Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

16/2, 2021 kl. 09:42, av mx55

Tre är ett magiskt nummer

Del 7 av 10 i serien EMMA En sexuellt frustrerad tonåring

Två veckor har gått sedan vi träffade syskonen senast. Deras föräldrar jobbar allt mer övertid i takt med att Coronapatienterna ökar. Hemma har Emma det galnaste fredagsfikat någonsin och den mest intensiva dagen i sitt liv.

Förlåt att det tagit så lång tid. Jag hade lite problem med Hannes och var tvungen att ta ett ordentligt snack med honom. Helt plötsligt var hela kapitel sju borta och kvar hade jag en början till kapitel åtta. Dessutom så hände mitt vanliga liv. 

Som kompensation får ni dock ett långt och otroligt intensivt avsnitt. Det är mycket som kommer att hända, det kommer gå fort, så det är bara att hänga på.

Som vanligt tycker jag att nya läsare ska börja med del ett, som innehåller en hel del setup som kan vara bra att känna till. Det två innehåller sex mellan Emma och två kompisar och i del tre börjar historiens egentliga tema, syskonsex. Har sett att en del tycks ha börjat läsa på avsnitt tre. Det funkar säkert. 

Som alltid vill jag ha kommentarer och tummar upp. Har du inte tid att läsa en massa just nu så kan du alltid spara som en favorit. 

Ok. Spänn fast säkerhetsbältet, luta dig tillbaka, Pushback, V1, Rotate, Take off. Eh. Fel nördintresse. Whatever. Nu kör vi!

--- 

Nästan tjugo grader och strålande sol. Emma satt ute på verandan och åt en lunch bestående av tomat, vattenmelon, salladsost i olja med örter och lite hackad rödlök. Lätt, fräscht, gott och alldeles perfekt för den nästan varma dagen. Hon hoppades på att den riktiga värmen skulle komma snart. Hon försökte se fram emot sommaren och funderade på hur hon skulle kunna övertyga sina föräldrar om att få lämna huset. Cykla till stranden? Ha en picknick? Ha sex med Alice? Det sista skulle hon väl få smyga med men hon ville få komma ut och träffa folk.

Hennes mamma for runt i huset och städade. Hon hade vaknat strax före elva och börjat i stort sett samtidigt som Emma gått på lunch. Först hade Emma gått ut enbart klädd i ett linne och ett par avklippta jeans men det var ännu lite för kallt för denna klädsel, åtminstone enligt henne. Därför satt hon nu skräddare i hörnet på utesoffan i ett par svarta Adidas-byxor. 

Hennes pappa kom också han ut på uteplatsen och satte sig i andra änden av soffan. Han ställde ner en stor kaffemugg på bordet. 
- Vad hittar du på för något kul då? frågade han.
- Kul vet jag inte om det är. Hade franska innan lunch.
- Men är inte du bra på det?
- Nä. Jag hade gett upp franskan om jag kunnat. 
- Du kunde ju valt ett annat språk när du började gymnasiet.
- Vist, sa hon och ryckte på axlarna.
- Men då hade jag fått börja om med spanska eller tyska från noll. Helkass på två språk istället för bara halvkass på ett.
- Varför tog du franska från början då? Jag tyckte tyska.
- Jag vet. Men tyska är ett språk du skriker, inte ett du pratar.
- Det är väl ändå lite orättvist, sa han och drog på munnen.
- Men det sant! Fjäril, tusensköna? Ambulans? 
- Fast det är inte så stor skillnad på Naturvetenskap och Naturwissenschaften, avbröt han henne.
- Iofs. Men svenska är ju inte heller världens vackraste språk. Men sure. Svenska, danska OCH tyska. Återstår bara att plugga nederländska så kan jag jobba som föreläsare på ämnet; fula språk.
Erik skrattade.
- Men jag har väl ändå aldrig försökt att få dig att prata danska? 
- Nej. Inte direkt. Men jag försöker prata det med bästemor.
- Och det är du typ ensam om. Varken Hannes eller Filip har försökt särskilt mycket.
- Men så får de också genomlida jul och sommar med att inte förstå ett ”skid” av vad någon säger, svarade hon. 
- Så illa är det väl inte? Men det visar bara att du är bra på språk och lär dig snabbt.
- Känns inte så med franskan. Jag är exakt lika usel på det nu som när jag var tolv. Fattar inte att jag ens får E.
- Så illa?
- Eh. Nä. Eller. Jag vet inte. Får väl se hur det går, sa hon och suckade.
- Händer det något kul för dig då? Fortsatte hon. 
- Näe. Tänkte klippa gräset och dra undan lite ogräs innan jag drar till jobbet. Inte mycket mer, svarade han och tog en klunk av kaffet.
- Kay. Mycket på jobbet?
- Nja. Inte mer än vanligt egentligen. Bara de absolut värsta covidarna kommer in med ambulans men det börjar bli hårt på sjukhusen. Är värre för Elisabet. 
- Jobbar hon natt idag?
- Ja. Blir natt och nog ganska långa pass i helgen. Själv kör jag tjugofyra timmar stationsjour nu.
- Segt.
- Nja. Sitta och glo på tv tills något händer, typ. 

Elisabet kom också hon ut på verandan och satte ner en kopp kaffe och några polarmackor på bordet. 
- Hörde att det blir nattjobb? sa Emma
- Ja, svarade hon. 
- Kanske mer än så. Har lånats ut till IVA. Verkar som skiten verkligen träffar fläkten nu, fortsatte hon. 
- Oj. Hurså?
- Hm. Vi är uppe på nästan fyrtio som får sjukhusvård, typ tio av dom på intensiven. Så börjar bli lite hetsigt. 

Antalet Covid-patienter på Skaraborgs Sjukhus hade ökat kraftigt några dagar in i maj för att sedan droppa av till ett ganska lågt antal igen. Nu, den sista veckan i maj, hade dock antalet inlagda ökat igen och det såg bara ut att bli värre. Elisabet såg verkligen inte fram emot helgen. Hon hade jobbat natt i stort sett hela veckan.

Erik reste sig från soffan och gick direkt ut på gräsmattan och rundade huset på väg mot garaget. Någon minut senare hörde de hur gräsklipparen startades. Elisabet åt upp sina mackor i tystnad och tog med sig all disk in i huset. Emma blev ensam kvar och la sig raklång ner på soffan.

Det var skönt att ligga i solen en stund. Soffgruppen stod i det hörn av verandan som vette mot den ände av huset som var närmast bersån med badtunnan. Annars så stod det en stor grill på den andra kortsidan. Den som vätte mot hörnet mot köksingången. Det var inte världens största uteplats och den låg så att de fick förmiddagssol men inte så värst mycket mer. Kvällssol gick å andra sidan att få på balkongen och från några utemöbler som stod på framsidan.

Hon drog upp knäna och satte fotsulorna i soffan. De var ganska små, tygskorna i hallen visade storlek trettiosju men om storlekarna var av det mindre slaget hade hon som oftast trettiosexor. Hon hade förvisso inte använt sina skor på ett tag. Inte sedan hon och Filip cyklat och hämtat pizza nästan tre veckor tidigare. Hennes tånaglar var för dagen målade med ett blåglittrigt nagellack. Hon hade målat dem för några dagar sedan till Filips stora glädje. Han hade verkligen gått igång på det och de hade spenderat en lång kväll med fotrelaterat sex. Han hade slickat och sugit på hennes tår och hon hade gett honom ett footjob där hon runkat av honom med fötterna. Tillslut hade han sprutat över hennes tår och på fotsulorna. Såklart hade de knullat som vanligt också. Hon hade ridit honom och han hade lekt med hennes bröst. Hon hade legat i en av hans fåtöljer med benen hängande över ett av armstöden. Han hade stått böjd över henne och pumpat in i hennes öppna fitta. Han hade tagit henne bakifrån på golvet där hon stått på alla fyra. 

Hon gillade hur deras sexliv utvecklats de senaste veckorna. Det var fortfarande känslofyllt och nästan kärleksfullt men samtidigt mer lekfullt än tidigare. Filip hade börjat våga ta för sig mer, visa vad han ville och var sugen på. Emma gillade det.

Nu var det dock två dagar sedan hon haft sex senast. Hon och Filip hade haft ett snabbt ligg på onsdagskvällen men båda hade behövt plugga på torsdagen så ingen av dem orkade riktigt när det blev sen kväll. Hon och Hannes hade inte fått någon chans att leka med varandra sedan förra veckan. Det hade blivit så att de i princip bara hade sex på dagtid och med båda föräldrarna hemma hade det inte varit görbart.

Att hon bara hade sex med Hannes på dagarna berodde nog mest på Filip, tänkte hon. Hon visste att han inte riktigt var bekväm med det sex hon och Hannes hade så hon hade valt att bara ha sex med honom när Filip inte var hemma. Hon smekte sig lätt ovanpå byxorna mellan benen när hon tänkte på allt hon och Hannes gjort. Eller snarare på allt Hannes gjort med henne. 

Hon hade stått på alla fyra med bundna fötter och händer och fått ta emot honom i alla öppningar. Hon hade fått en gagball fastspänd i munnen och sedan knullats så hårt i röven att hon velat skrika. Hon trodde inte att hon riktigt gillade just bollelementet och hade berättat det för honom. Däremot så var hon helt med på att tas så hårt att det gjorde ont. Det kändes på något sätt, befriande.

De hade fortsatt med deepthroat och det var många gånger hon legat på köksbordet och tagit emot sin storebror. Hon hade med ett fånigt leende tänkt på det när familjen senare ätit middag. Om de bara visste att hon legat på bordet några timmar tidigare och tagit sin storebrors kuk analt eller fått den pumpad långt ner i halsen. Hannes var inte så mycket för vaginalt sex men kunde ibland tänka sig det. Vid bara ett tillfälle hade hon lyckats övertyga honom att ”spruta sin incestsperma i sin lillasysters trånga fitta”. Allt sex med Filip hade gett henne mersmak och hon gillade numer när någon kom i henne. 

Annars hade de ytterligare formaliserat sina regler. Efter de första två dagarna av sex var det rätt uppenbart att de behövde utöka sin kommunikation. På bara en dag hade hon ju nästan inte lyckats få fram att hon behövde ha en paus eller ändra på något som inte fungerade. De klyschiga ”gul” och ”röd” togs fram och likaså tre knackningar eller sparkar för paus och fem för stopp. Det spelade ingen roll hur hon gjorde knackningarna och hon hade aldrig behövt använda röd eller fem. Några gånger hade hon pausat för att kunna andas eller fixa mer glidmedel eller bara ändra ställning när det blev för obekvämt. Hannes hade alltid hanterat det på bästa sätt. Dessutom var det nice att kunna säga varandras namn ibland.

Med det hade hon också kunnat komma över nervositeten. Eller så var det all övning. Hon kunde fokusera på lektionerna och även om de spenderade en lunch tillsammans så hade hon inga problem att gå tillbaka till skolan. Det var som att det fanns två lägen. Den slampiga lillasystern som krävde sin brors kuk och så Emma: En helt vanlig gymnasietjej. Att säga att hon var en vanlig lillasyster, gick väl inte.

Hon såg på klockan, drog en djup suck och gick tillbaka genom huset och upp till sitt rum. Där inne hade möblemanget förändrats lite. Eller, egentligen var det bara skrivbordet som såg annorlunda ut. Det pryddes numer av en stor datorskärm. Hannes hade gett henne massage en eftermiddag och fällt en kommentar om att hon inte borde sitta dubbelvikt över en bärbar dator hela dagarna. Han hade sedan rotat fram en gammal skärm ur Filips förråd (tydligen ställde de båda gammalt datorskrot och annat junk där) och även ett nästan antikt mac-tangentbord som de kopplat in tillsammans med en vanlig gammal billig pc-mus. Tangentbordet var svart och troligen modellen som kom precis efter de genomskinliga första iMacarna. Hannes trodde att han plockat upp det på en secondhandbutik för ett par år sedan. Det hade ett skönt klickande ljud när Emma skrev på det och hon kunde inte vara mycket nöjdare. En adapter för skärm och en USB-hubb och allt pluggades enkelt in med två sladdar. Han hade också rotat fram en gammal webbkamera han använt fram tills för några år sedan. Han hade sedan dess skaffat en coolare modell som följde hans ansikte när han rörde sig men den här fungerade alldeles utmärkt för videochattande och sattes enkelt fast på skärmen. 

Hon var tvungen att erkänna att hon borde försökt fixa det här långt tidigare. Det hade trotts allt nästan gått tre månader sedan hemundervisningen började och nu var det bara två veckor kvar tills sommarlovet. Hon satt bekvämt i sin kontorsstol och väntade på att engelskan skulle börja. 

Samtidigt så visste hon inte hur hon skulle ha fixat den här möbleringen för två månader sedan. Hon var inte direkt känd som familjens datornörd även om hon faktiskt tyckte att hon borde få mer cred som en. Det var först när hon börjat prata mer med Hannes som han upptäckt att hon faktiskt höll på med hyfsat avancerade grejer.

Hannes var äldsta brodern som var nördig på ett coolt sätt. Han tränade och såg bra ut och han kanaliserade sin nördighet på något kreativt. Han hade alltid byggt något, gjort något, presterat något. Han pluggade speldesign på en högskola som under åren ständigt fortsatt att spotta ur sig nya hypade spelföretag. Han hängde med ”the cool kids” och skulle säkert vara med och starta något nytt företag om några år. 

Emma var mellanbarnet som höll på med idrott och därför for runt på tävlingar och träningsläger. När hon inte idrottade eller pluggade så ägnade hon sig, nästan i hemlighet, åt sitt eget nörderi. Inte nödvändigtvis något som blev något och definitivt inget som hon visade upp. Hon älskade att läxa upp killar om teknik men hade alltid något att skylla på om hon fick frågan om hur hon visste saker. Hon var inte ”quirky” nog för att kunna berättiga kunskaper om att hacka pc-datorer till att bli macar eller dölja säkra och krypterade system på sina datorer eller bara glida in på biblioteket och plocka upp någon gammal teknikbok och läsa på om hur mobilnät fungerade eller internets barndom. Ändå var det exakt det hon gjorde. Om hon sett ut som Alice, kanske med håret färgat lila eller något så hade folk tagit henne på allvar. Men nu gjorde de inte det. Hon var blondinen som snart skulle lägga av med sportandet och som pluggade ett gymnasieprogram där det gick att bli vad som helst och ingenting alls. Men hon var glad att Hannes blivit imponerad. Att få hans bekräftelse som cool och kunnig person och inte bara som sexpartner. På ett sätt blev det också en form av after care. Att de, efter att de pustat ut, kunde sitta och diskutera programmering eller spelteori. Att Hannes, efter allt han gjort med henne, nu såg henne som en jämlik. En som var värd att lyssna på. En person som möjligen var lite outbildad men som i övrigt viste vad hon snackade om och lätt plockade upp koncept när de presenterades för henne. 

Emma hade i början känt sig ganska tillplattad. Det var skönt och alldeles fantastiskt medan det varade men när det var över låg hon ofta kvar och kände sig överkörd och emotionellt söndertrasad. Hon kunde känna sig fysiskt skakig. Det spelade ingen roll om Hannes försökte ta hand om henne och fixa lunch eller middag. Han kunde tvätta hur mycket kläder som helst och ge henne varma filtar eller tappa upp ett bad men hon kände sig alltid i underläge. Som en kropp att använda. Det var inte förrän hon kom tillbaka till Filip som hon kände sig återuppbyggd. Och det var ju precis så de sagt att det inte skulle bli.

Men så hade de börjat prata med varandra. Inte om sexet, för det snacket tog de oftast på Signal. Nej. De hade varit i hans rum och hon hade stått mot hans skrivbord medan han hårt knullat hennes röv. Han hade kallat henne för lillasyster och incestslampa. Han hade frågat om hon älskade att få storebrors kuk i sin lilla röv. Allt det vanliga och som hon fullkomligt älskade men som fick henne att känna sig konstig efteråt. Enligt vad hon läst sig till så kallades det för ”subdrop”.

När han sprutat henne full så hade hon rest sig upp och blivit stående vid hans skrivbord. Hon hade kommit åt hans datormus och tydligen hade människan varesig skärmsläckare eller lösenord. Och han ska kalla sig datornörd?
- Hm, sa hon och tittade på skärmen.
- En dot foreach på en array innuti en dot foreach på en första array? Seriöst Hannes.
- Jag veeeeet. Ett hjul i ett hjul. Men vad gör man?
- Två vanliga for-loopar? Hjul i hjul är väl ok men inte som funktioner på andra hjul? Med for vet du ju i alla fall i vilken ordning de körs i.

Han hade inte ifrågasatt. Han frågade inte var hon hade lärt sig att tänka kod. Han accepterade det bara. De satte sig ner på hans säng och började diskutera problemet. Vad han försökte göra. Hur han ville sortera GPS-koordinater utifrån distans och tänkbar restid.

Där och då hade hon blivit en människa igen. Eller ja. Det var hon ju förstås innan också. Hannes såg aldrig ner på henne. Hon visste det. Men just där kunde hon gå direkt från att vara ”lillasyster” till att vara Emma. Efter hårda sessioner kunde de sitta i timmar och snacka datorer, gamla tv-spel eller bara kolla på programmeringsrelaterade grejer på YouTube. Eller på folk som varvade Super Mario.

Engelskan och matten förflöt utan några större händelser. Emma satt fullt påklädd och gjorde inget direkt väsen av sig. Prick klockan fem i fyra avslutades mattelektionen och hon slängde headsetet på tangentbordet och drog muspekaren till övre högre hörnet och låste på så vis datorn.

Hon gick ut ur rummet och ner i hallen där hon mötte sina föräldrar som redan var på väg ut. Elisabet skulle egentligen inte börja jobba förrän åtta men i tillägg till covid-patienterna hade de en skottskadad man från Falköping och tidigare på eftermiddagen hade de fått in en trafikolycka från Lidköping. När två av sjuksköterskorna på akuten känt sig dåliga och ringt in sig sjuka hade hon fått frågan om hon kunde börja lite tidigare och nu var hon alltså på väg ut. Erik, som skulle börja jobba klockan sex, hängde på.

Emma gick in i köket och satte igång en kanna kaffe. Hon räknade upp nio kaffemått. Ett per liten kopp, och ett ”ekstra för sadan” som bästemor alltid sa det. Medan bryggaren började puttra satte hon sig på sin stol och tog upp mobilen. 

”Hi How’s things? And how’s your French? ;)” skrev hon i ett meddelande och skickade iväg till Lelah. Hon hade kommit att tänka på att hon nämnt något om franska och hoppades på att de kunde bli pluggkompisar eller något liknande. Sedan showen för några veckor sedan hade de inte hörts så mycket. Filip hade sagt att han inte kände sig bekväm med att filmas och de, å sin sida, hade sagt att de inte var intresserade av att se henne och Hannes. De gick helt enkelt inte igång på den typen av sex. 

Det var trist. Men det verkade inte som de hade så mycket att prata om när de inte längre pratade om det sex de hade med sina bröder. Efter den första veckan fanns det inte så mycket kvar att diskutera heller. Lelah och Simon fortsatte att ligga med varandra men var nöjda med det de gjorde och ville inte pröva något nytt. Emma var också hon helt nöjd med sitt sexliv och det fanns inte så mycket mer att berätta om. Samtidigt så saknade hon Lelah och ville försöka hitta andra gemensamma intressen. 

Vid fem över fyra fick hon ett SMS från Filip.
”Missade den jävla bussen. Tar nästa.”

Emma hade inte totalkoll på Filips schema och var lite osäker på om han skulle vara hemma vid fyra eller halv fem. I vilket fall som helst så skulle det nog bli mer runt femtiden nu. På eftermiddagarna gick trotts allt bussarna med nästan halvtimmestrafik. Hon svarade ett ”ok” och tog fram Hannes tråd samtidigt som hon funderade på varför Filip messat henne av alla människor. Kanske han redan hört av sig till någon av deras föräldrar som bett honom att höra av sig hem? Hon ryckte på axlarna. ”Var det inte andra gången där här veckan?” funderade hon.

”Hej storebror! Mamma och pappa har åkt till jobbet och lillebror är sen hem. Jag finns i köket om du har lust att plugga lite.”
”Inget analt bara” la hon till i ytterligare ett meddelande. Hon tyckte faktiskt att Hanes kunde få anstränga sig lite den här gången.
”k”

Det tog inte ens en minut för honom att komma ner i köket. Han var klädd i en grå T-shirt och ett par mörkröda boxer. Inte så sexigt kanske.
- Hej lillasyster! sa han glatt.
- Har du inte pluggat färdigt för idag?
- Jo. Jag har pluggat färdigt men jag tänkte du skulle plugga lite.
- Jasså? sa han med ett litet skratt.
- Vad ska jag plugga?
- Du ska plugga din lillasysters fitta med kuk, sa hon med ett leende och reste sig från stolen. Hon drog undan den och ställde sig med underarmarna mot bordsskivan och putade ut med rumpan. Hannes klev fram till henne och klämde på den. 
- Så du behöver fyllas med kuk Emma? 
- Ja. Jag har inte fått någon på två dagar nu.
- Hela två dagar? Stackars liten, sa han i en nästan bebisröst.
- Så då kommer du till storebror? Är du en så stor incestslampa att du måste få någon av dina bröders kukar i dig varje dag? Är det så?
- Ja storebror! Jag kan inte gå en dag utan att få känna någon av mina bröders sköna kukar i min lilla fitta.
- Be om det då lillasyster. Be din storebror snällt om att bli hårt knullad.
- Snälla storebror! 
- Snälla storebror vadå?
- Snälla storebror. Knulla din lillasysters fitta med din sköna kuk. Sätt på mig så hårt att jag inte kan andas! Få mig att komma så hårt att jag svimmar!

Hannes svarade inte utan dog bara ner hennes byxor och trosor tills de låg vid fötterna. Han klappade lätt på hennes rumpa innan han tog ett steg fram och satte ollonet mellan hennes blygdläppar och tryckte sig in. Det gick trögt och Emma grimaserade något. Trots hennes snack var hon inte tillräckligt våt ännu. Det hade trotts allt gått ganska fort från tanke, till meddelande, till sex. Kanske lite väl snabbt faktiskt. Men å andra sidan hade de inte mycket tid. 

Hannes gick bort till köksbänken och lyfte upp en plastflaska med rapsolja och tog med den till bordet. Han hällde upp någon matsked i sin hand och satte sig på knä bakom henne. Han tryckte in pekfingret mellan hennes blygdläppar och på någon minut hade han jobbat in två fingrar i henne. Långsamt började han röra dem fram och tillbaka. Han tog ut fingrarna och fyllde på med ytterligare lite olja. Den här gången rörde han dem snabbt i henne och de kunde båda höra det plaskande ljudet av oljan och hennes egen vätska. När han kände sig säker på att det skulle glida bra reste hans sig upp och satte återigen kuken mot öppningen.

Den här gången gick det lättare för honom att tränga in och snart var han uppe i en snabb takt. Hans blygdben slog i hennes skinkor och för varje stöt så gled hon fram över bordet. Han höll ett hårt tag om hennes skinkor och drog dem med ett nypande uppåt samtidigt som hans kuk med hård kraft och snabba rörelser dunkade i henne. Han fortsatte att outtröttligt pumpa henne. Han stod helt still och lät höfterna göra jobbet. Han hade stått och tittat rakt fram i tomma intet men tittade nu ner och såg hur hans kuk plöjde sig in i henne. In i hans egen lillasyster. Han var tvungen att påminna sig själv om det ibland. Att det inte var något rollspel. Att det inte var på låtsas. Det här var på riktigt! Det var på riktigt hans fyra år yngre syster som han fyllde med kuk. Som han band fast på sängen eller tryckte ner kuken långt ner i halsen på. Han visste att en storebror inte skulle göra så här. Att han som vuxen säkert skulle anklagas för att ha utnyttjat henne om det någonsin kom ut men han kunde inte bry sig mindre! Han älskade sin lillasyster och hennes nätta, söta lilla kropp och att hon lät honom göra vad han ville med den. Bara tanken fick honom att nästan omedelbart spruta henne full. Men han ville inte komma riktigt ännu. Han hade andra planer för sin sperma än att fylla sin lillasysters fitta med den.

Han drog sig ur och lyfte upp henne på bordet. Hon drog av sig linnet och han vred runt och knuffade till henne så att hon låg raklång över bordsskivan med huvudet halvvägs upp mot fönstret. Hon tittade upp i taket men vred en kort sekund huvudet och tittade åt sidan. Mot stolen där deras pappa brukade sitta när hela familjen var samlad. ”Tänk om han kunde se dem nu”, tänkte Hannes och stannade upp med en rysning. Det var ingen sexig tanke. Den var snarare fruktansvärd. Deras far skulle knappast bli upphetsad av synen utan snarare rasande. Han hade aldrig varit våldsam men Hannes hade inte blivit allt för förvånad om han hade åkt på så mycket stryk att han hade plockats upp med någon av pappas ambulanser. Eller nä, kanske inte. 

Han skakade av sig tankarna och dök ner med munnen mellan Emmas ben. Han tryckte tungspetsen hårt mot hennes klitoris och började slicka med små vibrerande rörelser över den. Samtidigt så satte han tre fingrar i hennes nu helt naturligt lubricerade inre. Han stötte dem hårt in i henne och log när han hörde det plaskande ljuden. Han ställde sig upp och fortsatte att pulla henne med hårda stötar och ökade till fyra fingrar.
- Aaaaaaahhhh, skrek Emma när han böjde fingrarna uppåt och snabbt rörde med fingertopparna över fittaket. 
- F, f, ef, fe, fyyyyy fff, kved hon när han tryckte ännu hårdare upp i henne.
Han tryckte tillslut in tummen och vred ihop handen och började föra knytnäven in och ut i henne. Hittills hade hon bara blivit fistad av Alice.

Han stötte handen i henne några gånger innan han drog ut den. Han böjde sig framåt mellan hennes ben och satte munnen över hennes fitta och började slicka henne mjukt. Två fingrar i henne och tungan som med mjuka, långsamma rörelser slickade över hennes klitoris. Emma var tacksam över att få möjlighet att andas lite. De mjuka rörelserna höll henne hela tiden skönt på gränsen. Om han bara ökade takten något så skulle hon komma på mindre än en minut. Det viste de båda. Han ökade därför inte på takten utan lät henne ligga där och balansera. Inte riktigt på väg uppåt men samtidigt inte helt avslappnad.

Han ställde sig upp igen och drog tag i hennes ben så att nedre delen av hennes rumpa hamnade utanför bordskivan. Hennes ben hängde neråt och fötterna nådde inte riktigt ner på golvet. Han särade benen så mycket han kunde och satte kuken mot hennes fitta och tryckte sig in med en snabb rörelse. Hon flämtade till av den kraftiga stöten. Hannes höll sig kvar inne i henne i någon sekund innan han långsamt drog sig ur och tryckte sig in lika hårt igen. Denna gång stannade han inte upp utan drog sig ur omedelbart för att sedan börja röra sig i henne. Han satte handflatorna mot bordskivan och lutade sig framåt för att få stöd. Bortsett från kuken som åkte in i henne och hans blygdben som slog i hennes så rörde han inte hennes kropp. Hennes ben hängde fortfarande ner från bordet.

Hon var nära nu. Om hon satte fingret mot sin klitta skulle det gå direkt för henne men hon visste bättre än att ens försöka. Hon korsade armarna över magen och brösten och tog emot storebrors hårda behandling. Det var trotts allt det hon hade bett om och velat ha när hon skickade det där meddelandet till honom för några minuter sedan.

Det gick inte att ligga helt still dock. Hennes huvud kastades åt sidorna med varje stöt och hennes kropp gled lite längst med bordsskivan. Hon gav ifrån sig små stötande ljud vid varje stöt.
- Of, of, of, of.
Om han ändå hade låtit henne komma. Hon ville inget hellre än att få skrika ut sin orgasm. 
- Uh, uh, uh, flåsade hon medan Hannes fortsatte att knulla henne i samma stadiga takt.

Hannes stötte hårt i henne och särade på hennes händer så att de låg på varsin sida bredvid henne. Samtidigt som han fortsatte att stöta så la han sin vänsterhand över hennes bröst och smekte runt vårtan.
- Oooooohh, suckade hon.
Han nöp tag i den hårt och ökade takten. Han tryckte några gånger innan han saktade ner igen och tog bort handen från hennes bröst. Efter någon minuts fortsatt knullande lyfta han upp hennes högerhand och la den över hennes fitta. Hon började direkt att tillfredsställa sig själv. 
- Iiiiih, jaaaa, nuu ….
- Ahhrg

Hannes drog bort hennes hand precis i sista sekund och saktade ner farten i henne. Tillslut var han nästan alldeles stilla. Han såg ner i hennes ansikte och på hennes nästan darrande kropp.
- Snälla, nästan snyftade hon fram.

Han stötte in kuken hårt i henne igen och pumpade henne besinningslöst i ett par minuter. Hon la upp armarna på brösten igen och försökte att ligga så still hon kunde.
- Ah, ah, ah, aaaaahaarrghhh.
Hon vred ihop ansiktet och precis då drog han sig ur igen.
- Hu, hu, hu, andades hon kraftigt.
Han började röra sig långsamt i henne och höll den takten.

Ingen av dem hade längre någon koll på tiden. Emma hade kunnat ligga där i tio minuter, eller en timme. Hon visste inte. Fast hade det varit en timme hade nog varit ganska uttråkad vid det här laget. Hon tänkte ändå att Hannes gärna fick byta ställning snart eller börja röra sig snabbare igen. Han hade precis tagit tag i hennes ben och dragit isär dem så att de stod ut som ett V när de hörde ytterdörren öppnas. 

”Shit” hann Emma tänka. Hannes stannade upp i henne men det fanns inte mycket mer att göra. Vem det än var som kom in skulle ändå inte ha några som helst tveksamheter kring vad de höll på med. Oavsett vad de gjorde för att rädda situationen. Det fanns ingen tid att ens börja plocka upp något av deras klädesplagg.

- Hallå! Någon hemma? Jag har köpt doughnuts, hördes Filips röst ifrån hallen.
Han rundade hörnet och klev in genom öppningen i väggen mellan hallen och köket.
- Ouh, jaha, sa han och stannade upp när han såg vad som hände där inne.

Hans storasyster låg helt naken på köksbordet och deras storebror höll i hennes ben som var riktade utåt. Så som han stod kunde han se delar av hennes ena fotsula. Han såg också Hannes kuk som var stilla halvvägs in i henne. Han noterade att Hannes börjat raka pungen sedan sist.

Filip förväntade sig att de skulle avbryta. Att Hannes skulle dra sig ur och att de båda skulle gå därifrån. Men inget hände. Emma förväntade sig samma sak. Det eller att Filip gick därifrån. Istället hände ingenting. Hannes stod kvar med kuken i henne och huvudet vridet mot dörröppningen. Hennes blick var riktat åt samma håll. 
- Hej, så hon.
- Hej, svarade Filip som fortfarande höll upp påsen med färgglada munkar.

Han visste inte riktigt vad han skulle göra. Tillsist klev han in i rummet och gick fram till köksbänken där kaffebryggaren stod.
- Åh. Finns det kaffe? Nice, sa han och ställde påsen med bakverken bredvid bryggaren. Han öppnade skåpet med muggar och tog ner en grå med bilden av en Playstationkontroll tryckt på dess sida. Den gick hela vägen runt och det var en av hans favoritmuggar. 

Han visste inte varifrån han fick modet att gå in men situationen kunde ju inte bli mycket konstigare än den redan var. Han visste att hans äldre syskon låg med varandra och Hannes visste att han och Emma också hade regelbundet sex. Fuck it! De hade till och med haft sex tillsammans alla tre. Och hade inte Emma gjort det klart redan första kvällen de låg med varandra att det inte gjorde något om Hannes kom på dem? Han skulle ändå inte få se något han inte redan sett. 

Han kom därför fram till att det faktum att Emma och Hannes hade sex på köksbordet inte var något att göra en stor grej av. Så länge de torkade av det ordentligt innan de åt middag så var han nöjd. Samtidigt tänkte han inte hålla sig undan, inte om de inte uttryckligen bad honom om det. Han hade kommit hem sent och var sugen på fika och det var bara tur att det redan fanns kaffe. Han fyllde sin mugg och öppnade kylskåpet och tog ut ett paket med mellanmjölk från Falköpings mejeri. 

Emma och Hannes var i någon form av chock. De var som fastfrusna och Hannes kuk hade börjat slakna något. 
- Eehh … sa han och tittade på Filip.
- Va? svarade han och hällde upp mjölken och la i tre teskedar med strösocker i drycken. 
- Så? Hannes skakade på huvudet.
- Tja. Well, Filip ryckte på axlarna och lutade sig mot köksbänken.

”Tänker du stå där länge eller?” ”Ser du inte att vi är upptagna?” ”Kan du lämna oss ifred?” ”Vad fan glor du på?” ”UUUUTTT!” Allt detta hade varit helt rimliga saker att säga tänkte Emma, men höll tyst. Hannes tycktes inte heller komma på något att invända och till hennes stora förvåning, och förvirring, började han att långsamt röra sig i henne igen. Han tittade mot Filips som återigen ryckte på axlarna.

Hannes la upp Emmas fötter över vardera axeln och höll fast benen mot sin överkropp. Han började att röra sig hårdare i henne. Emma funderade på att skrika ”röd” och avbryta allt. Samtidigt var hon nyfiken på att se vart det här skulle leda. Vad tänkte Filip göra egentligen? Å andra sidan hade hon velat prata med honom innan de bestämde sig för en ny trekant. Hon ville absolut ha en men kände att hon verkligen, verkligen (!) behövde försäkra sig om att Filip var med på det. Nu stod han med en kopp kaffe i handen och såg på hur Hannes med ökande fart knullade henne. ”Gul kanske?” Pausa och snacka?

Filip gick fram till köksbordet och drog ut stolen som deras pappa normalt sett brukade sitta på. Han lät munkarna stå kvar på bänken. Det hade varit rätt iskallt att sätta sig och fika precis bredvid dem men han ville samtidigt spara munkarna till dem alla tre. De var trotts allt tre för femton. Han tog en klunk av sitt kaffe och tittade in i sin storasysters ansikte.
- Är det skönt? frågade han.
- Jaaah, svarade hon samtidigt som Hannes satte en extra hård stöt i henne.

Han ökade takten ännu mer och Emma skrynklade ihop ögonen och pannan av ansträngning. Hon vred huvudet och stirrade rakt upp i taket. Hannes släppte taget om hennes ben och satte ena tummen över hennes klitoris.
- Aaaah, aaaaah, aaaah, jaaaaa.
Han gnuggade tummen över knappen samtidigt som han stötte snabbt i henne.
- Arrrrrgghhhhh. Jaaaaa! 

Hannes tog plötsligt bort fingret från henne. Han drog sig ur och tittade på hennes ansikte och ner på brösten och såg hur snabbt hennes bröstkorg höjde och sänkte sig.
- Din jävel, viskade hon.
- Satans jävla as!
Han log mot henne. En halv sekund till och hon hade kommit. En halv jävla sekund! Hon fortsatte att andas tungt.

Hannes la ner hennes ben och spred ut dem på bordet och närmade sig henne. Han greppade sin kuk och tryckte snabbt in den i henne igen. 
- Aaaahj, skrek hon.

Han ökade takten på nytt och drev kuken så långt och hårt in i henne som han kunde. Emma gjorde inga tecken på att vilja röra vid sig själv. Det här var Hannes lek. Han pumpade hårt i henne och allt hon kunde göra var att ta emot.
- Uh, uh, uh, uh, svarade hon för varje stöt.

Hannes kollade åt sidan mot sin lillebror. Det syntes att han inte var opåverkad av situationen. Han hade knäppt upp sina svarta jeans och tagit fram kuken. Han satt nu och runkade fort samtidigt som han hade blicken fäst på det som hände mellan sin storasysters ben.

- Oh, oh, oh, iiiiiiiiiiihhh.
Hannes hade återigen satt tummen mot hennes klitoris och gnuggade den nu frenetiskt. Han drog sig ur henne men fortsatte att röra pek- och långfinger över hennes klitta och in i henne.
- Aaaaaa. Jaaaaa. Faaaaan. Nuuuuuu!!! skrek hon ut så det ekade i rummet.
Hon öppnade munnen som att hon skrek men bara ett tyst väsande läte kom ur henne. Han drog ett par sista drag på sin kuk och tryckte in ett tredje finger i henne.
- Faaaaaaaaaaaaaaaaann!

Han sprutade över Emmas mage och upp mot hennes bröst samtidigt som hennes kropp ryckte och skakade på bordet. Hon kände strålarna som slog mot hennes överkropp och sedan hur någon sprutade över hennes ansikte. Filip hade ställt sig upp på stolen och riktade sig nu mot henne. Han skickade tre strålar över hennes näsa, mun och hals. Hannes tryckte in sin fortfarande hårda kuk i hennes fitta och tryckte ut några sista småsprut. 

Hannes backade några steg och satte sig på Emmas stol och såg på henne medan hon kom ner från sin orgasm. Hon började andas i en mer normal takt. Filip å sin sida stod kvar på stolen i några sekunder och såg på sin nedsprutade syster innan han hoppade ner och sprang ut ur rummet. ”Fuck!” tänkte Hannes. 

- Goo-hh-oooood, 
- Var du tvungen att ha mig på gränsen så länge? nästan viskade hon. 
- Ja. Hurså? sa han med ett leende.
- Din jävla skitstövel! sa hon och skrattade.
Hon reste sig till sittande läge och kollade runt i köket.
- Var är Filip? frågade hon.
- Han sprang iväg, svarade Hannes långsamt och tyst.
- HELVETE! skrek hon och hoppade ner från bordet.
- Fan också! fortsatte hon att skrika när hon sprang ut i hallen.
Hannes blev sittande kvar på stolen med huvudet mellan sina händer.
- Jävla skit. Inte bra, inte bra, Fuck, fuck, fuck! sa han tyst till sig själv och reste sig upp. 
Han hällde ut Filips halvdruckna kaffekopp och ställde den i diskmaskinen. Sedan tog han fram köksspray och en disktrasa. Han kunde inte komma på något annat att göra än att städa upp.

Emma sprang upp för trappan och stannade utanför Filips dörr. Hon andades i djupa andetag genom näsan och försökte få hjärtat att lugna ner sig. Egentligen borde hon väl knacka försiktigt och fråga om hon fick komma in men risken att han skulle be henne gå därifrån var allt för stor. Hon knackade två gånger innan hon långsamt öppnade dörren och klev in i rummet. Filip satt på sängen och tittade ner i golvet. Hon gick fram emot honom tills hon stod ett par meter från där han satt.

- Hej, sa hon lågt.
- Hej, svarade han och tittade upp.
- Hur är det?

Han svarade inte. Han satt kvar på sängen och tittade på henne och lät blicken vandra över hennes kropp. Emma tittade ner för att se vad han såg. Hon rodnade lite. I all hast och panik efter att Filip sprungit iväg hade hon inte alls tänkt på hur hon var klädd, eller snarare, inte var klädd. Och absolut inte på hur hon såg ut. 

Hennes bröst och mage var täkt med sperma som höll på att torka in. Hon insåg att hennes ansikte och hår måste vara i ungefär samma skick. Hon kände hur det började stelna och tänkte att det var andra gången nu hon rusat in i någon av sina bröders rum utan att tänka på sin ringa eller obefintliga klädsel.

Filip reste sig från sängen och tog några steg fram emot henne och stannade. De stod och såg på varandra i nästan en halv minut innan han tillslut tog det sista steget och kastade sig om henne. Kramen var hård och lång. Precis sådär som första kvällen. En kram som får världen att försvinna. Han flyttade sig bakåt och såg in i hennes ögon. Han hade fortfarande händerna på hennes axlar när han böjde sig fram och kysste henne. Emma lyfte sina armar och la dem runt honom. Hon smekte över hans rygg och kände hur även han började dra sina händer längs med hennes kropp. Han flyttade sig lite bakåt igen och såg rakt in i hennes ögon och viskade.
- Jag älskar dig.

Emma visste inte vad hon skulle svara. Hon var chokad, förvirrad, omtumlad och förstod inte riktigt heller vad han menade. Som i att vara kär? Som i att hon var hans syster? Som i att det han nyss sett henne göra var coolt eller beundransvärt? Troligen inte det sista. Hon hann dock inte ens försöka formulera ett svar innan han kysste henne igen och drog ner henne mot sängen. Hon hamnade med överkroppen ovanpå honom och med fötterna i golvet. De fortsatte att kyssa varandra vilket ledde till ett hätskt hångel. Hade de varit på stan hade någon förbipasserande troligen bett dem sluta äta upp varandra.

Filip satte sig upp. Emma gled ner något och hamnade sittandes på knä på golvet, mellan hans ben. Han förde händerna genom hennes hår och ut över hennes kind. Med lätt tryck styrde han hennes ansikte mot hans skrev. Hon var överrumplad över alla känslor och ganska förvirrad. Han hade gått från att springa iväg, till någon form av kärleksförklaring och till det här. Det fanns så mycket att prata om men det kändes inte som att nu var tillfället. Hon flyttade sina händer mot hans skrev och öppnade knapparna. Hon hasade ner hans byxor tillsammans med boxershorts och han klev ur dem. Återigen satte han händerna runt hennes huvud och hon böjde sig fram. Filips kuk var stenhård och hon började försiktigt dra i den. Efter bara några drag så böjde hon sig framåt och tog honom i munnen.

Hon rullade tungan runt ollonet och tog sedan ut det igen. Hon fortsatte att slicka längst med skaftet och över pungen där hon tog en av kulorna i munnen och lekte med den med tungan.
- Åååhh. 
Hon fortsatte upp mot toppen igen och öppnade munnen och svalde halva kuken. Han satte ett lite hårdare tryck runt hennes huvud och började långsamt att röra det upp och ner. 

Det var inte djupt, inte snabbt och verkligen inte hårdhänt. Med mjuka rörelser styrde han hennes huvud och hon hjälpte till med hans njutning. Hon drog tungan längst med skaftet allt medan hennes mun gled upp och ner över honom.

Efter en stund släppte Filip greppet om henne och hon drog bort sin mun från honom. Hon böjde huvudet åt sidan och sträckte ut tungan. Med bara ett lätt tryck från tungspetsen började hon slicka längst med hans skaft. Den nuddade knappt vid honom och Filip rös till av den kittlande känslan. Hon cirklade tungan ordentligt runt hans ollon innan hon gav andra sidan av kuken en likadan behandling. När hon slickat längst med framsidan så lyfte han lätt upp henne. Hon hjälpte till och satte sig i hans knä. Återigen kysste de varandra hungrigt och när Filip lutade sig bakåt reste hon sig på knä uppe på sängen och styrde in honom i sig.

Han låg på rygg tvärs över sängen med benen hängande ner och fötterna tryckta mot golvet. Emma började rida honom långsamt. Hon satt med knän och smalbenen hårt tryckta i madrassen medan fötterna hängde ner bredvid Filips ben. 

Han satte händerna vid hennes revben och höll dem där medan hon långsamt höjde och sänkte sig över honom. Han flyttade dem över hennes bröst och kramade dem försiktigt. När han lyfte bort händerna så böjde hon sig ner och kysste honom. Hon blev liggande med överkroppen tryckt mot hans medan han började stöta i henne underifrån. 

De fortsatte så i några minuter. Samtidigt kysste de och kramade varandra om vartannat. Tillslut rullade Emma av honom och hamnade på rygg med halva kroppen utanför sängen. Filip reste sig upp och drog av sig sin svarta t-shirt. Den hade något tryck från ett datorspel som Emma inte kände igen. 

Han ställde sig framför sin systers ben och lyfte upp dem. Till att börja med så kysste han längst med ena fotsulan och ner över hälen. Han slickade och kysste henne längst med smalbenet fram till knät. Där lyfte han upp det andra benet och slickade sig istället upp längst med det och ut på foten. Han höll nu båda hennes ben framför sig. Han höll fast dem med ena armen och klev samtidigt fram till sängkanten och satte sin kuk mot hennes fitta. Han gled lätt in i henne och började röra sig.

Han böjde hennes ben lätt bakåt över hennes överkropp och satte fotsulorna mot sin bröstkorg. Han gled med långsamma och långa stötar fram och tillbaka inuti henne. Båda två var tysta men andades stötvis. Emellanåt så lyfte han upp en av Emmas fötter och satte den mot munnen. Han kysste hennes fotsulor, slickade över hälen och sög in de målade tårna i hans mun. Emma såg på honom och log. Hon höll om sina lår men gjorde annars ingenting. Hon lät honom ta det i den takt han ville och låg bara och kände sig uppfylld. Uppfylld av honom och av alla känslor och tankar som just nu slet i hennes hjärna och kropp. 

En lätt knackning på dörren fick Filip att stanna upp. Hannes öppnade en glipa och stack in huvudet.
- Jag ville, eeeh, hm, bara … kolla … aaatt … allt var ok, lyckades han tillslut få fram.
Filip nickade och Hannes gjorde först en ansats till att stänga dörren men bestämde sig istället för att gå in i rummet och fram till sängen. Han satte sig bredvid Emma. Med två fingrar strök han henne försiktigt över pannan.

Han var klädd på samma vis som han varit när han för ungefär två timmar sedan gått ner till köket. Shortsen hade sedan länge försvunnit men t-shirten satt fortfarande kvar. Emma såg åt hans håll, sträckte ut handen och greppade runt hans kuk. Hon började långsamt att föra den upp och ner allt medan Filip stötte i hennes fitta.
- Ooh, hörde hon Hannes sucka. 

Plötsligt var det som om hon ryktes upp ur en allt för trevlig dagdröm. Som när läraren står framför en och ber om svaret på matteproblemet, ett grundämne eller ett av franskans jävla oregelbundna verb. Vad höll hon på med?! Vad hände egentligen? Filip sa att han älskade henne och nu var de på väg mot en trekant. En trekant hon förvisso verkligen ville ha men som under omständigheterna bara kändes så jävla fel! Hon släppte Hannes kuk och tittade upp i taket.
- Gul, sa hon tillslut i ett lugnt men stadigt tonfall. 

Hannes satte sig rakt upp och knuffade till Filip så att han skulle sluta. 
- Hur är det? frågade han.
- Vänta. Vad? …. hon skakade på huvudet och samlade sig i några sekunder. 
- Alltså. Ska vi verkligen göra det här? Filip? Är du ok med allt?

Han såg på henne och på Hannes som satt halvnaken bredvid på sängen. Var han ok? Han visste inte. Han hade antagit att de förr eller senare skulle hamna i det här läget igen men visste inte hur han kände. Hur han kände inför Hannes.
- Jaaageh, sa han först och bet sig i underläppen.
- Om du vill Emma, så är jag ok. Men bara om jag och du bestämmer takten.
- Ok, svarade hon lugnt och tittade mot Hannes.
- Filip sätter takten och jag hänger på vad han vill göra. Du är där du får plats. Ok? 
- Ok, han nickade.

- Hannes? Sa hon sedan lugnt men ändå uppfodrande.
- Fixar du det? På riktigt? Hon betonade varje fråga. 
- Ja, svarade han.
- Säg bara något av …
- NEJ! 

Hon avbröt honom hårt och stirrade rakt i hans ögon.

Budskapet gick fram. Hannes förstod precis. Om han sa att han inte fixade att ta det i Filips tempo, så var allt lugnt. Han skulle lämna rummet. De skulle fortsätta med det de höll på med, eller så skulle de inte göra det. Det spelade ingen större roll. Sedan skulle Emma duscha och de skulle alla tre sätta sig i köket och dricka kaffe och åta doughnuts med rosa glasyr. Allt skulle vara som vanligt. Eller ja, så vanligt det nu kan vara i deras situation.

Om han däremot sa att han skulle fixa det och sedan fuckade upp; då skulle han verkligen fucka upp. Det här var inte dominans, det var ingen safe space där du kunde tänja på gränser och sedan prata om det. Gränserna var där och du passerar dem inte. Han visste att ett enda snedsteg skulle förstöra den tillit han och Emma byggt upp de senaste veckorna. Han misstänkte att den kanske aldrig skulle kunna byggas upp igen. 

Det enklaste och smartaste hade antagligen varit att be om ursäkt och förklara att han nog inte hade den självkontrollen ännu. Men samtidigt ville han uppleva en trekant med Emma och Filip igen.

Han hade haft trekanter och gruppsex förut. Han hade dubblat Frida några gånger och även två andra tjejer. Det var verkligen inget nytt för honom. Men där och då gick upp för honom att han, framför allt, ville uppleva just den här trekanten.

Han hade inte riktigt haft ”vanljsex” på typ tre år, inte sedan han träffade Frida. Nu var det förstås tveksamt om en trekant med sina syskon verkligen kunde benämnas vaniljsex, men ändå. Han undrade hur det skulle vara att ha en trekant där alla brydde sig om varandra? Såklart brydde han sig om Frida och de andra han haft sex med, det var inte det. Men att visa det? Inte före, inte efter utan där och då. Att sexet inte var en häftig eller hård grej, att det inte var en planerad scen eller förutbestämt på annat vis. Att ha sex som bara var – sex.

Han tog ett djupt andetag.
- Ok. Jag fattar. Det funkar för mig. Jag vill det här. Precis så. 
Han nickade för att ge eftertryck.

Filip förstod inte riktigt vad det var som nyss hänt men insåg att det var något som var viktigt. Att det var något mellan Hannes och Emma och att det på något vis även involverade honom. Han mötte sin syster blick och hon log. Sedan tittade hon mot Hannes.
- Great! sa hon.
- Bra.

Samtidigt satt hon nästan och skakade. Hon darrade i hela kroppen. Allt det här började faktiskt bli lite för mycket. Först hårt sex med Hannes, sedan Filips, vad det nu var och så Hannes som sa sig vara villig att släppa på dominansen. Inte bli dominerad själv utan helt och hållet släppa hela BDSM-grejen. Hon skakade på huvudet.
- Look. Det, det funkar inte just nu. Jag behöver vila. Rensa huvudet lite. Fika?
- Vist, svarade Hannes. det är helt förståeligt.

Filip förstod inte riktigt men nickade han med. Han funderade. Hade Emma precis fått Hannes att släppa allt? Allt han gjorde med Frida? Allt som hon berättat om? I så fall; Wow!

Killarna gick ner till köket medan Emma hoppade in i duschen. Hon hade möjligen velat stå där i en timme men tänkte inte låta dem vänta. Efter att ha spolat av sig tog hon en stor handduk och gick även hon ner till undervåningen. Hannes och Filip hade ställt fram muggar, kaffe och munkar. I ett skåp hade de också hittat en påse gifflar. 
- Eller ska det uttalas jifflar? frågade Filip.
- Lol, nej. svarade Hannes och drämde till sin lillebror med påsen. 
- Det är totalt lingvistiskt fel att ens kalla det jiff, sa Emma och satte sig på sin plats.
- Inte enligt han som skapade skiten, svarade Hannes.
- Han som skapade skiten är dum i huvudet och har ingen talan!
- Asså. Du är inte helt dum i huvudet om du lyckas fixa animerad grafik för webben på fucking nittiotalet.
- Sure. Men han har ingen koll på hur folk pratar. Jävla nörd!
- Hey! Det är inget fel på att va’ nörd! svarade Hannes indignerat. 
- Jag vet. But still!

Hannes ställde ner muggar på bordet. En med mjölk till Filip och en helsvart till sig själv. Emma fick svart med socker.
- Jag gillar inte socker i kaffet, sa hon.
- Oj. Förlåt. Trodde det. Hur vill du ha det egentligen?
- Antingen helt svart eller med mjölk.
- Ok. Ska jag hämta en ny mugg?
- Nä. Det är ok. 
- Sött kaffe till en söt tjej, sa Filip.
- Så du tycker att jag är söt? sa hon och drog sin fot upp längst med hans ben.
- Mmm. Jätte, svarade han.

Hannes funderade på vart det här skulle leda. Om han fick gissa skulle det inte leda någonstans. Han och Emma hade öppnat upp för en till trekant där hon och Filip satte reglerna. Han förväntade sig inget mer denna kväll. Både Emma och Filip skulle nog behöva samla lite kraft och få ordning på tankarna först, tänkte han. Samtidigt så böjde han sig åt sidan.
- Det tycker vi båda två, sa han och gav henne en puss på halsen.

- Nej! sa Emma och puttade undan honom. 
- Hur ska jag förklara ett jävla sugmärke för mamma och pappa?
- Oh. Sorry, svarade han och satte sig på sin stol igen.
- Lugnt, svarade hon och log blygt. Hon hade velat böja sig fram och pussa honom men de hade aldrig kyssts. Det kändes inte som att det ingick i deras relation. Istället flyttade hon ner sin vänsterhand under bordet och slöt den runt hans halvstyva kuk. 
- Ååhh, suckade han när hon började dra förskinnet fram och tillbaka över ollonet.
Samtidigt lyfte hon upp foten mellan Filips ben och rörde vid honom.
- Åååhh, suckade även han och greppade foten. Han började massera över tårna och ner längst med fotsulan. Emma suckade även hon nöjt.

Med högerhanden lyfte hon upp en giffel och lyfte den långsamt mot munnen och förde in den. Hon bet av halva och började tugga långsamt. Hannes tittade på henne och började gapskratta.
- Nej. Bara, nej. Du kan inte äta en giffel sensuellt. Det funkar inte.
- Domuts rå, sa hon. Fortfarande med den lilla kanelbiten i munnen.
- Näpp! Funkar inte det heller.
 -Vafan?? Har vi någon banan?
- Seriously? Frågade Hannes skrockande.
- Vadå? Jag vill egga er.
- Det behövs inte, svarade han och drog ner hennes handduk över brösten. Hon hjälpte till och öppnade den helt. 

Hon satte sig tillrätta igen och tog en till klunk kaffe. Hon la försiktigt en hand på Hannes lår och han tog den. Han höll i henne en liten stund och gav den ett lätt tryck. Han tittade på henne med ett leende och hon log tillbaka. Han lyfte handen och satte den över hans nu styva kuk. Hon började långsamt att runka den igen.
- Åh, suckade han.

Emma satte tillbaka foten mellan Filips ben och började gnida fotsulan mot hans kuk och pung. Hon var försiktig och använde minimalt med tryck. 
- Ahh, mmmm, suckade Filip och strök med handen över fotens ovansida. 

Emma släppte taget om Hannes och drog bort foten från Filip. Hon sköt ut stolen och vred den så att den nu stod mitt på golvet. Hon satte sig sedan med helt särade ben. Filip gick fram och satte sig på knä framför henne. Han böjde sig framåt och hon hasade ner lite så att hennes fitta nu låg framför hans ansikte. Han stack ut tungan och nuddade vid hennes klitoris.
- Aahh, stönade hon och ryckte till.
Filip strök med två fingra över blygdläpparna och lät dem, bara ibland, glida in högst några millimeter mellan dem. Han strök fingrarna långsamt upp och ner men inte hela vägen till klitoris. Emma satte händerna på hans axlar och ville helst bara trycka hans ansikte rakt in mellan benen. Han var lite för retsam. Hon såg i ögonvrån hur Hannes reste sig och gick mot henne. Det här var sanningens ögonblick, tänkte hon. Sanningen att säga så blev hon faktiskt lite nervös. Hon spände kroppen och Filip slutade med sitt strykande. Han såg upp mot hennes ansikte och hon blinkade åt honom. 

Hannes kom fram till henne och ställde sig bredvid stolen. Hans kuk var hård och den var riktad mot hennes kind. Hon vred överkroppen och greppade den med högerhanden. Han suckade när hon började röra sin hand längst med den. Filip återupptog sitt smekande av henne och började föra in fingertopparna mellan blygdläpparna så att de nådde fram till hennes väta. Han strök fingrarna likadant mellan de inre blygdläpparna. 
- Mmmmm, gnydde hon när hon kände hans rörelser.
Samtidigt böjde hon sig mot Hannes och öppnade munnen. Han tog ett halvt steg framåt och hon lät ollonet glida in. Hon slickade runt det medan hon fortsatte att runka honom. Hon manade på honom att komma lite närmre och tog tillslut ungefär halva kuken i munnen. Samtidigt som hon sög och slickade på den så drog hon försiktigt huden fram och tillbaka. Hon slickade på undersidan av ollonet och över den lilla strängen. 

Under tiden hade Filip fört in mer av hans pek- och långfinger i henne. Han särade lite på fingrarna så att hennes rosa tunnel öppnades. Han tittade in i henne och satte sedan tungan mot klitoris. Han slickade försiktigt över den och körde samtidigt in de två fingrarna i henne. Hon suckade runt Hannes kuk. 
- Oooomm.
Filip ökade takten på fingrandet och böjde dem så att han både rörde över klittan och sedan tryckte fingertopparna uppåt mot fittans tak. 

Det blev allt svårare för henne att suga och runka Hannes och tillslut så släppte hon honom. Han fortsatte att röra sig försiktigt i hennes mun och hon slickade längst med kukens undersida. Han hade gärna ökat takten men tänkte inte göra något utan att Emma eller Filip bad honom om det. 

Filip ökade takten i henne och satte in ännu ett finger. Med tre fingrar spelade han först över klitoris men nu böjde han sig framåt och började slicka henne samtidigt som han jobbade sig tillbaka in och ut i henne. Hon hasade ner på stolen och tappade taget om Hannes. Han ställde sig bakom stolen och höll upp henne under armarna så att hon inte skulle ramla ner. Filip satte snart in ett fjärde finger och lät tungan spela snabbt över henne.
- Oh, oh, oh, oh.
Han pressade tungan mot klittan och återupptog sedan slickande.
- Ja, Filip. Fortsätt, uh, uh, iiiih.
Han fortsatte att slicka henne och Hannes kände hur hennes kropp började darra där han höll i henne.
- Jaaaa, ooohhh, iiiiieie, uh.
Hannes drog upp henne till sittande och hon böjde sig framåt och försökte återfå andan. 
- Tack, viskade hon.

Filip satt kvar på golvet och smekte längst med hennes ben och ner över fötterna. Han lyfte den ena mot munnen och började slicka längst med dess innersida och ut på stortån.
- Mmmmm, stönade hon igen. 
Hon sträckte sig efter hannes kuk och började runka den. 
- Kom, sa hon tyst och började resa sig från stolen.
Filip släppte hennes fot och la ner den på golvet. Han reste sig till stående och gav henne en hjälpande hand. 
- Kom, sa hon igen och gick ut från köket. Hon svängde vänster i hallen och öppnade de två dörrarna till ”biblioteket”.

Det här var egentligen föräldrarnas domän. Ja. Det var ett vardagsrum och de satt ibland hela familjen här och såg på tv. Ändå kände Emma sig lite på förbjuden mark. Det här var rummet de aldrig fått leka i som barn. I och för sig hade de aldrig riktigt fått leka på nedervåningen heller men, absolut inte här inne.

Att det kallades för bibliotek berodde mest på den vita bokhylla som stod mot kortsidan omedelbart när man kom in i rummet. Rakt fram därifrån var dörren som ledde ut till uteplatsen. Hon gick in i och svängde till höger och gick förbi det stora matbordet där tio personer fick plats. De åt aldrig där såvida de inte hade gäster. Längst in stod en hörnsoffa som gick längst med fönstren mot uteplatsen och husets kortsida. Framför soffan stod ett stort marmorbord. Deras mamma hade tydligen köpt skivan när hon bodde i sin första egna lägenhet och släpat med sig den sedan dess. Hon hade dock bytt underdel några gånger. Mot väggen stod ett hyllsystem med en stor TV och lite kringutrustning. 

Bredvid tv-hyllan, nästan i mitten av väggen, stod en kakelugn med glasruta. Det var inte ofta familjen använde den men om det blev riktigt kallt hjälpte den till att värma huset. Det var mysigt att sitta och se på lågorna därinne. Framför kakelugnen stod en mörk fåtölj.

De stod och tvekade lite men tillslut tog Emma några steg framåt och gick bort till soffan. Hon la sig ner med huvudet mot hörnet och fötterna mot ingången. Filip följde efter och gick fram till sin syster. Han ställde sig på knä i soffan, lyfte upp hennes ben och korsade dem över hans vänstra axel. Med sin högra hand styrde han kuken mot hennes väntade fitta och drog den lite lätt i skåran innan han tryckte in den.
- Ååååhh, suckade hon nöjt. 
Hannes gick också han fram till soffan och ställde sig på knä i den och riktade kuken mot hennes ansikte. Hon öppnade villigt munnen och lät honom glida in. Hon slickade och sög längst med hans ollon som i stort sett var det enda som kunde komma in så som han stod. Hon sträckte ut sin vänstra hand och greppade runt hans kuk.

Filip stötte långsamt vidare i henne. Han såg ner mellan hennes ben och på sin kuk som gled där. Han ökade farten något och såg mot hennes ansikte och hur hon försökte ge Hannes en avsugning.
- Hannes. Ställ dig över hennes bröst och låt henne ta dig underifrån.
Hannes klev över och ställde sig bredbent över hennes bröst och hals. Han böjde sig framåt så att kuken la sig mot hennes haka. Han sträckte sig lite till och satte handflatorna mot soffans ryggstöd. Emma reste huvudet lite och styrde in honom med handen. Han började röra sig försiktigt i hennes mun och när hon lutade huvudet bakåt så följde han efter neråt. Han använde händerna och benen för att kunna höja och sänka sig. Han knullade Emmas mun i långsamma stötar och vände innan han nådde svalget. Emma böjde upp huvudet igen och tog honom lite längre ner. När hon la sig ner på soffan nästan gång så började Hannes att långsamt munknulla henne med kuken ner i halsen. Han nådde inte in med hela och hon tog lugnt emot hans långa stötar och andades med näsan.

Filip fortsatte att knulla henne och öka takten något. Ju snabbare han stötte henne desto jobbigare blev det att ta Hannes i munnen och tillslut putten hon till honom så att han reste sig upp. Han klev av henne och satte sig bredvid i soffan och såg på sina yngre syskon. Filip hade ökat takten ännu lite mer och särat på hennes ben. De låg nu utläkta runt honom. Efter ett par minuter drog han sig ut. 
- Vänta en sekund, sa han och reste sig från soffan och sprang ut ur rummet

Emma och Hannes satt kvar och hörde hur han rusade upp för trappan.
- Ok? frågade Hannes.
- Jag vet inte, svarade Emma.

De satt båda och rörde lätt vid varandra men vågade inte riktigt göra något mer. Hon drog lite tafatt i hans kuk och han strök lätt med handen över hennes lår. Hon särade på benen och gav honom tillgång till hennes fitta. Han la dit handen och började smeka över hennes blygdläppar och tryckte försiktigt ett finger över klitoris.
- Åh. Hon skakade till lätt.

De hörde Filips steg i trappan igen och rättade omedelbart till sig. Några sekunder senare var han tillbaka i vardagsrummet med en flaska glidmedel. Det var hans vanliga klick men Emma hade egentligen inga invändningar. 

Filip lutade henne bakåt i soffan och särade hennes ben. Han satte sig mellan dem och började slicka henne. Han slickade längst med skåran och ner till analöppningen innan han vände tillbaka uppåt. Han stack in tungan i henne och gjorde den så hård som möjligt. Han riktade den uppåt och lyfte sedan sig själv. Han satte återigen tungan ovanför hennes öppning och började slicka. Efter någon minuts ihärdigt slickande förde han in tre fingrar i henne och började stöta. Emma halvlåg på soffan och gnydde samtidigt som hon försökte hålla fast Filip. Hannes satt bredvid och tittade på.

- Aoooohh, nu, snart, jaaa, Nej!
Filip tog bort handen och munnen från henne och lät henne sitta kvar och andans.
- Fan. Inte schyst, viskade hon fram mellan de kraftiga andetagen.
Filip ställde sig upp och räckte henne en hand och hjälpte henne upp ur soffan. 

Hon stod stilla framför honom och han lutade sig framåt och gav henne en hård kram. De skiljdes från kramen och kysste varandra. När de brutit kyssen så vända han henne och knuffade henne lätt mot Hannes. Hon klev upp på soffan och satte ner knäna och smalbenen bredvid honom och sänkte sig neråt. Hannes höll upp kuken och styrde in den i henne.

Han satt i soffan och hade ryggen lutad mot ryggstödet. Emma satt gränsle över honom och han stötte i henne underifrån samtidigt som hon höjde och sänkte sig långsamt. Han höll händerna still över hennes skinkor och mötte hela tiden hennes blick. Hon hade ansiktet i nästan samma höjd som honom. Hon andades tungt i takt med de långsamma rörelserna.

Filip stod kvar på golvet och såg på sin storasyster. Han såg hennes blonda hår som hängde i en röra ner längst med ryggen eller runt ansiktet. Han lät blicken följa hennes bleka rygg och ner till hennes små men runda skinkor. Han såg sin storebrors kuk som åkte in och ut i henne. 

Han satte sig på huk och smekte över skinkorna. Han spred ut fingrarna och greppade dem hårt och tryckte till. Sedan rörde han händerna åt sidan tills tummarna möttes över öppningen till hennes anal.

Emma rörde sig fortfarande långsamt över Hannes när hon kände fingrarna som pressade isär skinkorna och blottade hennes bakre hål. Hon stannade upp när Filip tryckte en hand på hennes axel. Hon la överkroppen över Hannes och väntade. Hon kände hur Filip satte flaskan mot hennes öppning och tryckte in den kalla hala vätskan. Hon kände hur han med ett finger började massera in den och hur ett finger blev till två och sedan tre. Mer glidmedel pressades in i henne och lite rann ner och landade mellan Hannes ben. Filip tog bort händerna och klättrade själv upp på soffan.

- Ja! Filip! Jaaaa. Äntligen! 
Hon kunde inte hålla tillbaka känslorna av upprymdhet hon kände inför det som väntade. Hon kände Filip ta plats bakom henne och hur hans kuk landade mellan hennes skinkor. Han drog den längst med skåran innan han stannade med kukhuvudet precis vid öppningen och tryckte till. 
- Åååhh, ååååh, iiiihhh. 
Filip tryckte sig långsamt in i henne tills ringmuskeln plötsligt gav med sig och han glid in hela vägen.
- Jaaaaaaaaa! skrek hon när hon kände hur hans kuk gled in i hennes anal.
- Fuuu, huuuu, fuuu, andades hon.
- Snälla. Rör er i mig nu.

Filip började röra sig med små stötar och Hannes följde efter. Tillslut så stötte de långsamt och mjukt in i hennes båda hål. Emma höll sig i soffans ryggstöd och blundade.
- Jag älskar er! Så jävla skönt.
- Aaah, iihh, jaaaa, ooooo.
- Ni är bästa …. Oooooh, äähhh, iiii, yy
- Bröderna … ah, ah, ah, ah,
- Ever. Huuuuuuu.
De hade ökat takten lite medan hon försökte prata. Nu återgick de att lugnt röra sig i henne. 

- Hårdare, kved hon.
Filip ökade takten ovanifrån och Hannes följde med från sitt håll.
- Oh, oh, oh.
Hon pendlade mellan att ge ifrån sig stönanden och att vara helt tyst. Det här var det bästa hon visste och hon kunde inte kontrollera alla vågor av känslor som sköljde genom henne. Ibland var allt hon kunde göra att stöna högt och ibland så kunde hon inte få fram ett ord. 
- Åhhhhhh. Hååå-ååårdar eee.

Filip ökade ytterligare på takten och rörde sig nu mer taktfast snarare än mjukt och lugnt i henne. Hannes följde med och de stötte nu med hårda stötar i sin systers båda hål.
- Ja, ja, ja, jag. Aaaaahhhhaaaa.
- Faaaaaaaaahhhhhnn
Det svartnade för ögonen och hennes huvud föll ner mot Hannes axel. Han tog emot henne och gav henne en puss på pannan. Filip saktade ner på takten men sluttade inte att knulla henne genom orgasmen. Hannes satt still med kuken hård i henne. När hon återigen öppnade ögonen började han stöta uppåt igen.

- Heeeeeelveeettteeeeäääää! skrek hon när hon kände hur hon var påväg till ännu en orgasm. 
- Aaaaaaaa.
Hon blundade och la sig ner igen. Hannes lyfte upp händerna till överdelen av hennes rygg och tryckte henne emot sig. 
- Aaaaaahahaha.

Både Filip och Hannes stannade upp i henne och väntade på att hon skulle komma tillbaka. Hon lutade huvudet upp lite och såg på Hannes.
- Jävlar.
Filip började återigen röra sig i sin syster och Hannes började stöta i henne igen samtidigt som han fortsatte att hålla henne mot sitt bröst.
- Oooooo oooooo

Filip ökade takten ännu mer och knullade henne nu hårt och fast ovanifrån och Hannes följde med så hårt han kunde från sitt håll. Emmas kropp spände sig igen och precis som hon tog ett kraftigt andetag tryckte Filip sig hårt in och stannade upp.
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, skrek hon rakt ut när hon kände Filips sats komma farande i henne.
- Hu, hu, hu. Fortsatte hon att andas, inte helt nere ännu.

Filip reste sig upp och satte sig ner på den kalla marmorplattan. Hannes reste sig upp med Emma i sin famn och la ner henne på soffan. Han höll fortfarande i henne när han riktade sin kuk mot fittan och tryckte in den med ett enda hårt drag. Emma spärrade upp ögonen och flämtade.

Hon låg bara som en enda stor hög av lealösa kroppsdelar och tog emot Hannes kraftiga stötar. Han pumpade henne hårt i kanske två minuter innan han stannade upp, tryckte in tre sista hårda stötar innan han släppte loss sin satts inne i henne.
- Yyyyyyyy, hördes hennes gnyende.

---

När hon tittade upp nästa gång satt både han och Filip bredvid henne på golvet. Hon låg kvar på soffan och de strök henne försiktigt över pannan. De drog undan hennes klibbiga hår och torkade så gott de kunde bort svetten. Hon blundade. 

Efter kanske tre minuter öppnade hon ögonen igen och mötte dem med ett leende.
- Helvete, viskade hon. 
- Är du ok? frågade Hannes oroligt.
- Jaa. Så jävla ok. Ni är bäst.
Hon blundade igen och andades tungt.
- Ghuud.
- Ni är fan världens bästa bröder, viskade hon.
- Jag är den lyckligaste systern i hela världen.
- Jag älskar er.
Hon fortsatte att andas i stötar.
- Kan jag få vatten?

Hannes reste sig upp och gick ut i köket. Filip lutade sig mot Emma och tryckte henne nära sig.
- Jag älskar dig.
- Du är världens bästa Filip. Världens bästa, svarade hon. 
Han satte sig i soffan och hon halvla sig över hans lår och kysste honom. Han kysste henne tillbaka och de började hångla. Han lutade henne ner i soffan och de började kyssas hungrigt igen. Han lät handen glida längst med hennes kropp och ner mot fittan. Han reste sig upp och skulle precis sätta kuken mot öppningen när Hannes kom tillbaka in i rummet och ställde ett halvlitersglas med vatten på bordet bredvid dem.
- Tack, sa hon och satte sig upp. 
Hon gav Filip en snabb puss och sänkte halva glaset i ett drag.
- Tack, sa hon igen och ställde ner glaset.
- Är allt ok? frågade Hannes. Han var lite orolig över att han tappat kontrollen i slutet och kring hennes mående generellt. 
- Ja. Helt jävla superokej! Ni är bäst!
- De skrattade lite generat och satte sig på varsin sida om henne i soffan.
- Jag tror jag måste äta något.
- Indiskt? frågade Hannes. 
- Jaa! Snälla, svarade hon.
- Ses om en timme. Ta en macka så länge om du behöver. 

Han gick upp till övervåningen och sköljde av kroppen med en kall dusch och gick sedan in i sitt rum. Han drog på sig en luvtröja och ett par träningsbyxor och drog åt sig mobil och plånbok. Han lämnade rummet och tog sedan trappan i några snabba steg. Nere i hallen drog  han till sig en nyckel från nyckelskåpet och gick ut genom ytterdörren. 

Fan vad han behövde det här tänkte han när han klev ut i tystnaden. Några fåglar hördes skria men i övrigt var det helt tyst. Solen sken fortfarande men började dra sig ner över fälten som låg mellan huset och den stora vägen. Han gick fram till familjens andra bil och satte nyckeln i låset.

Familjen ägde två bilar. En lite nyare Audi som kanske var tre eller fem år gammal. Han visste inte och han brydde sig inte heller. Han ville att teknik skulle fungera och att han skulle slippa mecka med den om han inte ville. Som femtonåring hade han trott att mopeder bara startade med ett knapptryck och att de som meckade med dem var moppenördar. Kanske var det så? Han visste inte. Den begagnade, sönderfallande skrothög han fått som femtonåring behövde i vart fall fixas och han hade inget intresse. Om Emma hade lånat den trodde han att den högst hållit ihop i femhundra meter innan den fallit ihop i minst trettio olika delar. 

Han vred nyckeln i tändningen, la i växel och körde ut på den ena av de två diagonala grusvägar som ledde in på tomten. 

Den andra bilen familjen ägde var den här. Skrotbilen även kallad. Det var en Volvo som inköpts för runt tjugo tusen på blocket och den var väl ungefär lika gammal som han själv, om inte äldre. 

Tanken var att syskonen skulle kunna övningsköra i den och att föräldrarna skulle ta den om den andra var upptagen. Hannes trodde att en anledning till att de alltid samåkte var att båda vägrade synas med den här bilen på personalparkeringen. Han gillade den dock. Så länge han slapp fixa servicen.

Han körde norrut på den lilla vägen i ungefär femhundra meter tills att han kom fram till E20. Hade han svängt vänster mot Göteborg hade han på tjugo minuter varit i centralorten Vara men istället tog han höger mot Skara och, om han körde i fem timmar, Stockholm. 

Skara var grannkommunen till vilken Varaborna aldrig åkte om de kunde slippa. Han hade hört om äldre personer som korsat kommungränsen tre gånger i sina liv. Två av dem för att besöka Sommarland. Likväl var han över denna heliga linje efter mindre än fyrahundra meter. En skyllt informerade honom att han nått Skara Kommun.

”Hur hamnade jag i det här?” frågade han sig. Han visste faktiskt exakt varför han hamnat här men inte riktigt hur. Och han visste ännu mindre om vad han skulle göra med allt. Vad skulle han göra med sitt liv?

Han passerade utanför Vinköl och gasade på. Som vanligt var det alldeles för många långtradare ute och strax innan Ardala hamnade han bakom två stycken innanför räcket på två-plus-ett-vägen. Han bet sig i underläppen.

Egentligen skulle han ha allt fixat för sig. Trotts pandemin. Han var den ende av syskonskaran som hade tillgång till bil och det var det säkraste sättet att ta sig fram under rådande omständigheter. Emma hade övningskört ett tag nu men det hade såklart stannat av. Han var nästan helt säker på att deras föräldrar skulle låta honom köra bilen till Skövde och sova över hos Frida, men han hade aldrig frågat. Det var inte av solidaritet med de andra. 

När han började högskolan i höstas hade han funderat på att försöka skaffa en lägenhet men låtit bli. Det var billigare att bo hemma och sedan Frida fått sin lilla studentetta behövdes det inte. Han sov där fyra till sex nätter i veckan i vilket fall. Ibland mer. De var inte ett par. De hade inget ansvar eller några förväntningar gentemot varandra. Ändå betedde de sig som ett. Hannes kompis Mattias, en norrbottning som drev ett företag som gjorde Virtual Riality-grejer, hade någon gång sagt att de var världens mest pariga ickepar. Och det låg något i det. De gjorde nästan allt tillsammans. Ibland gick de på konserter eller fester själva men inte ofta.

De hade ingen regel om att de var tvungna att berätta om vilka andra de legat med men likväl gjorde de alltid det. Ok. Frida kanske legat med någon i Grekland eller i London som han inte kände till och han kanske hade haft något med en tjej i Danmark för något år sedan. Men bortsett från det så berättade de alltid om sina andra sexpartners. Hannes hade självklart inte berättat om Emma. Hur skulle han kunna göra det?

Grejen var bara att något förändrats sedan pandemin startade. I början hade de tagit det med ro, det skulle ändå snart blåsa över. När det blev tydligt att så inte var fallet började de planera in Skype-dejter men på något vis så behövde Frida alltid boka av. Ibland för att plugga men lika ofta för att Eva, Lina eller Ellen ville dra med henne ut på puben. De hade ju till och med haft en dejt planerad den där tisdagseftermiddagen då … 

Hon hade inte berättat om något ligg men bara tanken på att hon varit ute och festat och samtidigt gått nästan tre månader utan sex var i det närmsta löjlig. Klart hon knullade runt! Det gjorde hon alltid. Bara det att han oftast var en del av det. 

Han svängde av E20 vid infarten vid 49:an och körde in i rondellen mot Skaraborgsgatan. Han körde förbi Katedralskolan, under museijärnvägen och förbi det nybyggda högstadiet Victoriaskolan. Han och Emma hade faktiskt gått i skolan i den här stan. På den tiden valet av högstadium stod mellan Djäkne och Tegla. Precis innan han skulle börja högstadiet hade hans föräldrar dock valt att flytta fyrahundra jävla meter in i Vara. Han hade svårt att förlåta dem. Istället för Djäkneskolan mitt i stan hamnade han på en liten byskola i Kvänum. Filip hade haft tur som faktiskt lyckats få igenom att få gå på högstadiet inne i centralorten. 

Han parkerade sin skrotbil framför Sparbanken (som fortfarande hette så) och sneddade över gatan till den relativt nyöppnade indiska restaurangen. ”Tur att de inte stängt” tänkte han när han klev in runt tjugo över nio. Han beställde två Palak Paner och en Lam Balti. Filip hade verkligen gått in för att äta vegetariskt och samma som Emma. Det var väl en sak att de hade sex med varandra men Filip och Emma? Han suckade.
- Är det ok om jag springer in på ICA?
- Vist.

Han gick med snabba steg ner för Klostergatan och korsade den större Skaraborgsgatan och klev direkt in på ICA Kvantum Munken. En gång i tiden hade vist butiken haft munkar hängande på ytterväggen. ”Undra hur besökande katoliker känt kring det?”.

Han tog en röd korg och gick in genom grindarna. Precis innanför stod ett bord med några flaskor handsprit. Han spritade händerna och tittade sig omkring. Han hade inte varit i en mataffär sedan slutet av februari. Han ville köpa bröd, kaviar, kakor, godis, mjölk, mjöl, makaroner, allt!! Att det fanns riktiga butiker där du kunde kolla på maten och inte bara klicka hem den från nätet? Fatta konceptet!

Han besinnade sig men köpte ändå lite mjölk innan han gick bort till dryckesavdelningen. Han köpte två stora flaskor cola och började plocka på sig några 3.5:or öl och cider. Han utgick från att Emma druckit alkohol men var osäker på Filip. I vilket fall var det ju inget starkt. Han hade dock gärna själv tagit en shot eller två, eller fem eller sju men systemet var ju stängt sedan mer än två timmar. Lika bra kanske. Svårt att förklara bakfyllan för mamma och pappa när de kom hem från nattskiftet. Han betalade med sitt eget kort och gick tillbaka till restaurangen där maten redan var klar.

På vägen ut ur stan stannade han och tankade. Inte för att dölja att han använt bilen utan mer av omtanke gentemot den som eventuellt skulle ha den senare. Troligen han själv.

--- 

Emma och Filip satt kvar i hörnsoffan när de hörde ytterdörren slå igen. De såg på varandra och log lite blygt. 
- Tack, sa hon tillslut.
- Varsågod, svarade han tyst.
Hon böjde sig över honom och gav honom en till kyss.
- Du tyckte inte att Hannes …?
- Va? Nä. Gillade du det?
- Det var ett nice avslut. Han hade inte fått hålla på sådär hela kvällen.
- Nä.
Hon kysste honom igen.

De vred sig mot varandra och blev sittande på knä. De kysstes, hånglade och kände med händerna över varandras kroppar. De kunde snart varenda bit av varandra. Filip bröt kyssen och såg på sin syster.
- Jag älskar dig.

Hon drog ihop ögonen och bet sig i underläppen. Blundade och skruvade ihop ansiktet. Hjärtat dunkade.
- Dig med

Hon hade sagt det! Hon hade brottats med det hela kvällen, eller ännu längre än så egentligen. Hon hade velat smälla till Filip varenda gång han sagt det. Att säga det en gång och inte få något svar var väl ändå tillräckligt? Ja! De älskade varandra. De var syskon. Bror och syster. Klart det älskade varandra! Fast det var inte så han menade och inte så hon menade det. Var hon kär i sin bror? Nej. Det var mer än så.

Han kastade sig över henne och kysste henne hungrigt. Hon åkte ner på rygg i soffan och särade automatiskt på benen. Filip gled ner längst med hennes kropp och trotts att hon fortfarande var full med deras brors sperma så böjde han sig över henne och började slicka. 
- Åh. Ja. Filip! Guuud.
Han slickade hårt och snabbt. Han satte direkt in fyra fingrar inne i henne och tryckte dem uppåt långt bak. Där hennes G-punkt fanns.
- Helvette!! Jag kommer, fan. Jag kommer!!! 
- Aaaaaaaargghhhh.

Efter allt dagens sex och alla orgasmer var hon inte långt ifrån en till. Hon slog ut med armarna och hennes fantastiske bror la sig över henne. Han tog tag i kuken med sin ena hand och styrde in den i sin älskade syster.
- Ohhhh. Jaag älskar dig Filip, suckade hon när han började röra sig i henne.
Hon slog benen runt honom och han ökade farten. Det tog bara några minuter för dem båda att komma och han sköt in ännu en laddning i henne.

De låg kvar i en hög på soffan och flåsade en stund. Emma puttade undan honom och satte sig upp igen. 
- Hej, sa hon och tittade på honom.
- Hej, svarade han och de kysstes igen.
Sedan blev de tysta.

- Jag tänkte ta ett bad. Själv, sa hon till slut. 
- Vill du ha badrummet innan?
Var det något som var fel med det här huset så var det att det bara fanns ett badrum.
- Ge mig tio minuter i duschen bara.
- Okej

Han gick ut från rummet och upp för trappan. Själv blev hon sittande tillbakalutad i soffan. Hon kände hur det började rinna ur henne. Hon hade sina två bröders sperma i en härlig blandning i sin fitta och den andres i sin röv. Hon hade precis sagt att hon älskade den ene. Vad fan var det här för jävla dag egentligen?

När Filip var klar i badrummet gick hon in och låste dörren. Först tappade hon upp ett skållhett bad och sedan tände hon ett gäng ljus med olika fruktiga dofter som tillsammans fyllde rummet med en behaglig känsla av sommar, eller möjligen spa. Bland sina grejer rotade hon fram en badbomb som hon nästan tyckte såg ut som en gräddbakelse. När badkaret var fyllt sänkte hon ner sig i vattnet och kände det bränna mot huden. Hon rös genom hela kroppen. Hon släppte ner den runda gräddliknande bollen och såg den lösa upp sig i vattnet. Det doftade ljuvligt av blomljusen och jordgubbe från badvattnet. Hon grävde ut lite av sperman som bildade små klumpar som hon kastade ut över badkarskanten. Sedan lutade hon sig tillbaka och slöt ögonen. 

Hon somnade aldrig utan låg där i någon slags skön halvdvala fram tills dess att Hannes kom hem med maten. Klockan var en bra bit efter tio när hon duschat av sig och kommit ner till köket i en stor morgonrock. Hannes satt i sina träningskläder och Filip i en svart t-shirt och ett par grågöna landstingsbyxor. Alltid dessa landstingsbyxor. De åt i tystnad och Emma knäckte en öl och tog några stora klunkar. Filip höll sig till cola. De sa i stort sett inget under hela måltiden. Hannes ville ta upp allt med dem men det var inte rätt tillfälle. Han visste inte när de skulle prata om allt som hänt men han kände att det skulle behövas. 
- Känns allt bra Emma? frågade han ändå tillslut.
- Jodå. Det känns jättebra.
- Öm?
- Nej. Faktiskt inte. Säkert för att ni var så lugna och försiktiga.
- Slutet då?
- Ja. Men det var jättehett. Oroa dig inte Hannes.
Han nickade.

När de ätit klart så gick både Filip och Emma upp till övervåningen med Hannes blev kvar i köket. Han ställde glas och bestick i diskmaskinen och slängde matlådorna i en påse som han bar ut till soptunnan. Han gick in i vardagsrummet för att se hur illa det var ställt där inne. Han öppnade fönstret lite och såg att han skulle behöva använda lite textilspray på soffan. Inget värre.

När Emma och Filip kom upp på övervåningen stod de bara utanför hans rum och tittade på varandra. 
- Äh, sa hon och ryckte på axlarna. Hon knyckte med nacken mot hennes dörr.
Filip följde efter. Väl på rummet drog av sig sina kläder och la sig nakna under täcket. De kysste varandra igen och Emma rullade över på rygg och drog Filip med sig. Han tryckte sig in i henne och cirka tio minuter senare fyllde han sin storasyster med kvällens sista sats. 

Han var världens lyckligaste lillebror, men med ett stort problem.

13 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#3

mx55

Ja. Del åtta är på gång men har tagit lite för lång tid att få ihop. Ber om ursäkt för dröjsmålet.

5/3, 2021 kl. 22:18

#2

Nightcare

Kommentaren raderad av användaren.

27/2, 2021 kl. 23:32

#1

Nightcare

Blir det alltså en åttonde del av denna märkliga, underbara, vindlande historia? Jag hoppas verkligen det!

27/2, 2021 kl. 23:30