Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

6/1, 2021 kl. 18:36, av Deep

Lägerskolans sjöbastu

Del 2 av 2 i serien Lägerskolan

Detta är en direkt fortsättning på novell Lägerskolan. Min förhoppning när jag den skrev den var att den ändå skulle vara begriplig och läsbar fristående, utan att ha läst den första delen innan.

Förord om denna novell och serie:
Som jag nämnde i första delen, skrevs detta för åtskilliga år sedan, och då för publicering på andra och nu försvunna novellsidor. Eftersom andra av mig där publicerade texter, utan min medverkan har börjat dyka upp på andra sidor, har jag valt att själv återpublicera delar av denna serie härpå Bubblan, och senare kanske även andra efterfrågade texter. Jag har också valt att publicera detta som det finns i mitt arkiv, utan annan omarbetning än nytt förord och enklare korrekturläsning.

Redan efter första delen i denna serie fick jag önskemål om inte bara fortsättning, utan också vad jag borde skriva om. Vissa av dessa önskemål skrevs senare in i efterföljande delar, men inget i denna. Här är innehåll och tema fortfarande helt efter mitt eget huvud.

/Deep


Lägerskolans sjöbastu - andra delen
Jag vaknade av att läraren Gunnar stod i rummet och ropade högt:

- Nu får du för tusan kliva upp! Alla andra är redan och äter frukost.

Jag öppnade mina ögon försiktig men bländades omedelbart av morgonsolen som lös rakt genom fönstret och in i rummet. Jag försökte kisande se mig omkring. Förutom majen Gunnar var jag ensam i rummet. Christer och Anders var inte där och jag hörde hur det pratades och slamrade på avstånd i huset.

- Är du vaken nu, eller kommer du somna om igen? Jag visste att du inte skulle vara uppe så sent, du skulle inte ha duschat utan gått och lagt dig samtidigt som alla andra i går kväll, eller hur? Du måste lära dig att planera bättre. Hoppa upp nu medan jag väntar, så att jag ser att du kommer ur sängen.

Jag hade nu ögonen fullt öppna men gäspade stort. Jag kunde inte ha sovit länge. Med armarna i kors över bröstet, stod Gunnar mitt på golvet och tittade strängt på mig. Det var uppenbart att han inte tänkte försvinna innan jag klev upp. Jag började röra mig för att sätta mig upp. Jag kände då hur det stramade här och var på min kropp och mindes att jag inte hade tvättat mig efter mitt nattliga besök hos Katarina. Jag tvekade lite. Om jag skulle kliva ur sängen så skulle Gunnar kanske se de intorkade spåren på min kropp. Jag hade ingen tröja längre utan bara de kladdiga kalsongerna på mig, och dess utom ett morgonstånd i dem.

- Nå? Kliver du upp nu då?

Jag tittade plågat på Gunnar och satte mig försiktigt upp men höll täcket hårt om min kopp för att skyla mig. Gunnar tittade på mig och hans hårda anletsdrag mjuknade lite, antydan till ett leende syntes när han fortsatte:

- Morgonproblem?

Jag kände hur jag rodnade och tittade generat rakt på honom. Han skrattade till lite, vände sig långsamt mot dörren och började gå mot den.

- Du kanske ska skynda dig upp då, innan dina kamrater kommer tillbaka från frukosten.

Gunnar drog igen dörren efter sig och jag hörde hur han skrattade tyst medan han gick iväg. Jag hoppade ner från våningssängen, fortfarande med täcket runt min kropp. Jag tog snabbt fram rena underkläder, tog handduken och tvättsakerna och slängde sedan täcket på min säng och slog handduken om mig. Jag plockade fram min nedsölade och hoptorkade t-shirt och tassade ut ur rummet, hörde att alla verkade vara i matdelen, och skyndade mig in på killarnas. Jag hängde upp handduken och klev in i en dusch, fortfarande med kalsongerna på och tröjan i handen. Jag tryckte på knappen för att få vattnet att flöda. Det var kallt i början men jag stod kvar och lät det skölja ner över min kropp. Jag tog av mig mina nu våta kalsonger, sköljde och vred ur dem ett par gånger. Jag gjorde samma sak med t-shirten, innan jag snabbt tvättade av mig själv, hår, kropp och extra noga kring mitt skrev.

Jag klev ur duschen och torkade mig snabbt och satte på mig mina rena kalsonger. Håret kammades, armhålorna fick deo och jag borstade tänderna. När jag var nästan klar öppnades dörren och det kom in fler killar, vilt tjattrandes.

- Är det här du är? Skulle inte du ha någon frukost?

Någon fick syn på mina våta kläder och ropade.

- Han har pissat på sig!

Jag spottade ut tandkrämen och vred mig lugnt om innan jag svarade.

- Nä, jag har tvättat mina kläder.
- Du har kisat på dig!
- Lägg av. Jag tog för lite underkläder med mig och har tvättat upp dem. Jag vill inte lukta som en svettapa som du, fräste jag ilsket tillbaka.

- Han har kissat på sig, han har kissat på sig...

Jag tog mina saker, slog den fuktiga handduken om min kropp och gick mot dörren. På vägen ut skickade jag ut en snabb och hård vänsternäve, rakt mot retstickan. Den träffade hans axel halvhårt.

- Aj! skrek han till.
- Ja, sluta fåna dig då, djävla svettapa. Lär dig hålla dig själv ren istället för att apa omkring...

Jag gick ut genom dörren och jag hörde hur de andra verkade skratta rått, förhoppningsvis åt honom och inte mig, men jag brydde mig egentligen inte så mycket. På vägen mot mitt rum så hörde jag busvisslingar från några tjejer i klassen och jag smet snabbt in på rummet och slog igen dörren efter mig. Christer och Anders var redan där och bökade med sina prylar. Anders tittade upp och frågade med ett fånigt leende:

- Sovit gott, eller inte alls?

Christer tittade på honom och Anders fortsatte:

- Han smet ut igår.
- Smet ut?
- Mm-hm, ut genom fönstret.
- Jag skulle ju bara ut och pissa, försökte jag svara men Anders skrattade bara.
- Och var tog du vägen sen då? frågade Christian.
- Jag kom inte in igen, Anders stängde fönstret.

Anders skrattade högt och frågade:

- Och varför pissade du inte på muggen som alla andra då? Va?
- Jag vågade inte. Ni två hade ju redan retat upp majen Gunnar så förbannat.

Både Christer och Anders skrattade men tittade misstänksamt på mig. Jag vet inte om de trodde mig men var för trött för att bry mig. Jag hängde upp mina våta kläder och handduken och klädde snabbt på mig resten. Jag bäddade till sängen och smet ut ur rummet och ner mot matavdelningen. Förutom matgruppen och husmor som höll på att städa undan, så var det tomt på folk. Husmor tittade på mig och sa med sträng röst:

- Försent att komma nu. Här äter man alla tillsammans eller inte alls. Vi kan inte hålla på att passa upp på er som inte behagar att följa reglerna. Du får klara dig ändå, så kanske du lär dig.

Jag tittade på tanten och runt om i rummet, men det fanns inget att äta framme. Jag suckade tungt och gick tillbaka upp på rummet. Christer och Anders hade lämnat och jag tog min väska och gick ut. Utanför rummet så fick jag syn på Katarina och blev genast lite gladare. Jag skyndade mig fram i riktning mot henne och hann ikapp henne precis vid trappan ner.

- God morgon, sa jag och pussade henne på kinden.

Katarina vände sig mot mig och sken upp.

- Morgon, svarade hon, tog min hand och kysste mig mera ordentligt.
- Öööh, flytta på er! Ropade någon bakom oss och så hörde vi några spridda busvisslingar
- Flytta på er vi ska ner...
- Sånt där får ni sluta upp med här, det får ni syssla med hemma, hörde vi majen Gunnar säga.

Katarina bröt kyssen, gav mig en snabb puss och tog min hand. Tillsammans gick vi nerför trappan och ut på gårdsplanen. Bussen som skulle föra klassen till dess första studiebesök stod redan på tomgång och de flesta klasskamraterna väntade i närheten. Katarina fick syn på sin bästis och rumskompis Susanne och styrde oss ditåt.

- Var är Leif, frågade Katarina.
- Han är i matgruppen, han kommer snart, svarade Sussi.

Fröken ropade upp och fick oss någorlunda tysta, sedan förklarade hon att vi skulle åka buss till Falugruvan och gå en rundvandring genom den. Sa att en gruva är en farlig plats och det var viktigt att vi gjorde som guiderna sa. Matgruppen anslöt och vi fick gå ombord på bussen. Katarina och jag hamnade ganska mitt i bussen och Susanne satte sig på raden framför oss. När Leif kom in så satte han sig bredvid henne och de tittade på varandra kort innan de pussade varandra ömt.

Dörren stängdes och bussen rullade gungande iväg. Katarina satt längst in mot fönstret och vi höll fortfarande varandras hand. Jag pussade henne mjukt på munnen. Ingen tunga, utan bara läpparna mot hennes. Precis som igår så luktade hon underbart fräscht. Våra läppar möttes flera gånger, mjukt och ömt, och min hand smekte hennes hand. Jag hörde visslingar och burop runt om i bussen men brydde mej inte förrän jag kände en hand på min axel. Det var vår fröken som stod bredvid och nu avbröt oss.

- Det var ju synd att du inte hann äta frukost, men du kanske kan låta bli att äta upp Katarina?

Vi bröt kyssen och särade lite på våra huvuden. Jag tittade rakt in i Katarinas ögon medan jag besvarade fröken.

- Ha-ha, mycket lustigt. Jag ger min flickvän en morgonpuss. Jag äter inte upp henne...
- Vilket som! Men gör inte så... här. Man håller sådant privat och lite för sig själva, eller hur? Det borde ni kanske kunna förstå?

Jag vände mig mot fröken innan jag svarade igen.

- Mmm... Det vore fint, men vi är inte hemma...
- Ni får ändå försöka behärska er, eller ska jag behöva sära på er?

Jag blev tyst en stund och Katarina kramade min hand, innan jag svarade tyst.

- Ja fröken, jag ska försöka...
- Vad ska du försöka?
- Vi ska... behärska oss.
- Bra.

Fröken tittade sig runt i bussen och gick sedan framåt till sin plats. Katarina och jag tittade på varandra men vi pussades inte. Jag kramade däremot hennes hand och la den i hennes knä. Långsamt förde jag handen upp mot hennes skrev och hon särade lite lätt på benen. Hon släppte min hand och jag lät den glida ner mellan hennes lår, och upp mot hennes kön. Hon la sin hand över min som för att dölja den och låtsas som ingenting. Men hon log lite. När jag försiktigt rörde mina fingrar mot hennes tygklädda skrev så hasade hon försiktigt ner lite på stolen, och särade mera på benen. Jag tittade bort mot fröken. Hon verkade inte se något, men jag märkte att Susanne tittade bakåt mot oss. Jag formade ett ljudlöst "tyst" till henne och hon log tillbaka. Katarina blundade och jag masserade lugnt vidare men allt hårdare med handen mot hennes kön. Plötslig började Leif tala till mig halvtyst röst:

- Fick du sova något i natt då?

Jag fortsatte med handen mellan Katarinas ben och pratade med Leif samtidigt.

- Nä, jag kunde inte somna. Det tog jättelång stund och ändå var jag jättetrött. Svarade jag.
- Jag sov inte heller så mycket, sa Sussi. Jag tänkte på så mycket, och så pratade jag med Katarina...

Jag kände hur Katarina försiktigt rörde sitt underliv upp mot min hand och jag tog i lite mera. Försökte komma längre ner med handen, för att kunna smeka bättre. Susanne och Leif var vända bakåt och tittade båda två på Katarina och hur min hand bökade mellan hennes ben.

- Jag fick gå upp extra tidigt, för att duka fram frukost, sa Leif.
- Och jag fick ingen frukost alls, svarade jag.

Katarina rörde sig mer och tydligare mot min hand. Jag fortsatte klämma och krama men tvingades pressa nedåt allt hårdare för att få henne att sitta stilla så att inte de på raden bakom oss skulle märka något. Katarinas mun var öppen och hon andades tyngre och med djupa andetag, medan min hand gnuggade hårt mellan benen och mot hennes kön.

- Jag snodde med mig några mackor, knäckebröd men utan smör. Vill du ha? frågade Leif.

Han räckte mig dem och jag tog dem med min lediga hand. Katarina började andas lite för ljudligt och jag blev rädd att någon annan skulle förstå vad vi gjorde. Jag sträckte en brödskiva mot hennes mun och sa:

- Du kanske ska ta en tugga?

När brödet nuddade Katarina stängde hon omedelbart munnen och vred undan huvudet. Samtidigt kände jag hur hon hårt pressade sitt skrev mot min hand. Jag gnuggade hårt och snabbt tillbaka, så hon gnydde till och vred på hela kroppen.

- Så, bråka inte nu, ta en tugga, sa Susanne som såg vad som hände.

Katarina knep ihop hårt med sina ben om min hand och andades ut tungt. Hennes ögon öppnades och hon stirrade rakt fram mot Sussi, som tittade tillbaka med stora ögon och skrattade lite lätt. Greppet med benen om min hand slappnade långsamt av. Katarina vred sitt huvud mot mitt och tittade mig i ögonen. Hon var andfådd och alldeles flammig om hals och ansikte. Hon pussade mig snabbt och viskade:

- Tack, men släpp nu.

Jag tittade henne i ögonen och lirkade försiktigt bort min hand. Katarina tittade ner mot mitt skrev och såg hur mitt hårda stånd avtecknade sig genom mina jeans. Hon la en hand löst på den och tittade ut genom fönstret. Susanne satte sig tillbaka ordentligt på sitt säte och jag hörde hur hon viskade till Leif:

- En sån macka kanske man skulle ha.
- Den verkade inte så torr, svarade Leif.

Jag satt där, bredvid Katarina och hon hade sin hand över mitt plågsamt hårda stånd. Handen låg stilla och jag bara önskade att hon skulle börja smeka mig. Samtidigt visste jag inte hur jag skulle kunna klara av det utan att spruta i byxorna. Och hur mycket och gärna jag än ville att hon skulle smeka mig, så ville jag inte gå omkring med en stor våt fläck på byxorna efteråt.

Jag hörde hur Katarinas andetag hade blivit alldeles lugna och jag förstod att hon nu sov. Jag lutade mitt huvud mot hennes axel och snart sov även jag.


Bussen stannade med ett ryck och halvvaken kände jag hur något slog mig på axel. Det var en väska som hade slagit till mig när någon klämde sig förbi i mittgången. Jag pussade på Katarina så att hon vaknade och även vi tog oss ur bussen. Klassen delades in i två grupper med varsin guide, och vi gick iväg mot gruvan. Hela gruvan var ett stort mörker och jag uppfattade egentligen ingenting. Katarina och jag gick och höll varandra i hand. Vi smekte varandra stup i ett, så fort vi trodde att ingen såg, och eftersom det var trång och mörkt så var det ju nästan hela tiden.

Vi fick lunch, löste några gruppuppgifter, och hamnade äntligen på bussen och på väg tillbaka till huset. Vi satt som på resan dit men nu var Katarina vaken och smekte mig lätt på låret. Hon gjorde det nästan hela tiden, och i bland klämde hon till om mitt värkande stånd. Jag tror jag hade haft stånd nästan hela dagen och jag var i desperat behov av att få komma. Katarina hade förstått att hon inte fick smeka för mycket, för att jag annars skulle komma i byxorna. Det var plågsamt men samtidigt underbart. Jag uppfattade det som att även Leif och Susanne smekte varandra i smyg.

- Vad ska vi göra vid huset? frågade Katarina. Sussi, har du någon idé?

Susanne vred sig bakåt. Hon harklade sig och frågade:

- Vad menar du? Vi ska äta, och så är det säkert någon uppgift vi ska göra...
- Ja men inte det! Vad ska VI göra, Leffe, du, jag...
- Bastun? frågade Leif.
- Ja! Vi kanske kan få bada i sjöbastun. Sa jag.

Det var ju en utmärkt idé. Bada bastu vid sjö, då måste man ju få vara lite avklädda, utan att någon gnällde på det. Vi beslöt därför att fråga gubben på gården så fort vi kom dit. Gubben, för att tanten var grinig och fröken skulle säga nej. Planen var klar och jag så förväntansfull att jag knappt kunde behärska mig. Jag som darrade i väntan på att vi skulle komma fram.

Till sist närmade vi oss huset och fröken gick omkring i bussen för att berättade vad som gällde. Som vilken grupp som skulle laga mat i kväll och frukost i morgon, och vad vi andra skulle göra. Susanne lyssnade noga som vanligt och hade full koll på uppgiften. Hon beslutade snabbt att Leif och jag fick leta reda på gubben från huset för att försöka ordna med bastun, och göra det innan fröken förstod något.

Vi kom av bussen och hade tur. Leif och jag fann honom genast vid poolen där han stod med en lång håv och fiskade upp löv, gräs och döda insekter. Vi gick raskt fram och frågade artigt:

- Ursäkta, igår såg jag att det finns en sjöbastu där borta. Fungerar den? frågade jag.

Gubben tittade upp mot mig och svarade långsamt:

- Jo, nog fungerar den allt. Men den är gammal och måste eldas för att bli varm...
- Får vi använda den? frågade jag.
- Vi kan hugga ved om det behövs, lade Leif till medan gubben tvekade.

Gubben tittade på honom och sedan på mig.

- Nå jo, ved finns det nog allt men det ska eldas också, inte bränna ner huset...
- Jag är scout, sa jag. Jag är van att hantera eld, både i naturen, spisar och där det kan behövas.

Han tittade på mig en stund men frågade sedan:

- Och när skulle ni vilja basta då?
- Direkt efter maten? Jag tror vi måste börja då om vi ska hinna få den varm innan läggdags.  Svarade jag.
- Snälla, det är ju så svinkallt och omöjligt att bada i poolen, sa Leif.

Gubben tycktes mjukna och sa.

- Nå väl, men jag ska vara med och tända, för att visa er hur det sköts. Och inge stök eller bråk i bastun. Det är varmt där, och finns eld, och det ska man inte leka med.
- På hedersord, sa jag och gjorde en scouthonnör i stam givakt.
- Då träffas vi vid bastun klockan sju då. Prick. Är ni inte där då så blir det inget, sa han och återupptog sitt arbete med håven i poolen.
- Tack! ropade Leif och jag i kör och sprang tillbaka mot huset.

Leif försvann för att söka efter sin grupp och jag letade upp min, den med Katarina och Susanne. De var nästan färdiga med allt och de andra i gruppen muttrade om att jag alltid var sen. Susanne hjälpte mig med mina bitar så att allt snabbt blev klart. Precis som igår samlade Susanne ihop allt och tog det till fröken.

- Det är grejat, viskade jag till Katarina. Ta med Sussi till bastun sen. Leif och jag måste vara där prick sju, men det tar en stund innan den blir varm.

Katarina pussade mig men jag tog tag i henne så pussen övergick till en kyss, en med öppen mun och långa tungor. Vi slutade inte innan Susanne kom tillbaka med Leif i släptåg, och då ringde det samtidigt i matklockan. Vi gick tillsammans till grusplanen för samlingen före maten. Vi åt tillsammans och försvann sedan till våra rum. Jag rotade ihop det jag behövde för bastun men gick också iväg till killarnas. Jag ville fräscha till mig, innan jag träffade Katarina igen. På killarnas hittade jag Leif och vi skrattade åt varandra. Vi gjorde båda det vi skulle och gick sedan tillsammans mot bastun. Gubben var inte där ännu så vi satte oss på bänken och pratade.

- Så du hann ifatt Sussi igår? frågade jag.
- Jo, hon var inte så snabb.
- Hon kanske ville bli fångad?
- Kanske, troligen, men hon grät faktiskt. Jag vet inte riktigt vad som hände. Jag höll i henne, vi pratade lite och efter att tag så kramades vi. Till sist så hamnade vi i hennes rum.
- Jo tack, jag märkte det, sa jag. Hur länge hade du varit där innan jag kom?
- Vet inte. Ett tag? Vi låg under hennes täcke och smektes, men hon blev alldeles stel när hon hörde dej komma.
- Snabbt jobbat. Katarina och jag har varit ihop flera gånger, men igår var första gången som vi hamnade i samma säng.

Leif skrattade till. - En annan är inte lika trög i starten som du, kanske?
- Eller var det Sussi som var snabb? frågade jag.

Leif vred lite på sig, innan han svarade.

 - Ja jo, hon var väl inte ovillig direkt...

Vi hörde hur det kom fotsteg mot oss. Tysta steg, och jag undrade lite hur mycket gubben kunde ha hört. Han kom runt hörnet till oss och sa:

- Så bra, ni är här. Gott!

Han låste upp bastudörren och visade var den torra veden inne låg, var vedförrådet ute fanns och berättade att vi skulle fylla upp med lika mycket inne som vi använt. Han visade hur vi skulle fylla vatten i manteln och hur eldstaden fungerade. Därefter började han splinta upp lite tändved men slutade tvärt som om han kom på nått. Till mig sa han:

- Få nu se hur en scout gör, kan du tända eld pojk?

Jag tittade på veden och klöv den lite till, i fler och mindre bitar. Jag letade fram en bit med näver på och rev av den. Jag byggde därefter upp en eldbädd, färdig att tändas. Sedan vände jag mig mot gubben och frågade med ett leende:

- Har du tändstickor eller måste jag gnugga med två pinnar?

Han skrattade och räckte mig asken.

- Ta det lugnt nu, och ha det skönt pojkar. Hämta hjälp om ni behöver. Jag eller gumman finns alltid i rummet bakom köket.

Gubben sträckte på sig och gick ut, iväg mot huset. Leif och jag tittade på varandra och såg fånigt nöjda ut. Jag petade in ett par pinnar till och stängde luckan. Därefter började vi båda byta om. När Leif drog av sina byxor så åkte hans kalsonger med och jag hann se att han redan hade fullt stånd.  Jag blev medveten om att även min kuk höll på att fyllas men jag dolde det inte. Tvärt om så sträckte jag på mig så att det syntes ordentligt och Leif tittade mot min halvhårda kuk.

- Nu får tjejerna komma snart, sa jag. Jag ha längtat hela dagen.
- Fan, jag skulle kunna komma på en gång, sa Leif. Törs knapp röra kuken.
- Jag var på väg flera gånger i bussen och jag tror Katarina kom.
- Tjejer har det så bra! Jag smekte Sussi hela hemvägen men det syns inte på dem.
- Dom sprutar ju inte...
- Nä... Du, man borde kanske runka av sig en gång, innan dom kommer...? frågade Leif.

Jag tittade på honom och funderade. Om jag kom nu så skulle jag kunna hålla mig längre med Katarina... Men Leif och jag hann inte göra något. Vi hörde röster som var på väg och vi tog snabbt våra handukar och drog dem om våra nakna kroppar. Medan vi samlade ihop sakerna i bastun så hörde vi att det definitivt var någon mera än bara Katarina och Susanne. Det lät som om fröken var med! Det knackade på dörren och jag ropade:

- Nä vänta! Vi byter om...

Vi plockade ihop det sista och gick ut. Fröken stod precis utanför men Leif och jag klämde oss förbi och la våra kläder på bänken.

- Vad ska det här betyda? frågade fröken.
- Det här betyder bastubad, fröken. Svarade jag. Vedeldad sjöbastu, det bästa livet har att bjuda, enligt far.
- Och vem har lovat er det här?
- Vi pratade vänligt med gubben i huset och han har visat oss hur allt ska skötas.
- Men ni har inte frågat mig!
- Det är väl inte frökens bastu?

Hon tittade på oss alla fyra och sedan tillbaka på mig.

- Jag är er fröken och ansvarig för er. Jag måste alltid veta vad ni gör!
- Fröken är välkommen. Vi ska bada i bastun och doppa oss i sjön. Det är bara att hämta badkläderna och vara med, om du vill!

Fröken blev tyst och tittade på mig. Jag försökte se oskyldig ut men hoppades innerligt och för allt i världen att hon inte skulle nappa på mitt erbjudande.

- Nu måste fröken bestämma sig för jag måste stoppa mera ved i kaminen.
- Nå, jag kommer kanske ner och tittar till er senare. Simma inte ut i sjön!
- Den är iskallt fröken. Ingen lär simma.

Hon tittade en sista gång på tjejerna, sa åt dem och oss alla att vara skötsamma, och gick sin väg.

- Så, nu kan ni gå in och byta om, så väntar Leif och jag här ute. Sa jag högt och tydlig för att fröken skulle höra.

Katarina kom fram och gav mig en kyss. Susanne pussade Leif, tog hans hand och gick in i bastun. Jag tittade efter fröken och såg att hon fortsatte bort mot huset. Äntligen verkade vi bli ensamma och kuken fylldes genast med blod igen. Katarina följde efter Leif och Susanne in i bastun och när jag tyckte att fröken var långt bort nog så gick även jag in. Susanne hade fått av sig på överkroppen och hon satt på laven, fortfarande med jeansen på, medan Leif redan sög på hennes ena bröstvårta. Han tappade snart greppet om handduken som han hade runt om sig men lät den falla. Hans hårda kuk pekade snett upp mot Susanne och hon sträckte ner en hand mot den.

Katarina tittade på, samtidigt som hon försökte klä av sig. Hon fick upp sina byxor och försökte med vickande höfter få ner dem. Jag klev upp bakom henne och hjälpte till. Trosorna åkte med i bara farten. Jag gick ner på knä och försökte få av henne strumporna, medan hon klev ur byxorna. Jag släppte min handduk och reste mig upp, samtidigt som jag lät mina händer följa över hennes kropp och upp, in under blusen, tills jag fick ett bröst i vardera handen. Jag stod tätt bakom och Katarina backade tills att mitt stånd tryckte mot hennes ryggslut.

Jag pussade Katarina på halsen, samtidigt som vi båda tittade på Susanne och Leif. Hur han försökte öppna hennes byxor och hon hjälpte till. Hon lyfte på rumpan och hasade ner byxorna en bit. Leif drog ner dem helt och tog dem av henne. Han stod på knä och tittade rakt in i hennes sköte. Samtidigt hade jag fört ner en hand till Katarinas skrev så hon särade lätt på benen. Jag fick in handen mellan låren och med ett finger smekte jag i hennes redan våta springa.

Susanne tog tag i Leif och drog upp honom från golvet. Han blev stående med kuken bara någon decimeter från Susannes ansikte. Min hand smekte i Katarinas fitta och hon rörde sin nakna stjärt mot min hårda kuk, samtidigt tittade vi på hur Susanne tog tag i Leifs kuk med bägge händer. Hon drog försiktigt hans skinn ner mot roten och hans ollon blottades helt.  Leif tittade ner mot henne, nästan bedjande, och förde fram sitt under liv mot henne. Susanne fick kuken precis framför ansiktet och hon blåste på den. Vi såg hur Leifs kuk ryckte till.

- Sussi... Sussi! Jag är så nära...

Jag kände att Katarinas stjärt mot min kuk höll på bli för mycket för mig med. Efter en hel dag av kåt väntan, kände jag att jag skulle komma när som helst. Susanne tittade upp på Leif och jag sa samtidigt till Katarina:

- Jag håller också på att komma, och drog min kuk lite från henne.

Susanne tittade mot Katarina och mig och sa:

- Jag tror killarna är lite heta.
- För helvete, sa Leif. Ni har kåtat upp oss hela dagen, och vi har inte fått komma.

Katarina skrattade och gjorde sig fri från mig. Hon tog av sig blusen och naken satte hon sig bredvid Susanne. Hon särade på benen, tittade på Susanne och sa:

- Vi får nog hjälpa dom. Kom och ställ dig här då, sa hon till mig.

Jag ställde mig framför henne, mellan hennes ben. Susanne särade på sina hon också och lade sitt ena ben över Katarinas, för att få plats. Sedan ställde hon Leif där hon ville ha honom, mitt framför sig. Leif och jag tittade snabbt på varandra. Katarina tog tag in min hårda uppåtpekande kuk och böjde ner den mot sitt ansikte. Jag såg att Leif fick samma behandling. Jag kände att Katarinas tunga snuddade med spetsen mot mitt ollon och jag ryckte till. Katarina fnittrade högt och tittade på Susanne, som var lite mer tvekande.

- Prova, det smakade inget. Sa Katarina.
- Men om dom sprutar oss i munnen då?
- De får dom inte! Och visst lovar ni?
- Visst! svarade jag. Men fortsätt snälla.
- Är du kåt? Jättekåt? På mig?
- Gör du inte nått mera snart så måste jag runka ut det själv, klagade Leif. Jag måste få komma!
- Kom då! Sa Susanne. Spruta om du måste...

Han tryckte kuken närmare Susanne och hon pussade tveksamt men lätt mot ollonspetsen. Leif stönade till ljudligt och tittade ner på sin Susanne. Jag tittade jag också och kände Katarinas tunga igen. Hon höll stadigt med båda händer om mitt kukskaft medan hon slickade lätt och försiktigt på ollonet. Sedan öppnade hon munnen jättestort och som förde in hela mitt ollon i munhålet. Min kuk ryckte till av synen och känslan av hur hon höll hårt om den för att få mig att stå stilla. Jag stönade och lade bägge händerna på Katarinas huvud. Gjorde det försiktigt men kände mig själv gripa tag i håret när tungan eller insidan av hennes kind rörde vid mitt ollon när hon slöt läpparna om mig.

- Snälla, gör så på mig också. Hörde jag Leif be.

Jag såg hur Susanne tveksamt och långsamt gapade större och större hon med, medan Leif försökte nå fram och in med sin kuk i hennes mun. Susanne stängde aldrig munnen om honom, utan höll emot hans kuk med händerna och bara hade hans ollontopp i munnen. Samtidigt som Katarina började testa med att föra sin mun och läppar fram och tillbaka över mitt ollon, hörde jag Leif gny. Känslan av Susannes varma andedräkt som sköljde över hans ollon blev för mycket. Jag såg det på Leif och såg hur han plötsligt sprutade. Han fick aldrig en riktig chans, och inte Sussie heller.

- Hjälp! Sa han. Jag kommer!

Fortfarande med min kuk i sin mun, vred Katarina på huvudet mot Susanne för att kunna se. Jag kände hur hennes våta tunga hamnade under mitt ollon, och hur det gjorde allt så mycket skönare. Susanne försökte tvinga Leif ifrån sig och vrida bort sitt huvud. Hon vred det i riktning mot mig och Katarina som hon sökte med panik i blicken. Jag kände att jag var nära och tryckte i reflex in kuken lite till i Katarinas mun.

Medan Susanne spottade och försökte komma loss, fortsatte Leifs sperma att pumpas ut. Nu hamnade den mera på hennes kind, öra och hår. Jag kände hur Katarina höll mot mig med sina händer om min kuk och jag drog mig lite bakåt för att snabbt trycka tillbaka den in i hennes mun igen.

- Jag kommer snart, väste jag hest. Jag kommer komma snart! Varnade jag igen och med högre röst.

Katarina vred upp huvudet så att hon kunde se mitt ansikte men hon spottade inte ut kuken. Jag juckade två drag till, för att sedan dra jag mig ur. Det var lite väl i sista sekunden, för jag kände hur sprutet redan var på väg medan jag försökte komma ur hennes varma, våta mun. Försökte komma ur, för Katarina höll fortfarande i min kuk och tittade upp mot mig med öppen mun. Fösta sprutet träffade henne på överläppen och i näsan. Hon fnös, ryckte till och började reflexmässigt blunda. Hon böjde också ner huvudet men det gjorde att nästa stråle träffade rakt på hennes ögonlock. Resten hamnade på kinden och hennes händer. När jag lugnat mig en aning så såg jag att både Katarina och Susanne var helt kladdig av sperma, och att Leif såg lätt olycklig ut.

- Förlåt mej, viskade Leif, gång på gång.

Susanne försökte med handen ta bort all sperma som rann i hennes ansikte och hon torkade av det på honom.

- Du lovade att inte komma i munnen. Du lovade! sa honom.
- Jag försökte, jag försökte verkligen. Förlåt...
- Det var nog bättre att få det i munnen än i näsan, sa Katarina, lät täppt och skrattade.

Susanne tittade tveksamt på henne och Katarina tittade tillbaka, flinande, fortfarande med ena ögat slutet och täckt av min sperma.

- Jag lovar! Och i ögat var inte heller någon höjdare. Men det smakade inte så illa...
- Du fick väl inget i munnen? frågade Susanne tvivlande.
- Jo, lite hamnade där också...

Katarina lipade med tungan men ingen av oss andra kunde se något.  Sedan slickade hon försiktigt på sin kladdiga hand och log mot Susanne.

- Kladdigt, men det smakar inte så jätteilla, sa hon. Prova.
- Nej!
- Var inte feg. Pröva, vet ja!

Susanne tittade tveksamt på Katarina, som för övertygelsens skull slickade lite till på sin hand, som var täckt av min sperma. Sen pussade hon direkt på mitt kladdiga ollon. Susanne tittade mot Leif och han såg förhoppningsfull ut. Hon sträckte försiktigt ut sin tunga och närmade sig långsamt hans ollon. Leif stod blick stilla, höll nästan andan, tills Susannes tunga nådde hans kuk. Hon höll kvar tungan och letade runt tills hon fick en stor droppe av Leifs sperma på den. Hon stängde munnen och tittade på Katarina. Efter en stund så lipade hon och visade en tom tunga.

- Funkade va? Frågade Katarina.
- Men inte var det gott!

- Nä, men kåtigt! Man blir ju jättekåt av smaken, blir inte du?
- Kanske lite...
- Jag blir!

Katarina tog sin handduk och torkade av sej min sperma med den och gav den sedan till Susanne. Katarina höll min kuk med en hand, tittade upp på mig och frågade:

- Färdig?
- Nä! Jag har bara börjat. Men nu är det min tur.

Jag gick ner på knä, pussade hennes ena bröst och förde in min ena hand mellan hennes ben. Hon var rejält våt och två av mina fingrar gled in nästan helt ohindrade. Katarina flämtade till och jag pussade henne mitt på munnen. Medan jag pullade henne djupt med två fingrar så lekte våra tungor med varandra. Jag tog upp mina fingrar, våta av hennes safter, upp till min mun. Jag stoppade in ett finger i min mun och sög av safterna, samtidigt som Katarina tittade på. När jag tryckte in dem i henne igen så kysste jag henne samtidigt. Flera gånger tog jag upp mer av hennes safter till min mun och jag stoppade även in ett finger i hennes mun, utan att hon protesterade. Hon sög av mig sina egna safter och log. Jag blev kåt som tokig och kysste henne krävande.

Jag kände att det plötsligt drog kallt om min rygg. När jag snabbt vred mig om så såg jag att Leif hade ställ upp dörren. "Varmt" sa han innan han försökte komma tillbaka till Susanne. Jag kände hur hans hårda kuk kort slog mot min axel när han klämde sig förbi. Jag ryckte till av den oväntade kontakten och vände mig tillbaka mot Katarina igen, och tittade rakt in i hennes öppna skrev. Jag böjde mig ner och med tungan provade jag mig fram. Det var rejält vått och jag slickade runt tills jag mer eller mindre lapade i mig av hennes safter. Jag kände hur hon lade sina händer på mitt huvud och jag fortsatte att slicka. Katarina styrde mig uppåt, upp mot sin klitoris, och jag försökte massera den med min tunga.

- Pulla mig också. Stoppa in fingrarna, sa Katarina. Och slicka!

Jag fortsatte slicka och tryckte in ett finger. Jag kände hur hennes underliv mötte mitt finger och jag försökte få in ett till. Det tog mot och Katarina försökte skreva mer med benen och jag tryckte då på. Katarina tryckte mitt huvud mot sig och stönade högt. Jag pumpade nu långsamt men krävande med två fingrar i hennes fitta och samtidig så försökte jag suga in hennes klitoris i min mun. Hon rörde sig mer oroligt och roterade sitt underliv hårt mot min mun och mina fingrar. Hon stönade högt, stötigt men tydligt.

- Nu! Nu! Skrek hon. Faaan... S-så skööönt...

Jag kände hur hon blev stel, knep ihop med sina ben om mig, och sedan puttade bort mitt huvud.

- Fortsätt med bara fingrarna, fortsätt... Fortsätt!
 
Med helt kladdigt ansikte så stod jag på knä och pumpade nästan vårdslöst hårt med två fingrar i hennes fitta. Hon slog i hop benen igen och bara gnällde i ett långt stön, innan hon tryckte bort även min hand. Hon satt med slutna ögon och bara flämtade på laven, men efter en kort stund slappnade hon av i benen och öppnade ögonen. Vi såg på varandra och jag böjde mig fram och kysste henne. Hon tvekade inte ett ögonblick, trotts att jag hade hennes fittsaft i hela mitt ansikte. Hon besvarade ändå girigt min kyss med sin tunga långt in i min mun.

 Vi kände att vi blev puttade av ett ben och tittade mot Leif och Susanne. Leif höll på att lägga sig på rygg på laven medan Susanne stod bredvid. Medan hon väntade på Leif så hade hon en hand mellan sina ben och vi såg hur hon smekte sig själv. Hon tog bort handen från sin fitta och tittade på den. Hon grävde sig kort i fittan igen och när hon nu tittade på den så såg även vi hur våt den var. Hon la sin fittvåta hand runt Leifs ollon.  Försiktigt smorde hon in ollonet med sina safter och sedan ställde hon sig grensle över honom. Bakifrån så såg Katarina och jag hur hon sänkte sig ner och hur hon med handen styrde kuken upp mot sin fitta. När den låg rätt så sjönk hon sakta ner, hela vägen, tills hon satt på honom. Sakta började hon rida honom, och Leif sträckte ut benen än mer.

Efter att ha slickat Katarina, och nu sett Leifs kuk försvinna in i Susanne, var jag tokkåt. Jag höll ett stadigt tag om min stenhårda kuk och drog långsamt i den medan jag tittade på Susanne och Leif. Hon var så våt att det hördes hur de knullade. Jag tittade på Katarina och riktade min kuk mot henne.

- Sug lite, snälla.

Katarina tittade hon också på sin knullande bästis och sedan satte hon sig upp lite mera och tog tag i min kuk med ena handen. Hon tittade upp mot mig och log när hon sa:

- Inte spruta nu, jag vill också knulla sen. Okej?
- Jag lovar. Sug mej.

Katarina böjde sig fram och helt utan tvekan tog hon min kuk i munnen. Jag kände direkt hur hennes tunga rörde sig mot undersidan av mitt ollon och jag stönade högt.

- Ja, just så. Det är jätte skönt!
- Inte spruta. Okej? Mumlade hon med kuken i sin mun.

Katarina fortsatte försiktigt med tungan på mitt ollon. Jag drog kuken lite utåt och tryckte den sedan försiktigt in i hennes mun igen. Jag tog hennes hand och placerade den längre ut på mitt skaft, direkt under ollonet och mot hennes mun. Samtidigt som jag försiktigt förde kuken fram och tillbaka i hennes mun, så hade jag min hand om hennes och visade hur hårt jag ville att hon skulle hålla om mig.

- Just så. Håll hårt... där. Nu knullar vi, jag knullar din mun... Knullar din våta mun.

Jag förde kuken lite snabbare och i lite längre drag, ut och in i hennes mun och hand. Jag såg hur Susanne vred sig om och tittade på oss, medan jag juckade.

- Jag knullar, knullar Katarina i munnen... Knulla Leif nu!

Jag lade min andra hand på Katarinas huvud och knullade allt fortare i hennes mun. Det puffade och lät om Katarina och hon öppnade emellanåt munnen snabbt för att andas in. Leif lyfte lite på sig för att även han försökte se på oss. Katarina vred sig loss med munnen men höll fortfarande i min kuk med händerna, medan hon tittade på mig och sa:

- Du ska knulla mig på riktigt sen, knulla mej i fittan.
- Inga problem! Fortsätt, jag kullar dig sen.
- I fittan, ordentligt?
- Ja! Får jag komma? Jag är så kåt...
- Om du lovar... För jag vill ha dig i mig också, i fittan...
- Visst, jag kan! Kom nu...

Jag juckade i hennes händer som hon fortfarande stadigt höll om min hårda kuk med och till sist satte hon munnen om mitt ollon igen. Jag stönade till och var intensivt medveten om att både Susanne och Leif tittade på. Tittade på hur jag knullade mig mot orgasm, i Katarinas mun. Susanne red fortfarande Leif och samtidigt smekte hon sig mellan benen. Jag växlade mellan att titta på Susannes arbetande hand och hur jag fortsatte knulla Katarina i munnen. Jag kände hur Katarinas hand om min kuk tog ett hårdare tag och hur tungan som smekte mitt ollon.

- Oj, nu kommer jag snart!

Susanne red mer våldsamt, drog ihop sina ben lite och gned sig snabbare, medan jag inte bara kände hur Katarina hade min kuk i sin våta mun utan faktiskt också sög på den. Sög på min kuk hårt. Jag stötte hårdare in i hennes mun. Hårdare och hårdare och jag både kände och hörde hur Katarina gnällde lite. Hårt höll jag henne om huvudet och tryckte mig in så mycket jag kunde.

- Nu! Herre Gud! Jag sprutar nu... i din mun!

Jag såg hur Leif stötte hårt upp och in i Susanne, och hur hon böjde ihop sig med handen hårt tryckt mellan sina ben. Men inte för ett ögonblick så släppte hon Katarinas mun och min kuk med blicken.  Katarina hostade och lät men inte släppte greppet om min kuk. Gång på gång stötte jag in den i hennes mun och bara sprutade. Underbart!

- Herre jävlar vad skönt! Fan, jag bara sprutar!

Jag hörde hur Leif också stönade och jag släppte försiktigt mitt hårda tag om Katarinas huvud och drog mig försiktigt ur hennes mun. Med öppen mun tittade hon upp mot mig, samtidigt som hon hostade. Jag såg jag hur sperma rann ur hennes mun. Såg hur hon stängde munnen och drog mig mot sig. Jag böjde mig ner och viskade:

- Tack! Du var helt underbar, den absolut bästa!

Katarina sträckte sig mot mig och hennes mun sökte min. Jag tvekade kort men sedan mötte jag hennes kyss. Jag kände hur kladdiga hennes läppar var mot mig och kände omedelbart hur hennes tunga kom in i min mun. In kom också smaken av min egen sperma. Vi kysstes ändå hårt och jag hörde hur Susanne stönade intill oss.

- D-du kysser hennes mun... Sperma... Oh! Oh ooo...

Katarinas mun lämnade min och jag fick en kort avslutande puss.

- Knulla mig. Nu!

Hon som viskade, eller väste, men gjorde det bestämt. Jag vred henne runt så hon hamnade på knä på laven och riktade in hennes bak mot mig. Katarina svankade lätt och särade så mycket hon kunde på benen medan jag försökte få in min kladdiga men fortfarande hårda kuk i henne bakifrån.

- Inte där! sa hon vred undan rumpan lite. Det där är fel hål...

Hon tog min kuk med ena handen och svankade mera med ryggen. Då lyckades hon styra mig rätt och jag gled helt obehindrat in. Hon lutade sig på armbågarna igen och hängde ner med huvudet.

- Knulla mig nu. Knulla mig snabbt som fan.

Med ett stadigt tag i vardera skinkan så började jag föra min orgasmkänsliga kuk fram och åter i henne. Ut och in i långa, långsamma drag. Jag såg samtidigt hur Susanne klev av Leif och hur hans kladdiga kuk smällde ner mot hans mage. Susanne stod bredbent, lite på huk bredvid mig, och såg på hur jag knullade Katarina. Hon rörde en hand mellan sina blygdläppar och jag såg hur det kom ut en stor klump av Leffes sperma ur henne, och mer som landade på golvet.

- Knulla mig hårdare, klagade Katarina. Knulla mej nu...

Jag stötte inåt, var gång lite hårdare i Katarina. Långsamt ut, men fort och hårt in.

- Ja, fortare så.

Katarina flyttade en hand till sin fitta och jag kände hur hon började masserade sin klitoris igen. För varje stöt så svängde min punk och slog mot hennes arbetande fingrar.

- Ja, ja, ja. Fortare. Knu-ulla, knu-ulla...


Katarina stötte sin rumpa bak mot mig och gned sig allt intensivare. Jag såg hur Susanne, fortfarande på huk, stod och tittade på, samtidigt som hennes ena hand arbetade i hennes egen fitta. Jag såg henne ta upp den handen och lite frånvarande stoppa fingrarna i sin mun. Hon tycktes haja till av smaken men sög av fingrarna innan hon stoppade dem i sin egen fitta igen. Jag stötte fortare och fortare i Katarina medan hon bara stönade något obegripligt. Samtidigt som Susanne åter tog upp sina kladdiga fingrar till munnen så såg jag att Leif ställde sig bredvid henne. Hans kuk hamnade alldeles intill hennes mun, kladdig men fortfarande hård.

- Sussi, sug Leifs kuk, sa jag samtidigt som jag stötte hårt i Katarina. Sug kuk!

Katarina vred lite på huvudet och tittade upp mot Susanne, men det kom bara tunga stön ut hennes öppna mun. Med handen styrde Leif sin kuk mot Susannes mun men hennes fingrar var i vägen.

- Pröva kuken. Våga sug honom. Sug kuk, sa jag. Sussi, sug kuk!

Katarina stönade högre och Susanne tog fingrarna ur munnen. Leif fick direkt in sin kuk i stället och började omedelbart stöta mot hennes mun. Susanne stoppade handen mellan sina ben igen och började intensivt massera sin klitoris. Hon släppte fortfarande inte Katarina och mig med blicken utan följde hur jag hårt rände kuken in och ut ur Katarinas fitta.

- Ja, knulla henne. Leffe, knulla mun. Låt honom knulla din mun, Sussi...

Katarina knep i hop med fittan och drog ihop benen. Hon stönade högt och jag kände hur hennes hand korta stunder blev stilla mot klitoris. Jag tryckte mig in så långt jag kunde och fortsatte ändå drog henne hårt mot mig. Jag såg hur Leif nu höll i Susannes huvud och knullade hennes mun lite från sidan medan hon fortsatte arbeta med handen i sin fitta.

- Jag kommer igen, skrek Leif. Jag kommer!

Han drog inte ur kuken utan fortsatte bara stöta i hennes mun. Susanne blundade, knep ihop benen och gnuggade sig mycket snabbt upp och ner mellan benen. Jag såg ur hon ryckte i kroppen och antog att hon kom, samtidigt som Leif sprutade i hennes mun. Synen av hur lite sperma trängde fram i Susannes ena mungipa och känslan av hur Katarinas fitta kramande min nu halvt utdragna kuk, fick även mig nära att komma. Jag hade mitt ollon precis innanför mynningen nu och Katarinas fitta kramade underbart, just under min hyperkänsliga ollonkant. Jag rörde ollonet försiktigt, ut och in precis i fittmynningen medan även jag kom. För det var så intensivt att jag kom, just där, precis i mynningen. Den lilla sperma som kom ur mig hamnade mellan oss och gneds runt över Katarinas svullna och öppna blygdläppar.

Susanne satt med sperma i och runt om sin mun. Hon öppnade ögonen igen och tittade rakt mot mig. Sedan tog hon handen från sin fitta och torkade bort lite av sperman som hamnat runt hennes mun. Hon tittade på den och sedan på Leif. Hon reste sig och tog tag i honom, tvingade honom smaka sin egen sperma i en kyss han med. Leif slutade snart protestera och bara höll om Susanne. Hon bröt kyssen och tittade på mig igen.

- Nöjd nu? Nu har jag sugit kuk och smakat sperma jag med.
- Det har vi alla gjort. Visst var det underbart? frågade jag. Det var skitsexigt att titta på. Och visst var det skönt, Leif?
- Mm... underbart!

Katarina började röra på sig och försökte vända sig mot Susanne och Leif.

- Nej! Stå stilla så, sa Susanne. Slicka henne. Visa nu att du också törs!

Susanne peka mot Katarina och sperman som syntes kring hennes fortfarande öppna kön.

- Låt honom slicka bort det.
- Men jag har redan smakat mej själv, sa jag.
- Kanske, men som du sa, det var skitsexigt att se. Låt mig se dej slicka bort det.

Katarina skrattade lite och viftade på rumpan.

- Kom, kom, sa hon. Skynda dig nu, för jag vill resa mig upp.

Jag tvekade bara lite och böjde mig ner. Med ett långt drag med tungan, från klitoris och upp mot anus, fångade jag upp den ganska lilla mängden synlig sperma. Men det smakade desto mer så jag reste mig upp och visade min tunga med min fångst för Susanne och Leif. Sedan tog jag tag i Katarina och vred henne mot mig så vi kunde mötas i en tungkyss.

- Fusk, sa Susanne. Det där var fusk.

Katarina och jag skrattade till och bröt kyssen.

- Inte då, sa Katarina. Vi delar bara...

Plötsligt tyckte vi att vi hörde något utanför bastun. Vi tittade på varandra och snabbt försökte vi hitta våra handdukar. Jag hade inte hunnit få på mig min innan det stod en person innanför den öppna dörren.

- Hur går det här…  Hörde vi frökens röst börja fråga men tvärt tystna.

Hon hade klivit in genom den öppna dörren, precis som jag och de andra försökt svepa våra handdukar runt oss. Hon tvärstannade. Hon kunde inte gärna missa mitt halvstånd som jag ofrivilligt visade henne i profil. Tätt bakom henne kom majen Gunnar och tittade över frökens axel. Jag fick handduken runt livet och satte mig generat ner på laven. Fröken tittade sig omkring medan hon sniffade i luften. Hon tittade noga på tjejerna, en i taget, och sedan på oss pojkar. Hon såg inte glad ut.

- Jag tror vi ska sätt punkt här, sa hon strängt. Och ni pojkar går med Gunnar tillbaka till huset, nu.
- Nej fröken, sa jag.
- Nej? Nu gör du som jag säger!
- Nej fröken, vi måste ta hand om bastun! Det har jag lovat gubben...
- Ni går med Gunnar!
- Gubben har sagt vad vi ska göra, annars brinner bastun ner, halvljög jag. Vi måste göra klart innan vi går!

Fröken tittade sig ilsket om kring men Gunnar lade en hand på henne och sa:

- Jag tror inte vi ska göra det här värre. Visst ordnar ni upp det här nu och kommer direkt upp till huset?
- Men, försökte fröken protestera.
- De är uppenbart stora nog att... eh, sköta sig själva, och det är nog inget som vi kan göra något åt nu.

Fröken blev tyst och vi såg hur Gunnar, som stod tätt bakom henne, lät sin hand nästan smeka över frökens axel och ner längs sidan till hennes midja. Han vände sitt ansikte direkt mot fröken och sa:

- Jag vill att du och jag går nu, så får ungdomarna reda ut det här själva. Visst? Kom med mig nu.

Hans hand gled ner över fröken bak och han vred om henne mot dörren. Han la sin andra hand på hennes andra skinka föste henne ut, samtidigt som han vände sig mot oss och sa:

- Det är läggdags. Avsluta snabbt och kom och lägg er. I rätt sängar. Okej?

Sedan var de försvunna ur bastun. Vi hörde frökens upprörda och Gunnars svaga röst medan de gick iväg:

- Men de har knullat, det vet jag. Det luktade ju sperma över allt! Och flickorna... Dom var ju alldeles kladdiga i ansiktena!
- Så ja, men det var väl inte så illa? De har säker inte gjort något som inte vi har gjort, skulle ha gjort...
- Men de är ju barn!
- Tydligen inte längre. Kom nu, jag vill ha med dig... in i huset...

Vi hörde inte mer men plockade snabbt ihop våra saker. Bastuaggregatet hade slocknat men vattnet i mantel var mer än ljummet och dög utmärkt till att tvätta av oss med. Vi var lite tystlåtna och chokade över att fröken hade kommit, och kommit på oss. När vi var klara med allt, inklusive fyllt på veden, så stängde vi bastun och tryckte igen hänglåset. Hand i hand gick vi upp mot huset. På grusplanen stannade jag och kysste Katarina ordentligt en sista gång. Susanne kysste då Leif.

- God natt, sa Katarina. Jag... vi behöver sova nu.
- Älskar dig, svarade jag och pussade henne kort.
- Älskar dej med... vi ses i morgon bitti…

Vi gick in hand i hand och när vi kom upp för trappan så fick jag en snabb puss och Katarina och Susanne försvann in på sitt rum. Leif och jag tittade på varandra och han log plötsligt stort.

- Den där majen kanske inte är så djävla illa i alla fall.
- Nä, han räddade oss nog...
- Mm. Men det var nog för att han ville få fröken för sig själv. Han såg kåt ut...

Jag skrattade och skakade på huvudet. Jag hade lite svårt att tänka mig vår sura fröken i någon som helst sexuell situation. Jag skrattade igen och svarade:

- Du är fan inte klok. God natt.

Jag låg i våningssängen, vänd mot väggen och försökte somna, då en tanke plötsligt slog mig: Det var helt tyst i huset, och mörkt. Till och med Christer och Anders verkade ha somnat sedan ett tag.  Sedan bastun hade jag varken sett eller hört vare sig majen Gunnar eller fröken...
 

20 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#4

Jummi

Saknar fler delar Deep. Bra skrivet.

3/12, 2023 kl. 15:01

#3

Dajola

Det här är en av mina favoritdelar i historien jag hoppas nästa del kommer upp snart för hela serien är fantastisk - även om enstaka "scener" inte är i min smak

9/3, 2021 kl. 10:36

#2

Huldran

Kommentaren raderad av användaren.

15/1, 2021 kl. 20:17

#1

Huldran

Det händer mycket spännande i den här novellen, vill jag påstå. Tänk om jag också hade fått åka på kollo eller något liknande!
Tack för den, Deep. //Huldran.

15/1, 2021 kl. 20:17