Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

9/8, 2009 kl. 18:56, av Momill

Som tomtar kring het gröt

Del 2 av 4 i serien Strandhuset

Det är fredag, nästan en hel vecka har gått sedan Erik såg Anna första gången. Ska han nu äntligen få chansen att lära känna henne?

Denna novell är skriven exklusivt för Bubblan, för att kunna läsa den måste du vara inloggad. Logga in eller bli medlem nu!

21 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

#6

novellist

Sen kommentar - ville bara lägga till att även jag tycker den här är väldigt, väldigt välskriven! Eftersom jag är så sent på denna, så har jag privilegiet att slippa efterfråga en nästa del - jag hoppar helt enkelt vidare till den som redan finns! =)

16/5, 2010 kl. 18:08

#5

Momill

Tack för alla positiva kommentarer! Verkligen kul att ni gillar det jag skrivit!

28/8, 2009 kl. 11:37

#4

Nils

Hej vad härligt jobb du har.Vilken lycka att du blev bekant med den fina tjejen.Men ni verkar vara på samma våglängd fast ni nyss mött varandra och era omdömen om varandra är ju bara positiva så nu väntar jag med alla andra på fortsättningen.Som jag hoppas kommer ganska snart.Vänligen Nils.

22/8, 2009 kl. 14:12

#3

MalmöLars

Härligt, bara så bra skrivet, väntar på nästa del

21/8, 2009 kl. 14:58

#2

Murd

Bra novell, hoppas en fortsättning..

19/8, 2009 kl. 14:50

#1

Fröken H

Jäkligt härlig novell Momill! Jag känner brisen från havet :)

Till alla som bryr sig.. Novellen är skriven, påhittad, arbetad av Momill! Fröken Hs 'uppgift var bara att komma med små råd och krydda sexet lite.. så all kredd att novellen är så skönt skriven tillhör Momill!!

14/8, 2009 kl. 13:17