Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

28/1, 2021 kl. 15:57, av DaoDao

Tyra och Trud

Del 5 av 7 i serien Asgård

Åter tillbaka till Asgård, och nya äventyr med vackra kvinnor. Sköldmön Tyra visade att hon knappast var ungmö, och den unga Trud ville bli kvinna.

På vägen hem red vi förbi Judiths grav, och alla följde judisk sed att lägga en sten på den. De andra lämnade mig ensam en stund, och jag kunde i lugn och ro ta farväl av henne.

Hon kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.

Efteråt var jag mer upprymd än tidigare, och jag började föra långa och intressanta samtal med hon som nu ledde vår lilla trupp, Tyra. Förut hade jag bara haft ögon för Judith, och tiden efter hennes död för ingen alls utom min egen sorg. Orgien med vanerna var uppiggande, men först med besöket vid Judiths grav hade jag börjat vara mig själv igen.

Tyra var en ståtlig kvinna med långt böljande ljusrött hår, under resan delvis hållen under kontroll med flätor på sidorna. Smidig och stark samtidigt, och med ganska stora bröst och långa ben gjorde henne bedårande vacker. Märkligt att jag inte sett det tidigare. Hennes ansikte är det som framhäver dock, med höga kindben och en bred och fyllig mun. De stora gröna ögonen såg lite orientaliska ut.

Hon var dessutom väldigt intelligent, visade det sig. Hon hade kommit till Asgård vid tiden vi senare kallade medeltiden, där hon hade varit gift med en norsk adelsman. Hon själv härstammade från svearna, och hade blivit bortgift för att stärka banden med en norsk ätt. En normal sed vid den tidens adelsfamiljer. Hon hade dött i krig, försvarande sina barn i en brinnande borg, och därefter hamnat här.

Hon kom med teorin att det var Judith som i efterlivet hade sett till att ordna så han hade fått uppleva orgien hos vanerna. Så att han skulle komma vidare. Sex är väldigt bra som läkemedel när man sörjer.

Tyra log åt mig.

”Kanske får jag möjlighet att hjälpa mig att läka ytterligare innan vi kommer tillbaka”, säger hon när vi är ensamma.

Jag var absolut inte ovillig.

Men ingenting händer resten av färden.

Förrän sista natten.

Jag hade yttre vakten en bit från lägret, och det var inte speciellt avancerat då de sedan flera dagar var inne i asarnas rike, och få risker för angrepp fanns. Tyra kom ut, i sin runda för att kolla vakterna. Lite väl noggrant så här på säker mark. Men givetvis hade hon en annan tanke.

Väl hos mig så lättade hon på sin rustning och satte sig för att prata. Hon visade med all tydlighet hur hon väntade på mig att ta initiativet. När jag väl gjorde det, föll hon mjukt in i min famn. Kyssen var som man kunde förvänta sig av en krigarkvinnas – krävande och bestämd.

Här gäller det att inte låta henne ta över initiativet. Hon ville bli ledd, men gjorde också gärna stort motstånd mot detta. Jag förstod att hon satte mig på test, om jag kunde vara dominant nog för henne.

Jag greppade henne över midjan och lyfte henne över på mina knän. Läderrustningen var inte ordentligt fastsatt, som om hon planerat detta, och efter att fått upp den, fyllde jag mina händer av hennes stora fasta bröst, om än bakom mjuka linnen. Hon visade att hon gillade det med att pressa dem mot mig. Knäppte upp skärpet och drog av henne linnet, och började mumsa på de fina brösten. Hon drog av mig min tunika, läderrustningen hade jag själv redan tagit av mig. När vi kysstes nästa gång pressades hennes bröst mot min bara bringa. Det var minst sagt en fantastisk kvinna jag nu hade att se fram emot nu. Hela hennes yttre, och hennes sätt att njuta av behandlingen, visade att detta kommer att bli fantastisk sex.

Jag styrde av henne från knät och hon följde direktiven att sätta sig ner på knä framför mig. Tog lätt bort skyddet över könet, men lät hosorna vara kvar. Tyra var snart där med sina händer och smekte min kuk. De var märkligt både fasta och mjuka samtidigt, bestämd och erfaren som hon var.

Snart såg jag också hennes vackra ljusröda hårman guppa upp och ner, och känna fukten av hennes tunga virvla runt kuken. Inte att förglömma de mjuka och formfulländade läpparna.

En stund satt jag bara där och njöt av avsugningen i en skog som sakta vaknade till liv runt omkring oss. Solen i Asgård steg även den upp i öster, och det såg ut att bli en vacker dag.

Tyra reste sig upp, efter att jag sagt åt henne att sluta med det hon höll på med. Med en enkel rörelse drog hon av sig det linnetyg som täckte hennes sköte. Även hon med hosorna på sig, som jag. Ledde henne över mig och när hon sänkte sig ner, kunde hon rikta in kuken och jag gled in i hennes varma inre.

Hon var förvånansvärt trång, men med all den fukt hon hade, så formade den sig lydigt kring min lem och jag sjönk in helt vid varje stöt.

Vi var ganska tysta i vårt älskog, men glöden syntes i våra ögon, när vi tittade in i varandra. Hennes kropp böljade som vågor på öppna havet. Lugnt men rejält. Jag smakade på brösten igen, och klämde de muskulösa skinkorna. Samtidigt pressade hon lätt mitt huvud mot sig.

Hon ville mer än ställningen medgav, så jag reste mig upp, fortfarande sakta knullande, och lade henne ner i lingonriset. Väl där började jag pumpa i henne med allt intensivare, men väl tilltagna stötar. Då hade hon svårt att vara tyst mer. Hennes höga stön spreds ut i skogen och blandade sig med skogens erna ljud.

Hon var sagolikt vacker där hon låg. Jag höjde mig på mina armar och bara njöt av skönheten, samtidigt som jag juckade metodiskt och målmedvetet i henne. Kroppen var förvånansvärt fritt från ärr och sår, och trots spelande muskler såg den mjuk och ungdomlig ut. Brösten gungade fram och tillbaka med mina stötar, och det rikliga håret låg fritt utspritt och blandade sig i lingonriset. Ögonen var slutna, men de svullna läpparna var öppna, och saliv rann okontrollerat ner på ena kinden.

Märkte att hon blev mer krävande, och ökade takten. När hon till slut kom, vrålade hon rätt ut, men avslutade vrålet med en djup suck, när jag genom erfarna småstötar förlängde hennes orgasm ytterligare. Mot slutet snabbade jag på rejält, så även jag skulle nå klimax. Med ett befriande stön tömde jag mig sedan i denna vackra sköldmö. Det var en helt underbar orgasm.

Ett tag låg vi kvar och återhämtade andningen, och bara njöt av situationen. Kuken krymte och gled ur. Men snart gjorde sig naturen påmind. Lingonriset kliade, och även i Asgård fanns det störande mygg och knott som givetvis kände av varm och fuktig hud på långt avstånd.

Vi klädde snabbt på oss, och Tyra steg vidare, efter att vi kysst varandra och hon försäkrade sig om att det blir fler gånger.

Strax efter vi kom tillbaka, fick jag besked om att jag hade stigit i graderna, och tvingades därmed byta logement. Nu hade jag större privat utrymme, med möjlighet att sluta in mitt utrymme med enkla draperier. Sängen var bredare och mjukare, och jag hade plats för mer av mina privata ägodelar.

Tyra kom ofta på besök, och vi utnyttjade givetvis sängens möjligheter så mycket det gick. Jag var även över hos hennes kvarter, i ett hus fullt med kvinnliga befäl. Hon hade ett eget rum, med väggar och allt, och egen öppen brasa.

Jag återgick till vardagen, med ständiga strider och ständiga gästgiverier. Det var inte lite man önskade lite annan mat än den ständigt slaktade grisen. Men nu satt jag närmare gudarna, och kunde skåda vissa av dem. Asagudarna var ståtliga och kraftfulla, och kvinnorna var lika ståtliga som de var sköna.

Jag, Tyra och en av hennes kvinnliga befäl med sin älskare, brukade då och då strunta i dessa bestyr, och gav oss ut på ridturer som kunde vara i dagar. Det var en av fördelarna av den grad jag nu hade, att jag fick välja åtminstone då och då. Då lagade vi vår egen mat, och det var väldigt populärt. Och vi gick undan för lite god sex. Då och då smög vi oss närmare de två andra, för att tjuvtitta på deras, och jag märkte att de två gjorde samma sak ibland.

En gång var jag och Tyra ute ensam. Det vi gillade lika mycket som sex, var att filosofera, och förhöra varandra om våra liv innan vi kom till Asgård. Hennes medeltida värld var delvis känt för mig, men min moderna var självklart helt nytt för henne.

Tyra var betydligt mer avslappnad som mitt damsällskap, än då hon var ledare för en grupp på uppdrag. Själv har hon uttryckt att hon gillar att vara med mig, eftersom jag fick henne att känna sig som kvinna före hon var krigare, och mycket riktigare så lät hon mer av sin feminina sida komma fram med mig. Något hon aldrig skulle göra när vi är med de andra, var att vara min lilla ”slyna”, som jag kunde leka med som jag ville. Hon ville vara den underlägsne och bli både beordrad och bestraffad. Och förnedrad.

Detta för att hon litade på mig, och visste att vissa saker skulle jag aldrig göra med henne. Vi hade våra kodord.

Väl ute i vår nu ganska välbekanta glänta i skogen, gjorde vi upp eld och gjorde oss hemmastadda. Sedan sade jag till henne på skarpen, att hon måste skärpa sig. Hon blev förvånad, och jag sade till igen. Det glittrade till i hennes ögon och hon gjorde sig liten inför mig.

Förlåt, sade hon med liten röst. Försent, sade jag tillbaka, och beordrade att hon skulle klä av sig till linnet. Därefter knöt jag hennes händer med ett rep, och drog upp den uppåt, över en gren. Hon kom att stå raklång med armarna sträckta uppåt, helt utelämnad åt mig.

Jag hade utan hennes vetskap gjort en enkel läderpiska, som jag nu plockade fram ur min säck. Jag visade upp den för henne, och hon såg lätt förfärad ut.

Verkar som du behöver lite uppfostran, sade jag med ett snett leende. Smiskade henne lätt med handflatan först. Över skinkorna. Hon var så vacker med det raka långa rödblonda håret hängande över hela ryggen. Smekte henne lätt över brösten, och kollade om hon var OK. Sedan blev det lite hårdare daskar. Hon stönade till.

Först nu rullade jag upp hennes linne till över skinkorna. Nu var hon blottad för mig, och jag såg hur skinkorna redan nu hade blivit lätt röda av den behandling som jag redan gett dem. Nu var det piskans tur. Först smekte jag den över skinkorna, så hon skulle veta vad som väntade. Hon var väldigt nervös. Och väldigt kåt. Kontrollerade detta med ett finger över blygdläpparna. De var dyngsura.

Viftade med piskan genom luften, så det uppstod höga swichande ljud, som skapade en häftig mental känsla av utsatthet för Tyra, och hon vred sig i en kombination av rädsla och kåthet. Vilket just var vad jag ville uppnå.

Med ett tydligt snärtande satt första smällen med piskan och hon stönade till. Sedan några enkla slag, och när hon inte var beredd kom ett rejält. Så höll jag på ett tag, med varierande hårdhet, följt av smekande av hennes kropp, fitta och bröst. Kontrollerade då och då att hon var OK.

Ville hon att jag skulle sluta, hade hon vårt kodord, men hon sade inget. Än.

Då såg jag rätt in i ett par mörka ögon inne bland buskarna på andra sidan gläntan. Snart urskiljde jag ett ansikte och mörkt hår. Det var en kvinna.

Och hon såg att jag såg henne. Hon såg förskräckt ut, men rörde sig inte.

Jag gjorde tecken åt henne att vara tyst och att komma fram så tyst som möjligt. Hon tvekade kort men kom sedan fram. Det var en ung flicka, kanske så ung som sexton år. Stora bruna rådjursögon, var det som utmärkte henne mest, men också det långa böljande mörka håret som var fritt utsläppt, som vanligt är på ogifta flickor. Förövrigt verkade hon ha en nätt och söt kropp, men det var svårt att riktigt se under alla lager tyg hon hade på sig.

Men hon kom fram.

Jag fortsatte med mina små slag mot skinkorna, som nu började lysa med röda ränder. Tyra hade hört att någon kom.

Vem är det? Frågade hon nervöst, men jag tystade henne bryskt. Lita på mig, min slyna, lita på mig. Så drämde jag till ordentligt med piskan. Hon skrek till och kastade med håret.

Flicka såg förskräckt ut, men stod kvar. Hon hade en lurig uppsyn, som om hon tyckte detta var oerhört spännande, men än så länge var nervositeten dominerande hos henne. Jag visade för henne hur jag smiskade Tyras rumpor, och visade att nu var det hennes tur.

Hon tvekade, men jag väntade tålmodigt.

Så steg hon fram det lilla som krävdes, och daskade till väldigt lätt. Jag visade med en gest att hon skulle ta i mer. Lite mer blev det. Mer! Och då daskade hon till hårt, så Tyra hoppade till och ojade sig. Flickan såg strålande glad ut.

Och hon fortsatte. Jag fick hejda henne lite och visa att hon måste variera med lättare slag ch smekningar. Hon riktigt strålade av glädje då hon kände med fingrarna över Tyras fitta. Inte heller här verkade hon vilja begränsa sig. Väl där fortsatte hon att smeka.

Jag ställde mig framför Tyra och kysste henne. Mest för att visa för henne att det nu var en okänd person som smekte henne. Och smiskade, för nu var flickan tillbaka dit.

Snart hejdade jag henne, och tog ner Tyra. Nu knöt jag hennes händer bakom ryggen och lät repet sträcka sig till vaderna, och knöt om dem också. Nu kom Tyra att sitta på knäna på marken. Jag ledde flickan framför Tyra och fick ner henne på knä. Sedan greppade jag hennes hår och drog huvudet bakåt. Puttade lite på flickan, som genast var med på noterna och kysste Tyra. Såg att Tyra besvarade kyssen, så jag förstod att det var bara att gå vidare.

Smekte flickan över det lena håret, ner på ryggen. Kände mig för om hon skulle protestera. Med henne hade jag ju inte bestämt några kodord, så det gäller att vara lyhörd. Handen fortsatte när det långa håret tog slut och nådde stjärten. Hon var fortfarande passiv, men inte avvisande. Jag beslöt mig för att vara försiktig här.

Flickan kysste Tyra länge, och kramade även hennes bröst. Hon verkade verkligen gilla detta. Vilken häftig brud.

Jag greppar åter Tyras hår och drar hennes huvud, bort från flickan. Jag kysser henne hårt, och sedan säger åt flickan att lägga sig ner på rygg. Tyra förstår mitt tysta kommando, och kröp över henne. Nu hade hon sin fitta rakt över flickans mun. Och hon var snabbt med, och började slicka ivrigt på en gång. Tyra stönade högt. Jag tog av mig mina kläder och erbjöd henne min lem. Hon började suga utan tvekan.

Vilken skön liten orgie!

Här stod jag, med Tyra på knä och bakbundna händer, sugandes min kuk, och mellan hennes ben låg en för oss okänd ung kvinna och lappade fitta. Allt i en glänta i skogen, dit solens strålar skapade en känsla av overklighet.

Märkte snart att Tyra inte kunde koncentrera sig på min lem, där hon njöt av lite cunnilungus. Satte mig ner mellan flickans ben och förde försiktigt upp hennes kjol. Såg till att hon hade gott möjligheter att hindra mig, vilket hon inte gjorde. Hon hade inget under kjolen, och hennes buske var ännu gles. Fram visade sig en söt och fuktig slidmynning. Hjälpte Tyra dit med sin mun, och hon började lapa som en mycket törstig valp.

Det var en vacker syn.

Jag gick runt och smiskade Tyra över hennes skinkor. Hon vred sig av rå lust, och jag mötte flickans blick. Det var en blick full med djurisk lusta. Ställde mig på knä bakom de rödflammiga skinkorna, och flickan hjälpte till att öppna upp slidan. Det var bara för mig att glida in.

Började knulla med långa djupa drag, vilket var fantastiskt skönt. Tyra har en sådan underbart levande slida som var en fröjd att känna kring lemmen. Att den unga kvinnans tunga då och då kom åt mig gjorde det inte mindre skönt. Bestämde mig för att testa hur långt flickan kunde tänkas gå. Drog mig ur och lät lemmen hänga ner mot hennes ansikte. Utan tvekan öppnade hon munnen och släppte in den.

Att känna en ung mun och tunga leka med kuken var fascinerande. Det hon saknade i erfarenhet, fylldes utan tvekan ut av oskuldsfullhet.

Snart växlade jag mellan att knulla Tyra och låta flickan suga mig. Kände verkligen som att jag befann mig i paradiset.

Passade på att knyta upp Tyras händer och fötter. Nu kunde hon delta mer aktivt.

Våra stön blandade sig i skogens alla ljud, och bland doften av granbarr, kåda och lingonris, kunde man klart känna doften av fitta.

Mina djupa stötar och flickans vibrerande tunga gav snart effekt, och Tyra kom med ett ylande. Så starkt att några vargar svarade långt bort. Fittan kramade hårt om lemmen och kroppen skakade. Det var nog en av de starkaste orgasmer som Tyra fått med mig. Jävlar vad hon kom. Om och om igen, tills hon svettigt kastade sig undan och bad om nåd. Ett tag rullade hon runt på marken i upprepade kramper, innan hon till slut stannade upp. Hennes svettiga kropp var skitig av torra löv och tallbarr, som hon hade samlat upp när hon rullade runt, och det rikliga håret fanns överallt runt henne, full med löv och jord.

Följde hennes kramper med hänförelse, så jag märkte inte att flickan hade satt sig upp på knä, förrän hon började suga mig intensivt.

Orgien var uppenbarligen inte över för mig.

Flickan var som tokig. Hon frustande och grymtade som besatt. Nästan som i trans slet hon av sig sina kläder. Bara tveksamt slet hon sig från kuken för att trä av sig sin dräkt, men när väl det var gjort, återgick hon till kuken. Hon tittade med bönande stora mörka rådjursögon in i mina. Hon var verkligen kåt och bad om att få mer.

Hon var verkligen vacker. Glänsande och fylligt hår, som många unga kvinnor är bortskämda med. Med riklig mängd gick den ner över hela ryggen. Det var ett sådant hår som inte helt gick att kontrollera, vilket var underbart erotiskt. Förutom det näst intill oskuldsfulla ansiktet, med de vackra ögonen, som så fantastiskt kunde återspegla hennes känslor, hade hon en nätt liten mun med tjocka naturligt röda läppar, och ganska kraftiga ögonbryn.

Först nu kunde jag bedöma hennes kropp. Den var smidig och vältränad, och man kunde se lite barnhull på henne. Hennes bröst var fulla, runda och stora. Detta var en minst sagt extremt vacker kvinna.

Och hon var nu min.

Jag ledde hennes ansikte bort från kuken. Hon andades så de vackra näsvingarna vibrerade, när hon förvånat och lite rädd tittade upp på mig. Men när hon såg att jag ville hon skulle lägga sig på rygg, lös hon upp i ett leende, som gjorde henne bara än vackrare. Villigt lade hon sig på sina kläder och särade på låren.

Snabbt var jag där med mina läppar, som om jag var rädd att möjligheten skulle försvinna. Väl där tog jag det lugnare. Slickade och smakade på de ljuvliga låret, och bet lite lätt på senorna mellan lår och vulva. Vet att de till stor del är en förlängning av klitoris. Mycket riktigt stönade hon och vred sin kropp förväntansfullt.

Lät munnen bara snudda vid hennes svullna blygdläppar, när jag gick över och bearbetade hennes andra sida. Flickan vred sig som en mask på kroken. Hon var helt i mina händer. Växlade sida några gånger, och bara vidrörde lätt fittan på vägen över, samtidigt som jag lät smeka hennes bröst med händerna. Tog för mig rejält. Känslan om att man kanske var den förste som klämde henne där, gjorde mig rusig av brunst.

Väntade länge med att börja slicka henne, och hon blev nästan helt vansinnig av min retning. När jag väl satte munnen, och tungan, mitt på fittan och samtidigt tryckte in ett finger i hennes varma inre, kom hon med ett ljust pipande. Kroppen skakade och vreds så jag var tvungen att hålla fast henne.

Och jag gjorde att hon kom igen, och igen, och igen. Det fanns ingen hejd på orgasmerna.

Men snart var jag tvungen att sluta. Det var mycket ansträngande att vara kvar mot fittan när hon skakade och ryckte så intensivt. Det var nästan så jag var tvungen att sluta för att inte skada mig själv.

Hon låg snart utslagen och bara hämtade andan, med slutna ögon. Jag stod stilla på knä mellan hennes ben och njöt av den vackra synen. Sakta återfick hon andningen. Det gäller även Tyra som kommenterar vid sidan om, att jag skall knulla flickan nu. Ta hennes oskuld, troligen.

Flickan tittade upp på mig och log. Lutade mig över henne och sade åt henne att om hon inte vill, skall hon säga till. Istället greppade hon min kuk och förde den mot sin slidöppning. Vi tittade varandra i ögonen när jag pressade in ollonet i henne. Hon såg lite förskräckt ut en stund och jag stannade upp. Tyra kom fram och klappade om henne, och pratade lugnande med henne.

Började stöta försiktigt den lilla bit jag var inne, och för varje stöt kom jag cirka en millimeter in i den trånga slidan. Hon kramade Tyra intensivt, men ville ha mer. Tyra frågade om jag skulle fortsätta, och hon svarade tydligt att det bara är att köra.

Och pumpa gjorde jag. För mig var det nästan smärtsamt, trots att hon var dyngsur. Hon var trång som attan, och det kändes inte som jag kom längre in när jag stötte. Samtidigt vill jag vara försiktig.

Då, plötsligt, i en av stötarna, sjönk jag bara in med halva kuken. Flickan ojade till och spände sig, varpå det genast låste sig igen. Stannade ett tag igen. Lät Tyra sköta det psykologiska. Hon hade börjat smeka flickans klitoris och då och då slicka och nafsa på hennes bröst, mellan de lugnande meningarna. Snart slappnade flickan av igen, och jag började försiktigt stöta igen.

Nu gick det mycket lättare. Enda anledningen att jag inte stötte i botten, var för att jag ville vara försiktig. Väl så djupt jag kunde i tonårsfittan, väntade jag. Tyra lade sig vid sidan om och jag kunde åter se in i flickans ögon. Hon såg väldigt glad ut. Böjde mig ner och kysste henne. Hon besvarade mig begärligt.

Här var det fritt fram.

Snart knullade vi långsamt. Jag och Tyra instruerade henne hur hon skulle göra, men snart tog hennes känslor över, och hon var inte en oskuld mer, utan en kåt kvinna. Och hon var som gjord för detta. Motstötarna följde mina stötar utmärkt, och hela kroppen var inblandad i samlaget.

När jag kände att jag började närma mig, började jag stöta snabbare. Tyra masserade flickans klitoris och kysste henne på mun och bröst, för att hjälpa henne nå klimax också. När jag sedan med ett högt stön fick min orgasm, och tömde mig djupt i hennes unga slida, kom även hon. Våra stön blev en duo och spreds bort i skogen.

På stort avstånd svarade vargarna igen.

Efteråt låg vi länge och hämtade andan. Tyra lade en filt över oss och jag tror nästan tiden stod stilla.

Sedan började flickan skratta. Först svagt, lite fnittrande, för att sedan öka och till slut hysteriskt. Det smittade på oss andra, och snart var vi tre nakna, tillfredsställda och vilt skrattande människor i en fantastisk skog.

Men tiden stod inte stilla, och vi lade märke till att dagen var på väg att ta slut. Sakta och lite stelt reste vi oss upp och vi lät det vatten vi hade kvar gå till att blaska av våra svett och kladd från fittsaft och sperma från oss, så vi var någorlunda presentabla.

Flickan berättade hur lycklig hon kände sig och hon gärna vill göra detta mer. Vi var lika förtjusta vi, talade vi om för henne, och vi träffade gärna henne mer. Vi presenterade oss för varandra, hon själv hette Trud, och vi insåg att hon tillhörde en högre klass i Asgård än vad vi gjorde. Så det skulle bli hon som tar initiativet om det skulle bli mer. Vi förklarade var vi bodde, och sedan skiljdes vi åt.

Därefter kändes vardagen lättare igen. Man börjar bli van vid att ständigt träna, kriga och festa. Men nu började jag även filosofera om vad mer kan komma till.

Om jag bara anade vad jag skulle drabbas av framöver...

Jag skulle bli bekant med Tor. Åskguden!

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.