.
"Säg mig..." viskade Ann-Sofie, "varför ska du vara så präktig... när din fru är en riktig liten... slampa!"

Oskar frös till vid orden. Öppnade munnen för att bemöta. Höll den öppen men istället för ord kom ett stön. Ann-Sofies händer hade återigen funnit hans kuk. 

"Vet du... om du gör rätt nu... kommer du få knulla mig. Med din frus tillåtelse... fast... knulla mig kommer du få göra ändå! Kom!"

Han kände sig helt viljelös men nyfikenheten i hans sinne visste inga gränser. Vad i helvete höll Eva på med? De gick ut och satte sig. Eva och Louise stelnade till och såg på dom. I sken av sin nya insikt förstod Oskar precis varför. 

"Oj!" sa Ann-Sofie när hon råkade slå omkull ett glas som trillade ned på marken. Oskar kastade sig ned och plockade upp det. Det hela var över på ett ögonblick, men Oskar förstod precis hur allt förhöll sig. Han hann se sin frus hand djupt instucken i Louises skrev. Han hann se Ann-Sofies triumferande min när hon med ett kort "tack" tog emot glaset. Någon ilska kände han inte. Bara ren och skär kättja. Kunde hon kunde han! Han förstod precis vad Ann-Sofie menat.

"Älskling. Kan du fortsätta med disken, så ska jag hämta lite snacks och efterrätt i vår husvagn?"
"Gärna!" sa hans fru, en aning för entusiastiskt.
"Jag hjälper till!" sa Louise, om möjligt ännu mer entusiastiskt. De såg inte Oskars flin.

Han var snabbt över och hämtade vad som behövdes. Ann-Sofie följde med. 

"Du är inte så naiv ändå" fnissade hon. 

Han svarade genom att trycka upp henne mot väggen med ena handen mellan hennes ben. Fingrarna hittade in enkelt. Hon var het och våt, stönade. Han lät handen glida upp och frilade hennes yppiga barm. Brösten var magnifika och låg underbart i hans hand. Hon stönade. Smekte hans skrev. Lösgjorde sig.

"Kom nu. Du vet vad som väntar."
"Jag vill knulla dig nu! Hårt!"
"Nu gör vi det här på rätt sätt!"
"Okej då!"

De begav sig tillbaka. Väntade. Såg på varandra och stormade samtidigt in i husvagnen. Hur förberedd än Oskar må ha varit på vad han skulle se, kunde han ändå inte värja sig mot synen. Louise stod framför diskhon med sommarklänningen uppkavlad runt midjan och händerna i diskbaljan. Mellan hennes särade ben satt hans fru på knä med ansiktet begravt i Louises skrev. Vad de sysslade med gick inte att missta sig på. Det fanns ingenting som fanns att säga, i den situationen. Hans frus skräckslagna blick när hon mötte hans sa allt. Han log. Hon sköt Louise ifrån sig och hämtade andan. Ansiktet glänste av de safter hon fått på sig. Öppnade munnen för att säga något. Oskar handlade. Han lät byxorna falla och drog av sig tröjan. Med det var han naken. Hans frus förmodade ursäkter stannade i hennes öppna mun. Louise stod kvar med en frågande min i ansiktet. Oskar kände att fan flög i honom. Han gick fram mot sin fru och riktade kuken mot hennes ansikte. Vad hon än må tänka hade hon att välja på att komma med den förklaring hon desperat försökte hitta på, eller ta hans kuk i munnen. 

Hon valde det senare. Det var ett medgivande, lika tydligt som slutgiltigt. Han såg ned på sin fru, vars ögon hade tårar i sig. Samtidigt kunde han skönja en lättnad i blicken. Hon kupade handen under hans pung och sög till om kuken. Han stönade. Drog sig ur. Hon hämtade andan.

"Förlåt..." började hon.
"Fortsätt med det du höll på med" svarade han kort, innan han fortsatte: "Annars gör jag det."

Hon såg efterforskande på honom. Sen, till hans förvåning, log hon. Hon nickade. Såg menande på Ann-Sofie. Sedan på Oskar.

"Jag vet att du vill. Du får."

Det var allt hon sa. Övriga ord var överflödiga. Där och då kändes det tidigare otänkbara, helt naturligt. Förlösande. Logiken i de ord hon fått tidigare var definitiv. Balans. Hon såg när hennes make lät sig bli nedknuffad på sängen av Ann-Sofie, som likt en siren som nedlagt en sjöman kastade sig över honom. Hennes bikini föll till golvet i rörelsen. Oskar låg på rygg och såg på när Ann-Sofie gränslade honom. Han såg sin fru, hur hon leendes såg på när det skedde. Såg ned mot sin kuk som Ann-Sofie fångade upp. Hon gned den mot sitt svullna kön. Fram och tillbaka plöjde ollonet i skåran. De stönade. Som om de båda var rädda att återigen bli avbryta såg de med gemensamma krafter till att hans ollon försvann in där blygdläpparna släppte efter. Ett unisont stön och så tryckte Ann-Sofie sig ned på hans stenhårda kuk. Ivrigt assisterad av hans hände på hennes höfter. Hon var våt, varm och välkomnande. Han kom gott och väl två tredjedelar innan det började ta emot. I ögonvrån såg han hur hans fru släppte fokus från dom och vände sig mot Louise, som fortfarande stod med baken mot henne. Samtidigt som Evas ansikte begravdes i Louise sköte igen, började Ann-Sofie rida honom.

Oskar kan inte annat än att greppa hennes bröst. De känns helt underbara i hans händer. Nästan lite ovarsamt greppar han dom och ser fascinerat på när Ann-Sofie arbetare sig ned på hans kuk. Det glänser om den när hon höjer sig och låter den åka ur henne. Tillslut är han i botten på henne. Han känner hennes innersta ta emot. Som om hon hade en extra liten fitta längst in som knep om hans ollon, så kändes det. Hon stannade upp och med händerna fulla med bröst känner han hur de är helt och fullt förenade. Det är det mest upphetsande han upplevt. Louises stön bakom Ann-Sofie tilltar i styrka. Ann-Sofie sätter händerna på hans bröst och börjar med korta rörelser gnida sig fram och tillbaka över honom, hela tiden helt påträdd på hans kuk. Han riktigt känner hur hon kniper om honom, både vid roten och toppen och inser att vad han nu upplever förmodligen är det skönaste han känt.

"Jävlar vad... skönt" flämtar han.
"Din... kuk... är... perfekt", flämtar Ann-Sofie tillbaka. "Är... så... kåt!" fortsätter hon.

Takten ökar. Då och då gör Ann-Sofie roterande rörelser. Oskars händer masserar hennes bröst. Nyper lätt i bröstvårtorna. Vandrar ned längs hennes sidor, vilar på hennes höfter och följer med i rörelserna. Han spänner sig och möter henne. De spelar en symfoni och är helt i takt. Hon böjer sig fram och han fångar upp hennes bröst med munnen. Suger. Tunga och läppar konsumerar de hårda bröstvårtorna. Händerna smeker, ger och tar. I ett töcken hör han sin frus röst.

"Får vi plats?"

Svaret uteblir men kort därpå ligger Louise på rygg bredvid honom. De ser med kåtglansiga blickar mot varandra. Han ser ned och ser hur Eva tar plats mellan Louises ben och deras blickar möts. Allt som finns är ren och skär kättja. Ann-Sofie kastar sig mot honom, trycker brösten mot hans bringa. Låter underlivet studsa upp och ned längs hans kuk i ett rasande tempo. Sedan skriker hon åt sin orgasm. Han lägger händerna på hennes skinkor och följer med henne.

"Hel... vet... e... vad... skönt!" stönar hon.

Hon stannar upp i juckandet, med honom i sig helt. Han gör en ansats att röra sig.

"Stanna kvar i mig en stund" flämtar hon i hans öra.

Deras andhämtning dränks av stönen från Louise. Hans fru har tydligen oanade talanger, konstaterar han. Belåten smeker han Ann-Sofies rygg. Från skuldrorna ned längs ryggen till skinkorna. Där i mellan ligger hans hårda kuk. Väntandes. Han har inte långt kvar, men låter Louise återhämta sig. Tillslut börjar han röra sig. Mycket försiktigt. Känner efter, om hon är redo igen. Hennes stön ger honom medgivandet och när hon börjar möta honom agerar han. En snabb rörelse har de bytt platser. Ann-Sofie sätter tjänstvilligt benen i vädret och han drar några drag med kuken längs hennes välformade skåra innan han trycker in den. Tar tag i hennes ben och börjar knulla henne. Först sakta men när han märker att hon är med på noterna ökar han snabbt takten. Bredvid ligger hans fru med handen i Louise och gör vad hon kan för att ta Louise genom en ny orgasm. Oskar känner hur orgasmen kommer krypandes. I en hastig rörelse vänder han på Ann-Sofie. Gränslar hennes lår och bänder ned den våta kuken i skåran. Ann-Sofie putar och låter honom hållas. Han tränger in och hon möter. Stödd på armar och knän knullar han henne djupt och målmedvetet. Orgasmen kommer skoningslöst och med ett kvävt vrål tar han sats från tårna och trycker sig in i henne. Kuken exploderar längst in och med hårda snabba ryck fyller den henne. Ann-Sofie skriker ut sin andra orgasm, samtidigt som Louise kommer ytterligare en gång.

När tystnaden lagt sig hörs bara flämtande. Det osar svett och älskog. Någon börjar fnittra.

"Vad har vi gjort?" hörs Evas oroliga röst.
"Ska vi byta?" svarar Oskar.

Ingen som passerade tjejernas husvagn den kvällen gick miste om vad som försiggick där inne. En del blev irriterade, andra generade. De flesta log dock, om än i smyg. Undrade vilka de lyckliga var. Under de timmar husvagnen härbärgerade de älskande fyra, som under en stund blev fem - då barnvakterna turades om att roa sig - utövades äktenskapsbrott lika utstuderat som intensivt. I alla konstellationer som gick att uppbåda. Det var som om alla visste att tillfället inte skulle komma tillbaka och ville försöka få ut det mesta av det.

Vad hände sen? Vem hade glömt att ta sitt preventivmedel? Vilka träffades återigen, under andra omständigheter? Vad ledde det till? Träffades de alla på en återförening? Det tänker jag inte svara på. Jag har mina aningar! :)

16 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

jge1969

Skulle så gärna se en fortsättning på denna serie. Stor igenkännings faktor på hur livet på en camping kan vara. Tack!

27/1, 2023 kl. 19:36

#1

RuterEss

Läste, för en tid sedan, hela serien på "den andra sajten" och tyckte att den var fantastisk. Persongalleriet, skildringen av campinglivet och midsommarfirandet/festandet är spot on, och sexet är riktigt hett.

Just det faktum att du nämner Bubblan i del 2 är anledningen till att jag numera "bor" här :-). Därför är det kanske på sin plats att jag blir först ut att hälsa dig välkommen tillbaka.

// RuterEss

1/1, 2021 kl. 08:47