Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/1, 2021 kl. 09:09, av DaoDao

Valkyrior

Del 1 av 7 i serien Asgård

Har lite svårt att skriva nytt nu, så jag sänder en serie jag bara skrivit första säsongen av.

Ett försök till lite fantasy och erotik, som jag på annat ställe gett ut som "En Erotisk Saga".

En historia med våld och sex, helt enkelt!

Det blev mycket värre än vi hade trott. När jag utbildade mig hade jag fått reda på att det finns inga rutinuppdrag i krig, men ändå blev mycket av det man gjorde en form av vardag. I det område vi nu befann oss i skulle det inte finnas någon fiende, ändå ligger vi här nedtryckta ute på ett öppet fält och söker desperat efter skydd, från en intensiv skottlossning från ett skogsparti vid sidan om. En efter en ser jag hur mina kamrater träffas och dör eller skadas, och känslan av hjälplöshet blir större och större.

Var fan är förstärkningarna? De borde hört skottlossningen vid detta laget.

Mer hinner jag inte tänka innan jag dör av en kula rätt i huvudet. Jag var dum nog att titta upp för att spana efter förstärkningar, när kulan träffar. Hjälmen har jag tappat flera meter bort, men det är inte säkert att den hade hjälpt i detta fallet, då träffen var glasklar.

Jag dog ögonblickligen.

Fatta att jag var besviken!

Ser min kropp ligga på fältet, med ett fult utgångshål i nacken. Står upp och blickar omkring mig. Vilken jävla katastrof. Snart är hela vår grupp utplånad. Ser min vän Ragnar ligga livlös några meter från min kropp. Allt var hopplöst.

Lite dimma täcker min syn. Vill se runt den, men den följer min blick. Snart formar sig dimman till ett ansikte. Sakta formas ansiktet till en vackert leende kvinna med böljande blont hår och närmast magiska ögon. Den ljusa närmast gudomliga skönhet hon utstrålar är en stark kontrast till det blodiga slagfält som omger oss.

Är det en ängel?

Jag ser dock att hon är iklädd en läderbrynja, och att hon har en rund sköld på ryggen. Runt den smala midjan sitter ett läderbälte och i den hänger ett svärd. Bredvid henne kliver, från sidan, ytterligare en vacker kvinna. Hon är nästan identisk med den förra, fast det rikliga håret är lysande rött, och där den första har gröna ögon, lyser dessa blå.

De ler mot mig och sträcker fram händerna, som jag lätt tveksamt greppar. Genast lyfter vi från marken och jag ser slagfältet försvinna under mig. Snarare än jag kunnat föreställa sig omges jag av moln, och sedan vet jag inte riktigt vilken riktning vi tar. Det känns som vi sjunker ner igen, men det ser ut som vi far uppåt. Jag ser ett litet hus närma sig alltmer. Ett hus som verkar existera mellan världarna. Det ser ut som det står på molnet, då jag inte ser någon mark under den. I dörröppningen står en tredje kvinna, även denna blond.

Innanför brinner en eld i mitten och röken stiger upp genom ett hål i takens mitt. Känner doft av trä, olja och halm. På en hög med pälsar lägger kvinnorna ner mig lätt men bestämt. Allt är nytt, men jag känner mig lätt och glad, som om jag kommit hem.

Kvinnorna är nu fullt materialiserade och närmast sagolikt vackra. Alla har närmast perfekta timglasformade kroppar med ganska stora bröst, långa halsar och vackra skinande ansikten inramade av mycket långt och fylligt hår, som i vackra tesar virvlade från hjässan ner till nedre delen av låren. Den sista kvinnan var också blond, som den första, men skiljde sig från den första genom att ha mörka ögon och högre kindben, och hennes hår var helt rakt, där den förste hade vågor.

Jag märkte att det var den som hade väntat på dem i stugan som var lite av ledaren, och hon styrde upp de andra två att ta av mig min gröna uniform, och den smuts och blod som täckte kläderna var groteska kontraster mot den vackra omgivningen och de graciösa kvinnorna. När jag var naken tvättade de hela min kropp. Som den naturligaste sak i världen fick jag stånd. Ingen av kvinnorna tog någon direkt notis om detta, som om det var helt väntat.

När de två kvinnorna, de som hade hämtat mig, tvättat färdigt reste de sig upp och lämnade plats för den tredje kvinnan. De två första hjälpte henne knäppa upp knapparna och snöra upp snörningarna till hennes rustning. Under den hade hon en skinande vit skjorta, som ett lucialinne, ner till låren. Hennes bröst pressade sig utåt under den, och från dem böljade tyget sig ner mjukt och stillsamt.

Därefter hjälpte de båda klädda kvinnorna mig upp på fötter. Jag stod naken framför den vackra mörkögda blondinen som tittade rätt in i mina ögon, med en blick som spred inte bara glädje, frid och trofasthet, utan ren och skär lust. När jag böjde mig ner och tog ett steg fram, mötte hon mig i sin famn och våra munnar möttes.

Kyssen var lugn och mjuk på ett sätt som åter fick mig att fascineras över kontrasten till den värld han lämnade bakom sig. Varför krigade jag där nere? Vad var poängen med det, när det fanns en sådan skönhet och lust som denna?

Jag lät mina händer smeka hennes fasta och smidiga kropp. Klämde på den fasta och runda skinkan och lät därefter fingrarna följa ryggraden under linnet upp till den spröda nacken. Min lem pressades mot hennes mage och hon steg inte undan. Även hennes händer smekte över min ärrade och muskulösa kropp.

Hur länge vi stod och kysstes var svårt att säga. När våra läppar skiljdes åt, var de båda andra kvinnorna där och lyfte av hennes linne. Nu var hon helt naken framför mig.

Brösten var stora fasta och rent ut sagt helt fantastiska. Jag fick en känsla av att vara i kontakt med något gudomligt. Det var då det plötsligt slog mig. Kvinnorna var inga änglar. Jag kände redan att jag var helt rätt ute och hela kroppen kändes lättad och befriad när jag insåg det. De var valkyrior. De gudomliga hjälperskorna som förde själen av dödade krigare till...

...Valhall..!?

De andra två hade också fått av sig sina rustningar och stod i sina böljande linnen. Jag vred sig åt den rödhåriga och sökte hennes läppar. Hon mötte mig villigt. Samtidigt kysste blondinerna varandra. En hand hade letat sig till mitt kön och kramade den lätt. Handen tillhörde den nakna gruppledaren, och jag såg nu hur de båda blondinerna tittade på mig med huvudena tätt intill varandra. Vilka fantastiska kvinnor.

Min nakna vän sjönk ner framför mig och satte sig med ansiktet just framför min kuk. De båda andra slöt upp mot min sida. Kunde inte motstå att kyssa även den andra blondinen. Hon som hade uppenbarat sig först för mig. Hennes kyss var minst lika laddad och känslosam som de båda andras.

Brunöga runkade mig lätt och nafsade med sina mjuka läppar på min pung och kukrot. Retsamt dröjde hon där. De båda andras händer smekte hela min kropp och mina händer vilade på deras utsökta skinkor. Blåöga och Grönöga lät läppar, tunga och lite lätt tänderna nafsa på min kropp samtidigt som även de gled ner på knä. Väl där var de jämnhöjd med Brunöga, som lämnade över min kuk till dem. De samkörde med läpparna längs med mitt kukskaft. När de sedan gick ner mot pungen, kom brunöga tillbaka och denna gången lät hon ollonet glida in i munnen. Läpparna slöt sig mjukt men fast runt mig, och tungan formade sig efter kuken, så när hon gled tillbaka blev det vacuumkänsla.

Kan inte med ord beskriva hur skönt det var.

Brunöga inledde sitt sugande så att de blonda lockarna gungade i takt. Sedan lämnade hon den till Blåöga, som sög lika intensivt. Därefter kom blondinen med gröna ögon. Alla var lika skickliga. Så skickliga att det nästan svartnade för ögonen på mig. Det var helt galet, när de systerligt lät min stake, som jag aldrig varit med om ha varit så stor och styv, gå mellan deras ljuvliga munnar.

Jag lät meddela dem att jag snart skulle komma. Detta gjorde dem bara än ivriga, och började växla med att även runka mig när den gick från mun till mun. När jag kom gick en våg av sköna ilningar genom min kropp och det svartnade lätt. Tror aldrig att jag sprutat så mycket säd någonsin tidigare. Det var den rödhåriga som fick det på sig. De första skvättarna träffade henne på pannan och i hennes rufsiga röda kalufs, men hon hade den snart i munnen för att fånga in resten. Och hon fick verkligen munnen full.

Jag sjönk ner på fällarna och tittade på när hon bjöd min sperma till de andra två, med kyssar. De smekte in Brunögas bröst som snart glänste av den näringsrika säden.

Man skulle tro att jag var helt urlakad nu. Det var jag! Men det märktes inte på kuken. Den stod som om inget hade hänt. Kan kanske ha att göra med de tre vackra kvinnorna som smekte varandra framför mig. Snart var även de två andra helt nakna, och jag kunde jämföra deras kroppar med varandra. Alla var fulländade, med trinda former och stora bröst. Och deras långa lockar var nu rufsiga och hängde lite överallt över deras kroppar. Brunöga hade runda fulländade bröst, helt jämna, nu glänsande av hans säd. Blåöga hade mer spetsiga, med svullna vårtgårdar, till en extra smidig kropp. Där höften på brunöga var ganska bred, var blåögas smalare, och med längre ben. Grönöga hade fasta stora bröst, med stora mörka vårtgårdar. Lite kortare kropp än de andra, men tydligt muskulösare. Alla har ungdomligt glänsande kroppar, trots att de på andra sätt verkar mogna.

Det är den rödhåriga Blåöga som till slut stegar fram till mig och sätter sig på mig. Vi kysser varandra och hon är mer krävande nu än tidigare. Hennes ena hand kramar nacken och pressar mig mot sig, så att mun och tunga verkligen kan ta för sig. Smidigt sätter hon först ena benet framför sig och riktar in min kuk mot sin slidöppning. Med en suck i munnen på mig sjunker hon ner helt och hållet, slukar mig i en enda stöt. Först därefter tar hon fram andra benet och saxar min midja där jag sitter på pälsarna. Det gör att hon tynger ner sig totalt på mig, och kan inte rida ordentligt. Men hon verkar vilja känna sig uppfylld. Hon grimarscherar med en sugande kåt blick och för huvudet från sida till sida så den väldiga röda hårmanen gungar runt hennes kropp.

Hon böjer sig bakåt och spänner upp sina pigga bröst, och jag suger in en av dem i munnen. Hon morrar som ett vilddjur och serverar mig båda brösten, så jag kan äta dem båda lika mycket. Det hon verkar gilla är när jag nafsar med tänderna, samtidigt som jag smiskar hennes skinkor. Ett riktigt vilddjur till valkyria.

Mer än detta behövs inte för att jag från nu, efter min död, har blivit mycket stark asatroende!

Fittan är så smidig, mjuk och friktionsrik som man kan vänta sig när man knullar i sanning gudomliga varelser, och trots att jag kommit alldeles nyss, känner jag att jag inte kommer att kunna hålla ut speciellt mycket länge till. Det var så innerligt skönt att ha denna vackra kvinnan ridande mig, allt intensivare. Den röda hårmanen kastas omkring hej vilt, och hon stönar allt högre, när hon närmar sig orgasm börjar hon hyperventilera med näsan, och när den kommer, är det med ett högt väsande. Hon trycker sig så långt ner hon kan på mig, och jag känner att det är kört. Pungen släpper sin last än en gång och jag känner åter hur rikligt med säd pumpar ur mig. Denna gång djupt i fittan på en vacker rödhårig valkyria, som pressar sin smidiga och svettiga kropp mot mig.

Jag hör någon skrika ut sin njutning och inser att det är jag!

Vi sitter stilla ett tag, hon helt i min famn, och jag känner hur hennes fitta kramar ut de sista dropparna ur mig.

Men jag känner också att ståndet är fortfarande stabilt. Ingen tendens till att slakna och trilla ut. Jag har verkligen hamnat i ett sexparadis, där man kan komma om och om igen utan att slakna.

När Blåöga väl steg av mig, ploppade det till när min ståndaktiga stake lämnade hennes kramande slida, och det formligen droppade och rann säd ur henne. Jag måste ha kommit minst lika stort som förra gången. Jag var inte lite fascinerad.

De två blondinerna kröp genast fram och började slicka och suga mig ren. Även om lemmen var extra känslig efter orgasmen, var den minst lika styv. Men de visste vad de gjorde. Först var de mjuka och känsliga, för att vänta in att kuken slutar vara överkänslig, och i takt med att normaliteten återvänder, ökar de sin intensitet.

Grönöga, hon som först hade uppenbarat sig för mig, ställde sig på alla fyra, med det långa vågformade håret helt täckande rygg och rumpa. Det var en minst sagt fantastisk syn. Det var bara för mig att krypa in bakom henne, ledd av brunöga. Fittan var öppen som en blomma på våren som ville locka så många bin som möjligt. Brunöga lät mitt ollon gnida längs med slidskåran och mot klitoris några gånger, orsakande ljuvliga stön från Grönöga.

När jag väl gled in i henne, var det som att förlora mandomen. Det var som den hade glömt det sköna med Blåöga, och alla andra kvinnor jag haft, och blev född just här och nu. Kunde inte komma ihåg någon slida som passade min lem så bra som denna. Med sluta ögon började jag genast knulla henne med långa och hårda stötar.

Man skulle tro att jag skulle räcka längre efter att ha kommit två gånger, men redan nu kände jag att jag inte skulle kunna hålla länge till. Ökade tempot rejält, då hon verkade gilla det. Snart gled håret av henne och hon kastade det omkring sig i extas. Det var en sagoligt vacker syn.

När hon kom skrek hon rätt ut och de båda andra kvinnorna fick hålla henne. Själv pressade jag mig så långt in jag kunde, och släppte allt. Jag kom så det snurrade i huvudet, och hela krppen spändes när en ny våg av sperma lämnade min pung och for genom kanalen som mynnade ut i en varm och väntande slida. Våg efter våg av het sperma pulsade in i henne, det verkade inte ta slut alls denna gången. Kände en stöt genom ryggraden och upp i huvudet, som en mindre explossion, och kände att jag föll, föll, föll...

Vaknade till med den första känslan att jag var kvar på logementet, i armén, men förnimmade snart dofterna och värmen som inte var relaterad till den världen. Sedan var det de två munnarna som försiktigt smekte min lem som förde mig tillbaka till verkligheten. Eller om det nu var en dröm. Oavsett vad, tänkte jag njuta fullt ut av det som skedde. Kände hur öm min kuk var, samtidigt som den sakta fick krafterna tillbaka. Även kvinnorna som var där med sina lena läppar och tungor, märkte hur den fick nya krafter, och intensifierade sitt arbete.

Bakom dem satt den blonda brunöga, den jag mer kände än såg verkade vara lite av ledaren för gruppen. Hon smekte sig själv och tittade med glänsande ögon på sina väninnors göranden. Det var hon som stod på tur. Hon han ännu inte hade knullat. Tidigare har han inte bara sprutat ner deras kroppar, han har även tömt onaturligt rikliga mängder säd i de två förstas fittor.

Han började fundera på om man kunde göra valkyrjor gravida. Med den rikliga mängden säd rätt in i deras oskyddade slidor, borde leda till detta. Men han slog genast bort tanken. Kan denna värld få honom att på ett onaturligt sätt spruta mängder med sperma i omgångar, så lär de ha löst även detta på ett magiskt sätt.

De två vid min lem backar nu undan, och brunöga, med sitt fylliga och raka hår som en gardin vid hennes sida, kröp över mig, med långsamma och graciösa rörelser. Hela kroppen andades erotik, och hennes blick sög in min i hennes, och hon trängde in i min själ. Jag var helt förlorad. Som om mitt ego gav upp, och jag bara lät mig svepas med. Accepterade mitt öde, vad som än kunde komma, och var bara här och nu.

Med ens kändes det som jag hittat hem.

Vet många som blivit frälsta som hävdat samma sak. Som att de ”hittat hem”, släppt på egot och ångesten och lärt sig slappna av i sin egen personlighet – hur den än nu var.

Var det DET som nu hände mig? Hade jag blivit frälst? Var detta himmelriket, Nirvana eller vad de nu alla kunde kallas. Om så var fallet – så kunde man alltså hitta delar av detta himmelriket även som dödlig på jorden. I kärleken!

Allt blev helt klart och tydligt för mig nu!

Men åter rubbades jag ur mina filosofiska tankar, då brunöga sänkte sig över mig, och lät mitt stånd sakta och känslomässigt glida in i hennes varma, trånga och fuktiga sköte.

Om de föregående valkyriorna hade varit perfekta, så var detta det perfektas drottning. Aldrig har jag förnimmat en sådan lustkänsla när jag först gled in i en ny slida. Att hon var vacker som Afrodite gjorde säkert sitt till, men jag tappade nästan andan av den smått magiska känslan.

Väl i botten gned hon sig mot mig, som för att jag skulle få möjlighet att känna alla vinklar och vrår i hennes fitta. Detta gjorde jag verkligen. Mina känselceller på kuken var maximerade nu, kanske tack vare de två andras förarbete. Men jag kände verkligen ALLT.

Var det så HÄR det skulle vara att älska?

Var det DETTA man talade om inom tantrismen och taoismen?

Att jag aldrig hade förstått detta, var för att jag aldrig hade släppt mitt ego och min stolthet. Att ständigt sträva efter sin egen och sin partners njutning skapade låsningar, som gjorde att man inte kände, inte upplevde, den sanna kärleken. Att föreningen via könsorganen var något MER än bara en strävan att skapa barn. En själslig koppling, ett mentalt klimax utan gränser.

Man var ett med världen.

Ett med varandra.

Ett med skaparen.

Och man hade slutligen frigjort sig från den materiella kättingen och nått nirvana. Himmelen!

Jag greppade de vackra brösten på den nu sakta ridande undersköna valkyrjan, och började själv att medverka i samlaget. Stötte emot när hon åter sjönk ner på mig, stönade med när hon suckade av njutning, och sög in hennes kropp via mina händer, som var som ett känselspröt som bara ville ha mer, helst allt samtidigt. Brösten, ansiktet, håret, rumpan, magen, låren, klitoris...

Vi var synkade i perfekt harmoni. Våra kroppar böljade, gungade och stötte i det oändliga. Allt annat upphörde att existera. Där fanns bara jag och hon. Den vackra blonda valkyrian, vars hår täckte min sikt när hon lade sig ner över mig och pressade sina vackra bröst mot mig. Kyssen, tungan och andedräkten var perfekt i vår erotiska harmoni.

Kuken for ut och in, som en kolv i en väloljad maskin. Hon höjde och sänkte sig själv genom att bara vicka med underkroppen, så att våra rörelser blev ett med varandra. En sekund blev en evighet, en evighet blev en sekund.

Hur länge vi höll på blev höljt i dunkel, men plötsligt krampade hon och stannade till i sina rörelser, med mig djupt begravt i henne. Jag kände fittan knipa och formligen krama fram en orgasm hos mig.

Och en kom! Jag kom! Och SOM jag kom! Det kändes som sperman lämnade pungen, for upp genom ryggraden, genom mitt huvud, och ner igen genom kroppens alla blodådror, tillbaka till sädesledaren och ut i ingenmansland, i böljande kaskad efter kaskad. Som om hela min ryggradsvätska tömdes i henne.

Det verkade aldrig ta slut. Har ALDRIG sprutat så mycket i hela mitt liv.

Helt matt tittade jag upp, och såg de båda andra vid brunögas sida. Hon halvsatt upp på mig, fortfarande med min fortfarande ryckande kuk i sig.

Välkommen, sade hon sedan med ett milt leende. Välkommen till Asgård.

Med det skar hon med ett lätt drag halsen av mig!

7 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#2

DaoDao

Bockar och tackar!

Hoppas du gillar fortsättningen också! :)

27/1, 2021 kl. 20:24

#1

blåögd

Intressant kombination av Valkyrior och modern krigare - det känns lika logiskt som det ger spännande möjligheter. Som du tycks ta vara till med den äran, me like!

27/1, 2021 kl. 16:52