Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

4/1, 2021 kl. 07:43, av mx55

En oväntad utveckling

Del 3 av 10 i serien EMMA En sexuellt frustrerad tonåring

Efter helgen i Malmö var Emma helt besatt av dubblemackor. Det var det coolaste hon någonsin upplevt och allt hon tänka på var att få uppleva det igen. Snart! Men efter två månader av pandemi så såg det ju inte ut som att det skulle kunna hända.

Läs gärna del ett och två först. Lämna gärna en kommentar och ge en like om du gillar. 

Helgen i Malmö hade avslutats ganska händelselöst. Hon hade som pliktskyldigast vandrat iväg till arenan söndag morgon för att se de resterande tävlingarna. Till allas förvåning hade William slutat tvåa på en av sina längre distanser och det pratades om att han verkade lite trött. ”Well. Vore inte första gången en snubbe sabbat sin karriär när han börjat träffa tjejer” hade Emma tänkt och fnissat lite för sig själv. Men egentligen ville hon ju inte att det skulle gå dåligt för William. Hon hoppades såklart att han skulle ha orken att både prestera på tävlingar och knulla skiten ur henne men viste, och ville, att han skulle välja tävlandet före henne. ”Kanske borde ta ett snack med honom”. 

Strax efter lunchtid lämnade hon simhallen och började vandra mot järnvägsstationen där det var bestämt att de fem hon rest med till Malmö skulle mötas upp. Hon kände sig på något märkligt vis nedstämd där hon gick i det gråspruckna vårvädret. Hon visste inte riktigt varför hon kände sig dyster. Kanske var hon bara trött. Gårdagens sex hade varit det absolut häftigaste och mest fanatiska hon varit med om. Killarna hade tillslut levererat över förväntan. Hon antog att hon borde känna sig lycklig men när hon somnat igår var hon bara skönt utmattad och nu på morgonen kände hon sig … tom. 
- Med tanke på hur fyllda mina hål var igår så kanske tom är precis det jag är, mumlade hon lite tyst för sig själv medan hon drog sina tygskoklädda fötter i gruset.
Hon hade på sig ett par svarta jeans, ett vitt linne och en uppknäppt luvtröja. Över detta hade hon en lika uppknäppt jeansjacka. Kanske lite kallt för marsvädret men lagom avslappnat utan att vara sunkigt. Hon ville inte verka sliten utifall hon mötte någon. 

Hon ställde sig under det runda krachlandade ufo som tydligen var Hyllies järnvägsstation och tittade sig omkring men utan att få syn på sitt gäng. Däremot såg hon den danska klubben stå vid nergången till spår ett och två. 
- Typiskt också, suckade hon med blicken riktad mot gruppen. 
De stod med ryggen mot henne i en ring och pratade men hon kunde lätt känna igen dem på deras knallröda jackor med klubbens logga. ”De har verkligen gått all in på merch” tänkte hon och började lunka mot en bänk för att sätta sig. Fortfarande med blicken riktad mot gruppen såg hon hur den blonda tjejen vända sig om och mötte hennes blick. Hon vände sig snett tillbaka mot de andra, sa något och avvek från hennes sällskap. Med raska steg var hon framme vid Emma.
-  Hai! Vad fint att jeg fick se deg! nästan ropade hon innan hon riktigt nått fram till henne.
- Hej. svarade hon lite blygt. Överraskad över att bli ”påhoppad” på detta vis.
- Je. Alltså. Hm. Jeg tenkte … den danska tjejens ord försvann och hon bet sig lite i underläppen
- Eeeeh?? Emma såg frågande ut.
- Je. Alltså. Du verker va en kul person och … eh … du .. er .. veldigt …. Liksom … pen
- Hehe. Oj tack. Du med, söt alltså. Og sikkert kul det med, svarade hon snabbt och kom på sig själv med att mer snacka norska än danska. Fan också! 
- Vill du snakke mer nan gang?
- Ja. Jättegärna! Har du typ WhatsApp? Svenska?! Fan Emma vad håller du på med. Välj ett språk och håll dig till det, sa hon till sig själv tyst i huvudet. 
- Ja! Ska vi ta hinandens nummer?
- Ja! Jeg heter Emma
- Jag er Lola. Awesome att se deg igen. 
- Samme

Med fjärilar i magen stod Emma kvar och såg hur Lola gick tillbaka till sitt gäng. Den störiga killen tycktes säga något, som han själv tyckte var fantastiskt roligt, till henne innan deras tränare tittade på skärmen som visade avgående tåg och gestikulerade mot trapporna som ledde ner till spår ett och tåget mot Köpenhamn. 

Emma satte sig på en bänk och tittade sig omkring. Hon såg på alla bussarna som körde och människorna som sprang åt alla håll. Efter en stund fick hon syn på sitt gäng som kom gående över torget. 
- Hej Emma! Har du väntat länge? ropade tränaren så det hördes över halva platsen.
- Vi tänkte plocka med oss lite lunch att äta på tåget. Ska du ha något? 
- Nä. Tror jag köper något på tåget, svarade hon lite tystare eftersom hon nästan kommit fram till gruppen.
- Tyvärr finns det nog inget att köpa på tåget är jag rädd. Blir Öresundståg hela vägen upp till götet.
- Meh. Vad segt. Ok. Vad tänkte ni plocka upp då?
- Vet inte. De har snackat om Subway, sa han och pekade på de två tjejerna.
- Vist. Funkar, sa hon och lät mer oengagerad än hon var.

Hon plockade upp en vegansk sub på grovt bröd och passade på att slinka in på Pressbyrån för att plocka på sig en påse Gott och Blandat och en till cola. Mer än tre timmar på något som mest är ett pendeltåg kändes ju sådär. Varför kunde de inte åka X2000 som på vägen ner hit?

Väl på tåget satte sig hon, Alex, tränaren och Olof-Anders, Ander-Olof, What’s his name vid ett fyrbord. De två tjejerna satte sig på ett tvåsäte mitt över gången. Tränaren kollade ut genom fönstret och hon följde hans blick allt medan tåget rullade ut från perrongen och in i tunneln på färd mot Triangeln och Malmö Central. Medan tåget stod still på den underjordiska stationen följde Emma de olika tågresorna som rullade förbi i de konstgjorda fönstren på väggarna. Hon hade faktiskt aldrig varit i Malmö förut. Varje gång hon och familjen åkt till Danmark hade de tagit färjan från Göteborg. När hon kom hit i fredags hade tåget stannat i den stora banhallen ovan jord och de hade direkt gått ner till den underjordiska stationen och åkt vidare. Nu när tåget stod här i några minuter så tog hon tillfället i akt att titta runt lite. Eller ja. Hon tittade på det som fanns att titta på medan hon väntade. 

Hon väcktes med ett ryck ur sina tankar av att deras tränare sa något.
- Det har varit en bra helg eller hur?
- Hm. Jo, mumlade hon och Alex. De två tjejerna nickade mest och fortsatte att stirra ner i den enes telefon. Det såg ut som att de kollat på någon video tillsammans. Emma trodde sig kunna se att båda hade varsin AirPod i ena örat.
- Ja. Det blev ju ett väldigt bra resultat för Elsa och Olivia med en andra och en tredje plats på femtio meter fjäril. Stort grattis tjejer! 
- Tack. Svarade de lite generat.
- Ni ska vara stolta! Vi i klubben är stolta över er.
- Och för er två så har det ju också varit en bra helg, fortsatte han och pekade på Emma och Anolof.
- Det är alltid kul att få med folk från våra kompisklubbar utanför stan som tillägg till oss goa Göteborgare, sa han och skrockade. 
- Ni har fortfarande några år på er att satsa ordentligt och gör ni det så är jag säker på att ni alla tre kan nå framgång. Det gäller dig också Alex! Nästan i final. Det har varit en bra helg! avslutade han.

Vist hade det varit en bra helg tänkte Emma. Att bli dubbelmackad DET var en bra helg! Att simma utan att vare sig vilja eller ha någon chans att avancera var inte del av en bra helg. Hon tittade upp på Alex, mötte hans blick och gav honom ett leende. Han log tillbaka men de sa inget till varandra. 

Någon stans i Halland åt hon sin macka, som hon fick balansera i knäet, samtidigt som hon förbannade att det lilla bordet inte räckte fram till henne. Tränaren satt tyst i tankar och kollade ut genom fönstret, Anders-Olof-Random-Gubbnamn lyssnade på musik samtidigt som han bläddrade i tågets gratistidning. 
- Alltså kan du läsa den här skiten? sa han och kastade tidningen i Emmas knä där den blev kladdig av Sweet Onion-dressing. Hon lyfte upp tidningen och ögnade igenom den danska texten. 
- Jodå. Men jag har egentligen aldrig lärt mig att läsa danska, bara pratat det med farmor. Pappa har aldrig riktigt pratat det hemma så jag har mest plockat upp dansksvenska på sommaren och på jul typ. Men danska borde inte vara så svårt att läsa för en svensk. Underligt nog tycker jag att norska är svårare att läsa även om det är lättare att förstå i tal. 
- Har du norsk släkt också?
- Ett par kusiner. Farsan hamnade i Sverige, hans syster i Norge.
- Oh. Scandinavia unite med extra EuroBonus-poäng?
- Haha. Typ så. Fast vi åker mest båt.
Hon insåg att det var första gången hon pratat med killen. Han verkade alldaglig men trevlig. Ingen som stack ut. Ingen hon skulle dragit i säng men han kanske inte var helt intetsägande. 

Hon fortsatte att ögna igenom tidningen och lärde sig allt om Jojo-kort och turlistor. Kanske kunde vara användbart om hon skulle besöka Lola någon gång. Hon tittade återigen på Alex som var upptagen med att spela något på sin telefon. De två tjejerna satt och sov. Olivia, trodde hon, med huvudet mot Elsas axel. De såg ganska söta ut där de satt tillsammans. Kanske nykära? fantiserade hon.

När hon klev av tåget i Göteborg sa hon hej då till alla. Hon och Alex gav varandra en hastig, vänskaplig kram innan de skiljdes åt. 

Väl hemma hade hon skrivit en del med Lola men inte riktigt kommit någonstans. Det spelade ingen roll om de skrev på halvdanska eller engelska, konversationen fick aldrig något riktigt flyt och efter bara några dagar hade den stannat av helt. Emma tänkte att hon kanske skulle försöka ta upp tråden igen någon gång de närmsta dagarna. Hon ville verkligen ha fler kvinnliga sexpartners och det var något som lockade med den tjugotvååriga korthåriga blondinen med stora, tunga bröst. På grund av att hon utvecklats som hon gjort i tonåren så simmade hon inte så mycket numera. Hennes kropp passade inte riktigt som smal och smärt utan blev lätt lite mullig så redan som femtonåring hade hon bestämt sig för att sluta simma. Alla i hennes familj var dock med i klubben så som artonåring hade hon börjat coacha de yngre i laget. De som var typ tio-elva år eller så. Hon hade mest hängt med till Malmö eftersom hennes pappa var tränare för de äldre lagmedlemmarna och för att kunna berätta om stora tävlingar som någon slags motivation för de yngre. 

Emma hade försökt att komma på bra frågor och visa att hon var intresserad av Lolas liv. Hur hon pluggade på universitet i Köpenhamn, hennes tjafs med lillebrodern som tydligen var på väg att ”bli något” och som ibland hånade henne för att hon lagt av med simningen och nu coachade småbarn. Hon var intresserad men det gick inte fram. Det vore så trist om det rann ut i sanden. Kanske var det bara så att de inte var på samma plan. Emma ville sexta, hon ville visa sig i cam, hon ville stämma träff för en het helg. Lola var intresserad av vänskap, kanske mer. 

Å andra sidan såg det ju inte ut att bli aktuellt med några resor till Danmark i vilket fall. Och när pandemiskiten väl var över viste hon inte hur hon skulle lägga fram det för sina föräldrar ens. ”Mamma? Kan jag få åka till Danmark och knulla med en lesbisk tjej jag träffade i Malmö?” Hon hade funderat på att hon kanske kunde lägga upp det som en tripp till farmor och när hon ”ändå var där” passa på att hälsa på en kompis. Tyvärr så är det ju en bit mellan Aalborg och Helsingör så hon hade svårt att tänka sig att det skulle fungera. Fan vad allt skulle vara jobbigt!

Hon hade legat naken och tänkt på helgen i Malmö men inte riktigt fått ro att fortsätta onanera. Det som fångat hennes tankar var just simningen, de två tjejerna från Göteborg, vem Olfan egentligen var och såklart Lola. Hon låg också och tänkte på hur länge hon kunde hålla liv i själva simningen och vad som skulle hända när hon slutade. Skulle hon ha kvar kontakten med Alex? William skulle hon nog inte träffa igen. Kanske kunde hon sälja filmen när han blev känd. Bara för the lolz liksom. Eller för att bli rik. Det hade varit kul att bli rik. Samtidigt visste hon ju att filmen strängt talat var väldigt, väldigt olaglig i och med att hon bara var sexton. Även om hon faktiskt filmat den själv. Den fick ligga kvar krypterad på hennes telefon och dator. 

Så fort hon kommit hem hade hon messat Alice.
”Vill du se något häftigt från i går?”
”Jaaa. Vad fan tror du! Skicka nu, nu, nu”
Emma bifogade filmen och satte en självförstörelsetimer på en timme. Det borde ge henne tid att se filmklippet några gånger. Hon litade på att hon inte skulle sprida den vidare men ville samtidigt inte att den här filmen skulle råka hamna någon stans. Inte för att hon skämdes, inte för att det gick att se vilka killarna var men mest för att ingen skulle hamna i skiten för den. Ett par spermakladdiga bröst eller en bild på hennes våta fitta var en sak men en film? Det kändes ”farligare” även om det väl säkert inte var det.

Filmen var annars helt fantastisk. Bilden hon tog var ganska suddig men filmen visade allt. Ljuset hade varit alldeles perfekt och trots att det var filmat genom en spegel så var kvaliteten helt underbar. Det gick tydligt att se hennes svettiga ansikte och hur skönt ansträngt det såg ut av den hårda påsättningen hon fick. Hennes ena ben och fot syntes utan att ta fokus. De svarta knäsockorna höjde sexighetskänslan och förstärkte bilden av ung tjej. Tack vara de starka spottarna och alla speglar gick det tydligt att se hur killarnas rakade kukar pumpade i henne. Hon kunde sitta och se den nästan minutlånga filmen på repeat. Om det fanns något hon var lite missnöjd med så var det att killarna turades om att pumpa in i henne. Hon hade velat se dem även köra i en gemensam stöt.

”WoW. Fy fan vad häftigt!!!” följt av en massa hjärtan och emojis av chockade ansikten.
”Helvete vad du fick kuk! Hur kändes det???”
”Fantastiskt! Var helt jävla uppfylld. Aldrig varit med om något häftigare.”
”Inte ens att bli fistad av mig??” gråtande emoji.
”Tyvärr. Det här var fan bättre än det.”
”Men jag vill fan ha din knytnäve uppkörd i mig snart! Vi måste hitta på något sätt att ligga med varandra. Jag bryr mig inte om hur vi gör det! Jag måste ha din hand i mig, få slicka din fitta och suga på dina fötter.”
”Mmmm. Du gör mig våt. Vill att du titta när jag pullar min fitta”
”Video?” frågade Emma

Konversationen med Alice försvann och skärmen fylldes istället med ett inkommande videosamtal. Emma svarade direkt och fick se Alice ansikte och bara bröst. 
- Kom igen nu. Berätta allt om kvällen!

Emma berättade allt om hur hon föreslagit en trekant med killarna, om hur de börjat med dirty talk för att få henne upphetsad men också om hur stelt det varit. Om hur hon hamnat sittande i Alexanders knä i fåtöljen och hur hon kunnat se hur hans kuk åkte in och ut i hennes röv samtidigt som hennes fitta låg öppen. Hur hon sugit William som stått på armstöden och hur han tillslut klivit ner, lagt upp hennes ben på armstödet och siktat in sin kuk mot fittan. Hon hade vinklat huvudet och sett allt i spegeln och tagit fram mobilen. 

Emma tittade hela tiden på skärmen och såg hur Alice riktade telefonen mot fittan där hon hade en klitorisvibrator igång samtidigt som hon hade ett finger i sin anal. När Emma var klar med sin berättelse hade hon rotat fram en dildo och sin butplugg och sedan vänt på kameran, satt telefonen mellan tänderna och försökt rikta kameralinsen neråt. Hon kletade glidmedel på butpluggen och tryckte in den. Hon tog sedan fram dildon och började köra den in och ut med högerhanden, plockade ur mobilen ur munnen och höll den med vänster hand. 

Hon såg på skärmen hur Alice tryckte vibratorn mot klittan samtidigt som hon pullade sig med fyra fingrar. Det såg ut som att det var nära för henne. Emma ökade takten på sitt pullande och drog på högre styrka på dildons vibrator. 

- Ååååååhhh, Alice kom först.
Emma såg sin vän rycka lite och hur hon nästan tappade telefonen. Hon var nära själv och ville inte släppa koncentrationen på vad hon gjorde och lyfte därför blicken bort från skärmen.
- Uhhh, stönade hon när hon kom. Det var ingen jätteorgasm men den var ändå skön för det. 
- Nice, sa Alice. Kul att få se din fitta och lilla röv igen. Ser att pluggen töjer ut dig bra.
- Det samma. Du får öva på att få in större saker där bak tills vi ses nästa gång.
- Jag kan visa dig hur jag tränar om du vill?
- Sure. Videosex får duga tills vi kan ses på riktigt.
- Hmmm. Längtar. Men du. Jag har inte käkat någon frukost eller lunch idag. Det här gjorde mig vrålhungrig.
- Hahaha. Fattar. See ya babe!
- See ya bitch!
- Fuck you!
- Allready donet that. You saw me cum, remember.
- Haha. Verry funny. Men vi hörs.
- Älskar dig.
- Älskar dig med!
Det var typ sant. Hon älskade fan Alice. Inte som i att vara ett par men hon var hennes bästa vän och en fantastisk människa. Både att hänga med, prata hemligheter med och att ligga med. Fan vad hon saknade henne.

Men nu var det alltså tisdag och Emma var fortfarande kåt och hon behövde verkligen få komma ordentligt. Helst av två sköna kukar som pumpade hennes fitta och röv samtidigt. Mmmmm. Hon var faktiskt helt jävla besatt av dubbelmackor. 

Ända sedan hon kommit hem var det typ det enda hon tänkte på. Hon läste noveller där unga tjejer dubbelmackades av sina kompisar eller av äldre män, hon såg bara porrfilmer där tjejer tog två kukar eller blev gangbangade. Hon trodde inte att just gangbang riktigt var hennes grej men det var coolt att titta på. När skulle hon få chansen här näst? Skulle hon någonsin få den? Tänk om pandemin aldrig tog slut och alla blev tvungna att leva som eremiter för alltid. Tänk om William inte ville riskera att bli trött och missa guldet någon mer gång och aldrig mer ville ligga med henne. Hon behövde rensa bort alla tankar. Hon kände att ett bad var det bästa hon kunde ta sig för just nu.

Klockan var en bit efter halv fyra och Filip borde komma hem om en halvtimme och Hannes satt förhoppningsvis på sitt rum och ugglade. Hon lät butpluggen sitta i och tog med sig en röd gummidildo och gick genom överhallen och ner för trappan. Nere i hallen gick hon in i köket och fyllde upp ett stort glas med sprite. Sedan gick hon fram mot diskbänken och svängde höger in i en liten minihall som var husets köksingång. Där gick hon ut och svängde runt huset och gick längst med baksidan innan hon tillslut kom fram till några buskar som stod i en cirkel runt ett trädäck där en badtunna stod. Hon gick upp på däcket och öppnade locket till tunnan och slog igång bubbelfunktionen. Precis innan hon klev i svor hon till. Hon kom hon på att hon glömt att ta med sig en handduk. Det var inte jättekallt ute men inte heller särskilt varmt. Enligt telefonen var det fjorton grader i luften

Det var ljuvligt att sänka ner sin kalla kropp i det nästan fyrtiogradiga vattnet och dess varma bubblor spred smådroppar och ånga i luften runt henne. Hon lutade sig fram på bänken och la huvudet på tunnans kant och förde in dildon i sitt inre. Hon började att först köra den långsamt i sig men ökade succesivt takten. Efter några minuter var hon uppe i ett tempo som skulle fått vattnet att stänka om henne om det inte redan bubblade. Hon slöt ögonen och såg för sin inre bild hur William och Alex pumpade i henne. Hon drog försiktigt ut pluggen och körde prövande in dildon. Hon hade inget glidmedel med sig så hon behövde vara lite försiktig. Efter att ha dragit dildon in och ut där bak ett tag så drog hon ur den och tog upp den till munnen. Hon sög prövande men kände inte mer smak än klor. Hon låtsades att det var Williams kuk som hon tog direkt från analen för att ta djupt ner i halsen. Hon stannade upp med den i sig och tryckte in pluggen igen. Alex som tryckte sig in där bak medan hon deepthroutades. 
- Fy fan, flämtade hon av både dildon, pluggen och det varma vattnet när hon tagit ut den ur munnen för att direkt köra upp den i fittan igen. 

Hon lutade huvudet bakåt igen och blundade. För hennes inre syn såg hon nu Oskar som pumpade hennes röv. Hon såg en eller till och med två killar ur hans fotbollslag. Den ene låg under henne och pumpade sin kuk i hennes fitta medan den andre hade sin kuk i hennes mun. Oskar skulle aldrig gå med på något sådant men det gick ju att fantisera. Hon tänkte på hur Oskar och kanske Alexander tog henne. Alexanders grova kuk fyllde ut hennes röv underifrån medan Oskar pumpade hennes fitta. Ovanför hennes ansikte stod Alice och pressade sin fitta mot hennes mun. Alice skulle aldrig göra något sådant heller. Hon ville inte ha en kuk inom hundra meter från sig när hon hade sex, typ. 

Hon stelnade till när hon hörde röster som närmade sig. 
- Jag börjar fan lacka ur på det här nu, det var Hannes röst hon hörde.
- Jag med. Det är svinsegt hela grejen, Filip, tänkte hon. Guuuuud va pinsamt.
- Men du får ju i alla fall komma ut och träffa folk, Hannes igen.
- Jo. Fast bara i skolan. Direkt hem med bussen. Inga kompisar. Inga tjejer.
- Fast har du några tjejer i skolan ens?
- Jodå. Var på gång med Miranda.
- Vem är det?
- En klasskompis. Långt svart hår, lite mullig, stora bröst, typ. Men så kom den här skiten och sabbade allt.
- Fast ni kan väl snacka i skolan ändå?
- Äh. Lite grann. Hon hänger mest med sina emokompisar och jag försöker hänga med mina så mycket som det går på rasten.
- Men för fan Filip! Bara för att ni inte kan hänga utanför skolan kan du ju inte köra nollkontakt. Du får väl messa henne eller något.

De hade närmat sig buskaget från huset framsida och klev nu upp på däcket som omgav badtunnan. De stannade till när de såg Emma.
- Oj. Var du här, sa Hannes.
- Ja. Här var jag, svarade Emma och drog försiktigt ut dildon ur sig och försökte diskret gömma den bakom ryggen.
- Får vi plats vi också.
- Nä. Egentligen inte. Ni förstår jag har en plugg av glas i min röv och har just gömt en dildo bakom ryggen …
”Nej. Inte rätt svar. Okeeej.” Så istället svarade hon:
- Jodå. Får ni väl, och försökte samtidigt glida ännu längre ner under det bubblande vattnet.

Fy fan, fy fan, fy fan. Tänkte hon. Helvete, heeelvete, heeeeelvetteeee, helveeetes jävla skiiiiiiiit. Hur skulle hon ta sig ur det här? Hoppas bara vattnet fortsätter att bubbla länge nog för dem att hinna gå upp. Hon visste att vattnet inte skulle bubbla länge nog. Det var max tre eller fem minuter kvar innan det skulle sluta. Hur mycket skulle de se genom vattnet? Allt! Aaaaaalllllt. Hela hennes nakna kropp skulle vara till beskådning för hennes två bröder. Hennes två bröder som just nu var på väg ner i det bubblande vattnet. Hon flyttade sig längre in på den runda bänken och försökte dra dildon med sig. 

- Så inga tjejer för någon av er då? sa hon för att försöka få igång en konversation. Det skulle gå åt helvete förr eller senare i alla fall, troligen förr. Men det var ingen anledning att ha det stelt, tänkte hon.
- Näpp, sa Filip. 
- Men hon Miranda lät söt.
- Det är hon, men ja.
- Frida då? hon vände sig mot Hannes. Hade inte ni en dejt?
- Jo men hon måste plugga. Vi ska höras en snabbis i alla fall. Men det är inte samma grej på Skype.
”Nä. Lite svårt att ha sex över Skype” tänkte hon. Sedan tänkte hon på videosamtalen med Alice. Det sög till i magen och mellan benen. Satt hon och var kåt när hennes bröder var mitt emot henne. Inte på hennes bröder såklart utan på sin bästa vän. But still.
- Hur går det för dig då? det var Filip som frågade.
- Nja. Samma här. Inget händer.
- Men alltså bor inte Frida inne stan? Kan ni inte mötas någonstans? Typ i skogen, fortsatte hon utfrågningen.
- Nä. Hon har ju lägenhet i Skövde nu så hon har isolerat sig där så länge.
- Surt.
- Mycket.
- Men Alice eller Oskar då? Nu när det börjar bli varmare. Social distansering nere vid fågelsjön? det var Hannes som frågade.
- Hm. Kanske men tror inte det. ”Utomhus vid en sjö med Oskar hade varit nice though” tänkte hon.
- Trist. 
- Ja. Skittrist jävla skit det här.
- Indeed, la Filip till.

De satt i tystnad och njöt av bubblorna. I kanske trettio sekunder hördes bara det bubblande vattnet innan maskineriet blev tyst och bubblorna avtog. Med ett uns blev vattenytan helt klar och alla tre kunde tydligt se Emmas nakna kropp. Hon var blek, nästan helt vit. Någon hade kallat henne en magnecyl. Hennes bröst var små men runda med ljust röda vårtgårdar, också de ganska små. Hennes mage var platt, benen var ganska långa och smala men samtidigt muskulösa. Hon låg med smalbenen i kors och hennes smala och ganska små fötter syntes svagt mot tunnans botten. Hon såg upp på sina bröder som låtit blicken vandra från hennes rodnande ansikte och hals, ner över brösten och stannat vid hennes rakade fitta innan de följt benen som hon höll ihop så att inte mer än det rakade venusberget skulle synas.

- Oj. Du är naken, sa Filip.
”Men så uppmärksamt av dig” tänkte hon
- Du skulle ha sagt något, sa Hannes.
- Som vadå? Sitt inte här jag är naken?
- Ja. Typ?? svarade han.
”Jo. Emma. Att förklara att du tog ett nakenbad och att de kunde vänta på att du gick upp kanske hade varit liiite mindre pinsamt än det här” tänkte hon.
- Jo. I guess. 
- Alltså. Vi kan gå upp och så kan du ta en av våra handdukar om du vill.
- Hm. Tack, sa hon och tittade ner i vattnet.
- Vi kom och störde va? sa Filip och fnissade nervöst. Han hade ansiktet vänt mot en punkt bredvid henne på bänken.
”JÄVLA FILIP!!!!!!” Emma ville dö. Dööööööö, dö, dö. Både Filip och Hannes stirrade nu på den röda dildon som låg ungefär tjugo centimeter från henne. ”Fhuuuuuuck”. 
- Right. Eh. Vi går nu. Förlåt. Verkligen. Förlåt, sa Hannes och ställde sig upp. Emma kunde se en tendens till bula under hans svarta badshorts. ”Vad fan??” Eller alltså. Naken kropp är en naken kropp, tänkte hon.

Filip Vände sig om på bänken, satte sig halvt på knä och tog ett skutt upp på kanten. Såklart halkade han, slog i foten och i sitt skuttande för att behålla balansen snurrade han runt samtidigt som hans badshorts, likadana som Hannes, gled ner längst med hans ben. Emma hann tänka att det måste varit Hannes shorts för de såg alldeles för stora ut för Filips spinkiga kropp. Hon tittade upp och blicken fastnade på hans långa och rätt så smala halvstyva kuk. 

- Men vad faaan, jämrade sig Filip.
- Nu är du i alla fall också naken, sa Emma och fnissade.
- Ja. Verkar inte bättre. Jävla skitbadbyxor du lånar ut, sa han och vände sig småskrattandes mot Hannes.
- Vadårå. Du får skaffa egna om du vill undvika pinsamma incidenter, svarade Hannes skrattandes. 

Emma fnissade fortfarande. Hennes fniss ökade i styrka och volym och tillslut låg hon bakåtlutad helt naken framför sina bröder och gapskrattade åt det hela. Det var faktiskt rätt kul. Och herregud! De var syskon. De kunde väl se varandra nakna utan att det skulle vara något pinsamt. 
- Kom igen, fick hon fram mellan skrattsalvorna. Det här är väl inte så farligt.
- Nä. I och för sig, svarade Filip nu med ett stort leende.

Emma reste sig upp så att hennes bröst och mage blev helt synliga medan hennes underkropp fortfarande var under vattenytan. Hon vadade fram mot kanten och skulle precis lyfta sig över den när hon fick ett hastigt busryck, vände sig mot Hannes och drog ner hans shorts. 
- Men va fan?! sa han. Han lät inte arg, mest road och förvånad.
- Nu är du också naken, svarade hon. Filip började asgarva. 
Emma vände sig mot Hannes och fick hans nästan helt styva kuk rakt framför ansiktet. Utan att tänka sig för så öppnade hon munnen och bet tag i hans ollon. Hon skulle precis släppa när hon kände Hannes starka händer på sitt huvud. De drog henne närmre.

Att visa sig naken var pinsamt men lätt att skämta bort. Filips missöde hade avväpnat situationen. Att dra ner Hannes shorts var bara rättvist och ett kul skämt. Att bita i hans ollon var dumt men rätt oskyldigt. De hade kunnat skratta bort det och sedan aldrig mer nämna detta pinsamma ögonblick. Men det här var annorlunda. Hon var överraskad över hans bestämda grepp som drog hennes ansikte närmre honom samtidigt som han tryckte sin kuk allt längre mot henens svalg. Hon borde knuffa till honom, hon borde kanske till och med ge honom en örfil. Sedan kunde de låtsas att detta aldrig hänt. Att han aldrig försökt pressa sin kuk in i hennes mun. Att hela händelsen var en illusion skapad i hypnos genom egots vibrationer eller något i den stilen. Det här borde inte hända! Hon borde göra något. Innan det gick för långt. Men hon gjorde inget.

Hon hade hört om hur kroppen bara kan lägga av när någon utövar sexuellt våld på en. Under bråkdelen av en sekund kände hon efter om det var det som hände nu. Var hon på väg att bara låta det hända. Nej. Hon hade velat ha orgasm hela dagen, hon hade varit kåt i badtunnan, hon hade stirrat på sin lillebrors kuk, hon hade bitit i sin storebrors. Betydde det nödvändigtvis att hon ville det här? Nej. Såklart inte. Men ville hon det här? Ville hon ha sex med sin storebror? Hon ville knulla och sanningen var att hon faktiskt sket fullständigt i vem det var som satte på henne! Om jultomten gått förbi hade hon kastat munnen över hans kuk också. Hon tryckte själv på och slukade utan problem sin storebrors kuk. Det gled ner i halsen och hennes nästa trycktes mot hans blygdben. Hon kände hans könshår kittla henne. Han hade såklart inte förväntat sig sex på ett tag och låtit huset bli överväxt, eller så gillade han bara att ha här på kuken. ”Kaaanske kan jag fortfarande stoppa om jag vill” tänkte hon. Det är trotts allt inte så smart att knulla med sin storebror.

Hannes släppte taget om hennes huvud och hon drog sig bakåt så att hans kuk gled ur halsen och hennes mun. ”NU var tiden att få ett stopp på det här” Hon hade kunnat säga ”Ojdå. Karantänen tar vist hårt åt oss. Ledsen Filip men du får inget.” De hade kunnat skratta bort det och se det som ett olycksfall i arbetet. Bara gå vidare. Hon visste att hon inte skulle göra det. Hon satte handen mot hans kuk och började runka den, tittade upp mot sin brors ansikte och mötte hans blick. Han tog tag i hennes haka och höll hennes ansikte uppåt. Han drog i hennes arm och styrde in kuken i hennes mun samtidigt som han såg rakt in i hennes ögon. Hon nickade så mycket hon kunde med hans hand under hakan, han log och körde in kuken igen. Ännu en gång la han sina händer runt hennes huvud och höll fast det samtidigt som han började köra kuken med hårda stötar in i hennes mun. Herre jävlar. Han munknullar mig! Min bror munknullar mig! Det här är galet. Hannes kuk passerade lätt förbi kräkreflexen och han stötte hela tiden i Emmas ansikte. För varje stöt gjorde hon dova små ljud och varje stöt drog upp saliv och slem som rann ner för hennes haka när kuken kom ut ur munnen. Aldrig helt ute. Åtminstone hans ollon var alltid kvar i hennes mun. 

Så där stod hon. På knä på en bänk i sina föräldrars badtunna. Blött hår och en överkropp som allt mer började torka och kylas ner av den svaga vinden. Hennes bröstvårtor stod rakt ut av kylan. Framför henne stod hennes storebror Hannes och körde kuken in och ut i hennes hals med full kraft. Han stannade upp med den allra längst ner i några sekunder innan han drog ut den helt. Emma drog i sig den kalla
vårluften innan han hann köra in kuken igen. Även denna gång stannade han längst in. Emma tog ett djupt andetag med nästan och kände sedan hur Hannes klämde ihop den med sin tumme och pekfinger. Hon fick ingen luft! Först fick hon panik men hon lugnade sig efter bara någon halv sekund. De stod där en stund tills det nästan svartnade för henne. Då drog Hannes tillslut ur kuken och Emma kollapsade framåt över kanten. Hennes överkropp hängde ner längst med badtunnans vägg och hennes huvud nådde nästan trädäcket. Hennes långa blonda hår hängde som ett blött rep mot träet. 

Efter att hon fått pusta ut en stund så lyfte Hannes upp henne och tryckte ner henne på alla fyra. Hon visste att det hade gåt alldeles för långt nu. Att de för länge sedan passerat gränsen för vad syskon kunde göra med varandra och att de aldrig skulle kunna låtsas som om detta inte hänt. Hon brydde sig inte! Hon var också förvånad över att Hannes var så hårdhänt. Det här var verkligen rough sex men hon gillade det. Till och med att inte kunna andas var häftigt. Och även om de för länge sedan gått över gränsen var hon övertygad om att han skulle sluta om hon bad honom. Hon tänkte inte göra det men om det behövdes skulle han sluta. 

Hannes lyfte upp hennes haka igen. Hon visste vad som skulle komma. Det var nästan exakt två månader sedan William hade gjort så att hennes hals var helt rak och sedan halsknullat henne. Hon gapade villigt och Hannes tryckte in kuken igen. 

Filip hade stått helt förstelnad bredvid badtunnan. Han fattade inte vad det var som hände. Emma hade dragit ner Hannes byxor och helt plötsligt hade allt gått från syskonbus till att Hannes kört kuken in och ut ur Emmas mun. Först funderade han på om han skulle springa därifrån men han blev stående. Hans kuk styvnade allt mer och tillslut stod den fullt erigerad. Han trodde nästan inte att den varit såhär hård under sitt sexuellt aktiva liv. Faktiskt hade han haft sex ett bra tag nu även om ingen visste om det. 

Han hade stått och runkat och sett på hur Hannes tryckt ner Emma på alla fyra och nu stod han och såg på hennes bak. Han såg hur hon gungande tog emot hans stötar och hur hennes bakdel rörde sig fram och tillbaka. Han gick fram till henne och la ena handen på hennes vänstra skinka. Hon visade inget tecken på att vilja protestera. Han la dit andra handen på högra skinkan och tryckte till om de båda med ett ganska hårt tryck. Ett stön från Emma hördes genom storebroderns knullande av hennes hals. Han böjde sig ner så att han själv stod på knä, greppade sin kuk och körde den snett upp i sin storasysters sjöblöta inre. 
- Ååååhhhh, hördes från Emma just som Hannes dragit ut kuken lite och Filip kört in sin i henne. ”Nu var fan gränsen helt passerad. Hennes lillebror knullade henne. För helvete! Hennes lillebror knullade henne! Han hade sin kuk inuti hennes fitta!!! Åh gud vad hon behövde det här.”

Hannes stod still ett litet tag och tittade på sin femtonåriga lillebror. ”Det här var oväntat” tänkte han. Han visste inte om att Filip hade ett sexliv för det där såg inte ut som att det var en nybörjare, kanske till och med en förstagångare som började knulla. Kanske det var något med den där Miranda i alla fall. Han satte fart på munknullandet igen och snart kom killarna upp i en skön rytm där Emmas kropp åkte fram och tillbaka i deras splitroast. Hannes kuk drog upp mer saliv och slem och Emma kände att hon började bli lite torr i munnen och raspig i halsen. Tydligen började det också bli jobbigt eller närma sig för Hannes som drog sig ur och kastade sig bak på en av de svarta korgstolarna från Jula som stod intill badtunnan. Hon själv kastade sig framåt och låg på armbågarna och bara tog emot Filips underbara långsmala kuk som jobbade sig snabbt in och ut i henne. Jävlar vad den ungen kunde gå på ordentligt. Vart hade han lärt sig det?

I den position som Emma låg kunde Filip se hennes bakre hål och rakt igenom den glasplugg som ju satt där. Han stannade och skrattade till lite innan han drog ut den. Emma kände hur det blev tomt i hennes anal och sedan hur Filip drog ut sin kuk. Han gick fram till hennes ansikte och höll pluggen framför hennes mun. Utan ett ord så öppnade hon den och sög in pluggen. Hon kände lite från smak från sitt bakre hål men inget farligt. Hon slickade den helt ren innan hon la ner den bredvid sig. Filip var snabbt framme med sin kuk framför hennes mun och hon gapade. Han var inte alls lika hårdhänt som Hannes utan höll kuken mest still. Det blev hennes jobb att runka den, suga och slicka på den. Till skillnad från Hannes så var Filip helt rakad. Kanske var han beredd på sex ändå?

Hannes hade sett analpluggen och tagit upp den i sin hand. Han gick tillbaka bakom Emma och satte den prövande mot hennes öppning. 
- Nej, sa hon. Den behöver glid och jag har inget med mig.
”Fan” tänkte han och gick mot lådan med dynor, påsar och annat skit som stod inklämd mot en buske i bersån. Efter att ha rotat runt ett tag hittade han en flaska solkräm. 
- Duger den här?
- Kanske, svarade hon och såg på flaskan. Det skulle i alla fall bli kladdigt. Inte så mysigt kanske men glid skulle det nog bli.
Hannes sprutade in lite solkräm i henne och började jobba med sitt långfinger. Det tog inte lång stund för honom att få in det och sedan ringfingret plus pekfingret. Han hade känt på pluggen och tänkt att det var en grov pjäs. Grövre än vad Frida tagit där bak och väldigt mycket större än hans egen kuk, även om den faktiskt var rätt grov. Kortare än Filips långsmala men så grov att han funderat på om Emma skulle kunna ta den i sin hals.

Han drog ur de tre fingrarna och smetade in den stora pluggen av glas med solkräm innan han prövande satte den mot hennes öppning. Han tryckte till och såg hur ringmuskeln vant började ge vika. Emma slappnade av och helt plötsligt sögs den in och Hannes kunde se rakt upp i hennes mörka hål. Han rörde pluggen lite fram och tillbaka och vred runt den några varv. Filip stod framför Emma och tittade nyfiket på medan han lite då och då drog i sin kuk. Filip såg hur Hannes tog solkräm på sin kuk och drog i pluggen. Innan Emmas ringmuskel han sluta sig så hade han med ett hårt tryck kört in den rakt i henne och kände nu hur muskeln slöt sig runt honom. 
-AaAarghhh, stönade hon när han hårdhänt pressade sig in i henne. Guuud.

Fy fan vad skönt det var, tänkte Hannes och drog några långsamma stötar i henne. Återigen var Filip där med kuken och nu när Emma stod på alla fyra igen så gjorde han jobbet. Halva hans kuk var inne i munnen och nådde nästan fram till svalget. Inte lika hårdhänt som Hannes men han var å andra sidan inte den hårdhänta typen riktigt. Inte på det viset i alla fall.

Hannes fick snart upp takten och började knulla Emma lika hårt och snabbt som han gjort med hennes hals. Det hördes bara gnyenden från henne eftersom att hennes mun hela tiden var fylld med Filips kuk. Han började prövande att trycka den lite längre ner för varje gång och Emma hjälpte till med att slappna av och dra ner den i halsen. Tillslut så knullade också han hennes hals med långsamma drag. Medan hannes stod och knullade hennes röv i högt tempo så körde Filip in kuken långsamt. Han kände hur Emma gled fram och tillbaka på kuken i takt med Hannes pumpande. När han kände att det var nära att han skulle komma så drog han sig ur. Emma tog chansen att andas och få skrika ut hur jävla skönt det var när Hannes knullade henne analt.
- Din kuuuk är såååå jääävla skööön i min rööv, kven hon.
- Din röv är fantastisk syrran.
Syrran. Var han tvungen att påminna om det? Om hur fel det här var. Hon ville egentligen bara tänka på att det var kukar som tog hand om henne. Men samtidigt var det sjukt sexigt. Hon hade läst noveller om bröder som legat med sina systrar. Det var spännande och förbjudet. Nu stod hon där själv.
- You’re fucking me so good big bro’, flämtade hon.
- Oh baby sis’ I’m gonna get you screaming, sa han skrattande och tog i ännu mer.
- Aaaaarrrghhhh, skrek hon när hannes smällde in kuken i henne. Fy fan. Det gjorde nästan ont så fort dunkade han på henne. Hur orkade han. Hannes orkade dock inte allt för långe utan saktade ner. 

Tillslut stod han still bakom henne och pustade ut. Både hans och hennes svett stelnade i den kyliga eftermiddagsluften. Emma satte sig ner på trägolvet och tittade sig runt tills hon hittade sitt glas med dricka och tömde det i ett drag.
- Ska inte vi få något? frågade Filip.
- Hehe. Sooooorry. Men vem är det som blir royaly fucked här?
- Men vi gör jobbet, sa Hannes. Och du ska få för det där.
Han drog fram en dyna ur lådan och kastade den bredvid Emma som la sig ner på den.
- Nähä du. Så lätt blir det inte, sa han och lyfte upp henne till stående innan han satte både sig själv och Emma på dynan. Hon satt i hans knä och kände hur han återigen satte sin kuk mot hennes analöppning. 
- Glid, sa hon.
- Är jag så snäll tror du? Be snällt om det så kanske?
- Snälla Hannes. Kan jag få glid? Svarade hon fnissande.
- Nej. Bättre kan du lillasyster.
Ok. Var det så han ville leka så var det helt ok med henne.,
- Snääääälla stoorebror kan du ge din lillasyster lite glid innan du knullar henne i röven. Snäälla?
- Så ska det låta min kåta lillasyster. Så klart kan du få lite glid innan din storebror kör upp sin kuk i din lilla tighta röv.

Han smetade in sin kuk och sedan hennes öppning med solkrämen och lyfte upp henne över magen så att hans kuk låg vid hennes fitta. Emma lutade sig bakåt och satte ner sina underarmar och händer bredvid honom och lyfte upp rumpan en aning. Hon kände hur han la sitt ollon i skåran och tryckte mot öppningen. Hon slappnade av och lät kuken sugas in. Det var svårt att knulla i helt liggande läge över hans mage men med benen i någon form av skräddarställning kunde han ta sats och trycka sig in i henne. Hon lyfte sig så mycket hon kunde men snart var Hannes där med sina armar och tog tag i henne vid revbenen och lyfte henne upp och ner över kuken. Filip ställde sig bredvid Emma och riktade kuken mot hennes ansikte. 
- Nej. Ta mig i fittan, flämtade hon.
- Säkert?
- Ja lillebror. Kör upp din kuk i min fitta. Jag vill känna hur mina bröder knullar mig i båda hål samtidigt. Er slampa till syster älskar att bli dubbelmackad! hon började verkligen komma in i det här med incest dirty talk kände hon.
- Då ska min snygga slampiga storasyster få min kuk i fittan samtidigt som vår storebror fortsätter att knulla dig i din lilla röv. Det är det du vill, eller hur?
- Ja!! Jag vill att min storebror fortsätter att knulla mig där bak och att du min käre lillebror tar din långa kuk och kör upp den i min fitta. Vad är det du inte förstår?
Filip fattade vinken och frågade inte en tredje gång. Han särade på både Hannes och Emmas ben och kröp in mellan dem och satte kuken mot hennes fitta. Han lutade sig framåt och tog stöd med händerna och körde in kuken.

- Jaaaa. Fy för i helvete!! Så jälva skönt. Fortsätt pumpa med era sköna kukar, skrek hon ut så det nästan ekade över skogen. ”Tur att närmsta granne bor typ sex hundra meter bort” tänkte nog alla tre samtidigt. 

Filip fortsatte att knulla Emma samtidigt som han nästan gjorde armhävningar. Hannes låg kvar underst och försökte jucka så mycket som möjligt men tillslut låg han mest bara där med sin kuk i Emmas anal. Den här ställningen hade varit enklare när alla tre hade suttit i en fåtölj. Så här raklånga på en dyna så funkade det inte riktigt. 
- Vänta Filip. Gå av lite.
Filip reste sig och Emma försökte sedan också kravlade sig upp. Hon fick en hand av Filip så att hon kom upp i stående. 
- Jag tror att det blir enklare om jag lägger mig ner på mage och rider så, sa hon och började sänka sig över Hannes.
- Vänta, sa han. Jag vill fortfarande ha röven.
- Ok. Filip. Lägger du dig ner på rygg då? frågade hon.
Filip nickade och la sig ner på dynan med kuken i vädret. Emma satte sig gränsle över honom och började rida. Kort därefter så böjde hon sig framåt och väntade. Hannes tryckte in mer solkräm i henne och smörjde in sin kuk igen innan han böjde sig framåt över henne och tryckte hårdhänt in den.  
- Mmmmm, stönade hon. Det här är det bästa som finns. Kör nu.

Hannes började trycka på uppifrån och snart var även Filip med underifrån. De började med att hitta en rytm där båda körde in och ut samtidigt. Emma gnydde och stönade belåtet när hon kände de två kukarna jobba i henne i samtidiga stötar. Helt plötsligt stannade Hannes upp och lät Filip trycka in kuken några gånger själv. När Filip sedan var på väg ut så tryckte han in sin. De började nu knulla henne växelvis så att hon alltid hade en kuk i något av sina hål. Det var fantastiskt. Tänk att hon bara denna eftermiddag trott att hon kanske aldrig skulle få uppleva det här igen och nu låg hon ute i sin trädgård och fick en härlig dubbelmacka av sina fantastiska bröder. Tänka att det var dem som var lösningen på hennes sexuella frustration. Det hade hon aldrig kunnat tänka sig för bara några timmar sedan.
- Åh. Pumpa mig snabbare. Kom igen.
Filip började röra sig snabbare i hennes fitta och snart var Hannes med och körde så fort han kunde i hennes bak. De ökade tempot för varje stöd och nu körde de tillsammans.
- Fuuuuck.

Emma tog emot sig med händerna medan hennes kropp for framåt av stötarna. För varje gång kukarna åkte in i hennes hål så tryckte hon sig neråt mot dem. När de drogs ut så lyfte hon sig lite uppåt för att hjälpa till. Det var hårt arbete det här. Hon kände hur killarna började jobba allt snabbare och lite ryckigt och förstod att det var nära för dem. Hon själv var också på gränsen till att få en orgasm.
- Jaaa. Kör snabbare!
Filip började stöta på vilt underifrån och Hannes började jobba så fort han kunde ovanifrån. Han ställde sig upp på fötterna, halvlåg över henne och tog i med händerna och underarmarna. Nu var det hans tur att ha ett träningspass. Killarna var inte längre i synk men Hannes långa hårda och snabba stötar fick det att spänna och dundra i hennes röv och Filips ryckiga knullande pressade sig precis upp till g-punkten. Hon var nära nu.

Plötsligt kände hon hur Hannes stannade upp och sedan körde några sista hårda tryck i henne. När han tillslut stannade så kände hon hur hans sperma pressades ut inne i hennes anal. Det blixtrade till för henne och hon föll framåt. När hon kort där efter kände hur Filip sprutade fittan full med sin säd så svartnade det för hennes ögon och någonstans kunde hon höra sig själv skrika med ett gnyende läte. Det här var precis vad hon behövt hela dagen. Det här var hon behövt i flera veckor. Det här var allt hon någonsin ville ha. 

Det blev tyst en stund. Efter några sekunder hördes deras flåsande andhämtning. Hannes reste sig upp på skakiga ben och Emma rullade av Filip och la sig på det kalla träet. Filip å sin sida låg kvar och pustade. Hans kuk var fortfarande hård och det syntes en blandning av hennes fittsaft och hans sperma. Hon böjde sig över honom och la handen runt den och började runka den försiktigt. Efter några lösa drag för att testa att han inte fick ont så tog hon kuken i munnen och kände de blandade smakerna av hans sperma och hennes egen fittsaft. 
- Mmmm, stönade han och la händerna i hennes hår. 

Hannes låg kvar och tittade på sina yngre syskon. Han drog lite i kuken och runkade ganska snabbt upp den igen och reste sig upp, ställde sig bakom Emma och satte den mot hennes analöppning. Emma lyfte bort munnen från Filips kuk och skrek ut när hon kände Hannes trycka sig in i henne igen.
- Aaaaarrghhhh. 

Det gick lätt för honom att glida in i det spermafyllda hålet och hans kladdig kuk hjälpte även den till med glidet. Han fick snabbt upp tempot och knullade henne hårt medan hon gjorde sitt bästa att fortsätta suga Filip som fortfarande låg ner på den tunnan dynan. 
- Mum, mum, miiiiiii, hördes det från Emma som försökte skrika ut sin njutning samtidigt som Filip höll fast hennes huvud över kuken och med bestämda rörelser förde det upp och ner över hans kuk. När han tillslut släppte sitt grepp så lyfte Emma upp ansiktet och drog in luft.
- Duuu knuuuuular mig sååå jävla håååårt!!! Fooortsäätt, aaaaaaaahhh.
Filip kunde från sin position se hur hon förvred ansiktet i grimaser allt medan Hannes outtröttligt pumpade hennes lilla röv. Han satte sig upp och lutade sig så att han kunde lägga sina händer mot hennes bröst. Han satte tumme och pekfinger mot hennes båda bröstvårtor, klämde åt och drog dem mot sig.
- Aaaaaajjj!! Jääävlar!! Aaaaahhhh. Fortääääää, äh, äh, äh. Jaaaaag. Aaaaaaaarrgghhhhh. Hiiiiiiiih.
Emma kände det som att hennes fitta fullkomligt exploderade. Det forsade ur henne och hon kände hur det rann längst med hennes ben och droppade ner på bräderna. Hon föll framåt samtidigt som det svartnade för hennes ögon. Filip släppte hennes bröst och tog emot henne när hon föll fram över honom. Han lutade sig bakåt och höll henne mot sitt bröst medan hon andades ut. 
- Fuuuuck, sa hon med ett stort leende när hon återhämtat sig. 

Hannes hade åkt ur henne när hon ramlat framåt och stod nu kvar på knä med en fortsatt styv kuk. Han la sina händer på hennes skinkor och tryckte till så att hon förstod att hon skulle krypa framåt tills att hon stod med fittan över Filip. Väl där tryckte han henne neråt mot Filips skrev. Filip tog tag i sin kuk och riktade den rakt uppåt så att Emma kunde sjunka ner på den. När han hade den inuti henne satte han fötterna mot trädäcket och började jucka.
- Oooohh, stönade hon.

Hannes höll till att börja med Emma nedtryckt över Filip men släppte henne efter någon minut eller så. Han letade fram flaskan med solkräm och tryckte in mer av den kladdig salvan i hennes bakre öppning. Väl fylld så smetade han in sin kuk igen och böjde sig framåt över sina syskon.
- Aaaaaaaa!!! Faaaaan! Jaaaaa! skrek Emma när hon kände hur Hannes pressade sig in i henne och hon återigen hade båda sina hål fyllda med kuk. De rörde sig som en kuk i gemensamma stötar så att hennes öppningar fylldes och tömdes samtidigt. Fy fan vad hon älskade det här.
- Snabbare, flämtade hon och henens bröder lydde omedelbart. 
Hannes stod bäst till och kunde utan problem börja pumpa henne hårt igen medan Filip fick nöja sig med kortare stötar. De hamnade snart i otakt men Emma brydde sig inte. Det här var det bästa hon viste.
- Ska vi spruta henne i ansiktet brorsan? Frågade Hannes
- Jaaaa. Spruta er syster i ansiktet. Måla det med er brodersperma! skrek hon som svar.
- Mmmm. Så ska det låta lillasyster. Du kommer få hela ansiktet fullt av dina bröders sperma. Lite hårdare nu brorsan, avslutade han och Filip började omedelbart att trycka sig snabbare i henne samtidigt som Hannes också ökade takten. 

De fortsatte så i kanske tre eller fem minuter innan Hannes drog sig ur och lyfte bort henne från Filips kuk. Han ställde sig framför henne och sa åt henne att gapa. När hon gjorde det så tryckte han in kuken i hennes mun och körde den hela vägen ner i svalget. Emma tyckte att det mest smakade solkräm. Filip rest sig upp och ställde sig med kuken riktad mot hennes ansikte och drog några runktag innan han kom med en kraftig stråle över hennes kind. Hannes drog sig ur hennes hals och hon vände sig mot sin lillebror som träffade henne i munnen med sitt andra sprut. Hon stängde sin mun och nästa sprut träffade över näsan och upp över pannan. Hannes stod bredvid och runkade och när Filip tagit något steg tillbaka ställde han sig framför henne. Han drog några gånger till i förhuden innan han slängde iväg en lång stråle över hennes hår och panna. Nästa träffade över den stängda munnen och sista landade på hennes vänstra kind. 

De stod kvar så en liten stund. De båda bröderna tittade på sin spermakladdiga syster som blundade. Hon öppnade prövande ögonen och tittade leende på sina bröder. Hon ville säga något. Typ tacka för det fantastiska sexet men allt hon möttes av var Hannes chockade blick.
- Eh. Alltså. Det här. Gud! Utan att dra åt sig sina badbyxor sprang han naken mot huset. Filip följde sin bror med blicken och tittade sedan på sin storasyster. 
- Eh. Alltså. Ja. Jo. Jag måste nog …. meningen rann ut i sanden. Han lunkade också iväg mot huset men hade i alla fall kastat en handduk över axlarna. Hans kuk hade börjat slakna.

Emma satt kvar på det kalla trädäcket och såg efter dem. Fundersamt lyfte hon blicken och tittade på molnen och solen som höll på att sjunka. Hon var nöjd. Hon var helt tillfredsställd. Det här hade varit fantastiskt och hon hade inga betänkligheter kring vilka det var som nyss formligen knullat skiten ur henne. Hon reste sig upp och drog igång bubblorna igen. Det värkte i ben och armar, hon var öm i röven och hennes hals kändes skrovlig. När hon försökte prata i normal samtalston hörde hon hur hes hon lät. Hon flöt i det bubblande vattnet. Vattendroppar och ånga virvlade runt hennes ansikte. Hon sänkte ner huvudet under ytan och kände hur sperman flöt iväg i små klumpar.

Hon hoppades att det inte skulle bli dålig stämning mellan henne och hennes bröder. Hon hoppades att de kunde göra om det här. Och hon hoppades att hennes föräldrar inte skulle tro att hon fått fucking corona eftersom hon var hes och hostade en del. Hon kunde ju knappast berätta att hennes storebror knullat sönder hennes hals.

- Min storebror har knullat sönder min hals, sa hon.
- Min storebror har fucking knullat sönder min hals! skrek hon ut i den tysta vårkvällen och gapskrattade.
- Och mina bröder har gett mig en fantastisk jävla dubblemacka, sa hon lite tystare.
Det här var galet. Hon var säkert galen. Men hon älskade det.

Hon hörde föräldrarnas bil köra upp på gårdsplanen. ”Vilken tur för mig att Hannes glömde kvar sin handduk” tänkte hon. ”Och vilken helvetes jävla tur att mamma och pappa kom efter att vi var klara”. 

Hon låg kvar i vattnet i en kvart till medan bubblorna omslöt hennes möra kropp. De sista resterna av hennes bröders sperma rann ur hennes båda öppningar och hon gnuggade bort det som var kvar av den i hennes ansikte. 

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

mx55

Det är extremt jobbigt att få miljöbeskrivningar fel. Även om jag försöker att få allt rätt så vet jag att det är omöjligt att lyckas helt. Särskilt när jag skriver om platser som jag inte besökt på länge. Så det gör ju lite ont att få det här påpekat för mig. Har jag misslyckats?

Så jag gjorde nyss samma sak som jag gjorde den där kvällen när jag skrev den här texten. Jag bildgooglade Hyllie Station, jag läste på om dess arkitektur och till sist så använde jag Googles Street View för att ställa mig bredvid stationen. Jag tycker fortfarande att det runda taket som hålls uppe av vinklade, ganska tunna, pelare kan beskrivas som ett kraschlandat ufo, särskilt av en sextonåring från landet. Att sedan vattentornet ser ut som ett tefat som fortfarande är i luften är en helt annan sak.

14/10, 2022 kl. 18:25

#2

Fransman

hyllie vattentorn är det som ser ut som ett ufo. det finns ingen järnväg där.det ligger helt själv. så när du skriver om olatser,det blir trovärdigare om du har koll på sådant. lite som att jag åkte till sngered och stod sidan om ullevi.eller till globen ute i rinkeby . bättre då att inte beskriva det

13/10, 2022 kl. 16:08

#1

Nightcare

Oj. Det här var lite mer pang på. Jag förstår att du letade efter den där uppbyggnaden som de två första delarna gav. Men det byggde bara upp Emmas karaktär. Du skulle behövt bygga upp spänningen mellan syskonen också, för nu känns Hannes agerande ändå lite omotiverat, liksom hur det utvecklas.
Men annars är det en hård och häftig scen.

8/1, 2021 kl. 15:58