Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

24/1, 2021 kl. 17:00, av RuterEss

Vikten av en snygg häck

Del 2 av 6 i serien Grannar med förmåner

Ni minns säkert såpoperorna, Dallas, Falcon Crest och de svenska varianterna Rederiet, Varuhuset och Goda grannar, som en tid regerade tv-utbudet och diskussionerna vid fikat.

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

23 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#12

RuterEss

Tack!

Skulle vilja se försäljningsstatistiken på spa-bad efter detta :-).

Skämt å sido... Det finns få saker som är bättre än sval luft, varmt vatten, naken hud, klämma, känna, smeka ... . Bästa leksaken ever.

//RuterEss

4/3, 2021 kl. 08:28

#11

Huldran

RuterEss! Verkligen trevligt, humoristisk och sexig. Det är nästan så att jag skulle vilja beställa en hantverkare att gräva en grop för en badbalja på baksidan av huset.

Tack, //Huldran.

4/3, 2021 kl. 05:29

#10

RuterEss

Rekommenderas #Inbyggd. Rekommenderas. Var noga med insynsskydd bara. Varma bad avnjuts bäst naken ;-)

8/2, 2021 kl. 06:11

#9

Inbyggd

Blev precis sugen på att bygga ut trädäcket och köpa spabad.:)

1/2, 2021 kl. 11:34

#8

RuterEss

Och fortsättningen är just inskickad:-)

30/1, 2021 kl. 09:19

#7

RuterEss

Tack Nightcare!

Nej. Du har nog rätt. Så mycket såpa är det nog inte trots allt. Men benämningen kommer sig nog av att jag inte gått så mycket på känslor denna gång. Snarare ren underhållning (och lite humor).

30/1, 2021 kl. 09:17

#6

Nightcare

Härligt sexig, avslappnat frigjord och spännande, och samtidigt väldigt kärleksfull. Och fantastiskt bra skildrad. Jag längtar redan efter fortsättningen.
Inte för att jag får så mycket såpoperakänsla, men det är ingen direkt nackdel. Det här är bättre.

30/1, 2021 kl. 08:41

#5

RuterEss

Lockande? ... På flera sätt?!? ... Härligt!
Tack! :-)

29/1, 2021 kl. 07:12

#4

blåögd

Det är onekligen en intressant del av kvarteret. Väl skrivet och lockande på flera sätt tycker jag!

27/1, 2021 kl. 16:50

#3

RuterEss

jagkommer :-). Det kanske vore trevligt. Allvarligt talat är vår gata på intet sätt lika rolig som Erik och Stinas. Du skulle nog bli besviken. Men tack för att du läser och kommenterar.

Hailey :-). Tack till dig också. Och det kommer mera. Avsnitt 3 snart klart.

27/1, 2021 kl. 08:35

Läs in fler