Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/1, 2021 kl. 13:51, av mx55

Ghostad av sina bröder

Del 4 av 10 i serien EMMA En sexuellt frustrerad tonåring

Det hade gått ett par dagar sedan Emma haft sex med sina bröder. Nej. Tänkte hon: ”Det var tredje dagen sedan hon haft helt jävla mind-blowingly amazing sex med sina bröder”. Tyvärr håller de sig båda gömda och hon vågar inte prata med sin bästas.

Hej. Författaren här!

Vi har kommit några avsnitt in i serien och som vanligt rekommenderar jag dig verkligen att läsa del ett, två och tre. Del ett innehåller en hel setup och presentation av karaktärerna och mer sex börjar i avsnitt två och fortsätter i avsnitt tre. 

Som alltid skulle jag verkligen uppskatta att få kommentarer och gillande. Jag lägger ner ganska mycket tid på att skriva och redigera denna serie noveller och kräver inget i utbyte mer än bekräftande av mitt ego :)

Så. Då återupptar vi berättelsen om sextonåriga Emma och hennes två bröder. 

--- 

Det hade gått ett par dagar sedan hon haft sex med sina bröder. Nej. Tänkte Emma: ”Hon var inne på tredje dagen sedan hon haft helt jävla mind-blowingly amazing sex med sina bröder”. Hon blev småkåt bara av att tänka på det. Hon ville ha mer. Gärna en längre session där de verkligen tog sig tid att göra det skönt för henne. Det var ju så oplanerat och lite hastigt första gången.

Det fanns dock två problem för Emma. För det första så ville inte hennes bröder prata med henne och för det andra så kunde hon inte prata med någon om det. Det sistnämnda var det som var hennes största problem just nu. Det var lunchtimme och hon messade med Alice. Det fanns inget, verkligen inget, hon inte kunde prata med henne om. Men det här? Emma vågade verkligen inte. Tänk om Alice skulle tycka att hon var jätteäcklig och sjuk i huvudet. Tänk om hon typ ringde socialen. Tänk om de skulle sluta vara vänner. Det gick bara inte. 

”Planer för helgen?” frågade Alice?
”Bli hårt knullad av mina bröder” började Emma skriva med suddade direkt. ”Fan. Inte göra så. Tänk om jag råkar skicka” tänkte hon och skrev istället:
”INGET!! Sitta inlåst på mitt rum och vänta på döden. Om inte covid tar mig så kommer uttråkningen göra det.” ”Bra svar” tänkte hon. Troligen också helt sant med tanke på hennes bröders frånvaro.
”Du?”
”Vara i stallet. Annars inget”
”…” Emma väntade på fortsättningen. 
”Ooooch så vill jag ligga. Ska verkligen sätta in en stöt på Emy. Fått reda på att hon gillar tjejer”
”ÄNTLIGEN!!”
”Du har ju trånat över henne i typ evigheter nu!”
”Jag veeet! Men nu vet jag ju att vi är två om att vara de enda lebbarna inom en radie av sjuhundra mil.”
”Eller. Bi då. Hon har tydligen haft en pojkvän.”
”Då blir vi tre!”, svarade Emma.
”Jag vill också börja rida. Få en anledning att få lämna huset.”
”Du vill bara rida hästtjejernas bröder”
”Kaanske. Vadårå? Hingst som hingst”
”Ew, Ew, Eeeeww. Nej! Inte jämföra pojkar och hästar. Ew. Dessutom tror jag knappast att deras bröder ens är i närheten av att ha hästkuk. Och hade de haft någon hade de inte kunnat använda den.”
”Varför inte?”
”De bor här.”
”Fair point, well made.” 
“Men Oskar?”
”Han är det enda undantaget.”
”Emy har en söt lillasyster though. Miranda. Går i Filips klass”
”Filip tycker hon är snygg”
”Klart han gör :P”
”Kanske borde ta med honom till stallet istället? Så kan ni vara tillsammans alla fyra?”
”Fast. NEJ! No peckers bredvid mig när jag knullar. Han får fixa egen höskulle”
”Pfff. Stackars Filip. ”
”Jaa. Synd om honom som inte får stå i ett svinkallt stall och mocka skit. För det är nog vad jag kommer få göra ändå”
”Stackars. Vill ändå önska dig all lycka min kära vän.”
”Haha. Tack”

Hon stirrade på telefonen ett tag men det verkade som om Alice fått annat för sig. Eller så var konversationen slut för den här gången. ”Hon sa inte nej till två systrar i alla fall” tänkte Emma. Fast det var säkert bara överanalyserande. Det var såklart inte så Alice menat. Det handlade mer om den hypotetiska idéen och att ha sex med Filip i närheten. Att de ens diskuterade sex med hennes lillebror. ”Mmmmm. Sex med lillebror”. 
- Fuck it! Skärp dig Emma! sa hon högt till sig själv men kunde ändå inte låta bli att smeka med fingret över sin fitta. ”Mmmm”

Hon hade bara på sig en tight sittande t-shirt. Ingen BH, inga trosor. Vafan spelade det för roll när allt hennes klasskompisar kunde se var hennes ansikte. Om hon vågat hade hon varit helt naken men hon ville inte riskera att hon lutade sig lite för långt bort från webbkameran. Snacket skulle väl gå. Screenshotsen lika så.

Hon kunde inte snacka med Alice och hennes bröder syntes inte till. Eller alltså. Filip syntes till men han sa inget. På kvällen efter att det hänt så hade familjen ätit en sen middag tillsammans. Hannes hade i och för sig inte dykt upp vid matbordet och Filip hade inte sagt ett ord. Han hade mest tittat på sin talrik och när han tittade upp så verkade han göra allt han kunde för att inte titta på Emma. Sedan dess hade hon bara sett honom vid gårdagens middag. Även denna gång hade Hannes lyst med sin frånvaro. Inget speciellt med det egentligen och att hon och Filip inte pratade med varandra kunde bero på vad som helst. Typ att vara inlåsta i ett hus hela eftermiddagarna. Deras föräldrar hade i vilket fall inte gjort någon grej av det.

Hon var tvungen att prata av sig! Hon behövde råd. Hon kunde inte ta allt det här själv. Men vem kunde hon prata med om inte Alice? Ingen. Ingen hon kände i alla fall. 

Hon stirrade på telefonen där konversationen med Alice fortfarande var öppen. Hon funderade ändå på att skriva något men drog istället upp med fingret så att hon hamnade på hemskärmen och öppnade Safari i privat läge.

”Ligga med sina bröder” googlade hon. Familjeliv: ”Ok att ligga med två bröder?” Inte hennes bröder utan två bröder i allmänhet. Alla avrådde. Någon svarade att hon legat med två tvillingar. ”Hm. Det låter hett” tänkte Emma och fantiserade om två killar som såg exakt likadana ut. 

”Sex with brothers” Porr, porr och åter porr. Hon hade tittat lite bror- och systerporr men inget som stämde överens med hennes fantasier. Styvbrödrar som låg med sina systrar. Typ aldrig trekanter. ”Bluuuää.” Hon kom ingen stans.

Reddit.
r/relationship_advice: “I (F16) had sex with my brothers (20/15) and now they won’t talk to me.”
Nä! Kanske för extremt för main.
r/AmItheAsshole: “I (F16) had sex with my brothers (20/15) and now they won’t talk to me. AITA?” 
- Lol. Nej, skrattade hon. Fast hade varit kul att få se domen. 
”r/incest? Finns det en sådan?”

Hon skrev in det i sökrutan och hittade en grupp. Hon öppnade upp den och tryckte ja på frågan om hon verkligen, verkligen var säker på att hon ville se innehållet. Både fiktion och, tydligen, verklighet. Hon kollade gruppens regler. ”Inget under 18+” Alltså. Vad fan är det med amerikaner? Hon hade sett samma på olika novellsidor. Att skriva om död, djursex och till och med kannibalism verkar tydligen vara heeeelt ok. Men skriver du om någon som är under arton är du helt jävla sjuk i huvudet och borde spärras in på anstalt, typ. ¬

Emma funderade. ”18, 19, 21?? Skulle kunna funka tidsmässigt”. Deras föräldrar hade behövt ligga i men det kan ju hända. Annars så tyckte tydligen hennes föräldrar om att ha oskyddat sex eller skaffa barn, hon var inte helt säker, någon gång på vintern eller våren sådär. Hon själv var född den trettionde september 2003 och Filip den andre februari 2005. Hannes den stackaren var född två dagar före julafton. 1999-12-22. 

”Arton, nitton, tjugo?” Det kändes fake. Arton, tjugo, tjugotvå kändes mer realistiskt men på något vis ville hon att åldrarna skulle se fake ut. Till och med skriva ”not our real ages” men vågade inte. Att utesluta åldrarna helt hade säkert lett till att posten togs bort. Hon hade sett det hända i andra grupper. 

”Me (F19) and my two brothers (18/20) had sex and now they won’t talk to me”

“Hello,
A few days ago me and my brothers were hanging out in the hot tub and it led to us having sex. Well. It started with me spending some alone time with my dildo and butt plug (as you do) but after a while my brothers also wanted some time in the water. I was too stupid to tell them no or just ask if they could wait for me to get up. 

Anyway. When they discovered what I was up to (the bubbles stopped) they made to leave but my younger brother slipped and lost his trunks. To make it all even I yanked my older brothers’ trunks and grabbed his cock for the lolz. He then slid it down my throat and things escalated from there.

It was really mind-blowingly good sex though and I honestly want to hook up with them again. Only problem is that they are totally ignoring me now. 

Obviously, I can’t talk to anyone of my friends, so I’d love to chat with someone with similar experiences.  

xxx” Posta! 

Emma släckte skärmen och tände den snabbt igen. Klockan visade 13:17 och nästan lektion skulle börja om åtta minuter. ”Vem fan tycker att 13:25 är en rimlig tid? Nästa är kör vi väl 13:23 och året efter 13:24:38. Eller varför inte 13:37?” Hon drog på sig ett par blåa pyjamasshorts och gick ner till köket. Om hennes äldre bror var vaken så dolde han det väl. Det syntes ingen skymt av honom och det var knäpptyst när Emma lyssnade vid hans dörr. Inte ens hans snarkningar. Någon hade dock bryggt en kanna kaffe som hon hjälpte sig själv ifrån. När hon fyllt en mugg i storleken av en balja och lagt i socker och mjölk så trippade hon återigen upp till sitt rum. Hon vek upp skolans laptop och anslöt till teamsmötet exakt klockan 13:26:04. 
- Precis rätt tid, mumlade hon och tog en klunk av kaffet som av smaken att döma stått framme sedan morgonen. 

Näst sista lektionen för dagen var engelska vilket var ett av hennes favoritämnen. Hon satt just nu med engelska fem och hade gärna fortsatt till engelska sju om hon kunde få ihop det. Hon tittade på sin lärare som satt i ett tomt klassrum och började ta närvaron. Här, här, här, här, hördes det från olika klasskompisar samtidigt som deras ansikten dök upp på skärmen. Olika vinklar på webbkamerorna, olika bakgrunder av mer eller mindre stökiga tonårsrum. Några satt som henne vid ett skrivbord, andra i en soffa och åtminstone tre av dem satt i sina sängar. En av dem hade definitivt täcket på sig.
- Välkomna. Tänkte att ni skulle få skriva lite idag. Jag vill att ni skriver på ämnet ”how two months of online education have affected my life”. Checka in det senast tio minuter innan lektionen slutar och så syns vi här då. 
- Ett. Är Lisa bakfull? Två. I’ve allready donet that, sa hon till sig själv och tänkte på sin nyligen författade redditpost. I och för sig inte riktigt något hon tänkte skicka in till sin lärare, men ändå. Det plingade till i mötets chat:
”Ooops. Forgot. Two pages. Twelve Helvetica.” 

“Borde väl inte vara så svårt” tänkte hon och plockade upp telefonen och kollade om hon fått några reaktioner. ”Hot!” ”Pics or it didn’t happen” ”yea sure. But good story though. You should write it” Hittils inget svar som föranlädde något annat än en neråtröst. ”Fast den om att skriva ner det får ändå en uppröst” tänkte hon innan hon satte sig för att ta hand om skolarbetet.

---

Sextio minuter engelska, tio minuters rast och sedan åttio minuter matte. VEM FAN ÄR SÅ ELAK att de lägger ÅTTIO JÄVLA MINUTER matte sist en fredag? Emma var helt slut i huvudet när hon gick ut ur sitt rum. Det kunde hända att Filip tagit en tidigare buss eller att någon av hennes föräldrar var hemma så hon tog på sig ett par mjukisbyxor över shortsen och gick ner till köket i jakt på något att äta. Det här med distansutbildning hade verkligen sabbat hennes matvanor. Vist. Det gick fortfarande att få skollunch på de olika grundskolorna om en ville men närmaste skola var sex jävla kilometer bort och såklart gick det inga bussar mitt på dagen. Hon hade funderat på att cykla dit men avstått. Hon kunde möjligen sno Hannes gamla moped men var rädd att hon då skulle köra ihjäl sig. Inte värt det. Så en talrik yoghurt klockan tio över fyra fick bli dagens första mål mat. Efter att ha slevat i sig två portioner och ätit en gammal kanelbulle hon hittat hörde hon ytterdörren slå igen. Hon tyckte sig precis se Filip som rusade upp för trappan och drämde igen dörren till sitt rum.
- Prata med mig. Snälla, suckade hon och slängde igen luckan till diskmaskinen. Med långsamma, tunga steg så klättrade hon upp för trappan till övre hallen. Hon funderade ett tag på att knacka på Filips dörr men lät bli. 
- What’s the fucking point? suckade hon och gick över till sitt rum och kastade sig på sängen.

Hon ville gråta! Bara kasta ansiktet i kudden och böla som en unge eller möjligen som den tonåring hon var. En tonåring som fått hjärtat krossat. För så var det ju typ. För hennes bröder var detta möjligen något att skämmas över, något som fick dem att inte kunna se sin syster i ögonen. För henne var det två killar som krossat hennes hjärta. Två killar som legat med henne och sedan inte hörde av sig. Och inte kunde hon prata med sin bästa vän om det heller. Det sög! Sög, sög, sög, sög! 

Hon öppnade telefonen och förvånades av att face id faktiskt kände igen henne när hon tittade på den. Hon hade en ny notis från Reddit.
”Hi I’m 18 and fucking my older brother. I too have no one to talk to. DM?”
“Yea. Sure.” och en uppröstning. Hon hade gett en award om hon kunnat. 

Det dröjde till sent på kvällen innan Emma fick något meddelande. Hon hade hunnit laga mat till familjen och ätit den själv med mamma och pappa. Hannes hade inte hörts av alls och Filip var nere som hastigast och tog med sig maten upp. Hon ställde in spagetti och sojafärssås i kylskåpet och hoppades att Hannes i alla fall skulle våga sig ner för att värma den någon gång. Hon hade skickat ett meddelande till Lola men inte fått något svar, funderat på att skicka något sexigt till Oskar, Alex eller William för att fördriva tiden men inte kommit sig för. Det var inte dem hon tänkte på i vilket fall. Varken hon eller Alice hade skrivit något på hela kvällen.

Hon halvlåg på sängen och försökte kolla på Netflix. För typ fjärde gången såg hon om Crazy ex Girlfriend. Rebbeca hade precis rymt från sitt bröllop när det plingade till i telefonen. Hon kastade ett halvt öga på den och svor över att hon inte slått på ”stör ej”. När hon väl tappat fokus av en notis var hon tvungen att kolla den och slösurfa i typ tjugo minuter innan hon kunde återvända till serien.
”Sorry that I’m such a slow typer. Did some shit for mum and had my one a day allowed walk in the park and got stuff from the offie while at it”
“How u doin”
”I’m Lelah btw”

Emma läste meddelandena som ramlat in i snabb följd och tänkte på alla gånger hon interagerat med någon som hade engelska som sitt modersmål. Det kunde sammanfattas med det gamla internetskämtet: “Hi. I’m not a native englis speaker so I apologize for any spelling or grammer mistakes” “na yoright bro”. 

”hi! I’m Emma! Being rather miserable tbh.”
”And do forgive me my posh way of typing. I’m not a native English speaker”
“Oh. So that makes you more posh?”
“Noo. Not really. Only that I butcher my own language at every possible occasion but I’m not a good enough English speaker to give it a try.”
“Haha. Make sense. Like me with French then. What u been up to”
“Not much. Had online school. Made dinner for my parents. Older brother didn’t show up. Younger one took some to his room. You?”
“Tried to get some fags and gin but they wodnt sell me any”
“Oh. But aren’t you 18? Thought that was the limit for cigarettes and alcohol in the uk? Take it you from there”
“How could you tell?”
“And yea. But I’m not really 18 but those idiot Americans can’t handle 16 year olds shagging now, can they?”
“Nooo. Tell me about it. Girls getting shot while raped is toooootaly fine but writing about someone under the age of 18 and you’re a fucking weirdo.”
“I’m sixteen too btw.”
“Cool! Youre into some seriously wired shit though.”
“Nah. Just seen it as tags on sexstories”
“Oh ic. But they DO allow under 18”
“Yea. True. And stories about brothers fucking their sisters. Done A LOOOOOT of reading there lately.”
“Saaaame.”
“So what happened? He just pushed his cock down your throat? You dint freak out?”
“No. Not really. I thought about how wrong it all was and then that I should stop it all. But I didn’t want to stop so I just swallowed him” svarade Emma och berättade i stora drag om onsdagens händelser. 
“Noooo fuckin way! You’re a fuckin troll. No 16 year old is doing that! Only in your pervy fantasies”
“No. I’m not a troll. Honest! I can totally see why you think that I’m a troll though. Like. I know the sex I have is not in any way the norm for a girl my age. I’m, well, just into some rough stuff and have had partners who’s been interested in trying it. I know it’s not what most people do”
“Right. But. Like. I don’t know. Even if you’re not a troll my sex feels so, like, lame now”
“Oh. I’m sorry. Was really not my intention. Your sex is not less cool than mine. If it’s sex and you like it then that sex is cool. Besides. You’re screwing (sorry shagging) your brother. How extreme isn’t that?”
“True. And he’s fucking good at it too.”
“Tell me? How did it all start?”
“In lockdown ofc ;)”

Lelah berättade om sin bror. Han var tjugotvå och jobbade som säljare. Hela dagarna satt han instängd på sitt rum och pratade i telefon medan hon försökte få skolarbete gjort. Den brittiska distansundervisningen var inte riktigt lika välorganiserad som den svenska. Ofta fick eleverna bara några enkla uppgifter att göra och så var det klart för den veckan. Hon och hennes kompisar låg mest halvapatiska på sina rum. 

En kväll i mitten av april hade de suttit och förstrött glott på tv och messat på sina telefoner. 
- Fuuuuck, hade hennes storebror suckat.
- Tell me about it
- Can’t believe were fucking locked in here till summer. My girlfriend is not going to recognize me.
- So she’s your girlfriend now?
- To mum she is. 
- Hah. My booty calls aren’t going any where either. 
- Do you think we could use the one walk a day thingy for dogging?
- Not much dogging while keeping two meters apart is there?

“Wait. Dogging?” frågade Emma.
“Yea. It’s when you go to a public place, like a park, to fuck strangers.”
“Is that a thing? You actually do that?”
“Not mee”
“Anyway. I suggested that we could have sex instead. He asked if I was joking and I said that I wasn’t. Then I said that his bed was bigger than mine, so we went to his room. I didn’t plan it but we were both horny”.
“That’s so cool! Actually it really is!”

Lelahs storebror hade lagt ner henne på sängen och dragit av hennes träningsbyxor och trosor. Han hade gått ner på henne och slickat henne genom en orgasm och till nästa innan han tryckt in sin kuk i henne. De hade legat i missionären och doggy innan han dragit sig ur och sprutat i hennes ansikte. Efteråt hade de gjort det nästan dagligen. 
”I really think that this lockdown has upped the numbers on incest.” avslutade Lelah. 
“Lelah. This is making me really, really horny. I’ve been touching myself while reading”
“You think this is hot even after you’ve taken your brothers in pussy and ass at the same time?”
“Yea. You just going for it is really hot! Love that”
“Do you wanna move this out of the dms?”, frågade Emma. 
“Yea. Do you have whatsapp?”
“Noooo. Not for this!”

Hon berättade för Lelah om Signal och hur det användes av folk i länder där regimer försöker tysta oppositionen. Om säkerhet, privata meddelanden och decentralicerade nätverk. Sedan visade hon hur hon skulle installera det.

”Can we have a video call or something tomorrow? I know it’s a bit wired but I’d like to get to know you. Like for real” det var Lelah som skrev första meddelandet.
“Absolutely! Will like one British time work for you?”
“one thrity?”
“No. Don’t give me halves. I’ll tell you about it.”
“Fine! 1:25 pm”
“It’s a date!”
- And that’s why English is at fucking 13:25, sa Emma högt ut I det tomma rummet och skrattade. Hon gick på toaletten och borstade tänderna utan att möta någon. Från Filips rum hördes ljudet av något tv-spel och från Hannes rum var det alltjämt lika tyst. Emma började faktiskt undra om han rymt.

---

För första gången sedan mars hade en helg faktiskt passerad utan att vara långtråkig. Nästan hela lördagen hade hon spenderat tillsammans med Lelah. Ja. Tillsammans med! Var det något britterna tycktes ha fattat så var det att umgås digitalt. Kanske var det resultatet av att faktiskt vara helt inlåst på riktigt eller så var Emma och hennes vänner bara helt dumma i huvudet. De hade börjat med ett videosamtal på mobilen. Lelah var en lång, ganska smal tjej med långt svart hår som ramade in hennes smala ansikte. Hon var något mörkare i hudtonen och hade gått runt barfota i ett mörkt linne och jeans hela dagen. Efter någon halvtimme på mobilen hade de gått över till datorn och haft igång videosamtalet på varsin datorskärm större delen av eftermiddagen. De snackade samtidigt som de gick runt och pysslade i sina rum. De satt i tystnad och pluggade på varsitt håll. Emma gick iväg för att hämta kaffe och Lelah för att hämta te. Kameran visade deras tomma rum tills de återkom. De pratade om deras liv, om skolan, om deras ganska skilda boenden. Emma bodde i ett hus på landet medan Lelah bodde i den betydligt större staden Brighton. Eller ”Hove actually” som hon sagt det. Emma hade faktiskt varit i Brighton, på språkresa, bara sommaren innan.

- Did you fuck any english boys?
- No. Should I have?
- Nah. It’s just that every time we get back to school the boys brag about how they’ve “done it” with some Swedish, French, German, whatever girl over the summer.
- Haha. Really?! That’s brilliant! Then they can lie all they want, and no one can check on them. 
- EXACTLY!! Don’t think there’s enough Swedish girls to go around unless you’re really slutty and sleep with loads of ‘em.
- Some would, sa Emma och skrattade.
- Yea. But you didn’t even have one of ‘em. 
- Nooo. Didn’t care much about the Swedish boys either to be honest.

Sommaren 2019 hade varit en grym sommar. Sommaren innan gymnasiet. Fritidskort och guldpass på Liseberg. Träffa simkompisar och möta upp folk hon kände från nätet om deras familjer var i Götet. Hon hade rest till Brighton och hängt hos värdfamilj och dragit runt på disco och försökt komma in på pubar. Så ofta hon kunnat hade hon legat med Oskar. Sommaren 2020 såg ju inte riktigt ut att bli lika fantastisk. Tvärtom såg den ut att suga rätt hårt. Liseberg troligen stängt, sommarland osäkert, grönan who knew, omöjligt att träffa kompisar. Emma undrade om det gick att gå i sommaride.

- Wanna’ watch somethin’? frågade Lelah. De hade suttit tysta en liten stund och glott i sina mobiler.
- Yea. Sure. How though?
- Heard of Netflix Party?

Emma installerade appen på datorn och körde igång Crazy ex Girlfriend. Det här var något hon var tvungen att göra med Alice tänkte hon. Ett videosamtal på datorskärmen i sängen och en perfekt synkad film på chromecasten. De kunde skratta åt något i serien tillsammans, snacka om det som hände och slöprata om allt annat och totalt ignorera tv-serien. Nästan, fast bara nästan, som att vara i samma rum. 

På söndagen hade till och med solen bestämt sig för att titta fram med en nästan klarblå himmel. Fortfarande runt fjorton grader i luften men Emma tyckte ändå att det var tillräckligt varmt för att passa på att vara ute. Hon var inte typen som solade. Hennes blekvita hud blev direkt kräftröd om hon ens försökte men badtunnan fick ett nytt besök. Ett ensamt besök utan några leksaker eller bröder. Hon hade legat där i någon timme och lyssnat på podd, druckit bubbelvatten från sodastreamen och låtit sig nästan sövas av ljudet från pappas gräsklippare. Det var en perfekt vårdag helt enkelt. Hon hade försökt messa Alice som kort svarat att hon var i stallet och ännu hade hon inte sett skymten av sina bröder. 
- They’ll show them self. 
- They can’t hide forever. You fuckin’ live together! And Hunees must go pee some time. I’d armbush them.
Emma hade seriöst också funderat på det. Typ sova framför Hannes dörr som någon jäkla Harry Potter som väntade på sina brev.

—-

Emma gick upp för sent för att hinna träffa Filip på måndagsmorgonen. Faktum var att hon nästan gick upp för sent för att hinna till första lektionen som var … Matte! Den sadistiske schemaläggaren hade verkligen gjort sitt bästa för att förpesta samhällsettornas liv denna vår. Efterföljande lektioner flöt samman i en enda röra av tråkighet. Sista lektionen skulle normalt vara idrott så naturligtvis hoppades denna över. Vid halv tre drog hon därför på sig ett par urtvättade jeans och ett par vita strumpor innan hon gick ner i köket. Väl där mötte hon Elisabet som satt och åt en sallad. 
- Hej, sa Emma.
- Jobbar du natt idag?
- Ja. Åtta till åtta. Ska nog försöka vila några timmar snart. 
- Vilka jäkla tider. När är det tänkt att du ska sova egentligen?
- Jadu. Jag vet inte. Sen eftermiddag antar jag. Kommer bara vara så ikväll. Sedan en natt hemma och jobb från lunch på onsdag.
- När jobbar pappa då?
- 18 till 06, så jag åker väl med honom och försöker slå ihjäl tid innan jag kör igång och så får han hålla sig vaken innan jag slutar.
- Fattar inte hur ni pallar.
- Inte jag heller men någon ska ju orka rädda världen antar jag, Eller bara de stackare som står närmast.
- Men jag gillar mitt jobb. Vet inte vad jag skulle vilja göra annars. Även om allt suger just nu, fortsatte hon.

Emma hade hört allt förut. Både hennes mamma och pappa älskade det de gjorde även om de ständigt gnällde över arbetsförhållandena. För låga löner, för långa timmar, för mycket övertid och för lite uppskattning i största allmänhet. Men de körde på ändå och även om Emma aldrig skulle säga det högt så var hon extremt imponerad av sina föräldrar. De satt och åt i tystnad och när de var klara gick Elisabet in till sitt rum och stängde dörren. Emma å sin sida gick upp till övervåningen och satte sig i soffan framför den stora tv:n och slog igång CNN på digitalboxen. Det gällde att försöka hålla lite koll. Hon gick ju samhäll trotts allt. Strax före fyra slog hon över till BBC World News och såg klockan ticka ner sekunderna till nästan sändning. ”Drump!” Den dramatiska musiken slog till mellan det att nyhetsankaret läste rubrikerna. Hon gillade musiken i nyhetsprogram och att tänka på hela produktionen generellt. Vad tänker en nyhetsuppläsare som vet att hen är live till hela världen? 

Hon hörde hur ytterdörren öppnades och slogs igen på undervåningen och reflekterade i sitt undermedvetna att någon hade börjat gå upp för trappen. ”Vänta. Någon går i trappen?”. Med ens var hennes fokus helt skiftat från nyhetssändningen och hon hukade nästan i soffan samtidigt som hon försökte se vem det var som var på väg upp utan att hon skulle synas. Filip stannade vid sin dörr och tittade sig runt i rummet. Han vilade blicken på tv-skärmen i någon sekund innan han drog ner handtaget på dörren till sitt rum. 

Snabbt var Emma på benen och sprang mot dörren för att hinna fram innan Filip hann stänga. Hon satte handflatan mot den och tryckte till så att den flög upp på en förvånad Filip.
- Vi . måste . prata! sa hon lite hårdare än hon tänkt sig och puttade till honom så att han nästan ramlade. Han tittade chockat på henne samtidigt som hon sparkade igen dörren.

Emma och Filip stod och såg på varandra utan att säga något.
- Alltså …. började Filip. Förlåt.
- Förlåt för vad? Be inte om ursäkt om du inte vet vad du ska be om ursäkt för! fortfarande lite för hård ton.
- Alltså. För det som hände. Det var dumt. Jag är jätteledsen. Förstår om du hatar mig men …
”Men vadå?” hade Emma lust att fråga. Men allt var Hannes fel? Men du var kåt och tänkte inte? Men du blev besatt av en demon från dimension Z? Emma var dock inte ute efter några ursäkter. 
- Filip, Filip. Vänta, avbröt hon.
- Det är ok. Du behöver inte be om ursäkt. Jag hatar inte dig. Det är lugnt! Jag är arg på dig och ledsen men det är för att du har gömt dig i nästan en vecka. Jag hade skitbra sex och så bara försvinner du och Hannes. Fattar du inte att det känns skit?
- Va?? Filip såg helt vilsen ut.
- Du är inte arg för att vi …? Du tycker inte att vi typ, utnyttjade dig? Du tyckte om det?
- Ja? Verkade det som att jag kände mig tvingad? Jag var väldigt villig!
- Jo. Fast vi frågade inte direkt. Jag frågade inte när jag …
- Nä. Men jag visade att det var ok och sedan bad jag dig att knulla mig! Eller hur? Hon tittade rakt på honom och såg hur han ryckte till lite när hon sa ”knulla”.
- Jo. Men vi var väl kåta. Ingen hade ju haft sex på ett tag. Det betyder ju inte att det kändes bra efteråt.
- Nej. Såklart inte. Men du hade ju kunnat fråga mig hur det kändes efteråt istället för att gömma dig. Eller känns det fel för dig? Ångrar du dig? frågade hon honom nästan lite oroligt. 

Hon gick genom rummet och satte sig i en fåtölj som stod vid ett runt bord framför en liten TV-bänk. Hon hade typ inte varit här inne på åtminstone tre år eller något. 
- Näää. Egentligen inte. Det är bara det att vi …
- Är syskon?
- Ja. Filip hade också han satt sig ner.
- Jo. Jag vet, sa hon.
- Det är rätt sjukt antar jag men jag gillade det och jag bryr mig inte om att vi är syskon.
- Hm. Vi borde bry oss.
- Ja. Vi borde väl det. Men jag bryr mig inte. Gör du?
- Jo. Eller nä. Eller. Du är ju min storasyster. Jag kan inte tänka bort det men det ändrar ju inte något. Du är fortfarande snygg och det var fortfarande nice. Bryr du dig om att det var vi?

Emma funderade. Hon hade velat säga nej. Att det var två killar som gjorde det jävligt skönt för henne. Att hon störde sig på tanken att det var hennes bröder. Precis som det stört henne att Hannes kallat henne lillasyster. Men var hon ärlig mot sig själv så störde det inte henne alls. Tvärt om. Det var det förbjudna i att det var just hennes bröder som gjorde det så spännande. Kanske som gjorde det så bra.
- Hm. Egentligen skulle jag väl vilja säga att det bara var sex och att jag inte bryr mig om att det var ni men helt ärligt så blev det så bra för att det var ni. 
- Jo. Hannes verkade också tycka att det var hett.
- Haha. Ja. Verkligen. Men det är inte så jag menar. Men hur tänker du? frågade hon.
- Jag? Hm. Jag vet inte. För mig var det så konstigt allting. Först ville jag typ springa och sedan så hängde jag bara på. Men jag såg fortfarande dig. Det var inte någon random tjej jag låg med utan det var dig. Emma. Min storasyster. 
- Men. Jag hade nog inte riktigt velat göra det så. Inte så hårt.
- Hur hade du velat göra det? Emmas hjärta bultade i halsen. Satt hon och diskuterade hur hennes lillebror velat ha sex med henne om han fått bestämma? Hur han ville ha sex med henne? Var det dit samtalet ledde?
- Inte så. Det var häftigt men ….
- Men?
- Jag vet inte. 
- Ok. De satt tysta ett tag.

- Filip? sa Emma och tittade rakt på honom.
- Hade du velat göra det igen?
- Ja, svarade han tyst. 
De sagt tysta i några sekunder.
- Vill du? frågade han sedan. 
- Ja. Det vill jag. 
Emma var tyst och tittade på sin lillebror.
- Har du lust nu? Visa mig hur du skulle velat göra det?

Till att börja med så satt det bara kvar och tittade på varandra. Emma log mot Filip och han log tillbaka. De båda satt och fnissade om vartannat i någon halvminut innan Emma reste sig och gick bort till honom. Hon började smeka längst med hans ben och upp över skrevet. Hon klämde på hans kuk genom hans jeans och började dra i skärpet. Filip tog bort hennes hand och hon tittade frågande på honom. Han reste sig och sträckte ut sin hand mot Emma och hon tog den. De gav varandra en lång kram innan Filip vände henne mot sin säng och med en lätt knuff la henne ner på överkastet. Han ställde sig på knä vid sidan av sängen och tog direkt av henne jeansen och strumporna. Strax därefter hängde trosorna med och hamnade i en hög nedanför sängen. 

Filip särade på Emmas ben och lutade sig fram emot hennes fitta. Trotts bristen på träning och tävlingar såg hon fortfarande till att hålla sig rakad och hade så sent som kvällen innan rakat bort alla fjun från hennes venusberg och blygdläppar. Filip satte tungan mot nedre delen av hennes skåra och slickade sig uppåt tills han var precis nedanför klitoris. Han vände då tillbaka ner och stack in tungan i henne. Hon var redan plaskvåt så något förspel behövdes inte. Hon hade varit kåt i princip sedan ögonblicket hon stängde dörren till Filips rum. Annars hade hon nog bett honom att sakta ner på takten lite. Han stack in tungan inuti i henne och böjde den så att tungspetsen tryckte upp mot taket och slickade för en kort stund. Han drog ansiktet uppåt så att tungan istället låg mot klitoris och lät tungspetsen lätt nudda den innan han satte ner tungan mjukt och började slicka. Samtidigt så stack han in två fingrar i henne. 

Han pullade henne i en lugn takt samtidigt som han slickade henne. Hans tunga spelade över hennes klitta och hans pek- och långfinger jobbade sig in och ut i henne. Emmas andning ökade i kraft och Filip bytte grepp med fingrarna så att de nu pressades uppåt mot taket i jakt på hennes g-punkt. 
- Fortsätt, flämtade hon.
Han fortsatte göra exakt det han gjorde för stunden. Han slickade över hennes klitoris och förde fingrarna ut och in och krökte dem så att de drogs längst med fittans tak. 
- Iiihh. Huh, hon flämtade till och blundade.
- Uuhhh. Oh. Hu. suckade hon och öppnade ögonen och såg leende på Filip. 
Han la sig ner bredvid och la armen över henne. Hon vände sig så att hon låg med ansiktet riktat mot honom och gav honom ett stort leende. Han log tillbaka och närmade sig henne. Deras läppar möttes kort, deras näsor slog i varandra och de kysstes. Emma vred huvudet så att Filip kunde kyssa henne igen. Deras tungor cirklade om varandra och deras händer gick på upptäcktsfärd över varandras kroppar. Filip reste sig upp och drog av sina byxor och boxershorts samtidigt som Emma la sig tillrätta på sängen så att huvudet låg mot Filips huvudkuddar. Han lutade sig fram över henne och de kysstes igen. Medan tungorna dansade med varandra så kände Emma över Filips rygg, längst med låren och över rumpan. Hon klämde till och särade benen ytterligare. Filip la sig till rätta mellan hennes ben och förde försiktigt in kuken i hennes fitta och började stöta med långsamma rörelser.

Det här var egentligen första gången sedan Emmas första sexpartner som hon körde den vanliga missionärsställningen. Hon hade haft sex bakifrån, framifrån, från sidan och underifrån men inte i missionären. Hon hade legat på rygg med benen upp mot någons axlar men inte det intima och mjuka sex hon hade nu. Hennes första sexpartner hade hon haft i nian. Det var en kompis till en klasskompis och de hade bara legat med varandra en handfull gånger och det tog alltid slut ganska fort. Sedan hade hon träffat Oskar och allt hade fortsatt från där.

Det här var annorlunda. Det tog inte slut fort. Filip var tvärtom väldigt uthållig men han ökade inte takten ändå. Det var lugnt mysigt sex med mycket smek och kyssande. Han reste på sig och drog av sig tröjan. Emma gjorde samma med sitt vita linne och sin sport-bh. Hon la sig ner på rygg igen och nu helt nakna fortsatte de att ligga med varandra. De kysstes igen och Filips kuk fortsatte att jobba sig in och ut i henne med en stadig takt. Han ökade sakta farten och Emma följde med i hastigheten med sina små flämtningar. 
- Snälla Filip. Lite fortare.
Filip ökade takten något och hon satte sin hand över fittan och började röra med pekfingret över klitoris. 
- Fortsätt, fortsätt, gnydde Emma och Filip fortsatte knulla i oförändrad takt.
- Ooooohh. Huh. Ho. Emma suckade. Hon var nära orgasm.
Filip stannade upp lite innan han började öka takten igen. Efter en stund så pressade han på i en hastig fart i henne.
- Ih, ih, ih, stönade hon i takt med stötarna. Hon satte fingret mot klitoris igen och lät det spela över den. Hon var nära att komma när Filip stannade upp, tryckte till i några kraftiga stötar och började komma i henne. När hon kände spruten ökade hon hastigheten på klittrandet och kom.

De låg kvar och pustade ut.
- Tack, sa Emma.
- Haha. Varsågod, svarade han. 
- Var det ok?
- Det var jättebra. Mysigare och, typ, närmre än jag brukar ha det.
- Brukar det inte vara såhär?
- Nej. Jag har vant mig vid hårdare sex faktiskt. Typ som vid badtunnan.
- Ok. Är det så du vill ha det istället?
- Hm. Nja. Jag vill ha båda. Jag älskar hårt sex men det här var mysigt. Det var längesedan jag hade det …  mysigt. 
- Tack Filip, sa hon och gav honom en puss.

De gick båda iväg nakna mot duschen och sket fullständigt i om Hannes kunde se dem. Deras mamma låg troligen fortfarande och sov även om pappa snart borde vara hemma och plocka upp henne på väg till jobbet. Emma visste inte riktigt vad han gjort nu på morgonen eller eftermiddagen. De tvålade in varandra och stod under vattnet och hånglade och kysstes om vartannat. Emma gick ner på knä och tog Filips halvhårda kuk i munnen och började runka upp den. Hon slickade längst med skaftet och runt ollonet, höll kvar halva kuken utanför munnen och runkade den samtidigt som hon sög. Hon gjorde inga försök till att ta honom djupt i halsen utan inriktade sig på att runka, slicka och suga den. När det var dags för Filip att spruta så riktade hon kuken mot sina bröst. Hon ställde sig sedan upp och tvålade in kroppen igen. Med en puss skildes de utanför badrummet.

Deras föräldrar hade redan åkt iväg till sina jobb och det kändes som att de var ensamma. Emma plockade fram nya kläder eftersom de gamla fortfarande låg kvar på Filips golv. Det blev en t-shirt från simklubben, ett par ljusblåa jeans som slutade en bit upp på smalbenet och en hoodie som hon lät vara uppknäppt. Sedan satte hon sig vid datorn. Det första som mötte henne var låsskärmen som visade att klockan nästan var halv sju. ”Jäklar” tänkte hon. Strax därefter kände hon magens skrik på mat.

Hon gick över till Filips rum och knackade på dörren.
- Hej, sa hon när han öppnade.
- Tja, svarade han. Han lät fortfarande lite osäker på rösten.
- Har du några tankar om middag? frågade hon.
- Nä, Finns det någon låda? Kan väl steka upp något annars.
Det var inte ovanligt att de lämnades själva med ansvaret att fixa något att äta. Ibland så värmde de mat från tidigare middagar, ibland fick det bli en fryspizza men så ofta som möjligt försökte de faktiskt laga något vettigt. Det var allt som oftast Filip eller Emma som fick ta det ansvaret dock. Mest för att Hannes så sällan var hemma nu för tiden och de senaste månaderna hade det bara fortsatt vara så.
- Jag känner för pizza! sa Emma.
- Det hade varit nice, svarade Filip.
- Men har vi pengar till det då?
- Vi kan väl ta matpengar? föreslog Emma. Visserligen hade hon sitt studiebidrag och hon gjorde ju inte av med några pengar nu för tiden men hon ville ändå inte betala för middagen.
- Joooo. Meeen.
- Det brukar ju vara lugnt. 
- Joo. Men pandemin.
- Fast vi behöver ju inte äta där. Dessutom kan vi dra till ica och ta ut pengar om du vill sopa undan spåren. Så slipper vi frågor om Hannes också.
- Oki. Works for me.

Emma drog på sig ankelstrumpor och ett par converse innan hon drog på sin jeansjacka. Filip körde på en mörkblå vindjacka och ett par gråvita gympaskor som troligen varit vita en gång. De satte sig på varsin cykel och trampade iväg de sex kilometrarna till det lilla samhället där närmsta butik och pizzeria fanns att finna. 

På Ica inhandlades det cola, chips, lösgodis och chokladkakor. För sakens skulle slängde de med två liter mjölk, lite smörgåsmargarin och bröd. Saker som ändå var slut och skulle behövas. De kastade också med en fryspizza för något skulle väl Hannes få trösta sig med om han vågade visa sig.

Väl i kassan åkte matkortet fram och de drog två hundra över beloppet. De tackade sin lyckliga stjärna för att deras föräldrar inte orkat koppla det till vare sig ICA-kort eller Kivra och råkade sedan tappa kvittot i närmsta papperskorg. Väl inne på pizzerian beställde Filip in en Tomaso med skinka och räkor medan Emma plockade upp en Toffi men tog bort gorgonzolaosten. Vem fan gillar gorgonzola egentligen? De packade ner matvaror och pizzor i varsin ryggsäck. Filip spände fast pizzorna på pakethållaren och slängde upp maten på ryggen innan de cyklade tillbaka hem i den småkalla vårkvällen.

När de kom hem och gick in i köket för att hämta bestick låg resterna av en varma koppenpåse och ett paket nudlar på köksbänken. Med en suck slängde Filip skräpet bland pappers- och plastförpackningarna medan Emma plockade fram glas och bestick. De ställde in matvarorna i kylen och gick upp till överhallen där de satte sig framför TVn. Med tanke på hur sällan deras föräldrar var hemma och att de alla tre hade tv på rummet så kändes det nästan onödigt att ha en stor tv. De sappade runt lite och landade på Simpsons som någon form av bakgrundsljud medan de åt. 
- Du får borsta tänderna eller åtminstone skölja munnen om du ska kyssa mig efter det där, sa Emma och tittade mot Filips pizza.
- Som om du valt så mycket bättre dejtmat? Jalapeño och vitlök. Plus fårost. Spelar ingen roll om du sänker en hel flaska listerine.
- Fast det här är ingen dejt.
- Nä. Men om jag ska skölja munnen ska du också göra det.
- Det är du som luktar fisk och kommer ha grisbitar mellan tänderna.
- Bara för att du är en jävla prettovegetarian!
- Bara för att du vill dränka planeten och njuter av att se djur lida.
- Fuck off, skrattade Filip och knuffade till Emma.
Hon knuffade tillbaka. Efter att ha knuffat på varandra några gånger tog Filip tag i en av soffkuddarna och slog till henne.
- Nä nu du din lilla … sa hon och kastade sig över honom och tryckte ner honom i soffan. Hon halvsatt på hans ben samtidigt som hon höll fast hans armar. Hon tittade ner i sin lillebrors ansikte och böjde sig framåt och mötte hanns läppar. De öppnade båda sina munnar i en djup kyss som utvecklades till ett hångel. Hon släppte hans armar och han började genast utforska hennes kropp. Han förde händerna längst med sidorna, upp mot ryggen och ner över den till hennes rumpa. Där stannade han och klämde på hennes skinkor. Allt medan de fortsatte att kyssas. Hon själv tryckte armarna i soffan så att hon kunde lyfta huvudet för att få luft ibland. 
- Nu får jag ju dina jävla grisdelar och blötdjur i munnen ändå! sa Emma och skrattade.
- Och jag din jävla vitlök.

Filip lyfte sina händer och satte dem runt Emmas huvud. Han drog fingrarna genom hennes hår och virade de ljusa stråna runt dem. Han satte tillbaka händerna på sidan av henne och rullade runt så att han kom överst. Emma skrattade och gav honom ett smittande leende. Han böjde sig fram och gav henne en snabb puss, reste sig upp på armbågarna igen och tittade in i hennes blågröna ögon. Hon skrattade och han böjde sig ner mot hennes ansikte och kysste henne igen. Deras händer var plötsligt överallt på varandras kroppar samtidigt som de kysstes och hånglade vilt med varandra. Filip tog en paus och tittade på henne igen. Hans storasyster var verkligen en söt tjej. Att han inte tänkt på det tidigare. Fast syskon skulle väl inte tänka på sådant om varandra. Han lutade sig över henne igen och började kyssa hennes hals och ner mot hennes nyckelben. De satte sig upp och Emma drog av sig t-shirt och bh. Filip drog av sig tröjan.

De satt med bar överkropp i soffan och log mot varandra. Filip tittade mot Hannes dörr och Emma följde hans blick.
- Hannes? frågade Filip
- Äh! Om han skulle komma ut så ser han ju inget nytt.
De skrattade lite nervöst och började hångla igen. Filip la ner Emma på soffan och började kyssa henne ner för halsen. Han slickade med tungan ner mot hennes bröst och stannade med ansiktet mellan de små kullarna. Han stack ut tungan och lät den glida längst med hennes högra bröst, lyfte munnen, böjde sig ner över bröstet igen och sög in bröstvårtan. Han sög och slickade runt på den innan han fortsatte att låta mun och tunga gå på upptäcktsfärd till det andra bröstet där han gjorde samma sak. 

Efter att ha smekt, slickat och sugit på hennes bröst en stund så kysste han sig ner för magen tills han kom till hennes jeans. Han knäppte upp knappen och drog ner dragkedjan. Emma lyfte lite på rumpan så att han skulle kunna dra ner dem och han såg till att trosorna följde med. 

Han kysste sig ner längst med Emmas vänstra lår ner till fittan där han lät tungan cirkla runt den men inte direkt på innan han kysste sig upp längst det högra. Han fortsatte att kyssa på hennes ben, runt naveln och på magen. Han böjde sig över henne igen och slickade på hennes bröst. Hela tiden försökte hon vicka sin kropp så att han skulle vidröra hennes fitta men han gjorde det inte. Han kom nära men aldrig riktigt hela vägen fram. När han efter allt teasande äntligen satte tungan mot hennes klitoris så kom hon nästan direkt. Han behövde bara slicka i någon minut innan hon började andas häftigare och när han förde in två fingrar i henne så kom hon med ett gnyende läte. Han höll kvar fingrarna i hennes öppning tills hon kommit ner från orgasmen. Hon satte sig upp och tog en klunk cola. Han gjorde lika dant och drog samtidigt av sig sina byxor. På TVn hade programmet bytt till Seinfeld och pizzorna stod kalla och halvätna. Inte för att någon brydde sig. Emma satte sig på knä mellan hans ben och tog hans kuk i munnen. 

Det var trångt att sitta mellan soffan och bordet så sugandet blev inte långvarigt. Han signalerade att hon skulle resa sig upp och han la ner henne på soffan igen. Han gick ännu en gång ner på henne och lapade i sig hennes safter med sin tunga samtidigt som hans tumme spelade över klitoris. Han flyttade handen neråt och satte tungan mot den lilla knappen samtidigt som tre fingrar pressades in i hennes sjöblöta inre. 
- Filip. Kom, sa hon och drog med händerna över hans axlar.
Han reste sig upp på armarna och drog sig upp till hennes ansikte och gav henne en kyss. Hon drog händerna över hans rygg och ner på rumpan och tryckte honom mot sig. Med ena handen la han kuken till rätta och trängde för andra gången denna dag in i sin storasysters mjuka, varma och blöta fitta.

Han låg still i kanske tio sekunder innan han började pumpa i henne. Emma la upp benen och saxade dem runt hans bak och manade på honom att köra fortare. Han lydde uppmaningen och började knulla henne i ett medelsnabbt tempo. Emma mötte hans stötar med motjuck och små stönanden. Hon lyfte bort benen och la sitt vänsterben över soffans ryggstöd samtidigt som det andra sattes ner med fotsulan hårt i golvet. Hon låg nästan helt stilla och bara tog emot sin lillebrors sköna kuk som pumpades in och ut i henne. De sa inte lillebror och storasyster. De sa Filip och Emma om varandra men hon kände att syskonbandet ändå fanns där. Det var hennes lillebror som hon låg med. Det var hennes lillebror som knullade henne.
- Hårdare, gnydde hon och saxade ännu en gång benen runt hans underkropp. 
Filip var inte sen att lyda och ökade på takten. Han pumpade henne snabbt med små rörelser och kuken flyttade sig bara ett par centimeter inuti henne. Hon tog emot genom att stöta tillbaka så mycket hon kunde. 
- Åh, åh, åh, stönade hon högt utan att bry sig om att det fanns en till person i huset som kunde höra henne. 
Filip ökade takten ytterligare lite mer och Emma släppte saxen runt honom så att han kunde röra sig mer i henne. Han knullade henne hårt och snabbt och drog några gånger sig nästan helt ur henne.
- Ååååhh. Jag kommer snart, stönade han.
- Fort. Upp. Jag vill ha dig i munnen.
Filip reste sig och ställde sig bredbent över hennes överkropp. Hon böjde fram huvudet och nådde precis fram med munnen till hans ollon. Hon såg på medan Filip tog några sista runktag innan han riktade den mot hennes öppna mun och släppte laddningen. Tre långa strålar sperma träffade hennes tunga och några droppar som kom i efterdyningarna av hans orgasm landade på hennes mage och bröst. Emma stängde munnen och svalde sperman.

De satte sig bredvid varandra på soffan och pustade ut. Emma fyllde sitt tomma glas med cola och skjölde bort spermasmaken ur munnen. 
- Alltså jag hatar verkligen Seinfeld, sa Filip.
Emma skrattade till och tittade mot tv:n. Hon tyckte sig se hur en glipa i Hannes dörr sakta och tyst minskade tills den helt försvann.

De bytte kanal och hamnade på FOX ständiga kvällsmaraton av gamla Modern Family-avsnitt medan de i tystnad åt upp resten av sina nu kalla pizzor. 
- Vill du följa med in på mitt rum? frågade Filip när de båda ätit upp.
- Mmm, nickade Emma och de reste sig och stängde av tv:n med fjärrkontrollen. De tog med sig drickan och godiset men lät disken stå kvar på bordet. Kläderna fick också de ligga där de låg.

Filips rum var alltså det största i huset. Till och med lite större än föräldrarnas sovrum. Framför Emma var ett stort tomt golv utan möbler. Rakt fram, vid fönstret stod ett skrivbord med Filips laptop uppfälld. Till höger om skrivbordet stod hans säng. När Emma vände sig åt höger såg hon de båda fåtöljerna och det lilla bordet av hårdplast som stod mellan dem framför hans 42-tums tv. Hon själv hade en liten på 28 tum som stod på en lien byrå bredvid garderoben. Vänstersidan av rummet täcktes av en vägg med inbyggda garderober och en dörr i mitten som ledde in till ett litet förrådsrum, det som Emma kallat för walk in closet. Varför fick han ha det här rummet nu igen? Emma fattade inte att han inte tvingades flytta ut.
- Vill du kolla på något, frågade han och vände tv:n, som tydligen stod på en vridbar skiva, mot sängen.
- Vad vill du se? frågade hon
- Inte Seinfeld, de båda skrattade.

De blev stående i tystnad en liten stund. Vad passar bra att titta på när det enda du vill göra är att ligga nakna i sängen och mysa och säkert fortsätta att ha sex. Vad passade som bakgrund nu om du ville ha en film eller serie? Hon hade läst någonstans om någon kille som gjort sin debut till Bingolotto. Hon hade svårt att tänka sig saker som var mycket värre. Skräckfilmer kanske? Hon hatade skräckfilmer. Bara tanken på mördarclowner, hemsökta ringar, djurkyrkogårdar eller midsommarfester, tydligen, fick henne att må dåligt i dagar. 
- Mer Modern Family? 
- Vist, svarade hon och satte sig på sängen.
Filip tog upp fjärrkontrollen, tryckte på netflix-knappen och bläddrade fram serien och slog igång ett avsnitt. Han la sig bredvid Emma. ”Nu då?” tänkte hon.

De låg nakna bredvid varandra och tittade på skärmen. Lite då och då småskrattade de åt de dråpliga scenerna. Det var ändå rätt bra bakgrund tänkte Emma. Hon kände hur Filip lite förstrött la handen på hennes lår och rörde tummen fram och tillbaka. Bara denna lilla rörelse fick det att börja rinna till i henne igen. Hon satte sin egen hand över hans och kramade den. De vände sina ansikten mot varandra och pussades. 

De återgick till att titta på tv:n samtidigt som de höll varandra i handen. Emma strök med tummen över Filips arm och lyfte sin hand och la den istället över hans lår. Hon strök med fingrarna över låret och ner mot dess innersida. Hon böjde sig lite åt sidan så att hon kom åt att känna över hans pung och upp över den halvstyva kuken och började förstrött att dra i den. Samtidigt kände hon hur Filips hand började göra samma resa och nu låg vilande strax ovanför hennes fitta. Hon kände ett finger som drogs mellan blygdläpparna men utan att tryckas in. Hon avbröt sitt smårunkande och tittade på sin lillebror. De log båda emot varandra och gav varandra en snabb puss till. 

De la sig tillrätta igen och fortsatte att kolla på serien. De höll dock fortfarande kvar sina händer över varandras könsorgan. Lite då och då klämde de eller kände de på varandra. Filip la sig på sidan och tittade på sin syster. Fram tills för en vecka sedan hade han inte sett henne som något annat än hans syster. Inte snygg, inte söt, och verkligen inget sexuellt. Och helt plötsligt hade hon stått där med deras storebrors kuk i halsen och allt hade ändrats. Nu låg han bredvid en söt storasyster som han redan två gånger haft sex med bara idag. Hur hade han egentligen hamnat i det här?
- Vad tittar du på? frågade Emma.
- Dig. Emma log.
- Vad tänker du på?
- Dig. 

Emma vände sig på sidan och la armarna om honom. Deras ansikten hamnade nära varandra och deras läppar möttes nästan. En krock med näsorna och så möttes deras läppar i en lång och kärleksfull kyss. De fortsatte kyssande och deras händer gled längst med deras kroppar. Emma rullade över Filip på rygg och satte sig upp. Hon drog tag i hans nu hårda kuk och satte sig på den, lutade sig framåt och kysste honom igen innan hon långsamt började rida. 

Filip satte händerna över hennes bröst och klämde lite på dem. Han lyfte upp huvudet och försökte suga på dem men det var lite för obekvämt. Han la sig istället ner på sängen och rörde längst med hennes rygg och ner till hennes rumpa där han stannade upp och klämde på hennes skinkor. Emma tog det som en hint om att öka farten något. Hon låg med armarna sträckta och rörde sig snett fram och tillbaka på hans kuk. Hon la sig ner helt på hans mage och kysste honom. Filip satte ner fötterna i madrassen och började istället han att trycka på nerifrån. Emma lyfte upp sig på armbågarna och mötte hans stötar. Det var ganska ansträngande och efter bara ett par minuter så la sig Emma på hans mage igen och rullade av honom. 

Filip reste sig på sidan på ena armbågen och tittade på henne. 
- Hej, sa hon.
- Hej, svarade han.
Han flyttade sig så att han låg på henne och gav henne en snabb kyss. Emma kände hans hårda kuk mellan sina ben och tog tag i den och satte den rätt mot hennes fitta. Filip sjönk in i henne i ett drag och började röra sig. Hon saxade benen över honom och drev på. De låg så i missionären och bara såg på varandra i några minuter. Filip rörde sig in och ut i Emma med en lugn och stadig takt medan hon lätt juckade emot. Med jämna mellanrum stannade de upp och kysstes. Efter kanske tio minuter drog sig Filip ur och la sig på sidan. Emma följde efter och lät honom guida in sin kuk i henne igen. 

Filip låg mot väggen och Emma låg på utsidan av sängen. Hon låg med ena benet uppåt och tryckte foten mot väggen som stöd. Filip tryckte sig hårt mot henne och nafsade över hennes örsnibb, kysste henne på halsen och klämde med ena handen över hennes bröst. Med den andre handen smekte han hennes mage i cirkelrörelser och lät den gå närmare och närmare hennes fitta. Väl där stannade han och la sitt pekfinger mot klitoris. Hon ryckte till lite.
- Inte så. Det skaver. Vänta.
Hon drog tag i hans hand och förde den upp till sitt ansikte. Hon sög på hans fingrar och la med tungan mycket saliv över dem. När hon kände sig klar så satte hon tillbaka handen över fittan igen. När Filip nu började röra fingrarna över klittan kändes det mycket bättre.
- Oh, stönade hon. Fortsätt så.
Filip fortsatte att knulla henne i ett fast tempo samtidigt som han stimulerade hennes klitoris. 
- Oh, oh, uh, stönade hon i takt med hans stötar och smekningar.
- Kan du flytta dig bak? frågade hon.
- Till analen?
- Ja. Jag vill.
- Ok. Vänta lite. 
Han krånglade sig upp ur sängen och gick fram till en av garderoberna och öppnade dörren. Han rotade runt en del i en låda innan han tillslut hittade en flaska med glidmedel. Det var vanligt Klick med någon diffus mintig doft. Inte det hetaste kanske men det funkade. Han la sig bredvid Emma igen som ställde sig på alla fyra. 
- Är du säker? 
- Jaa, sa hon och nickade.
 
Ända sedan Emma börjat känna runt mellan sina ben och onanera hade hon varit nyfiken på det bakre hålet. Hon hade kört in både fingrar och föremål och hade tidigt insett att släta föremål fungerade bäst och att hon var tvungen att använda någon form av hal vätska för att få in dem. Hennes favorit hade varit stearinljus men hon hade ibland vågat sig på att smörja in det tjocka skaftet på en skruvmejsel med olivolja. Det hade spänt en hel del men hon hade kommit utan att ens behöva röra sin fitta. Hon hade läst sig till att det kunde fungera så.

När hon börjat ha sex med andra än sig själv så var analsex något av det första hon ville testa men det var först med Oskar som det blev av. Eftersom sex med honom, och alla andra av hennes sexpartners, mest handlade om att bli tillfredsställd genom utmattning så hade hon aldrig testat hur det kunde kännas att ha lugnt och mysigt analsex. Det var något hon tänkte ändra på nu.

Filip hällde ner glidmedel i hennes bakre öppning och jobbade in det med fingrarna. När han kunde få in pek-, lång-, och ringfingret i henne så smörjde han in sin kuk och ställde sig bakom henne.
- Tror du det funkar att ta mig i skeden igen? 
Filip la sig på sidan och hon följde efter. För säkerhets skull så smörjde han in sig lite till innan han prövande satte sitt ollon mot hennes bakre öppning. 
- Aaahhh, suckade hon. 
- Börja röra dig nu.
Han började försiktigt att röra sig i henne och satte snart tillbaka händerna som de varit innan. Han rörde sig i hennes röv med långa stötar samtidigt som hans, nu glidinsmorda, fingrar spelade över klitoris. Hans ena hand smekte runt bröstvårtorna. Han tryckte in kuken med kraft i henne och nöp till i ena bröstvårtan.
- Ih. Ja! svarade Emma.
- Åh, åh, aaaahh. Oh.
Filip ökade takten i några snabba drag och samtidigt som han pumpade henne hårt så fortsatte han att intensivt klittra henne. 
- Ooohh. Jag kommer snart, sa han med spänd röst.
- Jag vill …. oh … känna dig iii miiiig, stönade Emma tillbaka.
Filip ökade takten ännu lite grann och stannade upp i henne en halv sekund innan han gjorde några sista stötar och släppte lös sin sperma i henne. När Emma kände den slå emot analväggen så satte hon sin egen hand över klitoris och tryckte till och bet ihop tänderna och grimaserade. 
- Aaaaahhhhaaa, stönade hon och kände hur hennes fitta pulserade. Det var ingen riktig sprutorgasm men lite vätska läckte helt klart ut.

De låg kvar i några minuter och stirrade upp i taket. Vid sängens fotända frågade Netflix om de fortfarande tittade. 
- Tack, sa Emma och pustade ut.
- Tack själv, sa Filip och skrattade.
Emma reste sig upp ur sängen och gick iväg till badrummet. Hon kissade och pressade samtidigt ut så mycket som möjligt av Filips sperma. Egentligen gillade hon inte när folk kom i henne. Hon hade såklart skydd utifall att det skulle hända men hon föredrog helt klart att de kom någon annan stans. Helst på hennes bröst eller mage. Ansiktet var nog där hon minst av allt ville ha säd om den hamnade utanför kroppen. Munnen kunde funka ibland. Ändå hade hennes lillebror sprutat i henne tre gånger. Nu hade hon till och med bett honom om det. Det kändes helt enkelt bara rätt att han gjorde det. 

Hon reste sig från toaletten och torkade baken med en våtservett som hon spolade ner. Hon skänkte de stackars avloppsarbetarna en tanke innan hon gick fram till handfatet och tvättade händerna. Hon tog fram sin eltandborste och la på lite tandkräm. När hon var klar med tandborstningen och stod i hallen så tittade hon först på sin dörr och sedan på Filips. Med en axelryckning och ett leende gick hon tillbaka till Filips rum och kröp ner bredvid honom i sängen. 
- Ska inte du fixa dig?
- Jo. Ville bara ge dig lite space, sa han.
”Sure. Och jag är Askungen” tänkte hon när Filip reste sig upp och gick ut ur sitt rum. Efter några minuter kom han tillbaka och luktade tandkräm och munskölj. De gav varandra en sista puss innan de vände sig åt varsitt håll och somnade.

17 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

mx55

Tack för fantastisk feedback Nightcare.

Ja. Del tre är lite pang på. Orginaltanken var att börja där och ta backstoryn senare och mycket mer svepande än det blev nu och sedan utveckla karaktärerna vidare därifrån. Del ett och två borde vara samma men det blev för långt. Så mer om Hannes och Filip kommer senare i serien.

Del fem och sex börjar bli stabila en jag ligger efter på sju och framåt tyvärr så blir lite paus i några dagar till. Iofs bra att möta folk hinna lösa ikapp kanske.

11/1, 2021 kl. 11:05

#1

Nightcare

Wow! Den här var riktigt bra. Tillbaka till en riktig berättelse igen. En berättelse om livet just där och då. Emmas tankar, bekymmer och längtan. Och så leder det fram till fin och kärleksfull sex också. Och här känns det dessutom mer logiskt än i del 3.
Snälla, ska du inte knyta ihop säcken med en del 5 också, där Hannes kommer med på tåget igen?

8/1, 2021 kl. 18:43