Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/12, 2020 kl. 13:26, av oddball

När jag pluggade (med) Anna

Del 1 av 2 i serien Studieteknik

"Jag vill knulla!!!"
Jag kunde inte vara mer ärlig. Det var det enda jag tänkte på.

Ett kåseri om tonårens starka drifter och nyfikenhet. Inspirerad av en bra novell jag läste på engelska nån gång.

(Urspringligen skriven och publicerad 2014)

När jag pluggade (med) Anna

Oddballs arkiv

 

"Jag vill knulla!!!"

Rösten ekade mellan husen där vi gick. Högt och med precis den frustration som jag kände. Jag menade det verkligen. Jag ville knulla! Anna tittade på mig roat där hon gick bredvid mig.

"Ja, det vill väl alla killar" undrade hon och stannade till kort.
"Vad menar du med det? Vill inte tjejer det också?" undrade jag förvånat.

Anna såg fundersam ut men kunde inte dölja ett flin. Vi fortsatte gå.

"Klart de vill, de är bara inte riktigt lika... tydliga med det"
"Så du vill knulla?" sa jag med förhoppning och förvåning i rösten. Anna suckade
"Meh! Det var DU som skrek så halva stan hörde att du ville knulla!" sa Anna och slog ut med armarna och himlade med ögonen
"Jamen.. jag är kåt. Vill känna... hur det.. känns!"

Jag kunde inte vara mer ärlig. Det var det enda jag tänkte på. Hur det skulle kännas att ha sex. Jag var fanimej kåt jämnt! Hade jag inte runkat minst två gånger en dag somnade jag olycklig. Kuken gjorde sig ständigt påmind om sin existens och dominerade hela mitt sinne. Eller som nån vuxen uppgivet sa, när jag och kompisarna satt och snackade om tjejer: "Ni är en bunt hormoner på två ben!". Nu gick jag med min bästa vän Anna hem från skolan. Vi skulle plugga inför provet i biologi. Plugga var det sista jag tänkte på, jag tänkte på bröst, fittor och allt man kunde göra med dem. Allt jag skulle vilja göra med dom.

"Det är klart du vill, gubben" sa Anna i spelat nedlåtande ton.

Knuffade till henne. Anna var bra. Nej, hon var bäst! Hon var min bästa tjejkompis. Vi hade växt upp i samma hyreshus och lekt sen vi var små. Nu gick vi i högstadiet och var fortfarande goda vänner - även om vi allt mer ägnade oss åt att hänga med våra kompisar, var och en på sin kant. Hade jag haft några syskon hade Anna varit ett. Vi var båda utan syskon och hade nog kompenserat det med varandra som substitut.

Vi gick utan att tveka hem till hennes lägenhet. Vi var ofta hemma hos henne, hon bodde ensam med sin mamma som var så schysst en mamma kunde vara. Fast oftast var hon inte hemma, jobbade mycket. Vilket passade mig och Anna perfekt. Då fick vi vara ifred. En kort stund senare slog vi ned oss vid köksbordet med varsin hög ost- och skinkmackor samt ett glas mjölk.

"Så... schka vi gå igenom... va vi måschte kunna" sa jag med munnen full av macka.

Anna nickade och la upp sina böcker på bordet, hittade papperet med lista på sidor vi skulle kunna. Listan var inte så lång, men det var en del saker vi inte hade så bra koll på. Temat var människokroppen. En kort stund därefter var vi inbegripna i en vild diskussion om matsmältningen och vad vi borde lägga på minnet inför provet. Det var ofta så, vi diskuterade vilt och engagerat. Ibland kunde jag inte låta bli att säga emot bara för att jag älskade när Anna blev engagerad, frustrerad och försökte övertala mig. Hennes rosiga kinder och eldiga blick och känslan av att få retas lite. Lite så där retfullt kunde jag lägga in en kommentar jag visste var fel eller provocerande och så var diskussionen i full gång. Det var oftast en bra sak. Vi lärde oss argumentera, vi hade kul och vi lärde oss. Detta prov och denna dag var inget undantag.

Allteftersom mackorna och sidorna avverkades kom vi närmre och närmre den sista delen av människokroppen som vi skulle kunna på provet. Fortplantningssystemet. Om det var så att ingen av oss tänkt på att denna del var med, eller om vi medvetet ignorerat det vet jag inte. Tillslut gick det inte att ignorera längre. Vi var tvungna att gå igenom kapitlet. Mackorna var slut, det hade mörknat ute och vi hade nött de andra delarna så att de satt. Helt plötsligt blev det tyst. Det kunde det bli ibland, vi var vänner på den nivån att vi kunde vara tysta i varandras sällskap i timmar utan att det kändes konstigt. Nu hade det inte gått mer än nån minut och vi satt båda och skruvade på oss.

"Paus?" undrade jag, hjärtat bultades.
"Ja! Vi kan...spela TV-spel!" föreslog Anna.

Anna var en riktig gamer och tog ofta chansen att få piska mig i nåt av hennes favoritspel. Själv tyckte jag det var okej, men chansen att ge henne pisk på hemmaplan var alltid något lockande. Sällan lyckades jag, men ibland så...

"Kör till!" flinade jag.

Kort därpå satt vi i soffan och spelade så fingrarna blödde. Knappast vilsam paus från plugget men det brydde inte vi oss om. Det var ett avbrott. Denna kväll verkade det som att lyckan stod på min sida och jag lyckades slå Anna i hennes favoritspel och dessutom på favoritbanan. Jag hade en galen tur men det lät jag henne inte veta, utan ägnade mig åt att reta henne istället. Resultatet lät inte vänta på sig och snart hade jag en kudde i ansiktet.

"Ditt as!" skrek hon och kastade sig över mig. Brottningsmatchen var ett faktum. Det var även min styrka och snart hade jag henne under mig. Hon flämtade av ansträngningen och hennes kinder var röda. Ögonen blixtrade men hon skrattade med hela ansiktet. Det slog mig hur söt hon var. Det var en sån sak som slog mig då och då men jag såg henne aldrig som nåt annat än min vän. Den korta sekund jag satt och drunknade i hennes ögon räckte för henne. Med några tjuvnyp (jag är riktigt ordentligt kittlig) använde hon bristen på min uppmärksamhet till sin fördel. Nu låg jag plötsligt under henne och hon flämtade där hon satt på mig.

"Ha!" skrek hon triumfatoriskt och flinade.

Jag hade fortfarande inte riktigt återhämtat mig utan tittade på henne där hon satt på mig. Hennes bröst höjdes upp och ned med hennes andning. De var ganska stora, eller det trodde jag i alla fall. Senast jag sett dem i full frihet var när vi var 12. Anna hade varit först ut med att utvecklas i klassen och jag hade råkat gå in i badrummet när hon klädde sig. Den synen hade räckt för många runkstunder, men sen dess hade jag trängt undan synen av hennes bröst eftersom hon är min bästa vän. Nu kom den tillbaka. Anna verkade själv inte medveten om situationen, trots att jag nu kände hur kuken växte under henne. Brösten brukade hon oftast dölja väl, hon verkade genuint trött på att folk dömde henne efter hennes kropp och inte henne som person.

Nu drog hon av sig koftan hon hade och för första gången på länge såg jag konturerna av hennes bröst i den tajta tröja hon haft under. Som jag låg under henne tornade de upp sig på ett sätt jag inte sett dem på mycket länge. Undrade om hon hade någon BH under. Tyckte inte det verkade så men min erfarenhet i ämnet var obefintlig.

"Varmt" pustade hon och jag klandrade henne inte.

Vi hade brottats intensivt. Svalde hårt och försökte låta bli att stirra på brösten. Anade bröstvårtorna under. Kände paniken växa i takt med kuken, hon satt precis på den.

"Jag vann!!" la hon till och flinade.
"Du kittlades, det är fusk" sa jag defensivt.

Försöke låta bli att få stånd. Vilket gick sådär med henne på mig. Försökte också låta bli att stirra på hennes bröst. Gick också sådär. Förbannade mig för att jag låg och kände mig kåt över Anna, min bästa vän. Plötsligt stelnade Anna till och verkade komma till insikt av situationen. Eller om hon nu kände nåt.

"Vi måste äta nåt och sen fortsätta" sa hon med blossande kinder och studsade upp.

Förbannade mig och situationen men känslorna stod sig slätt mot det jag kände inombords. Kåthet och något mer. Ett bultande hjärta. Så här hade jag ofta känt med Anna men det hade aldrig varit så starkt som nu. Denna gång kunde jag inte lika enkelt slå bort känslorna. Rätade till kuken som nu var stenhård och såg Annas runda, välformade bak framför mig som nåt helt annat än min kompis rumpa.

"Jävla as som vann" muttrade Anna och drog fram kastrullen.

Vi åt makaronerna under tystnad. Spänningen var påtaglig. Inte alls samma lättsamma stämning som vi brukade ha. Ingen av oss såg på den andre. Det var som om nåt hade hänt där i vardagsrummet. Vi hade blivit varse om varandra på ett helt annat sätt. Tror inte nån av oss visste hur vi skulle hantera det. Tillslut var vi tvungna att ta itu med pluggandet. Disken var fixad, vi var mätta och klockan tickade.

"Ska vi sitta på ditt rum istället?" föreslog jag.

Köket kändes fel, jag behövde avbräck från hur vi pluggat tidigare. Vardagsrummet var inte att tala om - det kändes som en brottsplats. Kvar var Annas rum. Anna verkade tänka i liknande banor, hon såg lättad ut när mitt förslag kom.

"Absolut, nu kör vi!"

Vi tog våra saker och gick in i hennes rum. Annas rum var lite speciellt. Det hade många speglar som fick det att se större ut, för det var annars ganska litet. I övrigt var det fyllt med posters från olika spel hon gillade, Mangafigurer och fantasy-art. Tonerna i rummet var över lag ganska mörka men speglarna förstärkte allt ljus och gjorde rummet till en ljus upplevelse. Rummet rymde inte mycket mer än hennes ganska stora säng, en fåtölj och en bokhylla samt en garderob. Jag tog fåtöljen och Anna sängen. Utan att säga nåt dök vi ned i våra böcker. Tystnaden var kompakt och jag hade svårt att koncentrera mig.

Beskrivningar och bilder över könsorgan, könsceller och inte minst en ganska typisk genomskärningsbild av ett samlag gjorde mig generad och smärtsamt medveten om den förändrade stämningen oss i mellan. Bilderna och texten fick mig att rodna. Sneglade kort upp mot Anna och konstaterade att hon nog kände liknande saker - för hennes kinder var blossande röda. Hon såg onaturligt koncentrerad ut, där hon stirrade ned i boken. Fastnade på ett stycke jag försökte förstå.

"Men..." mumlade jag irriterat.

Anna såg upp ur boken, med en min som nästan såg lättad ut. Som om avbrottet var välkommet.

"Vad?" undrade hon nyfiket.

Jag glömde för tillfället bort den ansträngda situationen i frustrationen jag upplevde när jag inte förstod.

"Men vadå... stoppa in tampongen, varför då? Räcker det inte med.."

Jag tänkte snarare högt. Jag såg på henne och så ned i boken. Anna såg på mig. Kinderna blossade fortfarande röda men hon såg ut som hon brukade i övrigt med den där intensiva, debattlystna blicken hon fick när jag ifrågasatte eller bara frågade saker.

"Det är väl inte så svårt att fatta" började hon i road ton.
"Lätt för dig att säga, du är ju tjej" muttrade jag, irriterad över hennes ton och det faktum att jag inte förstod nåt som antagligen var enkelt att fatta.
"Så här är det" började Anna.

Innan jag hade hunnit säga nåt fick jag allt i ämnet förklarat för mig. Hann inte ens bli generad, Anna övergick till sitt vanliga engagerade jag och verkade inte tänka på ämnets något känsliga karaktär. Det fick mig att glömma med och kort därpå var allt som vanligt igen. Vi diskuterade äggstockar, menstruationscykler och preventivmedel som om det vare det naturligaste i världen. Vi var nog båda glada över att allt kändes som vanligt igen - om än temporärt.

"Har du nåt..." jag tittade ned i boken, "kemiskt preventivmedel"?

Anna tittade på mig och såg lite fundersam ut innan hon svarade.

"Ja, jag äter P-piller. Mamma tvingade mig fixa det när jag blev ihop med Krille" la hon till.
"Och fortsatte trots att ni gjorde slut eller vad?" flög det ur mig. Fick en kudde på mig
"SÅ länge sen var det inte. Dessutom.... vet man väl aldrig.."

Kände hur stämningen blev lätt ansträngd igen. Krille var känsligt ämne. För oss båda, men av olika skäl. Det outtalade brände i mina öron. Snabbt försökte jag få bort fokus från det.

"Mår du konstigt av det? Som det står att man kan göra?"  
"Näh. Jag har alltid varit känslig om tuttarna" sa Anna och slog sig för munnen. Det var uppenbarligen mer än hon tänkt säga.
"Kan tänka mig det ja" flinade jag och tänkte inte heller på vad jag sa.

Vi såg på varandra och flinade. Anna blev allvarlig.

"Är det sant?"
"Vad?" undrade jag.
"Att ku... penisar växer så mycket? Från slak... till hård menar jag!"

Nu rodnade hon så där underbart igen, men jag tänkte mest på hennes fråga.

"Det vet väl du. Krille..." började jag irriterat. Det faktum att hon haft sex men inte jag skavde som ett skavsår.
"Meh.. om du nödvändigtvis ska tjata om honom så blev det aldrig nåt" sa Anna, nästan mumlandes.

Såg upp. Det här var nyheter! Försökte att inte se lika nyfiken och intresserad ut som jag faktiskt var. Anna ryckte på axlarna och suckade.

"Han fick se min tuttar tillslut, efter tjat. Sen mer tjat och innan jag visste ordet av var vi nakna. Tänkte att nu ska det bli av."

Anna fortsatte i rask takt, som om hon var rädd att ångra sig i sin bekännelse om hon stannade upp.

"...fast det blev det inte... han pillade lite på min fitta men sen skulle han in direkt. Jag var inte beredd alls, men tänkte att det var väl lika bra när vi ändå höll på. Att göra det menar jag. Tyvärr lyckades han inte hitta in."

Anna fnissade till men det gick inte att dölja bitterheten. Hon fortsatte:

"Så här i efterhand kan jag inte klandra honom. Var ju snustorr där nere, klart han inte lyckade så bra. Speciellt som han siktade fel." tonen var nästan hånfull nu.
"Det räckte uppenbarligen för honom, för han sprutade allt på min mus innan han ens lyckats hitta hålet, sen drog han. Efter det gjorde vi slut."

Jag bara gapade. Att de gjort slut hade varit stora nyheter. Däremot hade orsaken till det aldrig dryftats, där hade Anna alltid avslutat diskussionen. Nu förstod jag varför. Anna verkade lättad däremot.

"Så, nu vet du varför. Så jag är precis lika mycket oskuld som du, så det så" sa hon i en definitiv ton och såg ned i sin bok. Det måste varit jobbigt att berätta.
"Anna jag..."
"Äh, tänk inte på det"
"Men..."
"Nu pluggar vi!"

Kunde dock inte hejda mig, orden bara halkade ur.

"Ville du inte veta?"
"Vad?"
"Om kukar växer så mycket"

Det var min tur att rodna.

"Ja?"
"Det kan dom."

Mitt svar var lika kort som det uppenbarligen var otillfredsställande. Anna tittade på mig.

"Hur mycket?"
"Beror på."
"Vaddå beror på?"
"Alltså, vet ju inte så mycket om andras. Men de kan vara... korta. Jättekorta. Och.. stora"

Min tur att känna mig obekväm igen. Anna såg ut att tänka.

"Så hur lång är din?..."
"Har inte mätt" ljög jag.
"Eller hur?! Kom igen!" fnös Anna och flinade.

Säg den kille som inte tidigt tagit reda på hur han står sig mot snittet. Det ville jag dock inte för mitt liv avslöja att jag gjort.

"Vet inte... typ normal kanske.." mumlade jag
"16 centimeter då, om man får tro boken", sa Anna lika slagfärdigt som hon brukade när hon kände sig överlägsen.
"Mer tror jag faktiskt" mumlade jag, väl medveten om att jag hade en större kuk än så.
"Då får väl vi mäta då!" sa Anna och studsade upp.

Det tog ett ögonblick innan jag insåg vad som hände. Blodet rusade och jag kunde knappt tänka klart. Mäta? Kuken? Nu? Här? Jag avbröts i mina tankar av Anna som höll fram ett måttband.

"Här! Mät!"
"Men... jag kan inte.. här.."
"Kom igen. Du är ju kåt jämt säger du. Det är väl bara att... mäta!"
"Men..."
"Äh, jag kan vända mig om."

Anna vände sig med ryggen till. Visste inte vad jag skulle göra. Samtidigt började en ny känsla ta form och få fäste i mig. Kåthet. Situationen var ovan, men den var olidligt spännande med! Jag svalde och tänkte att det fick bära eller brista. Svaret visste jag redan. Sakta drog jag ned gylfen och fiskade fram kuken. Det var lite bökigt då den var hård, men tillslut var den framme. Drog ut måttbandet men hur jag än gjorde blev det inte rätt. Det var svårt med byxorna som var i vägen, nervositeten att ha Anna i samma rum. Jag suckade.

"Går det bra?" hörde jag Anna bakom mig.

När jag såg upp frös jag till. För jag såg rätt in i spegeln framför mig där jag stod och såg rakt in i Annas ögon. Hennes blick var fäst på min kuk som hon tydligt såg i sin spegel. Det rådde inget tvivel om att hon sett mina försök att mäta. Vad mer var, hennes min var... allt annat än oberörd. Kinderna röda, ögonen lätt glansiga och hon andades ganska snabbt. Blicken lämnade inte punkten där min kuk befann sig.

"Ska jag mäta" sa hon, nästan viskande. Innan jag visste ordet av hade jag nickat.

Hon gick fram till mig.

"Vänd dig!" instruerad hon och dök ned på knä.

Min kuk pekade rakt mot henne. Mot hennes ansikte. Den var bara några få decimetrar från min älskade, bästaste vän. Anna.

"Du får nog dra ned byxorna så jag kommer åt" sa hon i saklig ton, men blicken lämnade inte den svajande lemmen framför hennes ansikte. Hon var som ett rovdjur med siktet inställt på sitt byte.

Utan att tveka längre, drog jag ned byxorna till knäna. Inväntade Anna. Utan vidare omsvep tog hon tag i kuken och jag flämtade till. Det var första gången någon annan än jag själv höll i den. Hennes händer kändes svala mot den. Anna däremot, verkade komma av sig.

"Så len den är" sa hon förundrat och greppade den försiktigt.  

Det var omöjligt att hindra ett stön. Hon kände längs skaftet, följde den ådra som löpte längs ovansidan. Ner under den. Det var inte så mycket en smekning utan mer en nyfiken undersökning. I min värld, i min kuks värld, var det skönaste jag varit med om. Hade inte runkat idag, av stress inför provet. Nu kände jag utlösningen komma med stormsteg. Plötsligt avbröt Anna sin undersökning och tog ett hårdare grepp.

"Äh, håll du, så mäter jag" sa hon och jag tog tag i kuken, lätt besviken över att hon släppt den.

Det tog henne en stund att mäta, undrade nästan om hon inte drog ut på det? Fick instruera henne så det skulle bli rätt med mätningen.

"Över medel" sa hon högt, som om hon läste ur en manual. "Med marginal" la hon till. Hon såg oförskämt förtjust ut.
"Är det här som är försats?" sa hon sen och petade på mitt nedsölade ollon. Jag ryckte till av beröringen.

Innan jag hann svara tog hon fingertopparna om ollonet och smetade runt försatsen. Jag var otroligt nära en utlösning nu. Känslig.

"Försiktigt... " började jag och kände att det inte skulle behövas mycket mer för att jag skulle komma.

Situationen var för min del extremt upphetsande. Anna misstolkade mig.

"Ahh, visst ja! Ollonet är extra känsligt!"
"Svällkroppar" sa hon och strök längs skaftet.
"Fre... fren" började hon och strök på undersidan av ollonet
"Frenulum" hjälpte jag henne, ett ord jag inte kunnat förrän jag läst i boken för en stund sen.

Hon släppte kuken och jag stönade till, denna gång av besvikelse.  Samtidigt lättnat. Utlösningen var mycket nära.

"Hur ofta runkar du" sa Anna, fortfarande med blicken på kuken.

Jag svalde hårt. Kändes pinsamt att erkänna. Men nu stod jag med min kuk i sitt mest stolta tillstånd bara centimetrar från Annas ansikte. Varför inte vara helt ärlig?

"2-3 gånger om dan. Ibland 4"
"Oj. Kåtbock där. Fast... jag brukar nog komma lika ofta jag", sa hon och rodnade.

Det hade inte slagit mig att hon onanerade och gjorde det lika ofta som jag. Klart hon gjorde, men det var ändå något som kändes förvånande att höra. Kanske för att hon var min kompis och att vi sällan pratade sex.

"Jag har aldrig sett en kille komma...", fortsatte hon. Tonfallet var antydande.
"Vill du?... se... det?" viskade jag.

Hon nickade och jag kände hur allt blod lämnade huvudet och förflyttades till min kuk. Eller, det var i alla fall så det kändes. Samtidigt som det susade i öronen på mig. Det fick bära eller brista.

"Då får du göra det" sa jag.

Trodde inte hon skulle gå med på det, men utan större tvekan tog hon åter tag i min kuk, först med ena handen - och efter att ha släppt måttbandet - med båda. Hon såg för första gången upp på mig. Våra blickar möttes. Vad vi såg i varandras ögon var något nytt. Helt nytt, som inte funnits där tidigare.

"Hur?..." började hon.

Resten löste sig av sig själv. Hon drog längs skaftet och höll om det. Hennes nyfikna fingrar och den laddade situationen räckte. När jag kände hennes ena hand krama skaftet och den andra tog ett försiktigt grepp om pungen var det klippt. Hela min existens samlades i en punkt i mellangärdet och skyfflades kort därpå ner i min kuk. Den formligen exploderade i en orgasm vars intensitet jag aldrig någonsin tidigare känt. Med ett hårt, krampaktigt ryckande sprutade den ut den största sats jag någonsin sett rakt i Annas ansikte. Hon släppte inte taget utan fortsatte krama kuken och pungen försiktigt. Hon lät sig bli helt neddränkt. Det hamnade på kinderna, läpparna, halsen och tröjan. Kuken matade ut allt den hade och lugnade sig till sist. Själv kved jag bara, det var det skönaste jag varit med om. Benen bar knappt. Kuken verkade inte ha några som helst planer på att krympa ihop.

"Wow... " var allt Anna sa, innan hon fortsatte
"Ejakulation, eller sädesuttömning" fnissade hon.
"Ska den inte... typ bli mindre när den är klar?"
"Jo, vanligtvis så..."
"Men?..."
"Ibland är det... så skönt... att den inte vill" erkände jag
"Var det så skönt nu?"
"Ja."
"Men jag gjorde knappt nåt"
"Ja... men... det var... annorlunda... det.. det... var du."

Anna såg upp. Sen verkade hon komma på att hon var helt neddränkt i sperma. Hon sprack upp i ett av sina bedårande men oroväckande flin.

"Nu vet jag. Det finns två saker jag alltid velat veta!"

Hon släppte min kuk och studsade upp. Såg på mig. En sträng sperma rann längs kinden.

"Och vad är det?" undrade jag och kunde inte låta bli att flina.
"Det ena ska vi vara två om" sa hon och såg mycket busig ut.
"Nämligen?"
"Testa hur sperma smakar!" fortsatte hon, som om det var det mest naturliga i världen.
"Aldrig i liv..." började jag.
"Sch! Om jag gör det, ska du göra det. Så det så. Vill du inte se... mig ... äta din sperma?"

Tanken på att se det fann jag oerhört upphetsande och nickade. Vet inte varför, men så var det.

"Då så. Då får du med!"

Med de orden gjorde hon det enda lilla hon behövde för att smaka. Öppna munnen och slicka sig om den. Hon smackade och höll på, som om nån gett henne en sked med sås att smaka av. Nog var det sås alltid, flinade jag inombords.

"Salt... slemmigt... inte så farligt... "

Tillslut hon såg på mig, drog fingret längs kinden och höll fram det kladdiga fingret mot mig.

"Din tur!"

Motvilligt men ändå nyfiket lät jag henne trycka in sitt finger i min mun. Kunde bekräfta hennes omdöme. Kändes helt plötsligt inte alls konstigt att smaka på mina egna safter.

"Ja." sa jag kort och nickade.
"Måste visst byta tröja och tvätta mig" sa Anna och flinade.

Hon tog en näsduk från en låda på skrivbordet och torkade bort det mesta av sperman. Utan vidare omsvep drog hon så av sig tröjan och bekräftade det jag gissat innan. Ingen BH. Trots att hon stod med ryggen till såg jag tydligt i spegeln hur hennes bröst studsade till när de föll ned från tröjan hon drog av sig. Det var det absolut mest sexiga och häftigaste jag sett. De var perfekta! Och visst var de stora, i mina ögon i alla fall. Anna stelnade till och mötte min blick i spegeln.

"Vill du känna?" sa hon och fortsatte se på mig.

Hon lyfte demonstrativt brösten och släppte dem. De gungade till igen. Jag stod som förhäxad.

"Ja." sa jag dumt.
"Jag menar... jag fick ju känna... på din..."

Hon vände sig om och stod still, fortfarande med sin spermanedstänkta tröja i ena handen. Jag gick fram emot henne och för ett ögonblick upphörde Anna att existera. Allt jag såg framför mig var hennes runda, uppnosiga och vackra bröst. De lös mot mig som två lampor. Gick fram och såg kort på henne, som om jag behövde hennes godkännande igen.

"Känn! Du får!" Hon lät ivrig.

Kupade mina händer om hennes bröst och vi stönade unisont vid beröringen. Så mjuka! Så... lena! Så... härliga. Sakta klämde jag på dem. Mycket försiktigt, väl medveten om vad hon sagt om att hon var känslig. Lätt fingertopparna vandra längs huden som knottrade sig när jag rörde vid den. Såg fascinerat på hur bröstvårtorna reagerade på min beröring. De hårdnade, det syntes så tydligt.

"Bröstvårtorna hårdnar vid upphetsning eller beröring" reciterade jag tyst ur biologiboken. Såg upp på henne.
"Är du upphetsad?"

Frågan var onödig. Tog försiktigt tag om ena bröstvårtan mellan pekfingret och tummen. Kände på den. Anna stönade till.

"Nej..." sa hon och fortsatte nästan i viskande ton:
"...jag är kåt!"
"Hur... stora är de?" undrade jag och vägde dem i händerna. De kändes förvånansvärt tunga.
"C-kupa, men de har inte slutat växa tror jag." stoltheten i rösten gick inte att ta miste på.
"Är det stort? C-kupa menar jag. Det känns stort!" Jag återgick till att klämma och känna lite försiktigt.
"Störst i klassen i alla fall!"
"Vårtgård" sa jag i saklig ton och smekte hennes femkronestora bruna vårtgård.
"Mhm" mumlade Anna
"Montgomerys körtlar" fortsatte jag och strök knottrorna på bröstvårtan.
"Meh.. det här är ingen jädra lektion!" sa Anna frustrerat.

Jag såg upp på henne och flinade.

"Jag trodde faktiskt... att vi pluggade... biologi" sa jag med viss kaxighet i rösten.

Jag lät brösten få all min uppmärksamhet igen men Anna avbröt mig abrupt. Hade precis tänkt prova hur det kändes att suga på hennes bröst när de försvann ur mitt grepp.

"Visst ja. Det var ju TVÅ saker jag undrade om sperma!"

Hon öppnade garderoben och de två underbara brösten försvann för en kort stund ur mitt grepp och syn. Hon rotade i en låda och drog så fram en kartong.

"Här! Nu kör vi. Plugga var det"

Utan att för den skull sätta på sig nån tröja ställde hon lådan på sängen och öppnade den. Där i låg ett mikroskop.

"Fick en när jag fyllde 12. Har aldrig använt det. Men nu!"

Hon ställde det på sitt lilla nattduksbord. Veckade upp sin tröja som låg på golvet. Jag började ana vad hon tänkt sig. Kort därpå turades vi om att fascinerat studera mina små simmare i mikroskopet.

"Cool" sa hon. De där så rackarna kan alltså göra barn.
"Inte ensamma!" rättade jag.

Tillsammans gick vi igenom delarna på spermierna. Det var helt klart roligare att plugga biologi på det här viset. Inte minst för att Anna fortfarande hade brösten i det fria. De hängde vackert under henne när hon lutade sig framåt för att kika i mikroskopet. Gungade när hon rörde sig. Jag var kåt, men höll mig på mattan. Frestelsen att ta tag i hennes bröst var stor. Efter en stund tröttnade vi och insåg att vi kunde den biten med. Jag insåg att detta var min stora chans och att situationen inte kunde vara mer lämpad. Jag harklade mig. Anna såg upp.

"Vi har tittat på... snoppen. Brösten. Och spermierna. Men... vi har kvar... det kvinnliga könsorganet" sa jag allvarligt.

Anna flinade. Det var ingen tvekan om vad det flinet innebar. Hon knäppte utan dröjsmål upp sina byxor och drog ned dom. De satt tajt och trosorna följde nästan med direkt. Hon suckade och tog ett resolut tag om både byxor och trosor och drog ned dom. Kort därpå klev hon ur dom och var med det spritt språngande naken. Så vacker hon var, jag bara gapade.

"Stäng munnen och klä av dig du med! Jag tänker inte vara nakenfis själv!"

Jag formligen studsade ur kläderna. Hon kröp upp på sängen, la sig på rygg och särade benen. För första gången i mitt liv såg jag en fitta framför mig. Öppen och exponerad. Hon var helt rakad och fittan var ganska bullig tyckte jag det såg ut som. Strecket som delade den vek upp sig när hon drog isär benen. Visade det rosa innanmätet.

"Ska du inte titta?"

Hon drog med fingret längs blygdläpparna och särade mer på dem. Hon masade sig fram på sängen så att hennes rumpa hamnade nära sängkanten och satte fötterna vigt på vardera sidan. Jag sjönk ned på knä framför henne och hade nu mitt ansikte framför hennes fitta, bara några få decimetrar bort. En doft slog emot mig som gjorde mig berusad. Förstod att det var doften av hennes fitta. Av hennes upphetsning. Det doftade... underbart. Min hand nådde hennes öppna kön och det var med stor nyfikenhet och illa dold upphetsning jag smekte hennes yttre blygdläppar.

"Labia... Labia Majora" viskade jag. Anna sa inget men hennes andhämtning hördes desto tydligare. Jag fortsatte...
"Labia... Minora" fortsatte jag. Det var fuktigt där mina fingrar försiktigt vandrade fram...
"Klitoris...kåpa?"
"Kappa" rättade Anna, men lät ansträngd.

Jag tog två fingrar och tryckte försiktigt bak kappan och fram dök den upp.

"Klitoris" mumlade jag och tittade på den lilla knappen som jag frilagt.

Boken i all ära, men att se det på nära håll. På riktigt. Det var... oslagbart.

"Klitoris är känsligt för beröring och består av... en topp och ett skaft, motsvarande mannens penis" reciterade jag.
"Nån sa att man kan behandla klitoris som en liten kuk" sa jag men mindes mycket väl vem denna någon var.

Det var ett klipp jag sett på nätet där två tjejer som spelat in en massa porrfilmer visade hur fittan fungerade. Det var inte ett så upphetsande klipp men för en sexintresserad och kunskapshungrande kille som mig var det med stora ögon jag sett den äldre tjejen visa precis hur fittan eller snarare klittan funkade. Jag tog tag i kappan och masserade försiktigt Annas knapp med den. Liksom runkade den. Anna stönade högt. Jag var helt inne i min studie av den kvinnliga anatomin. Andra handen lät jag glida runt och fann snart punkten där hennes hål fanns.

"Vagina" fortsatte jag och tryckte mycket försiktigt in pekfingret där jag kände att den var. Det försvann in i ett varmt, blött och tillsynes trångt hål.
"Jah..." kved Anna.
"Jag har aldrig sett en tjej komma..." härmade jag. Anna tittade roat på mig.
"Vill du?... se det?" härmade hon tillbaka.
"Ja!" sa jag och vred fingret runt i hennes fitta. Jag hade bara översta delen inne.
"Då får du göra det" flämtade hon men tryckte sig samtidigt mot mitt finger.

Jag tryckte in fingret helt. Kände hur hon knep om det! Samtidigt som jag vred runt fingret och krökte det, runkade jag hennes klitoris försiktigt, både genom att hålla i kappan och genom att klämma ihop hela fittan runt omkring den, precis som jag sett på klippet.

"Ska vi försöka hitta G-punkten?"

Utan att låta fingrarna lämna sin plats reste jag mig så jag kunde kröka fingret och treva inne i Anna. Hon stönade nu högt och regelbundet.

"Här?"
"Mnnnähh"
"Här?"
"Nej!"
"Här?"
"Ahh.."
"Så?.."
"Lite mer... till"
"Nu?.."

Om det var så att jag faktiskt hittade hennes G-punkt eller om det var andra saker som bidrog vet jag inte. Men med ett skrik som fick mig att hoppa till spände Anna hela kroppen, och greppet om mitt finger hårdnade. Hon tog tag i sina bröst och tryckte sig mot mitt finger och skrek rakt ut. För första gången fick jag uppleva en kvinnlig orgasm. På mitt finger. Hela Annas väsen skrek ut i orgasmen och det sprutade ur henne så min hand blev helt blöt. En lång stund ömsom gnydde, flämtade och skrek Anna. Att känna henne komma på mig var något helt fantastiskt.

"Fontänorgasm" var det första jag sa, när hon lugnat sig. Fortfarande med fingret i henne.

Hon såg på mig och såg helt lycklig ut.

"Har jag aldrig fått förr. Vad ... häftigt!.. Det här var... var ... det häftigaste jag varit med om!"

Motvilligt drog jag ur fingret ur hennes fitta. Flinade och såg på henne och sedan på det kladdiga fingret. Hon förstod direkt och flinade hon med. Jag stoppade in fingret i munnen och kände smaken av hennes safter sprida sig i munnen. Inte vad jag väntat mig men det var nåt med smaken som gjorde mig helt snurrig av kåthet.

"Gott" sa jag kort och höll fram handen.

Hon sög tag i mitt finger och sög på det en stund. Att se henne sitta naken och suga på mitt finger var sexigare än jag klarade av. Jag tog ett steg tillbaka. Vi såg på varandra. Hade dock svårt att se henne i ansiktet, det mesta av min uppmärksamhet gick åt till hennes öppna kön framför mig. Det var helt förhäxande.

"Så otroligt vackert!" var allt jag fick fram. Anna log roat men fick sen nåt allvarligt i blicken.
"Är det? Svårt att se från mitt håll"

Hon strök sig längs blygdläpparna.  Jag funderade. Kom på en, i mitt tycke, briljant idé!

"Jag vet!" sa jag och studsade upp.

Gick fram till garderoben och häktade av ena dörren som var försedd med en spegel på insidan. La den på golvet. Tog handspegeln hon hade på nattduksbordet.

"Kom!"

Anna, som verkade förstå vad jag menade, log och följde mina instruktioner. La den spermafläckade tröjan under dörren så den vinklades lite och placerade Anna ovanför på alla fyra. Nu hade hon spegel under sig, framför sig, på sidan och bakom sig. Alla speglarna i hennes rum kom nu till sin användning. Var hon än vände sig såg hon sig själv. Jag särade på hennes ben lite mer, så hon stod bredbent över spegeln. Höll fram handspegeln.

"Här!"

Stödd på ena handen testade hon sig fram med spegeln och studerade sitt sköte på alla tänkbara sätt.

"Här, jag hjälper dig" sa jag hjälpsamt och tog chansen att återigen få ta på henne och hennes fitta.
"Värst vad du är hjälpsam" sa hon roat när jag vek isär hennes blygdläppar.

Sedan blev det tyst. Anna ägnade all fokus åt att studera sig själv.

"Wow" sa hon dröjande.
"Att jag är... är... så..."
"Vacker" fyllde jag i.
"...ja... vacker".

Plötsligt såg hon på mig genom spegelbilden. Rösten var grötig när hon tog till orda.

"Vet du..."
"Vad?"
"Vi har bara ett moment kvar i boken..."
"Vilket?" började jag men insåg precis vad hon syftade på. När svaret kom var jag mer än redo för vad det skulle vara.
"Samlaget..."

Nu insåg jag att jag stod naken bakom henne. Kuken var hård som aldrig förr och hon stod på fyra över en spegel. Vi såg på varandra. Jag hade min bästa vän, min underbara Anna framför mig. Naken som den dag hon föddes, med sitt öppna och våta kön precis framför mig.

"Säker?..." började jag men blev avbruten.
"Har aldrig varit säkrare"
"Du verkar vara tillräckligt våt den här gången" sa jag roat och strök henne längs blygdläpparna.
"Mhm" kved Anna
"Vi provar om de är tillräckligt... blöta"
"Mhm!"

Jag flyttade fram mig. Anna släppte handspegeln och stödde sig på båda händerna. Tittade ned på spegeln, som för att inte missa något av vad som skulle hända. Det var knäpptyst i rummet. Det enda som hördes var våra andetag. Vågade inte sätta knäna mot spegeln i rädsla för att spräcka den. Det var lite bökigt att komma åt, men kort därpå var jag på plats. Redo. Tog tag i min kuk som var hård och darrade av förväntan. La handen på Annas skinka. Smekte den. Satte ollonet mot hennes skåra, som nu delade på sig av upphetsningen. Vi flämtade båda till. En fitta! Mot min kuk! Annas underbara fitta! Annas fina fitta! Annas... sexiga fitta!

"Jag... är... tillräckligt våt! Prova!" flämtade hon.
"Vi testar!"

Min tur att låta grötig. Jag drog ollonet längs blygdläpparna och lät det hitta öppningen. Anna tryckte sig mot mig när vi kände att jag var rätt. Jag tryckte samtidigt på. Sakta, oändligt sakta såg vi hur kuken delade upp blygdläpparna och tog sig in, millimeter för millimeter. Det var trångt, men Anna hade helt rätt. Hon var definitivt tillräckligt våt och mer förberedd än så här kunde ingen vara. Jag släppte kuken när den var inne en tredjedel. Tog tag om höfterna på henne. Vi såg på varandra i samförstånd. Sen ägnade vi all uppmärksamhet åt punkten där vi förenades.

"Knulla mig!" Orden var bestämda.
"Knulla mig hårt!" la hon till.

Nu tog något primitivt över. Jag stötte med full kraft in kuken i Anna. Med viss fördröjning gav hennes slida efter för besökaren. För första gången fyllde jag en fitta med min kuk. Den gled nästan hela vägen in innan det tog stopp. Det var imponerade hur mycket av min kuk som tillsynes lilla hålet rymde. Känslan var överväldigande och jag kom av mig. Var tvungen att känna efter. Suga på ögonblicket. På känslan.

"Åhhh..." var allt Anna sa.

Sedan gjorde jag henne till viljes. För att inte tala om mig själv. Med ett fast grepp om hennes höfter började jag stöta i henne. Först långsamma långa drag, som hon snabbare och snabbare mötte. Speglarna runt om och under oss gav oss full insyn i hur våra kön mötte och nötte varandra. Snart knullade vi som besatta där på golvet. Som vi aldrig hade gjort annat. Ljudet av våra kroppar som möttes, med min pung som daskades mot hennes blygd fyllde rummet tillsammans med våra stön.

"Kommer snart" kved jag.

Hennes underbart sexiga kropp, rosiga kinder, sköna stön och kramande fitta var mer än min kuk kunde hantera. Än vad jag kunde hantera.

"Kom i mig! Vill känna dig i mig!" flämtade Anna till svar.

Det räckte. Med ett vrål släppte jag allt och tryckte mig hårt in i henne. Anna verkade vara nära för medan jag för första gången fyllde en fitta med min sats skrek Anna till och sjönk ihop. Hade jag inte henne spetsad på min pulserande kuk hade hon sjunkit ihop helt, nu hängde hon nästan på min kuk. Tillsammans kom vi hårt och länge. Tillslut var det tyst i rummet, som osade kön och svett. Jag drog ur min kuk sakta och med den följde en rännil av sperma. Det droppade ned på spegeln. Vi tittade båda fascinerat på skådespelet som det utgjorde.

"Häftigt" sa jag och strök henne försiktigt längs skåran. Rörde runt i det hala, våta och kladdiga.
"Försiktigt... öm" flämtade Anna som nu stödde sig på armbågarna och såg ned under oss.
"Då fick jag svaret på en fråga jag haft" flinade jag
"Vad?"
"Hur djup är din fitta"
"Vad kom du fram till?" Anna lät road
"Tja, gott och väl...  " började jag innan jag blev avbruten.
"Äh, du var fan halvvägs upp i magen på mig!" flinade hon och reste sig.

Det rann sperma längs hennes ben och droppade ur henne.

"Hur mycket sprutade du in egentligen? Tyckte du nyss tömde dig ju" sa hon och torkade av sig på mig.

Vi såg på varandra och brast ut i skratt. Hon såg på mig med en allvarlig min.

"Jag är glad att det blev du. Att vi gjorde det här"
"Jag med!"
"Du fick knulla!"

Jag flinade belåtet.
"Du med."
"Mhm"

Hon strök mig på kinden och lät handen vandra nedåt.

"Men du.."
"Ja?"

...

"Ska vi... plugga... lite mer?"

 

Epilog:

Det gick... mycket bra för oss. På provet. Och vi övade ofta och mycket på det vi lärt oss. Och lärde oss massor med saker som absolut inte stod i boken. Men det... det är en annan historia.

---

PS. I berättelsen nämns ett klipp. Sök på "Sunny Lane & Nina Hartley Mess Around" så hittar du det. Jag rekommenderar det varmt, speciellt om du gillar att... cunnilungus (lär dig det ordet om du inte kan det!). Det är lika underhållande som det är lärorikt. Förvisso är alla olika, men jag påstår att Nina Hartley är något av en... auktoritet i ämnet. DS.

24 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

MalmöLars

Läckert, som att vara tillbaka till debuten. Fast min var inte lika bra????

3/1, 2021 kl. 13:07

#2

Mrs_Robinson

Nej ... nej, nej, nej! Det går inte att läsa utan att det går. Vaffö' gör du på detta viset?
Oddis återuppståndelse hejar jag för - Det är för gött helt enkelt!

Jag bara älskar de rikliga detaljerna och tiden som storyn låter sig byggas upp utan att utelämna minsta detalj till slut. Då är jag med. Tack!

Bra lektion i anatomi helt enkelt :)

2/1, 2021 kl. 17:49

#1

Huldran

Oh, Du Oddball! Vilken novell! Den här har jag inte läst tidigare.

Som vuxen sedan flera år tillbaka, med den erfarenheten - och ändå bli så påverkad av det här Du skrivit. Allt är bra. Språket, ämnet och så som Du presentera det. Vilken tur att jag har jeans på mig, som dessutom sitter hårt åt. Annars...
Jag vill ge dig en rad stjärnor på Bubblans himmel.

Det enda som förvånar mig --- är att inte flera är skrivkunniga efter att de läst dessa rader. Men, det är klart. De är upptagna av annat, har inte hunnit ännu. Eller så har de fullt upp med sina rodnande kinder... Ha Ha!

Tack!! //Huldran.

1/1, 2021 kl. 23:56