Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

15/1, 2021 kl. 14:50, av oddball

Utmattande avkoppling: från kallt till hett

Del 1 av 2 i serien Utmattande avkoppling

Det var kolmörkt ute och vattnet låg spegelblankt stilla sånär som på vågorna jag rört upp. Jag ställde mig upp och konsaterade att det var så djupt som jag mindes det.

Att koppla av kan vara väldigt utmattande.

(Ursprungligen publicerad 2006)

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

31 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#9

snickaren

Den här novellen är fortfarande bland det bästa som finns att läsa här

28/11, 2021 kl. 08:39

#8

Huldran

Oddball! "Lyriskt. Underbart. Fantastiskt. Magiskt", skriver ~K~ och jag håller verkligen med om det! Berättelsen Du skrivit i denna novell är just allt detta.

Försiktigt stegras den erotiska känslan utan att den egentligen nämns. Från det vardagligt jobbiga i början, till denna underbara känsla, som det nästan osar om. Du har lyckats. Inga stora ord eller grova antydning, bara en naturlig förvåning över att saker händer.

"Jag trodde aldrig Du skulle fråga...", utbrister en av tjejerna, bara... så där försiktigt.
Oddball, tack för lässtunden, den gav mersmak... //Huldran.

5/2, 2021 kl. 01:17

#7

Huldran

Kommentaren raderad av användaren.

5/2, 2021 kl. 01:10

#6

RuterEss

Oddball! Vilken berättelse. Och vilken berättare. Man sitter trollbunden och ... ja, du vet ;-)

Känner att jag fick lite bråttom hem ...

21/1, 2021 kl. 18:20

#5

Hailey

Jag sällar mig till -K-´s recension. Magisk, sensuellt - och helt och fullständigt underbart!

20/1, 2021 kl. 14:12

#4

~K~

Lyriskt. Underbart. Fantastiskt. Magiskt.

19/1, 2021 kl. 15:38

#3

MalmöLars

Härligt, ser fram emot nästa del

16/1, 2021 kl. 12:52

#2

Hannes II

Och här har vi inspirationskällan till min serie ”Sommarstugan”! Lika underhållande som ursprungsversionen. Ser fram emot resterande delar./Hannes

15/1, 2021 kl. 22:40

#1

Mr_Solen

Härlig början.... och vilken kompletterande behandling för utbrändhet.

Solen

15/1, 2021 kl. 20:51