Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/1, 2021 kl. 17:56, av mx55

Syskon med Fördelar

Del 5 av 10 i serien EMMA En sexuellt frustrerad tonåring

Efter en kväll med massor av sex och lite hämtpizza vaknar Emma i samma säng som sin lillebror. Vad händer nu? Vad händer när Emma har ett videosamtal med två brittiska syskon? Och vad händer när hon tillslut får en pratstund med storebror Hannes?

Stort tack för all fin feedback på de fyra första delarna i serien om Emma. Det uppskattas verkligen! Fortsätt gärna att skriva kommenterar. Både om vad ni gillar och kanske inte gillar. Kanske läge att spara avsnittet som en favorit så att du kan återkomma till serien när du har mer tid att läsa? Du får också jättegärna ge en tumme upp också.

Jag rekommenderar som alltid att läsa de fyra första delarna för att förstå vad som hänt tidigare. Del ett är ganska mycket setup med lite sex, del två är sex mellan Emma och två killkompisar medan syskonsexet börjar i del tre. 

Så? Ska vi återvända till Emma och våren 2020 då? Klart vi ska!

 

Emma vaknade av att en alarmsignal ljöd genom rummet. Tre snabba pipsignaler, tystnad och sedan de tre signalerna igen. Det skar genom henne. Hon själv brukade vakna till uplift eller någon annan mjukare ”solen skiner – dagas att sträcka på dig”-signal. Hon förstod först inte varför hon skulle fått för sig att välja den här. Inte ens om hon behövde gå upp tidigt för att hinna med ett tåg eller en båt hade hon satt detta fruktansvärda, benkrossande och hjärnborrande helvetesljud som sin alarmsignal. Hon öppnade ögonen och såg sig om i det solljusa rummet. Det var uppenbarligen inte hennes eget och bredvid henne i sängen låg en annan människa. En människa som just nu sträckte på sig i ett plågat stönande och vände sig om. 

Hon hade varit med om det här förut. Första natten med Oskar eller Alice. Att vakna upp lätt förvirrad bredvid någon annan och först inte riktigt förstå varför eller hur det gått till. Den här gången vaknade hon inte upp bredvid en ny bekantskap från en fest eller ens naken bredvid sin bästa vän. En vän som fram tills natten innan varit en vän och som nu var en sexpartner. Denna morgon vaknade hon upp bredvid sin lillebror. Sin nördiga och fina lillebror. De låg båda nakna bredvid varandra och om hon, på något märkligt sätt, lyckats glömma det så var det nu väldigt uppenbart för henne vad som hänt kvällen innan. Hon hade haft sex med sin bror. Mysigt, fint och underbart sex.

- God morgon, sa hon och vände sig mot Filip.
- God morgon, svarade han. 
- Eh. Det här var ju …
- Oväntat? föreslog hon.
- Jaa. Oväntat. Han sprack upp i ett leende.
- Jo. Ångrar du dig?
- Nej. Gör du?
- Absolut inte! 
Han vände sig mot henne och gav henne en puss. Hon la armarna om honom och gav honom en djup kyss. De såg varandra i ögonen och kysste varandra igen.

Filip rullade över Emma på rygg och hon särade på benen. Under kyssar och små lätta pussar så tryckte Filip in sin kuk och började röra sig i henne. Hon la benen över hans rumpa och manade på honom att öka takten. Han la sig med ansiktet bredvid hennes och började stöta med långa långsamma stötar. Hon tog stönande emot honom och juckade emot.
”Bibibibip, bibibip, bibibip”
Filip sträckte ut armen och tryckte till volymknappen på telefonen. Han halvsatte sig upp och tittade rakt in i Emmas söta ansikte, la sig ner igen och fortsatte stöta i henne. 
- Oh-ho, oh-ho, ohhh, stönade hon. Hon hade alltid varit ganska högljud eller åtminstone ”verbal” när hon hade sex. Filip andades tungt och Emma uppfattade att hans andetag blev allt hastigare. Utan någon förvarning så stannade han upp och tömde sig inuti henne och rullade av. Hon vände sig mot honom.
- God morgon.
- God morgon, svarade han med ett nervöst skratt.

De vilade bredvid varandra i några minuter innan Filips alarm ännu en gång gjorde sig påmint. När han gått upp för att duscha låg hon själv kvar en stund och funderade. Normalt sätt hade hon varit helt jävla rasande nu. Någon som kom i henne utan att se till att hon också kom hade omedelbart strukits från ”att ligga med”-listan och troligen satts upp på dödslistan, eller åtminstone listan över människor som skulle vara först mot väggen när revolutionen kom. Men idag var det ok. Med Filip var det ok. Endorfinerna rusade ändå i hennes kropp och hon hade svårt att tänka sig ett mysigare sätt att vakna. Hon hade kunnat göra det till en vana men viste att hon inte skulle göra det.

Hon tog på sig gårdagseftermiddagens kläder och gick ut i överhallen. Där plockade hon undan deras kläder och disken och bar ner allt till köket. Disken hamnade i diskmaskinen och kläderna hamnade i tvättstugan som fanns innanför köksingången. Hon gick tillbaka till köket och satte på en kanna kaffe och bredde sig två ostsmörgåsar med gurka. 

Kaffet var klart lagom till att Filip kom ner i köket. Han hade med sig rena kläder men var fortfarande klädd i morgonrock. Han satte sig vid bordet och bredde själv ett par smörgåsar och hällde upp kaffe. Han drack det med en grimasch. 
- Ughuu. Hur kan en vänja sig vid det här?
- Vet inte. 
- Du får fortsätta med chokladkaffe som en småunge ett tag till antar jag. Minska mängden choklad tills du kan ta det rent. 
- Är det så du gjorde?
- Nej. Jag började dricka det med mjölk och socker när jag var fjorton. Kan ta det svart när jag är riktigt jäkla trött.
- Som nu?
- Ja. Ganska trött faktiskt. Har vant mig att gå upp senare. Du?
- Nä. Inte jätte. Rätt van. Sena nätter, tidiga mornar. Det är hårt liv att vara en rock star.

Filip tog på sig en collegetröja och par svarta jeans, svepte sista kaffet med ännu en plågad grimas och gick ut till bussen. Trotts ensamheten hemma så var Emma tacksam att hon slapp ge sig iväg även om vårmorgonen såg väldigt fin ut. 

Hon svepte det sista kaffet och gick upp till övervåningen och rakt in i duschen. Hon fixade sig till en rimlig nivå för hemmapluggande. Många dagar var ”fixa sig tillräckligt” faktiskt att inte fixa sig alls. Borsta håret såklart men varför något mer? Det var skönt att slippa lägga tid på smink eller egentligen kläder heller för den delen. Bara vakna, gå upp, och sätta sig vid datorn. Visserligen hade hon inte riktigt sunkifierat sig själv till den nivån, ännu. Idag blev det alltså en dusch, en snabb rakning av armhålorna och lite lätt sminkning.

Hon gick ner naken i köket och tog ännu en mugg kaffe som hon bar upp till sitt rum. Hon tog på sig en ljusblå t-shirt och satte sig vid datorn med tio minuter kvar till första lektionen. Hon tog fram sin telefon och öppnade WhatsApp och skrev till Alice.
”Morgon! Vad händer idag?”
Hon kollade bland konversationerna och såg att fredagens meddelande till Lola hade öppnats på måndagskvällen. Jahopp. Tre dagar att läsa och sedan lämnad på fucking read. 
- Mange takk och tusen! mumlade hon och bytte app och skrev ett meddelande till Lelah.
”Top o’ the morning my dear! I just spent the night with Filip. How’s your brother doing you?”

--- 

Första lektionen på schemat var svenska och den hade förflutit med allmänt malande om vikten av att granska text och att vara källkritisk. Lisa, som hon hade i både svenska och engelska, hade berättat om hur det var när internet kom. Ingen hade trott på något som stod på nätet eftersom att de enda som faktiskt skrev något där var finniga datornördar som trodde på allians. Lisa var strax över trettio och berättade om hur hennes föräldrar hade varnat henne att inte lita på vad som stod på internet, inte lita på någon från internet och att inte lägga ut saker om sig själva på internet. Nu satt samma föräldrar och spred artiklar om hur jorden är platt, 5G-nät ger corona, hur vaccin är Bill Gates sätt att styra mänskligheten och säkert om att Lord Voldemort bosatt sig i Anders Tegnells bakhuvud. Emma tyckte det lät som att alla över trettio borde ha den här delen av kursen istället för henne. Att Skolverket, nu när alla ändå jobbar hemma, bara tvångskommenderade in alla i några extra månaders grundskola. Möjligen som del av värnplikten? En repövning av högstadiet eller något i den stilen. Med tanke på att hon tappat räkningen på hur många gånger hon behövt upplysa vänner och bekanta till hennes föräldrar om hur statsskiktet fungerar, vad yttrandefrihet faktiskt betyder och vad censur är på riktigt så började hon nästan tro att större delen av vuxenvärlden kollektivt skolkat från samhällskunskapen. Eller så var det så enkelt att det bara var den moderna flumskolan som faktiskt lärde ut saker som fördelning av riksdagsmandat eller tryckfrihetslagstiftningen. 

Och vaddå att inte sprida saker om sig själv? Vilken generation var det som utan att ens fundera över det la ut hela semesterplanerna, alla foton som någonsin tagits med mobilen, hängde ut sina barn för tid och evighet och sedan trodde att deras mobiltelefon lyssnade på allt de sa samtidigt som de accepterade varenda jävla cookie som fanns oavsett om de var nödvändiga eller inte? Emma var på väg att virtuellt räcka upp handen men kom fram till att hennes tankar nog kunde sparas till typ argumenterande text eller något. Lisa fortsatte med att fråga klassen efter saker att tänka på ner de läste en text. Alice kom i bild och rabblade ”vem är avsändaren, varför skrivs texten, varför läggs just de här punkterna fram, finns det uppgifter som gör det möjligt att kolla påståendena …”. ”Varför hörde inte Alice av sig?” 

När lektionen var slut slängde Emma ett öga på mobilen som inte visade något mer än några trötta nyhetsrubriker. Hon rotade runt efter ett par byxor i garderoben och hittade ett par blågröna mjukisbyxor märkta Västra Götalands-regionen. Hon mindes inte hur hon fått dem. Hon hade aldrig legat på sjukhus men troligen var det någon av hennes föräldrar som snott med dem hem. I vilket fall var landstingsbyxor något av det bekvämaste som fanns. Hon brydde sig inte om att ha något under och styrde stegen mot köket.

Huset var så gått som öde. Genom balkongdörrens glasrutor kunde hon se hur båda familjens bilar stod på gårdsplanen vilket betydde att hennes föräldrar var hemma. För att inte vecka dem så smög hon ner för trappan och in i köket. Kaffekannan hon satt på imorse var nu tom och hon grubblade lite på om det var mamma och pappa eller Hannes som tagit det sista kaffet. I vilket fall fick det bli en kapsel i espresso-maskinen för hennes del. Hon öppnade kylen och kollade runt efter något bra mellanmål. Högst upp, i sidan av dörren, hade någon dumpat fyra stycken kexchoklad och även om de faktiskt kunde tillhöra någon av hennes syskon så plockade hon åt sig en. ”Vem har tagit min kexchoklad, vem har tagit min godbit …” nynnade hon när hon kom upp i hallen, chokladkaka i ena handen och den lilla muggen kaffe i den andra. ”det här var inte roligt”.
- Great. Nu kommer jag ha den fast på hjärnan hela jävla dan, morrade hon och satte sig på sin kontorsstol och bankade till på mellanslagstangenten så att hennes dator skulle vakna till liv. Hon skrev in sitt lösenord och slog till returtangenten lika hårt och kopplade upp sig till sin nästa lektion vilket var religion. ”Tisdagar är verkligen tråkdagar” tänkte hon.

Å andra sidan var det ju just en tisdag, för bara en vecka sedan, som allt det här började. ”Undra vad olika religioner tycker om det här?” funderade hon. Visserligen fanns det ju rätt mycket wierd shit i alla de tre stora Abrahamitiska religionerna men hon antog samtidigt att nutida representanter från dem alla nog skulle se ner på, och fördöma, det som hon och hennes bröder höll på med. Fast det skulle ju resten av det sekulära samhället också göra. ”Varför pluggar vi ens religion på gymnasiet?” I och för sig hade en av klassens störiga epatraktorssnubbar frågat deras lärare just detta i början av våren.
- Det gör vi för att KD ska godkänna läroplanen, hade den gråhåriga gubbe som de hade som lärare svarat skrockande. Emma hade samme man som lärare i filosofi och hon tyckte det var ett mycket roligare ämne. Mats, som läraren hette, verkade hålla med.

Två lektioner med rast emellan och så var det dags för lunch. Emma tyckte faktiskt att elva var lite väl tidigt för lunch, i synnerhet om en gått upp vid halv nio. Men det var så schemat såg ut och även om hon just denna morgon gått upp två timmar tidigare hade kaffet och chokladen lyft blodsockret så pass mycket att hon inte kände för mat. Istället klädde hon av sig sina kläder och la sig naken på sängen. Hon tänkte spendera lunchrasten med att läsa någon het novell och hoppades på att det skulle finnas något nytt att läsa på någon av hennes favoritsiter. 

När hon plockade upp telefonen och tände skärmen såg hon att hon fått ett nytt meddelande från Lelah. Hon tryckte på det, blängde på sin telefon när den bad henne om det och fick fram konversationen. 
”Cooooooll. How was it”
”Soft. Almost lovingly. I don’t have that kind of sex really. I get banged, fucked raw till I drop. I ask guys to fuck my fucking brains out. I don’t make love. But that’s kinda’ what we did.”
“Sorry if tmi”
“Noo. Really happy for you. Your sex sounds fun but it’s nice with some proper intimacy isn’t it?”
“Yea. Totally! It was really nice. Like having a lover. I’m not in love or anything but I do love him. Or it’s just all the hormones.”
“Yea. I get that. For me it feels like our bond is strengthening. Like. We are still brother and sister but also like fwb. Not just fuck buddies or booty calls but friends but siblings kinda”
“Yea! He’s the same geeky Filip he always been and still my brother but also a great and caring sex partner. So if not fwb maybe swb? Siblings with benefits?
“SWB!! Haha. Love it!”
“My brother is doing me good btw. Got his face between my legs as we speak actually”
“Niiiiice! Does he know about us?”
“Yea. Why?”
“Cam??”
“….”
“Sure. He says yeas”

Emma accepterade omedelbart videosamtalet när det kom. Hon såg först Lelahs typ olivfärgade ansikte fylla skärmen men knappt en sekund efter att samtalet kopplades upp så vändes kameran. Emma såg Lelahs lätt insjunkna mage och ner mellan hennes ben. Hon låg med knäna uppåt och mellan dem låg en man med svart kortklippt hår. Han hade samma hudton som sin lillasyster.  Emma vände också hon kameran ner bort från sig så att Lelah kunde se hur hon började trycka in fingrar i sin fitta. Hon hörde genom telefonens högtalare hur Lelah gnydde och stönade om vartannat.
- Oh. Yea. Keep doing that.
- Oh, oh, yeeeaaa.
Hennes storebror ökade på takten på slickande och särade ytterligare på Lelahs ben.
- Ooooohhho. Yeea. Almost there. Add finger.
Han lyfte undan ansiktet en kort stund och satte in två fingrar i henne och började pulla innan han satte tungan mot hennes klitoris igen. 
- Oooohhh. Fuuuuck. Simon!! Fuuuuuck!! Harder.
Simon, som hennes storebror tydligen hette, pullade snabbare samtidigt som han slickade snabbt. Han höll ansiktet helt stilla och lät tungan verkligen fladdra över Lelahs klitta. Emma tänkte att han måste få kramp i tungan så som han höll på.
- Yeeeaaa. Goooood. Fuuuuck. Aaaaaaahh.

Hon såg hur Simon reste sig upp och ställde sig bredvid sängen. Lelah räckte telefonen till honom och han tog emot den. Emma växlade bilden till frontkameran så att han kunde se hennes ansikte. Han tittade ner i skärmen och vände själv bilden.
- Hi. I’m Emma. Nice to meet you.
- I’m Simon. Nice to meet you too.
Han vände till den bakre kameran igen och sänkte ner telefonen så att Emma kunde se hur Lelah nu satt på sängkanten med hans kuk framför ansiktet. Den var ännu inte helt hård så hon tog den i handen och började runka den, tog in den i munnen och blötte ner den med saliv innan hon med långsamma rörelser började röra sin hand upp och ner över skaftet. När den var nästan helt hård så tog hon in den i munnen igen och började suga. Hon växlade mellan att slicka runt ollonet och att suga in det i munnen. Tillslut hade hon större delen av hans lite över normalstora kuk inne. Simon la ena handen på hennes huvud och guidade henne fram och tillbaka medan han gav små juck i hennes mun. 

Hon la sig ner på sängen och särade benen. Emma såg ner på Lelahs nästan renrakade fitta. Blygdläpparna var rakade men hon hade lämnat en rand av svart hår upp över venusberget. Simon ställde sig på knä på sängen och riktade in sin kuk mot hennes öppning. Han tryckte in den och började genast att knulla henne i snabba rörelser. Lelah sträckte upp ena benet i luften och Simon tog tag i det och klämde fast det mot sitt bröst med sin lediga arm. Hon tryckte fotsulan mot hans bröst som stöd när han började att pumpa henne hårt.
- Oh yea!! Fill me! Fucking fill your little sister with your filthy brother cock!
- Uhhh. Fuck. You’re doing that sooo good. Keeep fucking me like that.
Lelah skrek åt sin bror att fortsätta och Emma undrade om de brukade köra bror syster snack eller om hon ”was putting on a show” för hennes skull. 
- Oooohhh fuuuck! stönade Simon. Han drog ut kuken och drog några runktag innan han sprutade över sin systers mage. 
- Oh. Damn Lelah. That was nice.
Han satte sig bredvid henne och vände bilden så att hans och Lelahs ansikte syntes. Emma hade mest tittat på showen hon fått och bara lätt fingrat sig själv. Nu riktade hon kameran mot sin fitta och började köra tre fingrar snabbt in och ut i henne. Hon höll i telefonen och försökte pulla sig själv och klittra sig med tummen samtidigt men det var en ganska svår manöver att få till. Hon tog till det gamla tricket att sätta telefonen mellan tänderna och att sätta sig lite rakare upp i sängen så att hennes fitta skulle synas på bilden. Hon började pulla sig igen och med sin nu lediga vänsterhand började hon röra tumme och pekfinger över klitoris. 
- Aaaahh. Stönade hon och öppnade munnen så att telefonen föll ur och landade på sängen bredvid henne.

När hon kommit ner från orgasmen så tog hon upp telefonen igen och såg till att hon själv syntes. De båda syskonen satt och såg på varandra med stora leenden.
- Oh. That was fun. Thanks for the show guys. It was really hot.
- Same. Sa Simon.
- Maybe you can return the favour when your brothers come around again.
- Maaayybee. Filip actually came around yesterday.
- Oh! Cool. What happened.
Emma berättade hela storyn för Simon och Lelah. 
- Nice! Glad this happend to you. Really, sa Simon 
- But don’t you have school
- Yea. But we’ve got lunch now.
- Ah. Here it’s still almost breakfast. But I think I might have to get to work though.

De utväxlade lite artighetsfraser och lovade varandra att höras snart igen innan de avslutade samtalet. Emma klädde på sig tröja och byxor igen och satte sig vid datorn. Det var fortfarande en tjugo minuter kvar till nästa lektion men hon tänkte att hon kunde se över lite hemuppgifter nu när hon ändå hade lite tid över. Hon kände sig på riktigt bra humör. Den senaste veckan måste varit den galnaste i hennes liv och hon fattade inte riktigt vad eller hur allt hände men hon fick massa konstiga möjligheter som hon bara valde att ta.


--- 
När väl skoldagen var över var Emma dock på riktigt uselt humör. Alice hade varit aktiv både på geografin och historian men fortfarande inte svarat på Emmas meddelande. Vad fan var det frågan om egentligen? Hon kände sig dessutom hungrig och antog att hon borde ha ätit något annat än bara frukost och kexchoklad trotts allt. Hon tog sig därför ännu en tripp till köket. Det var fan alt hon gjorde nu för tiden. Gå mellan sitt rum och köket, köket och sitt rum, sitt rum och köket. ”Denna skit kommer att ta död på mig” tänkte hon.

På nedervången mötte hon Elisabet och Erik som stod och fixade lite brunch. 
- Hej. Vill du också ha? frågade Erik och pekade mot ett gäng ciabattas, mozarella och grönsaker.
- Jaaa! Jättegärna! Har ni hunnit handla?
- Nej. De kom precis förbi med maten, svarade han och började bre på pesto på en macka.
- Handlade du på ICA igår föresten? frågade Elisabet och tittade på henne.
”Shit! Tänk, fort, tänk fort”. 
- Näää. Filip cyklade dit och köpte några fryspizzor och lite godis typ.
- Om inte Hannes tog sin så borde den ligga kvar i frysen. 
- Ok. Blev lite dyrt bara.
- Måste varit alla ostbågar, sa Emma och skrattade. 
- Vi kollade film.
- Alla tre?
”Vad var det här för jävla förhör?”
- Nä. Tror Hannes behövde plugga eller något. Har inte sett till honom men tror Filip snackade med honom.
- Jaa. Han har hållit sig instängd en hel del senaste veckan, svarade hon tankfullt.
- Men kul att du och Filip hittade på något igår då. Var lite oroligt att det var något, fortsatte hon. 
- Va? Nää? Vadå?
- Ja? Han var ju instängd på sitt rum hela helgen och vägrade komma och äta middag. Vi fick tjata på honom för att han ens skulle ta med sig mat upp på rummet, flikade Erik in.
- Va? Nä. Men tror det är lugnt nu vad det än var.
- Jaja. Skönt att det verkar ha löst sig, avslutade Elisabet. 
”Skönt var ordet sa Bull” tänkte Emma när hon satte sig på sin plats vid matbordet.

Det smällde till i ytterdörren och Filip stampade in i hallen och sparkade av sig skorna. 
- Du ställer upp dem på stället va? det var Erik som talade.
- Jadå. Hade inte tänkt låta dem ligga. Lovar.
”Och jag är fortfarande Askungen” tänkte Emma.
- Finns det mat?
- Jodå. Det finns nog lite till dig också. Skinka? Salami?
- Nä. Jag tar nog den där mozzarellan, sa han när han kom in i köket.
- Okeeej? Du brukar ju inte käka bara ost. Säker?
- Pja. Tänkte börja försöka äta mindre kött. Greta. Klimatet. Ja ni vet.
”Da actuall fucking fuck?!” tänkte Emma. 
”Vad är det med min bror?!” 
”Det där är inte sunt.” 
”Måste snacka med honom.”
- He. Ok. Det är väl bra antar jag, svarade hans mor.

Emma och Filip åt upp sina mackor och gick upp till övervåningen men istället för att gå till varsitt rum gick de direkt in till Filips. Han sträckte sig för att ge Emma en kram men hon puttade undan honom.
- Vad händer Filip?
- Va??
- Hm. Alltså. Jag funderade. Du håller inte på att bli typ kär i mig eller något?
- Va?? Nejj! Varför tror du det?
- För att du vill kyssa mig? För att du tänker bli fucking vegetarian?
- Åh. Förlåt. Jag har bara fastnat för dig som tjej och syster antar jag. Svårt att förklara. Inte kär. Och Veggie. Ja. Det är du. Och Greta. Och Miranda. Hon läxade upp mig över Lunch
- Så ni pratar i skolan nu?
- Ja. Följde Hannes råd och skrev till henne. Några ur hennes och mitt gäng brukar äta lunch tillsammans. 
- Nice. Så är ni typ på g nu?
- Nä. Det tror jag inte. Eller kanske. Eller. Vet inte.
- Så hur läxade hon upp dig?
- Äh. Liksom. Människan behöver inte äta kött för att överleva. Din vegetariska mat är god. Köttproduktion bidrar massivt till global uppvärmning. Djurindustrin är skitplågsam. 
- Vad svarade du? Kött är gott?
- Tyyyyp. Fast veggiekäk är ju också gott. Så. Jag svarade ingenting. Och sedan sa jag att jag väl fick försöka bli veggis. Liksom. Vad ska jag göra?
- Hahaha. Nä? Du ser! Finns inga bra anledningar att äta kött så det är lika bra att låta bli.
- Ja. Typ så.
- Ok. Så vi är cool då? Inget om att bli kära. Bara syskon med fördelar?
- Va? Syskon med fördelar? Eh. Jo. Typ.
- Bra! Vill du komma in till mig ikväll?
- Jaaa! Om du vill. 

Hon gick in på sitt rum och slängde sig på sängen och drog till sig telefonen från skrivbordet. Hon öppnade boxer-appen, valde BBC World News och tryckte på Chromecast-ikonen. 
”Vardagsrum TV”
”Sovrum TV”
”Biblioteket TV”
”Beam it to Hannes”
”Filips giant room”
“Emmas tini tiny screen”
Ja. Hon hade valt namnet efter ett tjafs med Filip om hans enorma rum. Filip hade bara jävlats. 

Med tv:n på i bakgrunden öppnade hon WhatsApp där hon såg att Alice sett hennes meddelande men inte svarat.
”Hallå?? Är du arg på mig?”
Hon slösurfade insta, twitter och lite tumblr och följde med ett halvt öga nyheterssändningen med dess prat om dödstal och lockdowns. 

Hon ryktes tillbaka till sitt rum av ett väldans liv utanför dörren. Hon hörde Elisabets och Hannes röster som irriterat diskuterade något. Det verkade som att de stod i hans rum eftersom hon inte kunde höra vad som sas bara att det var irriterat. Någon minut senare knackade det på hennes dörr och Emmas mamma öppnade en liten glipa.
- Det finns middag nu älskling.
Emma letade fram ett par mörkblåa jeans som hon rullade upp en bit på smalbenet och gick ner till köket. Till hennes förvåning satt hela familjen där. Hannes tittade hastigt på henne när hon satte sig på sin stol och tittade sedan ut genom fönstret igen. 
- Ensamheten blir inte bättre av att du stänger in dig älskling, sa Elisabet och började lägga upp mat åt sig själv.
- Vad blir det? Frågade Emma som bara såg en gryta med någon köttfärssås och en kastrull med ris.
- Chili Quorn Carne, svarade Erik. Hoppas jag gjort den hyfsat lika god som din, sa han och log mot henne.
- Filip ska tydligen äta mer vegetariskt så tänkte att vi alla kunde äta det idag, fortsatte han.
- Typ som varje gång jag lagar maten då?
- Jo. Men tänkte att jag också borde lära mig i så fall så slipper du alltid att göra det.
Något fick henne att vilja bli irriterad. Vegetariskt var hennes grej. Att tvinga familjen att äta vegetariskt, var hennes grej. Att i protest ta snabbnudlar och gå in på sitt rum och glo Simpsons när det serverades kött, var hennes grej. Men samtidigt visste hon att det inte var rättvist att bli irriterad. Filip försökte få en tjej och hennes föräldrar försökte kompensera för att de inte var hemma på kvällarna. 
- Tack pappa. Det var snällt av dig.

Hannes var först med att gå ifrån bordet och Emma gick iväg några minuter senare. Filip satt kvar och diskuterade något om skolan med sina föräldrar. Väl uppe på rummet igen drog hon på Capital FM från London och slängde sig på sängen. I ett så litet rum som hennes fanns verkligen ingen annan plats att hålla till.

På telefonen öppnade hon upp Messanger och började en ny konversation. 
”Hannes! Vi måste verkligen prata.”
Hon höll fingret över skicka-knappen i vad som kändes som en evighet innan hon med bultande hjärta tryckte ner det. Sedan låg hon kvar på sängen med bultande hjärta ett tag och försökte lugna ner sig. 

Hon visste inte om hon skulle bli arg på Alice som inte svarade henne och hon var vid det här laget nästan livrädd för vad som skulle hända när hon och Hannes väl pratade. Det verkade ju som att han typ hatade henne eller trodde att hon hatade honom. Han hade hållit sig gömd i en vecka nu och hon undrade nästan om han tänkte fortsätta undvika henne för resten av livet. Hur det nu skulle gå till. Med en suck reste hon sig från sängen och slängde sig ner på stolen. 
- Ok Google. Play Classic FM, sa hon ut I rummet och den lilla nesthögtalaren började spela upp lugn pianomusik. Hon öppnade upp mappen med sina skoldokument och började skriva på dagens religionsuppsatts. Oron dunkade fortfarande i bröstet. Om hon åtminstone kunde bli vän med Alice igen.

Strax efter tio kom hennes mamma upp och sa god natt. Det var en gullig men kontraproduktiv tradition enligt Emma. Om idéen var att visa deras barn att det nu var dags att sova hade den alltid fått motsatt effekt. Det var ofta, särskilt när de var yngre, som hon och hennes bröder suttit uppe på sina rum och väntat på att deras föräldrar skulle somna. Att de sa god natt betydde i stort sett alltid att kusten, inom någon halvtimme eller så, skulle vara klar. Att det gick att spendera halva natten med att se på film eller spela tv-spel tillsammans eller att det äntligen gick att smyga ner till köket för att knycka lite extra godis. Om de bara gått och lagt sig utan att säga något hade någon av dem behövt gå ner till undervåningen för att se om de fortfarande var vakna och därmed riskera upptäckt. Nu för tiden trodde inte Emma att hennes föräldrar skulle bry sig om hon smög ner mitt i natten för att dricka lite vatten eller till och med ta en kopp te men om hon kommit ner för att göra det en gång i halvtimmen hade de nog undrat. Å andra sidan var det ingen som förbjöd dem att sitta uppe hela helgnätterna och kolla film nu för tiden heller. 

Tjugo minuter efter att Elisabet gått iväg hördes en lätt knackning på dörren innan Filip öppnade och klev in.
- Hej, sa han trevande.
- Hej, svarade hon. Läget?
- Jodå. Själv? svarade han och satte sig ner på sängen. Emma var kvar på stolen.
- Sådär. Har du snackat något med Hannes?
- Nej. Har du?
- Nä. Jag mår verkligen skitdåligt över att han inte pratar med mig. Har han pratat något alls med dig sedan … ?
- Nää. Det är verkligen jätteskumt. Han måste ju fatta att vi fortsatt … ja, hålla på, och att det är lugnt att komma fram.
- Jaa. Om han inte typ hatar oss båda eller något.
- Men det var han som började ju.
- Jag veeet! Jag fattar verkligen inte! Mår skit över det här.
- Jag också, svarade Filip och tittade ner i golvet.
De båda suckade och blev sittande.
- Alltså. Ska vi? Kanske inte är ett bra läge, sa Filip tillsist.
- Vill du?
- Hm. Jo. Pallar du?
- Jodå. Jag behöver något annat att tänka på. Ska vi testa om vi kan komma i stämning?
- Sure. Hur?
- Porr?
- Ok. Vist, svarade han och ryckte på Axlarna.

Hon öppnade ett privat fönster i Chrome och surfade in på Pornhub som trotts den privata sessionen visste exakt vad hon brukade kolla på. 
- Jävla fingerprinting, sa hon och småskrattande innan hon började bläddra bland klippen.
- Vadå? frågade Filip.
- Ja. Fingerprinting! Det är ett sätt för webbplatser att veta vem du är även om du surfar i privat fönster.
- Hur då? Trodde det rensade bort alla cookies.
- Jo. Men tänkt dig att du surfar privat på din iPhone, sa hon och snurrade på stolen så att hon tittade på honom. Hon älskade att få förklara teknik för folk. Särskilt för killar.
- Webbplatsen kan se vilken typ av telefon du använder, vilken textstorlek du vill ha, om du har mörkt eller ljust tema och massa andra småsaker som gör att de kan bygga sidan så som du vill ha den. De skickar allt det här till typ Google Analytics eller något annat liknande ställe som ger dem statistik över vad deras besökare har för typ av telefoner och datorer.
- Okeeej.
- Men hur många i det här huset har samma typ av telefon med samma typ av inställningar?
- Ah.
- Och vad händer om du surfar med samma telefon på en annan sida som använder samma typ av verktyg fast du gör det i ett vanligt fönster?
- Fan! Inte konstigt att alla porrsidor vet vad jag vill kolla på.
- Precis! Men det är ju bra att dölja historiken i alla fall. Åtminstone för skolan.
- Haha. Jaaa. Fast undra om alla som vill förbjuda porrsidor vet om det här när det skriver om hur fruktansvärt våldsamma saker som möter alla tonåringar som någonsin surfat porr.
- Troligtvis inte, svarade Emma.
- Vore så jävla klockrent! ”Första gången du kommer till Pronhub ser du brutala ganbangs” och så är det bara det de själva sökt på, skrattade Filip. 
- Wouldn’t suprise me, svarade Emma och skrattade rått. 
- Så. Vad säger du? Ska vi öka på Pronhubs bild av mig som ung person i totalt moraliskt förfall?
- Vist. Låter bra. 

Emma satte sig med datorn i sängen och castade skärmen till sin TV. Hon plockade fram ett klipp som visade en bror och syster som var väldigt noga med att kalla varandra för styvsyster och styvbror genom hela scenen. Det var en söt blondin som nyss blivit dumpad av sin kille och nu sökte tröst hos sin storebror, förlåt styvbror, och någon minut in i samtalet så frågade hon om han ville ha sex. Han svarade att de inte borde och hon försäkrade honom om att det var lugnt. De var ju inte släkt på riktigt. Trotts att de tydligen inte borde ha sex så var han ändå stenhård när hon drog ner hans shorts.
- Det här är verkligen skitdåligt, sa Filip och skrattade.
- Jag veeeet, svarade Emma. Ska vi byta?
- Nej. Dialogen är väl ändå snart över och hon är riktigt söt.
- Sötare än mig?
- Nä, sa han och gav henne en puss.

Emma ställde datorn på skrivbordet och satte sig lutad mot sängens huvudände. Filip följde efter. De satt i tystnad och såg hur den lilla tjejen med runda bröst sög på sin styvbrors kuk. Han lutade henne bakåt och la sig tillrätta för att slicka henne. Under tiden hade Emma stuckit ner sin hand under sina byxor och börjat gnugga den mot sin fitta. Hon sneglade mot Filip som också han hade handen innanför sina uppknäppta jeans.

På filmen hade killen börjat knulla sin styvsyster. Han satt på knä och plöjde med sin kuk in och ut i henne. Emma drog av sig byxorna helt och förde in tre fingrar i sig. Hon hade börjat bli ganska våt nu. Filip tog också han av sig sina byxor och lät tröja och boxers gå samma väg. Han satte sig tillrätta igen och runkade sin nu styva kuk med blicken riktad på den amerikanska blondinen.

Emma böjde sig över sin riktiga, helt biologiska, lillebror och kysste honom. Genast så var Filips tankar tillbaka hos sin syster och han besvarade ivrigt kyssarna. Han satte sig gränsle över Emmas ben och ryckte t-shirten över hennes huvud och ställde sig upp framför henne. Emma greppade hans kuk och började runka den. Hon slickade längst med skaftet och ner på pungen. Hon tog en av hans pungkulor i munnen samtidigt som hon runkade honom, slickade upp längst med skaftet igen och lät tungan spela över ollonet innan hon tog kuken i munnen och lät toppen av den ligga där.

Hon tittade upp i Filips ansikte för att kolla av att han var ok. Hon såg frågande på honom och han gav henne en nickning. Innan hon fortsatte att suga honom kollade hon också med ett halvt öga på tv-skärmen där hon såg hur den blonda tjejen nu togs bakifrån. Hennes styvbror höll i hennes skinkor och höll ett stadigt mellanhårt tempo i henne. Emma tog långsamt in Filips kuk i munnen och lät den gå hela vägen ner i halsen där hon höll den en liten stund innan hon släppte ut den och drog in ett djupt andetag. Hon var ändå rätt stolt över att kunna ta killar hela vägen ner. 

Samtidigt ville hon inte ha hårt sex. Hon ville ha det emotionella sexet hon hittills haft med Filip. Hon drog långsamt huvudet framåt på Filips kuk igen och tog den hela vägen ner. Han höll händerna på hennes axlar. Det var hon som styrde takten och hon tog det lugnt. Hon drog bort munnen från hans kuk, knuffade undan honom lite och la sig på rygg och bredde ut händerna i en kram.

Filip la sig på henne och tryckte in sina armar under hennes kropp. De rullade runt i en kram och kysste varandra. Tillslut låg Emma återigen på rygg och särade på benen så att Filip kunde komma in.
- Aaah. Jaaa.
Filip stötte lugnt i henne och hon mötte honom med kyssar och små stötar med sitt underliv. Emma rullade runt igen och Filip följde med så att han hamnade på rygg. Hon hade fortfarande hans kuk i sig och började rida honom i långa rörelser och Filip gjorde sitt bästa för att möta hennes stötar. De båda andades tungt men i och med det lugna tempot så var det mest ljudet av kyssar och flämtande andetag som hördes. 

När Emma var på väg upp så drog sig Filip ut och lät sin kuk ligga på sin mage en liten stund. Emma satte sig på sängen och kollade frågande på honom
- En sekund bara.

Han ställde sig upp och pekade åt Emma att sätta sig på den blå kontorsstolen. Hon satte sig ner och släppte på spärrarna så att ryggstödet och sittdynan följde med om hon lutade sig bakåt. Filip gick ner mellan hennes ben och började slicka henne. Han försökte göra tungan så bred som möjligt och slickade upp och ner längst med hennes blygdläppar. Han stannade upp och stack in tungan och började lapa i sig hennes safter.
- Yyyyyiiiii, gnydde hon. 
Han flyttade tungan mot klitoris och slickade med snabba rörelser över den.
- Iiiii. Jaaa. Fortsätt.
Han fortsatte på samma sätt över klitoris men satte samtidigt in två fingrar inne i henne och vinklade dem uppåt. Han fick föra fingrarna rätt djupt in innan han hittade området runt hennes g-punkt men väl där började han stimulera den med fingrarna.
- Aaaaaahhh. Jaaaaa. Jävlar.
Emma skakade till på stolen och lutade sig så långt bak att den nästan höll på att välta. 
- Huuuu, andades hon ut.

Filip lyfte upp Emmas ben och la hennes fötterna mot hans axlar. Han satte kuken mot hennes öppning och började glida in.
- Jaaaa, suckade hon när han började stöta i henne.
Han greppade tag i hennes ben och förde ihop dem och lutade dem åt sidan så att båda fötterna låg korsade på hans högra axel. De hoppressade benen skapade ett underbart tryck runt hans kuk och Emma kände också hur fittväggarna pressade runt honom. Han lyfte hennes ben bakåt så att hennes öppning låg mer öppen för honom men fortfarande smått hoptryckt. Emma böjde benen så att hennes fötter hamnade framför Filips ansikte. Han drog hennes ben lite närmre sig och tog hennes ena stortå i munnen. Han lät tungan rulla över den som om det vore ett ollon. Han tog ut tån ur munnen och tittade på sin syster.
- Åhhhh, suckade de båda samtidigt.
- Filip. Jag älskar när någon suger på mina fötter. Brukar bara vara Alice som gör det.
- Dina fötter är verkligen jättefina, svarade han.

Han blev glad att Emma delade hans intresse för fötter. Hans enda tidigare sexpartner var inte intresserad och ville verkligen inte låta honom slicka och suga på sina. Han själv hade älskat fötter sedan han sett en några år äldre tjej sitta framför honom på en långfärdsbuss för några år sedan. Hon hade haft sina små fötter med målade tånaglar upp på stolsryggen framför henne. Han hade blivit vrålkåt direkt och när de någon timme senare stannade på en rastplats hade han rusat in på en toalett. Det hade gått för honom nästan så fort han rörde kuken. Han slickade nu sin storasyster längst med sidan av hennes fötter, över fotsulan och sög in både en och flera tår i sin mun. Han älskade det och han inte slutade nu skulle han nog kunna komma utan att ens röra vid sig själv.

Filip började återigen stöta kuken in i henne men det kändes osäkert att ha henne liggande på den plastiga IKEA-stolen. Han drog sig ur Emma och drog med sig henne upp och snurrade runt ett halvt varv. Han satte sig själv ner och vände Emma så att hon satte sig i bakåtvänd ritt och styrde in kuken. Hon tog tag i armstöden och började lyfta sig upp och ner på honom men även detta kändes lite väl farligt för stolen.

Emma reste sig från stolen och ställde sig istället på alla fyra i sängen. På tv:n hade den dåliga filmen slutat för längesedan men vem behövde dåligt spelad porr när ens riktiga bror stod naken i ens egen säng redo att köra in kuken bakifrån. 

Emma stönade tyst när Filip greppade hennes skinkor och började röra sig långsamt i henne. Han gled ut hela vägen och sedan rakt in igen men efter ett par sådana stötar började han knulla henne mer taktfast utan att låta kuken lämna henne helt. Emma höll emot med ena handen mot sängen samtidigt som hon förde bak handen och började låta fingrarna spela över klitoris. Filip började andas häftigare och precis innan han skulle komma drog han sig ur och sprutade över hennes rygg och rumpa. Emma lutade sig framåt med baken putande uppåt.

Filip ställde sig vid sidan om henne och förde sakta in två fingrar i hennes fitta. Hon genast rumpan bakåt mot hans fingrar. Han ökade takten och la till ett tredje finger i henne. Det hördes tydligt hur det plaskade om henne när han pullade. 
- Åh, åh, åh. Stönade hon.
- Kom igen. Snabbare! Mer.
- Åhhh. Mer. Ett finger till. Snäälllaa!
Han körde in ett fjärde finger i henne och pullade henne fort. Hon drog bak ena handen och började själv att stimulera hennes klitoris. 
- Aaaaahhh. Jaaa. Lite till. Fortsätt!!
Han stötte handen fort in i henne samtidigt som hon tryckte till på sin klitoris.
- Aaaaaahhhh. Jaaaa. Yyyyyyy!

--- 

Emma hade vari helt nöjd med kvällen. Två orgasmer och ett ligg med sin lillebror var allt som behövdes för att spola bort all ångest. Hon gick iväg till badrummet och tog en snabb dusch medan Filip gick in till sig. Hon somnade med ett leende på läpparna. Vad som än hände med Hannes så visste hon att hon och Filip i alla fall skulle fortsätta att ha skönt, härligt, syskonsex. 

Nu var det återigen morgon. Hon hade suttit av två av sina lektioner och spenderade lunchen med att trycka i sig en grov macka med keso. ”Det tar på krafterna att ha mycket sex” tänkte hon där hon stod iklädd bara ett vitt linne i det tomma köket. Inte för att hon egentligen hade så värst mycket sex men det var helt klart mer än hon brukade. Två veckodagar i rad var oftare än vad hon haft innan karantänen. Visserligen hade det ju bara gått två dagar sedan hon och Filip börjat ligga med varandra men hon var säker på att de, åtminstone en tid framöver, skulle göra det rätt ofta. 

Hon visste att Hannes var hemma och att han troligen låg och sov. Lampan var släckt i hans rum och hon hade precis varit ute och kollat upp mot hans fönster där persiennerna varit nerdragna. Hon hade funderat på att ta upp lite grus och kasta på hans fönster men hade låtit bli. Om hon inte hade haft lektioner så hade hon slängt upp hans dörr och hoppat på honom. Kanske kunde hon göra det ändå. Skolka, skylla på dålig uppkoppling eller bara utnyttja att hon slutade redan vid två på onsdagar. 
”Hej Storebror! Tycker du verkligen att det är ok att ghosta lillasyster?” 
Hon tryckte på skicka innan hon hann tänka efter och med bultande hjärta rusade hon upp till sitt rum, slängde sig på sängen och drog täcket över sig. 
- Vad fan gjorde jag sådär för? viskade hon och tryckte sig hårt mot madrassen medan hon försökte få kontroll över andningen.

Det plingade till i telefonen och Emma tände blixtsnabbt skärmen men istället för ett svar från Hannes var det ett meddelande från Alice. Hon blev nästan besviken.
”Förlåt att jag inte svarat innan. Verkligen jätteledsen. Allt är så kaosigt just nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra.”
”Men hur är det gumman? Vill du prata? Jag finns här.”
”Jag vet. Inte riktigt än. Måste samla ihop mig lite. Skriver senare. Förlåt.”
- Aaaargggh! skrek Emma! Vad fan var det frågan om?! ”Jaja. Hon skrev i alla fall” tänkte hon. Alltid något positivt. 

Sen lunch och slut för dagen redan 13:45. Onsdagar var konstiga och roliga. Filosofi innan lunch och därefter psykologi. Undra vad psykologin hade att säga om det här? Gubben Freud hade väl i alla fall varit en ivrig påhejare men å andra sidan var han grymt överskattad och hade väl till stor del bara sabbat för psykologin. Åtminstone var det Emmas åsikt.

”Det är inte roligt”
Emma hade stirrat på meddelandet i typ tio minuter nu. Klockan var strax efter två och hon hade fått det korta meddelandet just som hennes psykologilektion hade slutat. De hade fastnat i en diskussion om huruvida det var ok att använda begrepp som sjuk eller, framför allt, störd i dagligt tal. Emma var helt av åsikten att det inte bara fördummade samtalet att blanda in sådana ord utan att det också var riktigt kasst mot folk som faktiskt hade någon form av psykisk ohälsa. Hon var glad att hon fått säga sin mening utan att avbrytas. Om det nu fanns några fördelar med videomöten så var detta en av dem. I klassrummet hade en diskussion likt denna snabbt urartat och slutat i att alla satt och skrek på varandra. Nu fanns en kö av talare och alla fick sin tid på skärmen. Det fanns ingen chans för någon bullrig snubbe att försöka överrösta henne och skrika att hon skulle hålla käften eftersom att hon ändå bara var en jävla pk-fitta. Nu hade en snubbe såklart ändå framfört detta budskap men lite mer finkänsligt. Han var ju trotts allt tvungen att säga det i ett tyst rum, med alla klasskompisars blickar emot sig och en lärare som lugnt hade kunnat fråga om han verkligen tyckte att det var en ok sak att säga om någon. ”I en hög av buller trivs bullren bäst” tänkte hon. Om de någon gång blir ensamma i tystnaden och där måste upprepa sina ord så är det tydligen inte så jävla roligt längre.

”Det är inte roligt”
Meddelandet var från Hannes och hon visste inte vad hon skulle svara. Vad var det som inte var roligt? Hennes storebror, lillasyster, ghostad-meddelande? Det var liksom han som börjat.
”Jag tycker det är roligt. Det var väldigt roligt senast du kallade mig lillasyster.”
”Sluta” svaret kom bara några sekunder efter att hon skickat. Nästan som att han satt med telefonen i handen.
”Varför? Det var du som började?”
”ja. Men det borde aldrig ha hänt”
”Nä. Men nu gjorde det det och jag tyckte det var fantastiskt! Tycker du att det var dåligt?”
”Nej. Men that’s not the point. Vi är syskon. Jag hatar mig själv för att jag lät det gå så långt. Och för att du och Filip har fortsatt. Det är inte sunt och allt är mitt fel”
- Oh but for fuck sake you bloody martyr, suckade hon och reste sig från stolen, gick rakt genom rummet, öppnade sin dörr och ställde sig framför sin storebrors.

BOOOM
Egentligen hade hon velat sparka in dörren! Dock var hon osäker på om det var en särskilt god idé och om hon faktiskt skulle vara förmögen att göra det. Hon hade starka benmuskler men var de så starka? Likväl hade det skakat till ordentligt i dörren när hon sparkat till den. För bästa effekt drog hon ner handtaget och sparkade till igen. Dörren for upp och med en ordentlig smäll flög den rakt in i väggen och studsade tillbaka. Hade hon inte sparkat till den igen så hade hon fått den i ansiktet, vilket ju hade kapat den dramatiska effekten något.
- Hörrudu! Om du hade dragit upp ditt jävla huvud en liten bit ovanför ditt självvalda, självgoda, självförakt hade du kanske kommit ihåg att jag faktiskt drev på?! Ok! Du tryckte ner din kuk i min halls men efter det? Vem hade vid två tillfällen kunnat stoppa och skämta bort det? Jag! Vem sket i att göra det och fokuserade på att ta dig i halsen? Jag! Vem bad er fucking dp:a mig? Jag! Vem tog initiativ till en andra omgång? Jag! Så bara håll käften!! Jag är så jävla trött på att ni båda känner er som värsta ondskefulla svinen utan att fråga mig vad jag egentligen tycker om saken! OK?!

Hannes satt helt tyst och stirrade på henne. Hon kollade mot hans dator och blev först livrädd. Tänk om hon kanske klivit rakt in i ett videomöte? Men det verkade lugnt. Någon form av kodeditor med mörk bakgrund och text i alla tänkbara färger syntes på skärmen. 
- Foresten kan du inte bara kopiera ett objekt! Du måste klona det eller åtminstone vara lat och köra en spread operator. Nu skriver du bara över originaldatan, la hon till med blicken på skärmen.
- Va?? Ja. Det vet jag väl! Det är inte min kod och sedan när snackar du JavaScript?
- Hello World. Jag och Alice hängde där hela hösten typ. Någon tjej hon var intresserad av. Hon fick aldrig hångla men jag lärde jag mig React. 
- Det var som fan, skrattade han.

Det blev tyst i rummet. Hannes satt kvar i sin gamingstol och såg på sin lillasyster. Hon tittade tillbaka på den unge mannen. Han var kanske strax under en och nittio och rätt muskulös. Emma var hyfsat säker på att han spenderat en hel del tid av karantänen i garaget med pappas gamla tv-shopgym. ”Fint om någon använde det” tänkte hon. Det hade ju ändå stått där i typ fem är. Annars visste hon att han brukade hänga på gymmet några eftermiddagar i veckan. Medan hon och Filip hade blont hår tog han efter deras pappas mörkare, nästan svarta hår. Han hade lite skäggstubb i ansiktet och var just för stunden klädd i en blå t-shirt och ett par tight sittande svarta jeans.
”Be still my beating vagina”

Hon försökte följa Hannes blick för att se vad han såg. Hon tittade ner över sin överkropp där de små brösten avtecknade sig under det vita linnet, ner längst med magen och … fuck! Emma började gapskratta.
- Så. Har storebror saknat det här? 
- Du är helt jävla sjuk i huvudet Emma!
”Nej. Jag är inte sjuk i huvudet”, tänkte hon ilsket. 
- Men ja. Storebror har saknat sin lillasyster rakade lilla fitta och smala ben! sa han med hård röst och gick fram till henne. Han tog tag i hennes armar och drog henne neråt så att hon stod framåtböjd. Han kände med handen mellan hennes ben och förde prövande in ett finger i hennes plaskblöta fitta.
- Så lillasyster tror att hon kan komma halvnaken med drypande fitta till sin storebror utan att det får konsekvenser va? Är det så? 
KLATCH! Han hade inte gett henne någon tid att svara utan hade direkt höjt handen och gett henne en hård smiskning på ena skinkan. Han lyfte handen och slog till lika hårt på den andra.
- Aaaajjjjhhh! skrek Emma
- Hannes! sa hon bestämt och fortsatte i en lugnare ton  
- Jag tänder inte på smisk. Han nickade.
- Ner! sa han och tryckte hårt ner henne så att hon satt på knä på golvet. Med en snabb rörelse knäppte han upp sitt skärp och drog ner byxorna till fötterna. Emma gapade automatiskt och snart hade hon hans grova kuk i munnen. Han började med att värma upp henne genom att munknulla henne i ett lugnt tempo. Han höll fast i hennes huvud och pressade sig längre och längre in tills han nådde svalget. Han drog sig ut och hon passade på att ta ett djupt andetag innan hon lät honom pressa sig in igen. Hon slappnade av allt hon kunde och kände hur han pressade sig längre och längre ner. Det här var annat än att själv ta Filips eller Williams kuk i halsen. Det här var att öppna sig för någon annan. Hon kunde inte riktigt förklara det men det var en skillnad. Han drog sig ur, hon drog in mer luft och i en enda stöt så tryckte han sig ner i hennes hals. Han vände direkt upp och innan han var helt ute så tryckte han ner kuken i hennes hals igen. Efter en till paus så började han att hårt att halsknulla sin sextonåriga lillasyster. 

- Uk, uk, uk, var de enda ljuden som kom från Emma när hennes brors kuk for upp och ner i hennes hals. Med någon halvminuts mellanrum drog han sig ur hennes mun så att hon fick en chans att spotta ut saliv och slem och dra några rossliga andetag. Hon hostade till några gånger och hennes linne började bli blött och kladdigt. 

Han drog upp henne till stående och tryckte fram hennes överkropp så att hon stod och svankade mot en bred byrå. Hannes rum hade i stort sett samma möblering som hennes eget. En säng, fast på höger sida istället för vänster och ett skrivbord vid fönstret. Hannes hade dock huvudänden vid sidan av den väggfasta garderoben vilket lämnade lite plats vid fotändan. Plats som togs upp av en orange fåtölj. Bredvid, rakt framför fönstret, stod hans skrivbord med tillhörande datorer. Han hade en stationär dator med tre skärmar men också en liten MacBook som han hade fått behålla efter gymnasiet. Längst med delar av den vänstra väggen sträckte sig dock två röda byråar som var kanske strax över metern höga. I mitten, med foten över skarven, stod en stor tv. Framför den låg en ljusslinga som snurrade upp sig runt någon slags metallräcke som var fäst i vardera änden av de två byråarna. Emma stod böjd över byrån på den tomma sidan som var närmast dörren.

Hannes spottade i Emmas rövhål och blötte upp sitt pekfinger med lite saliv innan han tryckte in det i henne. Hon stönade och kved när fingret penetrerade muskeln och gled in. Hon skulle inte kunna ta emot honom med bara saliv som glid. Hon kunde inte ta någon med bara saliv som glid. Han drog ur fingret ur henne och satte det mot hennes läppar och hon slickade rent det. Det var något med att slicka rent saker som varit i hennes bakre hål som tände henne. Det hade gjort det ända sedan hon börjat att experimentera med att föra upp fingrar och andra föremål där. 

Hon kände att Hannes la ett hårt tryckt på hennes ena skinka med handen men han tog ingen sats för att ge henne mer smisk. 
- Stanna där! väste han och gick iväg mot skrivbordet och drog ut nedersta skrivbordslådan. Hon stod blixt stilla och vågade inte ens vrida blicken för att se vad han gjorde. Han kom tillbaka till henne med ett par handbojor som var klädda i mjukt fluffigt tyg och en sprayflaska med glidmedel. 
- Gillar du verkligen analsex? frågade han i en betydligt mjukare ton.
Emma släppte taget om byrån och tittade på honom.
- Ja. Jag älskar det! Alltid gjort.
- Ok. Bra. Något emot att använda dem här? frågade han och höll upp handbojorna.
- Aldrig provat men vi kan testa.
- Ok. Säg till om det blir obekvämt.
Hon vände sig mot byrån igen och ställde sig som hon stått innan han gått bort till skrivbordet.
- Nu du lillasyster ska du få ditt straff! sa han återigen med hård röst. Han drog upp hennes vänsterarm och klickade fast handbojan.
- Va???!! skrek hon till
- Tror du verkligen att du kan kliva in halvnaken och skälla ut din storebror hur som helst. Att han bara kommer låta dig gå? Han drog den andra handbojan under metallräcket och tryckte fast den runt hennes högra arm. Hon satt nu fast i byrån och kunde bara hålla sig emot den med högerhanden.
- Va? Nej. Men.
- Vadå men?! Ville du inte ha storebrors kuk i din lillasystersröv? Var det inte därför du kom in hit?
- Jo. Kanske. Men …
- Då så. Det är precis det du ska få.

Han satte flaska med glidmedel mot hennes analöppning och började pumpa in vätskan i henne. Hon kände hur en behaglig kyla spred sig där bak och hur den        gled allt längre in i henne. Hannes tryckte på med ett och sedan två fingrar för att jobba in den hala vätskan så långt in som möjligt. Allt eftersom han jobbat in den så fyllde han på mer. Tillslut kände han sig klar och smörjde in sig själv och satte tillsist ollonet mot öppningen. 
- Är du ok Emma?
- Ja.

Med ett snabbt och skarpt tryck körda han in kuken hela vägen i henne och innan hon riktigt hunnit ta stöd med båda händerna var han igång med att våldsamt rövknulla henne. Hon satte högerhanden mot byråns ovansida och försökte hålla sig fast i räcket med vänster hand för att parera de våldsamma stötarna.
- Aaaarrgghhh. Iiihhiii. Oooooohhhh
- Du knuuuullar mig så hårt storebroooooor!
- Din lilla röv är som gjord för din storebrors kuk eller hur? 
- Jaaaa!! Fortsätt knulla mig storebror! Fortsätt knulla din lillasysters tighta lilla röv!
Hannes tryckte hårt ner händerna på hennes skinkor och ökade takten. Trotts den kylande effekten i glidmedlet brände det ordentligt när hans kuk trycktes fram och tillbaka inuti henne. Trotts smärtan, eller kanske tack vara den, så älskade hon det! Det var så utlämnande att stå här och bli hårt knullad analt av någon som bara tog kommandot, spände fast henne och knullade henne besinningslöst. Att denna någon var hennes egen storebror gjorde det bara ännu mer förbjudet och spännande. 

Han drog tag i hennes blonda hår och lindade ihop det till ett rep och drog huvudet bakåt. 
- Aaaaaaahhhh. Hon öppnade munnen och skrek rakt ut. 
- Oh fuck! Ja, ja, ja. Knulla mig hårdare. Aaaaaaa
Det fullkomligt bubblade i hennes fitta och allt hon ville var att få vidröra den. 
- Åh, åh, åhååååååå. Fuuuuckk! Aaargh.
Hannes drog sig ur henne och gick runt henne så att han kunde knäppa upp låset till handbojorna. Instinktivt förde Emma ner handen mot hennes fitta men Hannes fångade upp och höll fast den. 
- Nej. Inte så lätt. Sätt dig ner.
Hon satte sig på knä och han tryckte till på ryggen så att hon ställde sig på alla fyra.
- Gapa nu lillasyster så kanske du får komma sen. Men först ska storebror trycka in sin kuk i din söta lilla mun och tömma sig djup ner i din hals. Ok?
Emma nickade och öppnade munnen. Hannes höll fast hennes huvud så att halsen var helt rak och utan motstånd så gled han in hela vägen ner. Efter ett par minuters knullande stannade han upp, pressade sig hela vägen in och tömde sig i henne. När han dragit sig ur förde hon direkt sin hand mot fittan men stoppades återigen av sin storebror.
- Nej! Vem har sagt att du får komma kära lillasyster? Om jag inte minns fel så skulle du straffas för att du kom in hit halvnaken eller hur? Då kan jag ju knappast låta dig få orgasm. 
- Men! Snälla storebror. Jag, jag. 
- Jag vet älskling. Men det blir ingen orgasm förrän du har fittan fylld av brodersperma. Ok? Du får inte röra dig mellan benen innan dess.
- Ok, sa hon och stönade. Hon ställde sig mot byrån igen och särade på benen. Hon kände hur det droppade om hennes fitta och hon skulle säkert komma bara han stoppade in sin kuk i henne.
- Nä. Jag har ju redan sprutat i din söta lilla mun, eller hur.
- Men snäääälla stooorebroor. Jag måste verkligen få komma. Jag orkar inteeeee.
Han drog upp henne till stående och vände henne om. Han satte sina läppar mot hennes och gav henne en öm kyss. Han avslutade kyssen men höll henne fortfarande kärleksfullt i sina armar.
- Jag vet. Men du klarar det här lillasyster, sa han och strök försiktigt med ena handen mellan hennes ben. Han lät fingrarna glida längst med de hala blygdläpparna och upp över klittan. Han stannade till med långfingret mot den i bråkdelen av en sekund tills att hon började darra.
- Nu så. Nu är du redo att få fittan fylld med lillebrors sperma. Eller hur? Vist är du lillasyster?
Hon bet ihop munnen och ögonen, nickade och gick ut i vardagsrummet.

”Vilken jävel!” tänkte hon. Hon kunde såklart närsomhelst bara skita i det! Närsomhelst kunde hon sära på benen och stoppa in fingrarna i sin sjöblöta fitta, röra vid klitoris och få orgasm. Närsomhelst! Men istället för det så drog hon av sig det kladdiga linnet och satte sig skräddare i soffan. Fittan bultade och hela hon darrade. Hon försökte koncentrera sig på nyheterna men allt bara gled förbi henne. När klockan var strax efter fyra reflekterade hon över att ytterdörren öppnades och att någon kom upp för trappan. 
- Hej Emma, sa Filip.
- Åh! Filip! Äntligen! Kom! skrek hon och reste sig upp och mötte honom i en stor kram. Hon satte sig på knä och drog ner hans jeans och boxers. 

Han hade hunnit bli lite småstyv men Emma var tvungen att runka och suga upp honom i några minuter innan han var redo. Hon kastade sig på soffan och särade med benen. Filip sparkade av sig byxorna och la sig över sin storasyster och styrde in kuken.
- Jaaaaaa! Äntligen. Aaaarrrghhhh.
- Fyyyy faaaan! Jaaaaa!
- Hårdare. Snabbare. Eh eh-he eh-eh.
- Aaaaaaaaahhhhh. Jag koooommme …
- Fyll mig. Kom i mig! Fyll din storasyster!
Filip ökade takten på knullandet alltmedan Emma skrek ut ännu en orgasm. Han kände hur det sprutade runt hans kuk och hur det blev blött mellan dem. 
- Aaaaaaa. Jaaaaaa. Faaaaaaaa
Emma lutade huvudet bakåt och spärrade upp ögonen. Hon försökte fokusera på en punkt i taket men allt runt henne blev bara suddigt.
- Oh, oh, stönade Filip. Jag kommer.
- Jaaaaaa. Fyyyyyll miiig!
Han skickade stråle efter stråle av varm säd in i sin storasyster som snabbt kom upp i en till orgasm.
- Fuuuuuuckk! Jaaaa! Iiiiiiiiiihhhhh.

Filip reste sig upp och satte sig på soffans armstöd. Han såg på Emma som långsamt började komma ner från sina orgasmer och andades ut med långa djupa andetag.
- Vad var det där? frågade han tillslut.
- En sekund bara, svarade hon. Kan vi gå in på ditt rum?

11 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

mx55

Det om revolutionen? Yes. Liftarens guide ...

31/1, 2021 kl. 14:58

#2

Nightcare

Kommentaren raderad av admin.

31/1, 2021 kl. 09:20

#1

Nightcare

Gillar referensen till Liftarna guide till galaxen. ????
I övrigt, se nästa kommentar...

31/1, 2021 kl. 09:19