Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/12, 2020 kl. 13:32, av oddball

Hårda studier med Clara

Del 2 av 2 i serien Studieteknik

"Jag vill knulla!!!"
Orden på mobilen lämnade inget att misstolka.

Ett kåseri om tonårens starka drifter och nyfikenhet. Fortsättning som inte var planerad, den bara blev till, spontant.

(Urspringligen skriven och publicerad 2014)

Hårda studier med Clara

Oddballs arkiv

 

"Jag vill knulla."

Orden på mobilen lämnade inget att misstolka. Om de skulle gjort det, undanröjde bilden de kom med alla tvivel. Detaljrikedomen på bilden lämnade inget åt fantasin, det gick till och med att se att det var vått. Jag var hård innan jag lagt ned telefonen. Meddelandet var från min bästa vän Anna, som jag numera hade regelbundet sex med. Är lite osäker på om vi var ett par, vi hade inte riktigt kommit till den frågan än, vi var på tok för upptagna med att ta reda på alla roliga saker man kunde göra när man har sex. Kastade i mig mackan jag hade framför mig och studsade iväg mot Annas lägenhet, bara tvärs över innergården. Möttes av en naken Anna som låg på sin säng. Redo. Synen var överväldigande vacker och upphetsande. Annas söta ansikte med rosiga kinder, hennes toppiga bröst hopklämda mellan hennes armar och benen brett isär. Hennes renrakade sköte var öppet och glittrade av väta, precis som på bilden. Hon var inte bara världens coolaste tjej, hon var så galet sexig och fin med! Och, uppenbarligen, otålig:

"Vilken tid det tog! Kom, nu! Jag är KÅT! Ge mig KUK!"

Orden var bestämda och kort därpå var jag naken och plöjde in kuken i hennes våta fitta. Inget finlir här inte! Det rådde inget tvivel om att hon talade sanning, hon var våt och ångande het. Jag hann bara jucka några djupa, hårda stötar i hennes underbara mus innan hon kom. Hon skrek till och tryckte min rumpa hårt mot sig under orgasmens efterdyningar. Saxade benen om mig och kved och stönade om vartannat. När hon lugnat sig sköt hon mig ifrån sig och log.

"Tack! Det behövde jag!"

Något förvånad tittade jag på henne. Jag var inte i närheten av att komma! Vi hade ju bara börjat?!

"Jag då?"
"Vaddå? Får inte en tjej tillfredsställa sig på en kille utan att han OCKSÅ måste komma?"
"Typ... nej?"

Så skrattade jag till åt det dumma i mitt svar och la till, med besvikelse i rösten:

"Självklart... får... hon det! Så klart"
"Men lilla gubben! Som fick inte komma?"

Annas ton var spelat nedlåtande och kryddat med hennes bästa retfullhet. Hon puffade till mig. Sen knuffade hon ned mig och visade tydligt att hon ville ha mig på rygg.

"Men då får jag väl hjälpa en vän i nöd då!"

Med de orden gränslade hon mig över låren och fattade tag i min nu söliga men fortfarande hårda kuk. Runkade den sakta. Jag stönade, det var skönt! Hon flyttade sig närmre och lät ollonet glida längs blygdläpparna. Fram och tillbaka, samtidigt som hon runkade och smekte. Jag såg som förhäxad på när mitt blanka ollon rörde sig fram och tillbaka bakom de svullna och fuktiga blygdläpparna. På det här viset höll hon på en lång stund och jag fick aldrig komma in längre än med ollonet. Hon höll på att driva mig till vansinne! Så fort jag försökte ta tag i hennes höfter och bestämt trycka ned henne över kuken, slog hon bort mina händer. Hon log med hela ansiktet men var i övrigt fullt koncentrerad på sin uppgift att retas. Kunde se att hon trots det inte var oberörd. Kinderna var flammande röda, ögonen lös kåthet och bröstvårtorna styva och vackra.

Så, äntligen gjorde hon slut på mitt lidande! Med en suck lät hon kuken sjunka in. Det svartnade för ögonen på mig, hennes lilla stund hade drivit mig otroligt nära orgasm och när hon nu kramade om kuken helt och fullt med sin mus var det inte mycket kvar som behövdes. Då hände det som inte fick hända! Hennes mobil ringde. Anna stannade upp. Såg på mig, sen på mobilen. Kände hur hon knep lite om kuken. Tittade på mobilen igen. Sprack upp i ett leende och flinade åt mig.

Nej! hann jag tänka, så sträckte hon sig mot telefonen. Jag gled obönhörligen ur henne och hon sträckte ut sig på mage på sängen när hon svarade. Nu var vansinnet nära kände jag.

"Heeej sötnos!" hörde jag Anna flämta medan jag låg och försökte förstå vad som precis hänt. Att det var hennes bästis Clara förstod jag direkt och modet sjönk. De kunde prata i timmar. Anna fortsatte.
"Närå, inget speciellt. Martin är här... nä... vi bara... äh..."

Jag himlade med ögonen. Anna såg bakåt mot mig och putade lite med rumpan. Log menande. Det räckte för mig. Jaså. Är det så hon vill ha det?! Kunde inte se mer inbjudande ut! Hennes hoppressade blygdläppar var våta, svullna och helt galet sexiga - vackert inramade av hennes vältränade skinkor! Min tur att gränsla hennes lår. Hon såg bak mot mig med ett flin men fortsatte prata.

"Ah… ja... jag vet! Det gick skitbra! Typ alla rätt!"

Under tiden var jag djupt koncentrerad. Nu jävlar! Positionerade mig och lät kuken nosa i hennes våta skåra. Anna koncentrerade sig på samtalet med hela kroppen. Med ett undantag. Hennes bak mötte min kuk och visade att hon var med på noterna.
Med ett stön lutade jag mig framåt och lät kuken dela på skåran och åka hela vägen in. Hon stönade till och mötte med rumpan.

"Vah... nähh… bara... Martin som... knullar... mig..."

Jaså, på det viset tänkte jag. Jag bangar inte! Vill hon prata i telefon får hon väl det! Stödde mig på vardera sidan om henne och började knulla henne taktfast. Långsamt försökte jag tajma jucken så de hamnade på de mest olämpliga ställena i hennes samtal. Då och då kastade hon en eldig blick bak, det syntes att hon gillade det. Det var inget mot vad jag gjorde! Hon knep underbart om mig! Måste erkänna att jag gick igång på tanken att Clara var i andra änden av luren samtidigt som min kuk åkte in och ut i Anna. Clara var rejält fin hon med nämligen, men otroligt blyg och inte alls som Anna. Det gjorde det hela ännu roligare och mer upphetsande.

"Provet? Du... missade ju... det ja... ok… kan jag väl!"

Stötte mer målmedvetet och Annas koncentration på samtalet sjönk stadigt. Hörde hur Clara förfärat försökte avsluta samtalet, men Anna kunde inte låta bli att retas. Clara blev mer och mer generad, det kunde till och med jag höra.

"Snälla, jag ringer sen..." hörde jag henne säga.
"Men... ville du ha... hjälp eller? flämtade Anna" och knep lite extra.

Nu började det närma sig. Anna verkade som om hon också var nära för nu var hennes samtal mycket osammanhängande. När hon slängde ifrån sig luren tog hon spjärn mot sängen med händerna och sköt upp baken. Hon skrev ner i kudden:

"Knullaaaah mig! Hååårdareeehhh!"

Jag pumpade på allt vad jag kunde och kände hur ilningarna närmade sig. Anna kom igen så det rann ur henne. Hon stönade och kved om vartannat och jag var nästan där! Snart!

Då hände det som inte fick hända. Igen!

"Hallå! Jag är hemma!"

Annas mammas röst ekade i hallen. Aldrig så fort hade vi studsat upp, dragit på oss kläder och slängt upp fönstret på vid gavel. Anna ramlade ut ur rummet med rödflammiga kinder och utan trosor under klänningen och gav mig lite tid att hinna få på mig mina kläder. Det var inte lätt, kuken stod som ett spätt och jag hade aldrig känt mig så frustrerad! Fan! Fan, fan, fan! Jag var ju SÅ nära! Anna hade kommit två gånger! Orättvist! Klarade inte att gå ut till Anna och hennes mamma, var på tok för kåt och frustrerad. Bulan i byxorna gick dessutom inte att ta miste på.

Satte mig i hennes fåtölj och la en tidning i knät. Annas mamma kikade in och sa hej, jag hälsade kort men försökte se ut som jag var upptagen. Det var jag också! Allt jag tänkte på var... att knulla. Anna kom efter med en bulle i munnen och en i näven som hon sträckte fram till mig. Hon flinade retfullt. "Här!"
Hon mumsade på bullen, flinade lite till och lyfte på klänningen snabbt så att jag skulle bli påmind om att hon var naken under.

"Clara kommer hit strax, vi ska plugga. Hon missade biologiprovet så jag lovade att hjälpa henne" förklarade hon, till hälften riktat mot mig och till hälften riktat till sin mamma som stod kvar i dörröppningen.

"Men det är ju toppen, du som fick alla rätt och allt! Jag skall åka iväg igen och jobba, var bara tvungen att åka hem och säga hej och äta. Maten är klar om en kvart!"

När vi var ensamma var jag på Anna direkt. Tryckte upp henne mot väggen. Handen innanför klänningen hittade snabbt hennes fitta som fortfarande var våt. Hårt och ivrigt grävde mina fingrar in sig i henne.

"Nu ska du få kuk!" väste jag.
"Nej! Mamma är här" sa Anna och försökte vrida sig ur mitt grepp. Det gjorde mig bara kåtare. Jag började knäppa upp byxorna och såg framför mig hur jag satte på Anna mot spegelväggen, nåt jag fantiserat om att göra. Då hörde jag hennes mammas steg igen och fick snabbt backa.

"Åh, Martin, vill du äta här" undrade hon och såg på mig i dörröppningen.
"Ja, gärna" svarade jag med grötig röst. Tänkte att så fort hon gått genom dörren skulle jag minsann få vad jag så innerligt ville ha. Kuken värkte av frustrationen.
"Hur är det med dig Martin, är du sjuk? Du ser alldeles konstig och febrig ut?" fortsatte hon.
"Jag är okej!" sa jag, i lite för otrevlig ton. Försökte släta över det men Annas mamma verkade inte reagera nämnvärt.

Middagen blev mycket ansträngd. Anna skämtade och höll på som vanligt, själv hade jag svårt att koncentrera mig. Speciellt som Anna smekte mig under bordet och gav mig alla tänkbara små menande miner och blickar. När vi ställde in disken i diskmaskinen vickade hon med rumpan och lyfte klänningen när hennes mamma inte såg. Hennes nakna bak såg så galet fin och inbjudande ut. Det var nästan så jag tänkte att jag skiter i att vi är ensamma. Nästan.

Självklart... kom Clara innan vi hann bli ensamma. Började nästan gråta när dörrklockan ringde och Clara stormade in. Annas mamma stod i tamburen för att gå. Jag övervägde starkt att skita i om Clara var där, hade hon hört oss knulla genom luren kunde hon få stå ut med att höra det från rummet bredvid. Anna gav mig en avvisande blick när hon såg åt mitt håll, som om hon förstod vad jag tänkte. Ändå kunde hon inte låta bli att böja sig fram så att jag såg rät in mellan hennes ben, när hon låtsades ta upp nåt. Flinet gick inte att ta miste på. Det blev för mycket. En halvnaken och retfull Anna OCH så Clara på det, funkade inte. Till saken hör att Clara är fantastiskt fin hon med!

Claras pappa kommer från något land i Afrika, Zimbabwe tror jag, hennes mamma är en tvättäkta norrlänning. Clara var den perfekta mixen mellan svensk och afrikansk skönhet. Hennes temperament och tysthet var norrländskt, men hennes kropp och rörelser var lätt från pappas sida! Hade hon inte varit så hjälplöst blyg och tillbakadragen hade killarna hängt i klasar kring henne. Få var de som vågat försöka, ingen var de som kommit henne nära. Det visste jag, eftersom hon var bästis med Anna. Anna berättade nog mer till mig än hon ville erkänna för Clara. Det gjorde mig inte mindre intresserad av henne. Tvärtom! Visste att hon var oskuld, visste att hon aldrig kysst någon och att hon inte var rakad mellan benen. Denna kunskap gjorde sig påmind nu när jag stod och var vrålkåt och såg på när Clara och Anna pratade livligt i hallen.

"Hej Clara!" sa jag kort och drog på mig skorna.
"Hej!" svarade hon tyst och såg blygt ned.
"Ska du gå?" undrade Anna. Hon lät inte tillräckligt besviken för att jag skulle ångra mig och stanna.
"Japp. Ni skulle ju plugga."
"Ok! Vi ses" sa Anna till min stora besvikelse och jag stormade ut, till hälften lättad, till hälften oerhört irriterad.

Det första jag tänkte göra när jag kom hem var att runka! Snabbt in på rummet, stängde dörren och fram med den, fortfarande halvhård och kladdig av Annas safter. Slöt ögonen och såg bilder av Anna och Clara framför mig när det knackade på dörren. Va fan!

"Martin?", hördes min mammas röst.

Snabbt in med kuken och ned i stolen. Hoppas inget syns. Min mor ville, av alla tillfällen, aldrig sluta prata. När hon väl slutat, var kåtheten som bortblåst och jag gick uppgiven till vardagsrummet och slog på TV’n. Känslan av frustration var fortfarande påtaglig. Jävla Anna! Samtidigt log jag för mig själv, för inte var jag arg eller frustrerad på riktigt. Kåtheten började sakta komma krypande tillbaka. Det gjorde även tröttheten. Somnade visst, för jag vaknade med ett ryck av att telefonen ringde. Svarade sömndrucket.

"Ja?"
"Du... Du måste komma!"

Annas röst lät konstig.

"Har det hänt nåt?"

Gäspade. Hur länge hade jag sovit?

"Vi har kommit... till... ja... du vet... kapitel 14."

Jag tänkte efter. Samtidigt hörde jag Clara fnissa i bakgrunden. Vad höll de på med? Kapitel 14? Var tvungen att tänka efter. Anna hjälpte mig.

"Vi behöver din... hjälp... kommer du ihåg förra... gången... vi pluggade det kapitlet?"

Tonfallet gjorde det. Jaså DET kapitlet. Vad... menade hon? Egentligen? Tankarna började snurra.

"Det var ju... så bra att studera saker i praktiken... men vi tänkte att du... ville vara med!"

Tror aldrig jag varit över hos Anna så fort, min sprint tidigare under dagen inräknad. Kuken var stenhård när jag flämtande knackade på hos henne. När ingen öppnade gjorde jag det själv. Hade ingen aning om vad som väntade men blotta tanken på att gå igenom sexualkunskapskapitlet med både Anna och Clara gjorde mig otroligt upphetsad! Min tidigare uppdämda kåthet kom tillbaka med full kraft. Clara satt i Annas fåtölj och såg mycket generad ut. Anna låg på mage på sängen och såg oroväckande belåten ut. Hon hade biologiboken uppslagen framför sig. Hon såg på mig.

"Alltså..." började hon, men Clara avbröt mumlande
"Det behövs inte!"

Anna såg på Clara med ogillande min.

"Du ville förut"
"Meh... du vet..."
"Kom igen!"
"Det är ju... pins..." Clara tystnade.

Anna studsade upp och gick fram till mig. Viskade i mitt öra, samtidigt som hon tog min hand och förde mot sitt skrev. Hon var fortfarande troslös och inte bara det. Hon var plaskvåt! Vad hade de egentligen gjort? Hon viskade i mitt öra:

"Om du gör precis som jag säger, får du knulla mig strax! Och kanske... lite mer..."

Lite mer? Jag försökte förstå vad hon menade men hennes safter på mina fingrar och Claras uppsyn fick mig att nicka innan jag kommit fram till något.

"Vi skulle vilja... eller Clara behöver lära sig... om kuken. Och så vill vi titta på... spermier."

Vad... i...  Jag kom på mig med att gapa men Anna kastade en menande blick mot mig med innebörden "kom ihåg vad du lovade". Utan att riktigt förstå det förde jag händerna mot gylfen. Det putade betänkligt. Anna knuffade mig mot Clara, som såg ut att vilja sjunka genom stolen. Hennes blick var dock fäst mot mitt skrev, så mycket uppfattade jag!

"Ska det va så svårt" hörde jag Anna bakom mig när jag fumlade och tvekade.

Bakifrån kom Annas armar och knäppte resolut upp gylfen. Med flinka fingrar drog hon så ut min kuk mitt framför Claras stora bruna ögon. Det gick se att hon rodnade, trots hennes ljusbruna hudfärg. Hennes nötbruna rådjursögon, fylliga läppar och rodnande kinder var så otroligt sexiga att jag för ett ögonblick glömde att Anna stod bakom mig med händerna om min kuk. Den var hård och alldeles blank av försats.

"Vi började prata lite om... när vi pluggade... och blev... ja... tänkte... varför inte göra om... lite av det. Det... gick ju så bra... sist" sa Anna med grötig röst i örat på mig.

Göra om? Exakt vad... hann jag tänka, innan Anna drog ett drag i min kuk så att jag stönade till. Själv hade jag svårt att förstå vad som hände. Jag stod med kuken framför blyga, söta lilla Clara. Hon tittade inte på mig. Hon tittade på min kuk. Som Anna höll i! Höll på att explodera av kåthet, där och då! Samtidigt... vad höll Anna på med? Var inte vi... typ... ihop?

"Om man ska lära sig, måste man öva!" sa Anna och alla tre visste att hon citerade en av våra lärare, som jämt sa så. Hållandes i min kuk framför Clara var innebörden en aning annorlunda...

"Kom igen Clara! Nu ska du lära dig de olika delarna! Ta tag i den! Du får! Han är din att... öva på ikväll!"

Clara tvekade. Jag svalde. Anna handlade. Hon drog ned byxorna så att de hamnade runt mina anklar och till sist i en hög bredvid mig. Jag drog av mig tröjan och var helt naken. Bilden av mig själv i speglarna fick mig att rodna men jag kunde inte låta bli att ryckas med. Clara verkade brottas med sig själv. Anna manade på igen, uppenbarligen bestämd över att driva detta vidare.

"Vet att du vill, det har du sagt"
"Meh, säg inte..." började Clara och tittade upp på mig ett kort ögonblick. Rodnade om möjligt ännu mer. Ögonen blixtrade till och flackade mellan Anna och min svajande kuk. Bad tyst för mig själv att Anna skulle vinna argumentationen. Det här var så spännande!

"Vad som händer här, stannar här. Ikväll får du lära dig så mycket..." hon pausade, "... som du vill älskling" sa Anna, med adress Clara.
"Men är ni, typ, inte ihop?" sa Clara tveksamt.

Anna såg på mig med rödflammiga kinder och en blick som fick mig att smälta.

"Är vi det?"

Det var första gången det kom på tal på riktigt. Jag ville bara skrika ja! JA! JAA! Samtidigt hade jag Clara framför mig, framför min kuk. Anna såg min förvirring.

"Vi säger så här Clara. Om du får... frikort ikväll, så är vi officiellt ett par efter det. Vad säger du Martin?"

"Jag... jag..." började jag, men kunde inte säga nåt. Känslorna var överväldigande, kåtheten med!

"... älskar dig!" fortsatte jag och såg på Anna. Kände hur kinderna hettade. Hon log och innan jag visste ordet av kysstes vi. Den kyssen var annorlunda alla andra. Det var SÅ det kändes att kyssas?! Trodde jag skulle ramla omkull, rummet snurrade! Inte minst för att hon klämde min kuk samtidigt, framför Clara.

"... och jag dig! Men nu... leker vi!" viskade hon i mitt öra. Hon nafsade mig i öronsnibben och jag rös i hela kroppen.

"Kom igen Clara. Du vill"

Clara såg ut att ge vika, till min stora förtjusning. En osäker, sval hand nuddade min kuk, som ryckte till av beröringen. Jag svalde hårt igen och försökte se neutral ut. Det var svårt. Clara verkade ha ännu svårare.

"Clara har aldrig hållit i en kuk. Eller hur Clara? Fast du vill! Och nu... nu får du!"

Annas röst var påstridig men mjuk. Som den kunde vara när hon bestämt sig för nåt. När hon lät så, brukade hon få som hon ville. Claras lena, svala hand slöt till sist om min kuk och jag stönade ofrivilligt till. Det var ett mjukt grepp och hon strök med fingrarna försiktigt längs undersidan av skaftet.

"Så... lent" sa hon förundrat.
"Eller hur?" replikerade Anna snabbt och sjönk ned bredvid fåtöljen där Clara satt framåtlutad.

Jag vet inte vad som kändes mest konstigt, att jag stod naken eller att jag hade Clara framför mig, som rörde min styva kuk. Eller att Anna satt bredvid och såg på, högst belåtet. Oavsett vilket, kände jag mig som en sak. Nåt de tittade på, inte en person. Men... det var underbart! Trodde jag skulle svimma av upphetsning. Vågade inte säga eller göra nåt, i rädsla att allt bara skulle avbrytas. Tänkte att de får hållas, så får jag se vart det bär!

"Nå… ska vi se vad de olika delarna heter?" undrade Anna i lärarmässig ton.

Clara verkade inte riktigt lyssna. Hon strök med fingertopparna längs ådrorna på skaftet. Lät fingrarna vandra mot roten, över pungen. Nu började hon bli modigare, vägde pungen försiktigt i handen. Jag var i himlen! För varje del Claras hand vandrade över, sa Anna dess namn och funktion. Clara upprepade tyst. Kom på mig själv med att i princip be henne att ta i kuken hårdare. Suga på den. GÖRA nåt med den! Inte bara försiktigt röra och peta, även om det var oändligt skönt det med!

"Vet du Clara..."

Annas ton var dämpad och hon lät nästan lite drömmande.

"När vi, jag menar jag och Martin, pluggade förra veckan. Då testade vi hur mannens sädesuttömning fungerade. Och smakade. Skulle du vilja lära dig det?"

"Yes!" tänkte jag optimistiskt. Clara tittade oförstående på Anna, innan hon kopplade. Hon såg på mig och på Anna.

"Är det inte äckligt?"

Anna skakade på huvudet men Clara såg lite fundersam ut. Samtidigt gick det inte att ta miste på hennes blick. Det lös av nyfikenhet och nåt mer... upphetsning? Önsketänk eller faktum? Hon verkade sakta ha kommit över sin blygsel - åtminstone tillfälligt.

"Fast, det vore häftigt att få se!" fortsatte Clara och tittade på min kuk, som till mitt stod rakt ut, men till mitt förtret utan några hjälpande händer på sig längre.

"Jag menar, om det är okej. Vi har ju ändå börjat typ, eller hur?"

Anna nickade ivrigt.

"Det är okej. Men om du vill se den spruta måste du suga på den först. Och runka den samtidigt."

"Yes igen!" tänkte jag. Visste att det inte behövdes så mycket som det ens för att den skulle spruta, men sa inte något. När Clara ändå tvekade hjälpte Anna till. Ivrigt. Hon tog tag i kuken, runkade den några drag och sög in toppen. Sög hårt på den innan hon ömsom runkade, ömsom munknullade mig. Det var underbart, stönen kom utan att jag ens märkte det. När jag slöt ögonen och bara hängav mig la Anna av.

"Så. Din tur nu!"

Nu var jag bara tvungen att titta! Clara tog tag i min kuk igen, våt av Annas saliv. Hon gjorde som Anna och hennes ljusbruna händer utgjorde verkligen en upphetsande kontrast mot min, i jämförelse, bleka kuk. När hennes fylliga läppar slöt sig om ollonet var jag återigen i himlen! Det kändes otroligt upphetsande och spännande att hon satt här och sög på mig. Först lite försiktigt och osäkert men ganska snart visade hon att hon, ja, måste vara en naturbegåvning. Hon sög både hårdare och djupare än Anna. Var rädd att visa att jag njöt för mycket men kände hur min utlösning som jag så länge väntat på den här kvällen, snart var framme. Nu började det verkligen hända grejer! Anna satt bredvid och såg på med en förtjust min, samtidigt som jag kunde se att hon också förundrades över Claras snabba inlärning. Eller kanske hade hon trots allt gjort det innan?

"Det ser ut som du gjort det tusen gånger innan!" sa Anna samtidigt som jag tänkte tanken.
"Get gaj jag inte" svarade Clara med munnen full med kuk.

Nu var det nära! När Clara till min stora fascination helt och hållet fick in kuken i svalget var det nästan klippt. Började spänna mig och kände hur pirret i magtrakten flyttade sig nedåt. Hur kroppen laddade. Clara verkade ha tagit sig vatten över huvudet för hon hostade ur hela min kuk och hulkade. Tårarna rann. Hon släppte kuken och flämtade. När hennes naturliga reaktion avtagit log hon ett oförskämt belåtet leende. Anna såg ett kort ögonblick lite fundersam ut innan hon återigen snuvade mig på konfekten - med ett flin riktat åt mig.

"Så! Vi måste ha fokus på att plugga med!!"

Lite demonstrativt knuffade hon mig båkåt - bort från Clara, som om hon var rädd att jag (eller för all del Clara) skulle försöka nåt. Rädslan var i så fall inte obefogad. Anna flinade.

"Shit Clara. Du är ju värsta Kuksugerskan!"

Clara såg bedårande ut när hon både rodnade och såg stolt ut.

"Vad är... nästa steg?"
"Det kvinnliga könsorganet så klart, sa Anna"
"Men hur var det med utlösningen då" pep jag besviket.
"Lilla gubben" sa Anna roat och klappade mig på huvudet. "Den kommer vi nog till, tids nog, tror du inte det?"
"Men..."
"Men vem ska vi titta på?" undrade Clara, vars fokus nu helt lämnat mig och var riktat mot Anna.

Anna verkade ta frågan på allvar. Sen såg hon på Clara med en finurlig blick.

"Du har ju två att välja på!"

Clara funderade. Det syntes att hon var med på noterna nu. Jag visste vad jag hoppades på, men Clara tänkte andra tankar.

"Det skulle vara enklare att titta på dig tror jag." Hon rodnade men verkade säker på sin sak. "Om det är okej."
"Klart det är!" sa Anna, kanske lite för entusiastiskt.

Utan omsvep knuffade hon undan Clara från fåtöljen, satte sig i den och särade på benen genom att sätta upp fötterna på fåtöljens sidor. Klänningen gled upp och blottade hennes nakna underliv. Det gick så fort att både jag och Clara flämtade till. Båda stirrade på Annas öppna fitta. Den var rosa och glittrade av fukt. Åh vad jag bara ville driva in kuken där!! Nästan så jag var beredd att knuffa undan Clara och göra det! Samtidigt kändes det oerhört spännande att se Clara nyfiket ta plats mellan Annas särade ben. Hon var märkbart påverkad av situationen.

"Vad... häftigt!" sa hon.
"Kom närmre! Titta! Ta! Säg de olika delarna! Var inte rädd, den bits inte!"
"Meh, det vet jag väl!" sa Clara och la till med en retsam ton: "Värst vad du är ivrig då!"
"Och? Jag är kåt för fan! Klart jag är ivrig!"

Annas rättframma erkännande var avväpnande. Clara makade sig närmre och jag fick flytta mig lite för att se vad hon gjorde. Var nu helt vansinnigt kåt, men lät tjejerna hållas. Det var så häftigt att se Clara ta tag med tummarna på Annas venusberg och sära på blygdläpparna. Anna stönade.

"Är det skönt?" undrade Clara.
"My... mycket" stammade Anna och såg ned mellan sina ben. "Öva nu!"

Clara började gå igenom delarna. Precis som när hon hållit i min kuk var det osäkert och lite försiktigt i början, men sen blev hon allt mer säker på handen och verkade gå in för det. När hon tillslut kom till "vagina" körde hon sakta men beslutsamt in inte en utan två fingrar så långt det gick. Anna andades snabbare och snabbare. Det verkade räcka. Hon spände sig i en båge och det skvätte ur henne när hon kom. Hon skrek till och Clara lät sina fingrar försvinna in i Anna om och om igen. Kom på mig själv med att stå och runka lite långsamt till skådespelet.

"Oj!" var allt Clara hade att säga, fortfarande med handen delvis i Annas fitta.
"Oh" stönade Anna och såg ned. "Smaka!" fortsatte hon
"Kan jag? Men…"

Lite tveksamt drog hon ur sina fingrar och tittade på dem. De var helt kladdiga. Anna drog i handen och förde in dom i sin mun.

"Se! Ingen fara!"

Clara tittade på handen, på Anna och gjorde sen samma sak. Jag trodde jag skulle explodera snart! Det här var bara för mycket!

"Vi har ju brösten kvar!" sa Anna och studsade upp. "Din tur nu, fram med tuttarna!"

Clara tvekade. Det verkade vara mer än hon tänkt men Anna lät henne inte fundera utan började bekymmerslöst knäppa upp Claras blus.

"Martin är naken. Jag är naken." sa hon och drog snabbt av sig det enda plagg hon hade, klänningen. "Då kan du vara det. Så kan vi plugga på riktigt".

I min fantasi betydde det bara en sak. Hoppades att Clara inte skulle protestera! Hon lät till min stora förtjusning Anna fortsätta klä av henne. Blusen och byxorna åkte av. Claras bruna kropp såg fantastiskt läcker ut! Hon hade svarta underkläder som matchade och var oerhört sexig. Hennes bröst såg lite mindre ut än Annas, men verkade vara underbart formade. Uppnosiga och lagom runda och fina. Anna spillde ingen tid utan befriade dem från BH'n. Clara dolde snabbt dem under korslagda armar. Jag hann skymta de runda, bruna kullarna med mörka stora vårtgårdar. Clara verkade inte helt bekväm med sin nakenhet. Anna skulle precis dra ned trosorna då hon protesterade.

"Nej. Jag... jag är så ful. Därnere."
"Sluta!" sa Anna. "Du har sett mig och Martin, kom igen!"
"Skratta inte!"
"Varför skulle vi göra det?!"
"För jag är ful. Och orakad"
"Äh. Det är väl inget"

Med de orden drog Anna ned Claras trosor. Nu åkte Claras ena hand ned framför skrevet när hon klev ur trosorna. Jag stirrade ogenerat, fortfarande med kuken i handen. Det var svårt att dölja båda brösten och fittan och jag kunde se Claras ena bröst nästan helt och hållet. Bröst är väl bröst men synen förhäxade mig! Så olikt Annas. Så spännande! Större bröstvårtor och vårtgårdar! Mörkare. Mindre bröst, men inte mycket mindre. Runda och fina. Såg riktigt aptitliga ut! Jag ville klämma och krama dom. Suga på dom! Anna verkade tänka samma sak.

"Så fina bröst du har! Jag har ju sett dom men inte... inte så här! Får jag känna?"

Clara nickade generat men såg samtidigt oerhört belåten ut när Anna kupade hennes ena bröst. Hon släppte handen på det andra och gav Anna fullt tillträde.

"Bröstvårtan blir styv vid upphetsning" föreläste Anna och såg till att med fingrarna visa hur det gick till. Clara stönade tyst till. Det var första gången jag hörde henne stöna. Det var ett mycket hesare stön än Annas.

"Känn själv!"

Anna såg till att Clara kupade sina bröst och masserade bröstvårtorna. Samtidigt böjde hon sig fram och slickade på dom. Belöningen kom direkt, i form att ett mindre återhållet stön. När hon sen sög in hela Claras ena bröstvårta kom ett tredje, högt stön. Clara såg rakt på mig och våra blickar möttes. Jag med min kuk i handen, Clara med Anna på sitt ena bröst. Det smackade om henne.

"Repetera efter mig!"

Återigen upprepades lektionen jag och Anna haft, men nu med Claras bröst som studieobjekt. Någonstans i processen började Clara bry sig mer om sin njutning och mindre om att skyla sig. Anna skymde en del men jag såg ändå ganska bra. Jag såg en rejäl fittbuske och kunde skymta ett par stora inre blygdläppar som stack fram utanför de yttre. Håret var inte krulligt som jag trott utan ganska rakt. Busken var inte stor men väldigt tät. Den förhäxade mig. Om Clara var besvärad av den fann jag den mycket upphetsande. Inte bara var hennes hudfärg i kontrast mot Annas eller min, hennes fitta var det med. Annas var lite bullig, med en springa i mitten, Claras gick in mer mellan benen, mer öppen och synlig. Kunde inte bestämma mig vad som var finast. Dom var båda fina på sina sätt!

Anna jobbade ganska hårt med Claras bröst och nu var det mer stön och mindre namn på olika delar. Då och då smög sig en hand in mellan Claras ben. Det började likna mer sex och mindre studier. Om det nu någonsin varit några studier, jag började undra.

"Nu ska vi titta på dig med! Du kommer inte undan!"

Anna lät bestämd och Clara knorrade lite. Inte lika övertygande som förut och Anna behövde bara smeka Clara lite mellan benen så tystnade protesterna. När Clara skulle ställa sig på fyra över spegeln, precis som Anna gjort tidigare började protesterna igen. Nåt om ful "därnere" och hår. Jag fick plötsligt en idé, lika enkel som genialisk ansåg jag. Glömde kort bort att jag var naken och hade en kuk som bara skrek efter uppmärksamhet.

"Anna! Jag vet vad vi gör!"

Anna såg förvånat på mig och jag viskade min plan till Anna. Hon nappade direkt.

"Ja men visst! Kom älskling!" sa hon till Clara som verkade lättad över avbrottet. Tills Anna drog upp henne. Hon blev plötsligt varse sin nakenhet och började skyla sig. Anna log.

"Sätt dig där, som jag satt förut! Inga men!" sa Anna bestämt.

Hon sprang till badrummet och var kort därpå tillbaka med en balja ljummet vatten, en tub raklödder och en rakhyvel. Clara såg fundersam ut där hon satt i fåtöljen med benen korsade och såg generad ut.

"Inte ska du behöva skämmas för ditt hår! Nu åker det!"

Clara började återigen knorra men nu visade Anna ingen nåd utan fick isär Claras ben upp på armstöden. Jag tittade fascinerat på när hon visade upp sitt inre för oss. Det fanns en del att raka bort. Samtidigt tyckte jag nog det var lite synd, hon var ju fin som hon var. Återigen fick jag en impuls att vilja driva in kuken i mitten på det vackra, härliga. Denna gång Claras hål! Anna sjönk ned på knä framför och började omsorgsfullt massera in först vatten och sen raklödder. Det tog en stund innan jag insåg att Anna var långt mer omsorgsfull än vad som behövdes. Det var när Clara började stöna igen som jag insåg att det som de höll på med knappast handlade om rakning. Inte i första hand.

Till sist plockade Anna fram hyveln och började skrapa bort håret. Hon ägnade allt sitt fokus åt uppgiften. Det var första gången jag fick se det här och jag älskade det! Tillslut kom hon till ett par partier där hon verkade få problem.

"Meh. Det här är ju lätt på en själv. Men nu går det inte! Martin hjälp mig!"

Clara verkade inte bry sig så mycket längre, hon var inne i någon sorts dvala och låg bakåtlutad och flämtade. Jag sjönk mycket tjänstvilligt ned bredvid Anna och såg rätt in i Claras kala men intvålade sköte.

"Håll här så kommer jag åt lättare"

Det gick inte att komma ifrån det. Nu satt jag och höll i Claras blygdläppar, samtidigt som Anna rakade bort de sista resterna av Claras könshår. Anna tvättade bort löddret och hårresterna omsorgsfullt och torkade till sist rent och torrt med en handduk. Sen kände hon efter. Hummade. Clara flämtade.

"Mm, lent och skönt. Känn!"

Jag följde hennes uppmaning och lät fingrarna vandra längs Claras renrakade fitta. Tillsammans smekte vi varje vrå, som om vi försökte hitta något ställe Anna missat. Det hade hon inte. Clara flämtade nu högt allt eftersom våra fingrar allt ivrigare kände efter. Jag var så fascinerad över hur annorlunda Claras fitta var.

"Det bästa sättet att känna om man missat nåt Clara" började Anna. "... är att känna med tungan!"

Med de orden böjde sig Anna ned och lät tungan följa de kala yttre blygdläpparna. Clara stönade till igen. Som jag ville prova jag med! Anna bönhörde mig för hon lämnade plats och såg menande på mig. Hjärtat bultade hårt när jag böjde mig fram mot Claras lena, mörka kulle och särade mus. Hon smakade fortfarande lite tvål men dofterna och smakerna av hennes upphetsning var dominerande. De tände mig nåt oerhört och jag slogs av hur annorlunda hon smakade. Starkare, men inte på nåt vis mindre gott för det. Clara stönade högre och jag slickade ivrigare. Anna avbröt oss.

"Nu Clara. Nu får du ställa dig över spegeln. Du måste bara se... hur vacker du är! Och känna!"

Clara suckade men verkade klart mer medgörlig nu och placerade sig på fyra över spegeln. Faktum är att hon verkade nästan ivrig. Anna såg till att Clara hade full insyn. Clara tystnade, hon verkade helt hänförd av vad hon såg. Hennes händer for fram över hennes nyrakade fitta. Jag stod snett bakom och såg allt. Nu var jag stenhård igen. Anna satt på knä snett bakom och höll ena handen på Claras skinka, som om hon övervakade det hela.

"Wow!" sa Clara, och jag slogs över likheten i Claras reaktion med Annas.

Annas ljusa hand på Claras mörka skinka utgjorde en vacker kontrast och jag började fundera på hur min kuk skulle göra sig i hennes fitta. DET vore en fin kontrast! Vågade dock inte göra nåt, men tanken fyllde hela mitt sinne. Vad som låg nära till hands var dock att äntligen få fylla Annas sköna fitta med min så efterlängtade sats. Det kunde jag inte låta bli att säga.

"Jag vill knulla" upprepade jag.

Anna såg på mig. Clara såg upp och mötte min blick i spegeln.

"Det är klart du vill sötnos!" flinade Anna.
"Var säger du Clara? Ska vi se hur nästa del i kapitlet går till? I praktiken?"
"Mhm" nickade Clara. Kåtheten och nyfikenheten lös om henne.

Mitt hjärta började bulta hårt igen och jag såg förhoppningsfullt på Anna. Kunde vi knulla med Clara i andra änden av en telefonlur, kunde vi göra det med henne i andra änden av rummet. Jag var så kåt att jag nästan mådde illa. Anna pekade på sängen och jag la mig på den, naken, kåt och förhoppningsfull. Anna drog med sig Clara och klev upp ovanför mig. Clara satt på knä vid fotänden.

Ståendes på knä och stödd på ena armen tog Anna tag i min kuk bakom sig och runkade den kort innan hon riktade in den. Åh, äntligen! Nu skulle hon få rida, min älskade Anna.

"Vad tror du, passar den?"

Annas röst var teatralisk och retsam. Hon drog mitt ollon längs skåran och jag kände hur min orgasm äntligen skulle få komma. Jag sket i hur snabbt det skulle gå, jag ville in och spruta! Nu! Det sa jag inte. Försökte däremot möta Anna, stöta in. Anna lät mig inte och min frustration steg. Hon började prata om saker som stod i boken.

"Släpp boken nu för fan, jag vill knulla!!"

Kunde inte dölja min frustration. Anna började äntligen sjunka ned på kuken. Nu sket jag i Clara! Äntligen! Men... nej?! Precis när Anna skulle sjunka ned klev hon av! Höll på att skrika ut min frustration!

"Clara?" började Anna, fortfarande med min kuk i handen, nu ännu en gång våt av hennes safter - åtminstone på toppen. Jag svor tyst för mig själv. Jävla retsticka! Aldrig får jag...

"Du kanske vill?!"

Mina protester inombords tystnade och försökte bearbeta informationen. Clara... Clara vred på sig, såg lite osäker ut.

"Du vet... ju" började hon. Anna var snabb.
"Jag var också oskuld. För en vecka sen. Du vet. Din chans, nu eller aldrig!"

Bad en tyst bön. Clara tvekade. Anna sträckte ut handen.

"Du kan ju känna efter lite! Vill du så gör du det, annars fortsätter jag sen!"

Claras tvekan var inte särskilt stor, hon reste sig och lät sig dras upp på sängen och ställde sig på fyra över mig. För första gången var vi båda generade. Nakna och främmande kändes det. Det var liksom inte vi två som skulle ha sex. Det var Clara som skulle prova min kuk, jag som skulle få komma in i hennes fitta. Kanske.

Den sexigaste synen jag någonsin sett fick jag när Anna tog tag i min kuk och mer eller mindre tryckte ned Clara på den. Vi stönade båda till när våra kön möttes. Anna drog kuken längs Claras skåra. Kände hur min kuk retades till vansinne av Claras våta och lena blygdläppar. Anna runkade mig sakta samtidigt som hon lät mitt ollon nosa i Claras öppning. Njöt av känslan, njöt av synen av Clara ståendes på fyra över mig. Så sjukt sexig hon var! Hela mitt sinne önskade att hon skulle välja att sjunka ned på min kuk! Spruta skulle jag göra ändå snart!

Utan att riktigt tänka på det började Clara röra sig längs mitt skaft. Kuken gled upp och ned längs hennes skåra och jag höll på att spricka.

"Inte in... bara känna" mumlade Clara och juckade hårdare. Anna höll min kuk mot Claras blygd och hon lät undersidan av kuken åka längs skåran. Att bli runkad av Annas hand och Claras fitta på detta sätt höll på att driva mig från vettet! Utlösningen närmade sig nu. För vilken gång i ordningen visste jag inte, men den skulle bli massiv. Såg in mellan Claras ben och skymtade en mycket upphetsad Anna.

Vad Clara än sade, stötte hon nu upp och ned längs min kuk och jag bara önskade att få komma in! Snälla! Anna verkade höra min önskan för precis när Clara rest sig lite för att sedan glida ned längs skaftet igen vinklade Anna helt oannonserat upp min kuk.

Resultatet var omedelbart och definitivt. Clara trädde sig effektivt på min kuk, den mötte visst motstånd men hennes rörelse var bestämd då hon inte räknat med Annas tilltag. Det som var trångt kompenserades av väta. Jag gled halvvägs in innan det tog stopp. Clara pep till. Innan hon hann vända upp igen tog Anna ena handen på Claras ryggslut och tryckte ned henne över min kuk och hindrade Clara effektivt att studsa upp och från kuken.

"Du vill, jag vet!" mumlade Anna och la händerna på Claras höfter och tryckte nedåt.

De sista centimetrarna av min sprängkåta kuk åkte in i Clara. Jag skrek till och exploderade. Utlösningen kom lika snabbt som intensivt! Väntat men ändå oväntat.

"Shit vad häftigt! Jag ser hur den pulserar" hörde jag Anna bakom Clara. Sedan kunde jag inte göra nåt annat än att helt och hållet fokusera på det som hände i Claras nydeflorerade sköte. Clara kved och jag bara lät det ske. Mitt livs intensivaste ögonblick passerade och jag matade på kaskad efter kaskad i Clara. Kände hur Anna fingrade på det lilla som fanns utanför. Då kom även Clara. Hon pep till och slappnade av med överkroppen. Hennes mjuka, lena kropp och runda bröst kändes underbart mot min bröstkorg. Hon skakade och stönade.

"Åhhh…" var allt hon sa.

Jag tog tag om hennes skinkor och tryckte henne mot mig. Hon knep om mig. Jag fortsatte fylla henne och kramade skinkorna hårt mot mig. Tillslut slappnade hon av, men låg kvar på mig med min kuk indriven i botten.

"Jag hade inte tänkt..." började hon.
"Men nu är du av med den."
"Har ju inget skydd..."
"Då får vi se vad osäkra perioder går för" fortsatte Anna i överslätande ton.

Själv tyckte jag inte det kändes bra alls. Mina sinnen började släppa taget om mig och med det kom förnuftet tillbaka. Paniken följde tätt efter. Jag hade precis tagit Annas bästis oskuld och fyllt henne med livsduglig sperma! Hennes oskyddade fitta hade fått allt jag hade och lite till kändes det som! Samtidigt var det så upphetsande, erkände jag motvilligt.

"Shit vad häftigt!" upprepade Anna. "Man kan se hur det rinner ur dig Clara. Du kan få se sen, jag har filmat allt!"

Clara stelnade till. Jag med.

"Du har vad?"
"Filmat"
"För i helvete!"
"Det blir grymt! Du kan få radera den när du sett den!"
"Fan Anna! Du tar min oskuld och filmar. Juste kompis!"
"Exakt!" sa Anna och det hördes att hon tyckte det var en utmärkt sak. Själv var jag kluven. Glömde inte att jag fortfarande hade min nu halvslaka kuk kvar i Clara. Började bli kåt igen kände jag.
"Vill du knulla lite mer?" viskade jag till Clara.
"Det blev ju så kort" fortsatte jag.

Clara log och nickade.

"Slå på kameran igen" sa jag till Anna.
"Nu ska du få nåt att filma!"

Nu var jag inte längre en person. Jag var ett djur. Inställt på det mest grundläggande och primitiva som finns. Fortplantning. Jag hade förvisso kommit men Annas retande hade gjort mig så kåt att det inte hindrade mig det minsta! Detta var en chans som inte fick förspillas insåg jag och drog med mig Clara mot spegeln på golvet. Clara lät sig villigt positioneras över den som tidigare. Anna höll i kameran och såg mer koncentrerad ut på att få en bra bild än att följa vad som hände. La mina händer på Claras tajta bak och satte kuken mot hålet. Det dröp om sperma och det var lätt att trycka kuken i botten. Sen fick Clara så mycket kuk hon kunde önska och jag, jag fick äntligen knulla! Med ett fast grepp om hennes midja trädde jag mycket omsorgsfullt henne på mig och stötte i ett rasande tempo. Clara stönade högt och sjönk allt mer end med överkroppen. Huvudet kikade in under oss för att följa min kuks framfart i hennes fitta.

När jag såg åt sidan satt Anna där med kameran i ena handen och fingrarna på den andra i sin fitta. Såg jag åt andra hållet återgav väggspegeln min och Claras sammanlänkade kroppar i profil. Min ljusa kropp mot hennes mörkare. Min kuk som begravdes in i Clara för var stöt. Hennes inre, rosa blygdläppar som följde med in vid varje stöt! De mörka yttre som glänste och kramade om min kuk. Anna la ned mobilen under oss, på spegeln så den filmade rakt upp och sjönk sen ned bredvid oss där hon började fingra på Claras fitta och min kuk. Det blev lite svårare att stöta men hennes fingrar visste vad de gjorde!

Jag knullade Clara tills knäna och musklerna värkte av ansträngningen, hon hann komma i alla fall en gång noterade jag. Drog upp henne och tryckte henne mot spegelväggen. Nu var hon riktigt med på noterna och ställde sig bredbent och putade med rumpan. Snabbt var jag på plats och skulle ta henne igen när Anna hindrade oss.

"Vänta!"

Hon ålade sig in mellan våra ben med den där förbannade kameran och låg nu under. Riktade upp kameran.

"Så!"

Lät kuken nosa runt en lång stund innan jag till sist tryckte in den. Sen knullade jag Clara i akt och mening att fylla henne en andra gång. Konsekvenser fanns inte i mitt sinne längre. Knulla var det enda som existerade! Hårt och hetsigt knullade jag Clara till jag äntligen kom. Det rann ned från Clara och på Annas ansikte under när jag med högljudda vrål kom i Clara för andra gången. Clara var inte sämre hon och lät som om nån... knullade henne våldsamt!

Tystnad. Clara och jag sjönk ned i en hög bredvid Anna och det enda som hördes var vårt flämtande. Vi var genomsvettiga. Är det något som är sexigare än en naken, nyknullad och svettig kropp så är det en naken, nyknullad, svettig OCH mörkhyad kropp. Svetten gjorde att hon riktigt glänste! Hon satt mot väggen och fingrade på sin öppna fitta där spåren av min framfart var högst påtagliga.

"Oj" var allt hon sa när hon bröt tystnaden.
"Oj! replikerade Anna belåtet.
"Oj" kunde jag inte låta bli att lägga till, helt överlycklig och ganska utmattad.
"Högsta betyg imorgon?" sa Anna i frågade ton.
"Högsta betyg!" sa Clara och lät ett finger glida in i det söliga hålet.

Hon höll upp det kladdiga fingret framför sig, vred och vände på det. Så sög hon in det in munnen och smakade.

"Inte så farligt!" konstaterade hon.
"Sa ju det" flinade Anna.
"Skulle vi titta på sperma då?" fortsatte Clara och lät fingret åka in i sin fitta igen, som för att hämta mer sperma.
"Visst ja! Vänta!"

Anna studsade upp och kom efter en stunds stök tillbaka med en sån där liten glasskiva man lägger prover på.

"Sitt still!" instruerade hon.

Jag stirrade fascinerad på när Anna tog plats mellan Claras ben och la glaset under hennes mus. Sen gjorde hon nån sorts mjölkande rörelse över Claras fitta och det sipprade ut en flod av sperma på glaset. Kunde inte bestämma mig för om det var sexigt eller bara knäppt. Tjejerna studsade upp och var snart framåtlutade över mikroskopet. Eftersom det stod på alla fyra på golvet hade jag nu två nakna bakar framför mig. Den ena nyknullad. Den andra... tja? Vad säger man? Vad gör man?

---

Tiden därpå hände ett par tre fantastiska saker! Clara skrev sitt prov och fick lika bra betyg som oss. Inget annat var väl att vänta, men ändå! Hon gick till en mottagning och fick dagen-efter-piller och det visade sig senare att vi inte hade gjort nåt barn. Bäst av allt: Anna och jag blev officiellt ett par!

Den första krisen i vårt förhållande kom när Anna frågade om hon fick frikort på att ha sex med någon annan eftersom jag hade fått det. Besvikelse och avundsjuka hann knappt ta över mitt sinne innan det gick fram att det var Clara hon syftade på. Det kunde jag inte neka henne, men ställde motkravet att jag fick vara med... och filma!

Filma ja. De blev helt fantastiska dessa filmer! Och lärorika! Övning ger färdighet!

18 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

MalmöLars

Härligt, har nog läst båda för länge sedan men gillar intrigen.

3/1, 2021 kl. 19:57

#1

~K~

Undrar om jag inte läst del 1 av denna novell förut, kanske på en annan sida.
Den är MINST lika bra nu, även om jag blivit 10 år äldre.
Det är nånting med det här temat som får mig att tända till,
kanske man drömmer sig bort till hur det kunde ha blivit när man själv var i samma ålder?

2/1, 2021 kl. 17:19