Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

12/1, 2021 kl. 09:37, av Ludde2

Att vakna, inte ensam längre

Dom låg i sängen och pustade ut efter ett mycket lyckat knull. hon hade en liten kropp, det var bara längden som inte var normal i övrigt var hon som vilken ung kvinna som helst.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

blåögd

Jag föredrar lite mera sammanhang och lite mindre gutterala utrop i dialogen, men det är också en smaksak. Tycker det var en bra novell.

"Kan du inte säga något snällt, säg inget alls" finns det ett uttryck som heter. Det går att kritisera utan att vara elak eller nedlåtande men det kräver lite finess och eftertanke. Kanske ännu viktigare att tänka på om man inte skriver noveller själv, tänker jag. Fast, det spelar mindre roll, alla får tycka vad de vill oavsett så klart. Är bara en fan av att vara lite trevlig och konstruktiv, även när man inte gillar något.

17/1, 2021 kl. 15:44

#5

Ludde2

Läs min novell. Att vakna ensam. Där finns lite mer bakgrund.

13/1, 2021 kl. 12:36

#4

Haven

Kommentaren raderad av admin.

12/1, 2021 kl. 21:08

#3

Haven

Helt okey novell hade gärna läst lite mer bakgrund till hur dom träffades och hur ”skvallret” uppstod.

12/1, 2021 kl. 21:05

#2

Ludde2

Sammet skriver mycket det är svårt att inte påverkas av honom, men det är inget medvetet kopierande. det är helt och hållet min egen fantasi

12/1, 2021 kl. 14:16

#1

Snoopy

Ser att du försöker skriva som Sammet,mindre lyckat ....

12/1, 2021 kl. 14:10