Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

27/1, 2021 kl. 08:56, av DaoDao

Vanaheim

Del 4 av 7 i serien Asgård

Han hade blivit befriad, och efter lång väntan fortsatte de färden till vanerna. Där blev de väl mottagna!

Vaknade till och såg ett vackert kvinnoansikte inramat av svarta kurviga lockar. Jag mumlade Judiths namn igen, innan jag åter försvann bort...

Vaknade till några gånger av att jag gungade i en form av vagn som drogs av hästar. Några red bakom vagnen, men jag kunde inte se vilka det var.

Först när jag var redo vaknade jag ordentligt. Det första jag såg var en av mina resenärer, krigaren Gorg, en butter man men duktig med yxan. Han såg att jag vaknat och ropade till någon på min andra sida. Åter kom den vackra kvinnan med mörka håret fram. Det var Tyra, hon som var andrebefäl före Ailahr dog. Hon var nu befälet.

Hon berättade hur de och Tir hade lokaliserat häxans hus, och stormat det. Det var tomt förutom han och kroppen av Judith. Jag hade varit extra dålig, och det krävdes stark magi för att hjälpa mig, och nu hade det gått tio dagar, och jag var helt återställd, rent fysiskt.

Detta för att det inte hade varit speciellt fysiska skador på mig, men att jag var nästan helt tömd på energi, livskraft.

Det tog mig en timme att ta mig upp på fötter, och en halvdag att kunna gå så att jag inte sinkade expeditionen ytterligare. Jag fick hela tiden extra mat och mjöd när det var rast, och redan dagen därpå var jag helt återställd.

Jag frågade om Judith, och de berättade att de hade begravt henne, enligt judisk sed, i skogen redan. Jag kunde besöka graven på tillbakavägen.

Sov väldigt lite. NÄR jag sov, drömde jag om orgien med de fem rödhåriga häxorna, och vaknade extremt upphetsad. Var tvungen att tillfredsställa mig flera gånger varje dygn. Vad hade häxan GJORT med mig. Jag vågade inte gå bakom en av de tre sköldmöerna då deras kroppsrörelser i sina läderrustningar gjorde mig upphetsad. För att inte tala om doften...

Blev väldigt lättirriterad under resans gång, så de andra höll sig lite undan från mig. Troligen inte av rädsla, utan av respekt, för att vänta ut min reaktion.

Blev mycket besviken då vi nådde vanernas land utan problem. Hade annars sett fram emot att få döda. Behövde avreagera mig.

Där möttes jag av skönhet, och förstod hur vissa kan blanda ihop dem med sagans alver. Både männen och kvinnorna sken av styrka och skönhet, och de verkade nästan helt sakna den råhet jag mött i Asgård. Även om även de bar rustningar och vapen, var de betydligt vackrare i sin utformning, för att inte tala om smidigare, än de som används i Asgård.

Om jag hade problem med kåthet före detta, så blev det helt absurt nu. Bara vackra smidiga kvinnliga varelser överallt. De verkade dessutom inte ogilla att uppmärksammas. Men de höll sig på respektingivande avstånd, och jag kunde behärska mig så pass att jag inte direkt gjorde bort mig.

Vi män från Asgård fick ett eget hus att vila upp oss i. Redan första kvällen blev vi inbjudna på en fest. Även våra sköldmör var där, utom gruppens ledare, Tyra. Festen var betydligt lugnare och rummet betydligt ljusare och färggladare än vad jag blivit van vid i Asgård.

Vid min ena sida satt en vacker ung kvinna med långa orediga lockar, i kontrast med sina gröna ögon. Hon hade ett klart och klingande skratt, vilket hon var frikostig med. Första intrycket var att hon kanske inte hade alla hjärnceller påkopplade, men ganska snart visade det sig att hon var väldigt intelligent. Hon hette Saga, vilket verkade vara vart hon kom ifrån.

På min andra sida satt Heidrun, som var betydligt blygare i sitt sätt än Saga. Hon var dock lika glad, fast mer återhållsam i sin person. Hon var blond med långt hår och blå ögon. Som Saga hade hon en makalöst välformad kropp, med tecken både på feminin elegans, och maskulin styrka. En fantastisk kombination.

Och mellan dem satt jag med ett rejält praktstånd, som var helt omöjlig att göra osynlig mellan hosorna och under tunikan. Försökte, men förgäves. Saga retade mig lite grann med kvicka skämt, men tog ingen annan notis. Heidrun, däremot hade svårt att inte titta på min utbuktning. Hon hade ett sätt som var smått berusande för mig. Som en katt riktade hon hela sin uppmärksamhet på mig och varje gång jag tilltalade henne, verkade hon spinna, och njuta av min röst.

Lade min hand försiktigt på hennes ena ben, för att se hur hon skulle reagera. Hon verkade nästan bara glad över den, och jag började smeka hennes lår ordentligt. Klänningen hon bar var ganska lång, men hon verkade själv ha orsakat att båda knäna var bara. Jag drog upp klänningen högre på låret och smekte hennes lena skinn. Så snart jag kom upp högre, särade hon på benen. Här var det tydligen bara att ta för sig.

Mitt i allt detta var det skålande, folk som ville framföra en ballad eller spela ett instrument, eller tala, och vi gjorde vad vi kunde för att vara så delaktiga som möjligt. Det var svårt, för jag märkte nu att Heidrun inte hade några underkläder. Fittan var plaskblöt och sög nästan in mina två fingrar när jag nådde dit. Flickan stönade till och Saga frågade vad som var fatt. När hon såg var min hand var sken hon upp i ett stort leende. Själv lade hon en hand på mitt stånd, utanpå kläderna och slickade mitt öra. Hon viskade att hon visste vart de kunde gå, om jag nu var karl att klara av två kärlekstörstande vaner.

Med en hög skål reste hon sig upp, utan att vänta på ett svar från mig och började kliva över bänken de satt på. Några ord i Heidruns öra fick även henne att resa sig upp. Hon hade i sin tur hans hand i sin, så det var bara att följa med. Såg i ögonvrån hur en av mina resekamrater följe oss gillande med blicken. När han såg att jag såg honom, höjde han sin bägare för att salutera.

Saga ledde oss till ett litet långhus inte lång därifrån, och i den till en liten kammare vid sidan om, full med filtar, pälsar och bolstrar. På ett plåtfat en bit bort låg en hög med glödande kål som skapade en skön värme i utrymmet. Saga lade på några fler träbitar där, innan hon leende vände sig mot mig och Heidrun.

Saga var verkligen vacker. Håret täckte hela ryggen, och var så där gnistrande skönt, som bara unga kvinnor kan ha det. Hon knäppte upp sin särk, och lät den glida av. Under den hade hon en tunn blus, som hon just nu struntade att ta av sig. Blusen var lång så den täckte ner till knäna, men det var tydligt att det var inget mer under den. Brösten var stora och fasta, och bröstvårtorna försökte göra hål i den tunna blusen.

Den vackra vanen gick fram till mig och vi möttes i en djup kyss. Jag pressade mitt stånd mot hennes mage och klämde på de fasta skinkorna. Hon var sannerligen ett kåtdjur, som jag.

Heidrun var lite initiativlös vid min sida, som om hon var osäker vad hon skulle göra. Saga vände sig till henne, och kysste även henne. Väl då visade Heidrun inga som helst tveksamheter, utan slöt den sköna brunetten i sin famn.

Jag passade på att ta av mig min tunika, och västen jag hade på under den. Även skjortan åkte av, och jag började brottas med mina hosor. Under tiden hade Saga med smekningar tagit av Heidruns kläder, en efter en, sakta och lidelsefullt. När jag var klar med mina hosor, var den vackra blondinen helt naken inför mina ögon. Vilken fantastisk kropp hon har. Slät och vit hud, nästan helt utan ärr och andra skavanker. Tänkte hon var en personifiering av mjukhet, vilket förstärktes av hennes oskuldsfulla sätt. Det rikliga och långa blonda lockarna täckte hela ryggen, och gungade tungt och följsamt av alla rörelser hon gjorde.

Där stod jag, naken, med enbart de fula underbyxorna som dolde mitt stånd. Fast dolde var nog inte rätta ordet. De vida kallingarna brukade normalt hänga slappt runt ens höfter, men nu spändes tyget åt ordentligt, av ett stånd som det borde skrivas sånger om.

Om det var en effekt av att min sorg var över, eller vad det nu var, så har jag nog aldrig känt mig så brunstig som jag gör nu, inför de två vackra vanerna. Det var lätt att se att det var från detta folket som Frej och Freja tillhörde. Även om jag aldrig hade fått se Freja, så hade jag hört beskrivningarna av de som träffat henne. Är hon vackrare än dessa två skönheter, kommer jag att dö av blodförlust när jag väl träffar henne.

Saga smekte Heidruns kropp och klämde på hennes fasta c-kupebröst, och blondinen ormade sig av njutning. Jag bara stod och tittade, för att förlänga denna njutning som väntade. Nu valde Heidrun att agera, med att försöka få av Sagas stora blus. När den var av, kände jag verkligen hur lyckligt lottad jag är.

Kvinnorna kysser och smeker varandra,och verkar nästan ha glömt honom. Att de då och då tittar upp på mig, som för att söka reda på om jag är kvar eller godkänner det jag ser, gör att jag vet att jag inte kommer att missa någonting.

Men lite fascinerad är jag över hur pigg och alert min kuk är. Har inga problem att få stånd sedan tidigare, men detta är nästan sjukt. Normalt brukar ståndet sjunka ihop en aning, som för att spara krafter, om en inte inte blir behandlad av mig själv eller någon annan. Men nu står den stoltare än någonsin.

Och det uppmärksammar skönheterna framför mig.

Saga viskar i Heidruns öra och de avbryter sitt hånglande och går tillsammans fram till mig. Givetvis sluter jag dem i min famn och kysser först Saga och sedan Heidrun. Den mörkhåriga greppar min lem och smeker den varligt. Hon verkar helt klart lika fascinerad över min lem som jag själv var. Snart var även Heidruns händer där.

Det är obeskrivligt skönt att känna fyra händer smeka mig där jag är som mest känslig, samtidigt som mina händer väljer och vrakar mellan två rumpor och fyra bröst. Känner lätt att deras slidor är mycket fuktiga och heta.

Saga sjunker ner långsamt och kysser min kropp på vägen ner. Själv smakar jag på Heidruns ena bröst, och hör hennes stön i mitt ena öra. Hennes kropp slingrar sig mot min Saga börjar först slicka mig runt lemmen när hon nått ner, sedan kukstammen, innan hon slutligen låter ollonet slinka in i munnen. Två av mina fingrar glider in i Heidruns trånga men fuktiga fitta och hon stönar än högre.

Tar ur fingrarna och för dem till hennes mun, så hon får smaka på sin egen fittsaft. Därefter sjunker hon ner och börjar samsas med Saga om min kuk. Två munnar på kuken. Fasiken vad gott det är. Ser en blond och en brun kalufs guppa nere vid höften och känner deras läppar och tungor om kuken. Saga reser sig upp och vi kysser varandra. Hon lägger sig sedan ner på en svag upphöjning i filt- och pälshavet. På rygg särar hon på sina ben och jag ser rakt in i hennes fitta.

Jag avbryter Heidruns behandling av min lem och lägger mig över Saga. Hon tar emot mig leende och starka armar. Heidrun följer mig mer och hamnar vid vår ena sida. Det är hon som greppar min kuk och för ollonet upp och ner över Sagas vidöppna fitta. Först när Saga är på väg att börja be om kuk, så släpper hon taget och jag sjunker in i henne.

Hela hennes ansikte förvrids i en sällsam njutning när jag fyller henne och börjar sakta knulla henne. Hon suckar ganska tyst, men visar mer med ansiktsuttryck och kroppsrörelse hur mycket hon njuter. För mig är känslorna obeskrivliga av att åter känna värmen av varm och våt fitta runt min stake. På något sätt känner jag en större lättnad nu än tidigare, som om jag tillfredsställde ett större behov än själva det erotiska.

Sagas bruna hår ramade in det vackra ansiktet och de stora brösten gungade i takt med mina stötar och hennes motstötar. Hennes armar omfamnade mig runt halsen och vi sökte upp varandras ögon gång efter gång. Känner Heidruns hand kring min pung. Ställer mig upp på golvet och drar Saga med mig. Lämnar aldrig hennes fitta helt. Stående på golvet börjar jag stöta hårdare och snabbare i henne, och hon visar med kroppsrörelser och höga stön hur hon njuter av det.

Saga stöter fram några ord jag inte förstår, om och om igen. Heidrun viskar i mitt öga att Saga säger att hon är nära. Jag stöter några extra gånger hårdare än tidigare, och när jag ser hur kvinnan krampar stannar jag djupt i henne och bara juckar smått.

Och som hon kommer! Hela kroppen krampar och hon kan inte skrika fullt ut, för munnen fylls av saliv. Armarna verkar försöka gripa luften. Heidrun greppar en av hennes händer och är med henne när den våldsamma orgasmen tar över kroppen. Och den är rejält utdragen, som om hon kommer flera gånger i rad. Varje gång jag stöter till, för att komma in ytterligare en milimeter, verkar hon få ny orgasm.

Men snart orkar hon inte mer. Med svaga stön ber hon mig om nåd. Kroppen glänser av svett och vibrerar av oupphörliga små spasmer. När jag drar mig ur henne så låter det som ett ljudligt plopp. Men hon hindrar mig inte att lämna henne. Hon verkar helt inne i en annan värld. Heidrun lägger en filt över hennes kropp och tittar sedan med stora ögon på mig.

Vågar jag ta emot dig, frågar hon blygt. Hon visste inte om hon kunde klara av en sådan orgasm. Men hon verkade samtidigt rejält kåt. Samtidigt som hon hävdade att hon kanske inte vågade, lades hennes kropp upp för mig och särade benen. Det var så kladdigt att hela innanlåren var kletigt. När jag klev in och kysste henne, sade jag att jag skall vara försiktig, och lyhörd. Så snart hon bad mig lämna henne, skulle jag göra det.

Om hon accepterade detta eller inte förstod jag inte, men kuken gled in utan problem, trots att hon var trång. Och hennes armar slöt in mig i sin famn. Fittan var ovanligt len och jag fick en känsla av jungfruelig mark här. Sakta började vi knulla, medans vi såg varandra i ögonen. Sensuellare samlag har jag inte njutit av sedan Judith. Det var som hela själen var med i sexet, och mötte hennes. Slidan var enormt trång, men såphal och magiskt mjuk samtidigt.

Jag ställde upp överkroppen på mina armar och skådade skönheten under mig. Hennes blonda lockar hade format sig som ett lakan under hennes huvud, och brösten darrade till vid varje stöt jag gjorde. Mötte hennes ögon, och såg hur nöjd hon var med vad vi gjorde, och hur hon ville ha mer. Det visade hon även med kroppen, med små krumbukter och motstötar visade hon hur hon ville ha det.

Innan vi hade fått upp intensiteten till vägs ände, drog jag mig ur och lade mig ner på rygg mellan henne och den fortfarande flämtande Saga. Heidrun var med på det hela, och gled upp på mig, för att sänka ner sitt sköte över min lem. Hon började rida mig med händerna som stöd på mitt bröst. Nu syntes än mer hur vacker hon var. Jag kände mig frälst att ha två sådana vackra älskarinnor, som tillsammans tog väl hand om mig, här och nu. Och den ljuvliga varelse som nu red mig med en stigande intensitet.

Märker att hennes krafter börjar avta, så jag tar åter initiativet till en ny ställning. Bakifrån, med hennes fylliga långa blonda lockar utslaget på ryggen. Jag pumpar på med långa och hårda stötar och hon skriker till varje gång jag bottnar i henne. Inte på ett smärtsamt sätt, med krippen visar hn tydligt att det är frågan om ren djurisk lusta.

När hon kommer skriker hon högt och ljudligt. Fan vad gott slidan kramade om, och efter bara några extra stötar kommer även jag. Sperman flödar in i den väna kroppen och även jag uttrycker min njutning med ett högt stön. Fan vad gott att få knulla dessa vackra kvinnor, och få fylla deras fittor med min heta lava.

Saga är den som återhämtat sig snabbast och sveper in oss alla i filtar, innan vi somnar tillsammans.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.