Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/12, 2020 kl. 10:53, av DaoDao

Grannsämja

Del 1 av 2 i serien Egons Harem

En historia jag skrev för flera år sedan. Del ett har jag delat med mig på annat ställe, men inte del två - som blev lite annorlunda.

Detta är del ett.

Mot slutet har jag gjort ett "personregister" på deltagarna.

Egon och Elsa är ganska nöjda med sina liv så här långt. Båda börjar närma sig de femtio och båda har en varsin stabil karriär. Hon som lågstadielärare och han som vaktmästare. Inga välbetalda jobb men lagom aktiva och intressanta, och tillsammans tjänar de så de är ganska nöjda. Har en trea med numera ganska inövade ritualer. På morgonen frukost tillsammans, därefter åt varsitt håll, till sina respektive jobb. Den som kommer hem först brukar göra middag, och de äter framför TV:n, där de följer ungefär samma program, som också bjuder på deras gemensamma samtalsämnen. Vid sängen har de varsin bok som de läser ungefär lika länge. De älskar med varandra ungefär varje eller varannan helg, och det är alltid lika skönt i deras mysiga säng.

Båda ser ganska bra ut och har lagom med vänner så att de då och då träffar på olika sätt. Det är vänner i ungefär samma fas här i livet. Tillsammans med Torstenssons brukar de åka på semester till något nytt land där de alla lever upp sig och upptäcker kulturer och historien.

De har två vuxna barn som nu har startat egna familjer. Dessa bor i en annan stad, men de träffas ändå ganska ofta, och barnen älskar att träffa sina farföräldrar.

Då och då avbryts deras liv med att en av dem gör något för sig själv. Ofta handlar det då om kurser inom jobben eller fackliga utbildningar och sådant. Denna gången var det Elsa som skulle vara borta till huvudstaden för en fortbildning i en vecka. Han kör henne till tåget och de pratar om vad den andra skall tänka på när denne är utan den andra. De är vana vid att vara tillsammans som ett par, och att vara från varandra är ofta lite jobbigt, men också en form av frihet. Denna gång kände Egon att det faktiskt skulle vara skönt att vara ensam en vecka. Det kändes som han skulle kunna vara lite djärv och faktiskt få möjlighet att byta ritualer. Kändes nästan som när man var liten och skulle vara själv en kväll för första gången. Man ville göra allt som man annars trott sig inte kunna göra. Det Egon närmast tänkte sig var faktiskt att hyra lite dvd-filmer av annan natur än de som de brukar titta på. Porr, helt enkelt.

Han vinkar av sin fru när tåget går, och tar sedan bilen hemåt. Parkerar vid deras fasta plats på den stora parkeringen och går mot huvudentrén till det stora hyreshuset de bor i. När han väntar på hissen kommer Linda och gör honom sällskap. Det är flickan som lever ensam våningen undeder dem. En blond skönhet som ofta hälsar glatt på dem och sällan haft något emot att växla ett ord eller två när de träffas. En prydlig flicka på ca tjugofem år som alltid är fint klädd, som om hon jobbar på ett kontor tillsammans med många andra. Han har fantiserat om henne då och då och både han och hans fru har undrat smått varför hon inte verkar ha någon kille. Nu träffade de inte henne så ofta att vi kunde se vilka som besökte henne eller så, så hon kunde mycket väl ha en pojkvän som typ särbo eller vad det heter numera.

Det var tidig kväll och hon verkade faktiskt aningen full. Hon skrattade åt hans skämt när de åkte hissen tillsammans och svarade intelligent på hans konversation. Hon rapade till och ursäktade sig för honom.

”Jag har varit på after work, och det blev nog några öl mer än jag hade tänkt mig!” säger hon och ler. Han kunde inte låta bli att charmas av hennes ungdomliga skönhet och hennes förtjusande sätt. Nu när hon var lite småberusad så fick hon tendenser till att ta på honom när de pratade. Små fingertoppar mot axeln eller bröstkorgen. Inget som kunde väcka anstöt eller annat, bara lite mer fysisk i sitt sätt än vad hon brukar vara.

När hon går av på sin våning stannar hon till i öppningen och vänder sig om.

”Är du inte en sån där vaktmästare eller nått?” undrade hon. Han erkände detta. ”Du”, säger hon så. ”Kan inte du komma in och kolla en sak med min fläkt. Har kontaktat bostadsbolaget men de dyker ju inte upp.”

Givetvis var han inte karl nog att säga nej, men han hade faktiskt inga baktankar alls med att följa med henne till hennes tvåa. De var grannar (fast våninen under), och grannar hjälper varandra med de olika specialiteter som var och en hade. Han brukar hjälpa en pensionär i samma våning som de bodde på ibland, exempelvis. Då brukar hon alltid bjuda på kaffe med dopp, som hon bakat själv. Väl hemma hos Linda kollade han in fläkten i köket, och kunde snabbt konstatera att felet var för avancerat för att han skulle kunna åtgärda det bara så här. Antingen skulle han återkomma med verktyg från sitt jobb efter helgen, eller också skulle bostadsbolaget skicka en expert.

Lindas lägenhet var inte riktigt i den ordning Egon själv var van vid. Där fanns odiskad disk och fläckar på matbordet, och hennes breda säng var obäddad. Och lite vädring hade inte varit fel. Hon ursäktade sig med att när man lever ensam som hon så brukar man inte hålla jätteordning direkt. Han höll inte med henne här, i sina tankar. Men givetvis sade han att han höll med. Hon hade hällt upp lite rödvin till honom och de skålade med varandra lätt. Han blev lite konfunderad av att möta hennes blick just när de drack. Det var som om hon flörtade lite med honom. Det var nog bara vad han trodde, intalade han sig. Varför skulle hon flörta med en gammal lönnfet gubbe som han? Han förberedde sig för att lämna henne.

”Kan du inte stanna lite och prata?” frågade hon då och tittade på honom med en blick som gjorde det svårt för honom att neka henne. Hon hade vridit lätt på huvudet och ögonen glittrat lite och hon hade sett så väldigt förväntansfullt på att han skulle svara ja, att han gjorde just det. Lite nya grannkontakter vore inte riktigt fel.

Han satte sig ner i hennes soffa, och han blev lite överraskad att hon satte sig bredvid honom och inte i en av de tomma fåtöljerna. De drack några glas vin och hade en trevlig konversation. Hon var så pigg och ivrig när hon pratade om något som hon brann för att hon ofta vände sig mot honom och åter började röra vid honom till och från. Helt oskyldiga beröringar, men han var inte riktigt van vid att unga vackra kvinnor behandlade honom som om de var nära vänner på det här sättet. Hon hade en sådan där tunn tröja på sig med bred huvudöppning, som det var meningen att ena axeln skulle bli bar, och han såg överdelen på hennes svarta spetsbehå. Hennes kropp var liten och smidig och brösten inte så där jättestora. Han skakade lätt på huvudet. Sitter han här och kåtar upp sig på grannen? Hmmm... Får nog ta det lugnt med vinet, kanske.

Men hennes sätt smittade av sig, och efter hand började även han agera som hon när hon pratade, och de var till slut ganska nära varandra. Fortfarande helt oskyldigt, kunde tyckas, men närheten var inte helt utan effekt på honom. Det blev inte bättre av att hon började berätta om sin situation och kom in på rätt personliga saker. Hon saknade en man som visste hur man behandlar en kvinna. Hennes senaste pojkvän hade varit snäll och trevlig, men tyvärr även så när det handlade om sex. Det var snällt och trevligt, men absolut inget WOW. Så höll hon på, och han hakade på, och plötsligt lät hans sexvardag som tråkigt. Regelbundet sex i sängen med släckt lampa... Och hela tiden drack de mer vin.

Det var då hon slog till. Hon hade helt klart redan visat tydligt att hon var mer än villig att ha sex med honom, men han var både lite naiv för att förstå detta fullt ut och lite feg att ro att det verkligen var så. Sedan var han osäker om han verkligen ville vara otrogen sin hustru, och det med en granne dessutom. En ung och vacker granne. Helt enkelt en förbannat sexig och attraktiv granne... Hon tröttnade då på att visa tecknen och fråga rent ut:

”Vill du ha sex med mig?” Han skrattade till först som om hon hade skämtat, men när han såg att hon såg allvarlig ut tystnade han. En stund var han stum och helt förvirrad. Ville han eller ville han inte? Hon såg hans tvekan och visade tecken på att resa sig och be om ursäkt, då han lade handen på hennes axel för att hålla henne kvar.

”Öhhh... Ja, tack...” började han och märkte själv hur löjlig han lät. Hon log ett leende som påminde om den som vuxna kvinnor ger små pojkar som gett komplimanger till dem.

”Jag menar...” försökte han rätta till sig. ”Alltså... det vore trevligt...” Jösses, det lät ju ÄN VÄRRE än tidigare. Han velade med ögonen och sökte inom sig om lämpligare saker att säga, då hon fångade in hans ansikte mellan sina händer och kysste honom.

Det var som något bortglömt blev hittat, i hans sinne. Som han åter tog en tugga av sin farmors äppelkaka från när han var liten, ett minne som bara smaklökarna kunde memorera. Det var en kyss så som en kyss hade varit en gång, när han var ung. en kyss av passion och som levde sitt eget liv. En kyss som man kunde skriva romaner och sånger om. Han blev närmast chockad av de känslor som flammade upp inom honom. Förutom kåthet, som han känt i mer än en halvtimme redan, var det också känslan av närhet, äventyr och friskhet som slog honom. Som när han kysste en kvinna för första gången en gång när han var nitton år, då grannfrun (vilket ödets nyck) hade visat honom hur man gjorde. Skillnaden nu var att han svarade tillbaka, med samma passion och känsla. Han drog Linda tätare mot sig genom att famna hennes liv och hon gled villigt in i hans famn. Bara DET. Att vackra Linda SJÄLV njöt av att vara nära HONOM. Han blev inte bara glad och förvånad, utan även stolt och krävande. Han var den äldre och han tog tillbaka initiativet genom att pressa hennes ansikte hårdare mot honom med ett grepp om nacken. Den andra handen letade upp hennes ena bröst.

Vilken lycka och vilken mjukhet. Detta trots att bröstet täcktes av en behå och en tunn tröja, så kunde han känna hur mjuka de var. Och fasta. Mjuka och fasta samtidigt. Att krama ett annat bröst än de som tillhörde hans hustru gjorde det än mer fantastiskt. Kanske vilket bröst som helst hade gjort honom lika begaistrad, men fascinationen var stor hos honom ändå. Han var både den starka mannen och den blyga pojken, samtidigt.

De avbröt kyssen och hon slet av sig sin tröja. Samtidigt som hon pressade hans överkropp bakåt mot soffkudden, knäppte hon snabbt och smidigt upp sin svarta spetsbehå. Brösten var söta små toppiga plommonbröst, med små vårtgårdar och knappt märkbara bröstvårtor som var vanligt hos kvinnor som aldrig ammat ett barn. Hon stönade och skrattade till när han slöt en av vårtorna mellan sina läppar och slickade på det. Smekte det andra bröstet och hon svarade med att pressa honom hårdare mot dem. Han försökte äta upp hela bröstet på henne och när han naffsade på vårtorna verkade hon bli än kåtare.

”Jahh... smaka mina bröst... Mmmmm... uuunderbart...”

Hon gillade att prata under leken, verkade det som. Hennes röst var så vacker och hon lät så kåt att han absolut inte hade något emot det. De kysstes igen och hon slet nästan desperat i hans bälte för att få upp det, han hjälpte till och knäppte samtidigt upp sina manchesterjeans och började dra av dem med kallsongerna. Hon gled nerför hans ben och drog dem helt av honom. Hans lem stod nu fritt för fortsatt behandling, och hon verkade gilla vad hon såg. Stående på ett ben på mattan drog hon av sig sina byxor och trosorna hängde med samma väg, och därefter dök hon ner mot hans underliv. Han kom av sig med att knäppa upp sin skjorta och ta av sig slipsen när han kände hennes läppar sluta sig kring hans ollon. Wow, tänkte han. Är det SÅ HÄR det skulle vara..? Snart var även han naken och smekte håret på Linda som ivrigt sög hans kuk. Han brukar aldrig använda sådana grova ord, men nu kändes det som det bästa ordet för att beskriva situationen. Kuk, tänkte han gång på gång. Hon suger min kuk.

Hon tittar leende upp på honom. Han ler tillbaka, helt nöjd med tillvaron för ögonblicket. Hon pussar hans navel och fortsätter uppåt. När hon suger in hans bröstvårta blir han förvånad om hur känslig han var där. Det var något helt nytt för honom. Den blonda skönheten nosar upp sig mot hans hals, slickar och naffsar i örsnibben. Sedan denna underbara kyss! Med handen runkar hon honom sakta, och riktar in honom mot sin hala öppning. Fortfarande kyssande sjunker hon ner på honom och sväljer hans kuk med en hungrig slida.

Fitta, tänker han nöjt. Fitta!

Hennes mjuka, blöta och lite halvtrånga fitta spänns ut av hans kuk, när den sakta letar sig in i henne. Hans otrogna kuk letar sig in i den föbjudna fittan. De avbryter kyssen och hon tittar in i hans ögon, med ansiktet bara centimetrar från hans. Det halvlånga blonda håret ramar in dem, så de verkar vara i ett tält. Ett passionens tält. Han ler mot henne och hon svarar med det där söta leenden som han sett så många gånger. Men ögonen försvinner bort lite i fjärran, när hon börjar föra sin fitta upp och ner i långa långsamma stötar. Han smeker hennes böljande rygg och kämmer på hennes svala skinkor. Tempot ökar, men när han märker att hon verkar tappa orken sätter han sig upp och utan att stanna upp i samlaget så reser han sig upp stående. Men där kan han inte hålla kvar henne. En kort stund står de bara och tittar på varndra, men snart kommenderar han henne att vända sig om och luta sig framåt. Hon greppar soffarmen och svankar med ryggen. Vad vacker kropp hon har, hinner han tänka innan han åter tränger in i henne. Med händerna kring hennes höfter kunde han inleda en mer intensiv fas i knullanden. Hon stönar högt och kastar med sitt hår.

Han kan inte hejda sig längre, utan pressar sig så långt in han kan och släpper allt som han samlat i pungen in i henne. Lass efter lass av het sperma pumpar in mot hennes livmodertapp och han morrar högt av njutning. När han är tömd glider hon av honom och vänder sig om för att krama honom. Men han skäms lite. Hon har inte kommit. Vilken skam. Han skulle vara den äldre erfarna som skulle lära henne om riktig sex, och dessutom ge henne den njutning hon så talande hade berättat för honom att hon saknade från sina senaste pojkvänner. Men han höll inte måttet.

Men till hans överraskning hade han inte blivit slak, och kuken visade att han hade blivit ung på nytt. Han greppade Linda och tittade in i hennes ögon med en intensitet som fick henne att nästan tappa fattningen av kåthet. Resolut lade han ner henne på soffbordet på rygg och trängde åter in i henne. Hon skrek till av förtjusning och rev lätt på hans underarmar. Nu skulle hon få kuk så hon aldrig skulle glömma honom...

Det var då de hörde en nyckel i dörren. Hon blev helt stel.

”Shit, helvete...” väste hon och puttade undan honom. Hon slet upp hans kläder och kastade dem till honom. Han spanade efter någonstans att fly, för helt klart ville hon inte att de skulle bli ertappade av den som kom. Men han fann ingenting, och denne person hade nu kommit in i hallen. Om bara några steg skulle denne se de båda. Men stegen stannade till en stund.

”Fort!” viskade Linda. ”Balkongen!!”

Och utan att han riktigt hade kunnat få med sig sina tankar, stod han naken med en halvslak lem och en knippe kläder i famnen. Han tittade lite förvirrat omkring sig. Det var många våningar ner till marken, och till hans balkong var det lite för långt att ta sig och äventyra livet. Dessutom är inte hans balkongdörr öppen, så det hade inte spelat någon roll ändå. Då återstod balkongen bredvid. Hyreshusets fasad bestod av balkongpar som satt ihop med en vägg mellan varandra. Försiktigt tittade han runt denna vägg in på den balkongen intill.

Där mötte han ett par mörka ögon.

Det var en söt ung kvinna som såg ut att vara mulatt eller liknande. Hon satt bekvämt bakåtlutad i en stol och rökte. Det mörka lockiga håret var inte i ordning, som hon nyss vaknat, detta förstärktes av att hon hade på sig en för stor t-shirt och över benen en liten filt.

”Hej!” sade hon med ett snett leende. Han svarar, men känner sig verkligen malplacerad där han stod, naken med hoprafsade kläder i näven. Kläder som visade sig inte var hans utan Lindas. Han hade fått med sig FEL kläder ut på balkongen. Kvinnan reste sig och tittade över på hans sida och log med hela ansiktet. Han såg att hon var runt 20 och närmast bedårande vacker.

”Det där ser inte bra ut”, säger hon ögnar hans kropp. ”Vad har hänt här då?”

Han såg nog rätt fånig ut, där han stod och dolde sin nu mjuka lem med Lindas tunna tröja och spetsbehå.

”Jag... öhh...” Han visste inte riktigt vad han skulle säga.

Hon var inte lika ställd, och mer rak på sak.

”Hmm... Verkar som Linda har haft det skönt..! Och nu var du tvungen att gömma dig, eller..?

Han harklade sig.

”Ja... Typ...”

Nu hörde han ljud inifrån lägenheten. Det gjorde kvinnan också.

”Kom över här, vet jag! Så slipper du bli ertappad..”

Det tyckte han lät bra, men han visste inte riktigt hur han skulle göra. Han hade nog med händer att dölja sin lem, men inte att samtidigt klättra en rätt vågad väg över till andra balkongen. Det var sådana där balkonger, med en enkel vägg emellan. Men den gick ända ut till räcket och det var, som sagt, ganska högt upp de var.

”Skit i kläderna”, säger hon. ”De är knappast dina ändå, och så kan du få filten när du är över. Kukar har jag sett tidigare!”

Kort tvekade han, lite av hennes fräcka språk. Att så vackra läppar kunde säga sådana ord...

Men så gjorde han som hon föreslagit. Över med ena benet och så hängde hans skinkor fritt över räcket. Han kände hur det blåste rätt in i analöppningen. Där blev han fast. Pung och lem fanns kvar på fel sidan av väggen och han vågade inte skjuta över mer vikt utåt utan att riskera att falla. Kvinnan greppade honom över ryggen. Sedan vinklade hon över armen mellan hans kropp och väggen och tog tag i hans kön. Tillsammans fick de över paketet och han kunde lättad föra över det andra benet. Så var han framme. En sekund stod han bara där och tittade på kvinnan. Hon log och förde fram handen.

”Angelica”, presenterar hon sig. Han skakar hennes hand.

”Egon”, säger han.

Nu märker han att hon bara har ett par minimala trosor på sig, förutom t-shirten. Och inte verkar hon ha någon behå heller, då hennes c-kupor gungade när de skakade händer. Nu ler även han, avslappnad över att slippa bli ertappad av vem det nu än var som hade kommit till Linda. Och han började se det komiska i det hela. Hon tog ett grepp om armen på honom och ledde in honom. Hon förklarade att de hade haft fest under natten, då hon såg hur han verkade undrande över de nerdragna persiennerna och alla tomma ölburkar och vinflaskor. Lägenheten var en spegelvänd kopia av Lindas, alltså en av de mindre lägenheterna, med bara ett sovrum. Några killar sover på madrasser på golvet och i en fåtölj sitter en tjej och halvsovande försöker titta på TV. Hon tittar inte ens på de båda som smyger genom vardagsrummet in i sovrummet.

Det är ett litet sovrum, och i en 90-säng sover en blond kvinna under täcket. Lite yta finns på ena sidan av sängen och där sätter sig Angelica. Han inser nu att de hade lämnat kvar filten på balkongen, så nu satt den vackra kvinnan i lagom höjd just framför hans kuk. En kuk som sakta fylldes av blod. Hon greppar honom lätt med en sval hand.

”Dags att undersöka vad deras sexiga granne verkar ha gillat med dig!”

Hans lem ställde sig ganska snabbt upp i redo ställning av hennes behandling, och snart var hon där även med munnen. Med god inövad teknik började Angelica suga honom. Han kan inte låta bli att fascineras av vad som han får vara med om. Han tvekar inte ett dugg att även här gilla läget och njuta av situationen. Börjar smeka flickans huvud och viskar om hur skönt hon gör det för honom. Hennes ena hand smeker honom över magen upp över bröstkorgen och han börjar suga på hennes fingrar. De smakar lite tobak, från när hon rökte, men det var inget som påverkade honom speciellt negativt. Detta då det erotiska i hela situationen överträffade detta med råge.

Angelica avbröt sugandet för att slicka och nafsa lite längs kukstammen och över pungen. Därefter pussade hon lätt ollonet och ställde sig upp. I rörelsen drog hon av sig sin t-shirt. Han hann inte se hennes bröst, då hon slöt sig tätt mot honom och sökte hans mun. Kyssen var väldigt erotisk och de tog för sig ordentligt. Hon stönade i hans mun. När den var över viskade hon flåsande:

”Faen vilken skön kyss!!!” De gjorde om det hela och han pressade hennes huvud mot sig. Den andra handen smekte hennes rygg och skinkorna med den lilla tråd som trosan var just där. Kuken stod styv mot hennes mage. Han sätter sig ner och passar på att smaka på hennes stora runda bröst. De var stora, så de hängde en aning, men var fortfarande så fasta som unga kvinnors bröst brukar vara. Han pussade sedan över blygden och söp in doften av hennes fitta. Fingrar på blygdläppar och sedan in i en såphal och kåt fitta. Hon var verkligen dyngsur. Benen vek sig under henne och hon satte sig på hans knä.

”Mmmm... Kände smaken av grannkvinnans fitta, när jag sög dig..!” viskar hon, samtidigt som hon runkar honom lätt. Han greppar hennes skinkor och lyfter henne en aning, samtidigt som som hon självmant trycker sig mot honom. När hon sedan sjunker ner igen, lyckas hans kuk automatiskt hitta rätt, och glider in i hennes fitta i ett enda långsamt drag. Väl i botten, när deras blygdben pressas mot varandra, sitter de stilla, hårt kramande, och kysser varandra. Sakta börjar hon gnida sig mot honom, och stönar högt i hans mun.

Fan, tänker han. Nu är han i en tonårstjej, eller nästan tonåring. En våg av gubbsjuka flödar en kort stund i honom. En sjuka han borde känna skam för, men han blev bara kåtare. Kuken,.. mmm, detta svulstiga ord... Kuken... var styvare än någonsin och var nu djupt begravd i en varm och fuktig fitta... Han kan inte låta bli att smaka på orden i tanken. Fittan... tonårsfittan... Han låter händerna smaka, krama och nypa hennes hela kropp, han kunde inte få nog av hennes unga smidiga kropp. Kyssen avslutas och hon sätter hakan mot hans axel och stönar rätt ut. Efter några korta sekunder börjar hon, med hans hjälp, att glida upp och ner på honom.

Han känner sig manlig, manligare än han gjort sen... någonsin. Känner sig stark. Med nyvunnen säkerhet viskar han i hennes öron i takt med stötarna:

”Mmmm... vilken skön fitta du har... känner du hur kuken fyller sig... jag älskar dina stön... vad blöt du är... det riktigt rinner om din fitta...”

Så höll han på, och hon stönade som svar varje gång han hämtade andan. Det var varje gång han bottnade i henne. Hon kysste honom snabbt, för att ta över snacket.

”woow... vilken härlig kuk du har... Faen... trodde aldrig att en gubbkuk skulle vara så skön...”

Han reagerade lite lätt över att hon påminde honom om åldersskillnaden. För honom kändes det som tabu, men uppenbarligen inte för henne. Eller också VAR det tabu, och det var DET som var så upphetsande. Som för honom. Och värre skulle hon bli.

”Känner du tonårsfittan krama din kuk... mmmm... hur din gubbkuk fyller ut min blöta tonårsfitta... Säg att jag är din tonårsslyna... säg det...”

”Du är min underbara tonårsslyna... med en tajt tonårsfitta runt min gubbkuk...”

”Jaaahhhh..,” säger hon. ”Jag är din hooooora... din unga slyna, som tigger om kuk... din lilla negerhora...”

Det sista ställde honom helt. Hon märkte inget utan fortsatte rida honom. Och snart var han med igen. Åtminstone rent fysiskt. I huvudet snurrade det. N-ordet. Neger. Han är inte rasist. Kommer aldrig att använda det ordet. Men snart återkom kåtheten och han gick åter in i det även mentalt.

Men han kallade henne aldrig för neger. Det skulle han aldrig klara.

Å andra sidan sade HON det oftare, men det är HENNES val, och det gjorde honom kåtare än. Tabu är så djävla upphetsande!!!

Snart orkade hon inte att häva sig upp och ner, inte ens med hans hjälp. De kom tyst överens om att fortsätta i doggystile, han bakifrån. Angelica kliver upp på sängen. Då ser han att den blonda tjejen är vaken och ligger och tittar på dem. Men han valde på en gång att inte bry sig om det. Han gör inget olagligt eller fel på annat sätt. Den unga kvinnan vill bli tillfredsställd, och det är han som skulle göra detta. Bestämt kliver han upp i sängen och ställer sig på knä bakom Angelica, som står och svankar med ryggen. När han tränger in i henne, tittar han blondinen rätt i ögonen. Och hon ser tillbaka. Viker inte undan. Han ser hur täcket rör sig. Hon ligger och smeker sig, ungflickan. Han kan inte bestämma hennes ålder riktigt, men det är ungefär i samma ålder som Angelica gissar han. Tjejen ler lite lätt och tar upp sin ena hand från under täcket, och slickar sig om fingrarna. Hon slickar av sig sin egen fittsaft. Han stöter hårdare i Angelica och hon stönar allt högre. Helt klart vill hon ha hårdare tag nu.

Blondinen sätter sig upp och börjar smeka Angelica på ryggen. Täcket glider ner en aning och blottar hennes ena bröst. Mindre än Angelica, men ändå ganska stora. Håret är rufsigt, men rikligt. Om det egentligen är vågigt eller rakt går inte att säga, nu är det bara burrigt. Men det finns gott om hår. En riktigt långhårig flicka här, med gyllene lockar.

”Hej, främling...!” säger hon och ler än bredare. ”Är den lilla horan skön att knulla?”

Han är numera helt inne i sin roll.

”Ja, det är en riktigt skön liten tonårsfitta hon har.”

Hon biter sin underläpp och ser bara såååå sexig ut. Nu har hon greppat Angelicas bröst och smeker dem, och hindrar dem från att gunga allt för mycket.

”Åhhh... Soffan... Jaaahhh...” stönar Angelica, och det tar några sekunder för Egon att inse att ”Soffan” var flickan. ”Ja, smek mina bröst... mmmm... FAEN... VILKEN HÄRLIG KUK...”

Soffans hand letar sig ner till Angelicas fitta, där hans nu fuktglänsande kuk åker ut och in i snabb takt. Han är noga med att göra ordentliga långa stötar, även när det går snabbt. En hand kramar hans gungande pung och fingrar över kukroten. Blondinen tittar in i hans ögon och ler.

”Är han skön, Angelica..?”

”JAAHHH.. Som FAAAN...!! Du måste prova!!!”

I huvudet skrattar han skönt. Han visste sedan någon minut sedan att han även skulle knulla denna Soffan, men att höra de båda skönheterna SJÄLVA föreslå detta, är bara för mycket, Han känner sig VERKLIGEN stolt över hela situationen. Sin allra första trekant, med två kanonvackra unga kvinnor, är verklighet. Bara så där. Och vad GLAD han är, att han redan har kommit en gång. I Linda. Jösses... Det känns som det var för länge sedan han knullade henne, men det var bara för en knapp halvtimme sedan...

I sin nyfunna dominans lade han en hand bakom nacken på Soffan och manade henne att komma närmare honom. Hon reste sig upp ytterligare och sträckte på halsen. De kysstes. Och det var han som bestämde, den som styrde. Fortfarande knullande den mörka skönheten, smekte han blondinens kropp och letade sig till hennes ena bröst. Det rikliga och orediga håret täckte helt hennes rygg. Om inte mer.

Nu började Angelica låta mer.

”Djävlar... kommer snart... ahhhh... ÅHHHH... fortsätt... FORTSÄTT....”

Han valde nu att koncentrera sig på Angelica. Soffan valde detta också. Snabbt var hon på rygg under Angelica. Där slickade hon på de gungande brösten, men Angelica uppmanade henne att gå ner. När han kände Soffans tunga där nere blev det nästan för mycket. Hon koncentrerade sig på Angelicas klitoris, men då och då vilade hon käken genom att nafsa honom i pungen. Då kom Angelica. Hon stannade till. Kastade sitt rufsiga hår bakåt och bara stönade lååååångt. Han kände hur fittan klämde kring honom, och blondinen fortsatte obevekligt att lappa klitta. Så Angelicas orgasm bara fortsatte... Så blev hon helt tyst, men kroppen var spänd i samtliga muskler. Han har aldrig känt en slida krama så hårt som hennes.

Snart hade de alla lagt sig bredvid varandra tvärs över sängen. Angelica kysste honom tacksamt och slöt sin varma kropp mot honom. Soffan låg på hans andra sidan, också hennes kropp vilade mot honom. Med varsin arm kramade han dem båda. Blondinen fingrade på hans ännu styva stånd.

”Du kom inte..!?” Viskar hon i hans öra. ”Kanske du har lust att knulla ytterligare en tonårsslyna?”

Som svar kysste han henne, men bad att få vila några minuter först. Visst sade hon, men strax därefter var hon nere med huvudet och lät läppar och tunga nafsa på ollonet. Men hon tog det varligt. Angelica gled isär från honom lätt.

”Gör det skönt för henne nu!” säger hon lätt leende. ”Jag vill se henne få en likadan orgasm som jag fick!” Soffan skrattar till och lyfter på huvudet.

”Du vet att jag aldrig får slidorgasmer, Angie!”

”Förvisso, men du kommer att få nu, det tror jag...”

Shit, tänker han. Nu kommer ytterligare förväntningar på honom. Men inget som får honom att tveka försöka. Angelica kryper av sängen och går runt dem, så hon kommer upp bakom Soffan. Hon svarar med att puta upp med stjärten. Soffan tittar på Egon.

”Hon och jag har aldrig älskat med varandra förut, eller delat en kille. Men jag har alltid drömt om det. Och jag har sagt det till henne också. Och nu... Fan vad gott..!”

Det sista var när Angelica började nosa lätt mot hennes fitta. En stund glömde blondinen bort hans kuk, men det gjorde honom ingenting. Han låg och njöt av det vackra som skedde framför honom, och hans stake var redo när Soffan var det.

Hon stod och svansade för Angelica. Det lyste om henne av ren njutning. Han hörde mer än såg hur Angelica lapade Soffans fitta. Bilden av den vackra smidiga blondinen i motljus, stående på alla fyra, med det väldiga håret i tesar över sin rygg och den bortre sidan från där han låg, var nästan för mycket för honom. Och bakom henne, en vacker mörk kvinna, med vackert chokladfärgad hud, även hon på alla fyra. Gudars, vad han ville att detta aldrig skulle ta slut.

Men mer skulle det bli.

Dörren till vardagsrummet var lite på glänt, det var därifrån det lilla ljuset i sovrummet kom ifrån. En golvlampa och det blåaktiga flimret från en TV. Nu öppnades den och in klev tjejen som hade suttit och tittat på TV när han kom från balkongen. Även hon med ljust hår, axellång i vågor. Hon hade en tunn kimonoliknande badrock på sig.

”Är han ledig?” frågar hon rätt ut. ”Skulle behöva lite kuk, och de andra är helt däckade...”

Angelica tittar upp och tittar först på mig och därefter henne.

”Låna honom du, Agnes. Men glöm inte vart du hittade honom.”

Agnes kom fram till sängen och kysste Soffan, och hjälpte honom upp ur sängen. Väl på golvet greppade hon hans lem och tog ett tag kring nacken. De kysstes en stund och han började känna på henne. Hon var mycket liten och tunn, med nästan inga bröst alls. Nästan helt platt, men med mycket styva bröstvårtor. Hon hade en liten spetsig haka och fylliga nästan köttiga läppar. Och de smakade helt fantastiskt.

”Kom med här...” säger hon och leder honom ut i vardagsrummet. Hur gammal kan HON vara. Hennes litenhet får henne att verka yngre än de två andra, men troligen är hon lika gammal. Eller ung. Hon puttar lätt ner honom på fåtöljen som hon tidigare hade suttit i, och klev upp i hans famn. Hon tittar in i hans ögon, som han märkte var blågröna.

”Hej”! Säger hon tyst, och trär över sin slida på hans lem.

En ny ung fitta, tänker han. Det blir... tre stycken. Och han knullade Linda bara för lite över en timme sedan. Hur skall DETTA sluta? Agnes rider honom sakta, genom att spänna och slappna av med sina muskulösa lår. Hon verkade vara någon form av gymnast eller liknande. Och hon gillade att titta i hans ögon medans de älskade med varandra. Hans varma händer smekte hennes hela kropp, där de kom åt, och hon verkade gilla detta. Till skillnad från Angelica var Agnes helt tyst. Hon andades häftigt genom näsan och det ryckte lite i munnen på henne, när hon njöt av samlaget. Långa långsamma drag blev det och det passade honom helt just nu. Han var trots allt ingen ungdom och Angela hade tagit lite musten på honom. Slidan hennes var len och mjuk på ett fascinerande sätt. Den kramade honom som om den hade ett eget liv. Han fann att hon njöt mycket av att han nöp hårt på bröstvårtorna. När han gjorde så, märkte han en reaktion i slidan direkt, hur fukten tilltog. Nu kunde hon inte låta bli att sluta sina ögon och lät pannan vila mot hans axel. Men knulla slutade hon inte. Dock märkte han att hon började bli lite trött i lårmusklerna. Då ställde han sig upp, hon var verkligen mycket lätt. Med lemmen i botten började han gå runt i rummet, så att stötarna från stegen fick kuken att göra små ryck i slidan.

Han tittade sig omkring. Två killar i tjejernas ålder låg på varsin madrass, helt utslocknande. De var inte det minsta medvetna om vad som skedde runt dem. Egon gick in i sovrummet igen, där han fann de båda tjejerna liggandes i sked med varandra. De verkade ha somnat. Försiktigt lade han ner Agnes på madrassen och ställde sig själv på knä utanför sängen, mellan hennes ben. Där fortsatte han att knulla henne. Hon saxade benen bakom ryggen på honom, med hälarna mot hans skinkor. När han åter började klämma på hennes bröstvårtor började hon stöna högre, nu genom munnen.

Angelica och Soffan sov inte alls. Nu vände de sig om och tittade på det älskande paret. Sängen var liten så Agnes huvud tryckte mot Angelicas mage. Soffan tittade fram över brunetten. Båda såg mycket nöjda ut. Angelica böjde sig framåt och började kyssa Agnes. Soffan reste sig upp och tog sig runt alla så hon kom upp bredvid honom. Hon nafsade honom i örat.

”Kom inte än,” viskade hon. ”Jag vill också ha kuk!”

Bara de orden gjorde att han nästan kom. Fan vilken ORGIE han får vara med om!!!

”Då får du hjälpa henne lite, så hon kommer snart,” säger han och kysser henne. Så hon går snart ner med huvudet och börjar ivrigt slicka Agnes klitoris. Samtidigt fortsätter Angelica att kyssa Agnes. Han såg ett rufsigt mörkt hår över Agnes huvud och rakt nedanför sig ser hon det guldblonda hårtrasslet av Soffan som täcker hans och Agnes kön, där kuken glider allt häftigare ut och in. När Agnes plötsligt kommer, piper hon och skakar i hela kroppen. Han lät kuken vila i henne en stund, samtidigt som han kramade och kysste Soffan. Ville vänta tills orgasmen lagt sig innan han drog sig ur. När han väl gjorde detta så lade sig Soffan med magen ner på sängen bredvid Agnes. Hon hade knäna mot golvet och svankade med rumpan mot honom.

”Knulla mig nu!” säger hon uppmanande. ”Vill att du fyller mig med din kuk, och du...” Hon vänder sitt vackra ansikte mot mig. ”Jag har skydd, så du kan spruta i mig. Bara äääälskar varm sperma i fittan..!” han brer ut hennes gyllene hårsvall över ryggen och märker att de väl når över skinkorna på henne, utan att hon behöver böja bak huvudet. Med den vackra synen framför sig spritter det till lite i hans kuk, så han stegar in och tränger in i henne.

Fjärde fitta, tänker han! Fjärde fittan samma kväll...

Och det är bara unga vackra kvinnor det handlar om...

Troligen kommer han inte att tro det själv efteråt. Men NU skall han njuta. Och han börjar knulla den unga kvinnan med stor inlevelse. Det var som inga hämningar nu längre fanns. Han knullade för kung och fosterland, och ville verkligen visa denna blonda skönhet, att han verkligen var betydligt bättre på detta än hennes jämnåriga. Hon stönade vilt och kastade med sin väldiga man, uppmanade honom om mer, meeer... Och hon fick mer, mer än hon begärde, men hon klagade inte, utan bara skrek hest i en styrka som sakta ökade – tills luften tydligen tog slut, Hon kom i en orgasm som verkade chocka henne rejält. Hon vred överkroppen och sitt huvud och tittade med nästan skräckslagna ögon in i hans. Hon KOM! Hon kom i en slidorgasm, som hon ALDRIG tidigare fått, och den avslutades med att alla krafter försvann hos henne.

Jösses vad stolt han var över sig själv. Men... han var själv nära nu. Stod med kuken i vädret och letade efter någon att knulla. Både Agnes och Angelica satte sig upp och lade sig som Soffan bredvid henne. Tre vackra fittor var nu vända mot honom. Och han gick nästan bärsärk. Nu visade han ingen som helst hänsyn över kvinnorna, utan att han knullade dem intensivt. Gick mellan de tre flickorna som han ville, än knullande Agnes, än Angelica. Väntade en stund med Soffan, så hon kunde hämta sig. Men snart var även hon med. Alla tre uppmuntrade honom och gav positiva tillrop. Och när han kände att han skulle komma, pressade han sig in i Soffans varma inre.

Sedan kom han!!! Djävlar vad han kom! Trots en tidigare orgasm för några timmar sedan, så kände han att det kom mycket varm sperma ur honom. Och hon tog emot allt, med lyckliga stön.

”Ahhh.... Jah... Jag känner din sperma... ohhh... vad skönt...”

Efteråt ligger han bara och flämtar! Om han skulle dö just nu, skulle han dö lycklig!

När han vaknar i sin säng dagen efter, så känns alltihop som en dröm. Han stiger upp och går ut i köket för att göra sig lite kaffe. Han kommer ihåg orgien som en dröm. Och hade det inte varit för sin ömma lem och flera små märken efter naglar på hans kropp skulle han inte tro att han varit med om det han varit med om. Han njuter av att ensam gå naken i lägenheten. Hittar morgontidningen innanför ytterdörren och börjat slött läsa den, när han märker en rörelse från sovrumsdörren.

Där står Soffan, bara iklädd en av hans skjortor, oknäppt så man skymtar hennes båda bröst – och ingenting mer.

”Åhhh... Ja, KAFFE,” säger hon och går och häller upp en kopp till sig, innan hon sätter sig ner framför honom.

Nu kommer han ihåg hur gårdagen slutade. Angelica och Agnes hade klätt på sig och ringt på hos Linda. De hade förklarat allt för henne, och hon följde med dem tillbaka till lägenheten för att se själv. Vilket underbart glatt skratt hon hade, när hon såg honom, totalt utkörd med Soffan vid sin sida i sängen. Soffan hette egentligen Ann-Sofie och lägenheten tillhörde Kent, en av killarna som fortfarande sov på en av madrasserna. Linda hade med sig hans kläder, men innan han drog på sig byxorna sög hon honom lite – för hon ville smaka flickornas fittsafter blandat med sperma. Han hade fått stånd igen, men var tvungen att avböja mer sex, för han var helt öm. När han hade tagit sig en våning upp till sin egen lägenhet, hade de kommit överens om att Ann-Sofie skulle följa med och övernatta hos honom, då det knappast fanns plats i den lilla tvåan.

Efter kaffet satte de sig båda framför TV och lade en filt över deras nakna kroppar. De pratade med varandra som goda vänner, men han kunde givetvis inte låta bli att smeka hennes kropp. Snart kände han hur blodet kom tillbaka i kuken.

Då ringde det på dörren!

Utanför stod Linda. Hon stegade in i hans lägenhet och sade att hon egentligen var i tvättstugan nu. Men hon ansåg att han var skyldig henne en orgasm. Soffan mötte upp henne och de pussade varandra.

”Ta hand om honom du, han är redan uppvärmd. Själv måste jag ta en dusch!”

Kortfattat slutade det med att han gav Linda sin orgasm, i en intensiv kortis mot köksväggen. När hon hade gått till tvättstugan klev han in bakom Soffan och fortsatte älskandet där. Därefter bodde Soffan hos honom resten av veckan, och varje dag fick de besök av Linda. Framemot helgen kom även Angelica över, som bodde en bra bit bort.

Sedan bibehöll de kontakten efter hans fru kom tillbaka. Aldrig kände han ånger eller skuldkänslor för det han gjort och gjorde. Han älskade verkligen sin fru, och med detta nya livet kom även deras sexliv att förbättras markant, och därmed deras gemensamma lycka.

Så – sämre kunde han ju ha det!


 

Personer i Grannsämjan

 

Egon – Hjälten.

Elsa – Egons fru.

Linda – Granne under Egon. Blond. 25.

Angelica – 18, Lätt mörkhyad. Bruna ögon.

Soffan – 18. Stort gulblont hår. Heter egentligen Ann-Sofie.

Agnes – 17. Blond och liten. Små bröst. Blågröna ögon.

Snart kommer tvåan. Skulle vara underbart med lite uppmuntran och/eller gillamarkeringar - men bara om ni gillar det förståss! :)

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

Hailey

Mmmm..... DET kan man kalla för grannsämja! Kan se hela scenario för mitt inre syn, så välskrivet och pirrande.

16/2, 2021 kl. 19:29

#2

DaoDao

Hmm... Det låter som en intressant utveckling för en eventuell del tre! :)

1/1, 2021 kl. 06:18

#1

MalmöLars

Låter ju gott, kanske får tanten lite flickfitta också?

1/1, 2021 kl. 00:49