Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/12, 2020 kl. 11:08, av oddball

Ett rum för två

En dörr...

De såg på varandra. Båda visste vad som skulle hända om de passerade dörren. De hade pratat om det. Nu när det var dags, kändes det mer fjärran än någonsin. Ändå var dörren där. De stod framför den.

(Ursprungligen publicerad tidigt 2014)

Ett rum för två

Oddballs arkiv

 

En dörr.

Så många hinder hade passerats, men ändå var dörren framför dom det tillsynes största. Fram till nu hade tillfälligheter, känslor och ord fört dem närmare varandra. Sakta men obevekligt. Försiktigt hade de tagit steg för steg mot varandra, drivna av insikten att de hade mer gemensamt för var hemlighet, var intimitet de avslöjat. Ändå hade de varit oändligt försiktiga, rädda för att trampa för hårt eller gå för snabbt framåt. Nu, nu stod de framför ett högst fysiskt hinder. Det första. Det enda.

De såg på varandra. Båda visste vad som skulle hända om de passerade dörren. De hade pratat om det. Nu när det var dags, kändes det mer fjärran än någonsin. Ändå var dörren där. De stod framför den. Det var ingen lång stund de stod och tvekade, faktum var att det var nästan ingen stund alls. Det kändes som en evighet för de båda, men tillslut tog han upp nyckeln och förde den till låset. Lite darrande och fumligt. Klicket när låskolven sköts undan var högt och tydligt. Hon log ett skevt leende.

"Hoppas du inte är så dålig på att sikta i andra... sammanhang."

Han rodnade men log tillbaka. Hon gillade när han rodnade. Det tog fokus från hennes egna kinder som hettade som två stekpannor kändes det som. Dessutom såg han så sårbar och rar ut när han gjorde det. Han i sin tur älskade att hon, trots att de båda var nervösa, hade humorn i behåll. Den där lite bitska, rättframma humorn som han kommit att uppskatta.

"Beror väl på hur stort eller litet... hålet är", mumlade han och drog upp dörren.

Nu var det hennes tur att rodna. Hon tog steget över tröskeln och tryckte på lampknappen innanför. Kort därpå steg han in bakom henne, så nära att hon kände hans andedräkt i nacken. Nackhåren reste sig av välbehag och huden knottrades. Hon ryckte till när dörren klickade till och låset gick igen. De var inne. Ensamma. På tu man hand. Än hade de inte rört varandra annat än en hastig kram när de mötts, en sådan där blyg och avvaktande kram som lämnade dem båda undrade över vad de höll på med. Han stod bakom henne, kände hennes doft. Ville lägga händerna på hennes höfter men vågade inte riktigt ta första steget. Han kände hur hjärtat bultade i bröstkorgen. Precis när han bestämde sig för att lägga händerna på hennes runda, kvinnliga och synnerligen inbjudande höfter, tog hon ett steg framåt och klev in i rummet.

Det var ett litet rum. En dubbelsäng och ett litet skrivbord, där ingen kan ha suttit och fått något vettigt gjort. En liten platt TV hängde på en arm i hörnet. Två små nattduksbord om vardera sidan av sängen. För det var bara en säng. Sängen var möbeln som dominerade rummet och de båda var mycket medvetna om det. En säng att sova i. En säng att... att... det outtalade hängde i luften. Hon gick fram och satte sig på sängkanten och studsade lite på den, det tog udden av den spända stämningen. Hon såg på honom, gav honom en av sina outgrundliga blickar. Han såg frågande på henne.

"Är du säker på det här?"

Hennes fråga var onödig. De hade inte varit där om de inte varit säkra. Tvivlen hade de redan avhandlat. Ändå, hur bra de än kände varandra, var det två främlingar som befann sig i rummet. De hade båda sina liv utanför men nu befann de sig ensamma i ett rum för två. Det var bestämt så. Istället för att svara sneglade han in i badrummet. Det var nästan lika stort som sovrummet insåg han, med ett rejält badkar och tillhörande dusch.

"Jag tänker ta en dusch. Vill du göra mig sällskap?"

Hon rodnade. Det var oundvikligt att klä av sig om de skulle fullfölja det de var här för. Ändå var hon inte bekväm med tanken än. Att han så direkt föreslog att de skulle visa sig nakna för varandra gjorde henne osäker och generad. Samtidigt pirrade det påtagligt i underlivet på henne när han ställde frågan. Hon svalde och lät underlivet bestämma. Hon nickade och reste sig. Kinderna hettade. Han i sin tur kände hur han blev hårdare av tanken på att de skulle klä av sig. Han log och sköt undan sina tvivel. Han ville vara fräsch. Han ville exponera sig fysiskt, på samma sätt som han tidigare blottat sin själ för henne. Det här är jag. Så han sträckte ut handen mot henne. När hon tog den kände de båda att detta, det var den första riktigt intima kontakten de hade. Huden på deras händer utbytte tusen och en känsla när de tog i varandra. Han steg in i badrummet och drog henne försiktigt men bestämt med sig. Tände. Släppte hennes hand och drog undan draperiet. Slog på duschen. Kände så det var lagom varmt. När han vände sig om stelnade han till.

Hon hade i en effektiv och snabb rörelse stigit hur kjolen och dragit av sig blusen. Hon stod i BH och trosor och såg nästan olycklig ut.

"Det är så ljust här", klagade hon och höll händerna om brösten.

Han flinade och såg på henne.

"Det är hela poängen!"

Hon hade nog tänkt sig ett klart mer försiktigt närmande. Innan hon hann fundera vidare hade han dragit av sig sina kläder. När kalsongerna åkte av och hans halverigerade penis svängde ut tittade hon ofrivilligt bort. Som om hon inte riktigt trodde det var hennes sak att se det hon såg.

"Tro inte jag är osäker och rädd, för det är jag", sa han mjukt. "Jag gör som när jag ska bada och det är kallt. Jag dyker i."
"Jag brukar gå i försiktigt", sa hon, nästan ljudlöst.

Hon tittade inte på honom, rädd att stirra på hans kön om hon gjorde det. Vilket hade varit helt i sin ordning, men nu var hon blyg på riktigt.

"Jag tvingar dig inte till något, men om du vill kom in!"

Med de orden steg han in i duschen och lät vattnet strila ned över sin kropp. Han drog för draperiet lite så att han inte skulle skvätta ned badrummet. Han ville ge henne en chans att retirera om hon ville. Samtidigt ville han fresta henne att ta steget. Han behövde inte fundera länge över hur hon skulle agera. Kände en hetta spridas i hela kroppen när draperiet kort därpå drogs undan och hon klev in bredvid honom, klädd i den skrud hon fått när hon föddes.

"Retsticka!"

Hon log men var i övrigt så nervös som hon bara kunde bli. Hon lät värmen i underlivet styra henne nu. Det var enda sättet. Han såg på henne och hon kände sig mer naken än hon någonsin känt sig. Hennes kropp förrådde henne, hennes bröstvårtor visade med all tydlighet vad de tyckte om situationen. I gengäld var det ingen hemlighet vad han tyckte. Hans kön var förvisso inte fullt erigerat men såg nästan hotfullt där det svajade framför henne - pekandes rakt mot hennes mage. Han rodnade och såg på henne. Sträckte ut händerna än en gång. Hon tvingade sig själv att inte skyla sig. Kunde han, kunde hon. Hon kände hans blick bränna när den som hastigast såg på hennes nakna bröst, platta mage och välansade kön. Hon försökte att inte stirra på hans erektion, den skulle få henne att komma av sig helt trodde hon - hon kände sig nästan flickaktigt generad inför den. Ena stunden hade de inte sett varandra i verkliga livet, nu stod han naken med sin kuk bara en knapp decimeter från hennes bultande sköte. Steget var stort. Hon fokuserade på hans ögon, de ingav trygghet.  

Han förnam hennes osäkerhet och använde den att stärka sig själv med. Försökte att inte stirra på henne utan sökte hennes ögon. Såg in i dem och drunknade nästan. Sedan la han händerna på hennes höfter. En beröring bortom all anonymitet. Intim. Handfast. Istället för att dra henne mot sig vände han på henne så hon stod med ryggen mot honom. Han riktade om duschmunstycket så att hon fick nästan allt vatten på sig. Hon rös av välbehag. Han ville utforska henne och tänkte göra det på det bästa av alla tänkbara sätt. En klick tvål och så la han handen på hennes axlar. Började tvåla in hennes hud. Den var len. Han tyckte att han hörde ett stön men var osäker. Fortsatte ned längs hennes armar och över till ryggen. Lät tvål och vatten smeka hennes hud, försiktiga men bestämda rörelser utforskade henne. Neråt. Kättjan byggde sig starkare inom honom, men han var inte redo för den. Han ville lära känna hennes yttre bättre först. Händerna nådde rumpan och när han greppade skinkorna hörde han något som definitivt var ett stön. Låren, utsidan och till sist framsidan. Vågade han?

Snälla. Rör mig där jag brinner mest, tänkte hon. Hans upptäcktsresa längs hennes kropp gjorde henne lugn. Lugn men ack så upphetsad. Där oron och osäkerheten försvann kom åtrån och begäret in i stället. När han nådde hennes rumpa ville hon inget hellre än att han skulle närma sig hennes mest intima. Hon lät undslippa ett stön och log för sig själv när hon gjorde det. När händerna nådde framsidan ändrade hon ställning lite, för att visa honom att hon ville. Ville ha honom närmare, mer påträngande. Hon knep lite om sin ena bröstvårta, bet sig i läppen och tänkte att det här, det var ändå ganska trevligt trots allt! Sakta fylldes hon inte bara av lust utan av självsäkerhet.

Hennes invit var tydlig, en inbjudan omöjlig att motstå. Hans hand nådde hennes kön och fladdrade först förbi behåringen lätt för att kort därpå återkomma. Följa med det rinnande vattnet längs skåran. Ganska snabbt fann han väta, en väta som inte kom från vattnet i duschen. Han belönades med ett stön. Som han stod var det omöjligt att inte trycka den nu mycket hårda kuken mot henne. Den fann sin plats mellan hennes skinkor men han försökte ignorera den och helt fokusera på henne.

Om hon någonsin tvekat gjorde hennes sköte det inte. Den guidade henne med en självsäkerhet som hon nästan avundades. När hans hand nådde dit var hon mer än redo för den. Öppnade sig villigt. Lät honom komma åt. En främling stod med sin hand på hennes mest intima och hon njöt av det! Plötsligt blev hon varse om vad det var som tryckte mot hennes bak. Han var hård, hård för henne. Insikten vätte henne än mer och hon förlikade sig helt med tanken att den hårdheten snart skulle vara inne i henne. Inte än dock. Hon böjde huvudet bakåt och stönade, lät honom smeka henne. Satte händerna på hans bak och tryckte honom mot sig, för att visa att hon var med. Snart var det hennes tur. Snart var hon inte bara stark nog utan även kåt nog att ta kommandot.

Händerna på hans bak fick honom att tryckas mot henne. Han stönade av rörelsen, det blev som ett juck mot hennes bak. Hon var skön att smeka och han skulle kunna ta henne där och då kände han. Innan han hann fundera på om det var dags för det eller inte vände hon sig om, såg honom i ögonen. Nu var blicken en helt annan. Den brann. Hon log och kysste hans axel. Lät händer och mun vandra nedåt längs hans bringa. Manligt. Inbjudande. Hennes upptäcktsfärd gick betydligt snabbare än hans, vilket var naturligt. De var båda märkbart upphetsade nu. Snabbt hade hon hans hårda kuk framför sitt ansikte. Hon tittade på det och konstaterade att han var stor och hård. Hård för henne. Hon såg upp på honom och log. Såg på hans hårda ollon och tog tag i roten. Flinade nästan när hon hörde hans stön. Pussade på toppen, drog ett drag. Sög in toppen och belönades med ännu ett stön. Hon hade honom i sin mun!

För att inte säcka ihop behövde han sätta en hand mot kaklet. Hennes mun om hans kuk fick det att brusa i öronen på honom. Blicken hon gett honom innan hon sugit in honom var om möjligt mer berusande än känslan av hennes mun om honom. När han som bäst bestämt sig för att bara följa med i njutningen slutade hon och reste sig. Besvikelsen var omöjlig att dölja, men försvann helt när hon såg på honom. Hon gav honom en fjäderlätt puss på munnen och klev ur. Nu var det hon som sträckte ut handen.

"Kom", sa hon med en varm men bestämd röst.

Han såg på henne, så fin hon var! Följde efter och sakta torkade de varandra torra. Detta var nästan än mer erotiskt och sexigt än den dusch de just delat. Samtidigt fanns där en ökande upphetsning som gjorde deras rörelser allt mer bestämda, hetsigare och mer målmedvetna. De var båda mycket upphetsade och snart kunde de inte längre dra ut på det. De torkade varandra, men varvade det med smekningar som var tydliga i sin ambition. Ett runktag. Ett nyp om en bröstvårta. Ett nafs på halsen. Snart var de torra så när som på hennes fuktiga hår.

 

En säng.

Hon tog återigen hans hand och drog honom mot sängen. Nu såg den inte alls ut som något outtalat och dominerande. Nu var det en frälsning, en lösning. Ett verktyg för njutning. Snabbt vek hon undan täcket och tryckte ned honom på sängen. Det var hennes tur att ta kommandot nu! Hon var så säker hon kunde bli och kåtare än hon kunde minnas att hon varit på mycket länge. En överenskommelse, infriad av önskning eller bara för att hon själv ville det - men hon visade med en gest att han skull ligga kvar. Blunda. Hon hämtade vad hon behövde från sin väska och snart var han fjättrad vid sängen och utan möjlighet att använda sina händer eller syn. Där låg han naken, blottad och fast. I hennes våld! Leendet på hans läppar hade en ton av rädsla. Hon visste att han inte varit i situationen förr och tvingade bort en impuls att passa på att kittla honom. Hon visste att han var enormt kittlig.

Dröm och mardröm. På samma gång. Så utelämnad, fjättrad. I händerna på henne. Han fokuserade på att inte låta armhålorna helt dominera. Bara hon inte kittlade honom där! Detta var nytt för honom och han njöt av den skräckblandade förtjusningen han erfor. Helt i hennes våld. Han kände hur hon rörde sig runt honom och så... så slöt sig något varmt om hans kuk. Det var en mun. En hand. Hon tog vid där hon slutat i duschen och han lät undslippa ett stön. Han ville röra henne, följa hennes huvuds rörelser men kunde inte! Han vred sig, njöt och plågades om vartannat. Gnydde. Hans lust växte sig starkare och han var så känslig att varje del av kroppen skrek.

En kuk. I hennes hand, framför hennes ansikte. Den darrade och såg hård och förväntansfull ut. Ägaren låg där och kunde bara vänta. Med ett flin på läpparna sög så in kuken i munnen. Smakade på den ordentligt denna gång. Tog tag om skaftet, följde ådrorna. Kände hårdheten. Det var spännande och upphetsande. Den var hennes och hon tänkte njuta av den så som den var avsedd att njutas av. Tänk. Så lika de är, men ändå så olika! Den här var ganska tjock, inte särskilt kort heller för den delen. Hon undrade stilla hur den skulle kännas i henne. För stor? Knappast, men hur skulle den passa? Fanns bara ett sätt att ta reda på det. Branden mellan hennes ben var nu ytterst påtaglig. Hon var mer än redo att se om den fick plats.

Han kände hur hon bytte ställning. Svalde hårt när han insåg att hon gränslade honom. Kände hur hon kysste hans hals. Smekte honom. Han suckade. Vred sig. Ville sätta händerna på hennes höfter, men kunde inte. Ville trä henne på sig men det gick inte. Istället fick han med sin känsel, sin hörsel och sitt doftsinne känna hur hon positionerade sig. Han kände en hand om sin nu mycket förväntansfulla, ja otåliga kuk. Den riktades upp. Det var skönt. Mötte något vått och mjukt. Ett stön, utdraget och uppblandat med en suck for ut genom hans mun. Han kände sitt ollon gnidas mot det våta och varma. Det vispades runt utan att få komma in. Han rörde höfterna otåligt men fick inse att han inte kunde bestämma.

Där hon satt över honom och gned hans hårda kuk mot sitt ångande heta sköte log hon. Nej, hon flinade. Hon var bortom kåthet nu, men hade stålsatt sig att reta honom, få honom att be. Allt hon ville nu var att sjunka ned över honom och befria sin annalkande orgasm. Låta sig fyllas. Han kved under henne. "Be mig" tänkte hon. "Be mig och jag gör oss till viljes" tänkte hon, nästan otåligt. Som om han hört henne viskade han, flämtade han.

"Snälla. Snälla. Ta mig!"

Det lät nästan desperat. Samtidigt fanns en ton av lekfullhet i rösten. Han bet sig i läppen. Hon drog upp bindeln och lät honom se. Se henne. Se hur hennes sköte slöt sig om hans ollon, hur hon höll i honom. Han möttes av hennes belåtna flin och blixtrande ögon. Ögon fulla av lust och lek. Han såg på henne med bedjande ögon och trånande blick. Precis vad hon hoppats! Hon föll fram och lät honom fånga upp hennes bröst i munnen. Strök hans panna. Hans kuk var fortfarande inte inne, ollonet begravt mellan hennes blygdläppar men inte mer. Hon höll dem på halster. Hon var så känslig nu. Hans sugande på hennes bröst sände rysningar i hela hennes kropp.

Han sög girigt, nafsade. Hans mun var det enda han hade kontroll över och det utnyttjade han. Hon smakade så gott, var så underbar att ha i munnen! Han visste att han var bra med den och använde det till att ge henne vad han kunde. Så reste hon sig, spände blicken i honom. Hon rörde lite försiktigt på underlivet kände han. Juckade försiktigt över hans ollon. Det var nästan olidligt. Han var så känslig, rädd för att komma bara hon gjorde honom till viljes. Han mötte henne, försökte spetsa henne. Hans underliv tog helt över honom. Gjorde allt för att få komma in i henne. Han bad henne igen.

Deras kön stod i direktkontakt med varandra, inte bara fysiskt utan på ett annat plan med. Hans hårdhet, hennes heta och våta. Tog över kommandot över henne. Spetsade henne på honom. Sakta men obevekligt. Rätade upp henne så hennes tyngd och små juck drev in honom i henne, bit för bit. De såg på varandra när de möttes och förenades. Hon log med hela ansiktet, något distraherad av den högst påtagliga känslan han gav henne när han fyllde upp henne - helt och fullkomligt. Han fick minsann plats, men det var precis! Snart hade hon trätt sig på honom så mycket det gick. Hon föll framåt och rörde underlivet i små rörelser. Knep om honom. Kramade honom. Smekte honom. Prövade olika rörelser för att se hur han bäst passade hennes inre anatomi. Fann att hur hon än gjorde satte han eld på henne. Hon gav upp helt och hängav sig fullt ut.

Känslan när hon sjönk ned på honom var utan motstycke. Han flämtade och kved. Han bejakade det, lät underlivet styra helt. Hon juckade och knullade honom nästan lite ryckigt. De olika vinklarna, ömsom roterande och stötande rörelserna fick rummet att snurra för honom. Hans utlösning var inte långt bort men han vägrade ge den plats innan han såg att hon kom. Mer kunde han inte påverka. Han var helt utlämnad åt henne. Så plötsligt, satte hon sig upp och spetsade sig helt på honom. Började rida honom hetsigare. Studsade upp och ned. Tempot ökade. Hennes rörelser blev snabbare, ryckigare och hetsigare. Hennes stön snabbare. Hon pustade och han med henne. Så här tagen hade han aldrig blivit. Han var hennes.

Hon red snabbare och snabbare. Hennes orgasm skulle bli något i hästväg kände hon. Hans kuk gav henne inget utrymme att tveka. Den krävde hennes fulla engagemang och det fick den. Hon tog, hon gav och så, slutligen, hon fick. Hon kunde bara följa med när hennes kropp bestämde sig för att påbörja fallet. Branden i underlivet exploderade i ett eldklot och hon skrek till. Upprätt och rakryggad satt hon och gnuggade sig stötvis fram och tillbaka medan orgasmen rev tag i henne och sen kastade omkull henne. Det svartnade för ögonen.

Han såg hur hon kom och när hon föll över honom kunde han inte hindra det som komma skulle. Med ett utdraget "Åhhhh" tog hans orgasm tag i honom och hans kön fyllde henne med hårda, snabba ryck. Hade han kunnat, hade han lagt händerna på hennes skinkor och tryckt henne mot sig. Nu kunde han bara spänna kroppen i en båga och hänge sig åt det som skedde. De kom tillsammans, hon på honom. Han i henne. En lång stund låg de och bara kände hur orgasmerna klingade av. Andhämtning som sakta återgick till det normala. Svett som rann. Hon smekte hans kind. Han gav henne en kyss. Så var han lösgjord och hans händer fann direkt hennes skinkor.

"Försiktigt. Ömt", log hon.
"Mhm", svarade han, men juckade bestämt med sin nu halvslaka i henne. Det var vått och kladdigt men det bekom honom inte det minsta.
"Vill inte att det ska vara slut", viskade han.
"Det är inte slut. Men jag är det", flinade hon.

Hon gled av honom. Hon somnade kort därpå med armen på hans bringa och ena benet över hans. Han låg och smekte henne en lång stund, såg henne sova och somnade så själv.

 

Ett fönster.

Han vaknade först. Undrade var han var. Insåg snabbt och fylldes av glädje. Rummet var mörkt. Han gled försiktigt ur sängen och tassade naken till badrummet, drack och kissade. Funderade på en dusch men fann den sovande kvinnan i sängen mer lockande. Gick fram till fönstret och lät morgonljus och morgonluft ta sig in i rummet. Såg ut. Njöt. Såg in i rummet. Där låg hon utsträckt med avsparkat täcke. Naken och med benen isär, på rygg. Lugna andetag. Fridfullt ansikte. Synen var så vacker. Inbjudande. Så trygg, så fin hon var! Han log. Nu var det hans tur att ta för sig. Han hårdnade vid synen och tanken. Kröp upp i sängen mellan hennes ben. Såg in i hennes sköte. De välansade blygdläpparna var slutna men var helt oemotståndliga. Han kysste insidan av låren och när hon rörde sig i sömnen tog han sin plats mellan hennes ben och lät munnen finna hennes sköte.

Hon vaknade av synen och känslan av att han slickade hennes kön. Hon slog upp ögonen och log vid synen av hans huvud mellan sina ben. La handen på det. Stönade till. Han gjorde precis det som de tidigare pratat om. Gav sig hän åt att tillfredsställa henne på varje sätt som var möjligt. Hans mun och fingrar gjorde allt rätt och hennes morgonkåthet förvandlades snabbt till ren och skär kättja. Hon ålade sig under honom och kände hur han sakta förde henne närmre en orgasm. Nu var det hennes tur att be.

"Ta mig! Fyll mig!" kved hon till sist.

Han fortsatte obönhörligt och till sist drog hon frustrerat upp honom. Deras kön fann snabbt varandra och hon svalde honom hungrigt. Han tog tag i hennes ben och knullade henne taktfast. Stötte hårt och bestämt. Tog henne, så som hon tagit honom. Hon närmade sig, det såg han. Han föll fram och hon saxade honom. Mötte honom. Han stötte hårt och djuriskt i henne och roterade med höften när hennes orgasm kom rivandes. Kände hur hon manade på honom med benen om hans rygg och händer på hans rumpa. Han stötte kort och djupt genom hela hennes orgasm och lät henne komma i sitt eget tempo, han var inte långt efter kände han. Hon var så vacker och när hon hängav sig åt sin njutning var hon om möjligt ännu finare. När hon öppnade ögonen kysste han henne och vände på henne. Bestämt och målmedvetet.

Hon fann sig liggandes på mage och kände hur han försiktigt men beslutsamt tog henne igen. Hon var öm, men kände att han tog hänsyn till det. Trängde in i henne och la sig på henne Kysste hennes nacke och tog hennes händer. Stötte försiktigt in i henne. Hon putade med baken och mötte hans stötar. Sakta, försiktigt men bestämt. Hans stötar blev snabbt korta och ryckiga och greppet om hennes händer hårdnade. Hon knep och mötte. Så kände hon hans utlösning, hur det pulserade i henne och hur hon återigen fylldes. Han stönade och kramade hennes händer. Sjönk så ihop och kort därpå ned bredvid henne. Såg på henne.

"God morgon", flinade han.
"God morgon!"

En lång stund och de sade inget. Fanns inget som behövde sägas. De låg och såg på varandra. Samförstånd. En stund senare stod hon nyduschad och såg ut genom fönstret. Han ställde sig bakom henne. Tog tag om hennes höfter och kramade henne. Hon log mot honom i den svaga spegelbild fönstret målade upp. En stund såg de ut tillsammans. Det sista som förenade dem var klicket av låset som gick igen, när de stängde dörren efter sig. De lämnade rummet för två och var kort därpå åtskilda. Var och en på sitt. Med ett minne kärt, men utan att se bakåt.

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Hailey

Återvänder till den här novellen gång på gång. Den är bara alldeles.....ja - UNDERBAR...

4/7, 2021 kl. 19:19

#3

Huldran

Tack, Oddball! Tankar från då -- som nu. Orden bekräftar -- nu, som den första gången jag läste texten.

Tack, //Huldran.

4/7, 2021 kl. 00:22

#2

Hailey

Åååhhh...... så underbar, så sensuell....

4/1, 2021 kl. 19:22

#1

RuterEss

Vilken underbar berättelse. Bara så helt fantastisk. Vet inte vad jag ska skriva mer. Orden räcker liksom inte till.

4/1, 2021 kl. 16:18